Kas sakė, kad toyota avensis yra gera mašina - ŠUDAS paskutinys. Įsivaizduokit turėjau 4 mašinas, tik šita 2004 D4D 2,0 pareikalavo tiek daug invęsticijų. Kur tai matyta, "nauja' mašina o gali važiuoti tik apie 15000 km. Poto keisk detales, kurių kaina viršyja kitą prastesnę mašiną. Tai yra už tuos pinigus gali nupirkti kitą auto. Nesakau, kad neturiu pinigų, bet kai sužinojau, kad mašinos resursas toks mažas nusiminiau. Ką tie siauraakiai gaminti nemoka, o gal tai tik gera reklama šudinam daiktui. Tai mieli forumiečiai džiaugities kiek norit, bet toyota "Š" paskutinys.
Itariu kad tau spidometras masinai buvo atsuktas ar nieks nevuvo tvarkyta.
jeigu nemoki pirkt masinu tai ne gamintojo beda, o tavo.bet kokia gera masina galima davaryt iki lauzo labai greit. beje idomu suzinot kokios ankstesnes tavo masinos buvo.
Pirkti, cha cha tai tikrai sugebu. Bet kur tai matyta, kad mašinos resursas apie 15000. Negali pati mašina taip gesti, nesvarbu užvaryta ar ne (tai juk toyota). Anos (ankstesnės mano mašinos) buvo žymiai senesnės, bet net nežinojau kas yra tas smagratis. O čia še tau apynaujis BROKAS, ir kiek domėjausi beveik visoms toyotoms ta pati bėda. Teko bendrauti su keletos šio apynaujo broko (kitaip nepavadinsi) savininkais. Tai vienas sumokėjo 4.100, kitas panašiai. Ar ne per daug sutapimų tokiai mašinai. O gal ir jie "nemoka" pirkti, manau kad jie apsiriko - ne tos firmos mašiną nusipirko. Va bendradarbis turi FOKUSĄ (paskutinė mašina kurią pirkčiau), bet jis nežino kas tas smagratis.
Mano ankstesnės: Opel astra'92
Delfinas'94
Mitsubish Space Runer'95
Toyota Picnic'99
Tai gal 150 000?
na idomiai cia... ,o kaip su picniku ..kiek pravaziavai is viso km.. ,kai nuspirkai.. na ir ar buwo problemu.. ir kdl iskeitei i avensi?:)
va cia jis parase kodel iskeite:
http://www.toyotaclub.xz.lt/forum/viewthread.php?forum_id=114&thread_id=127&pid=2769#post_2769
nuo vilko ant meškos.
Kas dėl garso izoliacijos, tai pas mane magė labai garsiai groja. :):):)
Cia yra nesamone 15000 ir masinai viskas^^
Man atrodo biski skaiciukus sumaise, gal tikrai 150, o ne 15Kkm? Nes, jei kiekvienam Avensiui po 15 reiktu keisti sia detale, tai niekas nevazinetu Avensiais... O kas zino, kiek laiko atlaiko tas smagratis kai ji pakeicia? Ar vel tas pats intervalas ir keisk? Ir taip kas 150Kkm????? :o
Koks kosmaras, lauzas pakliuvo :)
Bet kurios markes auto perkant gali taip nepasisekt, tai jei nori kad butu ciki imi is salono ir pirmyn :) O kad ir apynaujes, bet nenaujos pirkimas, kaip ir daug kur rasosi, yra loterija :)
Is keturiu viena prastesne, ne taip ir blogai :)
O cia dabar rekaut apie sudus...
Ir taip gaunas kad kiek itartinai nuskambejo fraze "Pirkti, cha cha tai tikrai sugebu."
na to smagracio intervalas yra 150k -190k km. tai cia taip toyota ant sito sutaupe, baige garantinis ir keisk. Is patirties zinau ko naujesne tuo blogesne, as asmeniskai neujesni avenis kazin ar pirkciau. Prie kiekvienos masinos galima prisknist, kad ir prie to mineto focus jei pas ji variklis tdci tai jis dar nezino kas reiskia purkstuku pakeitimas... ir tokiu galiu minet begalo daug.. nes aplinkui daug zmoniu kurie nukenteje nuo visokiu masinu..., kad VW/Audi zymieji TDi varikliai pas kuriuos oro srauto matuokliai taip pat greit iseina kaip avensiu D4D smagraciai, o dar vokisku varikliu drebejimas tai nevienas sh... taip baisiai nedreba... krc tema neissemiama.. Kaip yra su visom prekem kuo mazesni zinoma daikta perki tuo didesne tikimybe, kad nusipirkis bloga, cia kaip pasakiu visi gali pagaminti gera daikta tik didesnis sansa pas prastesniu gamintojas, kad tarp geru daiktu dazniau pasitaikys blogu, nei pas geresni gamintoja. Nu blin ir pats ciut suprantu ka parasiau.
Citataketvirtasis parašė:
Kas sakė, kad toyota avensis yra gera mašina - ŠUDAS paskutinys. Įsivaizduokit turėjau 4 mašinas, tik šita 2004 D4D 2,0 pareikalavo tiek daug invęsticijų. Kur tai matyta, "nauja' mašina o gali važiuoti tik apie 15000 km. Poto keisk detales, kurių kaina viršyja kitą prastesnę mašiną. Tai yra už tuos pinigus gali nupirkti kitą auto. Nesakau, kad neturiu pinigų, bet kai sužinojau, kad mašinos resursas toks mažas nusiminiau. Ką tie siauraakiai gaminti nemoka, o gal tai tik gera reklama šudinam daiktui. Tai mieli forumiečiai džiaugities kiek norit, bet toyota "Š" paskutinys.
Biski jaunuoli uzvalgyk kokiu vitaminu nuo streso, ir kita karta eidamas i turgu pasiik koki dede, kad padetu tau issirinkti, nes matau esi naivuolis geras, jei 2004m masina gali buti su 15ooo rida...
Pries perkant masina reiktu pasidomet apie ja, net Toyota gamintojai pripazino, kad sio modelio pirmi du metai yra nenusiseke, kas ir yra `03 ir `04. nuo `05 jau ejo pataisyti modeliai. `04 metu gale buvo atsaukta nemazai modeliu del broko, bet nevisi ir stai tu turi isskirtini Toyota modeli kuris genda. Ant kiemo stovi `05 galo D4D 2,0 l ir kiek man zinoma jokiu problemu neturejo ;)
siulau uzdaryt sita tema, nes cia bereikalingos diskusijos, sukeltos vieno neismanelio.
Nemanau, kad reiktu uzdaryt, reikia juk visokiu nuomoniu, reikia gint gera Toyota varda ;)
Citataunholy parašė:
siulau uzdaryt sita tema, nes cia bereikalingos diskusijos, sukeltos vieno neismanelio.
Aš neprivalau išmanyti apie mašinas, aš privalau gerai išmanyti savo darbą. Nes tik iš savo darbo užkaliau tokius pinigus, kas nebudinga mumyse. Dėl skaitliuko, tai nedarašiau vieno nulio 150,000. Ai vos nepamiršau: ant mano mašinos galo buvo pardavėjo lipdukas tipo 5 metai garantija arba 160.000. Tai tie siauraakiai reiškiasi puikiai žino šią problemą. Tad nuo šiol man toyota prilygsta fordui arba vienas žodis "Š".
P.S. Va kaip pagyvėjo forumas, nes ir man jau pradėjo darytis nobodu.
Niu tai kitas reikalas :D juk yra skirtumas tarp 15k ir 150k :D
O garantija tai paziurek kur kituose masinosi skirtusi ? :D Panasiai visur ir niekur nuo to nepabegsi.
O jei tema sia uzvedei tik del to kad nuobodu tai atsiprasau...
tai jei neprivalai ismanyt tai ir neturek tokios dideles kompetencijos rekti kad toyota sudas ir t.t. ir jeigu jau taip uzkalineji pinigus geriau uz visus tai pirk nauja ir nereikes tiket lipdukais. beje parodyk kita masina kuriai suteikiama kitokia t.y. didesne/geresne garantija jeigu tau netinka 5 metai :)
Išvada: mašiną reikia pirkti gerokai iki 150k, po 150k arba apie 150k (nusiteikus investuoti).:)
Parašiau savo nuomonę tiems, kas norės pirkti tegul žino, kad toyota nėra patikima ir gera mašina, o tik išpūstas burbulas. O tai visi tekalba: gera, patikima, negendanti. Aha norėtumėt, genda dažniau nei opelis ir taisymas. Ką ten taisymas, detalių nelabai ir gauti įmanoma. gerai, kad EOLTE ant padoraus vadybininko "užšokau", padėjo.
Ne visi automobilių pirkimo loterijoje būna laimėtojais. :(
Matau ,kad atejo toks metas ,kai viskas leidzia,ir privalai keisti ,nes nevaziuos.ir ne tau 1am.susitvarkys ir bus bitute.nenukabink snarglio.aisku,pinigelio gaila .nelengvai jis pareina.nepasiseke ,uzjauciu.
Tai tada matyt tau neverta pirkti automobilio, nes manau apie absoliuciai bet kurios markes auto rastum tokios info, kad kazkas nusipirko, ir iskart pabyrejo, tai kam tiek streso, geriau vaiksciok sau pilnom kisenem tu "nebudingu mums" pinigu, ir sudintis nereiks
ketvirtasisi tai tu ir sakyky, kad butent tavo toyota pastoviai byra, o ne apskritai toyota sh... pvz. as gyvenime merso nepirkciau( na aisq nesakyk niekada), nes kaip ir tau su toyota taip man su mersu c klases tokia problema buvo, kad jos net negalesjo niekas issprest, atstovybe, net pasake: zinom ta prblema keisk masina, nes ta kas sugedo kainuoja pas juos 12k LTL
Čia kaip pasakius.. jeigu nori neturėti problemų pirk naują iš salono..tada bent garantija yra. ;)
Vai vai skaitau skaitau įdomu. Tai tiek to sielvarto, važinėja mano mašiniukas kaip bitutė. Aš tik savo nuomonę pasakiau, nebyra ji visai. Per tuos sniegynus labai stabiliai rieda (pas mus sniego kalnai) Tik sakau tokios mašinos su tokiais gedimais turi išvis negęsti. Kalbėjau su nevienu toyotos vartotoju tiesiogiai na tikrai juokas neima RAF 4, AVENSIS-VERSO, AVENSIS - irgi ta pati liga. Kas dėl loterijos, tai nepasisekė tik su viena mašina: Mitsubishi Space-Runner.
tai matai, kad forumuose visi ir rašo apie smgračio problemą, nes visi ją žino ir čia gaunas loterija ar bus ji pakeista ar ne. Kaip ir kituose forumuose rašo apie tų mašinų problemas, kam kokia pasitaikė. Aš kai pirkau savo tai net girdėjos, kad jam ateina paskutinioji ir tam ruošiausi.
Kad čia daugiau emocijos veikia nei loginis mastymas. Perki naudota masina ir nori kad viskas butu čiki. Taip nebūna. Tada eik į saloną ir imk naują. Yra ta smagračio problema nu ir kas. Pasikeisi ir toliau važinėsi...
teko ir man senkaba pasikeisti,gerai ,kad smagratis paprastas-ir tai 2stukos isejo.ir 5 begio drantatati reikejo keisti-vel 950 lt.forsunkes pakeitimas atsistojo palei 1500. o kai stirnaite sulankste prieki,tai skardos su dazais ir diagnostikom(pilnos istorijos kazkur forume)dar netoli 3000. kaip jau viena syki minejau:gal geriau paeiliui 10-15 golfu buciau nupirkes,isvazineju baka benzo,perku kita, sena i siuksliadeze ismetes.gal pigiau butu gavesi.:|
As tai kazkaip pripratau, kad turi masina, tai turek ir piniga ja islaikyti, jei nenori taisyti, tai srotas bus jai paskutine vieta... Pries metus pirktam Avensiui (2.0 D4D, 2000m.) jau sukisau > 5KLt nu ir ka... Tai padangos, tai vairo kolonele, spyruokles, stabdziu diskai, kaladkes, skysciai... Is rimtesniu bedu, tai tik kad vairo kolonele prakiuro ir spyruokles kaip tycia is visu galu luzo... Visa kita, kaip ir savaime buvo...
Pries tai buvusios masinos reikalavo tikrai ne mazesniu investiciju... Nejaugi man taip nesiseka pastoviai? :)
Teisingai Smac, turi masina reikia ir turet uz ka islaikyt, tuo labiau kai ne naujas perkam ;) Cia kai buna nusiperka masina, vaziuoja su ja koki savaitg i soda ar pan, per pora metu numina 5tkm ir tada sako - ot nusipirkau, ot gera masina, nieko nedariau per 2 metus. :) Kiti prisiklauso, irgi uzsimano taip, tik pvz nusipirke vaziuoja jau gerokai per 50tkm i metus, ir stebisi, kad tai kainuoja :) Tai ka, tada reiskia bloga masina?
Na aisku kitas dalykas kai jau viskas pasipila is visu galu, tada jau nekas, o buna ir tokia stadija..bet dazniausiai kai laiku nepriziuri.
As va rodos bedu neturejau, jau kiek daugiau metu avensi turiu, bet sudejus vasarines, ziemines padangas, visu dirzu keitima, berods 5x tepalu keitimas, dar sis bei tas tai berods virs 5t gaunas..
Na aisku kitas dalykas kai jau viskas pasipila is visu galu, tada jau nekas
tai jo apie rida niekas negalvoja. Kai as budamas studentas, vos sukrapstydamas ant bezno dakalinejau Audi 100 turbo quattro, tai su tokiais pasivazinejimais iki draugu ir atgal gal 2 metus pratempiau nieko nedarydamas su masina, o paskui nori nenori prasidejo bedos. Is pradziu mazos, o paskui ir didesnes... Galiausiai uz belenkiek pardaviau, nes neimanoma jau buvo $ kisti toliau... Bet nesakysiu, kad Audi s.d.s, tai buvo puiki masina, puikiai valdoma ziema, deja neturejau finansu ja priziureti tinkamai... gal ir iki siol tureciau :) labai jau grazios balto perlo spalvos buvo :) noreciau dabar tokios spalvos Avensio :)
Oi vyrai neturėjote turbūt Renault,kad Toyotomis skundžiatės:(.Tai mašina ,kuri ir nevažiuodama sugeba sugesti:p.,o ,kaip sako meistrai,jei Renault neapsi....si tepalais tai jau kažkas įtartina ir negerai.Picnicą turiu metus laiko(aišku nevarau po 50k,bet ir su Espace tiek pat važiavau) ir neskaitant eksplotacinių išlaidų (tepalai,filtrai ,diržai) dar neįdėjau nei litoB).net pats negaliu patikėti ,kad taip gali būti 11 metų mašinai.:o.Manau tas išgirtasis Fokusas tikrai prikrėstų žymiai daugiau,,fokusų" už Avensį.
turejome, turejome :) tik Renault Clio, vat aparatas tai aparatas... 1.1 benzas, bet tai kai sugesta, tai tikrai kisi $ kaip i didele masina... pardaviau kazkur i lauzyna, nes jau gale padveskai kazka tokio daryti reikejo, kad vos ne tokia pat geriau pirktis buvo... o dar tie varztai su neimanomu rasu... zvaigzdutes... zodziu nzn kaip kiti Renault, bet tas Clio buvo virsune... net su ZAZ kazkada budavo smagiau vazinetis :) uzsivesti buvo neimanoma normaliai nei ziema nei vasara, nzn kas ten tam varikliui, bet nei vienas meistras iki galo nesugebedavo ji pareguliuoti, problemos likdavo, gerai kad pripratau ir zinojau kaip ir kada reikia pasukti starteriu kad uzsikurtu... bet gera ziema tai buvo lyg kazino losimas... kaip burtininkas vesdavau, kai kiti jau butu akuma nusodine...
Na vien palyginus klubų forumus skirtumas akivaizdus:Renaultclub.lt forumas kaip gyvas čatas tik spėk rašyti,nes visi bėdomis aptekę,na o čia ,Toyotoje,kur kas ramiau:D(geraja ta žodžio prasme).Aišku žmogui visada bus negerai,bet net ir iš salono nupirkus mašiną negali būti garantuotas,kad ji tarnaus be jokių problemų:|,ir jei žmoguj kažkas sugedo nereikia taip peikti modelio apskritai:@
Citatavaldasw parašė:
Oi vyrai neturėjote turbūt Renault,kad Toyotomis skundžiatės:(.
Tai kolkas bent jau sioje temoje tik vienas toks buvo :):)
kam cia Renault uzkliuvo ?! labai gera masina! dar ir dabar vazineju! o istikruju patirtis su Renault tai labai liudna.kaip minejo sugeba sugest nevaziuodama,visiska teisybe.oj galeciau daug pripasakoti, bet tingiu :) sakykit ka norit, bet prancuzu varikliai geri, tiek benzai tiek dyzeliai.
Turejau ir as Renault laguna. Tai ko tik as joje nepakeiciau.Vis galvojau, kad nu va, ta pakeisiu ir jau vazinesiu ramiai. Taciau kur tau. Vel kas nors islysdavo. Vaziuodavo labai smagiai, bet apie remontus tai geriau patyliu...Kiek as i ja sukisau...
Na va jau ant renuku visi persimete :)
Turejau Fiat :) 97 metu. Num ka masiniuke graziai atrode ir smagiai vaziuodavo ir tada prasidejo Kuro valgymas kaip pasiutusi srebe , maniau lemda suejo jei neklsytu 1.6 variklis man valgydavo 13 litru ant simto. Atrodo niekur daug nelegdavau pora dienu ir bakas tuscias jau. padariau diagnostika Tai nieko gero ir neisgridau prasidejo kad reiks pakeisti pradedant nuo stabdzio skycio baigent kompu. O kompas tiek pat kiek ta masina visa kainuoja.
Įdomi tema išsirutuliojo:,, Toyta prieš visus" :).Apie savo Espace tai tikriausiai ir knygą galėčiau parašyti:|.Šiaip kada pirkau buvo juoda ,o per tris metus grynu auksu (pagal investicijas) pasidengė:(
Alfa Romeo 156 :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( tuo viskas ir pasakyta...:@
Cia tai geras.auksine-tikra to zodzio prasme-espace.na o del idomumo-pasiskaitinejau renauto forume.nelabai dziaugiasi ten savo modeliukais.:|
tai ir sakau ,kad forumas ten ,,gyvas"galima susirašinėti kaip čate(tiek visi bėdų turi):(.Na ,bet sako šuo ir kariamas pripranta :|,pardavinėju savo Espace dalimis tai kit žmonės labai patenkinti,sako ,,beveik nieko nedariau tik varikliui kapitalinį ,dėžę keičiau,pečių kokius penkis kartus ardžiau ir t.t.:|"Ir aš galvojau ,,sena mašina ko iš jos norėti?",bet pasirodo ir su sena galima važinėti be didelių investicijų B)
Buvau ir aš kažkada tame forume. Tai ten gyvenimas tikrai verda. ;)
espeisa turim jau kokie 4 metai.beveik 2 metus prastovejo garaze, prireike masinos tai brolis vazineja.siaip stovis geras, bet vis kokia nesamone islenda.bet su rimtesniais masinos agregatais jokiu bedu.beje alfa 156, vazinejau 2 savaites su 1.9jtd,puiki masina, tik pavazinejus ta supratau.o su toyota jau trecia vazineju.pirmoji corolla buvo 1986 metu berots.dyzelis.virinta galva buvo.beveik 4 metus atvazinejom be jokiu bedu.tada atsirado espeisas,ir carina 2, kuriai langai labai rasojo,itarimas didelis buvo, kad biski skendus.bet visa kita ledas.gaila kad teko parduot susikloscius aplinkybems.na ir dabar be jokiu problemu bruzinu avensis:) sekanti masina bus toyota/lexus arba antram plane subaru.tad sekmes man eksplotuojant toyotas ir kitiems:)
jo, man alfa 2.4 JTD irgi atrode ziauriai gera masina, su neralia isvaizda, ir visas toks geris uz tokia tik kaina;) , kol neapturejau jos. Tada prasidejo forumas, skaiciau bedas zmoniu (daugybes) ir pradejau viska is eiles jai keisti ta pati ka jie... Turbina,oro srauto matuokle,vaziuokle (uz 800lt, o barskejo vos ne taip pat) guoliai variklio (nes uzsikirto), sankaba ir t.t.
Visos sitos bedos kone kiekvienoj 156 tik islenda anksciau ar veliau... Reziume 10 000 km - 1700E remontui. Trukus kantrybiai parduota, su dar begalia laukianciu investiciju. Tuomet pasakiau kad issirinksiu tokia marke automobilio, kuri yra placiai zinoma kaip gero automobilio (ko nepasakysi apie alfa, ar renault, fiat ir t.t.) dabar esu patenkintas be galo... tie patys 12 000 km o REMONTO darbam nei vieno lito neisleista pthu pthu pthu !!! (neskaitant, padangu, tepalu, pagr. dirzo) Liux automobilis !B)
CitataJordan parašė:
dabar esu patenkintas be galo... tie patys 12 000 km o REMONTO darbam nei vieno lito neisleista pthu pthu pthu !!! (neskaitant, padangu, tepalu, pagr. dirzo) Liux automobilis !B)
Ir aš patenkintas be galo ir su galu :)pas mane ~20 000 km o REMONTO darbam 160 litų išleista pthu pthu pthu !!! (neskaitant, padangu, tepalu, pagr. dirzo) . Paspjaudau į kompaniją ir aš. :)
Pas man tai buvo su Liutuku nenusiseke. Mergaitei pirkau 306 1.4benzinukas. atrode niu pasaka :) o paskeitus tepalus preadejo variklis durnavot, 3,5 begiai dingynet tai nevelnio. gryzau prie japonu :) Nes turejas Mazda 626, Mitsubishi Lancer ir tada nutariuau ka kitko isbandyt ir padriau kalida :(
Niu o daba avesnis tai liux, tikras lexusas :D Tik va reik duslika pastvarkyt, prakiuro....
CitataJordan parašė:
Alfa Romeo 156 :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( tuo viskas ir pasakyta...:@
Pritariu! Kai sako bože moi, juokas tikrai neimdavo kai teko vazinetis :@
o vat draugo tevui 156 nebyra tik buna kartais neuzsiveda siaip is lempos:) aisku vaziuokle tvarkyt vare i vilniu, nes kaune raktu tokiu neturi,tepala kai keite sako 20 litu, paskui pakeite sake kita kart bus 40 nes priejimas sunkus:) zodziu didesniu bedu kaip kitiems su ta alfa ner,bet manau bus :) na bet tema ne apie tai.
Na va mielieji kokia tema įdomi išsirutuliavo, o juk kažkas norėjo "rakinti".
Taigi ,kad įdomi, tik jau reikėtų ją į naują temą pervadinti pvz. Toyota prieš kitus (ar visus) B):)
Citatavaldasw parašė:
Taigi ,kad įdomi, tik jau reikėtų ją į naują temą pervadinti pvz. Toyota prieš kitus (ar visus) B):)
Na ne taip temą reikėtų pavadinti, nebent "TOYOTA tikrai nėra gera mašina" kaip apie ją visi galvoja.
Eilinis brangus mašiniukas, tik tiek galiu apie ją pasakyti. Bet kad gera tai ikrai nesutiksiu.
O as nesutiksiu, kad ji negera. Nieko nera amzino ir jeigu pasiimi auto kuri pries tai jau daug ko gyvenime maciusi tai nera ko noret. Toyotas ir servisai giria, ir taip jos vertos geru ir patikimu auto vardo. B)
kolkas as visai patenkintas savo senike ;):D
CitataSaulius SSS parašė:
kolkas as visai patenkintas savo senike ;):D
Va ta ir norėjau pasakyti, kad senesnės ilgiau laiko nei tos naujos.
A kuo tai susiije su toyotos ypatingumu :? Cia galioja visom masinom?
Gal geriau konkreciau vardinam Toyotos trukumus, nei bendrai warom ant santykinai patvariu automobiliu vardo. Kol kas as savaja Avensis patenkintas :)
Nesakau, kad nera trukumu: sankaba ir vairo sistema kelia nerima :|
Sveiki,
Turiu avensi '05 D4D universala.Pries tai teko pavazinet su avensiu '98 metu, patiko jos minkstas vaziavimas.Dabar naujosios pakaba kietesne uz senosios.Girdejau kazka, jog vieni avensiai yra minksti kiti kietesni (nuo'03 metu).Gal kas domejotes ju pakaba, ar ten kietesnes spyruokles sudetos, ar amortizatoriai kietesni, ar abu variantai?
Siaip stabilumas kelyje liuks ir traukos uztenka, tik trukumas mano nuomone yra prastoka garso izoliacija, bet cia turbut pas dauguma japonkiu.
Na mano patirtis su reno scenic nera tokia bloga - per 4 metus buvo viena didesne problema - impobilaizeris nuluzo, jo atjungimas kainavo 200 Lt, tik 3 dienas teko ieskoti kas tai gali padaryti.... o daugiau eilinis remontas, kainuojantis ne per daugiausiai.
Galiu pasakyti, kad dabartinis avensis 2001 m. nera toks patvarus kaip pries tai tureti honda civic 1989 m. ir 1992 m. (po penkis metus vazinejau ir vargo nemaciau), bet cia turbut del to, kad naujesnes masinois visos mazioau patvarios. Pagrindine problema- 1.8 vvt-i mataras tepala valgo, o dar visokiu smuklmenu: pvz. duru uzraktas...
Na, apie Corolla verso 2006 m. kol kas tik patys geriausi atsiliepimai, ziuresim kaip toliau bus (tiesa ji eksploatuojama tikari nedaug).
manyciau, kad klaivla vertint naudotas masinas, reiktu vertint automobilius perkant juos naujus ir kaip jie atlaiko pirmus į metus. Nes ne vienas nezinome, kaip pries tai buvo vazineta su tuo auto ir priklauso kaip pats vaziuoji, kaip espkloatacija priziuri. Kartais gali nupirkt Opeli labai sekmingai ir Toyota vaisiskai nudrozta.. Manau tokiu atveju vertinimai visiskai neobjektyvus..
ten norejau pasakyt pirmus 5 metus
Naujos mašinos skirtos važinėti tik kol galioja garantinis. Ir visos nujos yra geros, bet kaip gali sakyti, kad būtent Toyota yra geresnė, jei genda tokie mazgai kuriems neturi įtakos važinėjimo būdas (drožimas). Paprasčiausiai tą gerą vardą joms pelnė senesni modeliai, o tie nauji yra "lepus" "gležni" jautrūs viskam ir visai nepatvarūs.
Pabandyk per google paieskoti kad ir su fraze "Automobilių patikimumo reitingas TUV" ir pamatysi, kokia situacija su auto patikimumu yra. Emocijos dar ne viskas, reikia remtis rimtais irodymais B)
CitataMemelis parašė:
Pabandyk per google paieskoti kad ir su fraze "Automobilių patikimumo reitingas TUV" ir pamatysi, kokia situacija su auto patikimumu yra. Emocijos dar ne viskas, reikia remtis rimtais irodymais B)
Ne emocijos cia pagrindas o pinigai, dideli pinigai. Nes tie mazgai yra brangus ir gauti ju nelabai lengva. Kol juos gauni laikas labai ilgai eina, o laikas dar didesni pinigai. Nors kam cia bereikalingai ausinti burna vazineju ir tikrai "nera geda", dabar dziaugiuosi savuoju auto. Nors sekanti auto pirkciau vistiek toyota, koki "Ravuka". Ta tema parasiau tam kad toyotu savininkai nebutu nosies uzriete, nes tai tik eilinis auto su eiliniais gedimais. Ir tiems kurie nores pirkti savo pirma toyota, kad zinotu kas ju laukia: kokie dziaugsmai ir kokie nusivilymai.
Citataketvirtasis parašė:
Ne emocijos cia pagrindas o pinigai, dideli pinigai. Nes tie mazgai yra brangus ir gauti ju nelabai lengva. Kol juos gauni laikas labai ilgai eina, o laikas dar didesni pinigai. Nors kam cia bereikalingai ausinti burna vazineju ir tikrai "nera geda", dabar dziaugiuosi savuoju auto. Nors sekanti auto pirkciau vistiek toyota, koki "Ravuka". Ta tema parasiau tam kad toyotu savininkai nebutu nosies uzriete, nes tai tik eilinis auto su eiliniais gedimais. Ir tiems kurie nores pirkti savo pirma toyota, kad zinotu kas ju laukia: kokie dziaugsmai ir kokie nusivilymai.
Va čia tai rimtas ir aiškus komentaras, nuo tokio paaiškinimo ir reikėjo pradėt šią temą
CitataIr tiems kurie nores pirkti savo pirma toyota, kad zinotu kas ju laukia: kokie dziaugsmai ir kokie nusivilymai.
Kadangi
Citatatai tik eilinis auto su eiliniais gedimais
ir nereikia iš karto ŠŠŠ. Galima paimti Audi ir sakyti Š, nes jos pakaba byra labai, bet žmonės patenkinti, nes jos skarda laikosi ilgiau nei kitų auto.:)
Kaip sakant tema neišsenkanti galima daug prirašyti, o kas liečia perspėjimą , tai viskas sakyčiau gerai- žmogus pirkdamas žinos su kokia problema teks susidurti.;)
as turejau pries avensis passat 1992 synchro. geras auto, bet nusivyliau po triju metu, labai jau ede degalus, ir pradejo byret, centrinis, kardano velenas, stabdziai, teko parduot.o Avensis nors ir gan brangoka, bet rimta masinke Tuvlitoj pasake, kad tik vairo traukes antgalis gal truput kliba, bet pasake nekeist, bent dar pora metu, nes kinieciu detale suspesi istatyt, o vaiuot jau bus blogai, va taip man pasake tuvlytoje.
Turejau pries tai Renault Laguna, tai nebuvo mazgo, kurio nebuciau pakeites. Po siai dienai negaliu i jas ziureti... :)
Kodėl būtent Avensiu nusivyliau, nes prieš tai turėjau Picnic-ą. Du metus važinėjau absoliučiai nieko netaisiau. Pirmesnė toyota buvo senesnė po nedidelios "avarijos" pravažiavus virš 200.000. Ir tas kas ją nusipirko irgi nieko jai "nedaro" tik tuos standartinius dalykus diržai tepalai ir pan. Dabartinė gi iš pažiūros "lėlė", (graži ji man) nu bet jau tokia "CACA" kaip kūdikis.
dabar jau ir mersus gamina penkeriems metams. juk skatina vartojima, tai ir masinos tarnauja perpus trumpiau. ner ko noret, kad droztum tokiais baisiais keliais ir masinyte butu be priekaistu.
mes cia toj "prabangioj" LT taupom puse gyvenimo, kad nusipirkti padoria auto, o dalis europos ir amerikos uzdirba masinai per kelis metus, kas jiems jas ir leidzia pasikeisti po 5-6 metu ir toliau vargo nematyt su auto gedimais.
ketvirtasis visiskai nesutinku su tavo nuomone, kaip ir minejo pasiziurek praeitu ir siu metu TUV ataskaitas, 2-3 metu ar 5-6 metu toyota vistiek ima auksciausias vietas, nauji modeliai savo patikimumu galiojanciam garantiniam laikotarpy ir pojo vienodai patvarus kaip ir senieji modeliai, tai parodo ne tik 100tukst km. testai. plius pardavimu skaicius isauges kelis simtus procentu daugiau nei pries 10-20 metu. beto toyota inzinieriai kurdami nauja modeli ir siandien atsizvelgia kaip jie bus eksploatuojami po 10 metu...
bet sutinku, kad deveta auto daug sunkiau obtektyviai ivertinti ar ji gera ar bloga nezinant kaip ji buvo pries tai eksploatuojama. nes pvz man niekaip nedaeina koks turi but vairuotojas, jeigu sugeba uzkalti 3.0 diesel arba 5.0 litru benzinini variklius su auto dezem kuriu amzius vos keli metai, tokiu auto pilnas turgus, nauji 7 klases bmw ar S klases mercedes. dabar musu seimoje si toyota yra trecia kuria pastovei vazinejama t.y. daugiau nei metus ir jokiu problemu nei su 87 corolla nei su 2001 avensiu nebuvo. tad kai kuriems matyt devetos auto pirkimas loterija...
Tas tai tikrai. Kaip ten bebuve, naudotos auto pirkimas yra loterija. As savo turiu jau bus greitai 2 metai ir apart tepalu, filtru ir kaladeliu nieko nesu keites. Kaip as galiu pykti ant Toyotos? Fantastiska auto B)
Gerai paminėsiu tokį faktą: mano buvęs šefas turi Reno-Kangoo berots taip vadinasi tas "kablukas". Tais laikais prancūzų dyzeliai buvo vieni iš geresnių. Ir ką manot po 50.000 motoriukas užkalė, mašina nauja vienas šeimininkas. Pasirodo "kūrėjų brokas", nutrūkus vienam dirželiui pagauna kitą dirželį ir motorui kaput. Tai norit pasakyti, kad Toyotos "kūrėjai" yra dievai ir nedaro jokių klaidų. Kas liečia pati pardavimų skaičių, tai čia nenoriu sutikti. Noriu pasakyti, kad gerai dirba pardavimų skyrius ir gerai padaryta reklaminė akcija. Dėl šių pagrindinių sąlygų ir yra toyota beveik pirmaujančioje pozicijoj. Nepamenu bet kažkur skaičiau apie Toyota Prius: amerikonai ją "parakalinėjo" ir paneigė japonų gandus, kad jinai yra labai ekonomiška, labai ekologiška ir dar ten daug punktų. Vėl gi sakyčiau gerai dirba "siauraakių" įvaizdžio kūrėjai.
Del ivaizdzio tai teisybe. Kiek teko susidurti su igaliotais Toyotos atstovais, tai savo darba jie issiaiskindami kliento poreiki ir parodydami demesi dirba labai gerai. Isvykus po keliu dienu paskambina, pasiteirauja ar viskas gerai, gal mes kazko nepastebejome kas jums kelia nerima ir panasiai. Kiek teko girdeti apie pazistamu apsilankymus kitu gamintoju igaliotuose servisuose tai Toyota visa galva aukstesne. I ta dalyka jie ziuri labai rimtai.
>ketvirtasis
Paimk tu paciu vw dyzelini kurini, ar tai audi, ar vw ir pasidomek, koks pas juos smagratis ir kiek jis laiko:D
Jis irgi yra dvieju masiu, keisti reikia tuo paciu laiku, tik skirtumas dar tas, kad siu auto savininkai pastoviai taiso savo megstama aliumine vaziuokle, ko nereikia daryti tau.
Kiek man zinoma, visi gamintojai deda i naujus dyzelinius variklius tokia sankaba. Tad sitoj vietoj varymas ant toyotos yra mazu maziausia juokingas. Kad tu pirkdamas masina nezinojai apie tai, suprantama yra skaudu.
Va, va tą ir norėjau paskyti skaudu, todėl ir rašau kad "potencialūs pirkėjai" žinotų ir kad esami savininkai "nekeltų nosies".
Nes nauji vartotojai ieško bet kokios info apie juos dominančią mašiną, tai jie būtinai ras.
Pats, kaip matome neradai, tai dabar kitiems nori padeti. Gerai. ;)
Turiu labai storą knygą apie nuo 2003 Avensius rusų kalba ir CD bet anglų kalba. Daugiau matyt ir nerastum
Citataketvirtasis parašė:
gerai, kad EOLTE ant padoraus vadybininko "užšokau", padėjo.
ojoj, nuo Eolto jau bėgam kuo toliau. nors visas firmos parkas ten buvo taisomas, bet po paskutinių kelių įvykių (kai keičia ratus, o posparnio neprisuka, nors mato, kad atsikabinęs, ir išvažiavus paskambina "jūsų posparnis atsikabinęs" - "tai ko neprisukot?" - "neprašėt" - mašina buvo nuvaryta PILNAM sutvarkymui - rezultate grįžtant namo posparnis nukrenta iš viso; kai daro pilną mašinos diagnostiką ir nesugeba pamatyt, kad valytuvų varikliuko nėra, kai tiki kompu, o piršto nepajudina ir rezultatas gaunasi kad pagal kompą airbagai yra, o iš tikro - ne) vengiu ten važiuoti. nors ir kolegos žmona ten dirba, ir direktorius ne svetimas.
Citatavaldasw parašė:
Oi vyrai neturėjote turbūt Renault,kad Toyotomis skundžiatės:(
už Renault geriau gali būti tik Dacia Logan :D
asmeninė nuomonė apie turimą Avensis. garso izoliacija galėtų būti ir rimtesnė, salono medžiagoms pataupyta (man aktualu, kai turiu berniūkščius du, kurie su batais pastoviai pravaro - sunkiai valosi). aišku, buvo galima rinktis odą, bet man, kaip moteriai, ant odos vasarą labai užpakaliui nemalonu B)
1.8 variklis po 3.0 džipo - silpnokas. bet ekonomiškas šiais niūriais krizės laikais. apie auto nieko nesuprantu, suprantu kaip uždirbti pinigus auto išlaikymui ir remontui, tad visus darbelius pavedu tai suprantantiems dėdėms. kaip ir medicinoj, taip ir auto remonte vienu daktaru nepasitikiu, bet jei tą patį pakartoja bent 2 - krapštau piniginę... :( kolkas į mašiniuką įkišta 800lt, žinau, kad ne galas, nes tas posparnis pervažiuotas dar kainuos :@ (ačiū Eoltui), ir einamų išlaidų vis atsiranda laikui bėgant, bet kolkas ji man visai patinka.
blogiausia patirtis - Hyundai Sonata 3.0 automatas. nusipirkom, pasirodo, pavarų dėžė nusprogus. bandėm taisyti, sukišom 3000lt, vis tiek nieko gero iš to. galiausiai pardavėm su žiauriu minusu (tiesa, pirkėjas varė į Kauno Vistą patikrinimui, tai patys buvom žiauriai nustebę, kad nematė tos suvarytos pavarų dėžės ir pirkėjui pasakė, kad mašina tvarkinga :o)
p.s. atsiprašau, rašyt aš mėgstu B)
Citatabitute parašė:
(tiesa, pirkėjas varė į Kauno Vistą patikrinimui, tai patys buvom žiauriai nustebę, kad nematė tos suvarytos pavarų dėžės ir pirkėjui pasakė, kad mašina tvarkinga :o)
Turbūt EOLTO lygis.:D
Citatap.s. atsiprašau, rašyt aš mėgstu B)
Gerai, mes mėgstam skaityt.;)
hehe. juokingas temos autorius.
ir aš turiu 01 d4d avensį, ir pirkau su smagračio bėda :) jei pasidomėtum - beveik visi nauji dyzeliai eina su tuo pačiu dvimasiu smagračiu :P
meistriukas pasakė, jog remontas bus max 700, o atsistojo ~3000 su originalu ir darbais. prie to pačio skaičiuojam filtrus, tepalus, gen dirželį. Db važiuoju ir šypsaus :)
o ne važiuoju viena ranka, kita ranka ašaras braukiu kaip dariau su renuku :( poto sekė mitsius, nekoks variantas po avarijos, greitai į marčias išėjo, db avensis. tikrai geras automobilis, patikėkit
Su savuoju 99m avensiu vazineju 2 metai, kolkas labai dideliu investiciju nepatyriau. Keiciau variklio pagalve (80 Lt), bagazines amortizatoriu (35 lt). Eolte patvarke pakaba- pakeite priekines stabdziu kaladeles, galinio tilto stabilizatorius, vairo traukes, padare suvedima su viskuo paeme 670 lt. Dar keiciau galines stabdziu kaladeles - 99 lt, akumoliatoriu - 300 lt. Kai variau TA, prikibo prie sviesu, ir kad nevienodai stabdo. Robidalyse pareguliavo uz 80 lt. Pravaziavau 60 tukstanciu.
Tepalus keiciu kas 10 tukstanciu, pilu Neste 10/40 sintetini, filtrus perku Mann (45lt). Kelis kart buvau nupirkes neaiskius (20 lt), tai ilgai negesdavo tepalo lempute uzkurus. su Mann to nedaro.
Dirzu nekeiciau, buvo pakeisti prancuzuose ir apynauju zieminiu ir vasariniu padangu komplektai parejo kartu su masina.
Trukumai - kieta pakaba, jau buvau pasiryzes keisti spyruokles, bet susilaikiau ir siaip tokia pilka masina, nekrentanti i akis.
Privalumas - pigus kasko :)
Daug prirasiau, bet apibendrinant galiu sakyti kad masina tenkina ir atidirba jai skiriamas lesas, ypac pasiklausius bendradarbiu kaip kisa tukstanciais i bmw ar kitas.
Bus galvos skausmas kai ateis laikas keisti masina :) jei naujesni avensiai lepesni.
teisingas požiūris ;)
Kad ta pakaba kaip tik minksta.
Gal kad universalas. Vaziavau su 2003 metu universalu, tai maloniau priima duobes.
Tikrino amortizatorius tai atseit 90 proc veikia. Maniske labai nemegsta smulkiu duobiu. Su jariu svelniau praleki tuo keliu nei avensiu. Keista kazkaip. Spyruokliu spalva juoda.
Jei kada bus meetas butu idomu palygint, gal man vaidenas tas kietumas :)
Tai kad girdėjau iš savo kolegų visos naujos mašinos lepios. Na ką padarysi, bet va lėkiau į Palangą švęsti Jonų tai tik UCH ir vietoj.
o kokios spalvos turetu but spyruokles, pas mane irgi juodos, o kad pakaba jautri duobems, tai todel kad ji kietesne, uztat maziau siubuoja :)
normalus tas kietumas.. :O spyruoklės juodos.
lyginant su b5 pasatu :)
ir mano avensis geriau duobes renka nei '06 fabia. nors ir atsakymas aiškus - klasė visai kita
As tai irgi neturiu pastabu del tu duobiu. Visai normaliai jas iveikia. Tik garso izoliacijos noretusi truputi geresnes.
japonas tikrai kažkaip pagaili izoliacijai :)
na aišku jei nešnekėsim apie lexus :D
pabandykit palėkti 14 su koltu ar kiviku - susišnekėti neina :)
o jei dar langą praveri parukyti....
Citatacu parašė:
japonas tikrai kažkaip pagaili izoliacijai :)
na aišku jei nešnekėsim apie lexus :D
pabandykit palėkti 14 su koltu ar kiviku - susišnekėti neina :)
o jei dar langą praveri parukyti....
Nesveika rukyti...
CitataEdvatronas parašė:
Citatacu parašė:
o jei dar langą praveri parukyti....
Nesveika rukyti...
Taip, taip, o ir mašina pridvėsus būna ;) mesk ;)
langą pravėrus viską išpučia, ypač galinį ;)
o ir kvapų kvapelių pilna :)
Citatacu parašė:
langą pravėrus viską išpučia, ypač galinį ;)
o ir kvapų kvapelių pilna :)
Čia tik tau taip atrodo ;)
ok, nesiginčyju :)
jumi geriau žino ;)
Tai va, si savaitgali pravariau tech. apziura savo auto. Per du metus nuvaziavau apie 60 tuks, apart filtru ir tepalu keistos tik priekines stabdziu kaladeles. Nieko papildomai neruosiau, nuploviau ir tiek. Jokiu trukumu nerado ir tas vyrukas sako dar ilgai bedos nebus. Cia juk Toyota. Tikrai taip ir pasake. Pagloste man sirdele. ;) Kaip gali nemyleti tokiu auto! B)
pagarba :)
mes nesame ant tiek turtingi, kad pirktume prastas masinas :)
Citataunholy parašė:
mes nesame ant tiek turtingi, kad pirktume prastas masinas :)
Įdomiai skamba ši frazė šiais laikais
niu ir aš pirkau tojotą norėdamas kuo mažiau klapato :)
Taip pat teko nuvažiuoti praėjusį savaitgalį į tech.apžiūrą,savaime aišku praėjo iš karto,bet....norėjosi geresnių rezultatų per tuos 2metus,(54t.km)mašina buvo prižiūrima visą laiką Tokviloje,o ten viskas brangu,be to rankinis stabdis vos tilpo į parametrus(po aptarnavimo Tokviloje),be to dažnos problemos su įvairiomis apšvietimo lemputėmis.Na,kaip kam pasisekė nusipirkti mašiną,man- pasisekė ir mano bėdos palyginti smulkmenos lyginant su ankstesnėmis mašinomis.Reikia turėt pinigų(jų stipriai mažėja šiuo metu) ir bus mažiau "klapato".
pinigų turint jokie remontai nebaisūs :)
o jei piguas remonto reikia - perkam antrą golfą, pageidautina D :D
tada belekokį marmalą, kad ir krosnių kurą galima drąsiai pilti..
:) is turetu masinu, tai pigiausiai eksplotavosi 2 golfas ir avensis dabar.
hehe, matyt dar smagračio nekeitei :)
to ir nelinkiu;)
JEIGU LAVONA NUSIPIRKAI TAI KAS KALTAS,POTO ZINOMA KISi BABKES,UZSIENYJE PRAMINA AUTO PO PUSE LEMONO SPIDOMETRA ATSUKA IR PARDUODA KAIP NAUJA,YAI KO NORET:D
Nusivyliau AVENSIO pravažumu per sniegą. Šviežio sniego per sprindį, o menkiausioj įkalnėlėj buksuoja. Padangos visiškai naujos (Michelin).
Pikta, nes prieš pusdienį su Mazda 626 tampiau visiškai negyvą draugo auto per pusnynus ir įkalnėn (reikėjo apsisukt prie autoserviso) be jokių problemų. Tiesa mazdai irgi neseniai užmoviau naujas, bet šipuotas padangas.
palyginai šipus su paprastom :D
šiaip pas avensį kiek mačiau pakankamai plačios padangos. ar nebus čia bėda?
Citatagsk parašė:
palyginai šipus su paprastom :D
šiaip pas avensį kiek mačiau pakankamai plačios padangos. ar nebus čia bėda?
užsidėk siauresnes...
cia vaziuokle nekalta kad prasisuka. Padangos daug ka duoda ir kartais naujos bet skirtingu gamintoju elgiasi visai skirtingai. Na o sipai ant ledo tam ir yra skirti, negalima lygint su besipem
CitataNNZ parašė:
Citatagsk parašė:
palyginai šipus su paprastom :D
šiaip pas avensį kiek mačiau pakankamai plačios padangos. ar nebus čia bėda?
užsidėk siauresnes...
čia man šis pasiūlymas? :o
Citatagsk parašė:
CitataNNZ parašė:
Citatagsk parašė:
palyginai šipus su paprastom :D
šiaip pas avensį kiek mačiau pakankamai plačios padangos. ar nebus čia bėda?
užsidėk siauresnes...
čia man šis pasiūlymas? :o
nu tai taip jei tau netinka plačios ;)
Sveiki visi, paskaitinejau as sita tema, labai daznai skambanti fraze nemoki pirkti, ar jei nenori tureti problemu pirk masina is salono, turesi garntija. Mano tetis pirko avensi automata 2004m is salono, negirdejau kad butu turejes su ja daug bedu. po 5metu atidave ta masina man. ir prasidejo siokios tokios bedos. ir pagrindine fraze kuria as dabar girdziu yra taigi masina ne nauja, nebegarantine, ko jus norit. Nesakau kad esu nusivylus savo masinike, bet pirkimas is salono nuo tolimesniu bedu neapsaugo :)
O va nusivylusi esu Autotojos darbu. lupami beproto dideli pinigai, o visad po serviso reik ieskot kazkokiu nedadarymu, pvz: nepajungtos dureles, nedadazytas 2cm lopinelis, nepajungta pavaru dezes lempute, kuria man keite 2 meistrai, prie kuriu veliau prisijunge 3ias, net juokas ima.
Vasarine, man irgi gedima 2 kartus nustatinejo ir tik po to kai pasakem ko ir kur ieskot :) Kartais tikrai kyla klausimas uz ka jie pinigus ima.
Citatagsk parašė:
palyginai šipus su paprastom :D
šiaip pas avensį kiek mačiau pakankamai plačios padangos. ar nebus čia bėda?
nematau problemos lygint sipus su paprastom... Geros paprastos padangos dazniausiai buna minkstesnes nei sipuotos, ir dazniausiai jei protektorius tinkamas turi geresni sukibima net ant to paties ledo. Isimtinis atvejis turbut bus kai ledas pakankamai minkstas, netolygus, padengtas vandeniu ir panasiai. Tada sipai lengviau nukasa sita danga... Taigi daugiau prasmes yra mokytis vaziuot ant slidzios dangos, nemaigyt akseleratoriaus be reikalo, ir.... neduot prasisukt ratams... kokiomis padangomis besinaudotum :) siauresnes padangos geriau ant sniego, bet ant ledo geriau platesnes. Cia aisku vel jei nesiruosiame uzciuopt asfalto....
Vasarine, auto buna ir nauduotas geriau islaikytas nei naujas ;) VIskas priklauso nuo to koks zmogus vazinejo, jei bulves veziojo tai aisku auto bus nekoks o jei priziurejo ir bent 2 kartus per menesi nuvalydavo nuo A iki Z tada ir automobilis "atsidekoja" ir tarnauja geriau. Buvau berlyne ir besinaiksciojant vienoje naudotu automobiliu aikstejei pamaciau sen aautomobili(1989m. gambos) o kaina kazkas apie 7000Eu paklauseskodel tokia kaina gavau atsakyma, kad jis pravazeves 20 000 km(is tikro) pasakysiu kam reikalinkas ne naujas o labai geras automobilis jis vertas tokiu pinigu, nes atrode kaip naujas. Po tokio pasivaiksciojimo supratau apie automobiliu kainas ne tik Vokietijoj, bet ir Lietuvoj. Kodel kotiu pat automobiliu kainos gali skirtis labai smarkiai.;)
CitataNNZ parašė:
Citatagsk parašė:
CitataNNZ parašė:
Citatagsk parašė:
palyginai šipus su paprastom :D
šiaip pas avensį kiek mačiau pakankamai plačios padangos. ar nebus čia bėda?
užsidėk siauresnes...
čia man šis pasiūlymas? :o
nu tai taip jei tau netinka plačios ;)
aš tik parašiau savo pastebėjimą ir paklausiau ar ne tame šaknys. pas mane ne avensius. ir padangos žiemai siauresnės užmautos ;)
Citatafennix parašė:
Citatagsk parašė:
palyginai šipus su paprastom :D
šiaip pas avensį kiek mačiau pakankamai plačios padangos. ar nebus čia bėda?
nematau problemos lygint sipus su paprastom... Geros paprastos padangos dazniausiai buna minkstesnes nei sipuotos, ir dazniausiai jei protektorius tinkamas turi geresni sukibima net ant to paties ledo. Isimtinis atvejis turbut bus kai ledas pakankamai minkstas, netolygus, padengtas vandeniu ir panasiai. Tada sipai lengviau nukasa sita danga... Taigi daugiau prasmes yra mokytis vaziuot ant slidzios dangos, nemaigyt akseleratoriaus be reikalo, ir.... neduot prasisukt ratams... kokiomis padangomis besinaudotum :) siauresnes padangos geriau ant sniego, bet ant ledo geriau platesnes. Cia aisku vel jei nesiruosiame uzciuopt asfalto....
ant LEDO paprastos padangos NIEKAD neturės geresnio sukibimo už šipuotas. čia nereikia tų lia lia. nebent fizikos dėsniai visatoje netikėtai pasikeitė.
o dėl padangų plošio, tai tu sakei, kad per sniegus blogai traukė. tai vat ir klausiu ar nebus dėl platesnių padangų? nes kai teko iš savo kiemo su mersu pora kartų žiemą išvažiuot, tai švelniai tariant užsi...sau. bet ten padangos buvo tikri volai. su saviškiu katafalku problemų nematau.
Mersas galu varomas!
Citatagsk parašė:
ant LEDO paprastos padangos NIEKAD neturės geresnio sukibimo už šipuotas. čia nereikia tų lia lia. nebent fizikos dėsniai visatoje netikėtai pasikeitė.
o dėl padangų plošio, tai tu sakei, kad per sniegus blogai traukė. tai vat ir klausiu ar nebus dėl platesnių padangų? nes kai teko iš savo kiemo su mersu pora kartų žiemą išvažiuot, tai švelniai tariant užsi...sau. bet ten padangos buvo tikri volai. su saviškiu katafalku problemų nematau.
fizikos desniai retai keiciasi, dazniau jie tiesiog papildomi :) Del tavo tvirto niekad- tai niekada nesakyk niekada. Na o del sipuotu padangu, tai dar pries 30 metu ziemos ralyje ir priekiniais ir galiniais varomais ratais masinoms budavo dedamas arba visos 4 sipuotos, arba tik priekines sipuotos padangos ir butent priekines. Kaip manai kodel? Del to kad esant nedidelei masei- sipai neisispaudzia i leda, o metalas ar plastikas kaip mes visi puikiai zinome ledu slysta geriau nei gera guma. Be to ji ir stabilesne butent ant lygaus ledo...Kas buna butent uzvaziavus ant plikledzio. Na bet tiek jau to... vistiek neitikinsiu nieko... Kaip ir visada sakiau, jei tarpine tarp vairo ir sedynes prasta- tai viskas netinkama vaziuot... ypac is kiemo neimanoma isvaziuot... Visa laika vazineju be sipu ir niekad nebuvo bedos isvaziuot... ir nesvarbu ar i kalniuka, ar kieme, kur ledas dengtas 3 cm vandens sluoksniu
CitataAurimas parašė:
Mersas galu varomas!
pasakyk tiems, kurie A ar B klasę vairuoja. jaučiu nustebs :D
nuo padagų baisia daug prilauso. darbinė būda su antro sezono kormoranais žieminiais.. per kietos, slysta. negerai :(
mano tigarai visai neblogai, maloniai nustebino ant ežeriuko ;)
Citatafennix parašė:
Citatagsk parašė:
ant LEDO paprastos padangos NIEKAD neturės geresnio sukibimo už šipuotas. čia nereikia tų lia lia. nebent fizikos dėsniai visatoje netikėtai pasikeitė.
o dėl padangų plošio, tai tu sakei, kad per sniegus blogai traukė. tai vat ir klausiu ar nebus dėl platesnių padangų? nes kai teko iš savo kiemo su mersu pora kartų žiemą išvažiuot, tai švelniai tariant užsi...sau. bet ten padangos buvo tikri volai. su saviškiu katafalku problemų nematau.
fizikos desniai retai keiciasi, dazniau jie tiesiog papildomi :) Del tavo tvirto niekad- tai niekada nesakyk niekada. Na o del sipuotu padangu, tai dar pries 30 metu ziemos ralyje ir priekiniais ir galiniais varomais ratais masinoms budavo dedamas arba visos 4 sipuotos, arba tik priekines sipuotos padangos ir butent priekines. Kaip manai kodel? Del to kad esant nedidelei masei- sipai neisispaudzia i leda, o metalas ar plastikas kaip mes visi puikiai zinome ledu slysta geriau nei gera guma. Be to ji ir stabilesne butent ant lygaus ledo...Kas buna butent uzvaziavus ant plikledzio. Na bet tiek jau to... vistiek neitikinsiu nieko... Kaip ir visada sakiau, jei tarpine tarp vairo ir sedynes prasta- tai viskas netinkama vaziuot... ypac is kiemo neimanoma isvaziuot... Visa laika vazineju be sipu ir niekad nebuvo bedos isvaziuot... ir nesvarbu ar i kalniuka, ar kieme, kur ledas dengtas 3 cm vandens sluoksniu
prieš rašydamas, bent paklausk koks pas mane kiemas. gal kartais paaiškės, kad gyvenu privačiam name, nuo kurio iki kelio reikia pravažiuoti nevalomu keliuku? vat tai bus tada siurprizas :D
beje, pats nelabai mėgstu dygliuotas. bet dar neteko važiuoti su tokiomis be šipų padangomis, kurios ant ledo geriau kimba, nei šipuotos. nu sorry, neteko susidurt. bet aš dar jaunas :)
tikrai taip - šypai ant ledo nepers-pjaunami.
Citatagsk parašė:
[prieš rašydamas, bent paklausk koks pas mane kiemas. gal kartais paaiškės, kad gyvenu privačiam name, nuo kurio iki kelio reikia pravažiuoti nevalomu keliuku? vat tai bus tada siurprizas :D
beje, pats nelabai mėgstu dygliuotas. bet dar neteko važiuoti su tokiomis be šipų padangomis, kurios ant ledo geriau kimba, nei šipuotos. nu sorry, neteko susidurt. bet aš dar jaunas :)
As jaunesnis, amzius nieko nerodo... As gyvenu bendrabutyje, tai ten irgi buna bairiu kieme, ne karta yra masina uzstate ir ne karta teko vaziuot su celicute bordiurais, pievomis, teslynais ir netgi laiptais.... ypac idomu stebet dzipo vairuotojo veido israiska kai tu salia jo uzlipi ant bordiuro ir apvaziuoji ta idiotiska siuksliaveze, kuri jau 5 min stovi vidury kelio... Vienitele masina su dygliuotomis padangomis, kuria teko vaziuot- darbinis opelis, bet kazkaip net nezinau, stabilaiu maniske ant kelio laikosi....Ir begejasi geriau, nesvarbu kad 5 pavara ratai prasisuka... na bet cia mano subjektyvi nuomone...Aisku atsizvelgiant i tai kad padangos laikui begant kieteja, dygliai devisi ir byra lauk dazniausiai daugiau pavazinejus grynu asfaltu ar dar kietesne danga, ypac ne itin ramiai... Viska apsvarscius dygliai ant kelio geriau... Visi sako taip, turbut tai tiesa....
Dygliai tik kelio danga gadina. Visada geriau pirkciau geros firmos gero gumosmisinio padangas nei dygliuotas. Juolab pas mus ziemos buna normalios su ledu tik 2 savaites, o visa kita likusia ziemos dali tik gadinam kelio danga, o paskui saukiam, kad niekas keliu nesutvarko. Jei ziema uz vairo asilas, tai ar jo padangos sipuotos ar ne, skirtumo nera.
Citatagsk parašė:
CitataAurimas parašė:
Mersas galu varomas!
pasakyk tiems, kurie A ar B klasę vairuoja. jaučiu nustebs :D
Ka cia tuo norejai pasakyt? Kad zinai, bet dar lygini pravazuma galu varomo su priekiu varomo auto?
Henris esi teisus, bet yra tokiu "buku" zmoniu, kurie galvoja, jog su cipais, tai jau nuo kelio nenuslys, arba kad jau isvaziuot is kiemo geriau..ne velnio, jei vietoj galvos kopustas, tai ir su traktorium neisvaziuosi!
P.s. dygliuotu padangu neturejau ir nsiruosiu turet, tai tik pinigai i bala, juolab Lietuvos klimatu.
breniukams reiktų gal į kokią Laplandiją paatostogauti kolektyviai ir išbandyt visus padangų privalumus ir trūkumus.
Jo jo :) Kaledu senelio reikia patarimo paklaust :D jis specialistas sioj srity turetu but :)
jei "tupas" vairuotojas, tai ir šypai neišgelbės nuo susitikimo su medžiu :D:D:D
CitataAurimas parašė:
Citatagsk parašė:
CitataAurimas parašė:
Mersas galu varomas!
pasakyk tiems, kurie A ar B klasę vairuoja. jaučiu nustebs :D
Ka cia tuo norejai pasakyt? Kad zinai, bet dar lygini pravazuma galu varomo su priekiu varomo auto?
nuo kada MB A ir B klasės varomos galu, leiskite paklausti? ;)
CitataAurimas parašė:
Henris esi teisus, bet yra tokiu "buku" zmoniu, kurie galvoja, jog su cipais, tai jau nuo kelio nenuslys, arba kad jau isvaziuot is kiemo geriau..ne velnio, jei vietoj galvos kopustas, tai ir su traktorium neisvaziuosi!
P.s. dygliuotu padangu neturejau ir nsiruosiu turet, tai tik pinigai i bala, juolab Lietuvos klimatu.
žiūriu kaip gerai, kad esate toks protingas.
linkiu sėkmės tokiu būnant ir toliau. ir ačiū už tokią šiltą atmosferą, kurią čia kuriate. miela malonu buvo :D
CitataAurimas parašė:
Henris esi teisus, bet yra tokiu "buku" zmoniu, kurie galvoja, jog su cipais, tai jau nuo kelio nenuslys, arba kad jau isvaziuot is kiemo geriau..ne velnio, jei vietoj galvos kopustas, tai ir su traktorium neisvaziuosi!
P.s. dygliuotu padangu neturejau ir nsiruosiu turet, tai tik pinigai i bala, juolab Lietuvos klimatu.
Jei su galu varomu būtum žiemą pavažinėjęs, tai žinotum, kad galu varomu ir dygliai yra diiiidelis skirtumas negu be dyglių padangos. Tuo tarpu, kai priekiu varomiems automobiliams taip nesiskiria. Ypač jei staigiau pasuki ir šikna pradeda lenkti priekį.
Citatahorn parašė:
Jei su galu varomu būtum žiemą pavažinėjęs, tai žinotum, kad galu varomu ir dygliai yra diiiidelis skirtumas negu be dyglių padangos. Tuo tarpu, kai priekiu varomiems automobiliams taip nesiskiria. Ypač jei staigiau pasuki ir šikna pradeda lenkti priekį.
Maskviciukas gana neblogai ziema vaziavo :D Startuot tiesa sunkiau galiniais varomais, bet jei tarpine ne kiaura, tai meti aukstesne pavara ir laikai apsukas lygias vaziavimo greiciui... Jei greitis logiskas- siknos i sona nemeta
ant senosios auto buvo uždėtos kažkokios noname dygliuotos, tai ir stabdymas ir įsibėgėjimas buvo visai kitoks nei su gan brangiais dunlopais be dyglių. Apie pastarųjų kelių dienų kelio dangas ir padangas be dyglių kalbėti ir ginčytis neverta. Kažkas čia minėjo Laplandiją - neseniai buvau šiaurės Švedijoje - ten nedygliuotos padangos užmautos buvo, ko gero, tik pas mane.
Manau mes siek tiek issipletem ne toj temoj... Siulau perkelt savo idejas i tema- Vaziavimas ziema
Citatagsk parašė:
CitataAurimas parašė:
Citatagsk parašė:
CitataAurimas parašė:
Mersas galu varomas!
pasakyk tiems, kurie A ar B klasę vairuoja. jaučiu nustebs :D
Ka cia tuo norejai pasakyt? Kad zinai, bet dar lygini pravazuma galu varomo su priekiu varomo auto?
nuo kada MB A ir B klasės varomos galu, leiskite paklausti? ;)
Tai cia jau nebe mersas, tiksliau vardas tik likes, o sios klases auto shudu shudas!
Citatahorn parašė:
CitataAurimas parašė:
Henris esi teisus, bet yra tokiu "buku" zmoniu, kurie galvoja, jog su cipais, tai jau nuo kelio nenuslys, arba kad jau isvaziuot is kiemo geriau..ne velnio, jei vietoj galvos kopustas, tai ir su traktorium neisvaziuosi!
P.s. dygliuotu padangu neturejau ir nsiruosiu turet, tai tik pinigai i bala, juolab Lietuvos klimatu.
Jei su galu varomu būtum žiemą pavažinėjęs, tai žinotum, kad galu varomu ir dygliai yra diiiidelis skirtumas negu be dyglių padangos. Tuo tarpu, kai priekiu varomiems automobiliams taip nesiskiria. Ypač jei staigiau pasuki ir šikna pradeda lenkti priekį.
Su c klases mersu vaziavau praeita ziema,draugelis vairavo,padangos dygliuotos, bet pries kalniuka an pusiau ledo be stumimo niekaip neuzvare,!
Pirma galas yra galas, naudingiau tik tuomet, kai svoris didesnis nei priekio.
Antra, mersas buvo dar automatas, tragedija..
Hebra stabdom sita OFFTOPICA!!! Cia visai kita tema!!!
jo, padangis tai bėgam į žiemos temą :)
Citatabosis parašė:
Nusivyliau AVENSIO pravažumu per sniegą. Šviežio sniego per sprindį, o menkiausioj įkalnėlėj buksuoja. Padangos visiškai naujos (Michelin).
Pikta, nes prieš pusdienį su Mazda 626 tampiau visiškai negyvą draugo auto per pusnynus ir įkalnėn (reikėjo apsisukt prie autoserviso) be jokių problemų. Tiesa mazdai irgi neseniai užmoviau naujas, bet šipuotas padangas.
Problema tikrai yra gan didele, nes posparnius surinkineti nespeju kai snieguotomis gatvemis pasivazineju.
Vakar susitvarkiau priekini bamperi, surinkau posparnius, o siandien vel kabo priekyje viena plastmase :@
Autotoja peciais patrukciojo ir tipo "cia tokia Avensiu liga..., nieko nepadarysi..."
Gal kam nors yra pavyke isspresti sia problema?
Kazin ar gumu idejimas i spyruokles padetu?
CitataTolis parašė:
Citatabosis parašė:
Nusivyliau AVENSIO pravažumu per sniegą. Šviežio sniego per sprindį, o menkiausioj įkalnėlėj buksuoja. Padangos visiškai naujos (Michelin).
Pikta, nes prieš pusdienį su Mazda 626 tampiau visiškai negyvą draugo auto per pusnynus ir įkalnėn (reikėjo apsisukt prie autoserviso) be jokių problemų. Tiesa mazdai irgi neseniai užmoviau naujas, bet šipuotas padangas.
Problema tikrai yra gan didele, nes posparnius surinkineti nespeju kai snieguotomis gatvemis pasivazineju.
Vakar susitvarkiau priekini bamperi, surinkau posparnius, o siandien vel kabo priekyje viena plastmase :@
Autotoja peciais patrukciojo ir tipo "cia tokia Avensiu liga..., nieko nepadarysi..."
Gal kam nors yra pavyke isspresti sia problema?
Kazin ar gumu idejimas i spyruokles padetu?
Na nezinau mani avensis gerai lipa per sniega, pas mane i kiema ivaziuoja tik dzipai ir as, o kad posparniai nukristu tai pirma kart girdziui
o koks pas tave Avensis?
Dar vienas postas ne i tema ir rakinsiu. :p
Avensio pravazumas puikus. Ypac vaziuojant su elektronika. Jeigu sniego tik per sprindi ir buksuoja, tai reiskias kazkas netvarkoje.
Del posparniu kritimo. Ar matet kiek ten visokiu varztu ir fiksatoriu jis tvirtinasi?
Siaip shudas ne prvazumas. As irgi nusivyles pravazumu. Priekis zemas, posparni viena jau sudroziau. Padangos geros, bet kiemuose sunku sunku pravaziuot. Jei neveiktu trc tai shakes butu isvis. Pvz pabuksavus kiemuose, pradeda sunkiai jungtis pavaros kol sankaba neatvesta. Pagal sia auto klase prvazumas tikrai galetu buti geresnis...
Taigi avensiai nuo 2003m visi yra žemesni negu ankstesnės laidos, todėl nėra kuo stebėtis, kad šlifuoja sniegą.
ner pas mane jokiu trc nes avensis t22, padangos irgi neisbrangiuju, isijungi 1 begi ir vaziuoji gazo nespauzdamas
vaidaschi, tai pas tave pirmasis avensis, jis aukstesnis. Manau supranti, kad per sniegus nebandom duot ratam prasisukt. Bet jei sedi ant dugno tai shakes. As dar kartais bandau kitaip, jei matau pusni ir aplink nera pavojingai pristatyta kitu auto. Tai istoliau isibegeju ir bandau prasokt is inercijos :) Bet viena karta teko tokiu budu nusesti pusnies pabaigoje, gerai kad pora bomzu ejo pro sali, isstume. Atsipirkau dviem cigaretem :)
Niekaip nesuprantu, kaip galima su avensiu nepasodinus ant dugno uzklimpt. Kiek sia ziema visoku apledejusiu nevalytu kalniuku vazinejau, visur be problemu uzvaziuodavo. O ant dugno pasodindamas bile ka gali uzklampint. cia su avensiu mazai ka bendro yra.
na nežinau tėvuko T25 avensis tikrai nepravažiuoja ten kur pravažiuoja T22 (mano) nepažeidęs posparnių arba neišstūmęs priekinio bamperio, jei nebūtų tos plastamsės priekinio bamperio apačioj būtų mažiau bėdų su posparniai ir bamperiu, bet pravažumas tikrai blogesnis. Iš patirties sakau, ten kur į žvejybą važinėjo, senukas avensis eina pasišokinėdamas, T25 sėda.
cia nera apie ka gincytis :) net vizualiai T25 daug zemesnis, galite tuo isitikinti ziurint i T25 priekinius buferius (apacioj eina plastmase) ir ji arba subraiziota "bordiuriu" deka, arba sumanesni vairuotojai jas nupjauna :) bent jau vienas pazistamas taip padare, nes statydamas uz kiekvieno bordiuro kabino :)
bet jeigu tarpine bloga tarp vairo ir sedynes tai koks bebutu ar t22 ar t25 vistiek sugebes sudrozti:D
cia jau faktas :) bet kalbam apie dalykus kurie mazai priklauso nuo tarpines ;) cia jau kontruktoriu aplaidumas ar nezinojimas lietuvisku bordiuru aukscio ;) :D
Taip, kas gi galėjo žinoti, kad Lietuvoje nevalomi kiemai?
Zinom visi mes tai :D del to tvarkingai skiriam ~20 minuciu ryte tikraja sio zodzio prasme - issikast automobili is pusnies... O kadangi manoji dar ir zema, tai neretai bamperiu kaip buldozeris nustumiu pora cm sniego :)
Citatahorn parašė:
Taip, kas gi galėjo žinoti, kad Lietuvoje nevalomi kiemai?
Siemet tai ypac aktualu
Japonai gi nezino,kad Lietuvoje keliai nevalomi.As irgi su savo PREVIA sniego valytuvu dirbu.Vienas dalykas isgelbejo,tai KASKO draudimas,nuluzu gabalas spoilerio ir posparnio gabalas-draudimas sumokejo.o toliau kelininkai tegu cypia is pasitenkinimo.jaigu tokiu kaip as butu daugiau,gal tada pagalvotu apie keliu valyma.
Del to priekinio spoilerio as ipratau saviske tik galu visur statyt. Priekiu neimanoma prie LT saligatviu, visur kliuna...
Jau metai kaip vazineju su T25 po visa Vilniu ir ne tik. Nieks man niekur nekliuva ir niekur neklimpsta.B)
CitataOSU_FC parašė:
Niekaip nesuprantu, kaip galima su avensiu nepasodinus ant dugno uzklimpt. Kiek sia ziema visoku apledejusiu nevalytu kalniuku vazinejau, visur be problemu uzvaziuodavo. O ant dugno pasodindamas bile ka gali uzklampint. cia su avensiu mazai ka bendro yra.
Užklimpime dažniausiai "dalyvauja" dugnas, o ypač jei žemesnis už vidutinį. Šiuo atžvilgiu tikrai "nepykčiau" ant SUBARU OUTBACK 20 cm :o prošvaisos.
Sia ziema buvau uzklimpes 2 kartus ir abu kartus ant dugno pasodinau auto. Vaziuok kaip nori, jeigu dugnas pasideda - viskas... ;)
CitataOSU_FC parašė:
Jau metai kaip vazineju su T25 po visa Vilniu ir ne tik. Nieks man niekur nekliuva ir niekur neklimpsta.B)
Reikėjo atvaryti Kaunan, gerai kai pas jus "pasaulio bamba". Pas mus užkampis giliausias - provincija, niekas nevalo.
Nereikia to Kauno, Vilniuj tas pats buvo. Ne visur aisku ir ne visas gatves teko ismaisyt. Bet kai noredamas isvaziuot turi ne tik savo masina issikast, bet dar ir 5 kaimynus isstumt kurie bemegindami isvaziuot uzstrigo nei keliuke nei salikelej o skersai :) ir nei pirmyn nei atgal nebejuda :D , tai cia ir prosvaista tavo nepades :D
Tiesa, gera guma jau ne karta is problemu isgelbejo, bet vistiek 4 ar 5 kartus teko pavargt ~ 25 minutes kad nuvaziuot tuos 5 metrus :)
Na kas ieško, randa ir tokių vietų, kur vienu metu 5 kaimynai užsikasę ;)
Del dugno tai sventa teisybe. Ale taip ir foresteri ir LC ir ka nori galima pasodint.
O kad masina zema, as nelaikyciau minusu. Ta dalyka pries rinkdamasis daikta galima pamatyt.
O kaimynams, kurie apart to, kad per 5 minutes issikase ir isvaziave murdosi ir stabdo 25 minutes, tai reiktu "pendeli" israsyt.
Kuom geresnis dzipas - tuo toliau eiti traktoriaus... ;)
Aš tik vieną kartą užklimpau. Kieme reikėjo skersai vėžių pasisukti, kad į parkavimo vietą atbulas įvažiuočiau-va ant vėžių skersas ir strigau. Niekaip nepajudėjau nuo suledėjusių vėžių paviršiaus, kai reikėjo užvažiuoti ant aukšto tarpvėžio. Kieme ten pastoviai stumdėsi automobiliai-jie net vėžėmis negalėjo pavažiuoti. Kitą dieną pasiskolinau iš kiemsargio kastuvą ir pirmas pradėjau kasti sniegą kieme, nė vienas kaimynas nekasė. Tą pačią dieną vėliau, visi kaimynai sukruto, kad kasti sniegą reikia, nes iš kiemo neišvažiuodavo ir atėjo kastuvo pas mane :D Matyt tik duoti startą kažkam reikėjo, kad pradėtų kasti, nors jie murdėsi ne vieną dieną prieš tai, kol jau ir aš strigau.
Sveiki forumieciai, pries men. isigijau Avensi D4D 2004m. Ir matot kokioje temoje noriu pasisakyti...4nariui is dalies noriu pritarti: gal ir ne visai š..., bet ko gero netoli. Is karto pasipyle islaidos - dirzelis su pompa ir visais itempejais -2000lt, purkstukas naujas -1700 su darbu, dar pakeite variklio kompe auksto slegio davikli -400lt. Kai palygini su mano turetom a/m - Audi 80 TDI('98), WV Passat 2004 TDI, tai siaubas...I anas tik tepalus ir saliara gera pyliau. dabar dar pasiskaiciau apie smagrati...O ir trauka nelyginti su Passat'o. Cia lyg ir paspaudus gaza - turboduobe kazkokia. Masina sauna i prieki tik po kokiu 2s. Kai yra pas jus?:(
Na , tikriausia, tas tavo avensis labai jau pribrendes pardavimui buvo. teks kazkaip problemytes išsispresti. gaila ,kad papuola nupirkt kažka pavargusio.
Su traukimu viskas tvarkoje, turbinai isukti reikia laiko, todel tau tik ir sauna po 2s., tu geriau smarkiau paspausk kai jau turbina sukasi, tada tai jau pajusi trauka.
Na o del visu tu bedeliu, tai cia kaip jau kalbeta, kaip kam kokia pasiseka nusipirkti. Vieni nieko netaiso, tik tepalus keicia, kiti pastoviai kazka tvarko ir tvarko. Jei susitvarkysi, daugiau bedu nematysi.
Na ne man jus mokyt turbininiais varikliais vazinetis, ypac kai pas pati kol kas dar ne turbo, bet nejaugi taip sunku sekundei sankaba paspaust ir akseleratoriu spustelt, kad turbina issisuktu? Jei jau toks didelis lagas- isidek mazesne turba :) manau nemazai sutiks su tavim susikeist :D
Ne Avensije beda, o buvusiuose seimininkuose ;) Ir aisku, klausimas, kiek jis prariedejes ;) Turiu omenyje ne tuos skaicius, kurie stovi tavo speedometre, o realius ;)
Tikrai taip... as savo varikli radau totaliai uzleista, bet bloko nusidevejimas buvo nulinis, nors pravaziavus buvo 224 000 km... O servise pasake kad varikliui batai, 90% masinu su tokiom bedom keliauja i savartyna...