Iškilo klausimas
ar įmanoma darant diagnostika rimtai patikrinti purkštukus
ar būtina tikrinti išimtus
girdėjau rimtai purkštukus galima patikrinti tik išimtus
Gal galite pasiūlyti meistrus tel.
rimtai purkštukus galima patikrinti tik išimtus ir plius ant stendo
Gal galite pasiūlyti rimtus meistrus tel.
domina purkštukai dviejų laidų 85kw jaučiu kad reiks
ar tinka kitokių kw variklių?
GALIMA MAN TIKRINO VISKA MATO PER KOMPA
Per kompa galima pamatyt purkstuku kompensacija, gamintojo nurodyta norma nuo -3 iki +3.
Nuskaicius kompensacija dazniausiai jau galima daryti teisingas isvadas apie purkstuku darba.
Zinoma purkstukus patikrinus su tikrinimo stendu galima gauti daugiau duomenu kurie gali padeti nustatyti surkstuku darbo sutrikimus, taciau dazniausiai ismontavimo, tikrinimo ir sumontavimo kastai netekina lukesciu.
Tomas 865622211 Purkstuku ir siurbliu remontas Kauno rajonas kluonishkio kaimas.Buvau nuvykes turi iranga ganetinai nebloga tikrint purkstukus kainos pigiau nei servize.Tikrinausi pjezinius purkstukus pravare prie mano akiu 6testus tai ledas pasake.kiek kalbejau sako purskstukai buna geri pet gryztamas kazkaip pareina jis man aiskino.ce butent toyotom sake.Rekomenduoju.
CitataEugenijjus utena parašė:
Iškilo klausimas
ar įmanoma darant diagnostika rimtai patikrinti purkštukus
ar būtina tikrinti išimtus
girdėjau rimtai purkštukus galima patikrinti tik išimtus
Gal galite pasiūlyti meistrus tel.
Pilnai pasitikrina purkstukai darant diagnostika, beto yra atliekami papildomi testai. O isimti ir tikrinti ant stendo kainuoja nemazai.
Sveiki.O gal yra bande praplauti pursktukus.Yra jiems kazkoks specialus skystis.Nes darant diagnostika rodo,kad du pursktukai raudoni(mirstantys,ar tai mire).Idomu,jei pameginus praplauti juos,gal butu imanoma jiems gyvybes kazkiek suteik?Ar tik pinigai i bala.
Beja o ka ant stendo beparodytu mandriau tikrinant manuosius purkstukus,kai jau per kompa sviecia jie raudonai?
Citata iš: maltakava Įrašytas Lapkritis 26, 2013, 19:28:43 PM
Sveiki.O gal yra bande praplauti pursktukus.Yra jiems kazkoks specialus skystis.Nes darant diagnostika rodo,kad du pursktukai raudoni(mirstantys,ar tai mire).Idomu,jei pameginus praplauti juos,gal butu imanoma jiems gyvybes kazkiek suteik?Ar tik pinigai i bala.
Beja o ka ant stendo beparodytu mandriau tikrinant manuosius purkstukus,kai jau per kompa sviecia jie raudonai?
kokie pozymiai buvo?
Ir tebera....Sunkiai kuriasi kol saltas variklis,kartais ir siltas sudurniuoja.Manem ,kad kuras nuseda,bet deja,deja...pasirode rimtesnes bedos.
Citata iš: maltakava Įrašytas Lapkritis 26, 2013, 20:45:24 PM
Ir tebera....Sunkiai kuriasi kol saltas variklis,kartais ir siltas sudurniuoja.Manem ,kad kuras nuseda,bet deja,deja...pasirode rimtesnes bedos.
o kaip su paciu variklio darbu gal netolygiai dirbdavo/ purtesi ar panasiai?
Variklis tai graziai dirba.
Citata iš: maltakava Įrašytas Lapkritis 26, 2013, 20:45:24 PM
Ir tebera....Sunkiai kuriasi kol saltas variklis,kartais ir siltas sudurniuoja.Manem ,kad kuras nuseda,bet deja,deja...pasirode rimtesnes bedos.
važiuok ir atsinaujink softa..padės..
Citata iš: Farmeris Įrašytas Gruodis 08, 2013, 11:14:46 AM
važiuok ir atsinaujink softa..padės..
2,0l 85kw ar atsinaujina softai? manau kad tik 2,2l matorams
Citata iš: Modka Įrašytas Kovas 17, 2012, 08:16:46 AM
Pilnai pasitikrina purkstukai darant diagnostika, beto yra atliekami papildomi testai. O isimti ir tikrinti ant stendo kainuoja nemazai.
Kas per testai? Atjungimas po viena?
Citata iš: Bemsas Įrašytas Gruodis 08, 2013, 13:24:30 PM
Kas per testai? Atjungimas po viena?
Su kompu kai daro diagnostika ten yra funkcija dabar nepamenu kaip ji ten vadinasi, bet ten uzvestam varikliui gali atjungti po viena purkstuka.....
Citata iš: naujas32 Įrašytas Gruodis 08, 2013, 12:08:12 PM
2,0l 85kw ar atsinaujina softai? manau kad tik 2,2l matorams
Pas mane 2.2l motoras ir yra...Praplovem purkstukus,tai tam kartui viskas susitvarke....Sorry uz kvaila klausima...o kas tas softas?
Softas - programine iranga. Pvz. kompiuterio softas yra windowsai.
Citata iš: maltakava Įrašytas Gruodis 08, 2013, 16:57:08 PM
Pas mane 2.2l motoras ir yra...Praplovem purkstukus,tai tam kartui viskas susitvarke....Sorry uz kvaila klausima...o kas tas softas?
jei susitvarkė po paraplovimo valio..man nesusitvarkė.. dileriui patikrinus (80LT) neatitikino normom nerasta..išskyrus kad reikia atnaujinti variklio valdimo kompiuterį (ECU) 100lt..dabar kuriasi šalta be problemų..
Citata iš: Andriuxxsss Įrašytas Gruodis 08, 2013, 14:14:33 PM
Su kompu kai daro diagnostika ten yra funkcija dabar nepamenu kaip ji ten vadinasi, bet ten uzvestam varikliui gali atjungti po viena purkstuka.....
Sita tai zinau, mane domina kokie yra dar testai, su kuriais galima patikrinti PILNAI purkstukus. Su situo testu tik suprasi, ar purkstukas aplamai veikia, ar ne. Kaip paziureti, kiek jis leidzia per abratke?
Citata iš: Bemsas Įrašytas Gruodis 08, 2013, 18:58:49 PM
Sita tai zinau, mane domina kokie yra dar testai, su kuriais galima patikrinti PILNAI purkstukus. Su situo testu tik suprasi, ar purkstukas aplamai veikia, ar ne. Kaip paziureti, kiek jis leidzia per abratke?
Niekaip tik mechaniskai ant stendo matysi kaip jie dirba. Net ir atjunginejant fyskes nesuprasi kuris purkstukas blogas.
Citata iš: naujas32 Įrašytas Gruodis 08, 2013, 19:16:08 PM
Niekaip tik mechaniskai ant stendo matysi kaip jie dirba. Net ir atjunginejant fyskes nesuprasi kuris purkstukas blogas.
Atjungiant purkstuka tikrai suprasi. Juk "trailins" iskart. 1 cilindras nedirbs.
skitruma tai aisku, kad pajusi, bet nesuzinosi 100% kuris purkstukas tikrai blogas. Kodel? todel, kad jeigu jis "myza" ar uzsikises kompas lygina viso variklio darba taip kompensuodamas bloga, asmeniskai buvau susidures taip tikrindamas tai itariau viena o pasirode, kad kitas, tik stendas parodys jo tikrus parodymus.
Sveiki,kalbat apie purkstuku tikrinima,ar gali del purkstuku gedimo isaugti kuro sanaudos du kartus?
Citata iš: Darius Įrašytas Sausis 11, 2014, 19:34:00 PM
Sveiki,kalbat apie purkstuku tikrinima,ar gali del purkstuku gedimo isaugti kuro sanaudos du kartus?
o gal tu tapke spaudi iki galo kad sanaudos padvigubejo?
Na tapkes tikrai nespaudziu iki dugno, vazineju ramiai, nes varikliukas tik 66kw tai labai neprispausi, as dariausi diagnostika purkstuku ,bet ju neisemus ,o parodymai buvo tragiski.
Revised Injection -9.68mm3
Revised Injection -9.37mm3
Revised Injection -11.72mm3
Revised Injection -8.90mm3
stai tokius parodymus gavau ant popieriuko,bet masina vedasi tiek prie -20 ziema tiek vasara prie pliuso is puse apsisukimo ir jokiu problemu nera isskyrus,kad sanaudos mieste aoie 12litru ant simtuko. Ar cia purkstuku problema ar ieskoti kitos bedos?
Citata iš: Darius Įrašytas Sausis 11, 2014, 19:54:41 PM
Na tapkes tikrai nespaudziu iki dugno, vazineju ramiai, nes varikliukas tik 66kw tai labai neprispausi, as dariausi diagnostika purkstuku ,bet ju neisemus ,o parodymai buvo tragiski.
Revised Injection -9.68mm3
Revised Injection -9.37mm3
Revised Injection -11.72mm3
Revised Injection -8.90mm3
stai tokius parodymus gavau ant popieriuko,bet masina vedasi tiek prie -20 ziema tiek vasara prie pliuso is puse apsisukimo ir jokiu problemu nera isskyrus,kad sanaudos mieste aoie 12litru ant simtuko. Ar cia purkstuku problema ar ieskoti kitos bedos?
a kiek tu nori kad tau imtu? atsimink taisykle masina pasiima kiek jai reik
tai pagal jos tikra kuro suvartojima ji turetu imti apie 6-7l mieste,bet man gaunasi dvigubai,todel ir klausiu, ar del tokiu purkstuku parodytu gali padideti smarkiai kuro sanaudos??
Citata iš: Darius Įrašytas Sausis 11, 2014, 20:01:29 PM
tai pagal jos tikra kuro suvartojima ji turetu imti apie 6-7l mieste,bet man gaunasi dvigubai,todel ir klausiu, ar del tokiu purkstuku parodytu gali padideti smarkiai kuro sanaudos??
gal nauja tiek ir eme
prie kocia nauja ar sena as taves tik klausiu ar purkstukai turi itakos tokiam kuro sanaudu svyravimui???
o nedūmija?
Citata iš: Darius Įrašytas Sausis 11, 2014, 20:11:26 PM
prie kocia nauja ar sena as taves tik klausiu ar purkstukai turi itakos tokiam kuro sanaudu svyravimui???
normalios tavo sanaudos ko tu parines,sakau tapkes lengvesnes uzsidek ir sildyk maziau varikli,da ant sankryzu negazuok ir bus tau laime 10 ltr
kai gaziuka paspaudi dumina, meta juoda smarkiai,bet kelis kartus pergazavus ir isvalius ismetimo sistema dumai pasibaigia.
Kaimynas turi paprasta corola su tokiu paciu varikliu,tai jis su 10litru nuvaziuoja apie 150km mieste,o as su 10litru nuvaziuoju apie 70km ir uzsidega kuro lempa
Citata iš: Darius Įrašytas Sausis 11, 2014, 20:38:50 PM
kai gaziuka paspaudi dumina, meta juoda smarkiai,bet kelis kartus pergazavus ir isvalius ismetimo sistema dumai pasibaigia.
Kaimynas turi paprasta corola su tokiu paciu varikliu,tai jis su 10litru nuvaziuoja apie 150km mieste,o as su 10litru nuvaziuoju apie 70km ir uzsidega kuro lempa
Papasakok, kada padidėjo sąnaudos, prie padidėjusių sąnaudų dar kas nors pasikeitė? variklio dinamika? iki padidėjusių sąnaudų dūmijo? ką nors mašinai darei (filtrus keitei, dar ką nors) - kas įtakojo tokį padidėjimą?
supranti gal ir juokingai skambes,bet kai nusipirkau masina buvau tikras ,kad pas ja bakas 40litru talpos,tai nelabai buvau susirupines del sanaudu,bet kai suzinojau,kad masinos kuro bako talpa 55 litrai man pradejo kilti itarimu,kad naudoja kuro zymiai daugiau nei kitos masinis su tokiais paciais parametrais. Vazineju su ja jau 6 metai ir pakeites ne viena karta esu viska kas priklauso, tiek visus filtrus tiek dirzus ir taip toliau,viskas kas priklauso. Kazkada turejau problemu su kuro siurblio voztuvais,dinginejo trauka,bet cia kita istorija ir nemanau,kad tai susije. Vienas man keistas dalykas mano masinoje ,kad variklis ilgai sila,ta prasme ,kad apsukos apie 2000 laikosi labai ilgaij ei prie minuso uzkurus masina ja paliksi nejudancia ji gali prie tokiu apsuku pradibrbti apie 2 valandas nors temperatura ir pakyla iki normalios ribos,o jei vaziuoji tai vistiek apsukos laikosi tokios dodeles nuvaziavus ir 10km. Gal tai problema elektronikoje ,o purkstukuose ,gal koks daviklis parejo kuris reguliuoja variklio temperatura
Citata iš: Darius Įrašytas Sausis 11, 2014, 21:06:19 PM
supranti gal ir juokingai skambes,bet kai nusipirkau masina buvau tikras ,kad pas ja bakas 40litru talpos,tai nelabai buvau susirupines del sanaudu,bet kai suzinojau,kad masinos kuro bako talpa 55 litrai man pradejo kilti itarimu,kad naudoja kuro zymiai daugiau nei kitos masinis su tokiais paciais parametrais. Vazineju su ja jau 6 metai ir pakeites ne viena karta esu viska kas priklauso, tiek visus filtrus tiek dirzus ir taip toliau,viskas kas priklauso. Kazkada turejau problemu su kuro siurblio voztuvais,dinginejo trauka,bet cia kita istorija ir nemanau,kad tai susije. Vienas man keistas dalykas mano masinoje ,kad variklis ilgai sila,ta prasme ,kad apsukos apie 2000 laikosi labai ilgaij ei prie minuso uzkurus masina ja paliksi nejudancia ji gali prie tokiu apsuku pradibrbti apie 2 valandas nors temperatura ir pakyla iki normalios ribos,o jei vaziuoji tai vistiek apsukos laikosi tokios dodeles nuvaziavus ir 10km. Gal tai problema elektronikoje ,o purkstukuose ,gal koks daviklis parejo kuris reguliuoja variklio temperatura
Na žinoma, tikrai keista kad po 6 metų tau pasirodė, kad kažkas ne taip. Pasidaryk normalią pilną (ir purkštukų) diagnostiką, nes neišėmus.... pats matai, kokie parodymai, o kuriasi prie -20... Dar priklausomai, kas ir kaip atliko diagnostiką. Su Modka pasitark, gal padės tuo klausimu ("за отдельную плату", žinoma) :) O kaip su trauka? Nesiskiria tarkim ant šalto ir karšto variklio (galima įtarti oro srauto įrenginius)?
nu matai 66kw tai nelabai tos traukos skirtumo suprasi ar salta ar silta,bet kiek vazineju tai skirtumo nepajauciau del traukos ar siltos ar saltos. Man daugiau kelia susirupinima del variklio apsuku kodel jos tokios dideles ir taip ilgai laikosi kol viskas normalizuojasi,po darbo namo vaziuodamas kamstyje uztrunku apie 45 min ir grizus namo jos vistiek sukasi apie 2000, gal tai ir itakoja kuro dideles kuro sanaudas?
2000 apsku :O .kaip tu apsikenti sedeti masinoj. gal 1200 ??? nes 1100 -1200 buna kai padsosas dirba,kol variklis saltas.
Citata iš: Darius Įrašytas Sausis 11, 2014, 21:19:00 PM
nu matai 66kw tai nelabai tos traukos skirtumo suprasi ar salta ar silta,bet kiek vazineju tai skirtumo nepajauciau del traukos ar siltos ar saltos. Man daugiau kelia susirupinima del variklio apsuku kodel jos tokios dideles ir taip ilgai laikosi kol viskas normalizuojasi,po darbo namo vaziuodamas kamstyje uztrunku apie 45 min ir grizus namo jos vistiek sukasi apie 2000, gal tai ir itakoja kuro dideles kuro sanaudas?
Žinoma, tai įtakoja dideles kuro sąnaudas. O dar klausimas: su tokiom apsukom, tu iš viso akseleratoriaus pedalą naudoji? :) Tokiu oru su tokiom apsukom turėtų sušilti iki darbinės t-ros per iki 10min. Kažkuris daviklis greičiausiai bus išėjęs (specai, pasakykit, kuris reguliuoja apsukų dydį? nes variklio t-ros daviklis iki 2k apsukų vargiai ar iš viso kada nors laiko).
butent ,kad gazo pedalo nenaudoju prie tokiu apsuku,tik sankaba,gal nera pilnai 2000,bet 1800 tai tikrai passtoviai sukasi. Apsilus biski sumazeja iki 1200,o normaliai uzkaitinus jei pasiseka tai nukrenta iki 800-900
Citata iš: Darius Įrašytas Sausis 11, 2014, 21:54:48 PM
butent ,kad gazo pedalo nenaudoju prie tokiu apsuku,tik sankaba,gal nera pilnai 2000,bet 1800 tai tikrai passtoviai sukasi. Apsilus biski sumazeja iki 1200,o normaliai uzkaitinus jei pasiseka tai nukrenta iki 800-900
O turėtų būti: šaltas 1200, pašilus 800-900. Bet dabar tu man pasakyk: jei per 45min. namo (ar kur tu ten važiuoji) nenukrenta žemiau 1800, tai ką tu vadini "nomaliai pakaitinus"? Dakare gal dalyvauji laisvalaikiu? Ten dabar virš 40, "normaliai pakaista" dar ir greičiau nei per 45min. :)
kai oro temperatura +10 ir stovint kamstyje susyla per 30min ir apsukos nukrenta iki 800,bet jei tik biski minusas pvz -1 tai masinos apsukos nekrenta nors ir kamstyje prastovi 45 -60 min, keiciau termostata ,bet nepadejo
Citata iš: Darius Įrašytas Sausis 11, 2014, 22:21:05 PM
kai oro temperatura +10 ir stovint kamstyje susyla per 30min ir apsukos nukrenta iki 800,bet jei tik biski minusas pvz -1 tai masinos apsukos nekrenta nors ir kamstyje prastovi 45 -60 min, keiciau termostata ,bet nepadejo
Bėdutė. Žr. aukščiau. Diagnostika. Ir kaip tau dar neperkaito prie +10 30min. 1800-2000 apsukų... O gal perkaito...?
Kazkada dariau diagnostika su kita problema,del traukos dingimo,ar kompas neparodo vienu metu keliu problemu???
Citata iš: Darius Įrašytas Sausis 11, 2014, 22:21:05 PM
kai oro temperatura +10 ir stovint kamstyje susyla per 30min ir apsukos nukrenta iki 800,bet jei tik biski minusas pvz -1 tai masinos apsukos nekrenta nors ir kamstyje prastovi 45 -60 min, keiciau termostata ,bet nepadejo
gal su OSM negerai kazkas,bandyk istrauk fiske ir pavaziuot
o ka tas OFM duoda???
Citata iš: Darius Įrašytas Sausis 11, 2014, 22:27:03 PM
o ka tas OFM duoda???
oro srauto matuokle o ne OFM,krc paskaityk nete placiau apie jas,ji randas kur oro filtro zarna is virsaus su fiske tokia.
tu matau zalias gal ne?
Citata iš: Darius Įrašytas Sausis 11, 2014, 22:27:03 PM
o ka tas OFM duoda???
OSM arba MAF (angliškai) reguliuoja oro srautą (įtakoja sąnaudas, trauką, dūmingumą) o ką daro - tikrai pasiskaityk gūglėj.
jo as zalias,nes pirmas mano dyzeliukas,sakiau niekada nepirksiu dyzeliiu varomo variklio,bet taip gavosi,o dabar bandau kazka suprasti apie ji ir apie jo mandrumus. Sory jei tave suerzinau savo klausimais,bet kaip zaliam tai norisi kazka daugiau suzinoti is forumieciu nei narsyti internete ir prisiklausyti visokiu spelioniu
;) nu pradziai pabandyk ka patarem o ryt ateis daugiau zmoniu ir gal netgi pades tau suprast koki monstra turi :) kieme.
P.S yra cia forumietis Modka is VLN,jis konkreciai tau gali padet tavo klausimu, mes galim paspeliot tik nemate tavo auto
kaip sakant call him...
Klausimukas:
O jei parodymai:
1 cil: 1,2
2 cil: -0,8
3.cil: 1,1
4 cil - 2,2
Man sako , kad negyvi, kokia jūsų nuomonė?
Citata iš: staska66 Įrašytas Spalis 30, 2014, 15:52:28 PM
Klausimukas:
O jei parodymai:
1 cil: 1,2
2 cil: -0,8
3.cil: 1,1
4 cil - 2,2
Man sako , kad negyvi, kokia jūsų nuomonė?
kas tau taip sake? nesake kokios yra ribos?
Jūsų nuomonės klausiu, kaip specialistų, gal galit išsakyt...
Citata iš: staska66 Įrašytas Spalis 31, 2014, 11:37:45 AM
Jūsų nuomonės klausiu, kaip specialistų, gal galit išsakyt...
Truksta dar 1 parodymo. Bendrai ipurskiamo kieko. Purktukam yra leidziama +- 3.0mm3, bet bendras kiekis neturi virsyti 9mm3. Pagal situos parodymus purkstukai dar normos ribose.
Sveiki, nenoriu kurti naujos temos tad parasysiu cia, avensis 2,0l 85kw. saltas variklis tarp 1500-2000 apsuku taip patarska, ar tai normalu, ar cia purkstukai jau kalena? beto pastebejau, kad truputi salerkos prabege(lb nedaug) ties 2ir3 purkstuku gal jau laikas keisti tarpines po purkstukais?
Kaip pas jusu auto?
Mano Avensis 85kw D4D ir pabarska salta ties 1500-2000 apsukom. Purkstukai ir apsitepalave 2. Prabegas 166tukst masinos. manau nekeistos tos saibos po purkstukais dar. Planuoju keistis, ieskau meistro normalaus kas ta padaryti galetu. I atstovybe varyt keistis tai virs 1200lt su dalim tarpinikem uzsisauke. Daugoka....
Citata iš: Viktoras777 Įrašytas Lapkritis 21, 2014, 12:10:09 PM
Mano Avensis 85kw D4D ir pabarska salta ties 1500-2000 apsukom. Purkstukai ir apsitepalave 2. Prabegas 166tukst masinos. manau nekeistos tos saibos po purkstukais dar. Planuoju keistis, ieskau meistro normalaus kas ta padaryti galetu. I atstovybe varyt keistis tai virs 1200lt su dalim tarpinikem uzsisauke. Daugoka....
nu jo 1200lt tai garaziuko meistras uz 500lt padarys :D gal daugiau atsiras kas su tokio varikliu jeigu daugumai taip yra nieko nedarysiu. seip tu toyotu pilna o kad keisti tarpines reikia kas 100k km tai niekas nszino...
Na pasikeisti tas tarpines yra i nauda. Jos laiko tik 100tukst km o mes masinas dazniausiai nusiperkam jau pramynuses zymei daugiau km. Tad tos tarpines jei nebuvo keistos, jau beveik visiem buna pramustos arba beveik pramustos. O uzleidus sita gedima, pasekmes veliau buna brangiai salinamos. Ilgainiu pradeda tarpines purkstuku praleidineti kompresija. variklis sunkiau kuriasi, prasciau traukia. Toliau susidaro dervos "apdega" purkstukai, kurie praleidzia. Visas sitas "Š" per laika ustersia tepimo sistema, uzkisa tepalo paiemimo sieteli. Variklis prasciau tepasi, ko pasekoje pradeda uzkurus negest tepalo lempute 5 ir daugiau sec. (kazkur forume skaiciau, buvo nevienam taip su 1CD-FTV varikliu , isvalius sieteli,isplovus karteri, pakeitus tarpines, problema isisprende) Toliau kencia turbina, kuri turedama tepalo bada uzlinksta, kas ir daznai buna D4d varikliam, bent 85kw 81kw. Na ir galu gale indeklam ir neinauda uzsikisusi tepimo sistema. Daug kas nezino kad tas tarpines reikia keisti ir vazineja, poto remontai ir prasideda. Mano pazystamiem jau nevienam d4d 1cd-ftv varikliui reikejo turbina restauruoti. manau jei butu tarpines laiku pakeistos, greiciausiai turbina nebutu sugedusi. Tad ir pats planuoju artimiausiu laiku jas pasikeisti del sventos ramybes, kad veliau bajeriu nebutu.