girdejau, kad bilda gale kazkas, kai vaziuoji per duobes. Aisku man tas nepatinka, vaziuojam i servisa patikrinti vaziuokle. Susideveje galines stabilizatoriaus traukutes. Uzsakau ir jau antradieni jos pas mane.
Kagi, pradedam darbus. Pasikeliam masina, nuimam rata
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flh6.ggpht.com%2F_F4An6dgsehY%2FTOon4rZlVJI%2FAAAAAAAAEhY%2FkONJ7PVExGg%2Fs512%2F20101120120.jpg&hash=54a93ffe2f2aad2d316234ef81a2d0c204205ccb)
ten ziurau ir jau matau, kad traukes ne tokios, kazkokios per dideles pas mane rankoj :( vaziuoju i daliu parduotuve aiskintis.
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flh5.ggpht.com%2F_F4An6dgsehY%2FTOon5tWABYI%2FAAAAAAAAEho%2Fkc7SimhSrYE%2Fs512%2F20101120121.jpg&hash=92ba3f57a44ec73a144e23ba85e83496e3d70b90)
atvykus paaiskeja, jog buvo padaryta klaida ir padave ne tas traukes :) savases, trumpasias atgavau
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flh6.ggpht.com%2F_F4An6dgsehY%2FTOon66kY4tI%2FAAAAAAAAEh0%2FjVUY-buytCM%2Fs512%2F20101120123.jpg&hash=4b9af3a358e05ff5ea29533a56132471cefd4b86)
reikiamos traukutes yra, reikia senasias mesti lauk. Pasirodo uzrudije ir neina net prasukti. Wurth ir WD40 neveikia.
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flh5.ggpht.com%2F_F4An6dgsehY%2FTOon7QWZCMI%2FAAAAAAAAEh4%2Ftsko5usHtiQ%2Fs512%2F20101120124.jpg&hash=72909206d7345ef9c4cd9bd4b3adba5b52f6d8ba)
imam bulgariuka ir pjaunam, negi gaila. Man labiau gaila raktus gadinti, negu diskeli :) apatine dalis atsisuko gan lengvai.
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flh6.ggpht.com%2F_F4An6dgsehY%2FTOon8jfl32I%2FAAAAAAAAEiA%2FG0yxGaisb8Y%2Fs512%2F20101120126.jpg&hash=6af91c9fc1b8e57b035a3505ef3ae6b523ad0d26)
senoji vs naujoji
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flh3.ggpht.com%2F_F4An6dgsehY%2FTOon9JGYFbI%2FAAAAAAAAEiE%2FcbB-0c_4MT4%2Fs512%2F20101120127.jpg&hash=a18fac558fa98ddc03b4a0d81b7f1cce5b5c9bf8)
naujos priverziu pirmiausiai apatine dali, paskui uzkises lomeli, lenkiu stabilizatoriu iki reikiamos padeties, jog pagauciau ir virsutine dali. viska stipriai priverziame.
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flh4.ggpht.com%2F_F4An6dgsehY%2FTOon91bKcqI%2FAAAAAAAAEiI%2FxKEL2_DKlJM%2Fs512%2F20101120128.jpg&hash=b9441020b7dc43cc4d7b390784770796e3602bcb)
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flh6.ggpht.com%2F_F4An6dgsehY%2FTOon-sYZySI%2FAAAAAAAAEiM%2Fe90KjvN-Mys%2Fs512%2F20101120129.jpg&hash=679e4e1a611dfa59245f264d544537a9be8380b0)
Ta pati pakartojame su kita puse, taciau ten isvengiu bulgaro isikisimo. Test drive parodo, jog darbas atliktas gerai, nieks nebilda :)
Patinka man tokie tutorial'ai, dėkui ;)
joa, jei ne bulgarkė, tai nežinau kaip reiktų remontuot mašiną :D
savotiška ekstremali pramoga. ypač jei netoli kokia stabdžių žarnelė praeina. pavyzdžiui, keičiant priekines stabilizatoriaus traukutes :D
Jo, būna, kad bėgi nuo vilko, o ant meškos užsirauni :D Bet šiaip tokie pavyzdiniai tutorialai labai naudingi, nes anksčiau tekdavo užsienio forumuose tampytis, o dabar pamažu ir Lietuviškos info užderėsim, puiku :)
Čia vienas iš sudėtingesnių remontų, aš taip jau 4 kartus keičiau, kartą net nenuėmęs ratų ;)
Na nzn kiek laiko laukiai WD uzpurskes, bet manau kad neilgai, jei jau nepadejo, siaip reikia palaukt keleta minuciu kol sureaguoja, o ne is kart imt ir sukt. Na o traukutes 4 kartus keist, tai cia jau nerealu yra, arba perki po 20 lt kainuojancias arba speji pravaziuot po 50tukst.km.
Beje, o gumas keicia tuo paciu stabilizatoriu ar ne? Nes esu girdejas, kad kaip ir reiketu, nes kai traukes isimala ir jei nepakeiti iskart, tada jau pradeda ir gumos lb maltis.
uzpurskes WD dazniausiai palaukiu apie 5 min. Ta jau nuo anksciau darau. Dar su plaktuku kaukstelnu per varzta. Stabilizatoriaus traukes galines keiciau pirma karta siai carinai.
Citatahorn parašė:
Čia vienas iš sudėtingesnių remontų, aš taip jau 4 kartus keičiau, kartą net nenuėmęs ratų ;)
pabandyk pakeisti vidine variklio pagalve, nenuemes greicio dezes ir balkio, pamatysi kas yra vienas is sudetingesniu darbu, dviese vargom puse dienos :D:D
nereikia nuvertint zmogaus... ne visi sudetingus remontus ryztames patys darytis... pvz, man paprasciau ziedus pakeist savajai nei vairo traukes antgalius (nors tai visiskai paprasta... )vien del to kad nereikia bulgarkes naudot... visi varztai atsisuka.... Tik tiek kad kur kas ilgiau tai trunka... Nors jeigu nieko neslifuot ir nevalyt, turbut dabar jau per 2h susisukciau :D :D :D
Citatagisas parašė:
Citatahorn parašė:
Čia vienas iš sudėtingesnių remontų, aš taip jau 4 kartus keičiau, kartą net nenuėmęs ratų ;)
pabandyk pakeisti vidine variklio pagalve, nenuemes greicio dezes ir balkio, pamatysi kas yra vienas is sudetingesniu darbu, dviese vargom puse dienos :D:D
chebra juokų nesuprantat. Lengvus darbus aprašinėja, todėl ir parašiau atvirkščiai, kad baisiai sudėtingas. Dar gerai, kad neaprašė ratų nuėmimo/uždėjimo "proceso" :p
CitataAurimas parašė:
Na o traukutes 4 kartus keist, tai cia jau nerealu yra, arba perki po 20 lt kainuojancias arba speji pravaziuot po 50tukst.km.
Beje, o gumas keicia tuo paciu stabilizatoriu ar ne? Nes esu girdejas, kad kaip ir reiketu, nes kai traukes isimala ir jei nepakeiti iskart, tada jau pradeda ir gumos lb maltis.
Visiškai teisingai atspėjai, traukutes pirkau po 20lt, nes jas pasikeisti juokų darbas. Stabilizatoriaus gumų kartu keisti nereikia, nebent matai, kad jos laisvos, patrūkinėjusios ar neprispaudžia stabilizatoriaus.
Jei kas keitėt ir normaliai laiko traukutės, prašau patarimo, kokios firmos traukutes pirkti, nes man tenka kas pusę metų jas keitinėti. Nors man tekstara sako, kad kokybė šių traukučių vidutinė ir labai kraipo galvom, kai pasakau, kad nedaug pravažiavau. Gal, kad blogais keliais labai daug pravažiuoju?
Citatahorn parašė:
Jei kas keitėt ir normaliai laiko traukutės, prašau patarimo, kokios firmos traukutes pirkti, nes man tenka kas pusę metų jas keitinėti. Nors man tekstara sako, kad kokybė šių traukučių vidutinė ir labai kraipo galvom, kai pasakau, kad nedaug pravažiavau. Gal, kad blogais keliais labai daug pravažiuoju?
tau pradeda barsketi ar gumos truksata, kad tenka keisti? as irgi galvojau kad reiks keisti pries technikine, nes barskejo gale, bet ejo ir praejo, nes traukes neklibejo. pasirodo pacioje traukeleje buvo sukeitejes tepalas, tai isplovem sena tepala, pritepem naujo(kazkokio granatom tepti) ir dingo tas barskejimas :o
Jauciu pas mane visos keturios, t.y ir priekines ir galine kliba, nes per duobes jauciasi toks duslus bildejimas, reiks kokia diena pasiziureti.
Barška trys, išskyrus vairuotojo pusės priekinio rato, beje, prieš tai kai keičiau trys tos pačios barškėjo. Kai važiuoju per duobę būna pašalinis garsas klik klik kurioj nors iš trijų traukių :)
Kazkaip keistai per tech. apziura ju nepastebejo, nors jau tikrino du kartus......
CitataGALLANT parašė:
Kazkaip keistai per tech. apziura ju nepastebejo, nors jau tikrino du kartus......
Šito dalyko jie nemato, aš buvau specialiai nuvaręs, kad išaiškintų barškėjimo priežastis galinėje pakaboję ir nieko nerado tik litus paėmė. :(.
Dabar jau ir priekis po truputį pradeda kalenti, laukia panašus darbas.
Citatamind parašė:
CitataGALLANT parašė:
Kazkaip keistai per tech. apziura ju nepastebejo, nors jau tikrino du kartus......
Šito dalyko jie nemato, aš buvau specialiai nuvaręs, kad išaiškintų barškėjimo priežastis galinėje pakaboję ir nieko nerado tik litus paėmė. :(.
Dabar jau ir priekis po truputį pradeda kalenti, laukia panašus darbas.
tai kad mato ir tikrina visada. galbut jie geri buvo uztai ir nieko nesake;) kaip ir sakiau jei jau barska nereiskia jog susideveje;)
Citatahorn parašė:chebra juokų nesuprantat. Lengvus darbus aprašinėja, todėl ir parašiau atvirkščiai, kad baisiai sudėtingas. Dar gerai, kad neaprašė ratų nuėmimo/uždėjimo "proceso" :p
kuo daugiau tokių aprašymų, tuo geriau. neburbėk :)
Citataumunas parašė:
Citatahorn parašė:chebra juokų nesuprantat. Lengvus darbus aprašinėja, todėl ir parašiau atvirkščiai, kad baisiai sudėtingas. Dar gerai, kad neaprašė ratų nuėmimo/uždėjimo "proceso" :p
kuo daugiau tokių aprašymų, tuo geriau. neburbėk :)
Pritariu. Ne visi yra kiekvieną savo auto dalį keitę, taigi ir patys paprasčiausi tutorialai gali užvesti ant kelio ir pamažu ugdyti savarankiškai automobilius remontuojančius žmones, nes man rodos tokių mažėja :)
tai aisku kad mazeja.... gi musu tevai ziguliukus patys arde... ir surinkinejo... o dabar pasakyk kam nors kad galvos tarpine pats pasikeitei- issizios is karto...
kad ir kokie lengvi tutorial, jei -mogus tai aprašė, tikrai nemaišys, gal tada ir mažiau durnų klausimų atsiras. Pasiskaitys žmonės ir žinos, o dabar flūdinat be reikalo.
CitataNNZ parašė:
kad ir kokie lengvi tutorial, jei -mogus tai aprašė, tikrai nemaišys, gal tada ir mažiau durnų klausimų atsiras. Pasiskaitys žmonės ir žinos, o dabar flūdinat be reikalo.
tame ir beda, kad zmones nelinke skaityti ir naudotis paieska. Lengviau nauja tema sukurti su tuo paciu klausimu 10 karta :(
taigi mes, senukai, tam ir esame kad nukreiptumem zmones tinkama linkme o ne pasiustumem ant triju raidziu... klaus kas nors kaip pakeist stabilizatoriaus traukutes- is karto linka jam i sita tema ir viskas...
Ar ne sunku servise pavyzdžiui pakišti savo nosį po automobilio apačia ir pasižiūrėti, kaip atrodo tos traukės, kurioj jos vietoj randasi ir kaip galima jas nuimti. Paskui ir atsiranda durni klausimai, kai nežino net apie ką šneka ir kur tie daiktai randasi, tai jiems traukės sunkiai nusiima, tai egr carinoje nėra :p
nu nevisi servisą turi, o kai jau rei į servisą važiuoti, tai jau čia neklausi, todėl, kad nereiktų į servisą važiuot pirmą čia klausimą užduodi.
Citatahorn parašė:
Ar ne sunku servise pavyzdžiui pakišti savo nosį po automobilio apačia ir pasižiūrėti, kaip atrodo tos traukės, kurioj jos vietoj randasi ir kaip galima jas nuimti. Paskui ir atsiranda durni klausimai, kai nežino net apie ką šneka ir kur tie daiktai randasi, tai jiems traukės sunkiai nusiima, tai egr carinoje nėra :p
jei varai į servisą, tai kam tada tau išvis turi rūpėti kažkokios traukės? juk servise viską padaro. antras klausimas: o tu visad žiūri kaip tavo mašiną remontuoja? aš tai ne, nes dar ir darbą turiu, kuriame pusdienį nebūt negaliu.
kažką keisto tu čia mėgini įrodyt...
Citataumunas parašė:
Citatahorn parašė:
Ar ne sunku servise pavyzdžiui pakišti savo nosį po automobilio apačia ir pasižiūrėti, kaip atrodo tos traukės, kurioj jos vietoj randasi ir kaip galima jas nuimti. Paskui ir atsiranda durni klausimai, kai nežino net apie ką šneka ir kur tie daiktai randasi, tai jiems traukės sunkiai nusiima, tai egr carinoje nėra :p
jei varai į servisą, tai kam tada tau išvis turi rūpėti kažkokios traukės? juk servise viską padaro. antras klausimas: o tu visad žiūri kaip tavo mašiną remontuoja? aš tai ne, nes dar ir darbą turiu, kuriame pusdienį nebūt negaliu.
kažką keisto tu čia mėgini įrodyt...
reikia butinai stoveti salia ir ziureti kadaro, nes gali taip pridirbti, kad... jei tik yra galimybe geriau aciam namuose tvarkytis, as savo masinos servise ne uz ka nepalikciau tvarkyti be prieziuros. sudels dalis made in pingpong, o i saskaita uzdasys made in japan
Citatagisas parašė:
reikia butinai stoveti salia ir ziureti kadaro, nes gali taip pridirbti, kad... jei tik yra galimybe geriau aciam namuose tvarkytis, as savo masinos servise ne uz ka nepalikciau tvarkyti be prieziuros. sudels dalis made in pingpong, o i saskaita uzdasys made in japan
aš asmeniškai neturiu galimybės stovėti ir žiūrėti. be to, detales visad perkuosi pats ir aiškiai pasakau ką padaryti. kai buvo elektra sukvailiojus, tai kapstėsi parą. negi turėjau miegmaišį ir termosą su kava atsinešęs sėdėti? ypač kai elektroje gaudausi labai prastai.
Ne, nu jūs turbūt prie serviso paliekat mašiną ir sako-ai, chebra, keiskit ką tik norit, man nesvarbu, milijoną turiu, už viską sumokėsiu. O gal atvažiuojat ir sakot-žinai, ten baladojasi variklio pagalvė galinė iš salono pusės. Ar taip vyksta ir iš kur sužinot kas ten baladojasi ir panašiai, gal aiškeriagiai? Aš atvažiuoju, paprašau, kad pakeltų, patikrintų kas negerai, tada jei randa ką nors bildant, susirašau detales. Þiūriu, ar pats sugebėsiu pasikeisti ar be pakėlėjo niekaip nepavyks. Tada nuimu mašiną nuo pakėlėjo ir važiuoju kur man reikia. Detales nusiperku kai būnu netoli dalių parduotuvės, o į servisą nuvežu vėl kai turiu laiko arba pasikeičiu pats, jei tai nesudėtinga.
Citataumunas parašė:
jei varai į servisą, tai kam tada tau išvis turi rūpėti kažkokios traukės?
tai gal ne tik traukės gali bildėti, ar to nepagalvojai? Ar visada atvažiuoji į servisą ir sakai-praeitą kartą kažkas buvo, keitėm tą, todėl ir šį kartą tą patį pakeiskit?
CitataNNZ parašė:
nu nevisi servisą turi, o kai jau rei į servisą važiuoti, tai jau čia neklausi, todėl, kad nereiktų į servisą važiuot pirmą čia klausimą užduodi.
nu ir koks klausimas? kas bilda važiuoklėje? ten bildukas gyvena ;) Servise bent parodo akivaizdžiai kas kliba, kur kliba ir ką reikia keisti.
Citatahorn parašė:
CitataNNZ parašė:
nu nevisi servisą turi, o kai jau rei į servisą važiuoti, tai jau čia neklausi, todėl, kad nereiktų į servisą važiuot pirmą čia klausimą užduodi.
nu ir koks klausimas? kas bilda važiuoklėje? ten bildukas gyvena ;) Servise bent parodo akivaizdžiai kas kliba, kur kliba ir ką reikia keisti.
nu taip ir klausi kas bilda ir vieni sako, kad stab. traukės kiti , kad traukės gumos usidėvėjusios, kitk kad ne guoms, o metalas susidėvėjęs ir va jau diaugiau info kur žiūrėt bėdos...
Þmogus sukūręs temą parašė, kad servise patikrino važiuoklę ir sužinojo bėdą, tada pats keitė traukutes. O tu sakai, kad pirma reikia žinoti kaip keisti. Tas proceso žinojimas nieko nepadės, jeigu ne tą dalį pasikeisi, o forume niekas tiksliai nepasakys, nebent tik išvardins keletą dažniausiai pasitaikančių bėdų.
kažkaip ima darytis įspūdį, kad vienas apie orą, kitas apie tvorą...
lyg ir dėl krūvos dalykų sutariam, bet kažkodėl ginčijamės. ar man jau nuo darbo galva susisukus?
siaip manau reiktu moderatoriams pratieinti tema ir palikti zinutes susijusias su fotoreportazu ir stabilizatoriu traukem, baiktus visos diskusijos ir tema butu tvarkinga ;)
Sveiki, nusprendziau keisti stabilizatoriaus traukes galiniu ratu.. paskambinau i lirosta. Siulo pirkti nipparts firmos po 36lt uz vnt. Kaip sita firma? ar kazka pirkti kito? Veiksmas Vilniuje.. Apskambinau acura, tekstara, lirosta.. niekas Vilniuje 555 firmos neturi.. pasiule blueprint arba jimato firmos , nes sako geriau nei nippartai..
Kaina tokia jau nepigi, gal ir laikys. Susidėjau prieš porą savaičių po 20lt, pakeitimas labai lengvas, tai nepergyvenu jeigu ir nelaikys.
Citatatomazty parašė:
Sveiki, nusprendziau keisti stabilizatoriaus traukes galiniu ratu.. paskambinau i lirosta. Siulo pirkti nipparts firmos po 36lt uz vnt. Kaip sita firma? ar kazka pirkti kito? Veiksmas Vilniuje.. Apskambinau acura, tekstara, lirosta.. niekas Vilniuje 555 firmos neturi.. pasiule blueprint arba jimato firmos , nes sako geriau nei nippartai..
Užtektų tik vieno pranešimo vienoje temoje. :(