Kas kiek laiko reikia valyti EGR vožtuvą? Nes turiu tokia bėda prieš pusę metų užsikimšo EGR vožtuvas (tai pakeičiau kitu dėvėtu), bet po mėnesio ir tas užsikimšo tada išvaliau jį ir viskas susitvarkė praeitą savaitę jis vėl užsikimšo vėl išvaliau dabar vėl viskas gerai. Čia normalu, kad kas pusę metų reikia valyti vožtuvą?
Pabandyk ir purkštukus patikrinti ir kiek smarkiai dūmyja paspaudus gazą.
Dūmingumą tikrinau prieš pusę metų kai ėjau technine apžiūrą (tuomet buvau pravales EGR vožtuvą), tai dūmingumas buvo 1,6 kai maksimalus yra 3.
Vien EGR neuztenka isvalyt, reikia visa isiurbimo kolektoriu isplauti. Jei vazineji pagrinde po miesta ir mazom apsukom, tai greitai ir uzsikisa, reik negailet laikis nuo laiko paspausti bent 3500-4000 apsuku ir pavaziut uzmiestyje koki 10km tom apsukom, tada kazkiek prasivalo sistema.
CitataGALLANT parašė:
Vien EGR neuztenka isvalyt, reikia visa isiurbimo kolektoriu isplauti. Jei vazineji pagrinde po miesta ir mazom apsukom, tai greitai ir uzsikisa, reik negailet laikis nuo laiko paspausti bent 3500-4000 apsuku ir pavaziut uzmiestyje koki 10km tom apsukom, tada kazkiek prasivalo sistema.
Kartais "mėgstu" sankryžoje bestovėdamas paspausti vos ne iki 5000 pradžioje ir pas manę eidavo juodas dūmas. Okaip tą kolektorių išplauti? gal kokia procedūra yra?
Kokia ten procedura, nusiimi ir pasitekes chemija i pagalba sveiti is vidaus, poto mirkai ir vel sveiti, kol svarus bus, nenuemus neisvalysi.
Ale nuimti tą kolektorių, kad ir rankas bei galvą turiu, nu bet brrrrr......:):);)
Ar kur nors yra video arba serija fotografiju, kur butu parodyta, kaip pirmam Avenciui D4D 81 kW sita procedura atliekama?
Ir kas kiek laiko ta EGR pravalote? Ar cia, jeigu masina gerai vaziuoja, tai ir nesukti galvos del profilaktikos? :)
Jei masina gerai vaziuoja, tai kam tada remontuot ? Issivalysi kada prireiks, jug nelopai nepradurtos padangos....
Užsikišęs EGR vožtuvas, tai pasekmė kitų problemų. Kiek teko važinėti su automobiliais Toyota, Ford, Mitsubishi, Peugeot ir t.t. (visi automobiliai buvo nauji, dyzeliniai ir su jais nuvažiuota nuo 0 iki 60-150 tūkst. km), tai nei vienam neteko valyti EGR vožtuvo.
Na manoji 250 begus, bet irgi nereikia valyt, bet jug yra kitu masinu begusiu 400 it daugiau km, o jei dar pagrinde mieste, tai dar greiciau uzsikisa.
O valant įsiurbimo kolektorių reikia pakeisti tarpine nauja?
Nuimant kolektorių - visada reikia keisti tarpinę. Egr vožtuvas ir kolektorius užsikemša dėl to, kad vožtuvas visalaik būna atidarytas, kaltas - atidarymo valdymas. Siūlau užglušinti su aliuminio tarpinę tą EGR, išsivalyti kolektorių ir užmiršti visas bėdas visiems laikams.