Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Carina => Temą pradėjo: umunas Įrašytas Vasaris 12, 2011, 18:40:13 PM

Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: umunas Įrašytas Vasaris 12, 2011, 18:40:13 PM
Sveiki,

Nors Toyotos niekad negenda, tačiau maniškė matyt tik apsimeta, kad yra Toyota ir vėl ėmė krėsti "šposus". Prieš pora savaičių važiuodamas į Druskininkus belenkdamas fūrą pajutau, kad staiga akimirkai dingo trauka apsukom užkilus iki kokių 3400rpm. Buvo neramu, bet paskui problemos lyg ir nesikartojo. Iki šiandien...
Šiandien teko truputį spustelt ir trauka dingo ne akimirkai, bet pakilus iki ~3200rpm apsukos sustojo. Pedalas į grindis, o mašina negreitėja. Kol grįžau iš Vilniaus trauka ėmė išvis kvailioti. VIeno lenkimo metu apsukos staiga sustojo ties ~2800rpm.
Nesu tikras, bet šaltai jai tokie dalykai lyg ir nesidaro. Kuro ir oro filtrai keisti rudenį. Dūmų nemeta. Tiesa, atrodo variklis kiek garsiau dirba ir labiau vibruoja.
Taigi, protingieji kurmiai, kame šaknys?
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: guminis Įrašytas Vasaris 12, 2011, 19:06:36 PM
Mes ne telepatai :) pradžiai varyk į diagnostiką arba, jei sugebi, pats pasidaryk, žinosi nuo ko pradėt. Galim tik savo patirtim pasidalint ;)
Man buvo akseleratoriaus potenciometro bėda, važiuoji ir staiga dingsta apsukos, krenta greitis, užsidega ,,check engine'' lemputė, užgesini variklį - palauki, užsikuri ir vėl toliau važiuoji iki kito karto. Diagnostikoj patarė pradėti nuo potenciometro keitimo/kontaktų valymo, valymas ilgalaikio poveikio neturėjo, problemą išsprendžiau tik pakeitęs.
p.s. visos auto anksčiau ar vėliau genda, tačiau ant Toyota Carina ~14m tikrai neverta pykt, prašosi priežiūros :p turėtum kokį ,,sto koncaetsa na o'' ..... ;)
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: audrius Įrašytas Vasaris 12, 2011, 20:31:11 PM
manau problema su kuro padavimu, o ten tik bakas, filtras, purkstukai ir siurblys.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: umunas Įrašytas Vasaris 13, 2011, 10:06:10 AM
Na, bake lyg ir neturėtų slypėt bėda, nes jis atrodo švarus, o daugiau ten nieko nėra.
Kuro filtras keistas rudenį į Mann. Aišku reiks pamėginti pakeisti, bet irgi abejoju ar jame bėda.
Lieka siurblys ir purkštukai. Abu variantai labai džiuginantys širdį finansine prasme.

p.s. Turbina regis atkrenta, nes atrodo dirba normaliai.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: Silkinas Įrašytas Vasaris 13, 2011, 12:53:06 PM
Panašu, kad kuro filtras kemšasi. Nesvarbu, kad buvo keistas. Jei kuras į baką buvo piltas nekokybiškas, o gal ir vasarinis, gali tekti ir kelis filtrus pakeisti.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: umunas Įrašytas Vasaris 13, 2011, 17:30:22 PM
CitataSilkinas parašė:
Panašu, kad kuro filtras kemšasi. Nesvarbu, kad buvo keistas. Jei kuras į baką buvo piltas nekokybiškas, o gal ir vasarinis, gali tekti ir kelis filtrus pakeisti.
kuras tik iš Nestės ir Statoil, o ir vasarinio bake nebuvo nuo lapkričio.
būtų labai gerai, jei filtre bėda būtų. ryt nusipirksiu naują ir švęstu vandeniu pašlakstysiu prieš uždėdamas.

tiesa, šiandien apturėjau vidutiniškai ilgą kelionę. tai pastebėjau, kad ne vien sustoja apsukos kažkur ties 3000-3300rpm, bet staigiau akceleruojant mašina ir šiek tiek tamposi. trauka netolygi.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: horn Įrašytas Vasaris 13, 2011, 20:44:54 PM
turbos bėda ;) gal ne pati, bet kažkas susiję.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: Aurimas Įrašytas Vasaris 13, 2011, 22:17:44 PM
Ant kiek ta fura vare, kad apukas iki 3400 uzkelt reikejo? :D
Su dyzeliu tokiom apsukom :o, turbut ne ta masina nusipirkai :D, reikejo benza imti.

O tavo beda tai tikriausiai busi jau uztampes varikli ar turbina.. Zinau, kad golfui buvo siurblys, kai trukciojo, bet traukt trauke, tai gi kaip ir siurbli atmesciau, bet kas zino, pradek nuo paprasciausiu.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: umunas Įrašytas Vasaris 13, 2011, 23:04:44 PM
CitataAurimas parašė:
Ant kiek ta fura vare, kad apukas iki 3400 uzkelt reikejo? :D
Su dyzeliu tokiom apsukom :o, turbut ne ta masina nusipirkai :D, reikejo benza imti.

O tavo beda tai tikriausiai busi jau uztampes varikli ar turbina.. Zinau, kad golfui buvo siurblys, kai trukciojo, bet traukt trauke, tai gi kaip ir siurbli atmesciau, bet kas zino, pradek nuo paprasciausiu.
na, kai 5 bėgiu važiuojant ant 130kmh apsukos ~3000rpm, tai nematau kažko stebuklingo, jei jos pasiekia ~3400rpm (jei kažkam palengvės, 3200rpm, pasakyt galiu tik iš akies). be to, reikia nepamiršti. kad tai pikinės apsukos, kurios pasiekiamos tik retais atvejais. o dar žvilgtelėjęs į manualą matau, kad 4 bėgiu galima spausti iki 154kmh. bandyti netgi nedrįsčiau iki tiek smaugti. ~3000rpm yra maždaug 90-100kmh 4 bėgiu, kitaip tariant, fūrų važiavimo greitis. iš 5 bėgio neaplenksi, nebent kelias kokį kilometrą tuščias būtų. neduokdie, dar priešinis vėjas, tai išvis pez..c.

dėl turbinos, abejoju. viskas su ja normaliai atrodo. kadangi pirkau su turbinos defektu, tai žinau kuo tai pasireiškia ir abejoju, ar tame bėda. nebent kažkas prie turbinos. visgi prie jos ten nelabai kas ir yra. pats labaiu kuro sistemą įtariu. visgi, jei filtro keitimas nepadės, reiks kažkur diagnozuotis važiuot. dar neteko. bus pirma patirtis.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: Dariusno Įrašytas Vasaris 14, 2011, 01:30:28 AM
kas liecia traukos netekima tai man yra buve su audi a3 tdi beda buvo prakiurusi turbinos slanga (sunkiai matomoje vietoje) kaip veliau issiaiskinau duodant "angliu" kompas imeta avarini rezima,kad nedroztum ir masina pasidaro sunki tarsi su priekaba ir berods tik iki 140km/h teleisdavi ispausti. uzgesinus ir vel uzvedus varikli problema dingdavo iki sekancio gero "angliu" imetimo ir vel inkaras pareidavo.
O kai turejau omega 2.5tds parejo kuro siurblys. pozymiai tokie: net stovint vietoje apsukas vos eidavo pakelti iki 2000, apie normalu vazevima tai net nekalbu iki serviso buvo galima davaziuoti ir paciam, bet ant buksyro buvo greiciau. siurblys sugedo staiga be jokiu perspejimu ar uzsleptu pasioziavimu.
Gal pradziai kruopsciai apziurek slangas
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: umunas Įrašytas Vasaris 14, 2011, 09:00:03 AM
šlangos sveikos. vakar buvau nusilupęs ir net kambaryje apžiūrėjau nusivalęs.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: Aurimas Įrašytas Vasaris 14, 2011, 09:51:25 AM
Na kas del apsuku, tai nesigincysiu, be tokiomis nevazineju, max buvo iki 2.8 pakile, niekam daugiau ir nereikejo, kai lenki juolab pavaru perjunginet nereikia, nebent tenka pristabdyti ir kai jau 60km pasieki jungi 4 begi, bet 5 jungiu prie 70-80, ir del aplenkimo kitos masinos tai nera sudare bedu, paspaudi ir eina kai zveris.

O ant laisvu gerai dirbai? Bus gal jau kokie dacikai, kazkas rase apie egr kad pakeitus trauka atsirado, bet gal jau maisau kazka.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: FUX Įrašytas Vasaris 14, 2011, 10:24:00 AM
Man irgi tas pats. Vaziavau is Kauno. Numetus greiti pries zenkal, poto spustelejau ir dingo kuro padavimas, atleidus gaza ir vel nuspaudus viskas ok. Siandien ryte vaziuojant i kalna irgi davus gazus dingo trauka. Taleidau gaza imyniau 3 begi, vel vaziuoja.
Beje pas mane dega check engine su kodu, kuris sako, kad kazkas su "kuro temperaturos davikliu".
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: kaciokas Įrašytas Vasaris 14, 2011, 10:58:20 AM
neziurejai vacumo slanguciu mas prakiure kur, man ir dinginedavo trauka tai keiciau dacika kuris eina i erg voztuva,man ir sake turbo tavo cia keisti reikia,nuvariau kitur pastaciau ant kompo ir atrado gedima,tai va nulek patikrint ant kompo ir pasakys kas ti yra.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: FUX Įrašytas Vasaris 14, 2011, 11:04:11 AM
o kur tau junge prie kompo? nelabai supratau, tau klaida nustatinejo ar kazka rimciau ziurejo?
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: umunas Įrašytas Vasaris 14, 2011, 11:22:35 AM
CitataFUX parašė:Beje pas mane dega check engine su kodu, kuris sako, kad kazkas su "kuro temperaturos davikliu".
Maniškėje Check Engine lemputės nėra (net prietaisų skydelį esu lupęs, kad įsitikinčiau). Turbinos lemputė irgi nedega. Apskritai jokios įspėjamosios lemputės nedega.

Bet kuriuo atveju, patikra Autotojoj 97LTL. Nepigiai, bet ir netaip brangiai kaip maniau. Kažin ar ieškosiu kažkur kitur. Nebent nepatiks ką jie ten pasakys.



p.s. Užpraeitą savaitgalį Vilniuje taip kaliau į duobę (žiūrėjau į veidrodėlį prieš persirikiavimą ir duobės nepastebėjau), kad dabar vairas truputį skersai stovi. Þodžiu, kaupiasi remontų sąrašas...
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: kaciokas Įrašytas Vasaris 14, 2011, 11:25:21 AM
o nepasakiau as airijoje gyvenu,junge mete klaida su turbina.nuvaryk i diagnostika matysi ka ti pasakys.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: FUX Įrašytas Vasaris 14, 2011, 11:35:24 AM
tai as buvau diagnostikoj. Man meta klaida, kuri reiskia "kuro temperaturos daviklis A"
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: milkas Įrašytas Vasaris 14, 2011, 13:06:32 PM
Man buvo panasiai. radau skyliu intercolerio slangoje. Sunkiai matesi, meistas pagal garsa variklio pasake.
Dar gali buti kuro siurblio sietelis uzsikimses..
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: kaktusas Įrašytas Vasaris 14, 2011, 16:17:15 PM
O pvz kur tas tiksliai sietelis yra?  :) O gal pas mane nėra jo jei tiek laiko nevaliau ir nieko :) Pačiam galima pasiekt?
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: Kestutis777 Įrašytas Vasaris 14, 2011, 20:55:28 PM
Dek Power Box'a :)
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: umunas Įrašytas Vasaris 20, 2011, 19:18:56 PM
taigi, mano istorijos pratęsimas. ar tai bus pabaiga - nežinau.

penktadienį nuvariau diagnostikos į Autotoją. bevažiuojant į ją, trauka dingo ir vos pavyko atvažiuot pas juos. mašiną iškart paėmė diagnostikai. kompas klaidų nemetė ir viskas ką dar padarė, tai nuleido iš filtro truputį dyzelio. taip pat meistriukai palakstę autostrada jokių traukos dingimų nepastebėjo. aišku aš tuo nepatikėjau.

nu ok, vienas iš serviso darbuotojų sėdo už vairo, aš į keleivio sėdynę, o kitas meistras į galą. ir ką jūs manot, trauka normali. taip Autotojos darbuotojas pagainiojo, kaip aš gyvenime nesu kankinęs. traukia, nors tu ką.

susimokėjau ir patraukiau į Vilnių. iki Elektrėnų važiavo be priekaištų. po Elektrėnų greičio ribojimo bandau vėl spustelt ir ką jūs manot? mašina vėl buka. kuo smarkiau spaudi, tuo lėčiau važiuoja. bet iki Vilniaus nuvažiavau.

šeštadienį visą dieną viskas ok, bet naktį bevažiuojant namo staiga vėl dingo trauka. anksčiau ji dingdavo smarkiau paspaudus, o dabar tiesiog dingo normaliai važiuojant miesto rėžimu. spausk pedalą kiek nori, bet apsukos krenta. anksčiau tiesiog nukrisdavo iki laisvų ir dirbdavo normaliai. šeštadienį apsukos krito žemiau normalios ribos iki kokių 400rpm, kai variklis jau tik kalatojosi, o ne normaliai veikė. sustojau, išjungiau variklį, bandau užkurti - nesikuria. antrą kartą - užsuko, bet apsukos nekyla, kol staiga vėl prasimušė. aišku traukos normalios nėra ir į nedidelė įkalnę antru bėgiu vos užlipo.

naktis bemiegė, nes sukau galvą ar palikt Vilniuje mašiną ir galvot apie servisą jame, ar visgi mėginti grįžti į Kauną. na, nusprendžiau grįžti.

šiandien važiuodamas absurdiškai atsargiai, nelesdamas apsukoms kilti daugiau nei 2000rpm paršliaužiau į Kauną. variklis nespringtelėjo nei karto.

grįžęs nusiėmiau seną kuro filtrą ir pasikeičiau į naują, kurį šiandien Vilniuje nusipirkau. bandė kažkokį sunvežiminį parduot, bet galiausiai pavyko išsiaiškinti kokio reikia. užsidėjau tą naują filtrą, patikrinau visas žarneles, sujungimus ir t.t. nepastebėjau kur orą galėtų gaudyti ar dar kas blogai būtų. net visas fiškes kokias radau patikrinau.

po pakeitimo testinis važiavimas. smaugiau, stabdžiau bėgiais, važiavau visokiomis apsukomis visokiais bėgiais, bet važiuoja lyg niekur nieko.

persipjovęs seną filtrą bandžiau jame ieškot sliekų, tačiau su juo viskas normaliai. kiek patamsėjęs, bet dumblo jame irgi nėra. jei bake varlės veistųsi, tai filtre būčiau radęs buožgalvių?

žodžiu, kas tai mašinai darosi - nenutuokiu. tikiuosi, kad visgi problema bus filtre, nes jei ne, tai belieka tik kuro siurblys ir bakas. dėl bako abejoju. jis nematęs kitokio kuro nei iš Nestės, Statoil ir kokį kartą ar du iš Orlen. siurblys lieka. bet ar siurbliui kvailiojant mašina kurtųsi normaliai tiek šalta tiek šilta?
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: TCL Įrašytas Vasaris 20, 2011, 19:52:17 PM
Mistika :)
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: Silkinas Įrašytas Vasaris 20, 2011, 20:11:02 PM
Bėda gali būti kuro kokybėje. Manykim, kad kuras buvo vasarinis. Tada prie žemesnės temperatūros jis pradeda iškristi nuosėdomis kuro filtre. Variklis ima dirbti nestabiliai ir iki visiško sustojimo. Atšilus , vėl viskas gerai. Pakeitus kuro filtrą vėl gerai. Keisk filtrą kartu su bako pravalymu ir užpilk tikrai žieminį kurą.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: Henris Įrašytas Vasaris 20, 2011, 20:12:10 PM
Tokie bajeriai gali detis kai bludija oro srauto matuoklis. Atrodo kad kuro nepaduoda, bet gali buti ir su oro padavimu problema, neatmesk sio varianto... Jei nera normaliai oro paduodama, masina irgi nevaziuoja, o dyzeliui oro reikia daug...
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: umunas Įrašytas Vasaris 20, 2011, 22:20:19 PM
CitataSilkinas parašė:
Bėda gali būti kuro kokybėje. Manykim, kad kuras buvo vasarinis. Tada prie žemesnės temperatūros jis pradeda iškristi nuosėdomis kuro filtre. Variklis ima dirbti nestabiliai ir iki visiško sustojimo. Atšilus , vėl viskas gerai. Pakeitus kuro filtrą vėl gerai. Keisk filtrą kartu su bako pravalymu ir užpilk tikrai žieminį kurą.
nemanysiu, kad vasarinis. nebent Nestė ir Statoil chaltūrina. o jei jau jie chaltūrina, tai TIKRAI žieminio kaip ir nelabai užsipilsi. dar kartą kartoju: kuras tik iš degalinės ir žieminis.

CitataHenris parašė:
Tokie bajeriai gali detis kai bludija oro srauto matuoklis. Atrodo kad kuro nepaduoda, bet gali buti ir su oro padavimu problema, neatmesk sio varianto... Jei nera normaliai oro paduodama, masina irgi nevaziuoja, o dyzeliui oro reikia daug...
tokio stebuklo kaip oro srauto matuoklis nėra. nebent jis stovi kažkokioje netikėtoje vietoje. pataisykit jei klįstu :) yra tik EGR. bet ar EGR gali tokią įtaką turėti, tai nežinau.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: gisas Įrašytas Vasaris 20, 2011, 22:40:08 PM
Citataumunas parašė:
 yra tik EGR. bet ar EGR gali tokią įtaką turėti, tai nežinau.
traukai EGR turi labai didele įtaką. Su amžium  jis yra linkęs užsikirsti. Gerai jei užsikerta, kai yra užsidaręs, bet jei pastrigs atidarytas, tai visas turbinos slėgis keliauja tiesiai i išmetimą ir praktiškai važiuoji be turbinos. atrodo teisingai pasakiau, jei ne patikslinkit. Aš audinei jį išmečiau lauk, nes pastrigęs buvo. kiek domėjaus tai visi juos atjungia senesnėm mašinos, nes naujas yra brangus, o dėvėto pirkti neapsimoka. perki tik tuo atveju jei esi žaliasis ir labai rūpiniesi gamta. :)
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: umunas Įrašytas Vasaris 20, 2011, 22:46:18 PM
Citatagisas parašė:
Citataumunas parašė:
 yra tik EGR. bet ar EGR gali tokią įtaką turėti, tai nežinau.
traukai EGR turi labai didele įtaką. Su amžium  jis yra linkęs užsikirsti. Gerai jei užsikerta, kai yra užsidaręs, bet jei pastrigs atidarytas, tai visas turbinos slėgis keliauja tiesiai i išmetimą ir praktiškai važiuoji be turbinos. atrodo teisingai pasakiau, jei ne patikslinkit. Aš audinei jį išmečiau lauk, nes pastrigęs buvo. kiek domėjaus tai visi juos atjungia senesnėm mašinos, nes naujas yra brangus, o dėvėto pirkti neapsimoka. perki tik tuo atveju jei esi žaliasis ir labai rūpiniesi gamta. :)
tai jei aš tik turbinos neturėčiau, tai man dar būtų pakankamai dzin. čia jau kalba eina apie visišką traukos dingimą dar toje sūkių zonoje, kai turbina net nedirba.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: Henris Įrašytas Vasaris 21, 2011, 00:10:51 AM
Hmmm, keista EGR turi, o oro srauto matuoklio nera. Pas mane net ant 94 mitusbishio jau buvo oro srauto dacikas. Siaip manau turetu buti prie oro filtro ant oro slangos pakabintas...
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: umunas Įrašytas Vasaris 21, 2011, 08:54:02 AM
CitataHenris parašė:
Hmmm, keista EGR turi, o oro srauto matuoklio nera. Pas mane net ant 94 mitusbishio jau buvo oro srauto dacikas. Siaip manau turetu buti prie oro filtro ant oro slangos pakabintas...
ten tik filtro dėžė ir šlanga:
(http://www.toyodiy.com/parts/diag_AvteRW.png)
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: NNZ Įrašytas Vasaris 21, 2011, 20:02:43 PM
blogas piešinys yra iškart už dėžės ant šlangos oro srauto dacikas...
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: umunas Įrašytas Vasaris 22, 2011, 08:53:32 AM
CitataNNZ parašė:
blogas piešinys yra iškart už dėžės ant šlangos oro srauto dacikas...
puikus piešinys. galiu ir nuotrauką įmesti. jokios oro srauto matuoklės nėra.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: Modka Įrašytas Vasaris 22, 2011, 10:34:24 AM
Kazkaip negali buti kad nera oro srauto matuokles nu imesk keleta nuotrauku paziuresim.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: umunas Įrašytas Vasaris 22, 2011, 11:09:47 AM
Citatamodka parašė:
Kazkaip negali buti kad nera oro srauto matuokles nu imesk keleta nuotrauku paziuresim.
na, žiūrėkit žiūrėkit. tik kažin ar ką pamatysit :)
(http://img137.imageshack.us/img137/8245/langa1.th.jpg) (http://img137.imageshack.us/i/langa1.jpg/)
(http://img219.imageshack.us/img219/5955/langa3.th.jpg) (http://img219.imageshack.us/i/langa3.jpg/)
(http://img828.imageshack.us/img828/1019/langa2.th.jpg) (http://img828.imageshack.us/i/langa2.jpg/)
tik tarp kitko norėčiau pasakyti, kad keisdamas alyvos filtrą turiu nulupti oro paėmimo šlangą kartu su filtro dangčiu. jau nekalbant apie tai, kad tą šlangą išvis esu keitęs, nes perplyšus buvo. nu patikėkit, oro srauto matuoklę būčiau pastebėjęs :D
galbūt ji stovi kažkur už turbinos (būna ir taip atrodo), bet pamatyti nepavyko, o ir googlinimo rezultatai tokie, kad panašu, jog toks dalykas apskritai neegzistuoja.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: NNZ Įrašytas Vasaris 22, 2011, 20:02:46 PM
Citataumunas parašė:
Citatamodka parašė:
Kazkaip negali buti kad nera oro srauto matuokles nu imesk keleta nuotrauku paziuresim.
na, žiūrėkit žiūrėkit. tik kažin ar ką pamatysit :)
(http://img137.imageshack.us/img137/8245/langa1.th.jpg) (http://img137.imageshack.us/i/langa1.jpg/)
(http://img219.imageshack.us/img219/5955/langa3.th.jpg) (http://img219.imageshack.us/i/langa3.jpg/)
(http://img828.imageshack.us/img828/1019/langa2.th.jpg) (http://img828.imageshack.us/i/langa2.jpg/)
tik tarp kitko norėčiau pasakyti, kad keisdamas alyvos filtrą turiu nulupti oro paėmimo šlangą kartu su filtro dangčiu. jau nekalbant apie tai, kad tą šlangą išvis esu keitęs, nes perplyšus buvo. nu patikėkit, oro srauto matuoklę būčiau pastebėjęs :D
galbūt ji stovi kažkur už turbinos (būna ir taip atrodo), bet pamatyti nepavyko, o ir googlinimo rezultatai tokie, kad panašu, jog toks dalykas apskritai neegzistuoja.

taigi čia tavo carinos ar avensio nuotraukos, jei tavo karinos tada viskas gerai...Nes aš turėjau avensį su DT varikliu kaip tavo karinos, tame variklyje nėra oro srauto matuoklės,  o pas D4D jau yra...
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: andriusif Įrašytas Vasaris 22, 2011, 21:13:16 PM
Pas mane ta pati bėda. Bijau nusišnekėt, bet panašu, kad trauka mažėja nuo kuro priedų, kurie turėtų saugoti nuo kuro užšalimo. Pripylus priedų trauka mano dyzeliuko Avensio smarkiai krenta. Dapylus dyzelio be priedu vėl pagerėja. Deja dapylus be priedų prie dabartinių temperatūrų vos užsivedu.  
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: umunas Įrašytas Vasaris 22, 2011, 21:38:10 PM
Citatataigi čia tavo carinos ar avensio nuotraukos, jei tavo karinos tada viskas gerai...Nes aš turėjau avensį su DT varikliu kaip tavo karinos, tame variklyje nėra oro srauto matuoklės,  o pas D4D jau yra...
juk aš apie Cariną visą laiką kalbėjau :)
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: andriusif Įrašytas Kovas 06, 2011, 17:41:44 PM
Buvo visiškai šakės pasidarę. Ant 5 bėgio max. 70km/h ištraukdavo, ant 4 bėgio tik 40 km/h. Ir taip net ir gerai pašilus varikliui. Jau galvojau į servisą teks varyti, bet pavyko susitvarkyti. Padėjo STP purkštukų valiklis+vandens skaidytojas (padariau mišinuką iš dviejų) ir pravažiavimas 20km ant didesnio greičio. Arba vandens buvo prisirinkę ir/arba purkštukai užsikišę. Dabar geriau traukia nei po pirkimo. :)
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: umunas Įrašytas Kovas 06, 2011, 17:47:51 PM
niekad nedrįsčiau pilti visų tų valiklių. retas džiaugiasi poveikiu. dažniausiai tai paskui verkia kruvinom ašarom.

beje, mano bėdos išsisprendė labai paprastai. pasirodo užteko kuro filtrą pakeisti. tiesa, dabar keistokai dreba variklis. kai atšils reikės žiūrėt variklio pagalves.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: andriusif Įrašytas Kovas 06, 2011, 19:27:50 PM
O kas atsitinka, kad verkia?
Anksčiau važinėjau su mazda (dyzelis). Pildavau kuro priedų-valiklių (nedideliais kiekiais) po kiekvieno kuro pylimo. Jau tai mazdai ~24 metai, o traukia geriau nei mano 8 metų senumo D4D avensis. Prie sankryžų rauna, kad pusę naujų mašinų toli lieka, nors jokios turbinos nėra. Niekad nebuvau patyręs su ta senute traukos sumažėjimo. Tuo tarpu į naują Avensį kuro priedų iki dabartinio atsitikimo nepyliau. Teko.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: audrius Įrašytas Kovas 06, 2011, 20:06:42 PM
na purkstuku valikli naudoja netgi oficialai, bet naudoja atrodo  karta per 180kkm, bet ar jis draugauja su DPF:o
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: umunas Įrašytas Kovas 07, 2011, 08:36:32 AM
taigi, mano keistenybės tęsiasi. traukos dinginėjimas išsisprendė pasikeitus kuro filtrą, bet kaip minėjau, atsirado drebėjimas ant laisvų (dažniausiai šalto variklio). drebėjimas toks, kad net keleivio sėdynė purtosi.

Galimos priežastys, kurias sugalvoju:

1. variklio pagalvės. iš apačios iki jų nedasikasiau dar, bet variklis nesivarto, tai bijau, kad su jomis viskas gerai. nors jei kaltos būtų jos, tai būtų turbūt paprasčiausias remontas. nors pačios pagalvės ne itin pigus malonumas.

2. gali būti smagratis, bet atrodo pas mane jis paprastas ir nelabai kas ten jame gali būti blogai, todėl irgi abejoju.

3. purkštukai. diagnostiką darė, bet nieko blogo nematė. visgi purkštukai jokių dačikų atrodo neturi, tai klausimas ar ta diagnostika matyti galėjo. visgi dėl purkštukų atrodo baltą dūmą meta, o jo pas mane nėra.

4. kuro siurblys. tikimybė yra, bet kad trauka regis normali. kuro siurbliui mirštant trauka turėtų dingti/mažėti.

5. vožtuvai ar žiedai? bet irgi tada dūmintų.

gal turit jūs kokių minčių? nes tas purtymasis gerokai nervina.

per 3 servisus jau pervažiavau. kadangi su šilta atvažiuoju, tai nelabai jie mato tą drebėjimą. vienam bandžiau tartis, kad ryte atvarau ir palieku, o vakare man atėjus užkursim ir pamatysim, tai pasiuntė ant trijų raidžių. tipo neturi kada žaisti.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: umunas Įrašytas Kovas 23, 2011, 13:03:41 PM
UP

paredagavau savo paskutinę žinutę.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: Henris Įrašytas Kovas 23, 2011, 14:11:33 PM
pagalves ir sankaba neturetu itakoti, nes jei variklis butu siltas, kalatotusi ir tada. Cia kazkas bus su kuro padavimu, gali buti ir EGR pasikises (jei toks yra), bet kazkaip atkreipciau demesi, gal kokia laimda bludija, kai saltas variklis, paduoda per liesa misini, ir del to kratosi... Beje jei dreba saltas, kiek tuo metu apsuku rodo??? Gal per mazai? Nes pas mane labiau vibracija jauciasi, kai isiles, kai rpm buna apie 800rpm, o kai saltas kaip tik apsukos pakeltos buna iki 1000rpm, del to vibracija mazesne (bet cia sneku apie iprastine dyzelio vibracija) :) Beje jei kokia viena fursunke blogai purskia, per glusaka gali baltu dumu ir nematyt, arba jei "myza" tai realiai pastebetum daugiau juodu dumu pagazavus. Bet kadangi yra skirtumas tarp vibracijos ant silto ir ant salto, tai cia tikrai kazkas su kuro padavimu ar oro padavimu, mechanika reiktu atmesti...
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: umunas Įrašytas Kovas 24, 2011, 09:40:59 AM
rpm šalto beveik 1000. bet čia tikrai ne tame bėda, nes kai šiltas variklis, tai apsukos nukrenta ir variklis tikrai ima drebėti labiau, bet spustelėjus akceleratorių ir truputį kilstelėjus apsukas drebėjimas prie 1000 rpm dingsta. čia ne. kai iki 1200rpm užkeli, tai dingsta drebėjimas. be to, tos įprastinės dyzelio žemų apsukų vibracijos nėra tokios bjaurios. o čia dreba kažkaip šlykščiai. sunku net paaiškint.

reiks EGR kažkaip patikrint. tik kaip tai padaryt?

kur liamda ieškot, tai net nežinau. žiūriu išmetimo sistemos paveiksliukus ir nematau tokio stebuklo. jis tikrai turi būti?
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: Henris Įrašytas Kovas 24, 2011, 14:14:02 PM
umunas reik pirma issiaiskint ar pas tavi yra EGR ir liamda zondas. Gal tavo modelyje ju dar nera. Tik man is paskutines tavo zinutes liko neaisku ar jis tik saltas purtosi ar ir siltas smarkiai vibruoja ant laisvu???
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: umunas Įrašytas Kovas 24, 2011, 16:57:51 PM
CitataHenris parašė:
umunas reik pirma issiaiskint ar pas tavi yra EGR ir liamda zondas. Gal tavo modelyje ju dar nera. Tik man is paskutines tavo zinutes liko neaisku ar jis tik saltas purtosi ar ir siltas smarkiai vibruoja ant laisvu???
EGR tikrai yra 100%. Liamdos atrodo nėra, bet nesu tikras.

šilto variklio apsukos nukrenta iki kokių 800rpm (vasarą per karščius gal ir žemiau) ir toks lengvas drebėjimas atsiranda. bet jį netgi švelniu galima pavadinti. o šaltas variklis galima sakyti kalendamas (nerandu kito žodžio) dreba.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: Renis Įrašytas Kovas 24, 2011, 17:44:32 PM
Pafilmuok ir i youtuba ;] Bus lengviau isivaizduot
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: egijus Įrašytas Kovas 27, 2012, 13:11:14 PM
Sveiki. Yra ir mano Avensiui toks pats drebejimas. meistrai niekaip nenustato. Purkstukai geri, net siurbli pakaiciau (buvo kita problema), Vibracija liko. Sako, jei del pagalves, drebetu motoras, bet salone mazai jaustusi. O daba dreba ziauriai, sukelus apsukas dinksta. Dar gavau viena paaiskinima-sako galejo buti uzpiltas variklis vandeniu, pagavo per oro filtra ir sugniuzde viena svaistikli, del to yra vibracija. Gal gas turi nauju minciu.
Dar viena beda. Kuro padavime siurbia ora. Uzdejus permatomas slangutes matosi, kad iki filtro viskas gerai, bet prie siurblio eina kuras su oru. Slangutes pakeiciau, tik liko senasis metalinis vamzdelis. Ar gali buti tai filtro korpuso problema, jei taip, tai ar patvarkoma, ar reikia keisti i kita. Siap pabandymui zadu deti paprasta Golfini filtra, tai bus matyt. Aciu.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: valdasantonis Įrašytas Kovas 27, 2012, 14:54:37 PM
Citataegijus parašė:
Sveiki. Yra ir mano Avensiui toks pats drebejimas. meistrai niekaip nenustato. Purkstukai geri, net siurbli pakaiciau (buvo kita problema), Vibracija liko. Sako, jei del pagalves, drebetu motoras, bet salone mazai jaustusi. O daba dreba ziauriai, sukelus apsukas dinksta. Dar gavau viena paaiskinima-sako galejo buti uzpiltas variklis vandeniu, pagavo per oro filtra ir sugniuzde viena svaistikli, del to yra vibracija. Gal gas turi nauju minciu.
Dar viena beda. Kuro padavime siurbia ora. Uzdejus permatomas slangutes matosi, kad iki filtro viskas gerai, bet prie siurblio eina kuras su oru. Slangutes pakeiciau, tik liko senasis metalinis vamzdelis. Ar gali buti tai filtro korpuso problema, jei taip, tai ar patvarkoma, ar reikia keisti i kita. Siap pabandymui zadu deti paprasta Golfini filtra, tai bus matyt. Aciu.
Dabar turiu 2 toyotas, prieš tai turėjau dar 2 corollas, (viso 4 visos dizelinės) ir visose ant tuščių apsukų salone jausdavosi vibracija, vienose daugiau, kitose mažiau. Pagrindinė priežastis pagalvės. Gera pagalvė labai jau brangiai kainuoja, o pigesnės per kieta guma ir vibracija nebent sumažėja, bet nedingsta. Dėl to aš galvos sau nesuku taip ir važinėju, "greičiui tai neįtakoja":).
Jeigu būtų likęs švaistiklis, variklis ant tuščių apsukų dirbtų netolygiai ir iš duslintuvo mestų dūmus.
Dabar dėl oro. Manau, kad priežastis filtras (arba pasikišęs, arba nekokybiškas (gana tankiai pasitaiko)). Dar gali orą traukti per pompikės ašelę.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: egijus Įrašytas Kovas 27, 2012, 16:20:25 PM
Del drebejimo. Dizeliukai dreba, bet tikrai ne tiek. Toks jausmas kad pagalviu ten nera, o variklis prisuktas tiesiai prie remo. Vizualiai nesimato didelio drebejimo, bet jauciasi salone labai. Del svaistiklio ir duminimo, tai taip, turetu mesti duma. Cia buvo vienas is meistro pamastymu po to kai nieko kito nerado.
Del filtro. Siandien ardysiu ir pabandimui uzdesiu paprasta Golfo. Paziuresiu ar pades, o savo reiks ardyt, ziuret kas ten blogo (keistas pries 6 tuks.). Ieskosiu tos aseles. Dar sneka kad kazkokia membrana buna itrukusi (jauciu pompos).
Siaip uzkniso jau tas avensis. Keturios zvejybas is eiles grizau su dideliom problemom.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: aurys103 Įrašytas Kovas 27, 2012, 16:30:37 PM
šilto variklio apsukos nukrenta iki kokių 800rpm (vasarą per karščius gal ir žemiau) ir toks lengvas drebėjimas atsiranda. bet jį netgi švelniu galima pavadinti. o šaltas variklis galima sakyti kalendamas (nerandu kito žodžio) dreba.[/quote]

Draugeliui su corola verso dcat buvo problema, dingdavo trauka prie didesnio drąskymo, bent jo auto problema buvo KATALIZATORIUS B)
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: valdasantonis Įrašytas Kovas 27, 2012, 16:57:01 PM
Citataegijus parašė:
Del drebejimo. Dizeliukai dreba, bet tikrai ne tiek. Toks jausmas kad pagalviu ten nera, o variklis prisuktas tiesiai prie remo. Vizualiai nesimato didelio drebejimo, bet jauciasi salone labai. Del svaistiklio ir duminimo, tai taip, turetu mesti duma. Cia buvo vienas is meistro pamastymu po to kai nieko kito nerado.
Del filtro. Siandien ardysiu ir pabandimui uzdesiu paprasta Golfo. Paziuresiu ar pades, o savo reiks ardyt, ziuret kas ten blogo (keistas pries 6 tuks.). Ieskosiu tos aseles. Dar sneka kad kazkokia membrana buna itrukusi (jauciu pompos).
Siaip uzkniso jau tas avensis. Keturios zvejybas is eiles grizau su dideliom problemom.
Tai pas tave jinai gesta, nevažiuoja? Jeigu taip, tai gali būti užsikišęs grįžtamas.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: aurys103 Įrašytas Kovas 28, 2012, 08:42:28 AM
Tai pas tave jinai gesta, nevažiuoja? Jeigu taip, tai gali būti užsikišęs grįžtamas.[/quote]

Mano 1,4 d4D kai didesniais sūkiais pavažinėju, randa laiką irgi užgest bevažiuojant. Tada laukia varginantis darbas sustojus palaukt kelias minutes, kol kuras nugaruoja, tada daug sukti starterį, kad užsikurt ir toliau važiuot. Nepatogumas mieste, ypač kai kamščiai...
Ir akurat, kažkas buvusio šeimininko yra prichimičinta su grįžtamu :@
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: egijus Įrašytas Kovas 28, 2012, 09:58:57 AM
Aprasysiu savo mistine problema smulkiau, gal kam kils minciu. Po miesta vazinejau be problemu, bet isvaziavus toliau uzsidege variklio lempute ir dingo traukimas. teko gristi. Po apziurejimo meistras nutare, kad kaltas siurblio el. reguliatorius. Keitem siurbli. Vel po miesta vazinejau be problemu, bet vel isvaziavus i trasa tas pats. Uzdejus skaidria slangele prie siurblio, pastebejom jog traukia ora. Buvo itrukusi kuro padavimo slanga nuo kuro filtro. Vel po miesta vaziavo gerai. Po savaites pradejo blogai kurtis, o islekus i trasa vel nebetrauke. Vel atsirado oro burbulai. Kadangi pakeistos visos padavimo slangos nuo filtro iki siurblio, o pries filtra burbulu nera, liko pakeiti filtra su visu korpusu. Vakar pasikeiciau. Kadangi originalaus korpuso negavau, idejau paprasta filtra nuo senojo Galf. Kol kas viskas kerai, vedasi ir traukia gerai. Senaji filtra su korpusu istudijavau is visu pusiu. Spaudima laiko, oras niekur neina. Dar pastebejau, kad pavaziavus ir atsukus balo dankteli, bake buna susidares sios toks vakumas. Tai va, paskutine mintis. Del susidariusio vakumo bake, siurblys nepajegus siurbti kura, tai pramusa ora is silpniausios vietos. Tai sena slanga, tai gal per korpusa. Tikrinau bako dankteli, vostuvelis kaip ir veikia, bet galvoju gal kur dar turi buti koks bako alsuoklis, gal koks vamzdelis uzsikises, gal tikrai griztamasis netvarkingas. bet kaip patikrinti ir rasti beda nezinau. Meistrai tokiais sudais nelabai nori uzsiimti, nes mazai jiem naudos, o ir po bereikalingo brangaus siurblio pakeitimo as irgi jais nelabai pasitikiu. Laikinai vaziuoju su prikabintu Golf filtru ir atsukta bako propke. Bus matyt. Gal kas zinot kaip patikrinti gristamas slangas ar filtra ar surast bake alsuoklius. Aciu skaiciusiems.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: valdasantonis Įrašytas Kovas 28, 2012, 20:30:56 PM
Atjunk grįžtamą nuo siurblio ir pūsk į bako pusę su pompa ar kompresorium aišku bakas turi būti atidarytas. Bako alsuoklis turėtų būti iš viršutinės bako dalies išeinantis vamzdelis ar šlangutė.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: previs Įrašytas Kovas 28, 2012, 21:17:03 PM
dar vienas zmogus nepatenkintas mestrais :) jo jiems tik pinigus pasiimti, o keisti jie gali bet ka, kas tik gali buti panasu i gedima. o su galva pamastyti nenori. Nera naudos tada. Uz galvojima niekas nemoka
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: egijus Įrašytas Kovas 29, 2012, 16:01:07 PM
Reiks siandien paputinet gristamaji.
Vakar turejau labai idomu uzsiemima t.y. puciau i ivairiu masinu bako kamssius:D. Tiek audi, tiek VW kamssiai lengvai praleidzia ora, o mano Avenciui, negali sakyt, kad visai nepraleidzi, bet jau reik labai pasistengt. Puciau, net akys issoko. Isardziau, bet pilnai iki voztuvo negalima ten prieiti. Reiks ieskot Avenciaus ir prasyt, kad duotu papust ir palygint.
Susiradau intike visa bako konstrukcija, tai ten parodyta, kad alsuokliai virs bako, bet jei norint dasikasti, jauciu, baka reik imt.
P. s. turiu kuro siurbli Avensis 97-99 m. 2,0 TD
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: Darius Įrašytas Kovas 29, 2012, 21:20:05 PM
Sveiki,mano patirtis ,del traukos dingimo buvo tokia,kad strigdavo kuro siurblio voztuvai.Pakeitus juos i naujus visos bedos baigesi,o visi tie kuro filtro keitimai,valymai ir taip toliau rezultau nedave.Tik pakeitus kuro siurblio voztuvus viskas issisprende.(remonto ir voztuvu kaina atsistojo 1500lt)
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: egijus Įrašytas Kovas 30, 2012, 09:54:17 AM
Manau, kad D4D siurblys biski gudresnis nei 2,0 TD. Be to siurbli jau pakeiciau, rezultatas tas pats. Pasikartosiu, kad matomi oro burbulai slanguteja pries siurbli. Keisdamas filtrus ir prapusdamas bandau nustatyt kodel ir is kur jie atsiranda.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: jurkas Įrašytas Balandis 23, 2012, 21:17:13 PM
aprasysiu ir as savo nesena patirit su traukos dingimu. Tiesa pats dingimas pasireiske siek tiek veliau. Na o dabar is pradziu.
Vazineju su Toyota Carina E '97 2.0TD. Jau kai peremiau is uosviu buvo su tokia menka problemele, kuria vazinejau pats kokius 2 metus ir uosviai pries tai kokius 2 metus. kalbu apie atveji, kai gerai uzmini ir tarkim ijungus 5 begi arba virsijus greiti virs 120 km/h pradedavi mirkseti turbo/pakaitinimo reles indikatorius prietaisu skydelyje. problema neatrode labai didele, tiesiog stengdavausi nevirsyti sio greicio ir nesistengdavau labai jau spausti. Esant reikalui greiti didindavau tolygiai.
Turiu prisipazinti, kad jau senokai kirbejo mintis pasiziureti kame cia problema, bet vis nerasdavau tam laiko.
Visai neseniai atvykus i Vilniu, po 130 km keliones, kylant i Lazdynu kalna pajutau kaip dingo trauka, teko mazinti begius, taciau tas laimes neatnese. Na seip ne taip kartais vis dingstanti vis vel atsirandanti trauka privede prie minties, kad pagaliau reiks susitvarkyti sena problema. Dingus traukai joks indikatorius neuzsidegdavo. Kita diena vel masina vaziuoja, dar kita nevaziuoja, apsukos pakyla iki 2K RPM ir toliau netraukia, gali didinti greiti tik keisdamas pavaras pasiekus 2K RPM.
Prisiskaites internete apie panasius simptomus, nutariau, kad problema bus EGR arba Turbinoje, todel pasiskambinau i TurboOst. Man nupasakojus simptomus,jie patikino, kad atliks pilna diagnostika tereikia atvaryti masina sutartu laiku. Ryte palikau, ir po pietu jau atvykau atsiimti, jie pareiskia, kad su turbina ir slegio voztuvu viskas ok, reik ieskoti problemos kitur. Labai likau nustebes, nes uz 90 lt diagnostika tikejausi, kad jie pasakis kur problema, butent skambucio metu as dar pasitikslinau ar jie tikrai gales pasakyti kas ten per klaida (mirksintis turbinos/pakaitinimo reles indikatoriaus). Pries mokant pinigus uz atlikta "diagnostika" paprasiau, kad duotu atliktu darbu akta, man pasidare idomu uz ka jie cia pinigus ima. Meistras pasitares su kitu kolega irase lape: tikrinimo metu turbinos ir slegio voztuvas atitiko gamintojo keliamus reikalavimus. Pamate mano nepasitenkinimas ir isakytas mintis, kaip as suprantu zodi dianostika kaina nuleido iki 50 Lt. :)
Tiesa isvaziavus is TurboOst pastebejau, kad turbinos/pakaitinimo reles indikatorius uzsidega ir dega uzvedus varikli vos po poros minuciu.

(https://lh6.googleusercontent.com/-OGt5d3PWDuU/T5WadDH06UI/AAAAAAAAFDs/wnZgOC8pc5E/s912/IMG_0710.jpg)

Nereikia nei staigiai kelti apsuku. puikiai matosi siame video (http://www.youtube.com/watch?v=dRd7EaIeAuY&feature=youtu.be)
(i muzika prasau nekreipti demesio :p).
Masina vis dar tai vaziuoja, tai nevaziuoja. Internete pasiskaitau, kad galimas daiktas, jog kuro filtras uzsikises, nors ji keiciau pries men, bet ka gali zinoti, visokio broko buna. Kita diena vaziuoju pro Kemi autoservisa, esanti svitrigailos gatveje, uzsuku i ji paklausti gal kuro filtra turi. netycia uzklasus ar galetu padaryti toyotai diagnostika, gaunu teigiama ats kaina 60 Lt. Galvoju, kodel gi ne? ir stai po akimirkos as jau bokse. jaunas meistras pajungia aparaciuka prie diagnostikos jungties ir bando kazka nuskaityti, taciau niekaip nesiseka, sako, jo technika per nauja mano senai masinai :D. Taciau jis patikrina mechaniniu budu EGR voztuva, kuris pasirodo pagedes, nelaiko spaudimo, taip nenuspausdamas esancios sakute. susimoku 40 Lt nes nesugebejo pilnos diagnostikos padaryti :)
Pasikeisciu EGR voztuva i naudota. Taciau paputus i manaji, oras svilpia pro sona, o paputus i kita deveta, jis uzsilaiko. Pakeitimas uztruko ~30 min, nieko ten sudetinga.

(https://lh3.googleusercontent.com/-WroNIDXPOqc/T5Wbc3bW5xI/AAAAAAAAFD8/-CxqI-n2-mk/s912/IMG_0861.jpg)

 Taciau pakeitus EGR voztuva problema vistiek nedingo.
Pagalvojau, kad jeigu vazinesiu pas "suda-rankius", dar daugiau pinigu pakloti reiks ir naudos jokios nebus.
Paskambinu i tokvila, diagnostika 150lt/h kazkaip brangu. Pasuku i mototoja 108 Lt uz diagnostika. Sutariu laika ir nuvarau masina i mototoja. Po pietu paskambina ir pasako, kad problema kuro siurblyje, jis yra uzsineses, reikia pravalyti. Ir vakumo slangute neteisingai pajungta, todel ir degdavo visad turbo/pakaitinimo reles indikatorius (aciu TurboOst meistrams uz tai kad nezino kaip teisingai atgal slangutes sujungti). Klausiu kiek kainuos pataisymas ir ar jie tai gales padaryti? ~100 lt vakumo sutvarkymas ir ~230 kuro siurblio praplovimas su specialiu skysciu, kurio siuo metu jie neturi, taciau sutarem, kad kita diena atsives ir viska praplovus sutvarkys. Po dvieju dienu darbo pabaigoje gaunu skambuti, kad automobilis sutvarkytas, gali uatvykti atsiimti.
Kartu su zmona nuvaziuojam i mototoja atsiimti senutes carinos. Susimoku uz darbus, viso gavosi 355 Lt, gaunu raktelius, as sedu i kita auto, o zmona i carina. Vaziuojam Ukmerges gatve, privaziuojam perkunkiemi ir gaunu skambuti is zmonos, skundziasi, kad masina nevaziuoja, vistiek 2K RPM ir toliau nevaziuoja ir jokie indikatoriai nedega. Sekancioje sankryzoje apsisukame ir vaziuojaatgal i mototoja. Esu ziauriai isiutes :@ masina kaip tik reikalinga savaitgaliui viskas suplanuota, atsiemiau is autorizuoto Toyota serviso suremontuota, t.y. nesuremontuota masina ir vel turiu atgal vesti, gaisti savo ir kitu laika!
Rimtai pakalbejes su meistrais palieku masina tolimesniems darbams. jie sako, matyt reiks restauruoti siurbli, jeigu praplovimas nepadejo. Po trumpu diskusiju, jie apsiima viska vel patikrinti ir dabar jau sutvarkyti viska iki galo. Pasirodo jie patys kuro siurbliu nerestauruoja. Bet pasakiau, kad man tas pat, tegus sutvarko masina, nes as pinigus  sumokejau :)      
Kita diena skambina ir pranesa, kad masina transportuos iki dyzelservisas.lt ir ten restauruos siurbli, pasiteiravus kiek tai man kainuos, patikina, kad ~800 Lt. Sakau, ok darykit, kad masina vaziuotu.
Dar po 4 darbo dienu paskambina ir pranesa, kad dabar jau tikrai sutvarlyta masina. nuvaziuoju, susimoku 1420 Lt. Siurblio rerstauracija ir kuro filtro pakeitimas. Pasiteirauju kodel ne 800 Lt, atsako, kad restauruoja nuo 800 Lt, o kadangi pas mane buvo ka restauruoti, todel tiek ir kainuoja. patikina, kad jokio papildomo mokescio neima uz automobilio transportavimus ir t.t.

(https://lh3.googleusercontent.com/-qhTDkhrKvLo/T5Waks2_8qI/AAAAAAAAFD0/RHp368dR6-M/s912/IMG_1017.jpg)

Dabar jau viskas ok, masiniukas traukia, kuro ima zymiai maziau. Turint problema eme ~8 ltr/100km, dabar ~6Ltr/100km.
Reziumuojant, problemos issprendimas man kainavo 1865 Lt.
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: Robertas Įrašytas Gegužė 03, 2012, 16:46:15 PM
rasai, kad pakeitei egr voztuva, bet nuotraukoje 2 nuotraukoje tai ne egr'as guli ant oro filtro dezes, ar as kazka praleidau skaitydamas ? O_o ps. man ta pati lempute buvo uzsidegusi, bet pakako pasikeist ta voztuva, kur pas tave ant oro filtro dezes guli ir kainavo 150lt rodos :) ps. grazus siurblys B)
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: horn Įrašytas Gegužė 03, 2012, 20:18:37 PM
Išprotėjot tokius pinigus mėtyt :o
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: Darius Įrašytas Gegužė 03, 2012, 21:29:20 PM
Idomus remontas,kurio siurblio restauravimas,tai konkreciai nenurode ka jie tam siurbliui dare?
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: jurkas Įrašytas Gegužė 17, 2012, 20:53:34 PM
o ka siulot daryti? kaip remontuoti gedima? pats taigi nepasikeisiu, kelio atgal nelabai yra.

Taip, siurblys dabar labai grazus visa varikli puosia :) zmona mina 140 km/h ir sako: vat dabar tai traukia.


del to voztuvo, gal jis ir ne EGR ne ekspertas :( bet keiciu ji
Pavadinimas: Traukos dinginėjimas
Parašė: egariukas1 Įrašytas Liepa 08, 2012, 20:50:33 PM
Ten westgate vakumas,jis skirtas turbinos valdymui(darineja sklende sumazindamas turbinos sukius)O siurblys grazus:)