sveiki, ruosiuosi keisti tepalus picnikuj 2.0 benzinas.. kai garaziniai keisdavo pildavo 5w40, dabar eolte buvau rekomendavo tik 10w40. Tai klausimas toks ar variklui kokios reiksmes bus jeigu nuo sintetiniu pereisiu prie pusiau?
Jei variklis nedirba pasunkintom salygom (pastovus dinamiskas vaziavimas, megsti paspaust daznai iki redline'o, vangiai kuriasi ziema ir pan.), tai skirtumo nebus. Tik idomu kodel rekomendavo 10w40, gal kazkur bega tepaliukas?... Nors i benzinini as irgi pilciau 10w40, kam kist pinigus i sintetini 5w40 ar 5w30, nera ten ka saugot, na nebent labai gaila katalizo, bet vistiek to tepalo i ismetima benzui papuola kelis kart maziau, nes turbos nera.... Nera ir ka ten labai saugot...
Kažkada III benzininiam golfui vietoj 10W40 supyliau 5W40. Pradėjo tepalai sunktis pro ten, pro kur niekada nesisunkė. Tepalu apsinešė visas variklis. Sekančius kartus pyliau pusiau sintetinį, nuploviau variklį. Apibėgimai minimalūs.
Posakis "Svietu košės nepagadinsi" tinka toli gražu ne visada.
Mato, kad mašiniukas ne pirmos jaunystės, gal todėl TESTBOY ir pasiūlė 10W40.
Prie -25 5w40 dar bus takus, kai 10w40 bus medaus konsistencijos, o variklis telapiuko reikalauja būtent užvedimo metu. Sintetinį keiti kas penkiolika, o pusiausintetinį-kas dešimt tūkstančių ir bendroj sumoj praloši tiek kokybe tiek keitimų skaičiumi.
del stingimo šaltyje pritariu, prie -25 lengviau turetu kurtis su sintetiniu. tačiau jei variklis daug pravaziaves + senas auto tikrai rekomenduojami pusiau sintetiniai, del to pačio golfo pavyzdzio kad nebegtu per visur.
variklis tikrai geras rida 70ttukst tebuvo yra servizo knygutes senelis vokietis viska saziningai zymedavo :) (aisku siuo metu jau girdomas rusisku 92 benzinu ,bet dideliu pasikeitimu nematau trasoj vaziuojant 90km/h uztenka 8litru ,aisku jau variklis devesi greiciau). Dabar prie tepalu griztant , variklis tikrai nera vaikomas mieste dazniausiai su juo vazinejama gal ir nieko tokio cia tie 10w40 , keistas akumuliatorius ziema ir prie -30 manau alkunini tikrai lengvai prasuks
10w40 yra tinkamiausia alyva lietuvos klimato salygomis ir "normaliai" vazinejant. Jei pilsit geresnius, tai ju stingimo temperatura prasideda nuo -30 laipsniu ir zemiau. Ant kiekvieno alyvos gamintojo yra parasyta stingimo temperatura, galit pasiziuret.
CitataAurimas parašė:
10w40 yra tinkamiausia alyva lietuvos klimato salygomis ir "normaliai" vazinejant. Jei pilsit geresnius, tai ju stingimo temperatura prasideda nuo -30 laipsniu ir zemiau. Ant kiekvieno alyvos gamintojo yra parasyta stingimo temperatura, galit pasiziuret.
Čia yra pusiau sintetinė alyva.
Jei tu nori tuo pasakyt, kad mano sintetinę 5W30 prie -30 bus gali šaukštu gramdyt, tai baisiai klysti.
As tik noriu pasakyt, kad 10w40 prie -30 bus normali alyva, yra tokiu pusiau sintetiniu, kurios ir prie -40 dar net stingti nepradeda.
Nesidomiu labai as tomis alyvos, tad nzn nei kuri geresne nei ka.. juolab apie sintetines, nes neteko pilti.
Pradės tepalas varvėti-nepraeisit technikinės ir nesvarbu kokį tepalą pilsit, teks pasikeisti salnikus ar tarpines. Tarkim maniškė prabėgus 280 ir pilu sintetinius, pakeičiau 1 salniką už kelis litus, užtat po 15 tūkstančių km nesuku galvos-mažiau keitimų, mažiau filtrų, mažiau tepalo, sutaupyti litai. Seniau pyliau 10w40 kitoj mašinoj, tai prie -27 baisu būdavo užkurti, atrodo, kad variklyje dalys daužosi, o su sintetiniu užkuri ir dirba gražiai po sekundės ar dviejų. Pamastykit, kad užkalti variklį užtenka kelių sekundžių be tepalo ;) Taupykit kas kaip norit, bet mano manymu ties 100.000km variklis galima sakyti apynaujis, ne visos 2 metų mašinos turi mažiau prabėgusį variklį ;)
Citatahorn parašė:
Pradės tepalas varvėti-nepraeisit technikinės ir nesvarbu kokį tepalą pilsit, teks pasikeisti salnikus ar tarpines. Tarkim maniškė prabėgus 280 ir pilu sintetinius, pakeičiau 1 salniką už kelis litus, užtat po 15 tūkstančių km nesuku galvos-mažiau keitimų, mažiau filtrų, mažiau tepalo, sutaupyti litai. Seniau pyliau 10w40 kitoj mašinoj, tai prie -27 baisu būdavo užkurti, atrodo, kad variklyje dalys daužosi, o su sintetiniu užkuri ir dirba gražiai po sekundės ar dviejų. Pamastykit, kad užkalti variklį užtenka kelių sekundžių be tepalo ;) Taupykit kas kaip norit, bet mano manymu ties 100.000km variklis galima sakyti apynaujis, ne visos 2 metų mašinos turi mažiau prabėgusį variklį ;)
tai sugrizk is laplandijos gyventi i lietuva ir viskas bus ok.
horn-esi 100 proc teisus:)
klubo nariams total alyva ir hengst fitrai didmenine kaina:)
Citatalawyer parašė:
tai sugrizk is laplandijos gyventi i lietuva ir viskas bus ok.
Vienas sakinys, o klaidos net 8 :p
CitataAurimas parašė:
10w40 yra tinkamiausia alyva lietuvos klimato salygomis ir "normaliai" vazinejant. Jei pilsit geresnius, tai ju stingimo temperatura prasideda nuo -30 laipsniu ir zemiau. Ant kiekvieno alyvos gamintojo yra parasyta stingimo temperatura, galit pasiziuret.
Kad tinkamiausia Lietuvos klimatui stipriai abejoju, jei drasiai teigi - pagrisk.
Girdėjau, kad Norvegijoj visai nėra pusiausintetinių ir mineralinių tepalų, o temperatūros ten panašios. Prašyčiau dirbančių Norvegijoj pritarti arba paneigti :)
Citatahorn parašė:
Girdėjau, kad Norvegijoj visai nėra pusiausintetinių ir mineralinių tepalų, o temperatūros ten panašios. Prašyčiau dirbančių Norvegijoj pritarti arba paneigti :)
netiesa, tikrai
Siūlau geriau pasižiūreti į serviso manualą ir tada primesti klimato sąlygas bei galimą susidėvėjimo lygį. Tada pasitikrinti web puslapyje, kur parenka alyvą pagal modelį. Pvz: http://www.q8oils.eu/index.php?domain=com. Vat ir turėsi atsakymą. 10w40 pilasi i dyzelinius Avensius, nes prie +10C ir daugiau dyzeliniams varikliams 5w30 yra perskystas (benzinams tai turi mažiau įtakos). 10w bent teoriškai skirtas naudoti iki -18C. Prie žemesnių temperatūrų jau reikia 5w. Tačiau w30 ne taip sveika prie aukštų temperatųrų (+20 ir daugiau). Į didesnes apkrovas turinčius variklius pilamos w40, o kartais net w50 (nes jie labiau užkaista). Jei variklis jau padrožtas, tai kaip rašytą kolegų aukščiau gali susilaukti nemalonių staigmenų. Tokiu atveju gali tekti persipilti į pusiau sintetiką ir žiemą pakentėti. Galbūt prie -20 ir daugiau net nevažiuoti t.y. nelaužyti savo transporto. Labai taupant variklį Lietuvoje tepalus keisti reiktų kelis kartus per metus t.y. žiemai užsipilti skystesnį, o vasarai pasikeisti į tirštesnį. Benzinui ir net dyzeliui, kuris su nepadrožtu varikliu 5w40 yra neblogas pasirinkimas. Lyginant su 5w30, jis žiemą greičiau stings, tačiau vasarą lėčiau skystės.
Citatahorn parašė:
Girdėjau, kad Norvegijoj visai nėra pusiausintetinių ir mineralinių tepalų, o temperatūros ten panašios. Prašyčiau dirbančių Norvegijoj pritarti arba paneigti :)
tikrai ne tiesa! cia traktroiai vazineja su mineraliniais ar universal tepalais ir prie - 25 jokiu problemu jei tik batareika veza! ir seip norgeje cia daug ir senu auto tai visi naudoja visokiausius tepalus nuo pigiausiu ir iki brangiausiu!B)
ira norgej ivairiu tepalu,pagal kiekvieno kisene
jojo 10w40 i turbo dyzeli :) Po 50k km gali perrinkinet turbina... Vienas jau Previajai 2004m perrinko, nesulaukes 200k km, nors kai pirko masina buvo nuvaziavus 130k km (pirko is atstovybes) ir nuo to laiko pyle 10w40 i D4D. Tai va po 65k km pasekmes islindo, tepalas pradejo dingt litrais. Restauravo turba. Daba atstovybe liepe sussipilt sintetika 5w30 :)
Aisku idomus zmogus, tepalus pasikeicia pats, bet jei kas genda varo i atstovybe :) Na bet visko buna :)
CitataHenris parašė:
jojo 10w40 i turbo dyzeli :) Po 50k km gali perrinkinet turbina... Vienas jau Previajai 2004m perrinko, nesulaukes 200k km, nors kai pirko masina buvo nuvaziavus 130k km (pirko is atstovybes) ir nuo to laiko pyle 10w40 i D4D. Tai va po 65k km pasekmes islindo, tepalas pradejo dingt litrais. Restauravo turba. Daba atstovybe liepe sussipilt sintetika 5w30 :)
Aisku idomus zmogus, tepalus pasikeicia pats, bet jei kas genda varo i atstovybe :) Na bet visko buna :)
10w40 i D4D pilu 5 metus is eiles (apie 150 t. km)
masinai 9 metai, pravaziavus 240 t. km
jokiu problemu nebuvo.
todel nereikia daryti apibendrinimu ten, kur apibendrinimai negalimi is esmes.
Gamintojas rekomenduoja 5w30, as kai keiciausi castrolo puslapi rekonedavo 5w40 na po ilgu svarstymu toki ir supyliau. bet kadangi bedos su tepalo spaudimu pas mane, tai nezinau ar tepalai kalti ar pompa ar dar kazkas. ruosiuosi padaryti perpylima ir pilsiu 5w30 (laukiu kol suveiks uz puse kainos) ir tada ziuresiu, jai tas pats reiskias beda ne tepale o kazkur kitur.
Jei del tepalo lemputes paveluoto uzgesimo uzvedu motora. Tai as arteju prie isvadoas, kad bus visgi kaltas tepalo filtras. Su meistru snekau, kuris pora metu dirbo Danijoj. Su ta pacia auto vazinejo ir LT ir DK. Tai sake, Lietuvoj koki filtra bedetu, ta lempute sviecia po 2-3s. O ten kazkodel perkant tepalo filtra, tokius bajerius buvo pamirses. Beje tepalas irgi perkamas ten buvo, bet klampa ta pati ir tas pats tepalas Casrtol EDGE 5w40. Auto pas ji berods Opel Astra. 1.7 zyzelis.
Kadangi patsai dirbo ten servise mechaniku, tai iatre, kad pas mus filtrai atkeliauja is treciom salim skirtu gamintoju, nesvarbu ar originalas ar MANN, ar BOSCH. Korpusas identiskas kaip LT, bet filtro prlaidumas visai kitas.
Na bet gal cia tik sutapimas. Beje as kai pasikeciau tepalus irgi apie 2000km lampute gesta iskart uzkurus. Po to pradeda ilgiau laikytis, matyt filtras susirenka kazkiek brudo ir pralaidumas nebe tas...
Na bet cia tik itarimai. Toyotom tepalo lemputes problemu matau nelabai kas cia issisprendzia :) Tiesiog nebekreipia demesio po kiek laiko :)
Na Henri nezinau, pirkau filtra ale orginalu is toyotos parduotuves jaigu taip isireiksti galima, bet vistiek, 2000km gerai buvo,dabar baisu, ngesta net ilgesni laika palaikius, arba reikia pagazuoti, net turibina kaukt pradeda. baisku :) bandysiu 5w30 parasysiu ar padejo ar ne. gal labai jautrus varikliai tepalui, kas zino
Paskutini karta bandau atvesti i prota, mane klaiki neviltis apima skaitant postus apie tepalus ir su jais susijusius dalykus. Negi jus skaityti nemokat - pilnas internetas skaitymo saltiniu apie tepalus.
Lempuciu bijotojams: pasitikrinkite tepalo slegio davikli (jis yra mechaninis [spyruoklinis] - gal strigineja, blogas kontaktas ar membrana plysus), antra - pasitikrinkite tepalo slegi magistraleje.
Ir tik po to ieskokite slieku.
i tojota tik 5w30 ir jokiu problemu :p
px man ta lempute gali ir negesti ir sviesti, o tepalo slegio neturiu kuo pasitikrinti, gyvenu UK, o cia kaip zinia anglai tupi, jie tau puse masinos isardys ir sakis nezinom kur problema. Jeigu butu bogas kontaktas ar kas, tai manau mirgsetu kaip posukis man ji, dabar taip nera.
Dar del lempuciu:
Tepalo slegi magistraleje sukuria pompa. Magistraleje tepalui pagrindine kliutis yra ne filtras o 4 purkstukai pro kuriuos yra purskiama tepalo srove i stumoklio apacia. Per filtra tepalas eina kiaurai nesutikdamas didesnio pasipriesinimo. Vieta, kurioje atsimusa tepalo srove yra purkstukai. Aisku, jei filtras 3 metus nekeistas, tai jame susidares koksas srove gali ir labiau stabdyti nei purkstukai, na bet tokie varikliai realiai jau nebevaziuoja. Filtro pralaidumas yra zyyymiai didesnis nei purkstuku; taigi hidrodinaminis slegis virsta hidrostatiniu ties purkstukais ir toliau pasklinda visoje magistraleje.
Prie ko lenkiu - meskit is galvu tepalo klampuma (juolab kad neikertat kas tai per savoka aplamai) ir filtru ale kokybiskuma, viskas, kaip jau minejau anksciau, yra "paprasciau"...
jo jo kisasi tepalo purkstukai. Man del sio dalyko, buvo nueme karteri, turejo isvalyt paemejo sieteli. Bet kai nuoeme karteri viskas ten buvo tvarkinga ir jokio koks milzinisko kiekio nerasta. Tai nori dzonas pasakyt, kad kai pakeiti tepala ir filtrus 2000km tie tepalo purkstukai atsikemsa staiga, o paskui vel uzsikemsa??? Vejai....
Cia jau tikrai gaunasi burimas is lempos.
Pagal lempa gaunasi priesingai: is pradziu uzsikisa, paskui atsikisa.
Ka norejau - pasakiau ankstesniais postais, nesu daugiakalbis.
O tas slegio daviklis i kuri slegi reaguoja: i slegi pries purkstukus ar po purkstuku?
Citatacontinuity parašė:
O tas slegio daviklis i kuri slegi reaguoja: i slegi pries purkstukus ar po purkstuku?
Bent įsivaizduoji ko paklausei? Po purkštukų slėgio nėra.
ne nu as nieko nesuprantu, suprasciau man vienam bet dabar ir Henriui tas pats. Pasikeiti tepalus, filtra. Masina apie 2000km lyg ir be problemu. ana man gal prasuko 1800km ir vel ta pati beda, nera slegio. galvojau filtras blogas, pasikeiciau filtra, tepalus po 1500km vel tas pats. Tai kame bajeris? Kokie ten purkstukai kemsasi? Nenu reikia isiaiskinti viena karta viska.
Gerai gal Dzonas ir teisus, bet tai ko man turbina kaukia? jai tai atskiro penkto purkstuko nera gal? kiek ziurejau vamzdelis nueina ir vsio. Ir Dzonai tu nori pasakyti kad pirmiausia tepalas eina i tuos keturis purkstukus ir paskui visur kitur i varikli? Ar as ko nesuprantu.
previs: o kada ir kaip mazdaug ta turba tavo uzia: gal ji tiesiog svilpia nuo 2000rpm, tai tada su turba viskas ok. Na nebenti is tikro uzia kaip reaktyvinis variklis. Jei slegio tepalo nebutu tau degtu pastoviai ta lempecka, jei nedega vaziuojant, o tik uzkurus varikli kartais kokias 4s padega ir daugiau neuzsidega, tai neimciau i galva. Ir su slegiu matuokliu, vietoj daciko isukus shuda ten suzinosi, nes pas mane ne visada uzvedus ji ilgai sviecia, turi dar pataikyt momenta, dazniausiai buna kai pastovi kokias 3-4h, o pastovejus per nakti, kartais uzgesta iskart. Tai ka ten sugaudysi...
Beje tikiuosi tu uztikrintas kad turba uzia, gal ne turba, gal kazkas kitas??? Gal kur kokia slanga oro nusimovus ir pucia barus i isore, del to ir garsas ziaurus???
tikiuosi kad neturba, bet tarkim kaip buna: kuriu viena karta, palaukiu biski - negesta, kuriu antra karta tada girdisi toks slysktus kaukimas, kuris laujasi kai uzgesta lempute. Jai uzgestu po 4 sekundziu jo butu gerai, kartais ir po 6 kurimo negesta, nesinori laikyt uzkurto variklio, nes tikrai man atrodo kad turbina kaukia. Jai ora pustu kur per sona tai visa laika girdetusi tas garsas, o dabar iki tol kol uzgesta lempecka.
Ir vapse man cia prasidejo po dirzu keitimo. iki tol normaliai buvo. Gal santechnikai pridirbo ka.
Ir niekur nerandu variklio manualo. Gal sakau koks atbulinis voztuvas ar slegio voztuvas praleidzia. Net nezinau.
Nu jo cia jau rimtoka situacija. Jei kaukimas nustoja, kai uzgesta lempecka, abejoju ar turba kaukia. Kazkas pas ave stringa, gal pats tepalo siurblys stringa ir jis ta kaukimo garsa sukelia, kol nepramusa. Turba jei kauktu, turetu uzgesus lemputei kazkiek dar pakaukt, nes tepimas tikrai taip zaibiskai nemanau, kad atkeliauja. Turba bent jau pas mane paciam virsuj beveik stovi uz variklio subines. Tai kol per magistrale suvaiksto tepalas, jauciu ji isvis paskutine pradeda teptis po uzvedimo. Ir beje turbai tepalas atlieka ausinimo funkcija o ne tepimo. Tai, kd su lemputes uzgesimu baigiasi uzimas, tai netikiu, kad jis is turbos... Ir siaip turba savo problemas atskleidzia ant aukstesniu apsuku, arba pradeda vartot tepala kaip reikiant...
vargu ar tepalo pompa gali "užstrigti"-ji varoma nuo veleno ;)
eisiu paprasyti kad kas uzkurtu pasiklausysiu atsidares kapota kurioj vietoj tiksliai kaukia, gal iseis nufilmuosiu ar bent garsa irasysiu.
sutinku kad tepalas ausina turba, bet prie to pacio ir tepa guolius ar kas ten yra. Neardziau - nezinau:) gal ir klystu.
O turbina jo gale,uz variklio,net nelabai matosi ji ten, priejimas nekoks
CitataHenris parašė:
Nu jo cia jau rimtoka situacija. Jei kaukimas nustoja, kai uzgesta lempecka, abejoju ar turba kaukia. Kazkas pas ave stringa, gal pats tepalo siurblys stringa ir jis ta kaukimo garsa sukelia, kol nepramusa. Turba jei kauktu, turetu uzgesus lemputei kazkiek dar pakaukt, nes tepimas tikrai taip zaibiskai nemanau, kad atkeliauja. Turba bent jau pas mane paciam virsuj beveik stovi uz variklio subines. Tai kol per magistrale suvaiksto tepalas, jauciu ji isvis paskutine pradeda teptis po uzvedimo. Ir beje turbai tepalas atlieka ausinimo funkcija o ne tepimo. Tai, kd su lemputes uzgesimu baigiasi uzimas, tai netikiu, kad jis is turbos... Ir siaip turba savo problemas atskleidzia ant aukstesniu apsuku, arba pradeda vartot tepala kaip reikiant...
tavo vietoj susilaikyciau nuo klaidinanciu komentaru
Ok kol kas susilaikau, laukiam ziniu is previo ar tikrai pas ji turba kaukia. Kazkaip netikiu, kad turba iskart nustotu kaukt, kai uzgesta tepalo lampecka.
nu ka, kuriau siandi ir kaip sakoma zakon podlasti uzgeso is karto. Teks vel bandyti...
tai va bandziau kurti, ir man atrodo tikrai garsas sklinda ten kur turbina. Bandziau yrasyti garsa bet nelabai girdisi per variklio dirbimą. Vidui sedint kazkaip garsiau kaukia negu atsidarius kapota.
Gal kas zino kur galima imest į internetą kad visi kas nori pasižiurėtu (pasiklausytu) to garso. Nelabai girdisi, bet atskirti galima Kažkur po 4-5s pasigirsta tas garsas, o lempute negesta ir po 10s :D
tai taip filtras neišfiltruoja visų šūdų kas nueina į turbiną ir užsilenkia turbina, o paskui ir motoras. O visas šlamštas dažniausiai būną iš tų jobanų tarpinyčių varinių, kurios suidėvi ir patenka į tepalą ir plius dar data kompresiją per šoną eina
man rodos abejoniu nebera, kad mano kitas auto bus benzinas ir ne su dujom. :) pasineruosiu tik tada, kai reik nuvaziuot i vln ir atgal, bet uztat sutaupysiu ant visokiu tepalu ir visokiu nahren tarpineliu, purkstuku, sankabu ir t.t. Ir ziema pasikursiu su pusiau numirusiu akumu be problemu...
Benzinui keisk zvakes laiku, tepalus kuriu reikes vos 4 litru pusiau sintetikos, ir viskas dzin :)
tai va, savaitgali jai nelis, leisiu tepalus lauk, nuiminesiu karteri, ziuresiu kaip sietelis ar neuzsikises, ardysiu kol nerasiu kame bedos :D uzkniso.
gal kas turi manuala, nes previjai nerandu nieko. Avensiu varikliai tokie patys ar ne dyzeliniai? Gal lengviau butu surasti manuala, o tai paskui po ardymo gali daliu likti :)
tik nusipirkau avensi 2004 m dyzeli kas turi uzsidegti ar lempute kokia ar kas kad reikia keisti tepalus
Citatatoyotas d parašė:
tik nusipirkau avensi 2004 m dyzeli kas turi uzsidegti ar lempute kokia ar kas kad reikia keisti tepalus
niekas;)
as tai kai pakeiciu tepalus nusiresetinu TRIP B, ir kai jis apsuka rata ir rodo vel nuo 0000, zinau, kad laikas keist tepala :)
CitataHenris parašė:
man rodos abejoniu nebera, kad mano kitas auto bus benzinas ir ne su dujom. :) pasineruosiu tik tada, kai reik nuvaziuot i vln ir atgal, bet uztat sutaupysiu ant visokiu tepalu ir visokiu nahren tarpineliu, purkstuku, sankabu ir t.t. Ir ziema pasikursiu su pusiau numirusiu akumu be problemu...
Benzinui keisk zvakes laiku, tepalus kuriu reikes vos 4 litru pusiau sintetikos, ir viskas dzin :)
Ir bus teisingas pasirinkimasB)
CitataHenris parašė:
Nu jo cia jau rimtoka situacija. Jei kaukimas nustoja, kai uzgesta lempecka, abejoju ar turba kaukia. Kazkas pas ave stringa, gal pats tepalo siurblys stringa ir jis ta kaukimo garsa sukelia, kol nepramusa. Turba jei kauktu, turetu uzgesus lemputei kazkiek dar pakaukt, nes tepimas tikrai taip zaibiskai nemanau, kad atkeliauja. Turba bent jau pas mane paciam virsuj beveik stovi uz variklio subines. Tai kol per magistrale suvaiksto tepalas, jauciu ji isvis paskutine pradeda teptis po uzvedimo. Ir beje turbai tepalas atlieka ausinimo funkcija o ne tepimo. Tai, kd su lemputes uzgesimu baigiasi uzimas, tai netikiu, kad jis is turbos... Ir siaip turba savo problemas atskleidzia ant aukstesniu apsuku, arba pradeda vartot tepala kaip reikiant...
turbina tepama pirmiausiai,jei nekelia slegio ir gazuoja tik uzvedes,nieko keisto,kad kaukia,greit nekauks:(.Tepalo filtrai yra niekam tike,nelaiko atbulinis voztuvas,isbega tepalas.Ir pats filtras imontuotas nevykusiai,kabotu zemyn,butu maziau bedu.Seip kiek isbandziau,blogiausiai buna su filtrono filtru,gal apie 5s negesdavo,db idejau kazkoki vokiska,is brangesniu,tai kartais 2s,kartais is kart gesta.Naudoju valvoline durablend mxl 5w40,pusiau sintetini
Citatadzonas parašė:
Dar del lempuciu:
Tepalo slegi magistraleje sukuria pompa. Magistraleje tepalui pagrindine kliutis yra ne filtras o 4 purkstukai pro kuriuos yra purskiama tepalo srove i stumoklio apacia. Per filtra tepalas eina kiaurai nesutikdamas didesnio pasipriesinimo. Vieta, kurioje atsimusa tepalo srove yra purkstukai. Aisku, jei filtras 3 metus nekeistas, tai jame susidares koksas srove gali ir labiau stabdyti nei purkstukai, na bet tokie varikliai realiai jau nebevaziuoja. Filtro pralaidumas yra zyyymiai didesnis nei purkstuku; taigi hidrodinaminis slegis virsta hidrostatiniu ties purkstukais ir toliau pasklinda visoje magistraleje.
Prie ko lenkiu - meskit is galvu tepalo klampuma (juolab kad neikertat kas tai per savoka aplamai) ir filtru ale kokybiskuma, viskas, kaip jau minejau anksciau, yra "paprasciau"...
Cia rasai visiskas nesamones,kuo labiau uzsikise tie purkstukai(nors jie niekada nesikemsa)tuo didesnis slegis sistemoje,pagal situs tavo teiginius variklis su isdilusiu alkuniniu velenu ir indeklais turi didesni spaudima,nei naujas,kurio tarpeliai minimalus?Tu bene vienintelis cia ismanai apie klampuma,bet realiai nieko nenusimanai ir klaidini kitus
Citataegariukas1 parašė:
Citatadzonas parašė:
Dar del lempuciu:
Tepalo slegi magistraleje sukuria pompa. Magistraleje tepalui pagrindine kliutis yra ne filtras o 4 purkstukai pro kuriuos yra purskiama tepalo srove i stumoklio apacia. Per filtra tepalas eina kiaurai nesutikdamas didesnio pasipriesinimo. Vieta, kurioje atsimusa tepalo srove yra purkstukai. Aisku, jei filtras 3 metus nekeistas, tai jame susidares koksas srove gali ir labiau stabdyti nei purkstukai, na bet tokie varikliai realiai jau nebevaziuoja. Filtro pralaidumas yra zyyymiai didesnis nei purkstuku; taigi hidrodinaminis slegis virsta hidrostatiniu ties purkstukais ir toliau pasklinda visoje magistraleje.
Prie ko lenkiu - meskit is galvu tepalo klampuma (juolab kad neikertat kas tai per savoka aplamai) ir filtru ale kokybiskuma, viskas, kaip jau minejau anksciau, yra "paprasciau"...
Cia rasai visiskas nesamones,kuo labiau uzsikise tie purkstukai(nors jie niekada nesikemsa)tuo didesnis slegis sistemoje,pagal situs tavo teiginius variklis su isdilusiu alkuniniu velenu ir indeklais turi didesni spaudima,nei naujas,kurio tarpeliai minimalus?Tu bene vienintelis cia ismanai apie klampuma,bet realiai nieko nenusimanai ir klaidini kitus
nu jo biški nusipezejo
CitataCia rasai visiskas nesamones,kuo labiau uzsikise tie purkstukai(nors jie niekada nesikemsa)tuo didesnis slegis sistemoje,pagal situs tavo teiginius variklis su isdilusiu alkuniniu velenu ir indeklais turi didesni spaudima,nei naujas,kurio tarpeliai minimalus?Tu bene vienintelis cia ismanai apie klampuma,bet realiai nieko nenusimanai ir klaidini kitus
yra 2 dunduku tipai: vieni zino, kad jie dundukai, o kiti - ne. Su Naujais!
Paprasysiu pagryst situs savo pasakymus faktais,pasakyt dundukas gali visi,bet matau,kad cia nusisneki,todel komentuoju.Kuo mazesni tarpeliai tarp detaliu,naujo variklio,tuo didesni spaudima sukelia siurblys,senstant varikliui,didejant tarpeliams,spaudimas mazeja.Dunduk paneig sita faktaB)
na as tai sutinku, kad kuo mazesni tarpeliai, tuo spaudimas didesnis. Bet, del blogo tepalo filtro nesutinku, buvo pries tai kazkos neaiskios firmos, na galvojau kad tas atbulinis voztuvas nelaiko, nupirkau orginalu, is atstovu filtra, tas pats sudas. Tiek su vienu tiek su kitu filtru pradzioj uzgesdavo normaliai, dabar nebe. Ir dar ka pastebejau kad tarkim jai prasuku tarkim 5-7km mieste, tai vel uzkurus kita diena lempute iskart uzgesta. O jai variklis ikaista iki darbines temperaturos, tada vsio. tai as prasukes didesni atstuma ir pastates masina, dar karta uzkuriu uz kokiu 20min. Taip kita diena galiu ramiai atejes uzsikurti ir zinau kad uzges lempecka ir nebegirdesiu to kaukimo. Gal kam juokinga, bet tas budas veikia. Dabar turiu nusipirkes Mann filtra ir 5w30 tepalus castrolo, tikr reikia prisiruost pakeisti.
CitataPaprasysiu pagryst situs savo pasakymus faktais,pasakyt dundukas gali visi,bet matau,kad cia nusisneki,todel komentuoju.Kuo mazesni tarpeliai tarp detaliu,naujo variklio,tuo didesni spaudima sukelia siurblys,senstant varikliui,didejant tarpeliams,spaudimas mazeja.Dunduk paneig sita faktasmiley
Is sito posto tiesa yra kad "senstant varikliui tarp detaliu tarpai dideja". Visa kita - variklio nezinojimas. Informacijos daaaug yra internete. Turintiems problemu su tepalu siuliau pirmiausia issimatuoti slegi magistraleje. 1CD–FTV ant laisvu apsuku slegis t. buti virs 0,3atm, o esant sukiams 4500rpm t. buti 2,5-6atm (duomenys gamintojo, dokumentacija prieinama internete). Sekantis zingsnis butu slegio daviklio tikrinimas.
Kaip greit pasens variklis priklauso ir nuo alyvos slegio, netik nuo jos kokybes...;)
Visai atsitiktinai radau sia nuoroda http://www.tacomaworld.com/forum/technical-chat/123608-toyota-oil-filter-made-thailand-vs-competition.html, kurioje palyginami ivairiu gamintoju filtrai, galbut tai kam nors bus naudinga, ar bent jau idomu pasiziureti kaip atrodo kiekvieno gamintojo filtras is vidaus. :)
maladec, geras puslapis. Tik sedziu apakes dabar, is kokio sudo tie filtrai padaryti ka?!!!!:@:@
http://www.dagas.lt/lt/knecht_filtrai_ilgesniam_vaziavimui___ ka manot apie siuos KNECHT firmos filtrus? dabar pas mane uzdetas orginalus toyotos filtras, bet reikes keisti greitai, turiu Mann, bet kazkaip nebesinori deti :) pasiziurejus is ko jie padaryti
kneht bus padarytas lygiai taip pat...
aisku, tik aprasymas skamba nuostabiai ir kad naujos technologijos panaudotos gaminant filtra. Greiciausiai patobulinta gamybos linija bet ne produktas :)
Citataprevis parašė:
http://www.dagas.lt/lt/knecht_filtrai_ilgesniam_vaziavimui___ ka manot apie siuos KNECHT firmos filtrus? dabar pas mane uzdetas orginalus toyotos filtras, bet reikes keisti greitai, turiu Mann, bet kazkaip nebesinori deti :) pasiziurejus is ko jie padaryti
Ka manyti nebezinau, bet butent KNECHT yra Audi originalas. daug metu i savo audi vien situos ir tepirkau. jie brangesni uz kitus
se tau kad nori, reiks gal rizikuoti ;) bus matyti.
gal žinote ar kur vyksta kokia nors akcija tepalams, reiktu pasikeisti avensiui su tiesioginiu ipurskimu D4 benzinui.
Vilniaus Ermitaže sausio mėnesį automobilinėms prekėms 30% nuolaida.
Sveiki!
Toks klausimas: nuo praeito tepalo keitimo liko 2L Neste city pro 5w40 tepaliuko. Ar galima tos pačios markės tepalo dasipirkt kito gamintojo ir sumaišyt? kažin nieko blogo nenutiktų? :)
geriausia susirast technines charakteristikas kokios yra tavo tepalo ir kokio nori pirkti. Čia idialiausias variantas būtų, kad atitiktų tuos parametrus. Kitas variantas, imi kad atitkitų bent aceam api reglamentą ir viskas.
CitataJM parašė:
Sveiki!
Toks klausimas: nuo praeito tepalo keitimo liko 2L Neste city pro 5w40 tepaliuko. Ar galima tos pačios markės tepalo dasipirkt kito gamintojo ir sumaišyt? kažin nieko blogo nenutiktų? :)
Man dar pries daug metu vienas pazistamas toki pavyzdi pasake. Paimk saldzia sriuba ir saltibarscius. Abi sriubos. O kai sumaisysi, tai ka gausi? ;) Tai ir su tepalais. Gali ir nieko nebut, bet... Kam rizikuot...
CitataMemelis parašė:
CitataJM parašė:
Sveiki!
Toks klausimas: nuo praeito tepalo keitimo liko 2L Neste city pro 5w40 tepaliuko. Ar galima tos pačios markės tepalo dasipirkt kito gamintojo ir sumaišyt? kažin nieko blogo nenutiktų? :)
Man dar pries daug metu vienas pazistamas toki pavyzdi pasake. Paimk saldzia sriuba ir saltibarscius. Abi sriubos. O kai sumaisysi, tai ka gausi? ;) Tai ir su tepalais. Gali ir nieko nebut, bet... Kam rizikuot...
:D pralinksminai :D dėkui už nuomones ;)
http://auto.fishki.net/comment.php?id=106111
http://auto.fishki.net/comment.php?id=106111
tokie dalykai atsitinka kai zmones pamirsta pakeisti tepalus ir dar tuom didziuojasi, tai bausme uz tai kad nekeiti laiku tepalu, arba keiti uz 5 lt uz ltr 10w-40, "sun hui v chai" gamintojo ir vazuoji 30kkm, visose situose nuotraukose ne tepalo kalte, o automobilio savininko...........
Laba diena, arteja tepalu keitimas, gal jau net kita savaite. Labai prasyciau patarti kokius tepalus man pilti. 2007m Avensis D4D 2.0l. dyzelis SU DPF FILTRU. Gali kilti klausimas kodel nepilu tokiu pat kokius pyliau pries 15K km. Pyliau kazkokius Statoil, Taciau tik po keliu menesiu suzinojau kad pas mane stovi DPF todel jie man nelabai tinka. Todel dabar noreciau susipilti sau tinkancius tepalus, na ir zinoma noretusi ne paciu jau brangiausiu su kosminemis kainomis. Visiems aciu uz atsakymus is anksto.
CitataAngelinio parašė:
Laba diena, arteja tepalu keitimas, gal jau net kita savaite. Labai prasyciau patarti kokius tepalus man pilti. 2007m Avensis D4D 2.0l. dyzelis SU DPF FILTRU. Gali kilti klausimas kodel nepilu tokiu pat kokius pyliau pries 15K km. Pyliau kazkokius Statoil, Taciau tik po keliu menesiu suzinojau kad pas mane stovi DPF todel jie man nelabai tinka. Todel dabar noreciau susipilti sau tinkancius tepalus, na ir zinoma noretusi ne paciu jau brangiausiu su kosminemis kainomis. Visiems aciu uz atsakymus is anksto.
FUCHS (Vokietija) 5W30 TITAN GT1 PRO C-2 (specializuota alyva japoniškiems automobiliams) 4 ltr. 92 Lt. + 1 ltr. 26 Lt. Pilasi 6-7 ltr.
Yra ir Castrol variantų, bet kaip supratau pačių brangiausių nenori, tai ir nerašau.
aciu, ikrai patrauklus variantas
Sakykit ar tiks šis tepalas 2002 m. Avensiui D4D http://www.mapodo.de/castrol-edge-turbo-diesel-p-d-5w-40.html?___store=english&___from_store=german
Citatavirme parašė:
Sakykit ar tiks šis tepalas 2002 m. Avensiui D4D http://www.mapodo.de/castrol-edge-turbo-diesel-p-d-5w-40.html?___store=english&___from_store=german
Kaip ir tinka, bet geriau, kad būtų 5W30.
Sveiki ;) zodziu del klampos tepalo: reikia pilti tokia kokioj klimato zonoj gyveni. va pvz: -35°C to 30°C, 0W-30; -30°C to 40°C, 5W-40; -25°C to 30°C, 5W-30; -20°C to 30°C, 10W-30; -20°C to 40°C, 10W-40; -15°C to 40°C, 15W-40; -20°C to 50°C, 10W-50; -15°C to 50°C, 15W-50; -5°C to 50°C, 20W-50.
Dabar del isbegimo :D:D:D bega ne del skystumo dydzio 5w40 ar 10w 40. pirmas skaicius rodo alyvos gebejima nesustingti zemoje temp. (auksciau matosi), o antrasis rodo alyvos klampa prie 100 c, kas yra darbine alyvos temp variklyje. Juk visi zinom, kad ikaitus alyva skystesne ar ne??? tai jei begtu del skystumo tai uzgesinus varikli, nesvarbu ar 0w40, ar 5w40 ar 10w40ar 15w40, nes prie 100c yra 40, ji isbegtu ir jos nebeliktu ;)
Alyvos suvartojimas daug kam net sumazeja supylus sintetinius tepalus po pusiau sintetiniu (aisku gal po antro keitimo pasijaucia).
Ne visiem auto vienodas pravaziavimas galimaas su tuo paciu tepalu ;) kad tepalas gali vaziuot vienam auto 30k, tai nereiskia kad ir kitas tiek pat gali :P zodziu reikia zinot kiek kam ir kaip vaziuot.
Netinkamu alyvu naudojimas palieka neisdildomus pakitimus varikliui. Nueina turbinos nuo per didelio keitimo intervalo, nuo netinkamai parinktos alyvos tiktai, nes ji tiesiogiai susijusi su tepalo kokybe :)
CitataAngelinio parašė:
Pyliau kazkokius Statoil, Taciau tik po keliu menesiu suzinojau kad pas mane stovi DPF todel jie man nelabai tinka.
O kokios klases tepalai turi buti, kai yra DPF?
Ir dar vos nepamirsau ;) siulau naudoti tik rimtu gamintoju filtrus ir skirtus butent tam modeliui, o ne tik sriegis svarbu kad tiktu. Filtro viduje buna 1 arba 2 voztuvai, filtravimo medziagos kiekis irgi pigesniuose sutaupytas buna, kokybe irgi neatitinka reikalavimu. Buna kad uz tepalus palieka 200 Lt, o filtra deda uz 7 Lt "no name" B) tokie kaip SCT germany net daug prarudyja per metus ant vazinejamo auto kiaurai :D:D:D
Citatalooking4snow parašė:
CitataAngelinio parašė:
Pyliau kazkokius Statoil, Taciau tik po keliu menesiu suzinojau kad pas mane stovi DPF todel jie man nelabai tinka.
O kokios klases tepalai turi buti, kai yra DPF?
kai yra specifine duju salinimo sistema kaip DPF turi buti prie alyvos nurodyta pvz: 5W-30 C3 , buna c1, c2, c3 cia priklauso nuo modelio ir gamintojo ;)
toyotai gamintojas nurodo C2, bet tinka ir C3.
Citatakatana7 parašė:
toyotai gamintojas nurodo C2, bet tinka ir C3.
na castrol pvz tik c3 siulina :)
http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
Tepalų bandymai :)
Kas kiek laiko reikia keisti tepalus jeigu per metus nuvaziuoji ~ 8k km? Ar kas metai reikia keisti, ar laukti kol numinsiu 15k km? Auto Avensis 2004m 1.8 VVT-i benzas.
kadangi ne milijonus kainuoja tai as jeigu ir nepravaziuoju tiek km kiek galima stengiuosi pasikeisti pries ziema :)
CitataSimasJ parašė:
Kas kiek laiko reikia keisti tepalus jeigu per metus nuvaziuoji ~ 8k km? Ar kas metai reikia keisti, ar laukti kol numinsiu 15k km? Auto Avensis 2004m 1.8 VVT-i benzas.
Kas 12men arba 15t km
As galvoju, kad geriau kas 15t km- neprarugs sintetine alyva :). Taip ir pats darau. Aisku 2 metus nevazineju nekeites, bet kokius 1,5 metu, tai drasiai.
rekomenduojama keisti kas 15 k arba kas metai, ziurint kas pimiau sueina, bent jau mano auto :) ir kitiem tik intervalai skiriasi kartais.