Sveiki nagi pastebejau snd ryte bedele savo auto,kaip sakoma nusipirkau ir nagrineju, Taigi kadangi kazkiek pasiligojau tai ryte kaip ir salta buvo auto tad galvoju isijungsiu peciuka,o jis pasirodo kazkodel net ir susilus varikliui pute toki vos vos silta ora nors klimatronika nustaciau ant high... Kame cia reples gali buti????
pradzioje gal salono filtra patikrink
reiks bandyt,tik bijau kad nebutu cia su galva problemos...
Išimk bent jau filtrą ir patikrink kaip pučia. 5 min darbas :)
išėmus oro filtrą niekas nesikeičia,vistiek pučia tokį vos vos šiltą orą.
patikrink antifrizo lygi
su tuo irgi viskas ok,dar dapyliau siek tiek nusipirkes,bet jo yra tikrai pakankamai...
na tai niekas nera susidures su panasia beda?
gali buti uzsikises peciuko radiatorius, arba su vandens pompa bedos... arba su silumos reguliatorium, arba siaip sklende uzstrigus...
Su toyota starlet turėjau tokią pat bėdą. Keičiau ir pečiuką, niekas nepadėjo. Firminiame servise mestelėjo mintį, kad šis auto skirtas šiltiems kraštams. Mintis įdomi, o gal ir teisinga.
na mano auto is olandijos tai nelabai ji gali buti skirta siltiems krastams.
zodziu itariu busiu nusipirkes dovana,o ne masina... Dingsta ausinimo skystis,ipilu iki max pavaziuoji kokiu 20km ir jo jau buna zemiau min. Tepalo nedaugeja, prie kamscio jokiu jogurtu nera, ant zemes nevarva,kame saknys gali but???
CitataRalfas parašė:
zodziu itariu busiu nusipirkes dovana,o ne masina... Dingsta ausinimo skystis,ipilu iki max pavaziuoji kokiu 20km ir jo jau buna zemiau min. Tepalo nedaugeja, prie kamscio jokiu jogurtu nera, ant zemes nevarva,kame saknys gali but???
Nuvaziuok i Tokvila, patikrins ar ismetamos dujos i ausinimo sistema nepapuola... Manyciau tarpine prapusta. Dar gali i bakeli ziureti, kai koks draugelis per gaza spaudzia. Jei pamatysi burbuliukus kylancius, viskas bus aisku. Tik nevaziuok i Mototoja. Ten megejai darbuojas.
blemba jie tik sestadieniui uzrasyt gali... O ryt as jau sutares,kad savo meistreliui atiduodi nagrinejimui...
Atvaryk i Tokvila ir pasakyk, kad esi is Toyota club :) Perduok linkejimus nuo Kesto su FAR777 ir paprasyk, kad jie patikrintu ar nepapuola dumai i ausinimo skyscio sistema :) Tai uztrunka vos keleta minuciu ir Eksprese manau tau tai patikrins ;) Pabandyk ;)
CitataRalfas parašė:
zodziu itariu busiu nusipirkes dovana,o ne masina... Dingsta ausinimo skystis,ipilu iki max pavaziuoji kokiu 20km ir jo jau buna zemiau min. Tepalo nedaugeja, prie kamscio jokiu jogurtu nera, ant zemes nevarva,kame saknys gali but???
Pirmiausia kai ipli antifrizo iki max, pasiziurek pravaziaves ta 20km ar nera isbege pro antifrizo nuleidimo slangute?? Man taip budavo kai peraug ipildavau. Nes pakaitus motorui pleciasi antifrizas ir jo pedrtekliu kamstelio voztuvas nuleidzia pro slangute, kuri eina nuo bakelio kamscio virs ventiliatoriaus. SPeju, kad per daug ipili ir jis isleidzia siek tiek perdaug poto, del to ir nukrenta antifrizo lygis, paskui kai susitraukia skystis atvesus motorui, rodo zemiau minimumo. kai saltas motoras supilk antifrizo iki vidurio normos tarp min ir max, ir tada pravaziaves paziurek ar vel nukrito ar ne. Speju cia tiek tos bedos. Nes jei tokiais kiekiais dingtu antifrzas per 20km po litra, tai jau butum pries tai visa antifriza isvares lauk, ir tikrai butum uzkaitines motora, o to kiek suprantu neatstiko...
Ir siaip kai dapili antifrizo, patarciau, slanga virsutine biski asu ranka pamaigyt ir paziuret ar toks pat kiekis yra, gal vienas kitas oro burbulas yra ir paspaudinejes slanga ismesi ji lauk, juo lab jei atidarinejai kazkada karstam motorui. Pamaiges slanga jei skyscio kiekis kazkiek sumazes, vel dapilk iki vidurio, kad butu. Na ir tada pravaziaves kazkiek paziurek kaip ten sekas. BET BUTINAI VISKA DARYK ESANT SALTAM VARIKLIUI. Man buvo kazkada panasiai irgi buvau persigandes, bet paskui supratau kame saknys ir viska su ta procedura susitvarkiau per 5 min. Aisku jei tai nepades, gali buti ir tarpines problema, bet kam kist babkes i tai del ko nesi garantuotas, o tiesiog gali buti, kad pats prileidai oro beatsukinedamas karsta radiatoriu...
Beje antifrizo kiekis gali kas kiek laiko kisti, tai normalu. Po stipriu salciu ar karsciu, per karscius gal nugaruot draisiai ne 10gr o visas 100gr. Ziema per salcius gali irgi kazkur palaseti, nes kokia bus itrukusi slanga, kuri sukietejus, kazkiek praleidzia kazkur ir to gali net nepastebet, nes antifrizas nuvarvejes, issdziuva kaip mat. Ir kaip minejau, tam kad pastebet ar pro slangute bakelio nuleidineja antifriza lauk, reiktu paziuret is kart po vaziavimo, nes po 30min stovejimo, ten gali nieko nebepamtyt ypac vasara.
Beje, dar vienas pastebejimas, jei valgytu antifrizo per 20km 1 litra, tai per galini langa nieko nebematytum, tik baltu dumu uzsklanda. Liksiu prie nuomones, kad per slanglele isleidimo nubega, bet tikrai ne per glusaka :) Na aisku galimas variantas, kodel dar gali nuleidinet per ta slangute. Per didelis spaudimas ausinimo sistemoj, tai reikstu, kad kompresija varo i antifriza, tada jau taip turim problemu su tarpine. Bet pirma pabandyk, tai ka parasiau ir paziurek kaip seksis. Jei vel valgys tokiais kiekiais antifriza, varai pas meistrus. Nu bet vistiek per galini langa per baltus dumus nieko nematytum manau. Arba pamatavus tepala butu dar viena norma virs max...
ne ne per virsu nei kiek neisvaro prie tos slangutes visada sausa,as uzpyliau ant salto variklio iki normos kai priklauso,sakau tiesiu keliu pavaziavau na gal max 8-10km ir iskarto atidarius ant karsto variklio tikrinau tai jau tada buvo maziau minimumo.... paprasiau kad draugas paziuretu ar meta duma,tai uzmygus iki kokiu 3000aps/min as kalbu vaziuojant,o ne stovint sako ismeta toki lyg melsvai sviesu dumeli,tipo sunku suprast,nes jo labai ne daug buna... variklis sausas niekur kitur tosolas tikrai neibega,peciukas sildo ko siaip neturetu buti jeigu galva pramusta butu... Slangos lyg ir normoj,tepalo norma ta pati visada... Ble kazkokia mistika :(
Nu blin, bet jau toki kiek turetum tikrai pastebet, kur jis isvaromas. Nu nebuna stebuklu... O kaip tepalo kiekis nedideja??? Beje kad prie 3000rpm nusiperdzia balsvai melsvu dumeliu, tai gali buti tik pora variantu, arba prastai sudega kuras arba biski turba atiduoda tepaliuko, bet del to as labai nepergyvenciau, na dar gali buti EGR. Bet jei eitu antifrizas per ten tai tau net draugo nereiketo vaziuojancio is galo, pats viska matytum, patikek... O kad antifrizas niekur nebega, taip nesakyk, jei yra plastmasine apdaila apacioje, tai is vidaus ant jos gali begt, o is apacios pasilenkes nieko nematai, nes ten viskas dziuva...
bet jeigu isbega po 0,5L per 10km manau tikrai lasetu jau toks kiekis... Ir kas keisciausia sakau tepalo lygis tas pats,lygiai prie virsutines normos,temp laikosi visada stabiliai ta pati, ir antifryzo lygis visados nukrenta iki to pacio lygio,ten kazkiek dar zemiau minimumo ir daugiau nebekrenta jeigu nedapylineji...
Tegu tavo draugas paziuri i ausinimo skyscio bakeli, ar neburbuliuoja, kai tu iki 3000 paspaudi. Beja, is ko pirkai? Ne is tokio Valerijaus?
ne ne as pirkau vazineta LT Marius ten kazkoks turiu pirkimo pardavimo sutarti tai yra ir vardas ir pavarde. Siaip jis man dar savaite po pirkimo atveze padangas ziemines atidave,siaip skambino tai isduriant nemanau,kad kazkas noretum dar rysi palaikyt.
Citatana dar gali buti EGR. Bet jei eitu antifrizas per ten tai tau net draugo nereiketo vaziuojancio is galo, pats viska matytum, patikek...
Patikek, jeigu varytu pro EGR voztuvo ausintuva, tu tikrai nieko nepamatytum. As taip du metus atvazinejau, peciuka keiciau, galva dariau - niekas nepadejo, kol Padzera servise meistrai tiesiai nesujunge ausinimo zarneliu is EGR ausintuvo ir uzmirsau visas bedas.
Gali lašėti per vandens pompą, ji savo korpuse turi skylutę apačioje. Bent pas mane taip lašėjo kelis mėnesius, dingdavo po litrą skysčio, kol nepradėjo ištisai bėgti, tik tada pamačiau per kur dingsta aušinimo skystis. Reiktų užvesti variklį ir žiūrėti po apačia, veikiant varikliui turėtų lašėti po lašą kitą, o neužvedus praktiškai nebelaša. Ir žiūrėti reikėtų pompos apačią, geriausiai ant pakėlėjo.
Citataaviko parašė:
Citatana dar gali buti EGR. Bet jei eitu antifrizas per ten tai tau net draugo nereiketo vaziuojancio is galo, pats viska matytum, patikek...
Patikek, jeigu varytu pro EGR voztuvo ausintuva, tu tikrai nieko nepamatytum. As taip du metus atvazinejau, peciuka keiciau, galva dariau - niekas nepadejo, kol Padzera servise meistrai tiesiai nesujunge ausinimo zarneliu is EGR ausintuvo ir uzmirsau visas bedas.
Nu bet gerai, tai jei leidzia tarkim EGR ausintuvas, tai tas skystis vistiek kazkur turi iseit i isore, bet kadangi prie EGR prieinamumas hrenovas, tai kur nors ten tarp vamzduku nubega ir dziuva, gal del to nesimato. Nes nu isivaizduok 10km puslitrio nera, cia jau turetu purksti skyciau :) O ne laseti :) Ojei EGR ausintuvas kiauras kaip ir minejau turi kazkur tas skystis pasidet arba pelkes arba DIDZIULIU garu pavidalu...
tai va,kad tokiais kiekiais jis tikrai turi kazkur pasidet,bet kur dingsta neaisku,negi tokiais tempais ir kiekiais subega i cilindurs...
Cilindrui uztenka 50gr vandens kad uzkaltu. Kazkaip man meistras aiskino, kad jei i cilindra tokis kiekis antifrizo patektu, susidaro per didelis turis, kurio stumoklis nebegali suspaust. cia jauciu ir voztuvus istaskytu ir dar alkunini sulenktu. Kai pravaro tarpine, ten labai minimaliai praktiskai antifrizo i pati cilindra patenka, purslai, o rezultatas jau per glusaka iskart matomas aiskus. Tai jei tavo 500gr varytu i cilindrus per toki laika, tai jeu nebuzvestum senai... Cia net neimanoma jei per 10km i kiekviena cilindra patektu po 100gr, dazniausiai pramusa tarpine vienoj vietoj, tai tuo labiau 500gr i viena cilindra per 10km :) CIa jau butu kosminis lygis :) Na cia man meistras pazistamas aiskino, kad kaip minejau uztenka labai nedaug tiesioginio vandens "ipurskimo" i cilindra, kad uzkaltu motoras. As juo tikiu, nes logiskai mastant, taip ten turi sudegti kuras labai mazais kiekiais, o jei plurskt vandens i cilindra 100gr, tai tikrai turetu viska istaskyt...
Jei minejai kad varysi pas meistra visteik, tai nusiimkit padonus nuo dugno uzsikurkit masina ir prasigazuokit kelis kart, gal matysis kur bega, arba kaip kazkas cia minejo, liaudiskas metodas, atsuki bakelio kamsti tu gazuoji draugas ziuri ar neina burbulai, tik karta mes taip tikrinom vienam, tai galvojom, kad burbulai, oten buvo tik bangeles nuo vibracijos :) Tai irgi vos per toki neapsiziurejima galvos nenueme :)
Bet kaip minejai, jei nukrenta iki minimumo ir pakui nebekrenta antifrizo lygis, tai nemanau kad cia bus tarpine, kazkur kazkas gal uzsiorine, tikiuosi....
bet as jau supyliau 2L tosolo ir jis dingo :) tai uzsiorinimas nelabai toks gali buti :) siaip yra dabar prietaisai dedi ji ant issipletimo bakelio ir dirbtinai sukelia vieno Baro slegi ir jeigu kazkur bega tai iskarto pamatysi :)
buvo pas mane panasiai, kasdieni po stikline supildavau ir nei lasejo nei dumai is uzpalio pyles, nei tepalas lasejo... o prapusta tarpine buvo...
Beje, Henri, suskaiciuot nuo kokio turio uzkaltu stumoklis paprasta, pas tave 2 litrai variklis, 4 cilindrai reiskia puse litro cilindras. Suspaudimo laipsnis 1:16 tai reiskia kad jei skystis uzpils daugiau nei 1/16 dali cilindro, kas yra siuo atveju mazdaug 32 gr. tai stumoklis uzstrigs. Voztuvu neturetu istaskyt, greiciau galva pakels arba alkunini sulenks, nes voztuvai laikosi visu savo pavirsiaus plotu galvoj, o va cilindra dengia galva ir 4 varztai aplink ji... kaip ir stumoklis remiasi i alkunini ir ta vieta laiko 4 varztai.
fennix i diena stikline, na tarkim stikline bus 250gr. Tai i diena vistiek koki 30-50km nuvaziuoji, o cia per 10km dvi stiklines :) Ziauriai. Nu aisku nenoriu buti standartinis lietuvis ir tikrai nesidziaugsiu jei is ties klubieciui istiko galvos tarpines nelaime. Bet galm sioj vietoj totalizatoriu :) As spesiu, kad per kazkur isbega i isore, tik to kol kas niekas nepastebi. fennix ir Ralfas kaip suprantu stato uz galvos tarpine.
Bega antifrizas i isore - Henris (1)
Prapusta tarpine - fennix, Ralfas (2)
:) Laukiam meistru isvadu, nes cia galim uzsigincyt iki pamelinavimo ir dar nezinodami kas isties yra tai auto ar nera :)
na vienokios ar kitokios isvados bus snd...
CitataHenris parašė:
fennix i diena stikline, na tarkim stikline bus 250gr. Tai i diena vistiek koki 30-50km nuvaziuoji, o cia per 10km dvi stiklines :) Ziauriai. Nu aisku nenoriu buti standartinis lietuvis ir tikrai nesidziaugsiu jei is ties klubieciui istiko galvos tarpines nelaime. Bet galm sioj vietoj totalizatoriu :) As spesiu, kad per kazkur isbega i isore, tik to kol kas niekas nepastebi. fennix ir Ralfas kaip suprantu stato uz galvos tarpine.
Bega antifrizas i isore - Henris (1)
Prapusta tarpine - fennix, Ralfas (2)
:) Laukiam meistru isvadu, nes cia galim uzsigincyt iki pamelinavimo ir dar nezinodami kas isties yra tai auto ar nera :)
Siaip nemegstu lazybu, as uz patvirtinta rezultata ar nuomone. Nebutinai turi subegti i varikli jei pramusta galvos tarpine. Yra antras variantas kad variklis pucia karstus garus i ausinimo sistema, taip perkaitindamas ja o tada viskas po truputi sekmingai keliauja per issipletimo bakeli ir laukan ant zemes. Taigi nebutinai viskas per duslintuva turi isbegt. Na bet laukim kol suzinosim kas is tikro buvo.
na po pirmines paziuros absoliuciai jokio nuotekio niekur i isore nera... per issipletimo bakeli niekas neiseidineja,prie tos slangutes net menkiausio parasojimo nera. Meistriokas sako tipo nepergyvent virs 15m dirbu tik su toyotom,bet kad sitam varikliui butu pakelta galva tai tipo nera dar mates,naujesniems sako taip,buna,bet tokiam dar niekada nera mates. Tipo sako dabar pavazinek kelias dienas nedapildynedamas antofreezo, tipo ir paziuret pasidarys tuscias bakelis ar ne.
CitataNu bet gerai, tai jei leidzia tarkim EGR ausintuvas, tai tas skystis vistiek kazkur turi iseit i isore, bet kadangi prie EGR prieinamumas hrenovas, tai kur nors ten tarp vamzduku nubega ir dziuva, gal del to nesimato. Nes nu isivaizduok 10km puslitrio nera, cia jau turetu purksti skyciau smiley O ne laseti smiley Ojei EGR ausintuvas kiauras kaip ir minejau turi kazkur tas skystis pasidet arba pelkes arba DIDZIULIU garu pavidalu...
1. Dalis isbega per issipletimo bakeli (ir nieko nesimate, nes matyt spedavo issitaskyt ir isdziut)
2. Kita dalis per sujungima prie peciuko(ir kilimeliai sausi, tik langai daugiau rasoja)
3. Trecia dalis - per glusaka
Man dingdavo po 1-1.5l 100km, bet ne miesto salygomis, o vaziuojant uzmiestyje. Miesto salygomis apie 0.5l 100km
Pigiausias variantas - nuvaziuoti i Padzera servisa ir patikrinti uz 50lt ar nera ausinimo skystyje nera ismetamuju duju, o tada lieka tik du variantai. EGR ausintuvas arba galvute, jeigu yra duju, o jei nera -
reikia ieskoti prasisunkimu.
Issipletimobakelio kamstis, pompa, peciukas arba sujungimai.
per issipletimo bakeli tikrai neisbega ne lasas, as tarkim ant salto uzpilu iki max,tada uzvedu varikli ir jis dirba ant laisvu apsuku tarkim minute,o as tuom etu stoviu ir ziuriu kas vyksta,zodziu del bakelio viskas ok,slangu irgi nepucia,o po minutes uzgesina motora ir jau matai,kad per pirsto stori tosolo jau maziau. Pompa prie 4men pakeista.
CitataRalfas parašė:
per issipletimo bakeli tikrai neisbega ne lasas, as tarkim ant salto uzpilu iki max,tada uzvedu varikli ir jis dirba ant laisvu apsuku tarkim minute,o as tuom etu stoviu ir ziuriu kas vyksta,zodziu del bakelio viskas ok,slangu irgi nepucia,o po minutes uzgesina motora ir jau matai,kad per pirsto stori tosolo jau maziau. Pompa prie 4men pakeista.
Na? Kasnors isaiskejo? Diagnoze yra?
nieko kas tik netikrino kol kas visi kazkaip atmeta kad galva trukus,bet nezino kur gali dingti tokiais kiekiais. Ryt 10val varau i tokvila.
CitataRalfas parašė:
nieko kas tik netikrino kol kas visi kazkaip atmeta kad galva trukus,bet nezino kur gali dingti tokiais kiekiais. Ryt 10val varau i tokvila.
Lauksim ziniu :) Tikekimes, kad bus kokia slangute kur itrukus ir ja pakeitus viskas susitvarkys ;)
na itrukimas tikrai atmestas,nes nuodugniai buvo apziureta viskas ant uzvesto variklio,gazuojant ir pan tai i isore tikrai tosolas neisbega. Ir dar vakar naujas bajeris paisrode,uzpyle man to tosolo nu ir pravazinejau as gal kokiu 20km,o ziuriu lygis tas pats laikosi apie max,net keista,nes visada dingdavo ant akiu,gryzau pastaciau auto snd ryte pasiziuriu,o lygis jau minimum,tai faktas,kad jis kazkur dingsta ir ant uzgesintos auto,vienas dar variantas gali buti EGR radiatorius,jeigu per ji dingsta tai jis viska turetu salinti i duslintuva...
ka tik is Tokvilos, zodziu viskas ok pagal juos ir prietaisas jokiu duju ausinimo sistemoje nerodo...
CitataRalfas parašė:
ka tik is Tokvilos, zodziu viskas ok pagal juos ir prietaisas jokiu duju ausinimo sistemoje nerodo...
Mistika kazkokia....
tai as jiems ir sakau,blyn geriau jau butu parode ir beda butu aisku,o dabar velnias zino ka daryt ir kur ko ieskot...
Gal ir kvailai siūlau, bet jei jau taip stipriai ir greitai skystis dingsta, gal verta įpilti paprastą vandenį su kokiu gerai dažančiu priedu. Spalva turėtų kur nors pasimatyti. Þinoma vanens pompos tepimas suprastėtų, bet eksperimentas neturėtų mašinai pakenkti.
Jau pučia :)
CitataRalfas parašė:
Jau pučia :)
Kas buvo?
nezinia...
Na va vakar pasikeiciau tarpines po pukrstukais plius ardant dar rado kad pasikimse tepalo priemimo kanalai tai ir tuos isvale :)
kiek kainavo pakeitimas, o paciam sudetinga pasikeist tas tarpines?
nzn ar sudetinga ar ne is esmes net nesigilinau, darbas 180lt o tarpines is tokvilos 140lt sumoje 320 lt plius dar tas kanalu pravalymas,nes sake del to buvo nuosedu ketvirtame cilindre.
o del ko keitei tas purkstuku tarpines? kas nors jautesi vaziavime, traukoje, variklio dirbime ar dar kas?
ne tiesiog sake profilaktiskai jas reiktu keisti,o mano auto prabegus beveik 300k ir as nzn ar buvo keistos ar ne,nes jos buna pradega ir tada saliarka teka i tepala,tad meistriokas sake geriau pasikeisk ir vazinek sau ramiai po to.
Gal kas zinot man ta pati beda tik atvirkstiniam variante nepucia salto oro, ta prasme uzstataj ant 16C viskas gerai uztatai pora laipsniu auksciau iskarto karsta oro pucia. Kame saknys galetu buti? :)
Pas koki mestriuka keitei? man irgi reiktu keist, tai su tepalu keitimu galvoju reiks pasikeist, dar but gerai karterio sieteli pravalyt ir purkstukus patikrint, nes plaukioja apsukos ir kaleneimas ties 2k apsuku atsiranda....
vilniuj turiu speciuka jis nemazai metu dirbo toyota centre,o dabar dirba ant saves,kas su juo turejo reikalu visi giria...
mestelk kontaktus i pm
tai gal nebūtina ir į pm,jei geras meistras taip kontaktus numesk pasinaudosim;)
865965511 Vytas
a šita pažystu:D
na itariu kad nemazai kas turetu pazinoti,kai zmogus kokybiskai dirba :)
CitataRalfas parašė:
na itariu kad nemazai kas turetu pazinoti,kai zmogus kokybiskai dirba :)
nu del kokybes nesutikciau;)
o kas del kokybes netenkina???
aj nekuomentuosim;)
Ralfas: nzn ant kiek cia yra tiesos, bet sklinda gandai, kad AVENSIS D4D CHIP kazkaip yra susijes su Toyota atstovybe, gal dirba joje, gal siaip prijauciantis :) Nesgilininkim. Tai jei tas tavo meistrelis Vytas yra dirbes irgi atstovybeje, tai didele tikimybe, kad sie du asmenis arba buvo bendradarbiai arba kazkaip vistiek buvo susije. Kai meistras Vytas isejo is atstovybes (anot Ralfo) automatiskai jis patapo siokiu tokiu konkurentu Toyotos atstovybei ir jai lojaliems darbuotojams. Tai manau naivu tiketis, kad Toyota atstovas gerai atsilieps apie ta kuris paima dali klientu ir zinoma kazkiek mazina atstovybes pajamas (manau tikrai nedaug), nes atstovybes is nauju auto pardavimo ne ka ten uzdirba, pagrindinis pelnas yra serviso darbai, ypac garantinis aptarnavimas. O konkurentas Vytas, kad turetu Toyota klientu irgi kai kuriem paskleidzia info, kad jie ta pati rezultata gaus pas ji (nes jis buves Toyota atstovas) uz tarkim puse kainos nei atstovybeje. Ralfas: jei as del AVENSIS D4D CHIP esu teisus ir tai ne gandas, tai gali sia mano nuomone drasiai vadovautis. Aisku jei del sio klubo nario as klistu, tai atsiprsau visu, matyt jis buvo pas Vyta ir sis meistras kazka jam prihalturino :)
tai vat man ir yra idomu kas ir kaip,nes kol kas kiek as tvarkiausi pas ji ir kiek kiti tvarkesi tai nusiskundimu niekas kaip ir neturejo...
CitataHenris parašė:
Ralfas: nzn ant kiek cia yra tiesos, bet sklinda gandai, kad AVENSIS D4D CHIP kazkaip yra susijes su Toyota atstovybe, gal dirba joje, gal siaip prijauciantis :) Nesgilininkim. Tai jei tas tavo meistrelis Vytas yra dirbes irgi atstovybeje, tai didele tikimybe, kad sie du asmenis arba buvo bendradarbiai arba kazkaip vistiek buvo susije. Kai meistras Vytas isejo is atstovybes (anot Ralfo) automatiskai jis patapo siokiu tokiu konkurentu Toyotos atstovybei ir jai lojaliems darbuotojams. Tai manau naivu tiketis, kad Toyota atstovas gerai atsilieps apie ta kuris paima dali klientu ir zinoma kazkiek mazina atstovybes pajamas (manau tikrai nedaug), nes atstovybes is nauju auto pardavimo ne ka ten uzdirba, pagrindinis pelnas yra serviso darbai, ypac garantinis aptarnavimas. O konkurentas Vytas, kad turetu Toyota klientu irgi kai kuriem paskleidzia info, kad jie ta pati rezultata gaus pas ji (nes jis buves Toyota atstovas) uz tarkim puse kainos nei atstovybeje. Ralfas: jei as del AVENSIS D4D CHIP esu teisus ir tai ne gandas, tai gali sia mano nuomone drasiai vadovautis. Aisku jei del sio klubo nario as klistu, tai atsiprsau visu, matyt jis buvo pas Vyta ir sis meistras kazka jam prihalturino :)
čia kur taip sklando gandai?:)
Forume, kazkurioj temoj maciau, uzsimine kazkas, bet as jau pries tai turejau irgi itarimu :) Bet kaip ir minejau tai nera patvirtinta info, tai gali buti tik gandu lygis. Nes AVENSIS D4D CHIP paknkamai palankus atsiliepimai apie atstovybe + buvo pamineta temoje apie purkstuku tarpineliu keitima, kad darbas nekainavo tik dalys. Tai tam tikras prielaidas ir pasidarom. Bet aisku kol pats zmogus nepripazista, negalima garantuot kad tai tiesa ;) Del to ir sklando gandu lygi viskas :) Galetum patvirtint arba paneigt. Siaip nematau nieko blogo, jei forume yra kazkas is Toyota atstovu, tai is esmes tik i gera. Galima gauti daug naudingos info, kuria ne visada nori suteikti atstovai nuvaziavus i vieta. Kaip pvz apie chipboxa, man bent jau Klaipedoje apie si reiskini niekas negalejo pateikti info....
tai man vis dar idomu kuom Vytas neitiko AVENSIS D4D CHIP?:)
CitataRalfas parašė:
tai man vis dar idomu kuom Vytas neitiko AVENSIS D4D CHIP?:)
na jeigu paciam kokybiskai tai super,bet buna pawaro chalturos retkarčiais;)
ZIurint kuriam mazge haltura :) Jei stabilizatoriaus guma idetu taivanio o ne originala, labai nepykciau, nes ir kaina atitinkama :)
vat man tas gumas kaip tik ir keite iskarto po nupirkimo :)
Na nzn kiek sumokejai, man kai keite buvo du variantai arba deti originalias galiniu stabiliaztoriu ivores (gumas) kuriu kaina buvo po 60lt arba deti taiwanio po 12lt :) Tai skirtumas yra, juolab, kad tos gumos vaziuoklei nieko nereiskia, jos tik tam, kad metalas i metala nesiliestu ir neskleistu garso...
CitataHenris parašė:
Na nzn kiek sumokejai, man kai keite buvo du variantai arba deti originalias galiniu stabiliaztoriu ivores (gumas) kuriu kaina buvo po 60lt arba deti taiwanio po 12lt :) Tai skirtumas yra, juolab, kad tos gumos vaziuoklei nieko nereiskia, jos tik tam, kad metalas i metala nesiliestu ir neskleistu garso...
tik taiwan laikys per pus mažiau;)
sumokejau sumoje su stabdziu tvarkymu,sutepimu ir visu keturiu gumu pakeitimu berods 400lt. priekiniu gumu komplektas kainavo 120lt galiniu 90lt
bet uz taivani sumokejau 5 kart maziau :)
Aisku yra mazgu ant kuriu netaupyciau, bet yra tokiu, kur galima ir sutaupyt. Kaip pvz lemputes: phillips lempute H7 berods pas mane eina kaina parduotuvej 15-16lt, toyota atstovybeje ta pati lempute phillips ideta i Toyota dezute 27lt :) Arba dedu osrama H7 laiko tiek pat kiek phillips ir kainuoja dar pigiau.
Na tikrai yra vietu kur pataupyt. Netaupau ant tokiu dalyku, kaip degalai, tepalai filtrai, vaziuokles dalys ir t.t. Ten jau nepritaupysi.
na as irgi dedu dalis pagrinde tik is toyotos centro perkamas,nes daugiau originaliu nelabai kur ir gausi...
Gerai ralfas, sutinku kad kai kuriu originaliu daliu negausi be atstovybes, nebent issaiskinsi per koki tiekeja jie gauna. Pvz populiaroiji sankaba su plaukiojanciu smagraciu. Toyota atstovybe deda sankaba AISIN gamintojo, tik ta sankaba gali buti spec ipakuota i Toyota Genuine Parts dezute ir kainuoti visas komplektas apie 4000lt. O tos pacios AISIN firmos sankabos komplekta (originalu), kuris bus tiesiog AISIN dezuteje, auto daliu parduotuveje turetum paimt uz 2500lt, o jei dar gautum is didmenininku tai ir uz 2100lt. Tai gaunasi, kad uz ta pacia originalia dali sumoki vos ne dvigubai daugiau, ideta i spec dezute, kurios savikaina gal 10-20 centu :)
Cia tik vienas pavyzdys, aisku ir daliu specifiniu, kurios ypac nera paklausios, tada originala be atstovybes kartais ir neimanoma gaut... Bet aisku cia del visko reikia dometis. Kartais yra originaliu daliu atmainu, tikrai patikimu firmu, pvz kuro filtras dyzeliui mano atstovybeje kainuoja apie 120lt, o kuro filtras tikrai patikimos vokieciu firmos MANN, kaina apie 60-70lt. Ir sis filtras tikrai nei konstrukcija nei kokybe nenusiledzia originalui.
Bet yra tokiu daliu, kai galima drasiai imt originala, nes kaina nesiskiria nuo kokio nors analogo, arba tiesiog neimanoma tos dalies gauti kitur.
Beje prisiminiau dar viena bajeri: kazkada atstovybej domejausi, kiek kainuotu nauja turba, nes man strigo kazkokia sklende ten, tai atsove, kad daug, apie 6000lt :) O va pries menesi bent jau TurboOST tas pacias Garret turbinas kurios eina i 85kw avensius ir previas pardavinejo naujas uz 1999lt :) Net restauruot neapsimoka uz kokius 1200lt ir po 50k km vel laukti bedos :)
Zodziu siulau pries perkant dalis, ypac brangesnes, pasidomet ar nera kitu budu jas nupirkt, ar geru firmu analogu. Manau tikrai sutaupysi kelis simtus, o gal net ir tukstancius, o kokybe nenukentes. Pas mane pvz meistrai pas kuriuos tvarkausi, turi priejima prie AD tiekeju ir daugeli daliu mano auto gali gauti tikrai pigiau nei atstovybeje, o jei ko nors neranda, pats pasidomiu. Pvz jei prireiktu turbos tfu tfu tfu, tikiuos neprireiks, tai maciau autopluse, apynaujes guli, kaina 700lt. Turbina galima patikrinti Vilniui pas turbininkus nuvaziavus, ant stendo. Ir zinai kokios bukles. Ir imi :) AR tarkim kokia pavaru deze, nemanau, kad ipirktum nauja, ieskai devetos, kaina devetu srotuose nuo 1500 iki 2000lt avensiui D4D. Arba atiduoti meistram, kad perrinktu deze, bet kaina uz remonta ir dalis gali buti baisesne, ne imtum deveta :)
Bet yra ir darbu kuriuos patikeciau tik atstovybei, del to, kad turi spec irankius, kad ir purkstuku tarpineliu keitimas. Jei purkstukas prisviles, paprasti meistrai trauktu is jegos arba ieskotu budu, kaip islupt. O atstovybe turi spec iranga istraukimui purkstuku ir suliniu isvalymui.
Na zodziu cia reik paciam skaiciuot ir ziuret, ka butina daryt atstovybej ir uz ka tikrai gali daug permoket...
na kai su kazkuo rimciau teks susidurti tada bandysiu kazko iekot kitur, siaip zmonos pusbrolis minejo,kad jo draugas turi japoniskiu daliu parduotuve ir gali kaip savam padaryt iki 50% nuolaida tai kazko brangaus jau reiks tada teks kreiptis i ji...
Kartais japonu daliu parduotuviu as nesuprantu :) Kodel jos vadinasi japonisku daliu parduotuve. Kazkada ieskojau elementariu daliu Mitsubishi Lanceriui - neturejo. Sildomo veidrodelio stikliuko Toyotai - neturejo. Tai ka jie ten turi ;) Iejus i jap. daliu parduotuve, toks ispudis, kad prekiauja tik dirzais ir amortikais :)
gali but,siaip dar nei vienoje nebuvau :) bet zmonos pusbrolis sake,kad nissanui gauna viska ko reikia :)
Nissan'as jau nebe japonas, pusiau anglas :) beje ir mazda jau tik japonu dizainas, o beveik viskas Fordo :)
Toyotos dalis irgi ruosesi gaminti VW, bet nezinau ar pasirase jie ten ta kontrakta ar ne. Nenustebciau, kad kokia Genuine Part skirta toyotai, gauciau su VW ispaudu :)
Didziosios pasaulio auto korporacijos, labai nori dalyvaut japonu automobiliu gamybos rinkoje, nes japonu paklausa per pastaruosius keleta metu ziauriai isaugo. Is vienos puses, kiti gamitnojai siulo savo paslaugas, kad gautu fiansnines naudos, o japonai padidejus gamybos apimtims, nusimeta dali vargo ant kitu peciu (kad tarkim gamintu tam tikras dalis kiti auto gamintojai) Reziume: visiem gamintojam gerai, bet nukencia del to tik pirkejas :)
na tai ir sakau kai susidursiu su rimta beda tada ir bus matyt kas ir kaip :)
beje toyota pati negamina daliu;)
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
beje toyota pati negamina daliu;)
Na siaip jo, tik savo zenkla netingi beveik visur ispaust. Na bet Denso man rodos japonu firma, kuri toyotai gamina ipurskimo ir tepimo sistemai komponenuts, del vaziuokles nesidomejau...
CitataHenris parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
beje toyota pati negamina daliu;)
Na siaip jo, tik savo zenkla netingi beveik visur ispaust. Na bet Denso man rodos japonu firma, kuri toyotai gamina ipurskimo ir tepimo sistemai komponenuts, del vaziuokles nesidomejau...
ispaudžia tuo garantuodami detales kokybe,jei japonai tai dar nereiskia kad toyota;)
kazkur labai labai po biski dingsta ausinimo skystis, kur pradet ieskot snargliu???
prapusta tarpine, pas oficialus(arba gal zinai kas turi tokia iranga) pasimatuok ar papuola ismetimo dujos i ausinimo sistema:(
dujos matuotos tik nupirkus tokviloje, sake viskas ok... Ir manau jeigu butu galva dinginetu ne po truputi ir slangas pustu ir pan...
na tada leidzia vandens pompa, ir aisku pigiausias variantas prakiures radiatorius, arba pecius(jaustusi kvapas)
patikrinti vandens pompa, teks ardyti priejima prie pagrindinio dirzo, ir tai turetu pasireiksti atntifrizo spalvos oksidacija
vandens pompa zmogelis keites pries parduodant kartu su drizais tai kazkodel netikiu, kad ji galetu leisti :) jauciu, kad reiks pradet nuo to, kad pasikeisiu ausinimo skysti i raudona jis sake kazkaip palieka baltus pedsakus ten kur islasa :) tuomet reiks pavazinet ir nusiemus apsauga pasiziuret ar kas nors matosi :) o siaip tas dinginejimas tai mazdaug i pora tukstanciu km dingsta iki 100g ausinimo skyscio gal ir maziau.
na apie antifrizus ir ju savybes jau kazur rasiau, spalvos reiskia labai daug, raudonas antifrizas turi buti ss organinias priedais ir tai turi buti parasyta ant pakuotes >organic additives< nepirk lietuvisko arba neaiskios firmos ten tik skiriasi daziklio spalva;) 5 ltr antifrizo raudono (su organinias priedais)turetu kainuoti apie 40-50Lt, bet apie pabalima nutekejimo vietoje nieko nesu girdejes.
100g ant 2000 km nera daud, galima nurasyti ant nugaravimo, man rodos nieko nedaryk vazinek tolius bus matyti:)
na as savo meistriukui nuvarysiu supils jis ta pati ka pila toyotos atstovybeje,o tuomet jau kazko bandysiu ieskot blogiausiu atveju varysiu, kad dar pamatuotu dujas.
netikekekite ka kas pila, skaitykite kas ka pila (tikslus produkto pavadinimas su aprobacijomis, bei produkto sudetimi)ir auto bus sveikesni:), jeigu nieko nesuprantate rasykite pakonsultuosime[/i], sias laikais 90 proc visi pila fufliaka nes pigiau.
Kadangi toks mano pobudis darbo, atsovybes irgi zino kas pigiau:D
tai kur ta geraji ausinimo skysti galima isgyti?:)
nesiruosiu cia varyti reklamos, skaityk ka perki turi buti organic additives parasyta ant gero antifrizo jei nera vadinasi fuflo ir netgi nustebsi kiek yra sudo rinkoje
esu pyles raudona antifriza vienai savo masinai, tai kai radiatorius prakiuro is karto matosi kur leidzia, nebepamenu kokios spalpos plemai bet matosi gerai ir aiskiai. Pirkau rusiska, ale kazkosk axujenas, litras gal 16 litu jai gerai pamenu. 4metai jau o spalva ta pati. uzsalimo temperatura rodos apie -60. Pirkau is AGA pardes, www.agabaltija.com jai kam idomu
Jei antifrizas raudonas, tai ir plėmai raudoni, man puse metu po truputi vis didejo antifrizo sąnaudos, kol teko keisti radiatorių
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs02.radikal.ru%2Fi175%2F1110%2F04%2Fd3110d6d0355.jpg&hash=70ea9ba79bb605c9b92817158ab8fa9c915a418e) (http://www.radikal.ru)
Supyliau atskiestą antfrizo koncentratą HEPU G12
http://www.intercars.lt/pliki/File/Litwa/tech_info/Aus_skysciai.pdf
O man kaip buvo pries kelis metus. Kai nusipirkau savo avensi iskart kilo itarimas, kad 2003 m auto o antifrizas zalias. Galvoju, buvo kalta i prieki ir meistreliai supyle pigesni (zalia). Nuvarau i atstovybe pasikeist. Zinodamas, kad raudono antifrizo kaina TOYOTA apie 30l uz litra. Jau pasiruoses plakti uz freeza apie 200lt. Nu ir ka, atvaziuoju pasiimt auto, saskaita su darbais apie 150lt, ziuriu i saskaita parasyta, kad supilta 6,5l. Sakau, kodel taip pigiai? Sako, tai zalias antifrizas TOYOTA pigesnis...
Sakau blin tai as ir norejau, kad man pakeistumet i normalu raudona G12. O jie sako: pagal tavo auto kebylo numeri, TOYOTOS katalogas nurodo TOYOTA GREEN antifriza.
Tai hren paimsiosh kodel taip, nors auto surinkta ir eksploatuota buvo Vokietijoj, nelabai pietu regionas, kad pilti silpnesni antifriza. Bet kazkodel gamintojs nurodo butent toki ausinimo skysti.
Tai kaip sakant bet ko negali pilt, nes paskui per stirpi koncentracija ar kitokios medziagos skystije nei priklauso sues zarnas ir t.t.
tai kaip suprantu be toyotos centro ir antifryzo neuzsipilsiu tinkamo :)
CitataRalfas parašė:
tai kaip suprantu be toyotos centro ir antifryzo neuzsipilsiu tinkamo :)
Oi :Dblemba aš pats susipyliau raudoną
na itariu ir as pats tai pasidarysiu :D
raudona supylus nematysi kur nuotekis bus,rožini reikia pit:)
na as ta ir turejau omenyje rozini ar koki :) zodziu apie ta nuotekio matomuma man tokviloje aiskino :)
na ka dar karta buvau pas savo meistriuka kad pamatuotu ar nera ismetimo duju ausinimo sistemoje, rodo kad viskas ok... Vandens pompa irgi neslampa... Zodziu mistika...
Sveiki, pas mane su sildymu tokia beda - kai variklis susyla pradeda pusti silta ora(nors ir ant HI temperatura), bet po kokiu 2-3min vel pradeda pusti salta ora. Kas cia per beda galetu buti? Jei tam itakos gali tureti antifrizas, tai pas mane, kol salta sistema, jo bakelyje yra siek tiek maziau uz minimuma. Galiu dapilti trukstama kieki nusipirkes antifrizo is parduotuves ar geriau vaziuot pas toyota atstovus, kad ivarvintu trukstama kieki?
Sveiki, pastebejau ir as toki dalyka su savo pecukiu, tik pas manes avensis I. Vakar ryte pute silta ora, o diena jau ne.. Patikrinau ryte antifriza, kaip bebutu geda, bet turiu pasakyti, kad ten buvo tuscia....pyliau tol kol pradejo per ta slangute nuleidinet.. viskas daryta ant salto variklio. Sildau masina ijunges preheater (webasto) jis issijungia pats, mygtuko lempute dega (seniau kai uzkaisdavo man visos slangutes tai isjungdavau pats), taciau variklyje tos slangutes 3 jau nedaro nieko, nors is pradziu ta pirmoje slangute dyzeli pulsuoja, antra palieka karsta , o trecioji salta, lyg automatiskai isjungtu viska..tai taip variklio nepasilde ir karsto oro as i salona greiciau negavau. Pradejus vaziuoti pradejo pusti silta ora kai temperaturos rodykle vos pakilo. Uzkilus iki vidurio jau silumos negaunu..pavaziuoju lyg ir vel gaunu vos vos silta ora.. Sustoju dingsta..arba pakeiciu putimo krypti nuo langu i kojas, kad duotu tai ir vel dingsta.. Cia jau turbut ne antifrize esme?
CitataReniuz parašė:
Sveiki, pas mane su sildymu tokia beda - kai variklis susyla pradeda pusti silta ora(nors ir ant HI temperatura), bet po kokiu 2-3min vel pradeda pusti salta ora. Kas cia per beda galetu buti? Jei tam itakos gali tureti antifrizas, tai pas mane, kol salta sistema, jo bakelyje yra siek tiek maziau uz minimuma. Galiu dapilti trukstama kieki nusipirkes antifrizo is parduotuves ar geriau vaziuot pas toyota atstovus, kad ivarvintu trukstama kieki?
Pas mane irgi buvo truputi zemiau minimumo bet pusdavo silta ora visada kai apsildavo variklis. Siaip nezinau ar cia del antifrizo stygiaus bet manau ramiai nusipirkt pardoj ir prisivarvink kiek truksta. Skirtumo nepajusi ar is pardos ar atstovybes
pas mane įdomūs dalykai su šildymu. dabar lauke apie -4. Su šaltu važiuojant po kokių 3-5km pradeda šilt ir pučia į kojas šiltą orą. bet pvz sustojus prie sankryžos kokiai minutei - prada pūst šaltą orą. kažkokia mistika su tuo klimatroniku toyotos. Man avensis pradeda po kokių 2 km pūst orą. Būtų viskas liux, jei iš karto karštas oras būtų, bet jis kartais būna vos šiltas ir taip kojas nušalt galima. negi čia japonų kvailystės? variklis prie gerų apkrovų šyla normaliai.
Pats pagalvok is kur tau pus ta karsta ora jei variklis pilnai neisiles. Pirma varikli susildyk iki darbines temperaturos, ir tik tada nusistatyk padeti ant silto ar karsto, o ir sedesi kaip pirty tada.
CitataAurimas parašė:
Pats pagalvok is kur tau pus ta karsta ora jei variklis pilnai neisiles. Pirma varikli susildyk iki darbines temperaturos, ir tik tada nusistatyk padeti ant silto ar karsto, o ir sedesi kaip pirty tada.
oj ne :) pučia šiltą orą, tada sustoji sankryžoje ir pradeda po kokios minutės stovėjimo pūst šaltą orą. kažkokia mistika, net kolegą pravežiau po miestą kad įsitikintų. o jei ilgai nestovint prie sankryžų tai normaliai užkaista ir pučia :) pirmą kart tokią mašiną matau kad tokios nesamonės dėtųsi
CitataLG parašė:
CitataAurimas parašė:
Pats pagalvok is kur tau pus ta karsta ora jei variklis pilnai neisiles. Pirma varikli susildyk iki darbines temperaturos, ir tik tada nusistatyk padeti ant silto ar karsto, o ir sedesi kaip pirty tada.
oj ne :) pučia šiltą orą, tada sustoji sankryžoje ir pradeda po kokios minutės stovėjimo pūst šaltą orą. kažkokia mistika, net kolegą pravežiau po miestą kad įsitikintų. o jei ilgai nestovint prie sankryžų tai normaliai užkaista ir pučia :) pirmą kart tokią mašiną matau kad tokios nesamonės dėtųsi
nuorink normaliai ir lygi skyscio pripildyk ir bus viskas ok;)nusiorina atsukus nuorinimo varzteli ant issipletimo bakelio:)
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataLG parašė:
CitataAurimas parašė:
Pats pagalvok is kur tau pus ta karsta ora jei variklis pilnai neisiles. Pirma varikli susildyk iki darbines temperaturos, ir tik tada nusistatyk padeti ant silto ar karsto, o ir sedesi kaip pirty tada.
oj ne :) pučia šiltą orą, tada sustoji sankryžoje ir pradeda po kokios minutės stovėjimo pūst šaltą orą. kažkokia mistika, net kolegą pravežiau po miestą kad įsitikintų. o jei ilgai nestovint prie sankryžų tai normaliai užkaista ir pučia :) pirmą kart tokią mašiną matau kad tokios nesamonės dėtųsi
nuorink normaliai ir lygi skyscio pripildyk ir bus viskas ok;)nusiorina atsukus nuorinimo varzteli ant issipletimo bakelio:)
atsiprašau už paprastus klausimus, bet:
- nuorint antifirzą?
- mašina kaip suprantu, turi būt užvesta?
ačiū už idėją, nes kojos šąlančios rytais yra menkas malonumas
CitataLG parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataLG parašė:
CitataAurimas parašė:
Pats pagalvok is kur tau pus ta karsta ora jei variklis pilnai neisiles. Pirma varikli susildyk iki darbines temperaturos, ir tik tada nusistatyk padeti ant silto ar karsto, o ir sedesi kaip pirty tada.
oj ne :) pučia šiltą orą, tada sustoji sankryžoje ir pradeda po kokios minutės stovėjimo pūst šaltą orą. kažkokia mistika, net kolegą pravežiau po miestą kad įsitikintų. o jei ilgai nestovint prie sankryžų tai normaliai užkaista ir pučia :) pirmą kart tokią mašiną matau kad tokios nesamonės dėtųsi
nuorink normaliai ir lygi skyscio pripildyk ir bus viskas ok;)nusiorina atsukus nuorinimo varzteli ant issipletimo bakelio:)
atsiprašau už paprastus klausimus, bet:
- nuorint antifirzą?
- mašina kaip suprantu, turi būt užvesta?
ačiū už idėją, nes kojos šąlančios rytais yra menkas malonumas
Man lygiai tokia pat problema buvo. Tik pas manes Avensis I. Buvo i sistema oro pateke. Servise nuorino ir viskas atsistate, bei pradejo veikti normaliai webasto, kuri taip pat nefunkcionavo. Nuorino viska uzvedus varikli. Laikiau kokias 15min apsukas ant 2500. Nuorinimo metu dapylinejo antifrizo. Ir viskas dabar gerai. Sekmes.
CitataLG parašė:
CitataAurimas parašė:
Pats pagalvok is kur tau pus ta karsta ora jei variklis pilnai neisiles. Pirma varikli susildyk iki darbines temperaturos, ir tik tada nusistatyk padeti ant silto ar karsto, o ir sedesi kaip pirty tada.
oj ne :) pučia šiltą orą, tada sustoji sankryžoje ir pradeda po kokios minutės stovėjimo pūst šaltą orą. kažkokia mistika, net kolegą pravežiau po miestą kad įsitikintų. o jei ilgai nestovint prie sankryžų tai normaliai užkaista ir pučia :) pirmą kart tokią mašiną matau kad tokios nesamonės dėtųsi
na va, bėda išspręsta. Trūko antifrizo ir užsinešęs salono filtras buvo.