Sveiki,
Avensis D4D, '01. Toks truputį kurą ,,ėdantis" dalykas: jei įjungtas šildymas, kol variklis nesušyla iki darbinės temperatūros, laiko apsūkas apie 1,2 stovint. Jei šildymą išjungi, apsūkos normalios (priklausomai nuo variklio t - 0,7 - 0,9).
Kaip čia ,,pareguliavus", kad ir šildymas po truputį sau šiltų, ir apsūkos būtų kaip su išjungtu šildymu.
Nieko cia nereikia burti, visks norma, stovint, jei variklis dirba ant 900rpm ar ant 1200rpm, tau per valanda gal suvalgys koki 0,3l daugiau nei kad ant 900rpm. Tai tau kainuos per valanda 2lt. O ta valanda su ziemos pasildymais gaunasi per savaite :) Tai ant savaites 2-3lt daugiau, neieskociau problemos. Kai uz sito dalyko pakoregavima sumoketum ko gero simtais, nes elektroninis peciuko valdymas, perduoda info kompui kad kelti rpm.
Va ir nuraminai. Neieškosių sliekų kur nereikia :), ačiū.
Na taip, viskas pas tave normaliai, nėr ką ten reguliuot.
O jei nenori apsukų, tai junk kad pūstų tik kai išyla...bet ilgai laukt reiks :)
Pas mane atvirkštinė bėda. Taip pat Avensis D4D. Užvedus mašina ir šiaip sustojus apsukos nukrenta iki maždaug 800-900 rpm. Sankryžoje pradedant važiuoti su tokiom apsukom net lempos prigęsta. Esu net mašiną užgęsinęs ne kartą. Kai įjungi šildymą, apsukos pakyla iki 1100 rpm. ir viskas būna čiki, kol vidus nepašyla. Tada vėl problemos. Spėju per mažos apsukos irgi nieko gero. Jau beveik pripratau prieš pradedant judėti daugiau pagazuoti. :)
Tai kad 800 - 900rpm yra normalios apsukos , o kai variklis pilnai ikaista ijungus sildyma apsukos turi nereguoti!
jei jau taip nervina tos apsukos, geriausia kol saltas variklis truputi siluma nusukt ir apsukos nukrenta.., o jau kai susyla motoras, tada vel suluma iki dugno..