Klausimas....
Sunkiai sukinėjasi vairas, tarsi nedirbtų stiprintuvas. Diržas įtemptas pakankamai laisvumo tai pat nėra, skysčio netrūksta, pašalinių garsų negirdėti, apvarvėjimų nėra.
Kas per stebuklas???
tai jai vairas sukinejasi vienodai tiek dirbanciam varikliui, tiek isjungtam - tai tadu vairo stiprintuvas.gal :)
kryžmė
o dar klausimas i ta pacia tema,kad nekurt naujos.....man kartais isvaziuojant is vietos ir greit susukus vaira i viena ar i kita puse pasijaucia taip lyg atsimustu stipriai ratas...ta prasme staigiai susuki ir bumt.....turetu minkstai kazkaip uzsibaigt susukimas o cia kaip i siena....ar cia normalu ar kas esat pajute kazka panasaus?
jeigu 220 avensis tai greiciausiai kryzmes,o jegu 250 tai pradžiai pakeisk skysti gali buti milijona pravazeves ir prarades savasias savybes,buwo jau pasitaike tokiu bajeriu pakeiti i ATF type 4 ir susitwarko
cia kalbi del to kieto bumpsejimo susukus vaira?avensis pas mane 2002 metu tai gali but skirtingos ligos nei kitu metu?
Nekuriant naujos temos, pas mane toks keistas dalykas pasireikse sukant vaira ties viena vieta toks subunksejimas gaunasi ir vairas pakyla truputi (toks ispudys lyg per kalniuka pakiltu ir nusileistu) vaziuojant taip nesijaucia, bet kai masina stovi tai tik ties viena padetimi labiau susukus i kaire puse. Kas galetu buti,
toyota avensis 2003 metu benzinas
Papasakok apie tas kryzmes. Pas mane irgi sunkiau sukinejasi nei turetu. Kryzme kiek girdejau vieni tepa, kiti keicia. Kokios kainos?
Klausimas....
Po metu ekspluatacijos. Pradejo sunkiai kartais su palengvėjimu sukinėjasi vairas dirbant varikliui, tarsi nedirbtų stiprintuvas. Diržas įtemptas pakankamai laisvumo tai pat nėra, skysčio netrūksta, pašalinių garsų negirdėti, apvarvėjimų nėra. Po stiprintuvo skysčio pakeitimo tarsi atsigavo, veliau vėl tas pats. (skysti keičiau tris kartus, skystis buvo juodas tarsi atrabotkė, nes galvojau gal brudo sistemoje yra gal prasivalys).
Toyota avensis 2002m dyzelis
Kas per stebuklas???
Citatazilvinas929 parašė:
Klausimas....
Po metu ekspluatacijos. Pradejo sunkiai kartais su palengvėjimu sukinėjasi vairas dirbant varikliui, tarsi nedirbtų stiprintuvas. Diržas įtemptas pakankamai laisvumo tai pat nėra, skysčio netrūksta, pašalinių garsų negirdėti, apvarvėjimų nėra. Po stiprintuvo skysčio pakeitimo tarsi atsigavo, veliau vėl tas pats. (skysti keičiau tris kartus, skystis buvo juodas tarsi atrabotkė, nes galvojau gal brudo sistemoje yra gal prasivalys).
Toyota avensis 2002m dyzelis
Kas per stebuklas???
Nu tai pazek kryzme. Man va tas pats buvo nesenai, tai ir stiprintuvas maste meistriukai ir kad siurbliukas to skyscio, bet kai ant keltuvo pakele - ratai ore, o vistiek tas pats tai i kryzme suziurom. ir volia. luzusi kryzme. kartais atsistadydavo normaliai sukinedavosi, vel pasislinkdavo ir kaip pats sakai lygtai neveikia.
Sveiki, gal tai smulkmena, bet turiu toki ikyru defekta- vairas sukiojasi lengvai, bet gan stiprus garsas sukant lyg kokios gumos ar apdailos viena i kita trintusi. Gal kas susidure? Ar tai jau problema, ar neimti i galva? Aciu
labas, pas mane irgi vairas sukiojasi normaliai, tačiau kartais toks garsas buna ypač važiuojant letai ir sukant vaira. Klausiau kazkada Mototojoj, tai sake kad problema apatinej vairo koloneles dali (kazkoks voztuvas ar kazkas panasaus), bet sake gali vazinet, tipo dar ne vienam vairas neuzstrigo. Siaip sake galetu pakeist, bet kainuotu apie 4000 Lt. Jei masina butu garantine keistu nemokamai. Aisku jie taip pasake nieko netikrine, tai velnias zino ar cia teisybe.Tai taip ir vazineju su tuo garsu, tik jis nereguliariai buna, sakau gal koks vairo stiiprintuvo skyscio pakeitimas padetu.
ir pas mane tas garsas...buvo gana stiprus,tai praeita vasara emiau apziurinet ir pastebejau,kad trinasi pacioj apacioj,ten prie pedalu jau...yra tokia guma plati,joje sukinejasi vairo asis vadinkim taip....taip pat ten tokios kryzmes yra...na zodziu privariau visur wd40...i ta guma,kryzmes....garsas gerokai sumazejo,beveik dingo,dabar praejus metams siaip biski gal atsiogavo,bet ne tiek kiek buvo is pat pradziu,reiks dar ipurkst,nes mano supratimu ten grinai yra trintis i ta guma..ikiskit galva ir pasukinekit,manau isgirsit....
Problema issprendziau,
palindau po auto apacia supurskiau su WD40 ir sutepiau su tepalu (paprasta variklio alyva) vairo kryzma,,, ir OLIA automobilis vel kaip naujas.
Citatazilvinas929 parašė:
Problema issprendziau,
palindau po auto apacia supurskiau su WD40 ir sutepiau su tepalu (paprasta variklio alyva) vairo kryzma,,, ir OLIA automobilis vel kaip naujas.
neilgam
Citatamind parašė:
kryžmė
Ale aš čia kaip egzpertas pavariau. B)
Citatamind parašė:
Citatamind parašė:
kryžmė
Ale aš čia kaip egzpertas pavariau. B)
ale matai kap būna:D
Supurskus vairo kryzma WD40, po to sutepus paprasta variklio alyva.Pravaziavau jau apie 5tuk.km. ir jokiu bedu.Tai kam keisti kryzma nauja Taivanio ar dar kokia pagaminta sklepe kuri tikrai nelaikys? Pas kurios yra si beda, sunkiai sukinejasi vairas ar girdisi pasaliniai garsai vaira sukinejant tikrai siulyciau, pirmoj vietoj sie veiksmai...
1.Paziureti ar pakankamai itemtas vairo stiprintuvo dirzas (ar necypia uzvedus jei reikia patemti).
2.Pasikeisti vairo stiprintuvo skysti.
3.Sutepti kryzma ir vairo strypo salnikus,nes jei salnikai yra sausi mes girdime nemalonu garsa.
4.Jei tai nepadeda tada jau galima vaziuoti pas aukstos kvalifikacijos "MEISTRUS" kurie nulupa devinta kaili, nors to nepatarciau/////
Sveik, kaip supratau ir man ta pati problema. Kai pirkau automobili, viskas buvo gerai, po keliu savaiciu pradejo vairas sunkiau sukiotis. Vairas sukasi intervalais, tai sunkiau, tai lengviau.. Is pradziu galvojau gal skyscio truksta, nes buvo ties min. Pripyliau iki max, bet nepasikeite. Dirzelis necypia, tikrinau, itemptas pakankamai. Siandien padandziau pasikelt masina ir pasukiot vaira ratams nesiekiant zemes, intervalais jauciamas tas pats pasipriesinimas. Tai manau, kad bus jusu minetos kryzmes. Tik nelabai supratau kas per dalykas tos kryzmes? :D Gal galit papasakot kur jos yra ir kaip prie ju prieit?
O kaip jus preinat prie tos kryzmes, labai nepatogioj vietoj ji yra
CitataFUX parašė:
O kaip jus preinat prie tos kryzmes, labai nepatogioj vietoj ji yra
Va tik del to meistrai ir lupa devynis kailius. kryzme matosi sunkiai, o mums ja nuimti ir po to teisingai ideti ja reikia.
Tai pasakysit kur ja rast ar ne? :D
CitataPauliuz parašė:
Tai pasakysit kur ja rast ar ne? :D
nusiimk oro filtrą ir ten gerai matosi...
Supurškiau WD40, "kaip ranka nuėmė" :) tik įdomu ar ilgam, nes ta jungtis jau parūdijus, tai manau ilgai netruks kol vėl išplaus tą WD40 ir apsineš naujomis rūdimis. Labai keista, kad ta jungtis niekuo neuždengta, ten taip ir turi būti, ar pas mane kažko trūksta? Bent jau ant mano senosios mašinos (Seat), buvo uždengta aklinai, todėl tokių problemų nekilo.
jo jinai tokia ir yra niekuom neuždengta. WD40tai gerai rūdis nuėmei, tik poto reikėjo sutept purškiamu tepalu, kur naudoja motociklų/dviračių grandinėms tepti. Jis netoks kibus ir dėlto ilgiau užtenka laiko kol vėl pradeda strigti. Tik nuplovus purvą ir užpurškus WD tempė metus. Viską vėl padarius+sutepus tuo tepalu jau tuoj 2 metai bus, jokių blogėjimo pojučių. Arba nesiknisti ir nuvaryt į servisą, kad pakeistų kaina 150-300 su viskuom.
Jeigu abi rankos ne kaires,pasikeist tas kryzmes galima.Aisku laiko atims.Jeigu pas ka noras toks atsirastu,galiu parupint gan svieziu kryzmiu :D ( nebrangiai :D ) Manau,kad visoms Toyotoms jos vienodos, nes nemazai i metalo lauza iseina nuo Yaris ir Matrix.