Sveiki,
siandien vazinedamas slidziu keliu pastebejau, kad vaziuojant greiciau i posuki galo neuzmeta, nes suveikia TCS (ar kaip vadinasi) ir neleidzia to padaryti. Saugu.
Tada ji atjungiau (mygtukas apacioje) ir vel bandziau greitai ivaziuoti i posuki. Galui leidzia vos vos slystelti, bet tik truputi. Kas tai daro?
tu atjungi tcs tai reiškia praslydimo kontrolė, o slydimą reguliuoja vsc ar kaip ten, ji vadinas stabilumo kontrolė.
NNZ teisus, konkretus terminai butu TCS - traction control system ir VSC - vehicle stability control
Traction control system mano Tojotoje žymima TRC. Ir tas mygtukas, kuriuo galima ją išjungti vadinasi TRC OFF. Bet TRC čia ne nelabai prie ko. Stabilumą labiau valdo VSC.
Šiandien Vilniuje tokios gatvės buvo, kad slydimo lemputė labai dažnai degė, VSC sistema beveik pastoviai dirba. Automobilis su VSC atrodo stabilesnis, tačiau tuo piktnaudžiauti ir pernelyg pasitikėti nereikėtų. Esant didesniam greičiui slidžiame kelyje a/m su VSC vis tiek slysta ir netgi gali tapti nevaldomas.
Aciu uz atsakymus, taip pas mane ir yra TRC off mygtukas, kaip Pulkininkas minejo.
Tai dabar noriu pasitikslinti:
1. TRC - ar teisingai suprantu, jog tai sistema neleidzianti prasisukti/praslysti priekiniams ratams? Ir ja galima atjungi mygtuku?
2. VSC - jos atjungti negalima ir ji padeda suvalgdyti automobili, kai jis pradeda slysti sonu?
CitataGmc parašė:
Aciu uz atsakymus, taip pas mane ir yra TRC off mygtukas, kaip Pulkininkas minejo.
Tai dabar noriu pasitikslinti:
1. TRC - ar teisingai suprantu, jog tai sistema neleidzianti prasisukti/praslysti priekiniams ratams? Ir ja galima atjungi mygtuku?
2. VSC - jos atjungti negalima ir ji padeda suvalgdyti automobili, kai jis pradeda slysti sonu?
TRC veikia, kai vienas ratas pradeda prasisukineti ir kad nesumetytu masinos, TRC pradeda pristabdyti ta praslystanti rata. Jei bandysi ant prakasu isvaziuoti, pajusi, kaip variklis dusinamas, cia TRC veikia. Norint draginti ir sonais lakstyti, TRC reikia isjungti.
Vasara po lietaus bandziau ivaziuoti i kalniuka. Pirmus 3 kartus neiveikiau, nes prasisukant ratams variklis buvo slopinamas ir daresi jausmas, kad tuoj variklis sustos. Ji atjunges ikalne iveikiau, bet ratai buksavo ir masina labai nekaip atrode po to :D
CitataKestutis777 parašė:
CitataGmc parašė:
Aciu uz atsakymus, taip pas mane ir yra TRC off mygtukas, kaip Pulkininkas minejo.
Tai dabar noriu pasitikslinti:
1. TRC - ar teisingai suprantu, jog tai sistema neleidzianti prasisukti/praslysti priekiniams ratams? Ir ja galima atjungi mygtuku?
2. VSC - jos atjungti negalima ir ji padeda suvalgdyti automobili, kai jis pradeda slysti sonu?
TRC veikia, kai vienas ratas pradeda prasisukineti ir kad nesumetytu masinos, TRC pradeda pristabdyti ta praslystanti rata. Jei bandysi ant prakasu isvaziuoti, pajusi, kaip variklis dusinamas, cia TRC veikia. Norint draginti ir sonais lakstyti, TRC reikia isjungti.
Vasara po lietaus bandziau ivaziuoti i kalniuka. Pirmus 3 kartus neiveikiau, nes prasisukant ratams variklis buvo slopinamas ir daresi jausmas, kad tuoj variklis sustos. Ji atjunges ikalne iveikiau, bet ratai buksavo ir masina labai nekaip atrode po to :D
Dekui uz paaiskinima, o VSC kaip tiksliai veikia?
http://www.youtube.com/watch?v=hkXU8jtVw58&feature=related
CitataGmc parašė:
CitataKestutis777 parašė:
CitataGmc parašė:
Aciu uz atsakymus, taip pas mane ir yra TRC off mygtukas, kaip Pulkininkas minejo.
Tai dabar noriu pasitikslinti:
1. TRC - ar teisingai suprantu, jog tai sistema neleidzianti prasisukti/praslysti priekiniams ratams? Ir ja galima atjungi mygtuku?
2. VSC - jos atjungti negalima ir ji padeda suvalgdyti automobili, kai jis pradeda slysti sonu?
TRC veikia, kai vienas ratas pradeda prasisukineti ir kad nesumetytu masinos, TRC pradeda pristabdyti ta praslystanti rata. Jei bandysi ant prakasu isvaziuoti, pajusi, kaip variklis dusinamas, cia TRC veikia. Norint draginti ir sonais lakstyti, TRC reikia isjungti.
Vasara po lietaus bandziau ivaziuoti i kalniuka. Pirmus 3 kartus neiveikiau, nes prasisukant ratams variklis buvo slopinamas ir daresi jausmas, kad tuoj variklis sustos. Ji atjunges ikalne iveikiau, bet ratai buksavo ir masina labai nekaip atrode po to :D
Dekui uz paaiskinima, o VSC kaip tiksliai veikia?
Blyn :) Google :) Youtube ;) Panaudok smegenis ;)
youtube rodo kad ESP pas kai kurias mašinas atsijungia ir įsijungia o kaip pas tayotas ar yra tas mygtukas ar ši sistema įjungta pastoviai. bandžiau ir aš šią sistemą tai atrodo ji veikia, bet mygtuko kaip tokio ir nėra. o kaip pas jus?
CitataMars parašė:
youtube rodo kad ESP pas kai kurias mašinas atsijungia ir įsijungia o kaip pas tayotas ar yra tas mygtukas ar ši sistema įjungta pastoviai. bandžiau ir aš šią sistemą tai atrodo ji veikia, bet mygtuko kaip tokio ir nėra. o kaip pas jus?
Mygtuko tikrai nera, todel ESP veikia pastoviai.
Del VSC - filmukas viska parodo, neleidzia uzmesti galo.
pasiskaitinejau uzsienio forumuose, tai radau nemazai diskusiju apie tai kaip pasidaryti VSC atjungimo mygtuka. O atjungti zmones VSC nori del keliu priezasciu:
1. Offroad salygomis su VSC vaziuoti labai sunku (su TRC praktiskai neimanoma, tai zinodami gamintojai padare isjungimo mygtuka), taciau VSC taip pat gerokai mazina offroadines gtalimybes.
2. VSC mazina sonini slydima, bet jau kai vis del to slysti, su veikianciu VSC kur kas sunkiau sugrizti i normalia vaziavimo trajektorija, nei be jo, taigi patyrusiems vairuotojams su VSC kaip ir ABS kartais gali buti netgi sunkiau vairuoti, nes jie neleidzia isnaudoti visu auto galimybiu avarinemis situacijomis, nes tokiu nepavyksta isvengti netgi su visom ijungtom sistemom.
Citataryckak parašė:
pasiskaitinejau uzsienio forumuose, tai radau nemazai diskusiju apie tai kaip pasidaryti VSC atjungimo mygtuka. O atjungti zmones VSC nori del keliu priezasciu:
1. Offroad salygomis su VSC vaziuoti labai sunku (su TRC praktiskai neimanoma, tai zinodami gamintojai padare isjungimo mygtuka), taciau VSC taip pat gerokai mazina offroadines gtalimybes.
2. VSC mazina sonini slydima, bet jau kai vis del to slysti, su veikianciu VSC kur kas sunkiau sugrizti i normalia vaziavimo trajektorija, nei be jo, taigi patyrusiems vairuotojams su VSC kaip ir ABS kartais gali buti netgi sunkiau vairuoti, nes jie neleidzia isnaudoti visu auto galimybiu avarinemis situacijomis, nes tokiu nepavyksta isvengti netgi su visom ijungtom sistemom.
Na taip. Sutinku. Bet su savo Avesiu as tik 1 karta per 2 metus tebuvau papuoles i istezusi keliuka. Dazniausiai as nevaziuoju su juo i offroeada. Tam isigyciau Land Cruiseri ;)
Kas liecia tu visu VSC ir TRC ir ABS, tai vadinasi komforto yranga, o ne saugumo iranga. Nereikia dirbtinai sukelineti situaciju su kvailu vairavimu, o paskui kaltinti auto sistemas. Jei pas tave yra oro pagalves, tai nereiskia, kad gali trakytis i siena, budamas isitikines, kad nenukentesi. Tos sistemo padeda isvengti sumetimo, o ne gelbeja nuo islekimo is kelio.
na VSC, TRC, o ypac ABS komforto iranga nepavadinciau, tai konkreciai orientuota i vairavimo sauguma, bet nesi visiskai neteisus, komforto aisku tame irgi yra, nes palengvina vairavima. Pvz.: airbag'ai, na jie tikrai saugumui sukurti, bet ir trenktis veidu i pagalve daug komfortiskiau, nei i vaira :)
Nezinau, ar teisingai pavadinau, bet kai uz tave kazkas kitas padaro tai, ka tu pats turetum daryti, as vadinu komfortu...
Nesvarbu, kad tie visi pribumbasai yra automobilije. Reikia vaziuoti lyg ju nebutu, tada busi saugus ;)
Citataryckak parašė:
Pvz.: airbag'ai, na jie tikrai saugumui sukurti, bet ir trenktis veidu i pagalve daug komfortiskiau, nei i vaira :)
teisingai uzsiseges saugos dirza veidu i vaira nesitrenksi...
ABS, VSC, TCS ir kt. yra automobilio aktyvios saugos sistemos - padeda isvengti eismo ivykio, o "pagalves", saugos dirzai yra pasyvioji sauga - turetu sumazinti pasekmes ivykus incidentui.
Sveiki,
susiduriau su tokia problemele: labiau nukritus temperaturai (apie -7 ir zemiau) atliekant posuki spaudziant gaza girdimas pakankamai garsus traskejimas. Atliekant posuki laisvai riedant traskejimu nera. Pravazinejus/apsilus traskejimas irgi pamazeja. Siandien servise pakele apziurejo, nerado prie ko prikibti. Tuo labiau atsilo ir to traskejimo neber. Bande speti kad del TCS sukant su apkrova traska.
Gal kas zinot ar gali taip buti? arba gal gali uzsaldineti tepalas granatose? (auto corolla verso '07)
nuo VSC irgi kyla traskejimas, cia kitoks?
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=110&thread_id=1391
Citataryckak parašė:
nuo VSC irgi kyla traskejimas, cia kitoks?
nuo vsc kazkuris is priekiniu ratu blokujasi ir tuo metu girdisi tas garsas.
Citatadtinas parašė:
Citataryckak parašė:
nuo VSC irgi kyla traskejimas, cia kitoks?
nuo vsc kazkuris is priekiniu ratu blokujasi ir tuo metu girdisi tas garsas.
man girdisi pypsejimas kai uznesa ir as demesio nekreipiu :)
aisku ir pipsejimu ispeja, kad sistema veikia:D
Pas visus tas pats- tai kolkas ignoruojam :)
CitataGmc parašė:
Pas visus tas pats- tai kolkas ignoruojam :)
Aha :) Pas mane irgi traska :)
o pas ka netraska?:D
Visi, kam netrakska kazkas priekyje ant posukiu, atsiliepkit :)
Traska traska ;]
Dekui, nuraminot. Bet vistik nesmagu, ypac jei rimciau gaza uzmini, toks garsas lyg ratas galetu nuluzt.
Beje rasiau Tokvilai del sito, sake kai galesi pademonstruoti ta garsa, atvaziuok (nes truputi atsilus dingo) :)
CitataDariusL parašė:
Dekui, nuraminot. Bet vistik nesmagu, ypac jei rimciau gaza uzmini, toks garsas lyg ratas galetu nuluzt.
Beje rasiau Tokvilai del sito, sake kai galesi pademonstruoti ta garsa, atvaziuok (nes truputi atsilus dingo) :)
Aha :) Vaziavom su mano drauges Corolla del to traskejimo :) Atvaziavus jos nebeliko :D O kai silta, jo ir nebuna.
Mistika siaip. Kazkoks kosmosas. Kaip reikejo daryt tas pakabakas ir mastyt, kad per salcius visi kencia nuo tu garsu??...
Siūlyčiau temos autoriui arba prižiūrintiems forumą pakeisti temos pavadinimą.
Tokio dalyko kaip TCS tojotose nėra, tad pavadinimas ne tik neinformatyvus bet ir klaidinantis. Yra ABS, yra EBD, yra TRC, yra VSC, tačiau perskaitęs šios temos pavadinimą negali suprasti apie kurią saugumo sistemą norima diskutuoti :(
CitataPulkininkas parašė:
Siūlyčiau temos autoriui arba prižiūrintiems forumą pakeisti temos pavadinimą.
Tokio dalyko kaip TCS tojotose nėra, tad pavadinimas ne tik neinformatyvus bet ir klaidinantis. Yra ABS, yra EBD, yra TRC, yra VSC, tačiau perskaitęs šios temos pavadinimą negali suprasti apie kurią saugumo sistemą norima diskutuoti :(
Na jo su pavadinimu truputi nugrybauta;)
CitataDariusL parašė:
Dekui, nuraminot. Bet vistik nesmagu, ypac jei rimciau gaza uzmini, toks garsas lyg ratas galetu nuluzt.
Beje rasiau Tokvilai del sito, sake kai galesi pademonstruoti ta garsa, atvaziuok (nes truputi atsilus dingo) :)
Man tai tie VSC garsai visada girdisi pradedant važiuoti, nesvarbu šalčiai ar karščiai.
Šiaip tai viskas priklauso ne nuo temperatūros, o nuo ratų sukibimo. Kai slidu, VSC dirba, tada ir garsų dažniau pasitaiko.
CitataPulkininkas parašė:
CitataDariusL parašė:
Dekui, nuraminot. Bet vistik nesmagu, ypac jei rimciau gaza uzmini, toks garsas lyg ratas galetu nuluzt.
Beje rasiau Tokvilai del sito, sake kai galesi pademonstruoti ta garsa, atvaziuok (nes truputi atsilus dingo) :)
Man tai tie VSC garsai visada girdisi pradedant važiuoti, nesvarbu šalčiai ar karščiai.
Šiaip tai viskas priklauso ne nuo temperatūros, o nuo ratų sukibimo. Kai slidu, VSC dirba, tada ir garsų dažniau pasitaiko.
As irgi labai puikiai jo veikima girdziu.
Sveiki, pabandysiu pakelti tema. kaip VSC veikia viskas aisku, vaziuojant nuo kalno i statesni posuki, slidesni sutarska lyg ir VSC, BET nera to "perspejimo signalo". ar cia normalu? pabandzius aiksteleje staigiai pasukti, veikia VSC ir yra signalas, bet va kartais vaziuojant keliu i posuki to garso nesigirdi kartu su tarskejimu, ar cia normalu ?
Citata iš: Kestutis777 Įrašytas Gruodis 08, 2010, 00:31:38 AM
Visi, kam netrakska kazkas priekyje ant posukiu, atsiliepkit :)
nieks netraska, tik abs :-)
Tai VSC ir valdo ABS. Liepia pristabdyti reikiama rata, kad masina issilygintu. Kai masina truputi paslysta, tai VSC tyliai islygina. Jei masina sumeto stipriau tada isijungia garsinis signalas.
jauciu, vazineju kaip pensininkas... abs tai tik kai pastabdau traska.
Sutinku su Bemsu, žiemą, kai slidi danga, tai labiau pasijaučia tas VSC efektas. Ir būtent taip, kaip aprašė. O esant sausam, neslidžiam keliui, tai nei to garsinio signalo, nei ABS traškėjimo nėra.
Nu taip, tas pats ka as tau facebooke parasiau :)
Man tik keistai pasirode, jog ABS tai sveikia normaliai, bet jokio garso nera ispejamo..
Citata iš: aXiss Įrašytas Kovas 10, 2016, 19:43:35 PM
Man tik keistai pasirode, jog ABS tai sveikia normaliai, bet jokio garso nera ispejamo..
Prie ko ABS ir garsas? Garsas yra kai VSC mato, kad masina nevaldoma ir jinai bando islyginti.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Kovas 10, 2016, 18:21:10 PM
Tai VSC ir valdo ABS. Liepia pristabdyti reikiama rata, kad masina issilygintu.
jei ant posukio tarkim paslysta masina ir "VSC liepia viena rata pristabdyti ABS'ui" , ABS sucersckia neblogai uzstabdo, bet to garso nera (H-)
Citata iš: aXiss Įrašytas Kovas 10, 2016, 19:58:59 PM
jei ant posukio tarkim paslysta masina ir "VSC liepia viena rata pristabdyti ABS'ui" , ABS sucersckia neblogai uzstabdo, bet to garso nera (H-)
Uztrauk rankini posukyje - pypses.
Galinio rato abs nelabai girdejau cerskiancio. Priekis tai taip.