Sveiki.rytais uzvedant auto iki 5s paklaksi kompensatoriai ir nustoja,bet ne visada paklaksi.Viskas prasidejo kai 2012.01 nusipirkes Avensi isipyliau Elf tepalu.Dabar pastoviai pilu Castroli. O kompensatorius kazkaip nesinori keist. Sia savaite planuoju pasikeist tepalus,paziuresiu kas bus. Dabar isipyles esu Castrol 5w40 o pilsiu 5w30. Ar gali del to klaksejimo kalti tepalai?:-)
Galimas variantas, kad iš tepalo filtro išbėga tepalas, per ilgą stovėjimą ir paklaksi tol kol filtras vėl užsipildo.
O tai gali buti del prasto tepalo filtro?
Citataaleks parašė:
O tai gali buti del prasto tepalo filtro?
Sveikas,
tai gali būti ir dėl prasto filtro. Tačiau tuomet tepalo lemputė jau užvedus variklį degtų ilgiau.
Gal pas Tave mėlynas SCT filtras?
Lempute ilgai nedaga. Pas mane juodas AMC dvieju voztuvu filtras.
Skystesniu tepalu nepilk, gali pradeti dar labiau kalenti.
tai kokie geriau 5w 40 ar 5w 30? dabar nusipirkau Castrol 5w 30 kaip ir nurodyta gamintojo.
O 5w30 tepalas tiktų ? Pas mane irgi pakalena. Ant laisvų nėra garso , bet va žemesniu bėgiu yra garsas , bet ir tai kol variklis įšyla šiek tiek. Gal , kad dyzelį pyliau kaip niekad iš kitos degalinės.
Autodatoj ziurejau tai tinka. Ir Tokviloj sake kad tinka.
Citataaleks parašė:
tai kokie geriau 5w 40 ar 5w 30? dabar nusipirkau Castrol 5w 30 kaip ir nurodyta gamintojo.
Geriau pusiau sintetika tavo atveju (5w 40).
dabar nieko nepadarysi reikes pilt ka nusipirkau. bet ziemai sako kad geriau 5w 30. daug kas vazineja ir nesiskundzia. gal reikes nusipirkt geresni filtra.
Citataaleks parašė:
dabar nieko nepadarysi reikes pilt ka nusipirkau. bet ziemai sako kad geriau 5w 30. daug kas vazineja ir nesiskundzia. gal reikes nusipirkt geresni filtra.
Jei nenauja auto pilciau 10w40
o pats ka piliesi?
Sintetika, nes mano auto dar variklis neuzdroztas. Bet po 200t. tikrai pilsiu pusiau sintetika.
Mano auto pravaziavus 200t tai pilsiu Castrol 5w30.
Nera pas d4d varikli kompensatoriu,saibom reguliuojasi voztuvai.Del tepalu,koks skirtumas kiek pravaziavus masina?Pusiau sintetinis saltom ziemom per tirstas,sunkiau uzsiveda variklis,reikia pilt sintetini,geriau 5w40,antras skaicius nurodo karstos alyvos klampuma,5w30 gali buti skystokas.Ir reikia nepamirst pasidometi,ar tepalas tinka pagal API klasifikacija
CitataNera pas d4d varikli kompensatoriu,saibom reguliuojasi voztuvai.
Siaipjau tos "saibos" ir yra kompensatoriai, tik aisku nehidrauliniai
Kaip ziurejau tai kataloge raso kad galima pilt 5w40 ir 5w30. 5w30 ziemai geriau.
Citatadzonas parašė:
CitataNera pas d4d varikli kompensatoriu,saibom reguliuojasi voztuvai.
Siaipjau tos "saibos" ir yra kompensatoriai, tik aisku nehidrauliniai
gal paaiskinsi kaip saiba kompensuoja pakelejo smugius?:D.
Citataegariukas1 parašė:
Nera pas d4d varikli kompensatoriu,saibom reguliuojasi voztuvai.Del tepalu,koks skirtumas kiek pravaziavus masina?Pusiau sintetinis saltom ziemom per tirstas,sunkiau uzsiveda variklis,reikia pilt sintetini,geriau 5w40,antras skaicius nurodo karstos alyvos klampuma,5w30 gali buti skystokas.Ir reikia nepamirst pasidometi,ar tepalas tinka pagal API klasifikacija
Variklinę alyvą reikia pilti tokia, kokia rekomenduoja automobilio gamykla gamintojas. Varikliai D4D 2,2 ir 2,0 (1AD-FTV) yra su hidrokompensatoriais, tik senesniuose D4D vožtuvų tarpelis reguliuojasi taip vadinamomis šaibomis.
Citatagal paaiskinsi kaip saiba kompensuoja pakelejo smugius?smiley.
Kompensatoriai, ar tai butu paprasti, ar hidrauliniai yra skirti ne smugiams kompensuoti o tarpams tarp kumstelio ir voztuvo kompesuoti, kas reiskia tarpams panaikinti. Paprastu kompensatoriu atveju yra parenkamas kiekvienu atveju reikalingo storio kompensatorius ("saiba" ). Hidrauliniai kompensatoriai prisipildo tepalo ir igyja reikalinga stori automatiskai. Beje, hidrokompensatoriai irgi yra riboto amziaus
ketvirtadieni keisiu tepalus.taigi reikes nusipirkt normalu tepalo filtra.tada ziuresim kas bus toliau su tais kompensatoriais.
hidrokompensatoriai dažniausiai nustoja veikti, nes užsikemša mažos skylutės nuo visokio brudo, per kurias į jį patenka alyva ir palaiko reikiamą tarpelį. Vienai mašinai teko ardyti, nes užstrigo bevažiuojant, visai nevaikščiojo, mašina nesikūrė, kompresijos nerasta. Ištraukėm hidrokompensatorius, įmerkėm 3 paroms į acetoną ar benziną, nepamenu. Ištraukėm, jie spadžiant klaksėjo kaip nauji. Sudėjom į variklį, ir kūrėsi ir kompresija atsirado ir toliau važinėjo. O kiti perka juos naujus :D
manau kad tokiu kinisku daliu geriau nepirkt :D
Citatadzonas parašė:
Citatagal paaiskinsi kaip saiba kompensuoja pakelejo smugius?smiley.
Kompensatoriai, ar tai butu paprasti, ar hidrauliniai yra skirti ne smugiams kompensuoti o tarpams tarp kumstelio ir voztuvo kompesuoti, kas reiskia tarpams panaikinti. Paprastu kompensatoriu atveju yra parenkamas kiekvienu atveju reikalingo storio kompensatorius ("saiba" ). Hidrauliniai kompensatoriai prisipildo tepalo ir igyja reikalinga stori automatiskai. Beje, hidrokompensatoriai irgi yra riboto amziaus
kompensatoriai būna tik hidrauliniai, jokių paprastų nebūna. O tarpelis gali reguliuotis šaibomis, gali varžto pagalba ir t.t. Tai ten joks kompensatorius.
Citatakompensatoriai būna tik hidrauliniai, jokių paprastų nebūna. O tarpelis gali reguliuotis šaibomis, gali varžto pagalba ir t.t. Tai ten joks kompensatorius.
Nu tu kalbi lyg butum liet. kalbos normintojas ir techspertas viename. Stai kiti mano kitaip:
http://www.autoaibe.lt/index.php?route=product/searchproduct&koda=true&keyword=kompensatorius&beggin_only=undefined&null_quantity=0&in_name=undefined&subcategory_id=0&category_id=0&manufacturer_id=0
nors is esmes kalbame apie ta pati.
Citatadzonas parašė:
Citatagal paaiskinsi kaip saiba kompensuoja pakelejo smugius?smiley.
Kompensatoriai, ar tai butu paprasti, ar hidrauliniai yra skirti ne smugiams kompensuoti o tarpams tarp kumstelio ir voztuvo kompesuoti, kas reiskia tarpams panaikinti. Paprastu kompensatoriu atveju yra parenkamas kiekvienu atveju reikalingo storio kompensatorius ("saiba" ). Hidrauliniai kompensatoriai prisipildo tepalo ir igyja reikalinga stori automatiskai. Beje, hidrokompensatoriai irgi yra riboto amziaus
o gal ivardint reiketu viska savais vardais-variklis su kompensatorium ir variklis su reguliuojamais voztuvais?:) kompensatoriai tam ir yra, kad tarpas nereguliuojamas mechaniskai, o saiba - ivairaus storio gali but - skirta butent reguliavimui-ir ji tikrai nesivadina kompensatorium. tad is didelio rasto neiseikim is krasto, gerbiami kolegos;)
o beje, duotoje nuorodoje nei prie vienos saibos nerasoma kat tai kompensatorius-rasoma kad tarpiklis viso labo:p
Citataeceris parašė:
Citatadzonas parašė:
Citatagal paaiskinsi kaip saiba kompensuoja pakelejo smugius?smiley.
Kompensatoriai, ar tai butu paprasti, ar hidrauliniai yra skirti ne smugiams kompensuoti o tarpams tarp kumstelio ir voztuvo kompesuoti, kas reiskia tarpams panaikinti. Paprastu kompensatoriu atveju yra parenkamas kiekvienu atveju reikalingo storio kompensatorius ("saiba" ). Hidrauliniai kompensatoriai prisipildo tepalo ir igyja reikalinga stori automatiskai. Beje, hidrokompensatoriai irgi yra riboto amziaus
o gal ivardint reiketu viska savais vardais-variklis su kompensatorium ir variklis su reguliuojamais voztuvais?:) kompensatoriai tam ir yra, kad tarpas nereguliuojamas mechaniskai, o saiba - ivairaus storio gali but - skirta butent reguliavimui-ir ji tikrai nesivadina kompensatorium. tad is didelio rasto neiseikim is krasto, gerbiami kolegos;)
visiškai pritariu tamstos nuomonei.;)
Gerbiami kolegos as susipainijau:-) tai D4D 81kw stovi kompensatoriai ar tos reguliuojamos saibos?:-) sorry jeigu ne taip parasiau.nenoriu sukysti.
Citataaleks parašė:
Gerbiami kolegos as susipainijau:-) tai D4D 81kw stovi kompensatoriai ar tos reguliuojamos saibos?:-) sorry jeigu ne taip parasiau.nenoriu sukysti.
Stovi šaibos.
Ir jos reguliuonja voztuvus?
Citataaleks parašė:
Ir jos reguliuonja voztuvus?
parenkant saibu stori sureguliuojamas voztuvu tarpelis
rytais uzvedant iki 5s girdisi toks klaksejimas kaip kompensatoriu.bet manau kad cia smulkmena.rytoj keiciant tepalus reikes nusipirkt gera tepalo filtra.
Citataaleks parašė:
rytais uzvedant iki 5s girdisi toks klaksejimas kaip kompensatoriu.bet manau kad cia smulkmena.rytoj keiciant tepalus reikes nusipirkt gera tepalo filtra.
gal nemušit dėl reklamos, bet geriausi ir vieni pigiausių filtrai tepalui yra toyotiniai, kurie turi net 1,5 karto daugiau filtruojančios medžiagos nei bet kurie kiti. Kaip suprantat-kuo daugiau filtruojančios medžiagos, tuo lengvesnis alyvos prasiskverbimas per filtrą ir tuo ilgiau filtras neužsikemša. Pats perku tepalo filtrą toyotinį, o kitus kaip papuola.
O kur perki?
Citatahorn parašė:
Citataaleks parašė:
rytais uzvedant iki 5s girdisi toks klaksejimas kaip kompensatoriu.bet manau kad cia smulkmena.rytoj keiciant tepalus reikes nusipirkt gera tepalo filtra.
gal nemušit dėl reklamos, bet geriausi ir vieni pigiausių filtrai tepalui yra toyotiniai, kurie turi net 1,5 karto daugiau filtruojančios medžiagos nei bet kurie kiti. Kaip suprantat-kuo daugiau filtruojančios medžiagos, tuo lengvesnis alyvos prasiskverbimas per filtrą ir tuo ilgiau filtras neužsikemša. Pats perku tepalo filtrą toyotinį, o kitus kaip papuola.
Toyota, kaip ir kiti gamintojai patys filtrų negamina, jiems kažkas (gal MANN, Knecht ir t.t.) juos pagamina ir supakuoja į firminę pakuotę.
Citatadzonas parašė:
CitataNera pas d4d varikli kompensatoriu,saibom reguliuojasi voztuvai.
Siaipjau tos "saibos" ir yra kompensatoriai, tik aisku nehidrauliniai
Kompensatoriai negali buti ne hidrauliniai,seip jau tos saibos vadinasi kumstelias
drysciau priestarauti del kolegos issakytos minties kad "saiba" tai kumstelis. nezinau kaip ivardinti lietuviskai, bet kumstelius turi tik velenelis, kuris tas saibas kumsteliu pagalba nuspaudzia ar atidaro ar uzdaro voztuvus. bet cia jau per daug lendam i teorija manau;)
Citatakatana7 parašė:
Toyota, kaip ir kiti gamintojai patys filtrų negamina, jiems kažkas (gal MANN, Knecht ir t.t.) juos pagamina ir supakuoja į firminę pakuotę.
Aš žinau, kad pati toyota negamina, bet tas kas pagamina, juos gerai padaro, tikrai su jokiais man fram nepalyginsi. Perku kur toyotos dalys originalios parduodamos.
Citatahorn parašė:
Citatakatana7 parašė:
Toyota, kaip ir kiti gamintojai patys filtrų negamina, jiems kažkas (gal MANN, Knecht ir t.t.) juos pagamina ir supakuoja į firminę pakuotę.
Aš žinau, kad pati toyota negamina, bet tas kas pagamina, juos gerai padaro, tikrai su jokiais man fram nepalyginsi. Perku kur toyotos dalys originalios parduodamos.
isduok kolega paslapti-kur kaune toytos dalim originaliom prekiauja? na neteko remontuot dar, bet ateiciai kad zinociau...
negražu reklamuot, viena tik yra :)
o gal cia lietuviskumas sugrojo-as zinau ir niekam nesakysiu-ieskokis pats:D gal tamstyte esi tas kuris cia apie sankabu su plaukiojanciu smagraciu stebuklinga sutvarkyma papigiai gyresi, o paklaustas niekam nepasake kas ir kaip-mol, profesine paslaptis:D
Citataeceris parašė:
o gal cia lietuviskumas sugrojo-as zinau ir niekam nesakysiu-ieskokis pats:D gal tamstyte esi tas kuris cia apie sankabu su plaukiojanciu smagraciu stebuklinga sutvarkyma papigiai gyresi, o paklaustas niekam nepasake kas ir kaip-mol, profesine paslaptis:D
Kaune autotoja, nebent žinai dar kažką. Dėl smagračių kažkada sakiau, kad pažįstami permeta į d4d nuo 2.0 benzininio avensio, aš pats ne meistras.
:Dsaunuolis;)
Pastebėjimas toks, kaleno po truputį ir pas mane kompensatoriai. Alyva buvo Mobil 1 5W-40 ir kuo mažėjo tepalo lygis, tuo geriau girdėjosi. Tai vat , šiandien pakeičiau alyvą ,,CASTROL MAGNATEC C3" 5W-40, kaip ir baigėsi visi garsai, bus matyt kas toliau.
pasinaudojus alvva skysteja siek tiek. kuo tirstesne alyva, tuo maziau girdisi susidevejusiu kompensatoriu kalenimas. kaip cia kazkas auksciau rase-isplauk, isvalyk kompensatoriu ir jis vel savo funkcija atliks-tai nera visiska tiesa. gal vienam ar kitam pades, bet dazniausia juos reiikia keist.