Sveiki, domiuosi corolla verso nuo 2004 m. benzinas. Noreciau suzinoti didziausias problemas, minusus trukumus ir privalumus, bei palyginimus su avensis verso. Domintu su automatine deze, ar verta demesio? Ačiū už patarimus.
Geras pasirinkimasB)
Jei domiesi siais modeliais, tai palyginimus gali ir pats pasidaryti.
Šiame forume apie tai jau buvo rašoma. Bet kadangi aš kaip tik turiu tokį benzininį 1,8 l automobilį, penkiavietį, su mechanine dėže, tik gerokai jaunesnį, tai nesusilaikau neparašęs. Apie automatinę, tiksliau pusiau automatinę greičių dėžę esu tik girdėjęs, atsiliepimai ne patys geriausi. Taip pat negaliu palyginti su Avensiu Verso, nes jo niekada nesu turėjęs.
Taigi, Corollos Verso (Linea Sol) pliusai:
1. Lengvai ir patogiai keleivinis salonas transformuojamas į krovininį. Salonas aukštas, galima vežti didelius krovinius.
2. Patogi ir erdvi vairuotojo vieta, tinkanti ir dideliam žmogui.
3. Automobilis neįtikėtinai stabilus ir manevringas.
4. Nors a/m ir nemažas, bet nelabai didelis kuro rijikas. Vidutinės benzino sąnaudos 8,5 l (realiai, o ne pagal kompiuterį) kai 1/3 ridos mieste, kiti 2/3 kelyje Vilnius-Klaipėda, t.y. greitis 110-130 km/h. Jeigu būtų 6 pavarų, gal būtų geriau.
5. Labai gerai važiuoja žiemą per užpustytus kiemus.
6. Vokietijos TUV pripažintas patikimiausiu (mažiausiai gendančiu) tarp Vokietijoje eksploatuojamų lengvųjų automobilių.
7. Labai saugus automobilis, 9 saugos pagalvės, ABS su EBD, VSC, TRC.
Minusai:
1. Šiek tiek kietoka pakaba "skaičiuoja" kelio nelygumus.
2. Užmiestyje, važiuojant kokiu 110-120 km per h greičiu norėtųsi, kad garso izoliacija būtų geresnė.
3. Apžvelgiamumas iš vairuotojo vietos nėra labai geras, jį riboja aukštai iškelta langų linija.
4. Nelabai nusisekęs prietaisų skydelis, nerodo aušinimo skysčio temperatūros, nepatogus kompiuterio rodmenų skaitymas ir perjunginėjimas.
Siaip tik mano pastebejimas: avensiuose nuo 2003 metu iki 2004 vidurio 1.8 benzininiai varikiai ejo su gamykliniu ziedu defektu, kas 50k km juos reikdavo keisti. Jei situose defektas istaisytas, tai OK tada.
Automatas girdejau ir as, kad nelabai nusisekes, kazkoks jo darbas netikslus. Kadangi esu tik mechanines fanas, toliau nesidomejau.
TAIP TAIP TAIP, skaitau nemaza minusa, kad neidejo temperaturos rodykles i skydeli, bet ka darysi...
Siaip masina super, is viso, kas yra pasirinkti, man tai atrodo, kaip idealiausias variantas. PAkaba kaip 2x2, prieki paprasta, gale - balkis (laiko amzinai) salonas erdvus, transformuojasi, ziauriai patogu keliauti, geros komplektacijos.
kur daugiau vietos gale keleiviams, avensis ar coroloi verso?
Jei kas yra tureje avensi, o po to nusipirke corola verso, arba kas gali palyginti, kokie esminiai skirtumai? kuri smagesne masina?
corrola verso ziauriai kietesne uz avensi?
Gal galite parasyti bent 5 priezastis kodel blogai dCAT ar 2.2 -100kw dizelis?
D-cat
1.Reiklus kuro kokybei
2.Reikia pilti specialu tepala i varikli
3.Uzsikisa smulkiuju daleliu filtras
4.Variklio galvute per mazai ausinama ir buna, kad truksta
5.Sunaudoja daugiau degalu negu D4D variklis
Apie 2.2 -100kw kol kas minusu nezinau
As irgi Corolla Verso nusiveiziejau :) Tikiuosi, modelis be didesniu trukumu :)
jau vaziavai su verso 100 kw? Traukos pakanka?
Citatadtinas parašė:
jau vaziavai su verso 100 kw? Traukos pakanka?
Dar nevaziavau... Noriu imti ta su 136AG. Po D-CATo man visose masinose traukos truksta...
Citataarunaskeras parašė:
D-cat
1.Reiklus kuro kokybei
2.Reikia pilti specialu tepala i varikli
3.Uzsikisa smulkiuju daleliu filtras
4.Variklio galvute per mazai ausinama ir buna, kad truksta
5.Sunaudoja daugiau degalu negu D4D variklis
Apie 2.2 -100kw kol kas minusu nezinau
taip kaip suprantu nepratusiam prie dizelio dCAT geriau nesvarstyti?
O 2008 corola verso 2.2 100kw tada vertas demesio?
Citatadainilandija parašė:
Citataarunaskeras parašė:
D-cat
1.Reiklus kuro kokybei
2.Reikia pilti specialu tepala i varikli
3.Uzsikisa smulkiuju daleliu filtras
4.Variklio galvute per mazai ausinama ir buna, kad truksta
5.Sunaudoja daugiau degalu negu D4D variklis
Apie 2.2 -100kw kol kas minusu nezinau
taip kaip suprantu nepratusiam prie dizelio dCAT geriau nesvarstyti?
O 2008 corola verso 2.2 100kw tada vertas demesio?
Man patinka D-CAT variklis. Bet reikia zinoti, kad nors ir galingas variklis yra, tai nereiskia, kad reikia masina drozti. Vazinejant normaliai, viskas ok su tais varikliais.
O del kuro kokybes, tai ka as zinau... Niekada nesipyliau kontrabandinio ar vokto kuro. As taupau pinigus nevartodamas alkoholio ir nerukydamas. O pilant normalu kura, nieko blogo varikliui nenutiks.
Vaziavimo smagumas skiriasi nuo paprastos masinos. Visi kas vairuoja D-CATa tai patvirtinti gali. Ypac kai nutari aplenkti kelias masinas iskarto ;)
CitataKestutis777 parašė:
Citatadainilandija parašė:
Citataarunaskeras parašė:
D-cat
1.Reiklus kuro kokybei
2.Reikia pilti specialu tepala i varikli
3.Uzsikisa smulkiuju daleliu filtras
4.Variklio galvute per mazai ausinama ir buna, kad truksta
5.Sunaudoja daugiau degalu negu D4D variklis
Apie 2.2 -100kw kol kas minusu nezinau
taip kaip suprantu nepratusiam prie dizelio dCAT geriau nesvarstyti?
O 2008 corola verso 2.2 100kw tada vertas demesio?
Man patinka D-CAT variklis. Bet reikia zinoti, kad nors ir galingas variklis yra, tai nereiskia, kad reikia masina drozti. Vazinejant normaliai, viskas ok su tais varikliais.
O del kuro kokybes, tai ka as zinau... Niekada nesipyliau kontrabandinio ar vokto kuro. As taupau pinigus nevartodamas alkoholio ir nerukydamas. O pilant normalu kura, nieko blogo varikliui nenutiks.
Vaziavimo smagumas skiriasi nuo paprastos masinos. Visi kas vairuoja D-CATa tai patvirtinti gali. Ypac kai nutari aplenkti kelias masinas iskarto ;)
Prase parsyt penkis pozymius prie D-CAT tai ir parasiau. O seip tai as visai nieko pries del D-CAT Jei nuperki nenudrozta
Man atrodo, kad net ir Opelis nenudroztas ilgai ir patikimai tarnauja ;) Jei jis nenudroztas.
CitataKestutis777 parašė:
Man atrodo, kad net ir Opelis nenudroztas ilgai ir patikimai tarnauja ;) Jei jis nenudroztas.
barškėdamas:D
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataKestutis777 parašė:
Man atrodo, kad net ir Opelis nenudroztas ilgai ir patikimai tarnauja ;) Jei jis nenudroztas.
barškėdamas:D
Kitiems metalo barskejimas yra muzika :D
CitataKestutis777 parašė:
Citatadtinas parašė:
jau vaziavai su verso 100 kw? Traukos pakanka?
Dar nevaziavau... Noriu imti ta su 136AG. Po D-CATo man visose masinose traukos truksta...
Siaip del verso tai 100kw tikrai yra optimaliausias variklis ziurint galios/kuro sunaudojimo santyki. Beto grandine eina.
As labai dziaugiuos, kad man VIlniuj su klima 8.1-8.3l kuro pasiima, uzmiestyje 130 ~6 D-CAT mano nuomone reikalingas tik lakstymui :D nes variklis tikrai smagus, bet pvz ramiam/normaliam vazinejimu per akis 100kw, o tureti ir neisnaudoti jau nelogiska...
CV pakankamai daug vietos salone (man del ugio ypac svarbus aukstis), tik galetu buti didesne bagazine - tada butu isvis idealu.
Taip pat labai patogu galines stumdomos sedynes.
CitataGmc parašė:
CitataKestutis777 parašė:
Citatadtinas parašė:
jau vaziavai su verso 100 kw? Traukos pakanka?
Dar nevaziavau... Noriu imti ta su 136AG. Po D-CATo man visose masinose traukos truksta...
Siaip del verso tai 100kw tikrai yra optimaliausias variklis ziurint galios/kuro sunaudojimo santyki. Beto grandine eina.
As labai dziaugiuos, kad man VIlniuj su klima 8.1-8.3l kuro pasiima, uzmiestyje 130 ~6 D-CAT mano nuomone reikalingas tik lakstymui :D nes variklis tikrai smagus, bet pvz ramiam/normaliam vazinejimu per akis 100kw, o tureti ir neisnaudoti jau nelogiska...
CV pakankamai daug vietos salone (man del ugio ypac svarbus aukstis), tik galetu buti didesne bagazine - tada butu isvis idealu.
Taip pat labai patogu galines stumdomos sedynes.
Mano taikinys: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28634243
Tai taviske yra 136hp? Butent tokia ir galvoju pirkti :) Grizes i LT pabandysiu susirast kokia pabandimui :)
CitataKestutis777 parašė:
Mano taikinys: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28634243
Tai taviske yra 136hp? Butent tokia ir galvoju pirkti :) Grizes i LT pabandysiu susirast kokia pabandimui :)
Taip pas mane 136Ag, bent man tikrai per akis. Pries tai turejau Foresteri 2l automata su 158AG, tai Toyota gerokai smagiau vaziuoja (na gal isskyrus ziema :) ).
Sita kur nuziurejai gerai atrodo, komplektacija gera, tik as ieskojau kad nebutu 7 sedyniu, nes jos vieta uzima, o as ju nenaudociau.
O as turiu 2 vaikus (kurie gyvena su mano Ex) ir mano dabartine drauge turi 2 :) Tai kai visi bunam kartu, bunam 6 zmones ;)
CitataKestutis777 parašė:
O as turiu 2 vaikus (kurie gyvena su mano Ex) ir mano dabartine drauge turi 2 :) Tai kai visi bunam kartu, bunam 6 zmones ;)
Tuomet 7 vietos tikrai labai gerai.
CitataGmc parašė:
CitataKestutis777 parašė:
O as turiu 2 vaikus (kurie gyvena su mano Ex) ir mano dabartine drauge turi 2 :) Tai kai visi bunam kartu, bunam 6 zmones ;)
Tuomet 7 vietos tikrai labai gerai.
Bet vistiek, toleliau vaziuojant, be stogo bagazines neissiversim... Nes tas paskutines sedynes atvertus, vietos nelieka visai...
CitataGmc parašė:
CitataKestutis777 parašė:
Mano taikinys: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28634243
Tai taviske yra 136hp? Butent tokia ir galvoju pirkti :) Grizes i LT pabandysiu susirast kokia pabandimui :)
Taip pas mane 136Ag, bent man tikrai per akis. Pries tai turejau Foresteri 2l automata su 158AG, tai Toyota gerokai smagiau vaziuoja (na gal isskyrus ziema :) ).
Sita kur nuziurejai gerai atrodo, komplektacija gera, tik as ieskojau kad nebutu 7 sedyniu, nes jos vieta uzima, o as ju nenaudociau.
Tai kad to dvi sedynes vietos neuzima, kai ju nenaudoji jos buna sulenktos i bagazines vidu, vietoj zapaskes. O kai reikia tai visai naudingos
o tai pas septynviete corrola verso nera zapaskes???:o
tai zapaske gal po dugnu is lauko puses?
nu nemanai, ko gero bus koks ale remont komplektas su hermetiku ir kompresoriuku...
iš apačios prie dugno pritrauktas atsarginis ratas.
Citataarunaskeras parašė:
CitataGmc parašė:
CitataKestutis777 parašė:
Mano taikinys: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28634243
Tai taviske yra 136hp? Butent tokia ir galvoju pirkti :) Grizes i LT pabandysiu susirast kokia pabandimui :)
Taip pas mane 136Ag, bent man tikrai per akis. Pries tai turejau Foresteri 2l automata su 158AG, tai Toyota gerokai smagiau vaziuoja (na gal isskyrus ziema :) ).
Sita kur nuziurejai gerai atrodo, komplektacija gera, tik as ieskojau kad nebutu 7 sedyniu, nes jos vieta uzima, o as ju nenaudociau.
Tai kad to dvi sedynes vietos neuzima, kai ju nenaudoji jos buna sulenktos i bagazines vidu, vietoj zapaskes. O kai reikia tai visai naudingos
Taip, bet kai ju nera - yra zapaske ir nisos daiktams susideti :)
ar kietos vaziuoti tos corolos verso? verso su dcat ir paprastas d4d tas pats vaziuokles kietumas?
CitataGmc parašė:
Taip, bet kai ju nera - yra zapaske ir nisos daiktams susideti :)
Manasis Verso - penkiavietis. Nišos daiktams susidėti yra, o atsarginiam ratui-ne. Ratas - mažas ir prisuktas prie dugno.
Labai talpi mašina, telpa daug didelių ir ilgų daiktų.
Citatadtinas parašė:
ar kietos vaziuoti tos corolos verso? verso su dcat ir paprastas d4d tas pats vaziuokles kietumas?
Benzininė, tai kieta. Važinėju jau senokai, bet vis priprasti negaliu. Krato mūsų nelygiuose keliuose. Tai turbūt didžiausias jos trūkumas.
avensis tikrai malonesnis vairuoti , minkstenis ir tylesnis. O siap tai superinis auto lb patogus.
Citataaudrius parašė:
avensis tikrai malonesnis vairuoti , minkstenis ir tylesnis. O siap tai superinis auto lb patogus.
Bet i ji netelpa 6 zmones....
Mano verso turi du minusus-didelis apsisukimo spindulys ir labai knieti paspasti gazo pedala.
Citataups parašė:
Mano verso turi du minusus-didelis apsisukimo spindulys ir labai knieti paspasti gazo pedala.
7 centimetrais didesnis spindulys nei mano celicos. Pas tave vos ne minivenas, pas mane dvieju duru kupe....
Noras spaust pedala yra tavo o ne automobilio trukumas, taip kad
Baik skustis :)!!!
Citatafennix parašė:
Citataups parašė:
Mano verso turi du minusus-didelis apsisukimo spindulys ir labai knieti paspasti gazo pedala.
7 centimetrais didesnis spindulys nei mano celicos. Pas tave vos ne minivenas, pas mane dvieju duru kupe....
Noras spaust pedala yra tavo o ne automobilio trukumas, taip kad
Baik skustis :)!!!
Vazineju dar su Ford fiesta, tai ten spausk nespaudes-kriokia, bet negreiteja :D
Citataups parašė:
Citatafennix parašė:
Citataups parašė:
Mano verso turi du minusus-didelis apsisukimo spindulys ir labai knieti paspasti gazo pedala.
7 centimetrais didesnis spindulys nei mano celicos. Pas tave vos ne minivenas, pas mane dvieju duru kupe....
Noras spaust pedala yra tavo o ne automobilio trukumas, taip kad
Baik skustis :)!!!
Vazineju dar su Ford fiesta, tai ten spausk nespaudes-kriokia, bet negreiteja :D
Dar yra Toyota Hiace. 2,5. Dyzelis. Tuscia kai vaziuoja 80km/h tai apsukos buna 2700aps/s Max greitis 130km/h :D
Citataups parašė:
Citatafennix parašė:
Citataups parašė:
Mano verso turi du minusus-didelis apsisukimo spindulys ir labai knieti paspasti gazo pedala.
7 centimetrais didesnis spindulys nei mano celicos. Pas tave vos ne minivenas, pas mane dvieju duru kupe....
Noras spaust pedala yra tavo o ne automobilio trukumas, taip kad
Baik skustis :)!!!
Vazineju dar su Ford fiesta, tai ten spausk nespaudes-kriokia, bet negreiteja :D
Dar yra Toyota Hiace. 2,5. Dyzelis. Tuscia kai vaziuoja 80km/h tai apsukos buna 2700aps/s Max greitis 130km/h :D O apie apsisukimo spinduli net kalbeti nesinorisi...
Man tai Corolla Verso nera per kieta. Aisku nera labai minksta, bet normali. Foresteris buvo kietesnis :)
Vakar Moletu plente kietuma isbandziau :) 95km/h ir garsesne muzika, ir viskas minkstai :) Teko kazkada vieskeliu greitai vaziuoti-fantastika B)
Citataups parašė:
Vakar Moletu plente kietuma isbandziau :) 95km/h ir garsesne muzika, ir viskas minkstai :) Teko kazkada vieskeliu greitai vaziuoti-fantastika B)
Tai taviske dar ir D-CAT? :)
D-Cat tai tik variklyje grandine vietoj guminio paskirstymo dirzo ir 6 pavaros. 6 pavara naudinga (ekonomiska) tik nuo 120 km/h.
Tai zveris :D
D-cat (diesel cleaning advanced technology) tai kietuju daleliu filtras kuriame karts nuo karto ipurskiama kuro ir sudeginami suodziai, grandine yra ir pas paprasta 2,2d4d ir pas 2,0 d4d 93 kW ir begiai pas juos taip pat 6.
Toyota D-CAT – perversmą sukėlusi dyzelinė išskiriamų nuodingų medžiagų valymo sistema. Šios technologijos išskirtinumą lemia DPNR (dyzelinė sveikatai kenksmingų dalelių ir NOx mažinimo sistema), pirmoji pasaulyje vieno katalizatoriaus sistema, be jokių priedų mažinanti dyzelinių variklių išskiriamų sveikatai kenksmingų dalelių ir azoto oksido kiekį .
Citatavytska parašė:
D-cat (diesel cleaning advanced technology) tai kietuju daleliu filtras kuriame karts nuo karto ipurskiama kuro ir sudeginami suodziai, grandine yra ir pas paprasta 2,2d4d ir pas 2,0 d4d 93 kW ir begiai pas juos taip pat 6.
Toyota D-CAT – perversmą sukėlusi dyzelinė išskiriamų nuodingų medžiagų valymo sistema. Šios technologijos išskirtinumą lemia DPNR (dyzelinė sveikatai kenksmingų dalelių ir NOx mažinimo sistema), pirmoji pasaulyje vieno katalizatoriaus sistema, be jokių priedų mažinanti dyzelinių variklių išskiriamų sveikatai kenksmingų dalelių ir azoto oksido kiekį .
O cia tai atsakymas :) Dabar zinosiu, kaip yra istikruju :) Dekui ;)
Citatavytska parašė:
D-cat (diesel cleaning advanced technology) tai kietuju daleliu filtras kuriame karts nuo karto ipurskiama kuro ir sudeginami suodziai, grandine yra ir pas paprasta 2,2d4d ir pas 2,0 d4d 93 kW ir begiai pas juos taip pat 6.
Toyota D-CAT – perversmą sukėlusi dyzelinė išskiriamų nuodingų medžiagų valymo sistema. Šios technologijos išskirtinumą lemia DPNR (dyzelinė sveikatai kenksmingų dalelių ir NOx mažinimo sistema), pirmoji pasaulyje vieno katalizatoriaus sistema, be jokių priedų mažinanti dyzelinių variklių išskiriamų sveikatai kenksmingų dalelių ir azoto oksido kiekį .
Tris menesius po turgus LT slankiojau, bet 2.0 d4d su 6 pavarom nemaciau. Gal neveze, nepopuliarios ?
Jauciu sarkazma, aisku visi cia zino kas tas D-cat, tiesiog p. Ups parase, kad d-cat tai tik grandine vietoj paskirstymo dirzo ir 6 begiai, tai pamaniau patikslinsiu.;) Arba as tiesiog nesupratau kazko neskaites visos temos.
pas d4d 100 kw ziurinejant mobile.de irgi raso, kad yra kazkokie "partikulate" suodziu filtrai, kaip is tikruju?
Tai ir kalbam, kad suzinot, issiaiskint ;)
Sveiki,
Dar klausimas del verso 1.8 benzino, ar cia toks pat variklis kaip avensio 1.8 benz. 2003-2008m.? kaip su tepalo valgymu?
Citatadainilandija parašė:
Sveiki,
Dar klausimas del verso 1.8 benzino, ar cia toks pat variklis kaip avensio 1.8 benz. 2003-2008m.? kaip su tepalo valgymu?
Manau, kad tas pats. Manajame Verso yra 1ZZ-FE variklis. Tepalo nevalgo galima sakyti visiškai. Nuo keitimo iki keitimo (15000 km) tepalo lygis gal ir nukrito kokius 0,5 mm, bet tikrai ne daugiau. Tiesa, važinėju aš labai ramiai.
Esu girdėjęs, kad senieji 1.8 varikliai smarkiai rydavo alyvą. O nuo 2003 ar 2004 m. defektas ištaisytas.
o kiek pravaziaves?
Sveiki,
teko ir man pavaziuoti su Verso siu metu 93 kW, 2.0 d4d, tai paliko gan gera ispudi. Domintu mane vienas dalykas, kaip pas verso su sedyniu transformacija. Pavyzdziui avensyje iskleides sedynes galima ir issimiegot. Kaip verso ar uztektu vietos ir ar imanoma taip sedynes islankstyt. Mane domina nuo 2004 metu gamybos. ir dar gal kas zino kokiose modeliuose nuo 2004 metu verso grandines eina ir 6 pavaros? (kalbu apie dyzelius).
Citatadainilandija parašė:
o kiek pravaziaves?
Dar nedaug, 23 000 km :)
Citatawikcia parašė:
Sveiki,
teko ir man pavaziuoti su Verso siu metu 93 kW, 2.0 d4d, tai paliko gan gera ispudi. Domintu mane vienas dalykas, kaip pas verso su sedyniu transformacija. Pavyzdziui avensyje iskleides sedynes galima ir issimiegot. Kaip verso ar uztektu vietos ir ar imanoma taip sedynes islankstyt. Mane domina nuo 2004 metu gamybos. ir dar gal kas zino kokiose modeliuose nuo 2004 metu verso grandines eina ir 6 pavaros? (kalbu apie dyzelius).
Sėdynės išsilanksto labai lengvai ir greitai. Gaunasi visiškai lygi aikštelė per visą mašinos plotį, kurios ilgis - 1,90 m. Ar patogu bus miegoti, priklauso nuo tavo ūgio :)
Benzininis 1,8 variklis tikrai yra su grandine. Internete rašo, kad su grandine yra taip pat ir 2.2 D4D, bei D-Cat, o su diržu yra tik 2 litrų D4D.
Dėl pavarų skaičiaus nežinau, gal priklauso nuo gamybos metų, kažkodėl atrodo, kad Verso su 6 pavaromis pasirodė tik 2008 m. Jei klystu pataisykit.
CitataRober parašė:
Citatawikcia parašė:
Sveiki,
teko ir man pavaziuoti su Verso siu metu 93 kW, 2.0 d4d, tai paliko gan gera ispudi. Domintu mane vienas dalykas, kaip pas verso su sedyniu transformacija. Pavyzdziui avensyje iskleides sedynes galima ir issimiegot. Kaip verso ar uztektu vietos ir ar imanoma taip sedynes islankstyt. Mane domina nuo 2004 metu gamybos. ir dar gal kas zino kokiose modeliuose nuo 2004 metu verso grandines eina ir 6 pavaros? (kalbu apie dyzelius).
Sėdynės išsilanksto labai lengvai ir greitai. Gaunasi visiškai lygi aikštelė per visą mašinos plotį, kurios ilgis - 1,90 m. Ar patogu bus miegoti, priklauso nuo tavo ūgio :)
Benzininis 1,8 variklis tikrai yra su grandine. Internete rašo, kad su grandine yra taip pat ir 2.2 D4D, bei D-Cat, o su diržu yra tik 2 litrų D4D.
Dėl pavarų skaičiaus nežinau, gal priklauso nuo gamybos metų, kažkodėl atrodo, kad Verso su 6 pavaromis pasirodė tik 2008 m. Jei klystu pataisykit.
su 2,2 varikliu 6 pavaros eina
CitataRober parašė:
Citatawikcia parašė:
Sveiki,
teko ir man pavaziuoti su Verso siu metu 93 kW, 2.0 d4d, tai paliko gan gera ispudi. Domintu mane vienas dalykas, kaip pas verso su sedyniu transformacija. Pavyzdziui avensyje iskleides sedynes galima ir issimiegot. Kaip verso ar uztektu vietos ir ar imanoma taip sedynes islankstyt. Mane domina nuo 2004 metu gamybos. ir dar gal kas zino kokiose modeliuose nuo 2004 metu verso grandines eina ir 6 pavaros? (kalbu apie dyzelius).
Sėdynės išsilanksto labai lengvai ir greitai. Gaunasi visiškai lygi aikštelė per visą mašinos plotį, kurios ilgis - 1,90 m. Ar patogu bus miegoti, priklauso nuo tavo ūgio :)
Benzininis 1,8 variklis tikrai yra su grandine. Internete rašo, kad su grandine yra taip pat ir 2.2 D4D, bei D-Cat, o su diržu yra tik 2 litrų D4D.
Dėl pavarų skaičiaus nežinau, gal priklauso nuo gamybos metų, kažkodėl atrodo, kad Verso su 6 pavaromis pasirodė tik 2008 m. Jei klystu pataisykit.
Na jei 1.90 m tai tikrai pakanka. o del variklio tai dazniausiai buna kaip visada, jei nusiziuri tinkama varianta tai ir imi. aisku cia tolimesnej ateity planai, kol kas padraugausiu su avensiu:)
CitataRober parašė:
Citatadainilandija parašė:
o kiek pravaziaves?
Dar nedaug, 23 000 km :)
o jei ptavaziaves virs 150 000 km, ar valgo daugiau tepalo?
Būtent 1zz-fe yra tepalo srėbikas 2002-2004m, o kaip nuo 2004m kol kas neaišku, niekas neduoda tikslaus atsakymo. Kiek žinau gamykliškai keitė žiedus ir taip sprendė problemą, bet kiek ilgam ji išsisprendė?
Citatahorn parašė:
Būtent 1zz-fe yra tepalo srėbikas 2002-2004m, o kaip nuo 2004m kol kas neaišku, niekas neduoda tikslaus atsakymo. Kiek žinau gamykliškai keitė žiedus ir taip sprendė problemą, bet kiek ilgam ji išsisprendė?
Man, atrodo, rusų forumuose skaičiau, kad problema išspręsta visiškai. Ir keitė ne tik žiedus, dar ir daugiau kažką darė su cilindrų bloko metalu. Na o dėl ilgumo, tai gal kiekvienam varikliui kada nors ateina galas :)
Tai jei gerai suprantu 1,8 avensio bei corollos nuo 2004 metu variklis jau normalus?
CitataRober parašė:
Citatawikcia parašė:
Sveiki,
Mane domina nuo 2004 metu gamybos. ir dar gal kas zino kokiose modeliuose nuo 2004 metu verso grandines eina ir 6 pavaros? (kalbu apie dyzelius).
Dėl pavarų skaičiaus nežinau, gal priklauso nuo gamybos metų, kažkodėl atrodo, kad Verso su 6 pavaromis pasirodė tik 2008 m. Jei klystu pataisykit.
Mano 2006m. 2.2L-6pavaros.
Citataups parašė:
CitataRober parašė:
Citatawikcia parašė:
Sveiki,
Mane domina nuo 2004 metu gamybos. ir dar gal kas zino kokiose modeliuose nuo 2004 metu verso grandines eina ir 6 pavaros? (kalbu apie dyzelius).
Dėl pavarų skaičiaus nežinau, gal priklauso nuo gamybos metų, kažkodėl atrodo, kad Verso su 6 pavaromis pasirodė tik 2008 m. Jei klystu pataisykit.
Mano 2006m. 2.2L-6pavaros.
Visos Verso su 2.2l varikliais eina su grandine ir 6 pavarom.
Citataups parašė:
CitataRober parašė:
Citatawikcia parašė:
Sveiki,
Mane domina nuo 2004 metu gamybos. ir dar gal kas zino kokiose modeliuose nuo 2004 metu verso grandines eina ir 6 pavaros? (kalbu apie dyzelius).
Dėl pavarų skaičiaus nežinau, gal priklauso nuo gamybos metų, kažkodėl atrodo, kad Verso su 6 pavaromis pasirodė tik 2008 m. Jei klystu pataisykit.
Mano 2006m. 2.2L-6pavaros.
nuo 2005m;)
Nuo 2005.08 nestate 2.0 motoru, o pradejo statyti 2.2 su 6 begiu deze.
Dyzelinė sunkesnė už benzininę,ir mažiau krato,solidžiau važiuoja,sukimo momentas didesnis,labai malonu paspausti kai reikia,nors pas mane tik 100kw,bet eina kaip vėjas.Po jos nebesinori į benziną sėsti.
Citataupas parašė:
Dyzelinė sunkesnė už benzininę,ir mažiau krato,solidžiau važiuoja,sukimo momentas didesnis,labai malonu paspausti kai reikia,nors pas mane tik 100kw,bet eina kaip vėjas.Po jos nebesinori į benziną sėsti.
Mano irgi 100 kw traukia super nes pravaziavusi tik 15 tuks km nes du metus prastovejo pas mane garaze. Buvo bumtelejus Kazkodel kietoka as maniau kad jos yra minkstesnes. Kai pradejau pries du men vazinet atrode kad visas duobutes skaiciuoju Dabar pripratau.Atsiperka tai kad jauciasi -nauja masina.Bet ji neverta tu pinigu kokie dabar rinkoj eina ir jei buna pravazoavus daugiau kaip 200 tukst Ir seip manau, kad su 6 pavarom ji skirta greitkeliam nes ta 6 pavara jungiu tik prie 110 (per mazos -variklio apsukos)
Gana idomi ir aktuali informacija
http://www.15min.lt/naujiena/gazas/autorinka/geriausi-ir-blogiausi-automobiliai-vokietijoje-2011-uju-tuv-ataskaita-220-184733
2 vieta TUV :p
Yra visu auto
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2004-10-11/263
Corollos verso visur pirmose vietose