kas galetu buti ?jungiant is pirmos pavaros i antra jauciasi lyg per dantis eitu kartais normaliai isijungia.is trecios jungiant antra viskas normaliai
Manau sinchronas, gal dar kas.
Nu bet koks skirtumas vistiek teks deze tvarkyti.
P.S. Nu dar negali atmesti ir sankabos.
Pabandyk visus begius pajungineti stovedamas su uzkurtu varikliu.
Buna taip jei ant greitu varai, manau sankabos nedaspaudi iki galo kaip reik. Ne ant vienos masinos pastebejau sita. Manau nesuk galvos ir vaziuok
Na ir pas mane antras lyg ir norėtų sunkiau įsimesti, radau "vaistų" tam reikalui. Kitą savaitgalį turėčiau būti Kaune, parodyčiau.
O gal galima plačiau? Pas mane irgi panaši problema
Ir man butu idomu suzinot kas per vaistai :)
Pas mane irgi tas pats. Bet pas mane dar su sankabos pedaliu problemos, tai kiek snekejau kas tvarko cia grinai bus del sankabos. O pas njus kaip atblinis jungiasi? lengvai ar panasiai kaip ir antras? Vaziuosiu viduri savaites sankabos tvarkyt ir tada zesiu.
Yra 2.24d4d ir 2.2d-cat sankabu komplektai
Su avensiu nuo 0 km vaziaves esu. Tai antra bent dcato tikrai ne taip svelniai kaip accordo, legacyar kt. Siaip truputi priklauso nuo to, kiek pirma issigazuoji.
Citatadonatass30 parašė:
kas galetu buti ?jungiant is pirmos pavaros i antra jauciasi lyg per dantis eitu kartais normaliai isijungia.is trecios jungiant antra viskas normaliai
man antra daznai prastai jungiasi esant slatam varikliui prie lauko temperaturos < 10 C. Susyla - kaip ir normalizuojasi. "Prastai" vadinu toki kaip paminta auksciau lyg dantraciu kabinimasi.
Pasiskaites uzsienio forumus pakeiciau greiciu dezes tepala i automarines ATF. problemos kaip ir neliko, bet visi aplinkui pradejo gasdinti, kad atf neturi visu reikiamu kompmentu. tada pasikeiciau i pilnai sintetini tinkanti Sae 75w90 - geriau nei pradzioj bet blogiau nei atf.
Pasyla - ok.
Tai ir vaziuoju, nes su ta sunkesne antra pavara daug kaa skundziasi, tai gal taip turi but :-)
Citatakepure parašė:
dziaukis kad ishvis kazka siulau.jai esi kazkuom nepatenkintas man i privata parashyk.kitiem neidomi tavo nuomone uzmusha ar neuzmusha tave.
Tam yra sukurtas atskiras skyrelis:
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewforum.php?forum_id=75
Tikrai jau per dažnai siūlai savo dalis. Beveik kiekvienoje temoje yra tavo pasiūlymai.
Siūlau pasiskaityti taisykles:
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=107&thread_id=79
Būtų griežtesnis moderatorius, seniai būtum gavęs baną.
P.S.
Rašau viešai, nes, kaip rodo praktika, tai labiau veikia nei PM.
Del alyvos i pavaru deze, ATF- automatines pavaru dezes skystis jo niekas neatleidzia nuo iprasto pavaru dezes tepalu funkcijos, kadangi ir automate yra dantraciai tik siek tiek kitokie, bet atf turi daug kitokiu priedu kurie reikaligi atlikti hidraulinio tepalo funkcija, padidintas atsparumas temperaturai ir t.t nieko blogo tu nepadarei ipildamas atf, BMW ir MB nuo 1993m tam tikrose mech dezese tik toki tepala ir tenaudoja(del ypatingu jos savybiu labai auksto klampos indekso, t.y jos stabilumo).
Dabar, kodel taip yra kad sunkiau ar lengviau junginejas begiai tai todel, kad laikui begant transmisine alyva del oksidacijos ir kitokiu isores veiksniu t,y metalo priemaisu, padidintos dregmes ir k.t paprasciausia praranda savo savybes ir ypatingai pasalus padideja jos klampumas todel ir atsiranda sunkumo pojutis.Kad butu aiskiau svarios alyvos klampa prie 100 laipsniu ATF 7.1 mm/s 75w90 15 mm/s, kaip matote sintetika dvigubai tirstesne nei ATF
Rekomendacija as tau siulyciau pasirinti siek tiek skystesne transmisine alyva 75W80 8mm/s bet tik ne "sun hui v cai" gamintojo ir problemeles issispres.
Rekomenduojama gamintojo 75W-90 sau tokia keiciausi jokiu nemaloniu pojuciu nera.
nu va siandien maniau narsysiu forume del tos pacios problemos, nes jau pradejo mane nervuoti kai ryte saltai masinai reikia is pirmos i antra pavara arba atvirksciai perjungti ypac kai kelios sankryzos iskarto issukus is kiemo, as kolkas sita problema isprendiau kol saltas motoras vairuoti kaip rusiska masina t.y perjungiant begi papildomai isminu sankaba tada be problemu, bet as ir itariau kad tai gali buti problemos su tepalu nes susilus varykliui visos problemos dingsta. reiks jauciu tepaliukus keisti, beje forumieciai tepalu tipai parasyti pagal pagal rekomendacijas ar patitis byloja :)?
Nepyk, bet ka reiskia "papildomai isminu sankaba", o tai siaip begius perjungiant jos neismini?...
Važiuoji pirma pavara - išmini ir įjungi laisvą pavara - vėl išmini ir įjungi kitą pavarą.
Citatatadasd parašė:
Nepyk, bet ka reiskia "papildomai isminu sankaba", o tai siaip begius perjungiant jos neismini?...
nu va forumietis Tadas labai taiklai paaiskino, jei kas vazinejo rusiskom masinom manau iskart suprato ka turiu omenyje :P nes ten jei nepermini sankabos tai su dideliais garsais ir permeti begi :) kiek pamenu tevukas dar net pergazuoti liepdavo tada visiskai svariai pavaros metydavosi :)
ups ne Tadas o darca taikliai paaiskino :P
Aciu uz paaiskinima:)
Ne visoms rusiškoms masinoms, o tik sunkvežimiams tekdavo daryti taip vadinamą "pergazavimą" jungiant iš aukštesnės į žemesnę pavarą, pvz., jungiant iš ketvirtos į trečią, išmini sankabą, įjungi laisvą bėgį, atleidi sankabą, spusteli gazą, vėl išmini sankabą, įjungi trečią bėgį.
Turiu problemą, junginta antrą pavarą girdisi traškėjimas. Kas galėtų būti?:o
Citatatom_cat parašė:
Turiu problemą, junginta antrą pavarą girdisi traškėjimas. Kas galėtų būti?:o
Greičiausiai antro bėgio sinchronizatoriai pareina. Pas mane pirmam avensije tas pats, nesuku galvos jau antri metai.Tragiško nieko nėra.
O kaip ta beda sprendžiasi? Dėžę reik tvarkyti ar paprasčiau?
P.S. kai pirma pavara gerai užmeti "tapkę" nė sykio nepavedė :D
Yra deze d-cato
o pas mane kartais svelniai isijungia, kartais lyg trukteli, pristabdo masina. pats begis tik kartais sunkiau isijungia, labiausiai jaučiasi kai atleidineji sankaba, sukibimas negrazus buna. kiti begiai labai graziai junginejasi, sukimba.