Turiu klausimą ar sunku pačiam pasikeisti kuro filtrą? Corolla Verso 2003 m. Variklis D4D 2L. Kokių įrankių gali prireikti? Kokia veiksmų eiga? čia dėl to, kad panašu, jog drebučiai susidarė pas mane tenai.
Aš savai mašinytei jau keičiau, tai galiu papasakoti, kaip greičiau pasikeisti filtrą.
Pirmiausia reikia nuimti oro filtrą (tada žymiai patogiau prieiti prie filtro). Atjungi iš apačios filtro ateinantį laidą. Tada atjungi kuro žarneles. Atsuki visą filtrą su lakančiu laikikliu ir tada jau darai su tuo filtru ką nori. Laikiklį įspaudi į varstotą ir atsuki jutiklį iš apačios filtro ir atsuki filtrą. Surinkimas vyksta atbuline tvarka. Tik vienas pastebėjimas. Filtrą užveržk stipriai, kad negaudytų oro. Man buvo papuolęs nekokybiškas filtras, tai iš ryto reikėdavo pasukti starterį, kol kuras atitekėdavo iki siurblio. SËKMËS.
ačiū už atsakymą
Dar didelių "cangių" reikėtų arba "razvadiagos"
nu zinai as patarciau vezk pakeist, nes as bent mokejau uz pakeitima tai 20 lt, jau pats keisi tai tik pripilk filtra salerkos, nes siurbliai zaiuriai jautrus yra , bet siaip tai tikrai jai pats keisi tai susinervuosi
jei salygos leidzia tai padaryti namie, nevesciau kitur keis. nieko ten sudetingo
niekur ten vest nereik vieni juokai pasikeist,kaip pauliusdd raso taip ir ira ir pylt nieko nereik tam pompa virsuj ira papumpuoji kol kieta palieka ir viskas kuri ir vaziuoji :D
keiciausi pries savaite, nieko sudetingo, viskas kaip aprasyta. kaip pirma karta tai per 15min pakeiciau.
Nusipirkau tą filtrą, tik nesupratau kurioje vietoje tas sensorius, kuris rodo ar yra filtre vandens ar ne.? Na, bus matyti - varysiu šiandien į panoramą ten ir pasikeisiu :)
Nesikuria. Prieš kažkur daryti diagnostiką ar varyti į servisą, bandysiu keisti pats filtrą. Ar ten daug dyzelio nubėga, nes kieme prie daugiabučio keisiu. Kad nesupyktų niekas. :) Ar nereikia kažkokių spec. įrankių , spaustuvų ar dar kažko ?
dyzelio nubega keletas lasiuku nuimant filtra. nusiimi oro filtra su visa deze-3 varztai su 10 mm raktu. po to berods su 13 raktu pacio filtro korpusa laikancius du varztus atsisuki, pries tai atjunges laidu fyske ir atjunges kuro slangutes. na o tada ispilsi esanti kura ir stenedamas atsisuksi pati filtra:)
cia butent mano corollos verso 2003 taip keiciasi
Nu man be spaustuvo tikriausiai nebutu pavyke atsukti, o daugiau jokiu stebuklu nepastebejau. Kuras, jai nevartysi neisbegs is filtro, o kur ispilti isanksto pasirupink.
Nu ir zinoma turek litra saliuros pripilimui i nauja filtra.
Tai ir visi stebuklai.
:) Man atrodo mes jau nepirma karta tuo pat metu ir panasu komentara parasom ;) .
Dabar pilti į filtrą ar nepilti. :) O jeigu su pompuke užpompuoti kol kieta bus ? Spaustuvai kaip suprantu reikalingi atsukti ta pompuke su korpusu nuo pačio filtro ?
Pilk net negalvodamas, nes pavargsi pompuoti. O del spaustuvo tai teisingai supratai, bet spaustuva gal koks draugelis pakeis, o gal ir visai nereiks :) .
nepyliau. pompute uzpompavau kol kieta buvo. po to dar starteriu teko sukt. is kazkelinto karto, pasukus po keleta sekundziu, uzsikure
CitataS_Kulikauskas parašė:
:) Man atrodo mes jau nepirma karta tuo pat metu ir panasu komentara parasom ;) .
kuris kurio mintis atspejam kolega;)?
kas liecia spaustuva, ai kai ji namie turiu, istaciau ir as korpusa. bet stenedamas manau buciau atsukes ir be jo-pakankamai nesunkiai atsisuko:D
Sioks toks niuansas: idejus nauja filtra reikia uzmauti ateinancio kuro slangele, o iseinancio palikti neuzmauta. Paspaudi 5-6 kartus pompike (spaudosi lengvai) ir kai kuras pradeda teketi is iseinancios zarneles, tada iseinancia zarnele uzmauni i vieta. Variklis kuriasi iskart ir be jokiu trukciojimu. Ir kuro pilstyti nereikia.
Bent jau pirmo avensis noredamas neuzpildysi filtro,papumpuoji numoves padavimo i siurbli slangele ir uzsikuria greit
Nu reiskias as "figniom" uzsiimineju :) . Kita kart pameginsiu, nepilti paziuresiu kiek ten pompuoti reiks, gal neverta cackintis su tais pilstymais :) . Gal ir i tepalo filtra nebeverta pripilineti, nes irgi pripilu, nuo senu laiku priprates :) .
CitataS_Kulikauskas parašė:
<...> Gal ir i tepalo filtra nebeverta pripilineti, nes irgi pripilu, nuo senu laiku priprates :) .
Gali nepripilt, jei neužvesdamas variklio pripumpuosi tepalo į filtrą. Gamintojas rekomenduoja pakeitus alyvą ir filtrą, atjungti purkštukus (paprasčiausiai nuimti "fyškes" nuo jų) ir pasukti variklį starteriu, kad filtras prisipildytų alyvos. Aš taip visada darau keisdamas variklio alyvą.
CitataUfO parašė:
CitataS_Kulikauskas parašė:
<...> Gal ir i tepalo filtra nebeverta pripilineti, nes irgi pripilu, nuo senu laiku priprates :) .
Gali nepripilt, jei neužvesdamas variklio pripumpuosi tepalo į filtrą. Gamintojas rekomenduoja pakeitus alyvą ir filtrą, atjungti purkštukus (paprasčiausiai nuimti "fyškes" nuo jų) ir pasukti variklį starteriu, kad filtras prisipildytų alyvos. Aš taip visada darau keisdamas variklio alyvą.
Ir tepalo pirmam avensy nepripilsi,viska islaistysi ir tiek,nuo purkstuku nieko neimineju,kelis kartus prasuku iki uzkurimo,jei uzsikuria gesinu ir vel kuriu,uzgesta lempute ir viskas.Aisku,jei yra galimybe,geriau ipilt,pvz ubagei keisdamas visada pripildydavau
tepalo pilno filtro nepripilsi vistiek, jei jis horizontaliai sukasi. kitas variantas, tepala isleidi ir pili nauja praejus trumpam laiko tarpui. jei sakyciau isleidi ir po savaites nauja uzpili, tokiu atveju del dregmes ar kitu salygu gali buti pasizeidus apsaugine plevele, kuria sudaro tepalas. todel indeklam tikrai nieko nenutiks, jei nepilsi. tiesa pasakius, ir as seniau ipildavau kazkiek bent i tepalo filtra-taip savo laiku mokintas buvau. bet paskutini karta kai kaitaliojau zmonos golfIV flltrus, nepyliau nieko ir jokiu problemu. ta pati ir su buvusiu savo primera dariau-nepildavau. labai greitai uzgesta ta lempute-kol strateriu suki ir uzgesta. logiskai galvojant, jei karstam varikliui tepalo spaudimo norma ant tusciu apsuku apie 1,5 atmosferos ir daugiau, o salto 2 ir daugiau, tie keli simtai gramu filtro uzpildomi moment
Nu pas mane Aurise sukasi jis is apacios, tai tepalo neislaistysi, idomu tai, kad filtre paliktas voztuvas, as per ji is filtro nuleidziu tepala, kad atsukant maziau apsilaistyti, bet manau turint presa per ten pat galima ir uzpilti.
Zodziu tepala, gal geriau pripilinesiu ir toliau, blogiau nebus :) , o kuro reiks bandyt nepilti, nors man nusibodo pumpuot ji ir pripylus saliuros. Gal kaskuo skiriasi nuo kitu, kad jums lengviau uzsipompuoja.
Ir labai jau smalsu pasidare, kas ten per filtrai tam pirmam avensy, gal gali prie progos kokia fotke imesti?
Kuro susideda korpusas is virsutines ir apatines dalies,keiciasi tik vidurine dalis,tepalinis ne kazka kitoks nei visu,tik idejimas labai ydomus,pats filtras prisisuka sonu,beje ji pakeist geriausia nusukus ismetimo vamzdi
http://b2b.eoltas.lt/index.php?cl=details&anid=ST322&searchauto=15566
Del tepalo supratau, o kur ten tas visas "kampas" su kuro filtru, kodel ten neina ipilti, niekaip neikertu. Ar tiesiog nepili, nes nera prasmes terliotis :) ?
toks koki parode kolega egariukas irmano corolla verso stovi. uzpompuot pakankamai patogu, kol neidetas oro filtro korpusas. bet pompavimo truksta-kaip minejau, keleta kartu po keleta sekundziu teko starteriu pasukt...
CitataS_Kulikauskas parašė:
Del tepalo supratau, o kur ten tas visas "kampas" su kuro filtru, kodel ten neina ipilti, niekaip neikertu. Ar tiesiog nepili, nes nera prasmes terliotis :) ?
Neiseina ipilti,nes keiciasi tik vidurine filtro dalis,virsus ir apacia prisisuka prie keicemo elemento,realiai tas filtras kuri keiciu yra tik savotiskas cilindras,virsuj skyle,apacioj taipogi,atsuki apacia susilaisvina ir virsus
Turbut supratau, neina uzsukti apatines dalies , kol i vieta neistatai.
Nes pats filtras ir pasmane toks pats, bet as jam uzsuku apatine dali, tada pripilu, uzsuku virsutine ir tik tada istatau.
Zodziu betkuriuo ateju aciu uz info, ir meginsiu sekanti syko nezaisti su saliuros pilstymais.
As atsukau filtra, perdejau apatine dali, viska pasjungiau, pripumpavau kuro su pompa filtro virsuje ir viskas :)
Citatadzonas parašė:
Sioks toks niuansas: idejus nauja filtra reikia uzmauti ateinancio kuro slangele, o iseinancio palikti neuzmauta. Paspaudi 5-6 kartus pompike (spaudosi lengvai) ir kai kuras pradeda teketi is iseinancios zarneles, tada iseinancia zarnele uzmauni i vieta. Variklis kuriasi iskart ir be jokiu trukciojimu. Ir kuro pilstyti nereikia.
Didelis dėkui. Viską dariau kaip parašyta. Paprasta ir greita, nereikia nei kuro pilti. Sunkiau buvo atsukti, bet isispaudžiau i spaustuvus ir tada pavyko. Naujo filtro sriegi sutepiau alyva, gal kitą kart bus lengviau atsukti. Dėkui
Citataarturas1980 parašė:
Citatadzonas parašė:
Sioks toks niuansas: idejus nauja filtra reikia uzmauti ateinancio kuro slangele, o iseinancio palikti neuzmauta. Paspaudi 5-6 kartus pompike (spaudosi lengvai) ir kai kuras pradeda teketi is iseinancios zarneles, tada iseinancia zarnele uzmauni i vieta. Variklis kuriasi iskart ir be jokiu trukciojimu. Ir kuro pilstyti nereikia.
Didelis dėkui. Viską dariau kaip parašyta. Paprasta ir greita, nereikia nei kuro pilti. Sunkiau buvo atsukti, bet isispaudžiau i spaustuvus ir tada pavyko. Naujo filtro sriegi sutepiau alyva, gal kitą kart bus lengviau atsukti. Dėkui
Tai kad bandziau, uzsipumpuoja ir uzmautom slangutem, nes kuras teka pro giztama i baka.
Gal kas pasakys kas kiek kilometrų reikia keisti kuro filtrą
Ziurint kokios firmos naudosi, ir koki kura pilsi. Vieni greiciau kemsasi, kiti maziau. Tad tas intervalas gali ir sutrumpeti.
Citata iš: Ramas11 Įrašytas Lapkritis 24, 2014, 15:04:56 PM
Gal kas pasakys kas kiek kilometrų reikia keisti kuro filtrą
Ne karvę kainuoja - keiski su kiekvienu tepalo keitimu ir nereikes sukti sau galvos.
Citata iš: Ramas11 Įrašytas Lapkritis 24, 2014, 15:04:56 PM
Gal kas pasakys kas kiek kilometrų reikia keisti kuro filtrą
Kas 25-30 tukstanciu km mazdaug, arba pries ziema stengtis geriausia pasikeist
Pagal aptanavima priklauso keisti kas 45 tuks bet aisku ne karve kainuoja
Sveiki,ar cia tikrai keiciant paciam kuro filtra galim sugadint purkstukus ar problemu prisidaryt,ar tik pezalai neiskus:)?
https://www.toyota-tech.eu/ms/pdfs/ee6c0f1f420e4be89fa6a22d62726045.pdf (https://www.toyota-tech.eu/ms/pdfs/ee6c0f1f420e4be89fa6a22d62726045.pdf)
Jei teisingai suprantu lentelę, tai dyzeliui rekomendacija keist kuro filtrą kas 72 mėn?
Ar tikrai naujom mašinom per visą garantinį periodą nekeičiamas kuro filtras? kosTmosas