Sveiki.
Noriu išgirsti patarimų iš tu, kurie išmano. :)
Buvo pastebėtas didesnis, nei turėtų būti, tepalų sunaudojimas. Meistras nustatė, kad turbina pasenus/sugedus: atitinkamoje vietoje vietoj galimų 0,5mm buvo 4mm. Turbina išimta, išsiųsta į Vilnių. Ten dirbančiajam meistrui šovė į galvą išsakyti tokius teiginius ir patarimus:
•Sugendančios turbinos yra- Toyotų bėda.
•Sugendančių turbinų kaltė- katalizatorius ir lietuviškas dyzelis.
•Kad po metų nereikėtų vėl taisyti ir mokėti pinigus, reikia katalizatorių išimti.
Tad man ir kilo įvairių abejonių dėl paskutinio teiginio. Visų pirma, katalizatorius suriša anglies ir azoto oksidus ir sumažina jų išmetimo iš vamzdžio kiekį. Be katalizatoriaus jų kiekis padidėtų ir tai padidintų Techninės Apžiūros nepraėjimo tikimybę. Be to, katalizatoriuje tikriausiai yra davikliai, kurie eina į borto kompiuterį ir tai įtakoja variklio darbą. Mano nuomone, galbūt būtų geriau katalizatorių ne išimti, o tiesiog "pataisyti". :)
Štai tokie meistro ir mano samprotavimai.
Visą tai išsakau ir kreipiuosi į jus, kad patartumėt ką būtų geriausiai daryti šioje situacijoje, kai nuomonės taip išsiskiria. :)
Dėkui. ;)
na, kad katalizatorius kiek apkrauna išmetimą, tai tiesa. ypač jei jame kerpės užaugę. visgi man labiau keistai skamba, kad gedimo priežastis - dyzelis. o prie ko dyzelis ir turbina? aš kažkaip neįkertu.
beje, viena ausimi esu girdėjęs, kad išsipjovus katalizatorių technikinė gali kabintis. čia bobučių plepalai, ar tiesa?
katalizatorių temos auga , kaip grybai po lietaus , nespėju trint, apsiraminkit gal, po dvi per dieną ir tos dar sudubliuotos. :@
Katalizatorius nieko nesincia i kompa... Tam yra lambda zondas stovintis pries katalyzatoriu:) o del uzsikimsusio katalyzatorio gal ir gali kilt bedos turbinai :) ant audines 92 metu buvo ispjautas katalyzatorius ir tech nebuvo bedu. Svarbiausia jog check lepute nedegtu, nes kiek zinau tai ji buna uzsidega kai kata ispjauna, del to gal jauciu ir nepraleidzia tech. Cia jau reiktu vezti alchemikui kokiam kad sumeistravotu ta klaida. Bet siaip tausokim aplinka ir naudokim katalyzatoriu :)))
Manau, kad ismetimas turi buti vistiek geras ar su katalizu ar bejo, nes TA matuoja CO2, o ne ten visokius kitokius junginius, kuriuos apdirba katalizas. Kiek dyzeliuku be katalizu praeina ir ismetimas buna idealus. As manau, kad TA kaibinasi del katalizo nebuvimo, jei etao, kad katalizas ispjautas, ir nieko ten neideta, virinimo siules ir pan. Kol kas bent jau naujesnem auto yra problema, po katalizo ispjovimo kaip apeiti liambdas, kad jos neshukautu ir check'as nedegtu, nes jei liamdos meta klaidas i kompa, reiskia nebederinamas kuro misinys, ko pasekoje, jo suvartojimas didesnis ir t.t.
Esu tik girdejes, kad kazka buria su varzom, jas stato vietoje liamdu, ar kazkas panasaus, cia jau reikia pas specus klaustis kokios pasekmes ispjovus katalyza buna...
Kad turba linktu nuo salirakos irgi netikiu, o vat nuo prasto tepalo tai taip. Beje kai keiciat tepala, pasiskaitykit etikete gale, turi buti specifikacija bent jau C3, kad saugotu kataliza ir turba...
turbina sudyla tikrai ne nuo dyzelio,o nuo pvz:puse milijono km arba nuo blogos alywos arba jos trukumu.sie warikliai turi tokia beda kaip tarpiniu pradegima po kuro purkstukais ko pasekoje uzsikemša alyvos paemejas arba kanalai,tada turbina badauja ko pasekoje uzsilenkia(beje praita sawaite buwo remontuojama corola su tokia pat problema)
na vel gi siaip sau tarpines fursunkiu neturetu pradegt, nebent buvo keiciama fursunke, ir ideta ta pati tarpinele o ne nauja...
CitataHenris parašė:
na vel gi siaip sau tarpines fursunkiu neturetu pradegt, nebent buvo keiciama fursunke, ir ideta ta pati tarpinele o ne nauja...
patikek pradega ir dauguma,nereikia ir purskalu keisti,paciam wertetu pasikeisti tarpines
Kol nedaugeja tepalo, nemanau, kad verta kist ten nagus. Ir siaip kazi ar kas jas profilaktiskai keicia, neteko girdet, nebent prispiria reikalas...
CitataHenris parašė:
Kol nedaugeja tepalo, nemanau, kad verta kist ten nagus. Ir siaip kazi ar kas jas profilaktiskai keicia, neteko girdet, nebent prispiria reikalas...
tepalo ir nedauges nes saliaros newaro i tepala tik suodzius,kiek buwo keista profilaktiskai tai nors viena tarpine buna pradegusi apie 60% automobiliu
Duslintuvų specialistai patikrino katalizatorių- buvo gan apsinešęs, tačiau jų nuomone, mažai tikėtina, kad nuo to užsikimštų ar sueitų turbina. Jų nuomone, reiktų patikrinti purkštukus: jeigu ne purškia, o myža, tai turbinoje būtų ne 500°C, o 900°C, nuo ko ir būtų ta problema.
juozazole,pasikeisk savo avatara,man nuo jo akyse raibuliuoja,negaliu normaliai paskaityt:):):)
Kazkokie bredai, tai jei fursunke labiau myzteli tai neva ismetamosios dujos dvigubai daugiau ikaista, nenoriu tuom tiket, tada viskam butu p...dec ir ismetimo kolikui galu gale voztuvai pirmi pradegtu, nei turba, kazkaip neitikinimai skamba cia...
Nieko keisto cia ner siaip. Jei benzino/oro misinys per liesas- gresia detonacija o ne kaitimas (kas beje vyksta su dujom), o to pasekme- nukelta galva o ne pradege voztuvai. Ir beje ismetimo kolektoriu pasiekiancios sudegusios dujos buna 600-800 laipsniu temperaturos(ant aukstesiu apsuku)
nu ok, bet prie ko cia turba gali iseit saibom jei koks purskalas myza, cia kazkaip per toli nueita jau, jei ismetimo dujos bet kokiu atveju siekia netoli 1000 laipsniu, nors dyzeliui gal biski maziau turetu buti, bet vistiek kaip prie turbos gedimo gali prisideti myzanti fursunke???