Sveiki,prasau pagalbos.Atsalus orams mano Corolla 2.2 100 kw 2008 ant laisvu apsuku karts nuo karto uzgesta.Nelabai zinau nuo ko pradeti.Siaip visi filtrai pries pora menesiu pakeisti.
gal ten start-stop sistema pas tave ?
O kas tas yra Start-Stop sistema?:)
būna, kad mašinai sustojus variklis išsijungia. Tai jei sistema prastai veikia tai gali gliūčinti. Realiai jei nežinote, kas tai yra reiškia bėda netama ir pas jus tos sitemos nėra.
Bet tas start stop, tai didesnes durnystes negalejo gamintojaimsugalvot. Girdejau viena prie sankryzos ir dar dyzelis, bet ne toyota buvo. Siaip logiskai mastant, jei vazineji mieste po kamscius, tai kiek starteris laikys? beje ypac ziema rekomenduojama kad ir trumpai sustojant, negesint variklio, nes kiekvienas variklio uzvedimas greitina jo susidevejima. Uzvedant, kuro paduodama daugiau, tepalo slegis sukeliamas is naujo. Tai kazkaip start stop sistema, del ekonomijos ir ilgaamziskumo, manau tik akiu dumimas gamintoju. Tik va toyota is jav berods camry hibrida salia teko matyt, tai benzo variklis kai isijungia, bent starterio garso nesigirdi, tai gal ji uzsuka kazkaip elektrinis variklis, nzn kaip veikia tiksliai ta hibridine pavara. Bet start stop tai bredas visiskas mano manymu.
CitataRemiss parašė:
Sveiki,prasau pagalbos.Atsalus orams mano Corolla 2.2 100 kw 2008 ant laisvu apsuku karts nuo karto uzgesta.Nelabai zinau nuo ko pradeti.Siaip visi filtrai pries pora menesiu pakeisti.
variklio kompo programa perasyti reikia
CitataHenris parašė:
Bet tas start stop, tai didesnes durnystes negalejo gamintojaimsugalvot. Girdejau viena prie sankryzos ir dar dyzelis, bet ne toyota buvo. Siaip logiskai mastant, jei vazineji mieste po kamscius, tai kiek starteris laikys? beje ypac ziema rekomenduojama kad ir trumpai sustojant, negesint variklio, nes kiekvienas variklio uzvedimas greitina jo susidevejima. Uzvedant, kuro paduodama daugiau, tepalo slegis sukeliamas is naujo. Tai kazkaip start stop sistema, del ekonomijos ir ilgaamziskumo, manau tik akiu dumimas gamintoju. Tik va toyota is jav berods camry hibrida salia teko matyt, tai benzo variklis kai isijungia, bent starterio garso nesigirdi, tai gal ji uzsuka kazkaip elektrinis variklis, nzn kaip veikia tiksliai ta hibridine pavara. Bet start stop tai bredas visiskas mano manymu.
Pilnai tau pritariu;start/stop sistema tikras slamstas.Teko valdisku masiniuku vaziuot su sia sistema,tai jokios ekonomijos.Tiesa sakant dar daugiau benzo isnaudoji nei ja isjungus.Isbandziau Londone,tai su start/stop sudeginau 1.9 litro /100km daugiau nei ja isjungus.Cia masinos kompo parodymai,bet faktas kad nieko nepadeda eknomijos atzvilgiu.
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataRemiss parašė:
Sveiki,prasau pagalbos.Atsalus orams mano Corolla 2.2 100 kw 2008 ant laisvu apsuku karts nuo karto uzgesta.Nelabai zinau nuo ko pradeti.Siaip visi filtrai pries pora menesiu pakeisti.
variklio kompo programa perasyti reikia
Nea pas mane tada start-stop nera,nes vasara nebuvo bedu.Tik dabar atsalus orams pradejo gesti.
O kaip su tuo kompo programos perasymu?Kur tai geriausiai butu daryti,ir ka tas perasymas pakeis?
As bandziau autotojoi uzklausti,tai jie nenori to daryti.Sako gali kompas sugesti.
Gal vertetu isbandyti kita kolonele, ir pilti daugiau nei puse bakko. O toliau,sakyciau,bus burimas. Jei dyzelis ir siltas ant laisvu gesta.cia gal ir kuro filtras but netikes-skaiciau, zmogus isidejo knecht filtra,masina netraukdavo,matyt, pasipriesinimas didelis. Tarp kitko, egr kada valei?
Jei iki filtru keitimo buvo gerai tai beda filtrose ir bus
gryztu prie tu paciu bedu,nes pati beda nepraejo:)
kartais uzgestu stovedamas ant sakryzos,ir lyg jauciasi netolygus darbas ant laisvu apsk.,nesenai atsirado dar viena beda,vaziuojant is vietos kelioms sekundems visai dingsta trauka,atrodo kad kuro nepaduotu,o paskui kaip sauna i prieki (bet cia tik kelis kart taip buvo).
EGR neesu vales
gal galit ka patarti,dekui
na va sandiena issivaliau EGR,rodos lyg ir graziau dirba,ir gal truputi geriau traukia.Bet ant sankryzos vistiek uzgeso...(atrodo taip graziai dirbo ir pries uzsidegant zaliai uzgeso is niekur nieko)
nebezinau ka cia toliau tikrint
Gal pasitikrink purkstuku parodymus?
As turiu toki keista reikala, kai koki karta -du i puse metu ant laisvu uzgesta variklis. Uzsikuri ir vel toliau vaziuoji. AUTOTOja itare purkstukus, net taip oki galo or neissiaikinau
Pries metus buvau autotojoi,man taip pat pasake greiciausiai purkstukai,o vieno kaina grubiai apie 2000 lt.Bet cia jau ne is vieno girdejau kad autotojoi is kart purkstukus liepia keisti.Veliau suradau pzystama autotojoi,jis ptikrino purkstukus,sake viskas su jais gerai.(tada turejau beda:uzsikurdavau ir iskart uzgezdavo,ten buvo kuro filtras kaltas,pakeite ir toliau vazineju)
Dar isgirdau varianta,kad laisvu apsuku daviklis gali tureti itakos,uzgesimui
Gal kas susidure su juo???kokios bedos buna??kiek kinuoja?
sveiki, ar išsiaiškinai jau bėdą ? nes man nutiko toks pats dalykas 05 metų mašina. pirmą kartą neužsikūriau kai palaikiau šviesas įjungtas, teko užsistumt ją. O po to karto kokius jau 3-4 kartus užgeso mašina per savaitę. pravažiavau jau 12k ir jau laikas keisti tepalus su filtrais. Ar tai gali būti tik dėl šito ? ačiū
Akuma pasiziurek gal jam paskutinioji ;)
kad po to karto kai teko užstumt, mašina tik užgęsta ant laisvų stovint. Ir paskui užsikuria tik paspaudus mygtuką. Tai nemanau, kad čia akumas gali būt kaltas.
Sveikas, turejau tokia pacia problema ir variklis pas man toks pats 2.2 d4d 100kw. Gesdavo ant laisvu bei netolygiai dirbo variklis, jausmas lyg apsukos sokineja. Nekeisk jokiu purkstuku, ne juose problema. Nusiemes variklio apsauga po desine virsuje variklio pamatysi kuro siurblio voztuva, atsisuka dviais varztais, ji ir reikia pakeisti. Jeigu dar neisprendei problemos, parasyk man i skype nick : merkcurio2216. Atsiusiu nuotraukas kurioje vietoje ta detale kaip atrodo jei nezinai :) jeigu keisi jokiu budu i jokias tokvilas nevaziuok, nes ten orginalaus kuro siurblio voztuvo kaina 1600lt (metaliuko kuri atsisuksi ir prisuksi dviais varztais) beje tokviloi uz toki darba 80lt prase.. :D susiradau srote kuro siurblio voztuva uz 5 kartus mazesne kaina, pasikeiciau ir problemos nebera.
Jei masina priziurima pagal gamintojo reikalavimus, laiku keiciami filtrai, tepalai, laikas nuo laiko patikrinami mechanizmai, galintys "uzsinesti siukslem" ar suodziais, pilamas kokybiskas kuras, tada puse temu forume net neatsirastu.
Teisingai Tevas rasai,jeigu naudotumem kokybiska kura,trecdalio gedimu nebutu.As skaitau kiek sugaistam laiko remontams,detalem,pylant kokybiska brangesni kura galbut ir islosi siek tiek,nes brangios detales.
Sveiki, pradėjo ir man šita problema kartotis vis dažniau ir dažniau. Stovint sankryžoje, kažkur 1 minutės intervale apsukos būna stabilios, tada staiga nežymiai pakyla ir variklis užgęsta. Jei bandau užkurti nespaudžiant gazo, tai variklis užsikuria labai trumpam ir vėl užgęsta. Ir taip galiu daryti n kartų. Bet jei spaudžiu gazą, tai nenoriai, dusdamas užsiveda. Bet, kaip ir minėjau, reikia laikyti gazą iki dugno. O šiaip važiuojant trauka normali, kurą valgo normaliai, jokių trukčiojimų ir panašiai. Ankščiau tai įvykdavo kartą per mėnesį, dabar - du kartus per dieną... Visi įmanomi filtari pakeisti. Pažystamas buvo prisijungęs su kompu, jokios klaidos nemeta.. Merkurio23 problemos sprendimas atrodo lengviausias ir logiškiausias- kuro siurblio vožtuvo keitimas. Tačiau, pasidomėjus kiek jis kainuoja naujas, nesinori rizikuoti. Iš laužyno irgi nesinori pirkti katės maiše. Todėl būtų įdomu išgirsti kitų forumiečių patirtį. Ačiū.
Atnaujinimas: meistras įtarė DPF filtrą ir atjungė dvi šlangeles, kurios berods jungiasi į DPF valdymo bloką (ar kaip jis ten vadinasi), po variklio dangčiu. Sako, žiūrėk kas bus. O rezultatas toks, kad jau sankryžoje nebeužgęstu 3-čia diena... Aišku pastebėjau, kad ryte išvažiavus iš požeminio garažo ir po kurio laiko pašilus varikliui ir net užgęsus mėlinai lemputei apsukos sukyla iki 1100RPM??? Paskui po kiek laiko nukrenta iki 800 RPM ir visą laiką būna stabilios. Ar tai normalu???
Tai dabar mastau ką reiktų daryti dėl DPF'o:
-ar DPF jau miręs;
-ar bandyti pajungti šlangutes atgal ir važiuoti 50 km aukštom apsukom, kad jis prasivalytų?
-ar tartis dėl filtro regeneracijos?
-ar labai kenkia auto važinėjimas tomis atjungtomis šlangutėmis?
Iš viso su auto pravažiavau 7000km. Nesu tikras ar DPF būtų valęsis kada.
Ką manot?
Ačiū.
mest dpf, tik padaryt kompui emuliatoriu, kad negalvotu jog pastoviai reikia valyti DPF ir viskas.
Bet DPF kol kas super didelių problemų nesukelia,apart variklio išsijunginėjimo stovint, viskas lyg ir OK. O kaip jį išpjovus ir pastačius emuliatorių per techninę apžiūrą pažiūrės?
na pokolkas visos toyota praeina. Tai kad dpf uzsikises, delto ir usgesta. Siaip turetu service rezime veikti, bet pas jus iskart uzgesta.
Gal kažkam bus naudinga: atšalus orams užgesau kelis rytus iš eilės vėl, prieš tai apsukoms pašokinėjus 700-900 RPM diapazone... Išsivaliau EGR ir MAF. Nepadėjo. Trūko kantrybė ir nuvariau į Tokvilą, kad atnaujintų softą. Atnaujino. Prie to paties patikrino DPF'ą, važiuojant trasoje ir matuojant temperatūra prieš DPF'ą ir už jo. Sakė veikia puikiai. Jau beveik savaitė kai nebegęsta ant laisvų apsukų, o ir apsukos pašilus varikliui stovi ties 800 RPM kaip įkaltos. Dar garsiai nenoriu džiaugtis, bet panašu, kad problema buvo softe.
P.S. bet sąnaudos kaip įkaltos - 9.4l - 100% miesto ciklu, senjoro režimu...
Kiek kainuoja softo atnaujinimas?
Citata iš: Ivo9 Įrašytas Lapkritis 20, 2014, 12:51:40 PM
Gal kažkam bus naudinga: atšalus orams užgesau kelis rytus iš eilės vėl, prieš tai apsukoms pašokinėjus 700-900 RPM diapazone... Išsivaliau EGR ir MAF. Nepadėjo. Trūko kantrybė ir nuvariau į Tokvilą, kad atnaujintų softą. Atnaujino. Prie to paties patikrino DPF'ą, važiuojant trasoje ir matuojant temperatūra prieš DPF'ą ir už jo. Sakė veikia puikiai. Jau beveik savaitė kai nebegęsta ant laisvų apsukų, o ir apsukos pašilus varikliui stovi ties 800 RPM kaip įkaltos. Dar garsiai nenoriu džiaugtis, bet panašu, kad problema buvo softe.
P.S. bet sąnaudos kaip įkaltos - 9.4l - 100% miesto ciklu, senjoro režimu...
Senjoro rezimas gali buti apgaulingas - norima sutaupyti, o gaunasi atvirksciai. 2.2 motoras nemegsta zemu apsuku, taupymo (ir ne tik) atzvilgiu. As trumpais atstumais praktiskai nevazineju, tai tokios sanaudos nebent apie 180 km/h vaziuojant. O apsukos gali pakilti norint labiau pasisildyti ;) nors melyna ir nesviecia, ypac mieste, stovint kamsciuose.
Citata iš: katana7 Įrašytas Lapkritis 21, 2014, 07:05:46 AM
Apie 120 Lt.
Aš sumokėjau 150 LT, nes ne tik softą naujino.
tevas>> tas apsukų šokinėjimas buvo ne dėl nepašilusio variklio. Variklis būdavo jau pilnai įšilęs. Tiesiog jausdavosi,kad apsukoms krentant automobilis lyg ir pradeda gesti, tada vėl šoktelėdavo, tada vėl krisdavo. Ko pasekoje, blumt ir užgesdavo visai. Na kol kas so far so good.
Gal kasnors galite apšviesti kas yra softo atnaujinimas? Kam to reikia?
Softo atnaujinimas yra programines irangos perrasymas ir pakeitimas naujesne. Optimizuoja agregatu darba.
Kaip ir supratau, bet kaip ir nelabai :) Kaip žinoti, kada tai reikia daryti? Kas puse metų kas metus, kas penkis ar pagal ridą. Otimizavimas tai ECU derinimas prie pasidėvėjusių agregatų ar kažkas kito?
Patikrinti reikia esama. Jeigu yra naujesnis, iraso. Galima suzinoti ar yra isleistas atnaujinimas. Nera apribojimu ties metais ar rida. Tiesiog isleidzia, o veliau nebe, nes tas modelis pasensta ir nera tikslo jam programas kurti, kai jis nebegaminamas. O modeliai ivairiai rinkoje issilaiko. Keleta metu, poto naujesni eini ir anas lieka toks koks lieka tuo metu.
Jeigu gerai supratau tai mano Avensiui 2006m jau nebereikia atnaujinti, ar tiesiog reikėtų atsinaujinti paskutinę versiją? Tai daro tik Tokvila?
Atnaujinimas 100lt. Tai nuvaziuok ir pasidaryk :) Be Tokvilos daro ir Mototoja Vilniuje.
O koki požymiai, kad reikia naujinti sorftą? Ar čia tiesiog elementari profilakti kaip ir stabdžių skystis, stambdžiai kaip ir veikia, bet laikas nuo laiko geriau pasikesti skystį :) ?
Pozymiu nera. Bet tie kas atsinaujino, maziau dumino, kiek sanaudos nukrito.
Citata iš: Ignas D-cat Įrašytas Gruodis 11, 2014, 20:24:43 PM
O koki požymiai, kad reikia naujinti sorftą? Ar čia tiesiog elementari profilakti kaip ir stabdžių skystis, stambdžiai kaip ir veikia, bet laikas nuo laiko geriau pasikesti skystį :) ?
na pvz man..tai blogiau kurėsi atvėsus orams..atnaujino susitvarkė..
Prikelsiu temą, gal dar kam aktuali bus. Variklis D-Cat. Tokia pat problema buvo, gesdavo nei iš šio, nei iš to, kartais net trūkčiojimas būdavo važiuojant. Variklio programos perrašymo versija kaip sprendimo būdas neįtikino, klaidų jokių nerodė. Kuro sistemos brangus plovimo skystis pagelbėjo mažai, bėda tik progresavo. Kaip išsprendžiau? Kaltas, pasirodo, aukšto slėgio reguliatorius, kuris buvo minimas šioje temoje. Jei susiduriate su neaiškiom variklio darbo, traukos, užgesimo, nesikūrimo problemomis, klaidų nerodo, išvalykite šį vožtuvą, esantį siurblyje. Kai atsuksite du varžtelius ir išimsite, pamatysite gale fiksatorių su mažom skylutėm atfiksavimui. Išimkite fiksatorių, tada ištraukite cilindriuką, po juo spyruoklė. Pas mane jis buvo apsinešęs apatinėje dalyje(horizontaliai laikant, kaip stovi siurblyje)gelsvom apnašom ir išilgai, greičiausiai dėl tų sukietėjusių apnašų, tik apatinėje dalyje suraižytas. Paėmiau 3000 stambumo švitrinio pavilgiau vandeniu ir ta subraižytą dalį švelniai nupoliravau,gelsvas apnašas iš griovelių išvaliau, tada taip pat ant šepetuko užvyniojęs popieriaus pavaliau korpuso vidų. Sutepiau kuru ir surinkau. Viskas-jokių gesimų, apsukos šalto variklio vėl pakyla iki 1000-1100, negęsta, netrūkčioja, geriau kuriasi. Nešvaistykit pinigų nepasitikrinę. Šiandien išvaliau tik 130 tūkst. važiavusio D-cat reguliatorių. Apnašų gelsvų ir tamsaus dumblelio dar nebuvo, bet apatinė dalis irgi jau buvo pavelta/pabraizyta(nėra veidrodinio blizgėjimo). Sėkmės.
Sutapimas. Ir aš prieš pora dienų atlikau tą pačią procedūrą. Panašu, kad baigėsi sena problema - variklio pulsavimas ant laisvų apsukų ir savaiminis užgesimas.