Laba diena,
Nusupirkau Kauno turguje Toyota Picnic 2.2 TD ir vis tik prigavo tie turginiai - po pirmo trumpo pasivazinejimo dega oranžinė variklio oranzine lempute (check engine). Kiek suprantu reikalinga diagnostika, gal kas bandė nusistatyti gedimą pats? girdėjau pagal manualą galima susiradus kompiuterį identifikuoti gedimą. Gal ir man nepatinkanti vibracija mano auto prie mazu apsuku dėl tos pačios priežasties?
Gal kas žino kur kokybiškai atlieka diagnostiką ir užkiek?
jei nelabai turi supratima ka su kuo jungti ir kas is to turi gautis, siulyciau nepagailet Lt ir nuvaryt i diagnostika, tuomet bus aisku nuo ko pradet. Jei pastoviai lempute dega, gal netgi lengviau bus klaida pagauti pajungus kompa.
gali nuvaryt i ,,Kauno Melga'' Taikos pr. 127D, 8 bokse gali susitarti laika tel. 8673 51273 Antanas.
As ten dariau savo Picnicui 2.2TD diagnostika rudeni, tuomet man kainavo 80Lt
Autotoja-119lt. ir neblogai daro(is draugo atsiliepimo) turbut karmelavoje: 8698 36497.kainos nezinau.
Parsisiunciau manuala Toyota Picnic rusu kalba
http://depositfiles.com/files/1856256 aciu uploderiui
Na esu technikas ir pats noreciau nusitatyti gedima, visada idomu tobuleti:). Tik vieno dalyko nesuprantu, ta diagnostikos bloka reikia atskirai isigyti, ar jis yra kazkur pasleptas automobilyje?
Gal kas domejosi? Jei kam idomu, tai apie variklio diagnostika 102 psl raso.
manau,kad pasidaryti diagnostiką reikės laidų kompui pajungti ir programinės įrangos,todėl tai gali brangiau kainuoti nei autoservise.Su programa lengviau, šiuo metu kažką panašaus siunčiuosi,bet laidai ,kiek žinau tikrai brangūs.:|
nezinau ar tai tinka toyotom, bet yra tokia programa carsoft 6.5 bent pagal ja kazkokia diagnostika atlieka.. beja reikes tau laidu sujungti masinos kompa su tavp kompu, o ju kaina bent jau ebay iki tavo namu tau kainuotu 200 lt cia bmw, gal toyotom kitaip nzn
Na man senai vienas biciukas dare diagnostika savo garaze kaip dar fiat turejau, Tai kaip aisku reiks kompo , plius pirktis atskira bloka, laidus, programine iranga, bet kiek pamenu jis ta bloka tik prie masinos kompo prijunge o laidu net nereikejo kaip bevieliu rysiu veike viskas:) tai geriau nulekti ir pasidaryti servise pigiau gausis:)
Pažiūrėk www.adiag,net .Yra diagnostinė įranga ELM .Man tai patiko kas ten pateikta, tik norėtųsi, kad būtų galimybė keisti variklio parametrus
Laba, paziurejau adiag.net turi kaina diagnostine iranga. Radau nebrangu meistriuka uz 50 lt ir paziurejo,nors naudos is to daug negavau,isvada tokia "i sistema patenka oro,nesandari sistema". Vis tiek reikia testuoti ir ieskoti pramusimo rankiniu budu. Na tas pats meistriukas zadejo pataisyti. Aciu visiems uz komentarus.:)
Taivat galiu pasidalinti patirtimi del diagnostikos. Bent jau degant check engine lemputei daryti diagnostika netikslinga - man padare, sumokejau pinigelius ir gavau isvada - kazkur pramusimas - leidzia ora. Man is to naudos nulis. Kita karta is karto vesziau pas dizeliniu varikliu specialistus, kaip ir padariau patartas vieno kolegos. Pasirodo gedimas visai nesusijes su oro praleidimu,man buvo degimo sureguliavimo problema - is cia toks garsus variklio darbas ir deganti lempute. Tai vat tokia patirti apturejau;). Jei domina, tai Kaune bent man pasiule ir nenusivyliau UAB DIZRIDA berods Taikos 104.
nelabai supratau -ka padare:diagnostika ir suremontavo dizridoje. ar man vaidenas- padare diagnostika-nuvezei i dizrida-sutvarke-vel laimingas. dar negirdejau ,kad uz 50 lt padarytu diagnostika toyotai.man uz 50 lt kemi nustate turbinos reguliavimo daviklio gedima-o is tikro buvo susiknises purkstukas(5 min autotojoje) ir rezultate-dabar varau pas brangesnius, bet su geresne programa diagnostus.sekmes, nes toyotos diagnostika primityvi-nelab ja meistriukai myli.;)
Diagnaostika diagnostikai nelygu matyt. Man istikruju kainavo 50 lt. pajunge kompiuteriuka ir buk tai parode klaidos koduote, bet kazkodel nepataike. Diagnostika ne Dizridoje dare, nezinau ar jie tai isvis daro,is kart remontuoja, salina gedima ir tiek.
Ateityje tikrai diagnostikos nedaryciau, tuscias reikalas mano manymu, reikia is kart vest pas specialistus remontui ir tiek.:)
Pries darydami diagnostikas pirmiausia patys padarykite auto kompiuteriui RESET. Siuo klausimu yra daug diskutuojama inte- yra si tema ir Celicos klube. Kai nuresetini kompa dingsta visos siuksles ir klaidos ogal ir problemos ziurekit neliks.
SU resetu sudominai.Šiaip pas mane lyg tai viskas tvarkoje ,bet gal nepakenktųB) Kur rasti info kaip tai daroma?
Siaip paprasciausias variantas yra atjungti akumuliatoriu 15 min.Taciau, norint issaugoti radijo,laiko ar dirzu signalo blokavimo nustaymus rekomenduojama atjungti tik EFI, ECU ir HAZARD saugiklius. As tai atjungiu akuma, o paskui laisva eiga susildau varikli iki darbines temperaturos, poto 1500 rpm pora minuciu laikau pastovu gaza.Veliau isvaziaves i autostrada duodu masinai prasivaziuot nuo 0 iki 150 km per valandaCia tokia mano teorija, kadangi kompas yra adaptyvinis ir atsimena rezimus , kokiais tu vazineji.Kiti sako, kad reikia akuma atjungti pasildytam varikliui.Toks resetas daug kam padejo,Suvesk i GOOGLE Toyota ECU reset ir gausi aibe patarimu.
Dėkuj,paieškosim info.jei ką įdomaus rasiu pasidalinsiu žiniomis.:)Šiaip dažniausiai viską randu rusiškuose forumuose,mums iki jų informacnių platybių kaip iki mėnulio:|.Aišku ir valstybė truputį:| didesnė:)
prašom, nereikia jokių 15 minučių.
oi, man tai rodo jog saitas nekoduoja rusu kalbos, tai zodziu rusai raso taip, kad uztenka minusine klema nuimti 30 sec ir viskas atsistato. beja radija ir visas kitas tiap pat nusireguliuos, tai yra ir antras budas kurio pagalba islieka visi radios nustatymai, ten po kapotu reikia istraukti EFI saugikli, na bet manau nedaug kas zinot kur jis randasi, tai radia nusireguliuoti didelio mokslo nereikia, prisegu foto jai kam idomu kur tas saugiklis :)
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.vitz.ru%2Fforums%2Fuploads%2Fpost-57-1227000731.jpg&hash=7ba0f4291cca65fed63463d9c3fed9453a975d02)
Siaip akumo atjungimas nevisada padeda, nes kaikurios automagnetolos, signalizaciju sirenos ir galbut kiti irenginiai turi vidini akuma, kuris yra pajungtas i bendra maitinima.Taip pat audio aparaturos kondensatorius ilgai islaiko elektrini kruv, todel norint perkrauti auto kompa butina atjungti visus siuos irenginius. Del reseto laiko taip pat didelis klausimas ir 30 sek. tikrai neuzteks panaikinti paties procesoriaus liekamaji el. kruvi, kuris salygoja atminties bukle.Visa tai yra elementari fizika.
Laba visiems,
Tai vat vis tik dar check engine deganti lempute neuzgeso - dar yra probleme - vakuuminis voztuvas arba solenoidas. Viskas butu ir nieko tokio, detale visikai elementari, tik kaina fantastiska:o - beveik 800lt. veliau imesiu nuotraukele, gal kas tuirte arba zinote šrotyna kur pic nicui detaliu turi.
Picnikų yra garliavos japonų šrote, o geriausia per skelbimus paieškok bus pigiau
Sveiki dar karta,
Taigi vel idomybes, vis tik tie Dizridos meistrai, kurie diagnosavo tipo sugedusia detale, ne profesionalai gaila labai. Ta detale "solenoidas" patikrinome pagal rusiska manuala, yra pilnai veikianti :D. Buciau isleides kruva pinigu ir apsijuokes gerokai. Tai vat, ner geresnio meistro uz gamyklini manuala. Tik kaip daba gedima surasti, lempute dar vis dega?
Sveiki dar karta,
Tai vat pagaliau pasitasiau berods savo PICNICa. Nutariau, kad nera geresniu meistru uz gera rusiska manuala. Buvo tokia zarnele ne visai uszpausta ant pneumoelektrinio voztuvelio, reguliuojancio oro sklende. :)
tfu tfu bet jau checkas trecia diena nedega, net sunku patiketi
B)
Citatamagasnet parašė:
Sveiki dar karta,
Tai vat pagaliau pasitasiau berods savo PICNICa. Nutariau, kad nera geresniu meistru uz gera rusiska manuala. Buvo tokia zarnele ne visai uszpausta ant pneumoelektrinio voztuvelio, reguliuojancio oro sklende. :)
tfu tfu bet jau checkas trecia diena nedega, net sunku patiketi
B)
o tai po kokio gedimo pasalinimo susinormalizavo variklio garsas ir dingo virbracija - po degimo sureguliavimo, ar po zarneles uzspaudimo ant voztuvo, reguliuojancio oro sklende?
Citatalawyer parašė:
Citatamagasnet parašė:
Sveiki dar karta,
Tai vat pagaliau pasitasiau berods savo PICNICa. Nutariau, kad nera geresniu meistru uz gera rusiska manuala. Buvo tokia zarnele ne visai uszpausta ant pneumoelektrinio voztuvelio, reguliuojancio oro sklende. :)
tfu tfu bet jau checkas trecia diena nedega, net sunku patiketi
B)
o tai po kokio gedimo pasalinimo susinormalizavo variklio garsas ir dingo virbracija - po degimo sureguliavimo, ar po zarneles uzspaudimo ant voztuvo, reguliuojancio oro sklende?
Variklio garsas ir vibracija susinormalizavo po paskirstymo veleno diržo pakeitimo. Diržas buvo labai laisvas ir dėl to vibravo
supratau
Tikiuos laisvas dirzas nepridare pernelyg problemu, nepersoko per danti, negavo koks voztuvelis per kepure. Nes tokie dalykai ziauriai rizikingi. O speju, vibravo ir negraziai dirbo, nes degimas gal jau pamestas buvo, jei dirzas persoko... Na bet jei viskas daba gerai, tai duok Dieve, kad taip ir toliau...
Sveiki,
Pastebėjau tokį dalyką. Avensis D4D 2000m, viskas gerai, tačiau kai bake lieka kuro iki prieš paskutinės rodyklės, važiuojant užsidegė žaibas, jau antras kartas, kiek pamenu, jau antras kartas kai kuro lieka mažiau. Degė, užgesinau variklį, užvedžiau ir vėl tvarkoje. Pokyčiu nerasta, tik neina diagnostikai pagauti, nes nesuprasi kada užsidegs. Kaip manote, kas galėtų būti, nes dega tada kai kuro lieka mažai bake. Ratą paieškos susiaurinom. Gal koks EGR vožtuvas, gal lambda zondas. Aišku ir greitis nemažas 120-140km/h., nors tada buvo tik 90km/h. Gal kas turi minčių?
Ačiū
Man Autotojoje sutvarkė check engine, ko niekaip neiveikė netgi :Dizrida" ar Butrimoniu 5 Kaune diagnostikos centras, taigi siulau vezti ten i Autotoja
na o man sutvarkė - užsispyrimas pasidaryt pačiam ir kažkiek sėkmė, nepadėjo Autotoja, tik Kauno Melgoj ant kelio užvedė, taigi kiekvienu atveju kaip kam pasiseka ;)
sveiki....siandien ir man uzsidege variklio lempute...mezinau kas pasidare...masina nebetraukia visai is vietos reikia gerai uzgazuot, vaziuojant toliau tai vel nieko gero....kol nepasiekia aukstu apsuku tai kratosi visa masina..pvz 5 pavara imeti prie kokiu 80km/h tai purtosi ziauriai kol apsukos nepakyla iki kokiu 2500-3000...ant laisvu irgi dirba netolygiai toks jausmas tarytum koks cilindras nedirbtu ir dar kuro daug ryt pradejo....as kaiptik buvau isvykes is kauno i zarasus savaitgali,tai va siandien gryzinet reikejo ir se tau dovanele,na bet gryzt gryzau..kas galetu buti kazin nuo ko cia tokie reikalai?gal kas ka itariat?siaip aisku varysiu rytoj kazkur i servisa,bet idomu butu sulaukt minciu kazkokiu,kad gal ramiau miegociau,tikiuosu nebus labai rimtu bedu....
nezinau ar cia toyotose ir tas pats buna, bet man pezas turimas vienu metu ir pradejo spyriotis ir gal ne visai panasus pozymiai, bet ir sumazejus trauka, dideles kuro sanaudos ir ner kartais tavo minetas kratymasis buvo... diagnostika parode, kad map sensorius. pakeite ji ir viskas ok :)
Oscar666 pradzioj nuimk klema (gal geriau +) ir parukes uzdek atgal.
95 proc, kad turetu issiprest beda...
na nuvariau vakar i servisa,tai pakeite zvakes ir dar nustate,kad babina mirusi 3 cilindro.tai laukiu siandien babinos.kaina 170lt nauja,zvakes 64lt komplektas ir plus darbas,bus apie 400lt viso...tai stai tokie reikaliukai,tikiuosi pakeitus babina dar kazko neislys.
Koshmaras...:(
taip ir buvo....kosmaras:@