Valgo tepala, netraukia, didesnes kuro sanaudos. Nebenoriu laukt ilgiau, noriu kad kas paziuretu tiesiom rankom. Ka rekomenduotumete?
Vilnius
//www.groundzero.lt jei nenori į toyotos atstovybę.
buvau autotojos servise, tai nieko jie konkreciai nepasake. Prie kompo pajunge nelabai ka pasakytu del ko tepala valgo. Arba ten vadybininkas ne nuotaikoj buvo.
O kaip sitas servisas, esi lankesis? kaip kainos?
Dar yra dyzelservisas, bet ten sako kaineles aukstos..
bet pala cia jie tiuningu uzsiima...
Tai tepalo valgymo priezasti sunku nustatyt, yra buve, kad net nuo tepalo markes skirtingai tepala ryja...
tik dazniausiai jei ryja tepala bus pasidevejes pats variklis priezastys dazniausiai 2 arba ziedai arba voztuvu rieboksliai arba both.
ryja tepala -> kemsasi katalizotorius -> dideja kuro sanaudos.
Manau viso to priezastis sutvarkyt tepalo suvartojima... tada valyt,keist,pjaut lauk katalizatoriu
CitataEdvatronas parašė:
tepalo markes skirtingai tepala ryja...
riezastys dazniausiai 2 arba ziedai arba voztuvu rieboksliai arba both.
Tikra teisybė- TOTAL 5W30 - 5L kaip tik užteko.
Castrol magnatex 5W40- 4L per akis
pas mane 5W40 ELF, per 4000 km suryja iki lemputes uzsidegimo :(
Pagal kilometraza masina nuriedejusi 130 kkm. Isoriskai neatrodo kad butu daug nubegus, bet gal atsuktas skaitliukas...
Man kazkada kai ryjo tepala, buvo kalti rieboksliai, bet cia kalba ejo apie golfi III benzina
CitataFUX parašė:
pas mane 5W40 ELF, per 4000 km suryja iki lemputes uzsidegimo :(
Pagal kilometraza masina nuriedejusi 130 kkm. Isoriskai neatrodo kad butu daug nubegus, bet gal atsuktas skaitliukas...
O kiek tas yra iki lemputes? Jei teisingai pamenu tai lempute uzsidega kai buna puse normos... tai cia iseitu, kad per 4KKm suryja koki puslitri... ne taip ir daug...
klausyk dėl to groundzero jie vistiek patikrinimą daro tai geriau pasiklausk jei nenori važinėt ar yra galimybė nustatyt dėlko ryja tepalus.
Papasakok apie ismetama duma.ar lab melynas ir lab smirda(ta prasme deginamu tepalu)nes mano surydavo 0,5litro iki pakeitimo,bet nesimate melyno dumo.pakeiciau tepalo marke ,dabar 0w30 elf.nereik ne dapilt.norma nuo keitimo iki keitimo.jei melynas ir smirdi-keisim ziedus.gali buti ir gumytes.lab sunku pasakyt nemacius,gali buti ir turbo ziedukai isnesioti.
kad kaip tik dumas grazus, na uzvedimo metu nestoviu prie duslintuvo, bet man sake kad visa bruda katalizatorius sulaiko..
dabar dar durnesnis klausimas, bet cia is patirties. Nevarei kartais po pirkimo masinos i servisa?
CitataNNZ parašė:
dabar dar durnesnis klausimas, bet cia is patirties. Nevarei kartais po pirkimo masinos i servisa?
Kokia cia gili mintis uzslepta?
Nevariau, is pradziu viskas veike puikiai... Dabar kazkaip net turbinos "pustelejimo" pasigendu
CitataEdvatronas parašė:
CitataNNZ parašė:
dabar dar durnesnis klausimas, bet cia is patirties. Nevarei kartais po pirkimo masinos i servisa?
Kokia cia gili mintis uzslepta?
na gali būt, kad jei palikai mašiną ir nestovėjai prie jos, tai galėjo išpjaut katalizatorių, tada, kad nebūtų didelio garso pripila metalo drožlių ir tada visas išmetimo sistema užsikemša.
abejoju ar ten kas pjauta, kazkaip graziai atrodo visas duslintuvas
Padaro chebra taip, kad net nesimato kad pjautas, kol nenuemi, kazkuriam forume rode foto
na nezinau, ji buvo ta pacia diena parvaryta, tai kazi ar pjaus ta katalizatooriu...
paziurek tokia firma "dizrida"internete rasi visa info,bet cia kaune,tai gal nepatogu is vilniaus...kita vertus,mano pusbrolis net is rygos vilko cia savo opel zefira,kai siurblys parejo,mat ten nera tokiu specialistu kaip cia:)tai gal ir tavo dyzeliuka paziures kaip reikiant.siaip pas mane benzas,tai savo ten neteko tvarkyt,bet daug dyzelistu ten kreipiasi.na ziurek kaip tau geriau,gal rasi ka kita...sekmes betkokiu atveju...
Šiaip apie Dizridą girdėjau daug blogų atsiliepimų:|.Vokišką dyzelį tvarkau Domeikavoje,o Toyota benzas tai su Dizrida susidurti neteko
Na daug ir nebl atsiliepimu yra.daug dyzeliuku ten sutvarkyta ,ir nesiskundzia liaudis.na,zinoma,ir kliauzu neisvengia.bet visumoj galima ten remontuoti.O kas liecia diagnostika-nebloga aparatura Birstono Aleja turi.ir rimtai vyrukai dirba.su toyota ,tiesa mazai praktikos turi(kaip jie sako:neluzta toyota-tai ir nezinom kas gali buti),bet su benzin auto jau nuo senu laiku isgarsejus firmele.
gal tiksliau parašytum kur ten Birštono al. įsikūrę tie ekspertai?kol kas nereikia,bet ką gali žinoti:|
As tvarkiau savo picnica dyzeliuka Dizridoje po pigaus ale meistro dirzo keitimo ir degimo isderinimo (nezusuktas siurblys, apsaugos be varztu ir pan.) jie labai pagelbejo. brangoka, bet kokybiskai dirba.
Tikrai nerekomenduoju Petrasiunuose is SAAB centro tel. 867727325, labai megejisko lygio ale meistrai, dirzo tikrai nesugeba pakesiti, tik pinigelius suskaiciuoja :@
Isvaziavus is Prienu link Birstono, prasidejus kelio isplatejimui(tai ir yra aleja) reikia sukti i kaire tarp juostu atitvaru.neprisimenu tiksliai,bet reklama turetu buti pakabinta.matosi nuo kelio geltonu plytu pastatai. mazdaug 100m.yra atskira juost issukimui i kaire.
kubilas, jei cia tie patys meistrai, tai jie rimti.daug kas pas juos varydavo sita ir as zinau.
o dizridoj, jeigu cia taikos pr. prie turgaus masinu tai bendradarbis tvarke mazda 6 dyzeli, ka ten tvarke, nauja varikli keist reikejo tai padare sake normaliai, kiek zinau dar vazineja, gal tuoj ir metai bus.
tepala valgo ne tik variklis.jeigu spidas nesuktas ir viso labo tik 130 000, cia yra menkniekis dyzeliniam varikliui. Turbinos resursas yra mazesnis nei variklio, o gedimai ir pasireiskia dideliu alyvos rijimu, taip kad pradek nuo jos, jei rida tikrai 130 000!!! nors nelabai tikiu. problemos rimtos turetu prasideti nuo 250 min ar net 300 000 tukst
CitataFUX parašė:
buvau autotojos servise, tai nieko jie konkreciai nepasake. Prie kompo pajunge nelabai ka pasakytu del ko tepala valgo. Arba ten vadybininkas ne nuotaikoj buvo.
O kaip sitas servisas, esi lankesis? kaip kainos?
Dar yra dyzelservisas, bet ten sako kaineles aukstos..
Sveiki,
Savo Toyota ir sesers Toyota "gelbėjame Marijampolėje. Ten dirba toks vaikinukas vardu Algis. Jaunas, bet labai galvotas. Mūsų pagarbą pelnė, kai savo įžvalgumu ir žiniomis nurungė Vilniuje esantį DYZELSERVISĄ, TOYOTO atstovybę ir visą eilę mažesnių servisų. Problema buvo su Corolla dyzeliniu varikliu. Diagnostikos kainavo apie 500-700 Lt. TOYOTA atstovybė antrą kartą net neėmė pinigų už diagnostiką, nes pakartotinai nustatė tą patį gedimą. Pradėjom galvot, kad neverta kišti pinigų į remontus ir mašina bandyt atsikratyti, bet... pasisekė gyvenime. Radome tokiį Algį Marijampolės rajone. Jis praktikavosi Anglijoje tik su varkliais. Greia išmano kompiuterinę diagnostiką ir šiaip yra ne iš kelmo spirtas, beto labai malonus bachūras.
Tai va, atsidarė kapotą, pasižiūrėjo kokią 10 min, viską savo rankomis kaip chirurgas pačiupinėjo ir rado gedimą. Už tai paprašė 30 Lt, tai mums net gėda buvo tiek duot. Sakom: imk 50 Lt irbai ačiū. iki šiol esame klientai.
Beje, jis tik pradeda savo verslą. Aparatūros ir galimybių viską remontuoti dar neturi, bet jo žinios yra svarbiau.
o koks gedimas buvo ir kokie jo pozymiai?
FUX kaip reikalai su tavo Avensiuku? Ar priemei sprendima koki, ka su varikliu daryt, ar keisi ziedus ar dar vazinesi tepala papildydamas? Idomu butu suzinot kokios kainos D4D varikliui pvz ziedus keist (kapital)?
nu i jei nori tikros diagnostikos variklio, tai jau geriau varyt i toyta atstovybes. atsikandau as visokiu dizridu ir pan. per ziopluma :@ meistru ir nepajungta laida, man dizridoj nustate, kad neveikia 3 purkstukas. isardziau varikli, tikrinau purkstukus ir paskui dar visokio sss.... ir visa tai del to, kad nebuvo mases laidas prisuktas. blin, sakiau tokius visokius nekopentingus meistrus pati savo rankom pakarciau.
va tie meistriukai lygiai tapati pasako, ka ir atstovybiu ale meistriukai, o pinigus paima tai nezmoniskus.
bet tokiu auksarankiu uztektu tau ranku pirstu suskaiciuoti.
atstovybeje nereikia masinos palikti, o stoveti salia ir susimoketi uz realu laika. bande cia mane apmokestinti tokvila kosminem sumom. kai su direktoriumi pasikapojau, pradejo realias kainas rasyt.
www.dyzelservisas.lt
diagnostika 95 lt.
turi specialia programa DENSO agregatams tikrinti.
As taip pat dariau diagnostika www.dyzelservisas.lt
Kiek is kitu girdejau, tai tikrai geras servisas dyzeliniu varikliu...
Meistelis toks geras pasitaike, gera pusvalandi man apie variklio darba pasakojo, rode viska ant kompo... 1 purkstukas susilus varikliui nelabai dirba, bet sake kad ir pats dar vazinetu, nieko nedarytu....
dar siule kazkokio dopinginio skystymelio nusipirkt, sake blogiau nebus purkstukui, o gal ir pageres, nes neaisku klokia jo problema. o trauka padides tuo metu kol naudosiu ta skystymeli..
taigi musu imonėje avensis nuo naujos D4D aš su juo važinėju paskutinius tris metus prabiegas jos 305000 ir tikrai nesuktas nes niekas to pas mus nedarė ir galiu pasakyt kad dumo jokio nesimato katalizatorius nepjautas o tepalus paryja po 2-3L tarp keitimu reikia supilti sankaba subiro prie 265000 jau pakeista
Jei kam vilniuj reikes galiu is serviso paimti diagnostikos aparata ir pigiau padaryti. Purkstuku patikra, adaptacijos... Jei kam reikes i AZ rasykit.
Sveiki, esu naujas jūsų klubo narys. Norėčiau paklausti senbuvių, arba šeip Avensio žinovų. Turiu Avensį 2001metų. Prieš metus pirkau ir va po žiemos prasidėjo bėdos. Pakeičiau tepalus ir pagrindinį diržą ir štai prasidėjo bėdos su varikliu (nors gal tai ir nebūtinai susiję su tuo pakeitimu, tiesiog toks keistas sutapimas). Þodžiu, atrodo turbinai kažkas darosi. Švilpia kaip centrifūga kai duodu apsukų. Iš pradžių tik važiuojant, kai būdavo šaltas variklis, o dabar jau ir stovint. Tai gal jūs galėtumėte kas nors patarti kur padaryti diagnostiką, ir dar įdomu kiek kainuoja turbinos remontas. Dar gal žinot kur Vilniuje galima gera meistrą rasti? Būsiu labai dėkinga už atsakymus.
na, jei turbina, tai Turbocentras (Vilniuje, bet pastaruoju metu juo kažkodėl skundžiasi), dar yra visokie TurboOST (Vilnius), Šalvis (Kaunas), Autolaboratorija (Kaunas), Rygoj dar girdėjau dažnas remontuojasi.
Pirmiausia paziurek ar visos oro padavimo slangos gerai uzmautos, pasiziurek is kur eina svilpimas tik po to diagnostika;) Oi sorry tu mergina, tada pasikonsultuok su draugu arba i pirma vizualiai tau priimtina servisa uzsuk.
Draugui sakiau, norėjo pažiūrėt kokius ten garsus skleidžia tas variklis, tai kaip užkerėta - dirba normaliai. Vakare vėl sėdau namo iš darbo važiuot, ir vėl tas pats, vėl tie patys švilpiantys garsai ant didesnių apsukų. Nesuprantu, ar oro temperatūra įtakos dar tam turi, ar kad variklis šaltesnis vakare. Nors nėra juk tokio didelio temperatūrų skirtumo, vakare ar dieną, logiškai pagalvojus. Þinoma nesinori veltui visokiems servisams pinigų mėtyt, kai nežinai kas jie per vieni. Tai pamato, kad moteris atvažiuoja ir prikuria arabų, tik spėk piniginę traukt :@ Pamaniau, gal kas nors čia esančių yra susidūręs su panašiom problemom ir žino kokį meistrą geresnį...