sveiki kubieciai norejau paklausti ar avensis verso ir gi stovi ta nelaiminga plaukiojanti sankaba ? buciau dekingas kas papasakotu apie toyota avensis verso kas per masina ? kas per problemos.
Citatanerius3232 parašė:
sveiki kubieciai norejau paklausti ar avensis verso ir gi stovi ta nelaiminga plaukiojanti sankaba ? buciau dekingas kas papasakotu apie toyota avensis verso kas per masina ? kas per problemos.
paprasta sankaba pas avensi verso ;)
Jo "paprasta" ypač pas D4D
Citataketvirtasis parašė:
Jo "paprasta" ypač pas D4D
nemaišyk avensį su avensis verso ;) Jolitka teisi. Plius pas avensį verso kitokių variklių ir nebuvo.
>>nerius3232 viskas ten gerai su tuo avensis verso, tik nereikia žemom apsukom važinėt 5 bėgiu, o ir rasti gerai išlaikyta neįimanoma, geriausiam imt pas tą jog žinai, kad gerai sutvarkė, arba daužtą tiek kad apsimokėtų tvarkyt, jei važiuoklė nepažeista.
pas avensį verso buvo ir 2.0 vvti 150 ag ;)
Avensis, Avensis verso, Previa, Corola, Rav4, pas visus tuos modelius ėjo tas pats 2,0 85KW D4d motoras. Ligos tos pačios:(
Citataketvirtasis parašė:
Avensis, Avensis verso, Previa, Corola, Rav4, pas visus tuos modelius ėjo tas pats 2,0 85KW D4d motoras. Ligos tos pačios:(
Taip motoras visoms tas pats D4D, bet sankabos ne ;)
Siaip tokia tema buvo jau http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=52&thread_id=2014
Citatahorn parašė:
pas avensį verso buvo ir 2.0 vvti 150 ag ;)
oi sorry tu gi benzinukus myli :)
niekaip nesuprantu jeigu auto pravaziavusi 200kkm ir reikia keisti smagrati tai mes vadiname liga:D
praeita savaite kalbejau su mentais, pasatai b6 100kkm neatlaiko su smagraciais taip kad cia ne liga o Toyota tokia nuobodybe, kad net smagraciu keist nereikia:D
pazytamas turi BMW E60, jam sakau noriu automato, o jis man ir sako vazineji su tanku avensiu kuriam niekada nieko nereikia taisyti ir nori kaprizingo BMW kuris jei ne kas menesi tai kas du pasipraso pas oficialu dileri-tu gerai pagalvok, nes tie apsilankymai tikrai brangus:)
Toyota nuobodi, brangi, nereikalaujanti daug demesio, ideali:D(viskio poveikis:D)
vava audrius, dėl to taip ir gaunas, kas kitiems auto įprastas daiktas, tai toyotai tai čia jau visi prikišą kaip ligą :D
prie to pacio, tai pas avensi verso ne tokie patys smagraciai, kaip pas paprastus 85kw avensius?
tai kaip tu skaitei temą jei dar tokį klausimą užduodi? ;) pakelk akis aukščiau ten viskas parašyta
Sveiki vairuoju TOYOTA AVENSIS VERSO atlieidžiant sankabos pedala 1-2pavaroje jaučiasi drebinimas,važiuojant aukštesnėmis pradingsta ,gal teko kam susidurti su šia problema
Tai va reik nusipirkt komplekta nuo avensio verso, pats sankabos komplektas apie 600lt (cia 2,0 D4D) ieina, guolis diskas ir diskatorius, sankaba paprasta kaip normaliuose auto. Bet nerandu nusipirkt atskirai smgracio nuo avensis verso. Gal kas gali uzeiti i ekataloga, kurie yra siame saite prie nuorodu, ivesti savo VIN, ir surasti smagracio, detales koda. Atstovybe man siuo klausimu nepadejo, teisiog atsisake suteikti info.
Sankaba Avensis Verso ejo kiek suprantu nuo 2001-2006m ta pati i 2,0 D4D 85kw 1CDFTV varikli.
Kaip ir minejau sankaba radau AISIN uz 600lt, bet reik smagracio. Buciau dekingas uz bet kokia info ar tikslu detales koda. Aciu.
sveikas henri,
aš pats ieškau sankabos su smagračiu I avensiui, bet žiūriu per ebay, tai aptikau tokį dalyką, gero gamintojo vienos masės sankabos nuo 2003m. gal ką sudomins
http://www.ebay.co.uk/itm/TOYOTA-AVENSIS-D4D-VALEO-CLUTCH-SOLID-FLYWHEEL-YEARS-2003-ONWARDS-/250898626512?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a6ab937d0
dėl detalesnės informacijos reiktų kreiptis į uk.
Variantas neblogas, visai paimciau, tik jei neduok dieve netiktu su grzinimu jauciu uzsiknisciau :) Reik su selleriu susisiekt, bet aisku jis parasys tai ka nori isgirsti :) dariux dekoju uz info, pasidomesiu. Aciu uz info ir AVENSIS D4D CHIP :)
Henri,
beje jei sugalvosi siųstis iš uk pranešk, nes dar aš neapsiprendžiau ir ką daryt, ir atsisiuntimas mums pigiau kainuotų.
o ziurek ten kaip ir raso avensiui II tipo 2003 onwards. o tavo avensis I, vieni sako, kad abiem avensiam tinka tas pats komplektas, bet va pardavejas uzsimena apie tai kad skirtas po 2003... Tik nezinau kaip issiaiskint :) ar paklausyt kitu nuomones arba savo akimis macius is patirties, kad viskas tinka. As pradejau ieskot nuo Avensis Verso sankabos nes teko pasikliaut toyota klubieciais, ir tame aisku yra logikos varikliu galingumai ir numeriai tie patys, tik man rodos skiraisi nedaug Avensio ir Avensio Verso deziu perdavimas, bet sankabai tai itakos neturi...
O del avensis I ir avensis II yra skirtumas ir tarp kw, nors realiai jei skyles smagraciui atitinka, tai turetu tikti abiem, zinau, kas netgi vazinejo metus ant dyzelines auto uzsimetes visa deze nuo benzinines masinos. SKirtumas buvo tik tas, kad apsukos aukstesnes buvo :)
Cia kalba ejo apie Renault Scenic :)
nu tau daviau, kad tinka II avnsiui,
o čia rašo, kad I
http://www.ebay.co.uk/itm/TOYOTA-RAV-4-D4D-VALEO-CLUTCH-SOLID-FLYWHEEL-/250880419431?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a69a36667
beje pažįstamas dėjosi į I avensį tai tokią:
http://www.ebay.co.uk/itm/TOYOTA-RAV-4-AVENSIS-D4D-FLYWHEEL-FLY-WHEEL-CLUTCH-/250934480209?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a6cdc4d51
bet sakė, kad kai pradeda važiuot iš vietos šiek tiek jaučiasi drebėjimas, o po to viska gerai. Tai vat man įdomų kitų nuomonė kas turi įsidėję vienos masės smagračius, norėtųsi pravažiuot, pajaust kaip ten, tada galėčiau sprendimą priimt ar pigesnį ar brangesnį.
vienas dejosi i bmw is dvimases i vienmase. Sake viskas ciotkai, tik aisku sankba biski greiciau griebia, ta prsme, jei staigiai atleidi sankaba iskart griebimas, o kai su dvimasiu yra jauciasi toks kaip perejimas, nera smugio. Bet tai cia nuo vairuotojo priklauso ir aisku kaip dar ta snkaba sudejo, koks gamintojas ir t.t.
Tai va ieskojau sunkiai kol radau vienintelej vietoj vilniui vienmasi smagrati nuo avensio verso 2004m D4D. Kitur skambinaus per kauna panevezi, visur sios dalies nebera. Reiskia graibstomas variantas. Nes jei ji nebutu paklausi, tai atiduotu uz 100lt ir rasciau be problemu. Gavau si suknista metalo gabala uz 350lt ir ne lito nenorejo nuleist. Turetu vakare buti klaipedoje jau. Tai vienmasis smagratis 350lt ir naujas sankabos komplektas nuo tos pacios auto apie 600lt, bendroj sumoj 1000lt.
Aisku nusisausiu jei netiks. Tai tada teks komplekta grazint i pardufke, o smagrati pardavinet :) Bet tikiuosi, kad viskas susimontuos kaip turi buti.
O jei netiks niekas, tada teks imti per pazystama is AD plaukiojancia sankaba AISIN uz 2000lt ir pamirst apie tuos perdarymus....
Pranesiu kaip kas. Tik dar reikia klp nusipirkt pacia sankaba ir kad ja kas apsiimtu keisti... Nes jau mane diorgina, tie prslidynejimai. Ir sankabos nefektyvumas, kai pavazineji kokiam vilniui per kamscius. Po to net saiba jau sunku buna ikalt... Kol neatvesta sankaba.
Laukiam ziniu SEKMES.:)
Tai va, smgratis nuo Avensis Verso jau pas mane. Tik kaip visada per velai pagalvoju kai jau preke rankose. Taigi nepaprasiau varztu blin, kad nuo smagracio idetu. Nes kazkaip mastau, kad nuo mano dvimasio jie netiks ant vienmasio. Kreipiuos i tuos kas keite is dvimases i vienmase: varztai kurie susisuka i varikli per smagrati, ar tiks nuo dvimases sankabos, ar man reik jau ieskotis, varztu diametru, ilgio, sriegio zingsnio ir t.t.???
CitataHenris parašė:
Tai va, smgratis nuo Avensis Verso jau pas mane. Tik kaip visada per velai pagalvoju kai jau preke rankose. Taigi nepaprasiau varztu blin, kad nuo smagracio idetu. Nes kazkaip mastau, kad nuo mano dvimasio jie netiks ant vienmasio. Kreipiuos i tuos kas keite is dvimases i vienmase: varztai kurie susisuka i varikli per smagrati, ar tiks nuo dvimases sankabos, ar man reik jau ieskotis, varztu diametru, ilgio, sriegio zingsnio ir t.t.???
varztai tai netinka nuo dvimasio. Nelabai suprantu ka tu cia sutaupei, senas smagratis ir nauja sankaba 1000lt, o viskas kartu nauja 1200lt....... kai kas rase dar uz maziau rado nauja... vienmasis analogas avensiui eina nuo verso sankabos.
jolitka: cia raso visi kas netingi, o kai susiduri realiai su situacija tai pradeda list visokie niuansai. Pirmiausia, koki naloga man pavyko rasti ant lietuvos skirta avensiui II, tai kazkoks CTL firmos komplektas pilna sankaba + smagratis vienamsis, kaina 1500-1600lt. Niekas tiksliai nepasakoja, ar tinka tie patys komplektai sankabu ir I ir II avensiui. Variantas siustis is Anglijos Valeo, neva paruosta II avensiui po 2003m, tik kazkaip pervertus ebay, yra tik vienas pardavejas uzsirases, kad turi II avensiui Valeo komplekta. Kazkaip manau turetu buti daugiau pasrinikimo, pvz kaip I avensiui, pilni puslapiai ziba nuo skelbimu Avensis D4D clutch kit + solid mass flywheel 1999-2003year.
Tai teko pamastyt dienele ir nusprest, kad imti normalu originala nuo Avensis Verso AISIN komplekta uz 600lt, na gal per meistra gausis pigiau ir nusipirkt nuo tos pacios auto smagrati vienmasi. Kuri ieskojau pusdieni skambindamas per LT srotus, radau ardomas Avensis Verso dyzelius vos 6 ar 7, ir tik 1 turejo dar smagrati (kurio naujo LT negausi, arba lauksi pora savaiciu, nes naujo vienmasio smagracio kaina nuo 1600-1900lt ) :)
O as nenoriu deti analogo, kokios neaiskios firmos ir kokia garantija, kad nuo I avensio viskas tiks II. Aisku nera ir garantijos, kad nuo Avensis Verso viskas tiks, gal teks grazint viska, bet bent jau varikliu galingumai tie patys. Visus veiksmus kuriuos darau, darau perskaites siame puslapyje esamus forumus. Pas mus klp be katalogu niekas nezaidzia, o pagal kataloga kaip ir minejau AVensiui II duoda tik viena varianta su vienmasiu smagraciu neiaskios firmos.
O, kad smagratis devetas, man visiskai dzin, nera ten ka sudrozti, cia jis imamas tik tam, kad uzimest normalia sankaba. Ir kiek supratau tas vienmesis smagratis deficitas, nes jei is esamu 6 ar 7 auto tik viena teturejo ir tai uzsiprase... Tai reiskia ne as vienas tokias makles darau....
Tik va su varztais tai busiu apsisoves. Jauciu irgi bus sunku gaut, jei del smagracio teko pasikankint. Bent jau matmenis zinot ir kokios galvutes, gi kai zinai viskas padaroma :)
Henri dėl varžtų, tai tegu įvorytes padaro prie galvos, ir jie gražiai įsistatę prisisuks.
Man tuos pacius varztus dejo, tik teko juos trumpint. ilga ir sudetinga procedura, nes reikia kad gerai svoris pasiskirstytu. Bet padare gerai, aisku pakeitimas pabrango del to.
NNZ, tu turi omeny, saibas prie varzto galvutes uzdet?? Ar as ne taip isivaizduoju?? Daba klausimas, prie dvimasio samgracio, varztai bus trumpesni negu man reikia ir galvutes skirsis ane? Nes kiek suprantu galvutes is savo skyliu labai islindusios negali buti, nes dedant diska ant smagracio, neprisiglaus kaip reikiant ar as kazka ne taip galvoju? :) Gal visai atbulai? :) Nesinori pasiskerst masinos ir paskui ieskot daliu, geriau buti pasiruosus :)
ne apie šaibas kalbu, nes tau tie varžtai ir taip per ilgi bus. Riekia parinkt įvorytes vienodas kad užsidėtų ant varžtų ir būtų pakankamo storio, kad į smagračio skyles įsikištų ir neklibėtų. Visus varžtus lygiai nupjovus, irgi galima priveržt, bet geriau rast arba varžtus arba įvorytes.Pas mus daug kas su senais varžtais yra prisukę, tai jokių bėdų pravažiavus po ~70k neiškilo.
aa. tai kaip suprantu vienmasio smagracio skyles yra didesnes, nei dvimasio, ane? Tam reikia ivorem skyles smagracio uzpildyt. Beje NNZ gal turi varztu nuo Avensis Verso smagracio, ar zinai kur gaut? :P
Neitikietina, bet pavyko rasti varztus Avensio Verso smagraciui, jau uzsakyta, rytoj bus ;)
CitataHenris parašė:
Neitikietina, bet pavyko rasti varztus Avensio Verso smagraciui, jau uzsakyta, rytoj bus ;)
Tai kaip ten baigesi reikalai su tuo smagraciu ir sankabos keitimu? Ar pavyko, kokie pastebeti pokyciai, pasidalink info.
na henri,
tai kaip ten tau sekasi su sankaba?ar viskas gerai?ar viskas tiko?
http://www.automobiliuremontas.lt/plaukiojantis-smagratis
Gal kam prireiks
sveiki, kol kas nesiskelbiau, nes auto tik siandien ryte paliktas tvarkymui. Pasambinau pasiteirauti kaip sekasi. Tai sae jau sudeta nauja sankaba ir sake visas lyg ir tinka nuo avensis verso. Sankabos komplektas AISIN firmos su nuolaida gavau uz 470lt + naudotas smagratis nuo avensis verso 350lt. Tai sankabos komplektas su varztais apie 900lt. Kai viskas bus surinkta ir pats turesiu galimybe pravaziuot butinai pasakysiu kaip kas. Beje pasiteiravus kaip atrode sena sankaba: meistras pradejo juoktis ir paklause, kaip as dar su toia galejau vaziuot :) Smagratis tabaluojasi i visas imanomas puses, diskatorius suestas vissiaksai, salnikas alkuninio irgi nuvarytas nuo vibraciju. Sveikas tik pagrindinis cilindras prie dezes :) Jei kam idomu simptomai su Avensis II buvo tokie: pasaliniu garsu nebuvo, mini vibracijos ant 1500 ir 2000rpm, sankaba neissimindavo iki galo, del to kartais budao sunku ijungti 3 ir 5 pavaras. Po to prasidejo isibegejant vibracija ant 3 pavaros. Palaipsniui pradejo prabuksuot sankaba 5, 4 ir 3 pavarom. Paskutinem dienom smarkiau uzspaudus sugebedavo prabuksuoti ir 2 pavara. Prabuksavimas nebudavo iki redline'o, tiesiog didziausiame sukimo momente matydavosi kaip apsukos pakyla per kokius 500rpm ir paskui vejasi greitis (panasu kaip vaziuojant su automatine deze)
Beje ten yra dar paliktas meistrui darbu sarasas nesusijes su sankaba, tai skysciu keitimai + paprasciau kad paieskotu, kas ten dedasi pas mane su vairu, kaip ir kazur mineau, kad sukiojant vaira letai udant automobiliui, kazkur kazas trinasi jei dar pataikai ant nelygumo ir pabarska, nors technikine praeita be problemu.
Idomu bus isgirst kas kaip.
O ypatingai kas mane domina tai sita situacija: "kad sukiojant vaira letai udant automobiliui, kazkur kazas trinasi jei dar pataikai ant nelygumo ir pabarska, nors technikine praeita be problemu"
Duok zinot ka suras siuo atveju, nes jauciu tokius pat simptomus
Labai tikekimes, kad ne vairo kolonele taip elgiasi :)
Turime devetu detaliu 2.0d4d 85kw ir 2.2d4d 100kw,1.8vvti viskas nuo 2004metu.beja ir sankabu yra.
CitataHenris parašė:
Labai tikekimes, kad ne vairo kolonele taip elgiasi :)
Baisu, bet gali but ir ji.. Na tada vaziuosiu kol subyres.
Nes (kainos nezinau), bet itariu nepigus dalykas.
na tai kepure - kiek idomu kainiuotu pas tave avensis 2003-2005m vairo kolonele nuo dyzeliaus??
Henri Saunu, laukiam tavo TESTDRIVE'o, ispudziu su vienmasiu smagraciu.
busi kogero pirmas kuris detaliai aprasys visiems rupima baisu klausima. :)
Gerb. Kepure, o turi, AVENSIS VERSO d4d, sankabas? su vienmasius smagraciu ? su varztais ?
Tai va jau teko atlikt test drive bet tik mieste, nes auto atgavau apie 5 val vakaro.
Pradesiu nuo geru ispudziu: netikejau, kad sankaba gali tapti tokia minksta, dabar kaip normalioj masinoje jauciasi, kad issimina pilnai. Pavaros visos junginejasi ir stovint vietoje ir vaziuojant. Kol kas vaziuojant mieste nepastbejau kazkokiu vibraciju, tik reikia biski priprasti prie naujos sankabos :)
Kaip ir tikejausi, siek tiek labiau reaguoja i gazo atleidima ijungus begi ir pradedant vaziuoti. Su plaukiojancia sankaba iskarto nesijaucia to sukabinimo, jis buna prislopinamas, o dabar iskart jauciasi, kaip sankaba ciotkai sukimba.
Dabar dalykai kurie mane sunervino: kai arde masina pasake kad buvo lista kazkada i pavaru deze, nes hermetikas raudonas ir biski likes istryskes, kaip minejo meistras gamykla tokiu dalyku nepalieka, o hermetikas turetu buti baltas (nezinau kiek cia tiesos). Pasirodo sankabos diskelis jau buvo keistas (neoriginalas) o smagraciui buvo hana visiska, kaip ir minejau anksciau pakeite ir salnika alkuninio, nes leido tepala. Na dezeje pakeite tepala liepe diena pravaziuot butinai ijungiant 3 ir 5 pavaras ir penktadieni uzsukti vel, kad papildyti tepalo i deze, nes 3 ir 5 krumpliai stovi auksciau, tai sukilus tepalui iki ju, gali buti krites tepalo lygis.
Antras dalykas kuris biski sunervavo: isvale intercooleri, kuriame buvo apie 200gr tepalo, tik neiasku per kiek laiko jis ten subego, nes pastaruoju metu tepalo dapilynet nereikejo, per 12k km suvartojo apie 500-600gr. Turbos asele nekliba, kaip manot jau ruostis turbos ivoriu keitimui, ar neverta kist pinigu?
Ir paskutinis punktas, del vairo skleidziamu garsu, kolonele sake svari viskas ok, atraminiai guoliai norma, tik minejo, kad galima i vairo stirpo skisti pilt kazkoki prieda, kuris atnaujina kazkokiu ploksteliu sukibima (bet as cia nieko neismanau :)
sestadieni vaziuoju i vln, tai galesiu po keliones pasakyt kazka daugiau (tikiuosi viskas bus ok... tfu tfu tfu...) Beje sankabos pedalas girgzda toliau, nors ir dvigubai lengvesnis :) Labai silpnai jauciamos vibracijos ant 1500 ir 2000rpm kaip ir anksciau kazkiek jauciamos, tai manau cia ne nuo smagracio, gal tiesiog rezonansiniai sukiai.
Bet kol kas galiu drasiai teigti, Avensiui II 85kw puikiausiai tinka sankabos komplektas + paprastas smagratis nuo Avensis Verso 85kw D4D 2001-2006m. Tik kai ieskosit sios prekes pagal katalogus tai ir ieskokit Avensiui Verso, o ne Avensiui :)
Dekui uz info, sveikinu uz sekminga pokyti ir uz buvima pionieriumi ;]] ir siaip viskas kaip ir labai neblogai ;] Sekmingo vazinejimo toliau.
Dar klausima del vairo koloneles papildoma turiu, tau nevalgo stiprintuvo skyscio ne kiek? Nes as itariu kad pas mane gali jo pavalgyt, teko dapylinet neseniai. Tai kaip supratau kas ta girgzdejima ir bildejima sukelia nera iki galo aisku?
Pas mane kaip ir nevalgo jo, kai kazkiek pavazineju buna virs max zymos, o siaip saltam varikliui esant per viduriuka. Tai del tu garsu kaip ir neaisku liko. Gal kokia kryzme uztektu patept kaip kad avensiam t22... hmmm...
Beje, kaip manot del intercooleryje rasto tepalo, a cia jau labai blogai? :)
Cia gal liaudis ismano, pasakys kazka daugiau del intercoolerio, as tai vaziuociau toliau ramiai jei trauka nenukencia ir nesijaucia jokiu kitu blogu pozymiu. Visgi auto nenaujas tai bala zino per kiek metu ten sukapsejo tas tepaliukas..
HENRI SVEIKINIMAI !!!!! :D
Nu va biski buvau issokes i greitkeli, tai kaip ir viskas normaliai, jokiu neigiamu dalyku kol kas nepastebeta. Beje ar gali buti, kad del vienmasio smagracio, dabar auto uzsikuria lygiau, anksciau budavo, kuriant budavo su padrebejimu...?? ar cia man jau vaidenasi? :)
logiskai mastant gal ir gali jeigu smagratis klibantis jau buvo, turi jis svorio.
CitataHenris parašė:
Kaip ir tikejausi, siek tiek labiau reaguoja i gazo atleidima ijungus begi ir pradedant vaziuoti. Su plaukiojancia sankaba iskarto nesijaucia to sukabinimo, jis buna prislopinamas, o dabar iskart jauciasi, kaip sankaba ciotkai sukimba.
Pas man pakeitus irgi buvo jautru, bet brolis siek tiek pareguliavo, tik negaliu pasakyt kaip, dabar ne maziau.
p.Henri parduok man ta padvesusia sankaba jei turi zinoma
Henri as juk ir sakiau,kad tinka tas smagratis tavo ir mano Avensiui butent nuo Avensis verso 85kW juk variklis ir auto ta pati tik sankabos skirtingo sudetos. As irgi po biski ruosiuosi instaliuot sankaba su vienmasiu smagraciu ir pamirsiu sita mazga visam laikui :)
CitataRalfas parašė:
Henri as juk ir sakiau,kad tinka tas smagratis tavo ir mano Avensiui butent nuo Avensis verso 85kW juk variklis ir auto ta pati tik sankabos skirtingo sudetos. As irgi po biski ruosiuosi instaliuot sankaba su vienmasiu smagraciu ir pamirsiu sita mazga visam laikui :)
Jeigu ruosiesi keisti visiskai nauju komplektu, tai gali kreiptis i mane (vienos mases smagratis+varztai+diskatorius+sankabos diskas+isminimo guolis) kaina ~1300 Lt. Tik parasyk kebulo Nr., patikrinisu ar tikrai toks komplektas eina konkreciai tavo automobiliui. Jau keli komplektai tokie sumontuoti Toyota automobiliuose ir visi patenkinti, kol kas jokiu nusiskundimu nesulaukiau.
CitataHenris parašė:
Nu va biski buvau issokes i greitkeli, tai kaip ir viskas normaliai, jokiu neigiamu dalyku kol kas nepastebeta. Beje ar gali buti, kad del vienmasio smagracio, dabar auto uzsikuria lygiau, anksciau budavo, kuriant budavo su padrebejimu...?? ar cia man jau vaidenasi? :)
Jei gesinant auto sudrebedavo tai ir vedant turedavo sudrebeti :) nesivaidena
biski ne i tema, bet cia vienntele tema kuria radau apie Avensis verso. ar galima uzdet ragus avensiui verso(iki feislifto), kuris is gamyklos isriedejo be ragu? nereiks greziot skyliu bus jos ten?
Sveiki. vienas forumietis buvo užklausęs dėl mašinos sutrukčiojimo atlieidžiant sankabos pedalą 1-2 pavaroje. Bet neradau atsakymo. Pas mane irgi ta pati bėda. Gal kas žinot dėl ko taip trukčioja?
CitataAndriusV parašė:
Sveiki. vienas forumietis buvo užklausęs dėl mašinos sutrukčiojimo atlieidžiant sankabos pedalą 1-2 pavaroje. Bet neradau atsakymo. Pas mane irgi ta pati bėda. Gal kas žinot dėl ko taip trukčioja?
Sutrukčioja kaip? Ar šokteli kelis kartus? Ar skiriasi trukčiojimai staigiau ar lėčiau atleidus sankabą? O kol kas tai galiu spėti, kad gali būti "susėdusios" smagračio spyruoklės, todėl mažiau amortizuoja sankabos (kaip čia dabar išsireiškus) smūgius ar kaip kitaip. Arba įdėtas paprastas smagratis.
to valdasantonis pas avensis verso yra paprasta sankaba, nebuvo dedami į juos plaukiojantys smagračiai. tai bėda ne smagratyje
CitataNNZ parašė:
to valdasantonis pas avensis verso yra paprasta sankaba, nebuvo dedami į juos plaukiojantys smagračiai. tai bėda ne smagratyje
Na nežinau, neteko susidurti. Tokiu atveju gali būti "susėdusios" diskelio spyruoklės. Maniau, kad D4D dedami plaukiojantys smagračiai.
O gal variklio ar greiciu dezes pagalves atgyveno savo?
Sveiki. Pas mane ne verso avensis, paprastas (sorry nepastebėjau). Tas sutrūkčiojimas būna stiprus kai motoras pasiekia 90 laipsniu ir prieš pat pabaigą atleidžiant sankabą. Atrodo kad jei normaliai nepagazuočiau tai užgesčiau. Tas pats būna ir su antra pavara. Ir šiandien pastebėjau kad mašina labiau drebėt pradėjo ant laisvų apsukų. :(
Na pagaliau išsiaiškinau. Pavarčiau katalogą ir supratau, kad klydau. Avensis verso, corolla verso iki 04m su paprasta sankaba. Paprastas avensis pradedant D4D varikliais su plaukiojančia.
Tavo atveju greičiausiai bus smagratis (nesugeria smūgių) ir jeigu šiandien pastebėjai, kad pradėjo smarkiau drebėt, galimas dalykas, kad jam nedaug beliko. Jeigu visai subyrės, dėk paprastą sankabą. Jei pavelka avensį verso, tai pavilks ir paprastą avensį ir ateity jeigu kas nebereikės smagračio.
Geriau aš jau būčiau neteisus.
Kadangi dar nespėjau perskaityti viso forumo ir gal jau kada toks klausimas buvo, gal žinot gerų meistrų vilniuje kurie labiau specializuojasi toyotų remontu?
Pashka 865559399, Randasi netoli Tokvilos