sveiki. turiu AVENSI D4D 2004METU.kai vaziuoju i statesni kalna pradeda mazeti trauka net pirmu vos eina isliauzt,o kartais ir neitraukia.pradeda trukciot ir tiek.ijungus pirma pavara spaudi gaza iki dugno ir kartais ismeta juoda duma,o poto kuriam tai laikui vel viskas kaip ir gerai.lygiam kelyje normaliai.buvau pakeites filtra tai kokia 1000km.pralekiau viskas buvo gerai.o poto vel taspats.gal galit patart kas galetu but.ACIU.
Turbūt nekokybiškas kuras pasireiškia. Po filtro pakeitimo ko vėl neužsinešė ir buvo viskas gerai.
tai kad po filtro keitimo tik apie 1000km.nulekiau ,o del kuro gal ir tiesa sakai.bet pilu tai is kolonkes ir baka neviena jau isdeginau.autoservise uzsimine apie kuro siurblio ir purkstuku uzsikisima.bet ar galetu buti ,kad uzsikisa ir vel atsigauna.
Vel tos pacios bedos. Nepatingek paskaityti forumo senesniu temu. Apie traukos dingima yra daug rasyta. Filtrai kisasi arba gaudo ora. EGR voztuvas arba katalizatorius uzsikises. Siurblys. Purkstukai.Elektrine dalis. Viskas susiveda i ta pacia beda. Sunku kaip nors isskirti. Gal pastebejai kokiu daugiau bedu ar tik i kalna. O serviso lempute nedega?
serviso lempute tai nedega.kartais ir lygiam kely pradeda dingti trauka,bet gaza spaudi lengvai ir potruputi isibegeja,spaudi stipriau vel pradeda trukcioti.servise ieskojo gedimu su kazkokiu aparatu,bet nieko nerado(cia ne lietuvoi),o kad uzsiimtu rimtene apziura su jais sunku susitart,nes ju nuomone kol nepakeisi filtro,EGR,ir t.t.nera reikalo net diagnostikos daryti.tik liepia pirkti skysti kuro sistemai valyti ir tiek,o kai pasakiau kad nepadeda peciais trauko ir sako,kad negali buti.todel ir kreipiuosi pagalbos cia,sakau gal kam taippat buvo nutike.o del kitu problemu dar neteko susidurt masinos tikrai geros.
Nezinau ar cia gali buti siuolaikinem toyotom, bet kai turejau dar audi 80 1985 metu tai irgi trukciodavo spudziant staigiai gaza, tai pasirodo akumas blogas buvo. Bet aisku benzininis variklis buvo. Na cia siaip pamastymai del panasiu simptomu.
siaip jei apie akumus,tai mano siektiek silpnokas prie didesnio minuso kelis kartus prasuka leciau,bet pasikuria.kol buvo silti orai suko labai gerai.bet pamascius ar galetu visa tai buti del akumo kaltes.kai turejau A6 2,5TDI.tai buvo panasi problema,net uzgesdavo bevaziuojant,bet problema issprendziau idedamas atbulini voztuva ir papildoma filtriuka uz kelis litus tai kaip su ranka nueme.(cia meistrai patare),taciau cia jau netas variklio tipas,kad galetu taip suzaist bent jau taip manau.bet aciu del minties su akumais,turesiu omeny.
Citatavilmuch7 parašė:
serviso lempute tai nedega.kartais ir lygiam kely pradeda dingti trauka,bet gaza spaudi lengvai ir potruputi isibegeja,spaudi stipriau vel pradeda trukcioti.servise ieskojo gedimu su kazkokiu aparatu,bet nieko nerado(cia ne lietuvoi),o kad uzsiimtu rimtene apziura su jais sunku susitart,nes ju nuomone kol nepakeisi filtro,EGR,ir t.t.nera reikalo net diagnostikos daryti.tik liepia pirkti skysti kuro sistemai valyti ir tiek,o kai pasakiau kad nepadeda peciais trauko ir sako,kad negali buti.todel ir kreipiuosi pagalbos cia,sakau gal kam taippat buvo nutike.o del kitu problemu dar neteko susidurt masinos tikrai geros.
Cia vat ir yra sunkiausia nustatyti gedima. Nes kai kas nors suluzta tai is karto matai, ka taisyti, o kai nera traukos tai tada nezinai no ko pradeti. Manau kad akumas tai cia ne prieko, aisku paziureti klemas nera sunku ar gerai priverztos ir svarios. Vistik pradeciau ziureti nuo kuro sistemos. Ar tikrai niekur seuzsikise (prapusti slangutes is bako, pakeisti kuro filtra dar karta) Paziureti ar netraukia oro per sujungimus. Paskui valyciau EGR voztuva. Jei kas butu su purkstukais ar siurbliu turetu uzsidegti serviso lempute.
Buvau antra karta Tokviloj del traukos dingimo, tai 4h krapstesi, tai pasake kad vel EGR voztuvas strigineja, tai pravale, sutepe, na db ziuresiu kaip bus :) Idomu kiek jis naujas kainuoja :|
Kiek jie lupa uz tokius EGR voztuvo pravalymo prajudinimo darbus?
Ar ten tas valandinis ju ikainis ~80 litu x 4val kaip sakai?
Si karta nieko nemokejau, nes pirma karta pasake, kad pravale EGR ir oro slegio matuokle, rekomendavo keist turbina, nes laisva sparnuote, sumokejau apie 180lt, dar padare pilna diagnostika masinos. Nuveziau turbina pravalyt ir pasake, kad ji gera, nors veliau vel trauka dinginejo, tai nuvaziavau vel i Tokvila tai db ziuresiu. Ju kaina 154lt atrodo uz 2.5h ar kiek ten.
Pasiule keist turbina kuri yra gera, gal ir neblogai.. :]
nu bus matyt ar tas valymas duos naudos ar cia shaudymas i pievas kol i ka nors pataikys.
tu pbandyk atsisukti nuo kuro bako padavimo vamzdeli ant jo ira uzmautas toks metalinis setukas kaip filtras mano atveju jis buvo visas aplipes tokiais kaip snargliais isivaliau ir bedos baigesi o buvo labai panasiai kaip tu sakiai
Citatammersass parašė:
Si karta nieko nemokejau, nes pirma karta pasake, kad pravale EGR ir oro slegio matuokle, rekomendavo keist turbina, nes laisva sparnuote, sumokejau apie 180lt, dar padare pilna diagnostika masinos. Nuveziau turbina pravalyt ir pasake, kad ji gera, nors veliau vel trauka dinginejo, tai nuvaziavau vel i Tokvila tai db ziuresiu. Ju kaina 154lt atrodo uz 2.5h ar kiek ten.
kur turbina valė?daug laiko užeme valymas?
Skuboj, apie 2 dienas
Citatammersass parašė:
Si karta nieko nemokejau, nes pirma karta pasake, kad pravale EGR ir oro slegio matuokle, rekomendavo keist turbina, nes laisva sparnuote, sumokejau apie 180lt, dar padare pilna diagnostika masinos. Nuveziau turbina pravalyt ir pasake, kad ji gera, nors veliau vel trauka dinginejo, tai nuvaziavau vel i Tokvila tai db ziuresiu. Ju kaina 154lt atrodo uz 2.5h ar kiek ten.
na kiek aprasei beda tai tikrai nemanau kad turbinoje beda pas tave.
Jo turbina tikrai ne prie ko, nėr ten net ką svarstyt. Be reikalo žmogų kankino, aš jam net patariau, nedaryti prasukimo, bet dėl šventos ramybės pasidarė. Vopše nieko nebūtų kainavę.
CitataNNZ parašė:
Jo turbina tikrai ne prie ko, nėr ten net ką svarstyt. Be reikalo žmogų kankino, aš jam net patariau, nedaryti prasukimo, bet dėl šventos ramybės pasidarė. Vopše nieko nebūtų kainavę.
zinai, kai pirma karta su tuo susiduri, tai nzn ka daryt, kad paskui vel nereiktu jos isiminet ir vel idedinet, ir pinigus mest i bala :(
gali buti turbo geometrijos kazkokis voztuvas, kuris man strigdavo, bet rankiniu budu primazino slegi ir baigesi tos problemos. Bet man del sio gedimo uzsidegdavo check'as, bet ne visada. Man labiau jausdavosi susitampymai pries isisukant turbinai. O pasirodo, jei priejimas ne pats baisiausias, ta sklende galima sutepti purskiamu tepalu. Apie ka as irgi anksciau nepagalvojau... Gal ta sklende prastai vaiksto, bet aisku skuboj valydami turbo, turejo matyt tokius dalykus, gal sutvarke..
Idejus turbina, trauka dinginejo kaip iki isemimo, db kai Tokviloj sutepe EGR kelios dienos jau normaliai vaziuoja :) tikiuosi ilgam :)
Sveiki naujos temos nekursiu. Turiu tokia beda Toyota Avensis 2001m.D4D 2.0 netraukia iki 2rpm o nuo 2 puikiai, filtrai kuro,oro pakeisti, serviso lempute nedega, diagnostika nieko blogo neranda, kartais atsigauna lyg, kas gali buti blogai.
pasiprašyk kas turi tokią pat toyotą arba forumičių sustokit ir turbūt bus tas pats. tiesiog toks jausmas
Kad kazkas blogai, tai faktas, tik norejosi suzinot, kas ,kad greiciau susitvarkyt, nes masina reikalinga labai.
Pradeti reikia nuo diagnostikos
jei nedega chekas n4r ko ten prad4t...
Ką vadini netraukia? Taip, šitie varikliai iki 2 tūkst. rpm yra visiškai buki, nuo 2 iki 2,4 tūkst. rpm tik šiek tiek glušoki, o nuo 2,4 iki 3,0 tūkst. rpm traukia gerai :) Aš kai pirmą kart įsėdau prieš pirkdamas mašiną man ji irgi pasirodė, kad netraukia, bet su ja viskas taip ir turi būti, taip jau gamintojo sumanyta čia. Lygiai ta pati problema yra Audi 2,5TDi (6 cilindrai eilėje), ten irgi netraukia iki 2,2 tūkst. rpm, o paskui lupa kaip reikiant. O jau pavyzdžiui Peugot HDI varikliuose pats pikas yra nuo 1,5 iki 2,0 tūkst rpm ir jau reikia jungti pavarą. Įdomu, gal "chipuojant" galima pakoreguoti nuo kada "įsijungia" turbina?
CitataPauliuz parašė:
Ką vadini netraukia? Taip, šitie varikliai iki 2 tūkst. rpm yra visiškai buki, nuo 2 iki 2,4 tūkst. rpm tik šiek tiek glušoki, o nuo 2,4 iki 3,0 tūkst. rpm traukia gerai :) Aš kai pirmą kart įsėdau prieš pirkdamas mašiną man ji irgi pasirodė, kad netraukia, bet su ja viskas taip ir turi būti, taip jau gamintojo sumanyta čia. Lygiai ta pati problema yra Audi 2,5TDi (6 cilindrai eilėje), ten irgi netraukia iki 2,2 tūkst. rpm, o paskui lupa kaip reikiant. O jau pavyzdžiui Peugot HDI varikliuose pats pikas yra nuo 1,5 iki 2,0 tūkst rpm ir jau reikia jungti pavarą. Įdomu, gal "chipuojant" galima pakoreguoti nuo kada "įsijungia" turbina?
čipuojant galima sumažint turbo duobe,bet jeigu kas neveikia tai ir cipavimas nepades,beje 2,5 tdi 6 cilindru eina V6 o ne eileje;)
Nepirma karta vairuoju zinau, kaip buvo ir kaip yra dabar, arba anksciau per gerai vaziuodavo gal? iki 2rpm labai sunkiai begejas toks jausmas, kad uzsikise kazkas o virs 2 rpm atrodo, kad su jungikliu turbina ijungi ,momentaliai pradeda begetis. Kaip suprast,kada katalizatorius uzsikises,meta juodo dumo smarkiai buvo rasta kad siurbe ora pasalini, pagerejo, bet dar per daug dumyja ir nereikia sakyt, kad taip turi buti, nes tai dyzelis viskas normos ribose turi buti o dabar dar truksta iki to ir kai oras atsalo antifriszas pradejo dingti, vandes pompa reiktu pasitikrinti ar kazkur i varikli antifrizas patenka?
gali buti ir katalizatorius, bet nezinau ar yra budas kaip patikrinti jo neisemus. Jei diagnostika nerodo jokio gedimo, net nezinau kas gali but, gal kokia interkulerio slanga nesandariai uzmauta? Bet tada ir nuo 2k apsuku nelabai traktu.. As galwoju gal taip ir turi but, nes situose warikliuose tikrai stipriai jauciasi tas slenkstis nuo kada turbina uzpucia. Siandien ryte ir as jau buwau issigandes, nes labai buwo sumazejus trauka, bet paaiskejo, kad buwo prisales rankinis ir wiena rata stabde :) gal pas tawe kazkas panasaus? O del 2,5TDI tai yra v6 kuriuos wisi peikia ir 6 eileje, kuriuos wisi giria. As turejau galwoje antraji. Jei neklystu ten irgi common rail
CitataPauliuz parašė:
gali buti ir katalizatorius, bet nezinau ar yra budas kaip patikrinti jo neisemus. Jei diagnostika nerodo jokio gedimo, net nezinau kas gali but, gal kokia interkulerio slanga nesandariai uzmauta? Bet tada ir nuo 2k apsuku nelabai traktu.. As galwoju gal taip ir turi but, nes situose warikliuose tikrai stipriai jauciasi tas slenkstis nuo kada turbina uzpucia. Siandien ryte ir as jau buwau issigandes, nes labai buwo sumazejus trauka, bet paaiskejo, kad buwo prisales rankinis ir wiena rata stabde :) gal pas tawe kazkas panasaus? O del 2,5TDI tai yra v6 kuriuos wisi peikia ir 6 eileje, kuriuos wisi giria. As turejau galwoje antraji. Jei neklystu ten irgi common rail
Kai uzsikisa katalizatorius,netraukia visam diapazone ir girdisi snirpstimas is po kapoto.Ten pradeda pro ismetimo kolektoriaus ir duslintuvo sujungima prapust( cia vaziuojant ant apkrovos).Smarkiau pavaziavus kolektorius iki raudonumo uzkaista ir tamsoj gerai matosi.Ant laisvu dirbant pro duslintuvo gala irgi jauciasi sumazejes ismetimas,nebesijaucia cilindru darbo.
Kas del 2.5TDI,tai eileje buvo 5 cilindrai kuriuos visi giria.VR6 yra tik benzinas 2.8 ,o dyzelis yra V6 2.5TDI kuriuos visi nelabai giria... ;)
Galvojau, kad kai turbina uzpucia gerai tai pramusa visa bruda katalizatoriuje,siandien jau palikau meistrui aiskintis paziuresim ka pasakys o del dingimo antifrizo, kai oras atsala, kas kaltas?
Tai va problema rasta kaltas, kiek supratau turbinos reguliaturio sklende elektrine dalis veikia o mechanine ne,todel klaidos nerode diagnostika.Ji randasi tarp akumoliatorio ir kuro padavimo sistemos per virsu eina vamzdis,nuo turbinos iki interculerio ir ji po tuo vamzdziu kiek ziurejau tai nuo tos sklendes i interculeri nueina kita slanga ar as teisingai pasakiau?Ja reikia pasikeisti. Kadangi sventes tai nespejau pasidometi del jos, gal kas is forumieciu galetu pagelbeti, nes sake kad kaina gali buti didoka naujos o sena nelabai norisi deti.Aciu.
Kagi ir as savo beda noriu papasakoti. Netraukia ir maniskis avensis 2001 2.0 D4D. Vazinejant zemom pavarom po miesta atrodo viskas normaliai. Beda pasireiskia vaziuojant penkta pavara ~90km/h. Bandai lenkt ir visiskai netraukia, atsiranda kazkokios vibracijos, vos greitis kyla. Atrodo kad tas motoras nebeturi galios. Pries kalniuka greitis ziauriai krinta. Vaziuojant 5 pavara kompas rodo kuro sanaudas ~1L didesnes nei iprastai. Filtrai pakeisti, chekas nedega, vaziuojant nedumina, tik kartais salta uzkurus kelias sekundes ismeta dideli tepalo dumu debesi.
Taigi jei kas turejot panasia beda ir pasidalintumet patirtimi buciau labai dekingas.
Gal kas nepatingetu ir paziuretu pas savo 2.0 D4D 2001 avensi ar ant EGR uzmauta raudonai pazymetoj vietoj slangute. Busiu dekingas.
Nuotrauka:
http://imageshack.us/photo/my-images/860/20120102067.jpg/
CitataHomer parašė:
Gal kas nepatingetu ir paziuretu pas savo 2.0 D4D 2001 avensi ar ant EGR uzmauta raudonai pazymetoj vietoj slangute. Busiu dekingas.
Nuotrauka:
http://imageshack.us/photo/my-images/860/20120102067.jpg/
Ne,nera ten slangeles,tik kazkoks guminis dangtelis uzmautas
Jo, ten filtriukas tiesiog stovi, bet as savo irgi nusiemiau, nes uzsikises buvo. Visiskai jokiu pokyciu.
Galiu parekomenduoti gera servisa Metalo 4, Vilniuje, tikrai pigiai ir greitai rado problema, nepuole rekt kad purkstukai blogi :)
Dekui egariukas.
O Vilnius tolokai man. Matyt teks i Birstona lekti.
CitataPN parašė:
Galiu parekomenduoti gera servisa Metalo 4, Vilniuje, tikrai pigiai ir greitai rado problema, nepuole rekt kad purkstukai blogi :)
O ka jie rado?
Na ka vaziavau, staiga masina pradejo trukciot kol galu gale sustojo ir nebeuzsivede. Vieni patikrino, sako purkstukai arba siurblys. Nuvariau tenais (metalo 4), rado kad kuro filtro korpusas susidevejes(ten su ta pompa), todel gaudydavo ora. Man nuo vasaros vedes blogai, ir vis kas kazkiek laiko "kisdavosi" gazuojant, uzdejus nauja detale dabar vedas ir vaziuoja kaip bitute :)
buna ir tokiu kurjozu:D
CitataPN parašė:
Na ka vaziavau, staiga masina pradejo trukciot kol galu gale sustojo ir nebeuzsivede. Vieni patikrino, sako purkstukai arba siurblys. Nuvariau tenais (metalo 4), rado kad kuro filtro korpusas susidevejes(ten su ta pompa), todel gaudydavo ora. Man nuo vasaros vedes blogai, ir vis kas kazkiek laiko "kisdavosi" gazuojant, uzdejus nauja detale dabar vedas ir vaziuoja kaip bitute :)
Jei gaudo ora,sunkiai vedasi,bet del traukos nemanau kad gali buti.Nesunkiai galima tai patikrint,arba skaidria zarna statyt reikia,arba jungt tiesiai ,apeinant filtra(kas gali pridaryt dar daugiau bedu:()Kai turejau peugeot traukdavo ora per filtra,vaziuojant geso,bet ir dumu pilku uzsklanda budavo
CitataPauliuz parašė:
Ką vadini netraukia? Taip, šitie varikliai iki 2 tūkst. rpm yra visiškai buki, nuo 2 iki 2,4 tūkst. rpm tik šiek tiek glušoki, o nuo 2,4 iki 3,0 tūkst. rpm traukia gerai :) Aš kai pirmą kart įsėdau prieš pirkdamas mašiną man ji irgi pasirodė, kad netraukia, bet su ja viskas taip ir turi būti, taip jau gamintojo sumanyta čia. Lygiai ta pati problema yra Audi 2,5TDi (6 cilindrai eilėje), ten irgi netraukia iki 2,2 tūkst. rpm, o paskui lupa kaip reikiant. O jau pavyzdžiui Peugot HDI varikliuose pats pikas yra nuo 1,5 iki 2,0 tūkst rpm ir jau reikia jungti pavarą. Įdomu, gal "chipuojant" galima pakoreguoti nuo kada "įsijungia" turbina?
maksimalus sukimo momentas(250 nm)islaikomas 2000-2400 rpm intervale.Pas mane traukos padidejimas jauciasi nuo 1800 rpm iki mazdaug 2500,veliau traukia,bet ne taip
.
Sveiki, gal kas patars del tokios problemos: vaziuojant ir pradejus greiteti, staiga masina pradeda "netraukti" lyg kas prikabina diedeli svori, apsukos kyla letai, greiteja minimaliai. Paskui lyg "pramusa", pradeda greiteti ir vel lyg nustoja. Kartais vaziuoja gerai ir viskas buna tvarkoja. Dazniausiai pasireiskia kai smarkiau paspaudi "gaza". Yra minciu kad gal tai kuro filtro problema. Kas turi kokiu minciu? Dekoju.
Citatatadasd parašė:
Sveiki, gal kas patars del tokios problemos: vaziuojant ir pradejus greiteti, staiga masina pradeda "netraukti" lyg kas prikabina diedeli svori, apsukos kyla letai, greiteja minimaliai. Paskui lyg "pramusa", pradeda greiteti ir vel lyg nustoja. Kartais vaziuoja gerai ir viskas buna tvarkoja. Dazniausiai pasireiskia kai smarkiau paspaudi "gaza". Yra minciu kad gal tai kuro filtro problema. Kas turi kokiu minciu? Dekoju.
Kuro ir oro filtras po to EGR vozruvas
Na kagi prateskime tema apie traukos dingima. Anksciau rasiau kad maniske 2.0 D4D 81kw labai prastai traukia vaziuojant 5ta pavara.
Siandien buvau nuveres diagnostikai. Klaidu nerado, taciau rado kad turbina pradeda pusti tik nuo 3000apsuku, plius purkstukai netolygiai dirba ir liepe pirmiausiai nuvaryt pasitikrinti purkstukus.
Gal kas ismanot siuos reikalus? ar tikrai purkstukai gali buti kalti del to kad turba pucia tik nuo 3000rpm?
o negalima nuvaryt i toki servisa, kur tikrintu viska kompleksiskai?
Pavardink kiek zinai tokiu servisu?
CitataHomer parašė:
Na kagi prateskime tema apie traukos dingima. Anksciau rasiau kad maniske 2.0 D4D 81kw labai prastai traukia vaziuojant 5ta pavara.
Siandien buvau nuveres diagnostikai. Klaidu nerado, taciau rado kad turbina pradeda pusti tik nuo 3000apsuku, plius purkstukai netolygiai dirba ir liepe pirmiausiai nuvaryt pasitikrinti purkstukus.
Gal kas ismanot siuos reikalus? ar tikrai purkstukai gali buti kalti del to kad turba pucia tik nuo 3000rpm?
kaip suprasti netolygiai dirba purkstukai? Kokie purkstuku parametrai? ar telpa i normas? turbina tikrino vaziuojant ar ant laisvu?
turba tikrino ant laisvu. O purkstuku ziurejo ten kazkoki salygini darba, tai kiek pamenu rode apie: -3; -2; 0; 4.
Gaila kad tu is Vln, uzsukciau aplankyt, bet tolokai man. :)
CitataHomer parašė:
Pavardink kiek zinai tokiu servisu?
Toyotos atstovybes servisai
Manau kad jeis reiketu pasitiket. Na bent kiek Siauliuose teko reikalu turet problemu nebuvo. Tik aisku kainos dideles.Bet kai susiduriau su kitais servisais vistik supratau kad geriau sumoketi viena karta daugiau negu daug kartu po mazai
CitataHomer parašė:
Pavardink kiek zinai tokiu servisu?
www.dyzelservisas.lt
Matau tai žiauriai aktuali tema. Pas mane ta pati bėda. Važiuojant 90km/val apie 5-10 min dingsta staiga trauka, gali geležį minti iki dugno, kaip prisvilus, nenori važiuoti. Numetus gazą, perjungus žemesnę pavarą po kiek laiko pramuša ir vėl važiuoja.Check -nedega.Ko tik nedariau: katalizatorių išėmiau, kuro filtrą pakeičiau-bėda kuriam laikui dingo. Po 1 mėn. vėl tas pats. Servise išlupo turbiną, suremontavo, (metė truputį tepalą)-tas pats, EGR praploviau (tik nesutepiau, gal reikėjo?) oro srauto matuoklę praploviau-nieko. Vienu žodžiu nėra Lietuvoje specialistų. Dabar sužinojau, kad gali patraukti per kuro filtro korpusą oro. Reikės patikrinti. Nusibodo mokėti po 50 lit. už diagnostiką kur pasako, kad viskas O.K. :@
mano ir netraukia ir nezinau ka daryt , bet kaskaip manu kad del traukos kalti purkkstukai nes man buvo nueje ir nusipirkau srotinius isidejau bet man ne taip dabar vaziuoja kaip su senaisiais :(
Citatarajan parašė:
Matau tai žiauriai aktuali tema. Pas mane ta pati bėda. Važiuojant 90km/val apie 5-10 min dingsta staiga trauka, gali geležį minti iki dugno, kaip prisvilus, nenori važiuoti. Numetus gazą, perjungus žemesnę pavarą po kiek laiko pramuša ir vėl važiuoja.Check -nedega.Ko tik nedariau: katalizatorių išėmiau, kuro filtrą pakeičiau-bėda kuriam laikui dingo. Po 1 mėn. vėl tas pats. Servise išlupo turbiną, suremontavo, (metė truputį tepalą)-tas pats, EGR praploviau (tik nesutepiau, gal reikėjo?) oro srauto matuoklę praploviau-nieko. Vienu žodžiu nėra Lietuvoje specialistų. Dabar sužinojau, kad gali patraukti per kuro filtro korpusą oro. Reikės patikrinti. Nusibodo mokėti po 50 lit. už diagnostiką kur pasako, kad viskas O.K. :@
Pabandyk uždėti permatomą šlangutę nuo filtro iki siurblio, tada matysi ar eina oro burbuliukai ar ne. Ir dar variantas retas, bet pasitaiko, užsikišęs grįžtamas.
Citatavaldasantonis parašė:
Citatarajan parašė:
Matau tai žiauriai aktuali tema. Pas mane ta pati bėda. Važiuojant 90km/val apie 5-10 min dingsta staiga trauka, gali geležį minti iki dugno, kaip prisvilus, nenori važiuoti. Numetus gazą, perjungus žemesnę pavarą po kiek laiko pramuša ir vėl važiuoja.Check -nedega.Ko tik nedariau: katalizatorių išėmiau, kuro filtrą pakeičiau-bėda kuriam laikui dingo. Po 1 mėn. vėl tas pats. Servise išlupo turbiną, suremontavo, (metė truputį tepalą)-tas pats, EGR praploviau (tik nesutepiau, gal reikėjo?) oro srauto matuoklę praploviau-nieko. Vienu žodžiu nėra Lietuvoje specialistų. Dabar sužinojau, kad gali patraukti per kuro filtro korpusą oro. Reikės patikrinti. Nusibodo mokėti po 50 lit. už diagnostiką kur pasako, kad viskas O.K. :@
Pabandyk uždėti permatomą šlangutę nuo filtro iki siurblio, tada matysi ar eina oro burbuliukai ar ne. Ir dar variantas retas, bet pasitaiko, užsikišęs grįžtamas.
Manajam Avensiui trauke ora. Itariau, kad per kuro filtro korpusa, tai ismeciau ji. Dabar viskas gerai. Noreciau senaji korpusa susitvarkyti ir girdejau, jog buna pirkti rem. komplektu, nu tipo manzetukai ir t.t., gal kas buvot susidure.
Citataegijus parašė:
Citatavaldasantonis parašė:
Citatarajan parašė:
Matau tai žiauriai aktuali tema. Pas mane ta pati bėda. Važiuojant 90km/val apie 5-10 min dingsta staiga trauka, gali geležį minti iki dugno, kaip prisvilus, nenori važiuoti. Numetus gazą, perjungus žemesnę pavarą po kiek laiko pramuša ir vėl važiuoja.Check -nedega.Ko tik nedariau: katalizatorių išėmiau, kuro filtrą pakeičiau-bėda kuriam laikui dingo. Po 1 mėn. vėl tas pats. Servise išlupo turbiną, suremontavo, (metė truputį tepalą)-tas pats, EGR praploviau (tik nesutepiau, gal reikėjo?) oro srauto matuoklę praploviau-nieko. Vienu žodžiu nėra Lietuvoje specialistų. Dabar sužinojau, kad gali patraukti per kuro filtro korpusą oro. Reikės patikrinti. Nusibodo mokėti po 50 lit. už diagnostiką kur pasako, kad viskas O.K. :@
Pabandyk uždėti permatomą šlangutę nuo filtro iki siurblio, tada matysi ar eina oro burbuliukai ar ne. Ir dar variantas retas, bet pasitaiko, užsikišęs grįžtamas.
Manajam Avensiui trauke ora. Itariau, kad per kuro filtro korpusa, tai ismeciau ji. Dabar viskas gerai. Noreciau senaji korpusa susitvarkyti ir girdejau, jog buna pirkti rem. komplektu, nu tipo manzetukai ir t.t., gal kas buvot susidure.
Turbūt geriau šrote kito paieškot. Nežinau ar jie remontuojami.
Yra kuro filtru pas mane 3 gal vienetus turiu.
Citatakepure parašė:
Yra kuro filtru pas mane 3 gal vienetus turiu.
Ar kuro filtru ar korpusu su pompa ir t.t. Jaigu taip, tai kiek, kur ir kada.