Sveiki,
Tokie stai reiskiniai (Previa 2001, 2.0 diesel D4D):
Vaziuojant nuolatine didele apkrova (pvz. autostrada 140km/val) staiga dingsta trauka (isijungia avarinis variklio rezimas), per kokius 5-6km greitis krenta iki 100km/val. Sustojus, isjungus varikli, vel uzvedus po ~poros minuciu motoras veikia be jokiu problemu, vaziuoja puikiai. Taip nutinka gan nedaznai - ~karta per menesi (mieste buvo vaziuojant i ilga kalna).
Pasikeiciau kuro filra - nepadejo.
Spejimai kas gali but:
Purkstukai,
EGR voztuvas
auksto slegio kuro sistemos problemos...
Rekomenduokit prasau meistrus Kaune, kurie galetu diagnozuoti ir pasalinti problema.
Aciu.
Taigi Autotoja pasake,kad purkstukus reikia keisti. Ko dar ieskai?
Nepanasu man i purkstukuskus, kai keliuose servisuose pasikonsultavau, visokiu teoriju teko isgirst. Nors tai nereiskia, kad negali buti purkstuku beda.
Noreciau masina atiduoti remontui rekomenduotam ir patikimam servisu.
I Autotoja varyciau nauja (iki 3m senumo) automobili.
Gali but EGR voztuvas strigineja, pas mane del jo irgi trauka dinginejo.
Kaip diagnozuoja EGR voztuva?
pajungia kompa ir mato kame beda.
Reikia daryti rimta diagnostika su kompu. Visos minetos priezastis gali daryti ta pati- perjungti varikli i serviso rezima. Gal kaune yra kitu servisu bet kai man reikejo siauliuose teko ir sena masina varyti i toyotos servisa
Tai cia zmogus buvo nuvaziaves i Autotoja, jam pasake, kad purkstukai.
Citatabemsas parašė:
Tai cia zmogus buvo nuvaziaves i Autotoja, jam pasake, kad purkstukai.
O tai ko dar laukia Reikia keisti purkstukus.Man corollai tas pat buvo purkstukai. Vaziuojant uzsudegdavo serviso lempute ir uzgesdavo variklis tai meistrai buvo visko pribure kol nepakeiciau vieno purkstuko
CitataDasadas30 parašė:
Parvaziavau is Autotojos. Sake 1 purkstukas visai blogas, 2 blogi, 1 geras;rekomenduoja keisti visus 4.
Gal kas turit geru devetu purkstuku, pajungimas 4-iu kontaktu.
Ar tinka Previjai tarkim is Avensio ar Corolos?
As nezinau ko ieskoti. nebent yra labai daug pinigu vazineti per visus servisus ir keisti viska is eiles. Kaip masina gali normaliai vaziuoti su 1 geru purkstuku?
Tu matyt esi labai gudrus ir viska zinantis, manau iskart rastum sprendima jei taip butu Tavo automobiliui. Autotoja uzsiprase uz remonta ~6000Lt. Kiek dabar issiaiskinau, toytotos kompas nefiksuoja ir nerodo EGR ar kuro sistemos trikdziu. Taigi masina kuri puikiai uzsiveda (salta is ryto, is puses starterio apsisukimo), pagal Autotoja su 1 gyvu purkstuku? Man biski kazkas cia ne taip. Todel ir ieskau meistru sugebanciu diagnozuoti ir kitus gedimus.
Nežinau ar čia tinka Toyotai, bet VAG grupės automobiliams pagal tavo išvardintus simptomus, dažniausia priežastis būna stringanti turbinos geometrija, dėl ko ir jungia į serviso režimą ir dingsta trauka. Matau esi iš Kauno bandyk kreiptis į Vitoldą, dyzelių diagnostiką nuo 50 Lt. +370 674 74448. Radus priežastį manau nukreips pas tinkamą meistrą. O nenustatęs priežasties gali puse mašinos dalių pakeisti be reikalo.
CitataDasadas30 parašė:
Tu matyt esi labai gudrus ir viska zinantis, manau iskart rastum sprendima jei taip butu Tavo automobiliui. Autotoja uzsiprase uz remonta ~6000Lt. Kiek dabar issiaiskinau, toytotos kompas nefiksuoja ir nerodo EGR ar kuro sistemos trikdziu. Taigi masina kuri puikiai uzsiveda (salta is ryto, is puses starterio apsisukimo), pagal Autotoja su 1 gyvu purkstuku? Man biski kazkas cia ne taip. Todel ir ieskau meistru sugebanciu diagnozuoti ir kitus gedimus.
Diagnostika tikrai parodo ar tinkamai veikia EGR voztuvas, ar tinkamas slegis kuro sistemoje, kokia bukle purkstuku ir t.t. Jei Autotoja pasake, kad 3 blogi purkstukai - reikia keisti. Bent jau ta 1 mirusi tai butinai. Nauji apie 1000lt, tad galima surasti naudota uz 250lt aisku, neisku kiek veiks.
Visi zmones daro atvirksciai: pirma apvazioja visus servisus ir garazus ir kai jiems niekas nepadeda - vazioja pas Dyleri. Tu pirma nuvarei pas dyleri, o tada per kitus servisus ieskai kas dar gali buti, o cia yra laiko ir pinigu gaisimas.
Dylerio kompetencija man yra zinoma, eksploatuoju poros metu senumo Avensi (is ju naujas ir buvo pirktas), tai ju gebejimas diagnozuoti yra tikrai nelabai (svelniai tariant). Jie yra tikrai geri meistrai, kai reikia keisti garantiniu autom. filtrus, tepalus, stabdziu kaladeles ir panasiai...
Avensiau, dekui uz Vitoldo tel.nr., paskambinsiu pasitarti.
Atvaryk i Vilniu, Tokviloje dirba geri meistrai ;) Jie tinkamai diagnozuos viska ;)
man taip budavo. vaziuoju, pakilus apsukom iki kazkiek usidegdavo tas varikliukas ir dingdavo trauka. Sustoji, arba isjungi rakteli ir vel ijungi vel viskas gerai. jei neduodi didesniu apsuku. Uzknisdavo, bijodavau kitu masinu lenkti. Po to lyg apsitvarke, tampem ziurejom ten viska. Lyg sake turbinos valdymas buvo parejes, usineses. bet po pusmecio numire turbina. O draugui avensiui viskas taip pat kaip ir manajai buvo, bet jam purkstukai.
man irgi taip būna, kai daugiau gazo duodi. Visus kartus buvo, kai perjunginėjau iš 2 į 3 pavarą, o apsukas užkeldavau kažkur iki 3,0-3,5 rmp. bet taip būna retai, kartą į 2 mėnesius. užgesini varikli, vėl užvedi ir toliau ramiai nuvažiuoji.
kai taip retai būna šie nesklandumai, tai nei į servisą važiuot, nei ką. kiekvienam servise bus gudručių ir visi pateiks savo diagnozes, bet piniginė tai tavo kentės.
kazkur forume yra nuskambejusi mintis kad buna netraukia DEL KURO SISTEMOS UZSIORINIMO. Ora gali gaudyti pro filtro korpuso detales, nebutinai filtruojantis elementas t. buti juodai uzsikises.
ptikrink kuro filtra ta dali kur pumpuoti reikia atjunk kuro filtra ir istatyk laikinai maza paziurek kaip traukia gali pravaziuoti kelis simtus km ir jai pajusi kad trauka nedingsta tai zinok kad del to ir yra beda nes ta pompike kur sukasi kuro filras halturina daznai man taip buvo ir tevuko corolai tas pats, as tada paprasta vw golf kuru filtra istaciau ir jokiu bedu
Citatadzonas parašė:
kazkur forume yra nuskambejusi mintis kad buna netraukia DEL KURO SISTEMOS UZSIORINIMO. Ora gali gaudyti pro filtro korpuso detales, nebutinai filtruojantis elementas t. buti juodai uzsikises.
jei gaudo ora tai dazniausiai visai netraukia o ne kartais
Panašiai ir man buvo nutike. rekomndavo Autotoja keisti visus, bet keičiau tik 1na- iš angliškos. jau važiuoju po remonto 70 tukst km, ir viskas gerai. reguliariai pavartoju kuro sistem ploviklio ;). manau ,kad reik lupti forsunke- ir pagal koda rasti šrotine, jei nera litų, jei yra litai-nauja. kodas ant forsukes korpuso.
Tokie pozymiai rodo kad arteja turbinos remontas dar galimas atvejas, kad oro padavimas kazkur nesandarus arba oro filtras uzsitersias. Po tokiu pat pozymiu ant tralo parvaziavau is Prahos, turbina paejo.
Pas mane tokis variantas. Nupirkus - masina vaziavo normaliai, net turbina pust pradedavo nuo 1300 RPM. Pasikeitus oro filtra, turba pust pradejo nuo 1800RPM. Prie to paties labai netraukia. I kalna vaziuojant krenta greitis. Ir turba kazkaip idomiai jungiasi nuo 1800 ir ties 2200 baigiasi trauka ir panasiai ties tais 2200RPM pradeda lyg ir trukcioti/pulsuoti lyg ir vienodais intervalais. Kai perlipa 3000RPM vel pucia kaip velnias. Dar idomus dalykas, kad apsukas keliant 1 ir 2 begiais tu simptomu nera apart bukumo, o jau 3,4 ir 5 begiais jau durnystes su tampymusi.
Aisku prie viso to masina absoliuciai buka iki turbos. Vedasi gerai, nedumija. Kuro sanaudos padidintos lyg ir... vidutines 8,8Ltr: Miestas 5%, uz miesto 95%.
CitataIchtiandrs parašė:
Pas mane tokis variantas. Nupirkus - masina vaziavo normaliai, net turbina pust pradedavo nuo 1300 RPM. Pasikeitus oro filtra, turba pust pradejo nuo 1800RPM. Prie to paties labai netraukia. I kalna vaziuojant krenta greitis. Ir turba kazkaip idomiai jungiasi nuo 1800 ir ties 2200 baigiasi trauka ir panasiai ties tais 2200RPM pradeda lyg ir trukcioti/pulsuoti lyg ir vienodais intervalais. Kai perlipa 3000RPM vel pucia kaip velnias. Dar idomus dalykas, kad apsukas keliant 1 ir 2 begiais tu simptomu nera apart bukumo, o jau 3,4 ir 5 begiais jau durnystes su tampymusi.
Aisku prie viso to masina absoliuciai buka iki turbos. Vedasi gerai, nedumija. Kuro sanaudos padidintos lyg ir... vidutines 8,8Ltr: Miestas 5%, uz miesto 95%.
nu nzn ar cia susije su pakeistu oro filtru... Man cia daugiau itarimu MAF ar EGR arba su interculeriu.
Citatamodka parašė:
CitataIchtiandrs parašė:
Pas mane tokis variantas. Nupirkus - masina vaziavo normaliai, net turbina pust pradedavo nuo 1300 RPM. Pasikeitus oro filtra, turba pust pradejo nuo 1800RPM. Prie to paties labai netraukia. I kalna vaziuojant krenta greitis. Ir turba kazkaip idomiai jungiasi nuo 1800 ir ties 2200 baigiasi trauka ir panasiai ties tais 2200RPM pradeda lyg ir trukcioti/pulsuoti lyg ir vienodais intervalais. Kai perlipa 3000RPM vel pucia kaip velnias. Dar idomus dalykas, kad apsukas keliant 1 ir 2 begiais tu simptomu nera apart bukumo, o jau 3,4 ir 5 begiais jau durnystes su tampymusi.
Aisku prie viso to masina absoliuciai buka iki turbos. Vedasi gerai, nedumija. Kuro sanaudos padidintos lyg ir... vidutines 8,8Ltr: Miestas 5%, uz miesto 95%.
nu nzn ar cia susije su pakeistu oro filtru... Man cia daugiau itarimu MAF ar EGR arba su interculeriu.
Bus EGR man irgi buvo trauka dingusi, ir turba pradedavo tik nuo 2200 kazkur, o paskuj visai netraukdavo, isvale ir sutepe EGR ir atsigavo, pasidare lb jautri, bet db vel pradeda buket :(
Citatammersass parašė:
Citatamodka parašė:
CitataIchtiandrs parašė:
Pas mane tokis variantas. Nupirkus - masina vaziavo normaliai, net turbina pust pradedavo nuo 1300 RPM. Pasikeitus oro filtra, turba pust pradejo nuo 1800RPM. Prie to paties labai netraukia. I kalna vaziuojant krenta greitis. Ir turba kazkaip idomiai jungiasi nuo 1800 ir ties 2200 baigiasi trauka ir panasiai ties tais 2200RPM pradeda lyg ir trukcioti/pulsuoti lyg ir vienodais intervalais. Kai perlipa 3000RPM vel pucia kaip velnias. Dar idomus dalykas, kad apsukas keliant 1 ir 2 begiais tu simptomu nera apart bukumo, o jau 3,4 ir 5 begiais jau durnystes su tampymusi.
Aisku prie viso to masina absoliuciai buka iki turbos. Vedasi gerai, nedumija. Kuro sanaudos padidintos lyg ir... vidutines 8,8Ltr: Miestas 5%, uz miesto 95%.
nu nzn ar cia susije su pakeistu oro filtru... Man cia daugiau itarimu MAF ar EGR arba su interculeriu.
Bus EGR man irgi buvo trauka dingusi, ir turba pradedavo tik nuo 2200 kazkur, o paskuj visai netraukdavo, isvale ir sutepe EGR ir atsigavo, pasidare lb jautri, bet db vel pradeda buket :(
tai jei jau buvo uzsikises egr tai laiks nuo laiko ji ir valyk ir nebus problemu, pries kiek laiko valei?
tokviloj vale kazkur pries menesi, siaip turiu 3 men garantija, tai skambinsiu, ziuresiu ka sakys
tokia minti pamėtėsiu,buvau istriges pusnyje,tai teko uzgazuoti kaip reikiant,isijunge avarinis variklio darbas vos dirba,tarkim kazkoks daviklis duoda signala i kompa ir slopina varikli jeigu jis pradeda durniuoti vaziuojant normaliu greiciu,tada smagiai servisas gali uzdirbti teigdamas kad reikia keisti forsunkes ar turbai sakes,del filtru galvos sukti nereikia,laikinai ismesk oro filtra,atjunk kuro filtra ir matysi ar yra skirtumas
kurioj vietoj randasi tas EGR voztuvas?
Citatammersass parašė:
kurioj vietoj randasi tas EGR voztuvas?
Po desine turi matyti metalini interkulerio vamzdi is virsaus salia variklio, tai jis po situo vamzdziu. priejimas tai nekoks ant 85kw.
Citatammersass parašė:
kurioj vietoj randasi tas EGR voztuvas?
http://www.toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=114711
CitataMindeJ parašė:
Citatammersass parašė:
kurioj vietoj randasi tas EGR voztuvas?
http://www.toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=114711
aciu uz info, jei daznai reiks sutepinet, tai reiks paciam ta daryt, nes servise brangiai tai kainuos kaskart daryt...
Citatammersass parašė:
CitataMindeJ parašė:
Citatammersass parašė:
kurioj vietoj randasi tas EGR voztuvas?
http://www.toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=114711
aciu uz info, jei daznai reiks sutepinet, tai reiks paciam ta daryt, nes servise brangiai tai kainuos kaskart daryt...
reikia ziureti ar jis neapsineses, siaip didele tikimybe kad pas tave elektrine dalis streikuoja
Siandien su draugu kalbejau, kurio avensiui dingdavo trauka. Tai jam forsunkes saibom isejo, pasikeite ir viskas ok, bet priezasti pasake kad bloga filtra kuro dedavo. Tai dabar jau dedas rimtus filtrus.
CitataKesteliss parašė:
Siandien su draugu kalbejau, kurio avensiui dingdavo trauka. Tai jam forsunkes saibom isejo, pasikeite ir viskas ok, bet priezasti pasake kad bloga filtra kuro dedavo. Tai dabar jau dedas rimtus filtrus.
na kiekvienas atvejis skirtingas istikruju, zinau daug atveju kada dinginejo trauka, keite purkstukus o problema buvo egr. O kaip jie nustate kad del blogo filtro? O gal del blogo kuro? Teoriskai firma filtro nera svarbi svarbu kiek mikronu praleidzia.
nu tipi isarde filtra ir parode kas kaip ir kur. Nu zmogui irode kad reikia rimta filtra pirkti, o ne ten kur tuoletinio popieriaus ruloniukas idetas :)
Egr voztuvus 2vnt turiu 85kw 2.0d4d 6kontaktu.Pardavimui.Bei 4vnt forsunkiu dvieju kontaktu.Turba 85kw ledine.
reik turbos, jei ledinė- imu. kieno saskaita tikrinsim? jei ledime- mano, jei ne ladine, -sumokesi man už darbo diena + saliarka iki vilniaus, ar gerai?
na kaip ir dėl traukos dingimo temoje šitas klausimas. Taip dinginėjo trauka, kaip ir čia rašoma tokiais protarpiai dingsta atsiranda spaudžiant gazo pedalą. Viskas tvarkoj jau taip buvo vėl pasikeiąiau kuro filtrą ir viskas gerai. Tik klausimas iškilo. Sofima filtras atlaikė 2 metus mann+h atlaikė 6 mėn. tai klausimas ar sofima filtras toks prastas buvo, kad tiap ilgai neužsikimšo ar mūsų degalinėse toks prastas kuras, kad geros kokybės filtrai taip užsikiša?
Ir dar, kodel turbos putimas (nors jos lengvas svilpimas girdisi visa laika beveika) pradejo jaustis tik atkarpoje - 200 "abarotu". Tai yra masina iki 1800-2000 buka kaip nezinau kas, tada nuo tu 1800-2000RPM biski rauna iki 2100-2200RPM kokiu ir tada jau kaip Dievas duos - dziaugsies jei vaziuoji i pakalne, jei lygiu keliu ar i kalniuka - blogiau uz dyzeli be turbos.
Beje kazkas minejo, kad intercooler'iui kazkas gali buti. Kas konkreciai? Ar iseina tai prasitikrint namu salygom?
Valio!!! Mano beda su variklio durniavimu - isspresta. Atsirado trauka, net pakrauta masina begejasi i tuos pacius kalnus, i kuriuos i bezdedavau tik 3 begiu.
Kas daryta: Isplauti MAF ir EGR. Viskas po sito ir atsigavo.
Jei noresit darbo eigos - parasysiu.
Butu gerai kad papasakotum eiga.
Prisiprase kazkas:
Zodziu taip. Reikalingi irankiai: 10, 12 patogus raktai, geriau terksles su prailginimais, kryzminis atsuktuvas, krokodilines reples, na tos, kur apziojimas koreaguojasi, peilis arba plokscias atsuktuvas.
Kad is Previjos islupti MAF'a, reikia isardyti visa oro filtro deze (nebent, turit mazyti atsuktuveli ir mazas rankytes, ir jeigu varzeliai neuztriuskinti, tada imanoma, bet nerimta). Ardom oro paemimo "gerkle" – du plastmasiukai prie groteliu, vienas greiciausiai nulus.Juos issegus "gerkle" sukame pries laikrodzio rodykle iki uzklius uz krasto – keliame/mauname vertikaliai, kad nusimautu nuo alkunes iseinancios is oro f. dezes. Nuardom akumuliatoriu ir metam salin. Atidarom filtro deze ir isismam oro filtra. Atsukam varzta laikanti apatine oro f. dali. Jis randasi desinej giliai prie kuro filtro. Atsukus ji, apatine dezes dali reikia stumti nuo saves, kad issimautu du laikikliai ikisti i akumuliatoriu laikanti pada. Traukiant ta dali lauk – isitikinti, kad virsutine dezes dalis maksimaliai atsikelusi ir nebekliuna du auksti pypsikai/kreipiancios, skirtos teisingai sukabinti iskabinti abi dalis. Jei jau apatine dalis guli ant zemes, virsutine nulenkiame ir atsuke du varztelius (kryzminiu atsuktuvu) lengvai istraukiame MAF'a.Aisku pries tai geriau butu atjungti "fyske". Savo atveju as nuo isiurbimo zarnos atjungiau/ ismoviau visa virsutini dangti su visu MAF'u. (nes lauke buvo -7, o as be garazo, tai begom i rusi). Realiai patarciau ir jums taip pat padaryti, nes tam dangtyje, siurbimo angoj yra tinkliukas, kuris prisiveles visokiu siuksliu ir jas reikia irgi isvalyti. MAF'o valyma atlikau naudodamas ale "electric component cleaner'i", juo nupuciau visas tris ale varzas/davikliukus ir leidau isdziuti.Mokyklinio teptuko joms pavalyti nenaudojau (paziurejes i ju pazeidziamuma – suabejojau mechaninio ju trynimo efektyvumu ju nepazeidziant), tik purskalu nuvariau. Deze su visu tinkliuku grudau i kriaukle ir po tekanciu vandeniu su didesniu svariu dazymo teptuku viska istryniau, pabaigoj dar nupurskau tuo paciu purskalu, kad neliktu kokiu riebalu likuciu, prie kuriu labiau viskas kibtu. Si mazga isdziovinam ir atgal istatom MAF'a.
EGR. Kadangi oro filtro deze isimta – laaaaaaabai lengvas darbas su EGR. Jis randasi kaip tik jums is kaires (variklio desinej ;-) ) beveik per variklio viduri aukstesnej pozicijoj, sakykim. Youtube yra filmukas kaip jis atrodo ir kur daugmaz randasi. Ji lengva atpazinti is dvieju vamzduku i kuriuos pajungtos dvi "slangeles" ir virsuj pajungta "fyske". Atjungiam "fyske" numaunam, tik labai atsargiai "slangutes", reikia tureti kazka 6mm skersmens, kad jas uzkimsti, nes bega ausinimo skystis. As naudojau mokykliniu piesimo teptuku kotelius, nes jie kugiski ir tam labia tiko, nes nezinojau diametro. Belieka atsukti EGR'a laikancius 3 varztus – 1 varztas apacioje ir 2 verzles is sonu. Graziai numaunam. Toms atsiberusioms, pajuodusioms angoms variklyje nieko nedariau tik nuvaliau metaline sandarinmo plokstele. Turim nuimta EGR. Nuo jo virsaus nusukam (cia reiks atsukti 3 vnt varztelius (berods 6mm galvos)) ta "kepure", kurioje "fyskes" lizdas – su juo nieko nedarom, padedam i sona. Cia reiks atsukti 3 vnt varzteliu (berods 6mm galvos). Visa sita plika EGR as nardinau i inda su karbo cleaneriu. Skystis karbiuratoriams plauti, nes purskiamo negavau. Nu ir ka, zaidziame, galit naudoti skudureli, maza, trumpais seriais teptuka, ausu krapstukus (tik ziureti, kad atmirkus vata nepasiliktu viduj), plaunam trinam, krapstom, naujai isplaunam uzpilam/uzpurskiam naujo svaraus skystimo. Atliekant procedura, reikia pirstu paspaudinet pati voztuva is galo , kur spyruokle. Taip pat labai kruopsciai nuvalyti visa voztuvo briauna, kuri bus prieinama tik kai busite pilnai nuspaude voztuva. Per angas bus pasiekiama tik 1/6 voztuvelio dalis, tad paeme tam gale, kur spyruokle, visa asi po biskiuka pasukame su visa spyruokle, aisku ji biski traskes, bet nesulauzysit, tiesiog jos galas trinasi i pavirsiu. Baigiam plauti, jei jau atrodo, kad daug matosi svaraus metalo. As pabaigoj dar tuo paciu "electro cleaneriu" nupuciu ir leidzu isdziuti. Surizikavau uzmesti pora variklinio tepalo lasu ant aseles voztuvo viduje (per anga esancia arciau spyruokles). Tai kad tas tepalas patektu I viduj esancio kakliuko vidu. Na ir dar pramankstinau voztuva, kad tepalas suteptu visa, besitrinanti pavirsiu. Gal ir nebuvo butina, nes riebus pavirsius labiau traukia suodzius, bet nuplautas metalas – sausas ir beistrinantys pavirsiai, manau be sutepimo – niekaip.
Na ir ka, viska surenkame atbuline tvarka. Galit skaityt is apacios i virsu ;-)
Sekmes darbuose. Jei kas neaisku - klauskit. Patikekit, tai labai paprasta. Ir cia Previos vargai, nes vietos po kapotu, kaip...... Su Avensiais ir Corollom turetu buti lengviau, kas reikstu ir greiciau.
Atsiprasau, kad ner fotkiu, tiesiog nebuvo laiko, plius ne LT darbai atleikami buvo, o ir fotiko su savim neturejau.
Dekui uz paaiskinima, o corolla D4D 85 kw MAF ten pat bus, ir ka jis reguliuoja, ar butina ir ji valyti?
MAF, jei nepaistau, matuoja oro mase/kieki/temperatura. Realiai nuo jo signalo priklauso, misinio gamyba. Kas realiai mano atveju padejo - negaliu pasakyti, galejo uztekt isvalyt tik MAF arba tik EGR, bet del galimybiu stokos, tuo paciu ardymu valiau abu. Corollai bus 10 kart lengviau. Jei gamintojas nedare burtu, tai MAF turi buti iskart ant vamzdzio/angos (kokie 5cm nuo oro filtro) toj pusej, kur jau oras eina link turbos. Kazkaip sunkiai as cia paaiskinau. Realiai Youtubej, regis yra su Corolla filmukas, paieskok. O kodel tu mastai ji valyt? irgi i kalna neina ir leteja?
Ten kur Ichtiandrs šnekėjo apie MAF - tai tie siūleliai patys nusivalo nuo dulkių, ijungus degimą jie gan smarkiai įkaista ir viskas nudega, Taigi valyti galima nebent ta tinkliuka pirešais. Šiaip ant naujesnių mašinu nebeturėtu būti tų siūlu, kitaip ten biški
CitataIchtiandrs parašė:
MAF, jei nepaistau, matuoja oro mase/kieki/temperatura. Realiai nuo jo signalo priklauso, misinio gamyba. Kas realiai mano atveju padejo - negaliu pasakyti, galejo uztekt isvalyt tik MAF arba tik EGR, bet del galimybiu stokos, tuo paciu ardymu valiau abu. Corollai bus 10 kart lengviau. Jei gamintojas nedare burtu, tai MAF turi buti iskart ant vamzdzio/angos (kokie 5cm nuo oro filtro) toj pusej, kur jau oras eina link turbos. Kazkaip sunkiai as cia paaiskinau. Realiai Youtubej, regis yra su Corolla filmukas, paieskok. O kodel tu mastai ji valyt? irgi i kalna neina ir leteja?
pas mane panasiai, bet ne visada, kartais viskas gerai, na o kartais nors islipes pasistumk, kompa kai buvo pajunge, tai rodo kazka su ismetimo sistema, bet galvoju kad reikia isvalyti siuos dalykus, nes ismetime isskyrus uzsikisusi katalyza nezinau kas galetu buti
Su Previu tikrai sutinku. Nes mano MAF tie siuliukai gan svarus atrode, apart vieno, regis tas kur giliau pasleptas. Gal jie savaime ir nudegina viska, nes ten turetu gerai jie kaisti....
O del corollos - greiciausia EGR valymas gali duoti stipru pagerejima. Nes manau maniskei irgi, labiau jo valymas padejo nei kas kita.
Pries pora dienu ir pas mane tokios nelaimes su dinginejimu traukos. Filtras keistas pries 3-4 menesiu, pravaziavau jau apie 10k km . Ar galejo uzsikimsti filtras? Filtras man, toks mazesnis negu kad buvo originalus, berods denso. O jai tarkim su egr problemos ar uzsidega kokia lempute skydelyje? gal kas zinot ar galima ji patikrinti diangnostikos pagalba?
Toks ispdudis lyg su kuru kazkas, bet....
Gal galite pasakyti kada pradeda veikti EGR? Kazkur skaiciau kad uzkaitus varikliui iki darbines temperaturos ar tiesa?
Nu va.Neilgai dziaugiausi.... ;-( Dvi dienas smagiai pavazinejau, o trecioj dienoj uzsidege CHECK lempute ir masina visiskai nebeklause greicio pedalo. Uzgesini 5 sekundem, vel uzvedi, vel vaziuoja. Kartais leidzia 100KM nuvaziuot, kartais po 5 km tas pasidaro.Ant laisvu dirba, bet masinos pajudinti neina. Vel uzgesini, lukteri, uzvedi - vel kaip niekur nieko. Ir taip kasdien. Beje, regis net kuro sanaudos vel padidejo kartu su Checko uzsideginejimu. Kaip suprantu, be kompiuterines diagnostikos - nieko nesuzinosiu. O gali buti tokia reakcija i besikisanti kuro filtra? Bet masina vaziuoja kaip vaziavusi, kol vel nesugrybauja...
Kadangi tenka tuneliais vaziuot ir kai masina sustoja tunelyje - nelabai jauku, patarkit, kas gyvas, prasau.
CitataReniuz parašė:
Gal galite pasakyti kada pradeda veikti EGR? Kazkur skaiciau kad uzkaitus varikliui iki darbines temperaturos ar tiesa?
netiesa, jis visada veikia, nera skirtumo ar saltas ar karstas variklis.
Ichtiandrs, galbut reiktu pakeisti visa MAF davikli. Ten yra siek tiek elektronikos, kuri ir gali psichuoti. MAF elektronikai tenka gana dideli temperaturu ir dregmes svyravimai. Nematau prasmes valyti to MAF siuliuko, nes ji skalauja oras praejes pro filtra. Jei meta klaida, tai ja galima butu identifikuoti diagnostikos metu. Pradziai siulyciau diagnostika
EGR ar kuro filtras? Kartais kai vazioju dingsta trauka, trauka atsiranda nuo 2500 stuku apsuku, ant laisvu dirba ir gazuojasi graziai. Ka manot? Kai turejau ankstesni auto ir buvo uzsales kuras, tai ir ant laisvu nenorejo dirbti, kai bandai duot gazo burbuliuodavo... Belieka tik egr?
Turiu egr voztuvus 2vnt. 85kw 2.0d4d elektrinis 6kontaktu 150lt vienetas
Tai vat siektiek atsilus teko ir man uzsiimti EGR ir MAF valymu. Gan paprasta viskas, uztrukau apie 1 valanda, galima ir greiciau, bet pirma karta darant ir dar sau norisi kuo geriau is krupsciau pasidaryti. EGR ploviau ultragarso voneleje su vandeniu ir fairy, atsiplove puikiai, kaip naujas. Nereikejo nei ten sveisti, nei ten kokiu karburatoriu valymo priemoniu. Beto ultragarsas isplauna ir ten kur paprastai neprieisi.
MAF buvo irgi apsinese, tai tuos mazus 3 dacikiukus nuvaliau su spiritu ir ausu krapstuku. Valiau ziuredamas per mikroskopa, nes be jo manau didele rizika juos nulauzti, ar sugadinti.
Viska sudejau ziuresim kaip bus, ar padejo ar ne. Tikiuosiu kad taip bus isspresta traukos dingimo problema.
Citatadzonas parašė:
Ichtiandrs, galbut reiktu pakeisti visa MAF davikli. Ten yra siek tiek elektronikos, kuri ir gali psichuoti. MAF elektronikai tenka gana dideli temperaturu ir dregmes svyravimai. Nematau prasmes valyti to MAF siuliuko, nes ji skalauja oras praejes pro filtra. Jei meta klaida, tai ja galima butu identifikuoti diagnostikos metu. Pradziai siulyciau diagnostika
As kaip tik manau kad verta bandyti valyti, nes plika akimi atrodo normaliai, o ziuredamas per mikrsokopa jis atrodo apsineses suodziais, o nuvalius visas blizga. Cia kalbu apie ta tariam siula kuris yra pasislepes giliau ir kur sunkiau prieinamas. Blin dabar tik atejo i galva kad galejau padaryti fotkiu.... Blin blin...
Arba cia tikejimas arba man istikro atrodo kad trauka pagerejo palyginus kaip buvo kai is pradziu, kai nedinginedavo.
Cha , Arturas, tau bepigu, kai turi po ranka ir vonele ir ultragarsa. As parasiau varianta koks tik gali buti blogiausias - be garazo, ir ka buvo galima rasti po ranka. Bet vistiek saunuolis, kas tokius irankius turi - padarys dar lengvesni darba. Sekmes.
Pas mane masina jau antra diena neuzdega Check'o ir masina nedusta. Vienintelis sutapimas, kad lauko temperatura pakilo auksciau nei -10 laipsniu. Kaip ir vel nesa i MAF gedima....Ar ne?
Sveiki-Toyota myletojai.Papasakosiu savo istorija.Perskaiciau visa foruma apie Previa-kas gerai kas blogai.Pas mane taip pat nera traukos.Kol kas jos dar nerandu-nes isbandziau jusu minetus ieskojimo budus-pakeiciau(srauto matuokli).isvaliau-Agr,nors buvo sakyciau svarus,galu gale ispjoviau katalizatoriu- nulis emociju,BUKA masina nors tu ka-kas keisciausia jokio klaidu nemeta-neatsiranda CHECK-tas varikliukas-nebeisivaizduoju nei ka daryti-dar sutariau kad ieskos man turbo valdyma tirs(vakumus)-gal but asele nesivaldo-dar kitur sake purkstukai-nelabai noriu tiketi-nes su pilna serviso istorija 117 000km rida -viskas kaip nauja-gaila net ardyti-duoti time garaziniams draskyti masiniuka.Pats vazineju su Carina E -be turbo,,,sakyciau manoji geriau traukia us Previa-ir siaip neuzmusama masina jau 7 metai jokiu bedunera-noriu pasikeisti auto-bet va tokia problema turiu-keisiu dar kuro filtra bandysiu-nes jauciasi kad virs 2000 apsuku nenori imti -daugiau -sunkiai apsukas ima-sakyciau tokia nuojauta kad kaip kausas nedirbtu-kaip sako-Traylina variklis-gal pursktukas koks-net nesitiki kasd prie tokios ridos taip gali buti...Lietuvoje dar neekploatuota.Laukiu jusu patarimu-nors jau ju cia pilna....:)
Ichtiandras -gal tel numeri savo gali duoti-pats tokiu problemu turejai-o mes kaip ir is panevezio...
Padurniava ir mano Previa 2002 D4D per salcius, uzsivest nebenorejo, grobia ir gesta. Pakankinus uzsivede, bet dirbo puse apsuku laisvom ir neprieme gazo. Islupau katalizatorio, turbina buvo pries tai restauruota, filtrai pakeisti, bet po ispjovimo katalizatoriaus, o gal oras atsilo, trauka atsirado, bet iki 3000 rpm ir viskas. Tai nupirkau hemikalu i baka sliuks kur sistema pravalo, na gal isdege puse bako, tai masinike kaip laikrodis atsigavo ir sanaudos trasoje vidutiniu 110 km/h 4,5l. Meistru normaliu mano kraste nerasi, o apie diagnostika ir kalbos nera, paskutiniai prisvilo prie 4 purkstuko, mol tas jau puse savo pajegumu bedirba.