Sveiki,
Sorry, kad rašau čia, tačiau Lexus forume mažai naudos :) Gal kas žinote apie šiuos automobilius? Mane domina variantai tik su dyzeliniais varikliais - BMW 5 (530 E60) maždaug 2003-2004, Lexus IS (IS220 D-Cat) maždaug 2006 metų, abu yra panašios kainos. Gal žinote jų silpnybes, kiek brangus jų išlaikymas, koks yra patikimumas, kurio varikliai yra ekonomiškesni? Ar D-Cat turi problemų su DPF filtru?
BMW 5
http://autoasas.lt/lengvieji-automobiliai/bmw-5-klase-2003-2010-id-72/atsiliepimai
Lexus IS
http://autoasas.lt/lengvieji-automobiliai/lexus-is-2005-dabar-id-342/galerija
Ačiū
Mantas
Kaip suprast Toyota Avensis (Lexus IS). Tai skirtingi automobiliai turintys tik vienoda varikli, ir tai is Avensio i Lexusa jo neidesi, nes tvirtinimai skiriasi. Siaip reiktu lygint IS'a su BMW 3xx, o ne 5.
IS 220d minusai variklio - galvutes tarpine, DPF
E60 minusai dyzelio - perkaist turbinos megsta, + iki 2006m elektronikos gedimu turi
Pirk Lexus'a maziau galva skaudes, kad nenuims kokiu veidrodziu ar dar kazko
Kuro sanaudu vidurkis Lexus'o dabar per salcius - 8,4
BMW 535d su M paketu draugelis turejo - mieste ~11,5, vidrukis 9
PS:
Jei tenkina 520d, ji gali nupikrt netgi pigiau, negu tu paciu metu IS220d, vaziavau su tuo naujesniu kur 170AG - galios bent man per akis
Buvo ir mano sarase E60 530. Pagrindiniai trukumai - vairo kolonele, pakaba nieko. Ir labai didelis trukumas, kuris man labai svarbus - brangus kasko draudimas ir visas tas aprinkinejimas (veidrodeliai, airbag ir .t.) BMW5 2003-2004 metu bus prabegusios po 400-500kkm, tad reikia paruosti pinigu nepigiam remontui.
Keli draugai pardave BMW x5 tik del to, kad per puse metu pakeite 3 komplektus veidrodeliu.
kam cia diskusija apie bmw?vokiskam slamstui yra tam skirtas forumas! negadinkit toyotos forumo. trinkit tema
CitataTuziukas parašė:
kam cia diskusija apie bmw?vokiskam slamstui yra tam skirtas forumas! negadinkit toyotos forumo. trinkit tema
Tu pavaziuok su E60 535d ir paskui snekek apie vokiska slamsta.
Jei zmogus renkasi tarp vokiecio ir japono ir jam aktualu variklis lexus IS220d, t.y D-CAT kuris eina ir i Toyot'as tai manau cia geriausia vieta viska suzinot
Citatabemsas parašė:
Buvo ir mano sarase E60 530. Pagrindiniai trukumai - vairo kolonele, pakaba nieko. Ir labai didelis trukumas, kuris man labai svarbus - brangus kasko draudimas ir visas tas aprinkinejimas (veidrodeliai, airbag ir .t.) BMW5 2003-2004 metu bus prabegusios po 400-500kkm, tad reikia paruosti pinigu nepigiam remontui.
Keli draugai pardave BMW x5 tik del to, kad per puse metu pakeite 3 komplektus veidrodeliu.
Tam 535d buvo nueje turbinos - kainavo kosmosa, taise ir vairo kolonele, buvo kazkas su kuro padavimu - konkreciai su elektronika, kazkokiais slegio davikliais - ilgai ten prastovejo remonte, nes sutaiso - isvaziuoja ir vel nesikuria arba trauka dingsta. Siaip patvarumo atzvilgiu tikrai ne stebuklas, kaip ir dauguma dabartiniu auto. Buvo beges 130k, pirktas vokietijoje dauztas - dauzimas braugtas sonas
Zinau kas ir benznini eksplotuoja 530i JAV varianta,bedos pagrindines - elektrine dalis
Patikimumo atzvilgiu BMW5 ne stebuklas. O dar prisideda visokie AIRBAG vogimai, nes ten labai lengvai nusiima, ir kitos apdailos detales. Kalbejau su mentais, tai sake BMW kelia didziausia galvos skausma. Buvo atvejis neseniai, kad per savaite aprinko 8 BMW5, isdauze stiklus ir nueme vairo AIRBAGUS.
:) dabar vietoj magu pradejo Airbagus lupt:))) net negirdejau
Matai,magus kinieciai gamina ir ju pasirinkimas didelis,o airbagai gan brangus ir tik orginalus ;)