Kitoje temoje klausiau, bet atsakymo negavau. Supykau ir sukursiu naują temą.
Esmė ta, kad per šalčius sankaba (hidraulinė) darosi labai kieta. Tokia kieta, kad jau net nesmagu darosi. Atšilus viskas susitvarko. Pirmas mano įtariamasis - nežinia kada keistas hidraulinis skystis, tačiau ką tik kalbėjau su vienu servisu telefonu ir pradėjo mekenti, kad galbūt problema ir ne tame. Man asmeniškai toks bandymas susirasti darbų - įtartinas.
Reikia nuomonės iš šalies: liept neišsidirbinėt ir keisti tik skystį, ar yra tikimybė, kad tikrai kitur bėda gali slypėti?
Keisk skystį, jis gi turi būti keičiamas kas du metus teoriškai pagal instrukciją, nes tai yra tas pats stabdžių skystis. Jis linkęs kaupti drėgmę, nuo ko gali galų gale užšalti ar sukelti koroziją sistemoje. Pas mane irgi sunkiau minasi ryte sankaba, bet po poros minučių viskas atšyla ir minasi lengvai, tai kol kas nieko nekeisiu.
juokingiausia, kad pats ruošiausi vasarą skystį pasikeisti, bet pamiršau. dabar jau nėra kaip (pačiam nuo šalčio iš nosies skysčiai bėga). o juk galėjau pasiknisti pora valandų ir krūvą pinigo sutaupyti.
sveiki pas mnae avensis 98 td 2.0 visada pas mane sunkiai minasi sankaba, pas meistru buvau sako reikia ardyti sankaba gali buti diskatorius kaltas! bet jau du metus vazineju su ta sankaba nieko nedariau kai jau visai blogai bus vesiu ardyti !
To umanas: pas mane irgi ta pati situacija (avensis I), prasidejo pernai per didelius salcius, vasara keiciau skysti, nepadejo. kita savaite varysiu keist dirza pagrindini, tai prie to pacio patikrins kas su sankaba. as asmeniskai itariu pagrindini sankabos cilindra, bet nesu tikras.
Citatawikcia parašė:
To umanas: pas mane irgi ta pati situacija (avensis I), prasidejo pernai per didelius salcius, vasara keiciau skysti, nepadejo. kita savaite varysiu keist dirza pagrindini, tai prie to pacio patikrins kas su sankaba. as asmeniskai itariu pagrindini sankabos cilindra, bet nesu tikras.
cilindras būtų blogiau, bet kodėl kai šalta tai pasireiškia? Sakyčiau gal vietoj DOT 3 reiktų DOT 4 supilti. teoriškai prie didesnio šalčio DOT 4 mažiau klampus pasidaro. atrodo.
man tai atrodo kad cia kalta pati sankaba ,o cilindriukas pas mane keistas yra kai pirkau ja meistrai paziurejo kad stoji naujas cilindriukas. jei butu cilindriukas kaltas tai tabaluotu pedalas!
Pas mane ir vasara, ir žiema sankabos pedalas pakankamai sunkiai spaudžiasi. Paklausiau kažkada Toyota atstovybėje, tai jie sako tik pagrindinio cilindro keitimas padės. Tai jau yra. Jis apie 500 lt kainuoja. Taip ir važinėju jau 4 - us metus. Tą sankaba nei sunkesnė, nei minkštesnė darosi. Pripratau. Tik persėdus prie kito auto vairo iškart pajaučiu, kaip pas mane sunkiau...
Pas mane irgi buvo kieta sankaba kai pirkau auto. Atvazinejau 2m. ir teko keisti visa sankaba su diskatoriumi. Po pakeitimo sankabos kietumas dingo.
Matyt cia kaltas ne cilindras, o sankaba prie pabaigos.
Šiaip pas mane irgi kieta sankaba palyginus su kitais automobiliais, bet kai keičiau sankabą su diskatorium, ji vis tiek liko tokia pati kieta, o dažnai net sukabina labai kietai, su truktelėjimu, sunku švelniai ją atleisti. Su kitom mašinom taip paprasta švelniai pajudėti iš vietos, o šita arba susipurto arba trukteli gerokai.
Citatanerius3232 parašė:
man tai atrodo kad cia kalta pati sankaba ,o cilindriukas pas mane keistas yra kai pirkau ja meistrai paziurejo kad stoji naujas cilindriukas. jei butu cilindriukas kaltas tai tabaluotu pedalas!
kokie tie nusibaigiancio pagr. sankabos cilindriuko simptomai. Siaip pas mane sankaba pakeista jau metai laiko, ir per salcius pedalas kietesnis ir ne is karto atmetamas pedalas, siek tiek stringa.
Mano mašinėlėje irgi ta pati bėda su sankabos kietumu. Jaučiasi per šalčius, bet tik keletą minučių kol neapšyla.
Pas mane vasara keistas ir supiltas DOT 5.1
ir per saltuka sankaba buvo kieta. Manau kad cia saltis kaltas ir niekas kitas.
Citatahorn parašė:
Šiaip pas mane irgi kieta sankaba palyginus su kitais automobiliais, bet kai keičiau sankabą su diskatorium, ji vis tiek liko tokia pati kieta, o dažnai net sukabina labai kietai, su truktelėjimu, sunku švelniai ją atleisti. Su kitom mašinom taip paprasta švelniai pajudėti iš vietos, o šita arba susipurto arba trukteli gerokai.
keista, nes aš apie saviškės sankabą (kai šilta) tik gerus žodžius galiu pasakyti. gal ji ir sunkoka lyginant su kai kuriomis kitomis mašinomis, bet labai tolygi ir švelni. malonumas vairuoti. viena geriausių vietų visoje mašinoje :D
Citataumunas parašė:
Citatahorn parašė:
Šiaip pas mane irgi kieta sankaba palyginus su kitais automobiliais, bet kai keičiau sankabą su diskatorium, ji vis tiek liko tokia pati kieta, o dažnai net sukabina labai kietai, su truktelėjimu, sunku švelniai ją atleisti. Su kitom mašinom taip paprasta švelniai pajudėti iš vietos, o šita arba susipurto arba trukteli gerokai.
keista, nes aš apie saviškės sankabą (kai šilta) tik gerus žodžius galiu pasakyti. gal ji ir sunkoka lyginant su kai kuriomis kitomis mašinomis, bet labai tolygi ir švelni. malonumas vairuoti. viena geriausių vietų visoje mašinoje :D
pavaziavau su opel vectra 2003metu, ten sankabos kaip ir nera :) paskuj vaziavau su saviske, tai toks jausmas kaip kokia kalade spausciau, bet pavazineju ir priprantu spaudziasi minkstai :)
čia jauti, kad spaudi, bet pripranti ir net dėmesio neatkreipi, kol nepersėdi į kitą automobilį, ypač jaučiasi jei važiuoju su vienu, perlipu į kitą, tada iš kart Ooo... sankaba :D Su šitu sankabos komplektu pravažiavau apie 85t km, su senuoju 15t.km, bet viskas lygiai taip pat buvo.
Tai ar kas pasakys kaip atrodo dasibaigiantis sankabos cilindras, kokie pozymiai? Kad pas avensi ir taip ji kieta as zinau, bet ne ant tiek. ir kaip veikia pedalo atmetimas, ar tik spyruokliu pagalba, ar dar veikia nuo slegio cilindriuko kazkiek, nes pas mane per salcius jis "neskuba" grizti i pradine padeti.
Kiek suprantu AVensio D4D sankabos visas komplektas nuo smagracio iki cilindru salone yra problematiskas :)
Pas mane irgi kietas sankabos pedalas palyginus su kitom masinom, ir dar cypia girgzda, tik daba kai buvo -10 nustojo girgzdet, tai nebevariau keistis tu visu ivoriu, nes meistrai butu sake niekas pas tave necypia, lauksiu kol atsils ir vel cyps :)
Na, kam kieta sankaba turiu pasiulyma - keiskit i su automatine deze:D:D
Tai, kad su D4D varikliais mazai automatu, pagrinde Land Cruiseriai ir Yariai. Aisku nesizvalgant i naujausius Avensio 2009 modelius, gal ten ir yra dyzeliu automatu... Bet uz tokia kaina kaip naujausio Avensio, speju, kad ir mechanine sankaba neturetu buti kieta... GAL... :)
Citatawikcia parašė:
Tai ar kas pasakys kaip atrodo dasibaigiantis sankabos cilindras, kokie pozymiai? Kad pas avensi ir taip ji kieta as zinau, bet ne ant tiek. ir kaip veikia pedalo atmetimas, ar tik spyruokliu pagalba, ar dar veikia nuo slegio cilindriuko kazkiek, nes pas mane per salcius jis "neskuba" grizti i pradine padeti.
Sankabos pedalą atmeta slėgis, jei jo nebūtų, tai mintum sankabos pedalą ir jis nebegrįžtų. Man buvo vienai mašinai trūkus žarnelė sankabos, jausmas toks lyg pedalas staiga dingo :D
tai jei blogai atmeta, tai reikstu kad manzetai pasideveje (arba cilindriuko sienele), ir pro juos praleidzia, nesudaro reikiamo slegio? ar as teisus?
Greiiausiai manžetai, nes jie guminiai.
nu ką, vakar pakeitė man skystimėlį. kadangi didelių šalčių šiuo metu nėra, tai nelabai galiu tvirtinti, kad tikrai viskas susitvarkė, bet šįryt pedalas nebebuvo kietas. tai bent kol kas skysčio keitimas tikrai išsprendė bėdas.
vat butent nuo to reik visuomet pradet, senas skystis obsorbuoja dregme, ko pasekoje esant dideliam minusui jis kristalizuyojasi, del to pedalas sunkeja, galimas net manzetu sugadinimas del to...
apie skysti, jo savybes:
http://www.automobiliuremontas.lt/stabdziu-skystis-ir-stabdziu-skyscio-keitimas