Laba diena turiu tokia t22 D4D 81kw , ir po kapotu kartais girdisi toks lyg kaukimas kuris , savaime tai atsiranda tai dingsta dirbant varikliui, visiskai nesvarbu ar pagazuoji ar ka nors ijungi isjungi ,norejau paklausti , kas tai galetu buti ,keliuose servisuose teko sustoti kalba kad greiciausiai arba pagrindinis dirzas pertemtas arba vairo stiprintuvas arba generatorius, gal kam teko su panasiu reiskiniu susidurti.
kokiu minciu gal ?
Citatarodoc parašė:
Laba diena turiu tokia t22 D4D 81kw , ir po kapotu kartais girdisi toks lyg kaukimas kuris , savaime tai atsiranda tai dingsta dirbant varikliui, visiskai nesvarbu ar pagazuoji ar ka nors ijungi isjungi ,norejau paklausti , kas tai galetu buti ,keliuose servisuose teko sustoti kalba kad greiciausiai arba pagrindinis dirzas pertemtas arba vairo stiprintuvas arba generatorius, gal kam teko su panasiu reiskiniu susidurti.
kokiu minciu gal ?
Tai nusiimk diržus ir matysi kas darosi arba nesidaro. :)
jeigu pagrindinis dirzas pertemptas, tai kauktu pastoviai, ir po kiek laiko jis iseitu saibom. Patikrinta mano pinigine;)
tai kiek supratu ten vienas dirzas kuri nuimt reikia, o nuemus nebus bedu ten variklis dirbs
tai jei pagrindinį diržą nuimsi tai tada gereiau variklio nekurt. ,ind turbūt turėjo omeny tuos kirtus diržus vairo stiprintuvo ir generatoriaus...
užduosiu keistą klausimą: o čia ne aušinimo ar kondenserio ventiliatorius įsijungia/išsijungia?
Na o kaip zinot ar cia tie ventiliatoriai isijungia isijungia :), zodziu vienas variantas nuimt generatoriaus stiprintuvo dirzus ir klausyt toliau jei tas pats tai tada jau vargas man, beje dar labai keistas momentas , kad gaza paveluotai priima , taip lyg po uzdelsimo ,tiesa masina is italijos ir itariu kuro filtras nekeista gyvenime ,nes oro jau pasikeiciau ar gali buti tas suvelavimas del kuro filtro ?:o
WTF: tai atidaryk kapota ir paziurek kas ten darosi. Tokie klausimai ale "kaip suzinoti ar cia ventiliatoriai isijungia" tai visai nuo koju vercia!!! Kaip jus teises gaunat? Ar jokio paruosimo bent pagrindu is technines puses nedesto? Kaip su tokiu supratimu apie auto isviso kazka sugebejot isigyti?!?
jei pagrindinis dirzas tai nejuokauk gali kainuoti nemazai varyk y serviza,tai ar pagrindinis dirzas keistas ar ne,kai nusiperki masina visu pirmiausiai reikia pasikeisti tepalus ir pagrindini dirza,na nebent is pazystamo pirkai ir pasake kad yra pakeisti.:o
Be panikos , kapotas buvo atidaromas ir klausoma maziausiai 10 -20 kartu , kaip po truputi aiskeja , garsas greciausiai bus is generatoriaus viskas krypsta link generatoriaus guoliu, nes tas verkimas tikrai ne is turbinos , zodziu apie masinas siek tiek nusimanau , tiesiog galvojau gal kas su panasiais garasais susidures buvo :), dar turiu viena bedele tai po bateriu pakeitimo dingo mano unlock ir veikia tik lock mygtukas , kiek skaiciau cia forume tai nei viena kombinacija nepadejo :(, arba kazka ne taip suprantu , gal zinot kas tiksliai kaip ten aktyvinasis tas raktas :)
Mano kaimyno mašinai ta pati problema buvo su užrakinimu. Telefonu klausiau serviso, kaip nuresetinti viską. Sakė, jog tokio daikto nėra, matyt sugedo signalizacija. Beje akumuliatoriaus atjungimas nepadėjo.
tai kad pas manenera kaip ir signalizacijos :), yra orginaliai kaip buvo centrinis ir greiciausiai imobilaizeris ir visa beda atsitiko po bateriju pakeitimo raktelyje , nemazai skaiciau uzsienio forumuose , yra kam taip nutike ir visi kalba apie kazkoki prikodavima bet normliai nera aiskaus garantuoto ats , nebent labai svarbus pagaminimo metai , pas mane 1999 variklis d4d 81 kw , tai reiktu butent tokiam auto rasti kombinacija
kai centrinis kvailioja, panašu kad blokas yra samanom apaugęs ir kažkada užpiltas. išlupk, prašveisk ir atsigaus viskas :) pas man tai buvo, kai drenažas buvo užsikimšęs ir viskas bėgdavo salonan:(
Citatarodoc parašė: dar turiu viena bedele tai po bateriu pakeitimo dingo mano unlock ir veikia tik lock mygtukas , kiek skaiciau cia forume tai nei viena kombinacija nepadejo :(, arba kazka ne taip suprantu , gal zinot kas tiksliai kaip ten aktyvinasis tas raktas :)
Bandyk kelis kartus, gal kas nepavyko.
nu as su mielu noru ta bloka islupciau jei zinociau kur jis yra ziauriai butu gerai pamatyt foto ir kokiu budu prie jo ten prieit galima :)
Citatarodoc parašė:
Be panikos , kapotas buvo atidaromas ir klausoma maziausiai 10 -20 kartu , kaip po truputi aiskeja , garsas greciausiai bus is generatoriaus viskas krypsta link generatoriaus guoliu, nes tas verkimas tikrai ne is turbinos , zodziu apie masinas siek tiek nusimanau , tiesiog galvojau gal kas su panasiais garasais susidures buvo :), ...
Man keistas garsas (netolygus uzhimas) pastoviai atsirasdavo, kai pradedavo veikt kondicionieriaus kompresorius (apsukos sukyla iki 1000 apsuku, ir toks netolygus "siubuojantis" uzhesys).
Is pradziu buvo itartas kondicionieriaus kompresorius, taciau mano meistriukas paklause paklause, paziurinejo ir sako, kad greiciausiai generatoriaus shkyvas (ritinelis, ant kurio maunasi dirzas, viduj guolis ir sankabele, kad velenelis suktu ritineli tik i viena puse).
Tai va, tas generatoriaus shkyvas buvo pakeistas (295 LT is autotojos) + darbas keliasdesimt liktu.
Rezultatas - keistas garsas dingo...
Sveiki, va pas mane tas uzimas netolygus yra, kai isijungia kondiske.As galvojau, kad cia koks ventiliatoriaus garsas. Tai matyt ir man reiktu ta shkyva pakeist. Pasirodo remonto istorijos suteikia reikalingos informacijos. Gerai, kad zmones dalinasi patirtimi. Aisku, jei tai ne shkyvo problema, tai matyt reiks reikalaut, kad p.kalava grazintu remontui isleistus pinigus:D. Juokauju aisku. Sekmes
Citatavytska parašė:
Sveiki, va pas mane tas uzimas netolygus yra, kai isijungia kondiske.As galvojau, kad cia koks ventiliatoriaus garsas. Tai matyt ir man reiktu ta shkyva pakeist. Pasirodo remonto istorijos suteikia reikalingos informacijos. Gerai, kad zmones dalinasi patirtimi. Aisku, jei tai ne shkyvo problema, tai matyt reiks reikalaut, kad p.kalava grazintu remontui isleistus pinigus:D. Juokauju aisku. Sekmes
na, kazkoks vos juntamas netolygus uzimas lygtais girdisi ir po generatoriaus shkyvo pakeitimo, bet faktas, kad pries tai tas negrazus garsas ir siubavimas buvo akivaizdus, o dabar reikia isiklausyt :)
O senas skyvas bet kuriuo atveju buvo negeras ir sugebedavo prasisukt i kita puse kur neturetu. tai va.
pas mane taip pat neseniai atsirado cirpimas, bet jis pastovus. siaip prikisus ausi galima numanyt kuris skyvas cirpia, iskyrus tuos atvejus, kai cirpia variklio apacioj ir neina normaliai prieit pasiklausyt. Na mano atveju cirpia generatoriaus skyvas, kol kas neziurejau kas jam, o patikrinti gana paprasta, uzkurus varikli ant skyvo purkstelti siek tiek WD40 , jei cirpimas sumazeja arba dingsta, vadinasi radote problemos vieta, tik reiketu vengti uzpurksti ant dirzeliu.
Laba diena ,
Problema ispresta, kaukimo neliko , pasikeiciau kuro filra ir viskas dirba kaip bite , beje pries tai stipriai papspaudus greicio pedala mesdavo juoda dumu kamuoli , po oro ir kuro filtru pakeitimo, dingo juodi debesys masina pasidare gyvesne , taip pat dingo uzgesimas variklio padirbus 3-4 sekundes ,o kaukimas kaip speju greiciausiai is kuro siurblio buvo nes sunkiai jam sekesis atsigert per uzsikimsusi filtra, beje pakeiciau ir itempejo guoliuka ,kuris tempia generatoriaus dirza :)