Sveiki. 2002m. d4d - suspaudinėjus salono temperatūrą ant maksimumo, varikliui jau sušilus iki darbinės temperatūros - vis tiek į saloną ventiliatorius pučia tik vos drungną orą. Gal patarsit nuo kur pradėt ieškot gedimo ir atmetimo būdu išsiaiškint kodėl nėra šilumos mašinoje?Ačiū.
tikrini termostata, sklendes, tada peciuko radiatoriu
Termostatą? ką ten tikrinti, jeigu variklis pasiekia darbinę temperatūrą?
Sklendės? Kur jos yra ir kas čia tokio?
Pečiuko radijatorius, galimas dalykas , kad gali būti užkimštas.
dar neatkrenta vandens pompa ;)
nu ir kas kad jis pasiekia darbine temperatura o per kiek laiko ir ar trasoje nekrenta temperatura?
Su darbine variklio temperatūra viskas tvarkoj, aš ne žalias technikoje, ruošiau Land Cruizerį ir pajero bekelei ir pats dalyvauju, ir remontuoju mechaninę dalį, o vat visokie elektroniniai klimat kontroliai - tai jau tamsus miškas.
pabandyk nuorinti sistema cia pigiausias variantas o paskui ka isvardinau vandens pompa tikrinti reiktu paskutineje eileje ;)
Rolka paskaityk prie Corolla Verso temos, poteme salono sildymas.
Man tokia pat problema buvo! Diagnoze ne kokia!
Nukopijuoju:
Yra taip, kad antifrizas del spaudymo isejo per slangele, o spaudymas, del to kad variklio galvos tarpine gatava. Uzpylus antifrizo pradejo sildyt, bet reikia keist tarpine, tekinti, o tai malonumas ne is pigiuju... nuo 1400 iki 2500LT.
Meistras sake kad cia yra beda pats gamintojas pripazino, todel tos kurios nepravaziavusios daugiau kaip 180000 ir niekas su varikliu nedaryta, nors ir pasibaigus garantiniam gamintojas pakeicia visa varikli nemokamai. O pas mane 190000, tai kaip sakant rukyk
Pas mane variklis 2,0 - 81 kw. Antifrizas nepajudėjo nei per milimetrą per pusantrų metų.
Kai tarpinė prapūsta - ant aukštų apsukų variklio temperatūra kyla ir aušinimo šlangai būna labai kieti - tadair pučia lauk antifrizą.
Pas mane nieko tokio nėra.
Šiandien išsiaiškinau, kad į saloną pučia šaltą orą keleivio pusėje, vairuotojo pusėje pučia šiltą orą, nuo ko pradėt ieškot gedimo, kas kokių minčių turite?
Pasidalinkit informacija - juk forumai tam ir skirti, kad dalintis žiniomis su kitais bendraminčiais.
Citatarolka parašė:
Šiandien išsiaiškinau, kad į saloną pučia šaltą orą keleivio pusėje, vairuotojo pusėje pučia šiltą orą, nuo ko pradėt ieškot gedimo, kas kokių minčių turite?
Pasidalinkit informacija - juk forumai tam ir skirti, kad dalintis žiniomis su kitais bendraminčiais.
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=110&thread_id=2990&rowstart=0
Lygiai tas pats buvo tik simptomai kitokie
Citatarolka parašė:
Šiandien išsiaiškinau, kad į saloną pučia šaltą orą keleivio pusėje, vairuotojo pusėje pučia šiltą orą, nuo ko pradėt ieškot gedimo, kas kokių minčių turite?
Pasidalinkit informacija - juk forumai tam ir skirti, kad dalintis žiniomis su kitais bendraminčiais.
Cia as gal kiek nusisnekesiu,bet ar negali buti taip vadinama dvieju zonu klimato sistema?Bent jau peugeote 605 ir MB w124 reguliuojasi atskirai vairuotojui ir keleiviui
Tikrai ne 2 zonų klimatas. Nurodytoje temoje, kalba eina apie avensius, o pas mane corolla. Ta sklendė, prie bardačioko, apačioje sukiojasi, kai suspaudinėji ant "cold". Turbūt kažkur kitur yra dar kažkokia sklendė.
Labas, Rolka, man ta problema buvo.Išsiimi bardačioką ir plastmasinę apačią po juo ir ikišęs galvą:)kairėje pusėje(link mašinos vidurio) už pačio pečiuko yra juoda plastmasinė dėžutė apie 5cm su didelia balta koja,kuri atidaro karšto oro sklendę,o toj dėžutei varikliukas,kuris reguliuoja tą koją.Pas mane buvo sudegęs tas varikliukas, o nuo corollos detalės neradau,tai imiau avensio.Detalė truputi skiriasi,bet varikliukas tas pats,tai tik varikliuką isidėjau.Šrote 30lt kainavo:)
Sveiki man taip pat blogai sildo corolos salonas.Ilgai kyla ausinimo temperatura kas galetu buti.Termostata pakeiciau vistiek tas pats.
nesildyti gali ir del ausinimo skyscio trukumo, pirmiausia tai reiktu pasitikrinti ji o tik veliau lysti prie peciaus,
Citatarolka parašė:
Šiandien išsiaiškinau, kad į saloną pučia šaltą orą keleivio pusėje, vairuotojo pusėje pučia šiltą orą, nuo ko pradėt ieškot gedimo, kas kokių minčių turite?
Pasidalinkit informacija - juk forumai tam ir skirti, kad dalintis žiniomis su kitais bendraminčiais.
Pasikrinti aušinimo skysčio lygi.
kiek laiko uzima tas "ilgai nesila" ir kokia aplinkos temperatura buna?
Aušinimo skystis max., variklio temp. pakyla normaliai, kaip ir pas kitus dyzelius, bet pas vairuotoją pučia šiltą orą, o pas šturmaną vos drungna.
Ta "balta koja" juda, kai maigai temperatūros režimą salone.
o tai tas putimas pas sturmana normalus ar silpnesnis nei pas vairuotoja ir pasiziurek ar per visus takus vienodai pucia jei ne klimatronikas tai gali buti kamstis susidares
Oro srautas visur vienodas, puse mašinos šildo, kita pusė nešildo.Ne dviejų zonų klimatronikas. Kur gali būti kamštis, jei pačiukas veikia? Negi pas korola 2 pečiukai yra, iš kurių vienas užsikamščiavęs, o šlangas vienas ateina?
MB, kur pilnas klimatronikas - ten du atskiri šlangai ateina.
Pas mane ir ta pati bėda yra. corolla D4D 2.0 2003m. Šildo tik vairuotojo pusę. Kaip pastatytas putimas į vedą, tai galima jausti, kad pats kairiausias pučia karščiausiai, o dešiniausias šalčiausiais, tarp jų pereinama vis vėstant, viduriniai pučia šiltą. Klimatroniko kojos juda. Termostatas geras.
Sveiki,
Senoka tema, bet pas mane ta pati bėda: keleivio pusėje pučia vėsų orą, kai vairuotojo pusėje "kačiagarina" normaliai. Gal yra radusių sprendimą? Tiesa sklendės varikliuko veikimo dar nepatikrinau, bet manau jis yra veikiantis.
Citata iš: karolisv Įrašytas Lapkritis 02, 2017, 22:06:06 PM
Tiesa sklendės varikliuko veikimo dar nepatikrinau, bet manau jis yra veikiantis.
Tos sklendės nesugenda, tiesiog pats sklendės padėties daviklis išsidėvi. Manyčiau todėl, kad didelės srovės "vaikščioja" per daviklio šliaužiklį.
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs018.radikal.ru%2Fi505%2F1711%2Fe2%2F1b07cb6cdceet.jpg&hash=4f768e9c9f8abfed60dbe5a3441efea95452055f) (http://radikal.ru/big/4hcztd02zl928)
Randasi pačioje sklendėje, po bardačioku, ties centrine konsole.
Jei negauni tokio pat galima remontuoti grafitu iš pieštuko ir spec. klijais.
Nera ten jokiu dideliu sroviu. Viskas zymiai paprasciau: kadangi sklende pastoviai uzsidarineja - atidarineja, tai tiesiog nusitrina grafitinis sluoksnis ir varza pasikeicia.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Lapkritis 03, 2017, 17:22:56 PM
Nera ten jokiu dideliu sroviu. Viskas zymiai paprasciau: kadangi sklende pastoviai uzsidarineja - atidarineja, tai tiesiog nusitrina grafitinis sluoksnis ir varza pasikeicia.
Išsitrina tik viename taške, kodėl? Didelių srovių tikrai nėra, bet manau per didelės srovės pačiam potenco takeliui. Tarp kitko pati sklendė kai sutaisyta slankioja "dideliais" tarpais, o sugenda tik toje vienoje pat vietoje.
Sveiki.
Esu naujokas.
klausimas karoliuiv:
ar pavyko rasti siluma sturmano puseje?
Turiu analogiska problema.
Dekui
Kaip butu galima gauti Karoliov kontaktus?
Sveiki
Tai taip ir neaisku ar pavyko issprest cia problema su sildymu.
Nes pas mane lygiai tapati beda ir nezinia ka tvarkyt.