Sveiki, ar taip turi but: kai saltas variklis, apsukos apie 1100... Pavaziuoji biski ijungi laisva - apie 1050, kai sustoji, stabiliai sukteli iki kokiu 1180 ir taip laikosi kol nepasyla masina...
Normalu
Citatajokas parašė:
Sveiki, ar taip turi but: kai saltas variklis, apsukos apie 1100... Pavaziuoji biski ijungi laisva - apie 1050, kai sustoji, stabiliai sukteli iki kokiu 1180 ir taip laikosi kol nepasyla masina...
normalu jei pas tave dyzelis
Taip 2.0 d4d 66kw...
As kai turejau 2,0 d4d. Tai apsukos pakildavo saltam kai ijungdavau peciuko ventiliatoriu.Dabar 2,2 variklis tai per vasara nekildavo o dabar kai lauke maziau negu 5 silumos saltam apie 1200 apsukos
Citataarunaskeras parašė:
As kai turejau 2,0 d4d. Tai apsukos pakildavo saltam kai ijungdavau peciuko ventiliatoriu.Dabar 2,2 variklis tai per vasara nekildavo o dabar kai lauke maziau negu 5 silumos saltam apie 1200 apsukos
Cia su ijungtu peciuku apsukos 1200. Isjungus peciu ~1000 laikosi
pas mane irgi kai salta buna sukeltos apsukos. bet tai yra normalu, nes lauko temperatura zema
CitataRenis parašė:
Citataarunaskeras parašė:
As kai turejau 2,0 d4d. Tai apsukos pakildavo saltam kai ijungdavau peciuko ventiliatoriu.Dabar 2,2 variklis tai per vasara nekildavo o dabar kai lauke maziau negu 5 silumos saltam apie 1200 apsukos
Cia su ijungtu peciuku apsukos 1200. Isjungus peciu ~1000laikosi
Taip tik ijungus peciuka ir sustojus jei masina rieda isjungta pavara apsukos 900
Sveiki,kiek jusu masiniukui reikia pravaziuoti ,kad apsukos nukristu iki reikiamu 900. Asmeniskai mano dyzeliokas nuvaziavus kokiu 5 km vistiek rodo 1200,o apsukos normalizuojasi tik kai temp pakyla iki kokiu 70 laipsniu,tai gal cia jau problema? ar su elektra kazkas negerai ,kad taip ilgai nekrenta apsukos???
CitataDarius parašė:
Sveiki,kiek jusu masiniukui reikia pravaziuoti ,kad apsukos nukristu iki reikiamu 900. Asmeniskai mano dyzeliokas nuvaziavus kokiu 5 km vistiek rodo 1200,o apsukos normalizuojasi tik kai temp pakyla iki kokiu 70 laipsniu,tai gal cia jau problema? ar su elektra kazkas negerai ,kad taip ilgai nekrenta apsukos???
viskas ok apsukos nukrenta apie 70-80 laipsniu kai pasieke variklis;)
Taip, viskas cia normaliai, pas mane irgi kol nesusyla iki beveik darbines temperaturos tai irgi apsukos laikosi 1200 (cia kai ijungtas sildymas).
Citatavytska parašė:
Taip, viskas cia normaliai, pas mane irgi kol nesusyla iki beveik darbines temperaturos tai irgi apsukos laikosi 1200 (cia kai ijungtas sildymas).
Kondiske isjungta buna?
Kiek jums reikia mieste nuvaziuoti,kad dyzeliokas susyltu iki 70-80 laipsniu?
Nesvarbu kondiske ijungta ar isjungta, jei pecius ijungtas ir saltas motoras - bus 1200
CitataDarius parašė:
Kiek jums reikia mieste nuvaziuoti,kad dyzeliokas susyltu iki 70-80 laipsniu?
jeigu pensininko rezimu tai apie 10km mieste-uzmiestyje apie 5km,jeigu gerai minant tapke mieste apie 6km uzmiestyje apie 3km;)
Uzvedus apsukos pakyla nepriklausomai ar ijungtas peciukas ar ne. Aisku, tik jei ijungsi visada pakils, variklis iskart apkraunamas, o dar kur sviesos... Isjunkit sviesas, peciuka ir variklis greiciau isils, na bent jau man taip. Be to mieste variklis greiciau susyla, mazesni greiciai ir daznesnis pavaru perjunginejimas. Man uztenka iki 2km nuvaziuoti ir variklis pilnai isyla, ramiai vaziuojant, o uzmiesty daugiau, bet tiksliai nebe pamenu nuo 5 iki 10 km kazkur. Jei norit dar greiciau susildyti varikli reikia leisti jam padirbeti laisva eiga keleta minuciu, (prie - 10 laisva eiga, 10min pasildzius,temperaturos rodykle jau buna pakilusi, o jei tada pradedi vaziuoti variklis dar greiciau isyla). Kitas budas dar yra kelis kartus letai pavazineti pirmyn atgal, kad ir po nedaug, variklis greiciau isils nei vaziuojant pirma pavara.
Viska ka cia parasiau esu isbandes daugybe kartu, tad puikiai zinau, kad tai veikia, ir tai taip daryti daug geriau nei bandyt susildyti varikli spaudziant (numynus tapke), kas yra peilis varikliui.
p.s. jau kazka panasaus esu sakes, na bet...
pas mane idomiai... laiko praejo kol atradau. Net ne prie salciu, bet kol saltas variklis, apsukos 1200. bet jei temperatura padarai ant zemiausios, t.y. zemiau 16 laipsniu, kai uzsiraso cold, tada apsukos nukrenta iki 1000, o biski jau pasilus varikliui ir iki 800. Nors jei kilstelesi temperatura nors biski, apsukos momentaliai soka iki 1200. Ir taip kol neisila...
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataDarius parašė:
Kiek jums reikia mieste nuvaziuoti,kad dyzeliokas susyltu iki 70-80 laipsniu?
jeigu pensininko rezimu tai apie 10km mieste-uzmiestyje apie 5km,jeigu gerai minant tapke mieste apie 6km uzmiestyje apie 3km;)
Priklauso nuo lauko temperaturos ir ar ijungtas peciukas. Jei saltu oru vaziuosi isjunges peciuka variklis susils zymiai greiciau ir aisku priklauso nuo apsuku. Isbandyta jau ne pirma ziema...
Siaip viskas aisku,kad faktoriu yra daug nuo ko priklauso susilimas.
Situacija yra tokia, as vaziuoju namo apie 25-30 min,amzinai vakare kamstis buna ir visa ta laika zulinu 1-2 antru begiu ir atstuma nuvaziuoju apie 5-6 km,o apsuos kartais nukrenta kartais ne.Lauko temperatura dabar buna +/- panasi apie 3 laipsnius silumos. Esme ta,ar cia yra normalu,kad taip ilgai nekrenta apsukos ar reikia ieskoti gedimo? (termostatas pakeistas)
Variklį gali laikyt įšilusiu kai temperatūros rodyklė pakyla iki įprastos padėties. Kol variklis neįšilęs ar nepilnai įšilęs, turėtų būti kitokio dydžio laisvosios apsukos, nei įšilusio variklio. Tai nėra anomalu, bet jei nesvarbu ar variklis įšilęs, ar ne, apsukos tos pačios – tada jau nenormalu.
•Šiltą dieną/įšilęs variklis rodys apie 0.9k.
•Įjungus degimą gali temperatūros ekranėlyje sumirksėti temperatūros skaičius: tai reikš, kad variklis atšalęs/pravėsęs.
•Esant neįšilusiam varikliui, apsukos turėtų būt apie 1k.
•Esant įšilusiam varikliui, įjungus šildymą, apsukos turėtų nesikeisti.
•Esant neįšilusiam varikliui, įjungus šildymą, apsukos turėtų palikti iki maždaug 1.1k.
•Esant neįšilusiam varikliui, įjungus šaldymą (max cold), apsukos turėtų nesikeisti.
•Esant neįšilusiam varikliui ir įjungtam šildymui, įjungus šaldymą (max cold) arba išjungus ventiliatorių, apsukos turėtų grįžti į prieš įjungiant buvusį lygį.
•Esant neįšilusiam varikliui ir įjungtam šildymui, riedančiam automobiliui sustojus, apsukos iš įprastinės pozicijos turėtų pakilti.
•Variklis su neįjungtu šildymu įšyla greičiau nei su įjungtu.
Citatajuozazole parašė:
Variklį gali laikyt įšilusiu kai temperatūros rodyklė pakyla iki įprastos padėties. Kol variklis neįšilęs ar nepilnai įšilęs, turėtų būti kitokio dydžio laisvosios apsukos, nei įšilusio variklio. Tai nėra anomalu, bet jei nesvarbu ar variklis įšilęs, ar ne, apsukos tos pačios – tada jau nenormalu.
•Šiltą dieną/įšilęs variklis rodys apie 0.9k.
•Įjungus degimą gali temperatūros ekranėlyje sumirksėti temperatūros skaičius: tai reikš, kad variklis atšalęs/pravėsęs.
•Esant neįšilusiam varikliui, apsukos turėtų būt apie 1k.
•Esant įšilusiam varikliui, įjungus šildymą, apsukos turėtų nesikeisti.
•Esant neįšilusiam varikliui, įjungus šildymą, apsukos turėtų palikti iki maždaug 1.1k.
•Esant neįšilusiam varikliui, įjungus šaldymą (max cold), apsukos turėtų nesikeisti.
•Esant neįšilusiam varikliui ir įjungtam šildymui, įjungus šaldymą (max cold) arba išjungus ventiliatorių, apsukos turėtų grįžti į prieš įjungiant buvusį lygį.
•Esant neįšilusiam varikliui ir įjungtam šildymui, riedančiam automobiliui sustojus, apsukos iš įprastinės pozicijos turėtų pakilti.
•Variklis su neįjungtu šildymu įšyla greičiau nei su įjungtu.
Iš kur čia nukopijavai? Įdomei informacija surinkta,gal dar ten kokios naudingos informacijos galima rasti?
CitataAivis parašė:Iš kur čia nukopijavai?
Pats parašiau :D
Radau temą apie apsukas bet neradau atsakymo vistiek į savo klausimą.
Užkūrus mašiną apsukos siekia 2, maždaug per 15 s nukrenta iki 1,5
po 3-4 min iki 1, bet tada prasideda apsukų šokinėjimas nuo 1 iki 600. ir jaučiasi drebėjimas. Keisti žvakes ar pakelti apsukas?
Gal kas ką patars?
Ar normalu benzinui apsukos iki ~600?
beje labai sunku judėti iš vietos ypač pirma pavara. Reikia stipriai gazuoti net iki 3 :|
Taip daznai su siais .varkliais buna deja. Isplauk MAFa ir isvalyk droselio sklende.Maniskei padeda, kad apsukos nesokinetu ir trauktu geriau. Apsuku pakelt tikrai nepavyks ir apsukos siems varikliams yra 650-750 aps/min.Taip yra suprogramuotas kompas.Nebesuku sau galvos
Ačiū už patarimą pabandysim.
Tiesa ant benzo juda iš vietos normaliai. Tik ant dujų kiek sunkiau man su tom apsukom. Tad prie jungdama ant pavaros pagazuoju kad apsukos siektų bent 1
Buvau pas vieną elektriką sakė jei nedega gedimo lemputė tipo kompas nieko nerodys.
Dar bandžiau šiandien - išjungus viską kas apkraut variklį- apsukos nešokinėjo stabiliai laikėsi apie 600. Gal bandyt į Toyotą važiuot? kiek kainuoja apsukas pakelt gal kas žino?
nes žiauriai nervina ta vibracija
pabandyk akumuliatoriaus klema atjungti ir palaikyk atjungta truputeli. jai yra dujos kitakart buna kad pradeda apsukos sokineti
Jei su benzinu viskas gerai tai problema su dujom manau reiktu kreiptis pas dujininkus.
problema ir su dujom ir su benzinu
o kada atsirado problema kaip dujas idejai?
ne, jau kai nusipirkau. tik iškart kažkaip nepastebėjau :(
teks varyti diagnostikai ir nebespelioti arba taip vazineti
Kompas nieko nerodo :(
Bandysiu dar pas dujininkus važiuot. Kalbėjau su Toyotos atstovais sako reik pas juos varyt kad pakeltų apsukas. Arba dar gali padėti oro srauto matuoklės pravalymas.
Tai as ir sakau, kad reikia pas dujininkus:)Jei idetos dujos tai del to ir apsukas reikia sureguliuoti.
Skambinau ir jiems. Sako jei jaučiasi vibracija ir ant benzino pirmoj eilėj reikia žiūrėti oro srauto matuoklį
Taigi ir sakiau, kad MAF (oro srauto matuokli) praplaut reikia.:)Kaip merginai tai gal ir problema (atsiprasau ,jei izeidziau), todel reikalingas tai galintis atlikti sponsorius.:p
Pačiai tai atlikt gal ir taip, bet jau užsirašiau pas tai išmančius ;) dėkui už patarimus ;)
Beje gal žinot iš kur bagažinėj kur atsarginis ratas(dabar dujų balionas) gali būti vandens (https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.kolobok.us%2Fsmiles%2Fmadhouse%2Fwacko2.gif&hash=a388c165e8c0237a848000c6287957f6f93bc223)
kaip dejai dujas galejo neuzsandarinti vamzdeliu todel patenka vanduo, bet greiciausiai tai bus kondensatas.
nu nieko sau. čia normalu?
Sveiki,
Turiu beda tokia. Turiu toyota avensis estate 1.8 valvematic. Nesenai pradejo sokineti apsukos vaziuojant isjungus begi ant laisvo apsukos pakyla iki 2000 pasilaiko ir nukrenta iki 800 ir taip kelis kartus tada susinormalizuoja. Ir taip kiekviena karta kai ijungi laisva kartojasi. Gal kas nors zinote kas gali buti??
Dekui