Sveiki, forumiečiai. Tai va, po ilgų, ilgų paieškų ir svarstymų vis dėl to nusprendžiau pirkti Toyota Corolla verso.:) Tik va, kad Lietuvoj sunku rasti gerą, bet nusižiūrėjau kelis modelius jau. Norėčiau tiesiog konsultacijos ar jie verti dėmesio.
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-corolla-verso-2-2-l-vienaturis-2006-dyzelinas-2554108.html
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-corolla-verso-2-2-l-vienaturis-2006-dyzelinas-2511976.html
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-corolla-verso-2-2-l-vienaturis-2006-dyzelinas-2517738.html
Ieškau būtent dyzelio 2.2 (100kw). Aišku norisi, kad būtų, kuo mažiau prabėgus ir geresnės komplektacijos (sol);) Ir dar toks klausimėlis į ką daugiau reiktų atkreipt dėmesį perkant tokią toyotą?
Ir dar toks vienas klausimėlis. Jei nusipirkčiau 5 vietų ar vėliau būtų galima įsidėti dar tas dvi papildomas ir pasidaryt 7 vietų?
Nepatingek pravaziuot koki 20-30 km. Paziurek, atidarius kapota ar tepalu nesimato, beto ar nepucia antifrizo, atidarius dangti prie ausinimo skyscio bakelio desiniau matysi slangele atvira, jei zemiau nera dregna tai nepucia antifrizo... Pries perkant patarciau nuvaryt pas suprantanti meistra paziuretu diagnistika, ir siaip patartu... Jei VLN rasyk asmeniskai patarciau kas galetu paziuret.
Citatajamax parašė:
Sveiki, forumiečiai. Tai va, po ilgų, ilgų paieškų ir svarstymų vis dėl to nusprendžiau pirkti Toyota Corolla verso.:) Tik va, kad Lietuvoj sunku rasti gerą, bet nusižiūrėjau kelis modelius jau. Norėčiau tiesiog konsultacijos ar jie verti dėmesio.
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-corolla-verso-2-2-l-vienaturis-2006-dyzelinas-2554108.html
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-corolla-verso-2-2-l-vienaturis-2006-dyzelinas-2511976.html
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-corolla-verso-2-2-l-vienaturis-2006-dyzelinas-2517738.html
Ieškau būtent dyzelio 2.2 (100kw). Aišku norisi, kad būtų, kuo mažiau prabėgus ir geresnės komplektacijos (sol);) Ir dar toks klausimėlis į ką daugiau reiktų atkreipt dėmesį perkant tokią toyotą?
Kam ieškoti variklio (2.2), kuris pats prasčiausias?
Rida mano manymu visų suklastota.
Kad kiek skaičiau info, susidariau įspūdį, kad 2.2 (100kw) pats optimaliausias. Benzino nenoriu, o d-cat atbaido dėl DPF filtro ir jautrios reakcijos į kuro kokybę :)
Pirmas variantas is foto nesuprasi nieko.
2 variantas prancuzas - rida standartine, nors pagal serviso knyga i metus suka apie 60t km, bet per 5 metus isuko tik 180t.km :D
3 variantas su 110t rida is vis pasaka. Serviso knygute uzterliota nuo pat pirmo iraso :D Aplamai italu masinos yra blogiausios, ir visu sukti spidometrai ant tiek, kad daznai reikia net i prieki sukti. Is cigonu tikrai nepirkciau masinos.
2.2 100kw variklis kaip tik geriausias
Ir prieinam išvadą, kad nei vienas iš šitų variantų:D na, teks ieškot tada toliau :)
pasiulyciau apsilankyti vienoje gariunu aiksteleje 155. zmogus veza daugiausia toyotas. kaip supratau turi "skyle " is kur imt :) . esam pirke is jo 2 avensius , viena pries 2metus, kita pries 2 menesius. abu tikrinom toyotoj. prisikabint nebuvo prie ko. nors visada buvau kritiskas pries gariunus. tiesa kaina pas ji nebuna maziausia.
Ir isvis:
Pas Japonus nera Vokiskos kokybes;
Pas Vokiskas nera japoniskos kokybes;
Pas Prancuziskas nera nei Vokiskos nei Japoniskos kokybes :)
Cia paimta is skyrialio "Pasijuokim" kaip Lietuviai renkasi auto, nu bet ar ne tai dabar ir vyksta :) .
O istikro visos jos geros kol geros, blogai tik, kad nezinai ka perki. Idomiausia tai, kad visi zegnojasi kad rida tikra, masina nedauzta, gali tikrinti.
O kai nuvaziuoji tikrinti, visai ka kita suzinai, matyt pardavejai daznai tikisi, kad tu tik gazdini jog tikrinsi :)
Bet reikia vertinti ir tai, kad masinos jieskojimas tau irgi kainuoja.
Labai norejau auto iki 100K begusios, bet po menesiuko pajiesku ir isleistu netoli 1000Lt. apsistojau ties 150K prabegusios ir nepilnu 3-ju metu senumo D4D. Ir tai per patikrinima paaiskejo kad DPF jau mires, o butent tai pardavejas norejo nuslepti. Bet jau sakiau tiek to, tokia "smulkmena" susitvarkysiu. Beje masina is Italu, tai savaime suprantama visa apibraizyta, jau "cigonu" nagai kisti prie elektros, na bet uztat ziemos nemaciusi, ir nedauzyta, su visom pagalvem ir visom urginaliom detalem (Lempom, stiklais, posukiu lemputemis, veidrudeliais ir t.t.)
Zodziu moralas toks, nesvarbu ka jie sneketu pirmiausia patikrini savo jegomis ar stipriai prota Pi.. , jai matai kad daugmaz tiesa sako tada varai pas rimtus dedes, tegul rimtai ispurto.
Be to niekaip.
Pries metus ir as pirkau savaja corolla verso is gariunu aiksteles. Mokejau truputi brangiau, bet Toyotos centre nerado prie ko prisikabinti. Toyotos centre galima pasitikrinti masinos istorija, jei ji buvo aptarnauta Toyotos atstovybese. Mano atveju, automobilis 3 metu buvo pravaziaves 170k, patikrinus istorija Tokviloje, paaiskejo, kad prie 105k garantiniu metu buvo pakeistas visas naujas variklis. Emiau net negalvodamas ir kolkas nesigailiu.
jei sumastysi apsiziuret, ju nuoroda //www.autoplius.lt/mobiletrade
Tik Kauno turguje nepirk. Ne iš vieno žmogaus girdėjau atsiliepimus, tėvas prašovė pirkdamas į didelį minusą.
Kad mašiną varysiu į oficialų toyota servisą tai yra faktas. Čia tai kas be ko. Tik norėjau pasiklaust ar gali chebra kaip nors užslėpk kokius niuansus, kurių servise nematys, o poto žiek ir išlys :) Ir dar tas klausimėlis, jei nusipirkčiau 5-vietę ar galėčiau įsidėti tas dar dvi papildomas sėdynes?
Įsidėti 2 papildomas sedynes tikrai neišeis nes siek tiek skiriasi bagažines konstrukcija. Pas 5 vietų automobilį į bagažine dedasi atsarginis ratas, pas 7 vietų automobilį atsarginis ratas tvirtinasi po autobilio dugnu.:p
CitataMars parašė:
Įsidėti 2 papildomas sedynes tikrai neišeis nes siek tiek skiriasi bagažines konstrukcija. Pas 5 vietų automobilį į bagažine dedasi atsarginis ratas, pas 7 vietų automobilį atsarginis ratas tvirtinasi po autobilio dugnu.:p
Netiesa,pas mane penkiaviete-ratas po dugnu,bagažinės konstrukcija identiska,yra net skyles dirzams ir visa kita.Kai pirkau pardavėjas net siūlė sudeti tas sedynikes,jei man labai reikėtų.
CitataMindaugasB parašė:
Tik Kauno turguje nepirk. Ne iš vieno žmogaus girdėjau atsiliepimus, tėvas prašovė pirkdamas į didelį minusą.
Kauno turguje pirkau abi savo toyotas (corolla verso ir avensi). Pfu pfu pfu jau 4metai be problemu. Kaip pasiseka. Cia kaip loterija.
pagrindinis nuslepiamas niuansas yra rida, kuria kaip sake toyotos servise galima atsukt nepaliekant jokiu pedsaku, tad perkant 3-5 metu senumo, pravercia oficialiu atstovu turima info ir paskutines apziuros fiksuota rida.
Galima ideti sedynes ir dirzus be problemu, bet nezinau kaip su legalumu, nes pase liks parasyta 5 viete. Ir su 5 viete masina negali vaziuoti 7 zmones.
Del Kauno turgaus tai reikia ziureti labai, daug sukciu. As emiau kelias masinas - tai problemu nebuvo, keli draugai eme tai net iki Vilniaus nedavaziavo. Tai motoras uzkaldavo, tai deze. Paskui kai isarde, pamate, kad buvo padaryta pardavimui. Juokingiausia ten yra kai masina padruodama nuo tralo, kuris katik grizes. O tas tralas stovi uzauges ir keleta metu nejudinamas :D
Grupioko tėvas prekiauja mašinom Kaune. Pietavom čia su juo (grupioku) prieš porą savaičių, juokėmės, sako pripila į baką daktaro, variklis veikia, viskas tvarkoj, nelaša pro tarpines. Po trijų dienų jau skambina jam (tėvui), kai baką išvažinėja ir šviežiai kuro pripila, kokį ten grabavozą pardavei ir pan.
Tikiu, kad Kaune galima ir gera daiktą rasti, bet pirkėjų patirtis rodo, jog dažniau randamas blogas nei geras. :p
Kitaip ir but negali,nes ieskot nedauztos,su maza rida,pigios ir geros :D .O gera kokiu 70% gali but tik po avarijos!( cia pagrindine priezastis kodel automobilis buvo parduotas)Virs 20 metu tame versle,bet pagrinde vien tik naivuoliai su klausimu "ar nebuvo dauztas?" :(
na siaip aisku negalima sakyti kad kaune negalima pirkti auto, bet is patirties sakau kad kaune pirktos auto turi daugiausiai uzsleptu defektu. Ir kazkodel kauno pardaveju nesu labai megstamas :)
Sveiki
Turguje visada prekiaujama tai ko ''reikia'' zmonems. Nedazyta nedauzta maza rida. Ko mes norim ta ir siulo pardavejas. Pirmiausia pagalvokim kokiu atveju MES parduodam masina. Nusedevejo ar sudauzem ir nebeapsimoka remontuoti, todel ir parduodam tik vienas kitas gali parduoti kai atsibodo ir nori naujos.Todel taip yra ir visam pasaulyje. Jus pabandykit paskaiciuoti kiek km reikia pravaziuoti, kad atsipirktu naujas dyzelis. Bandem skaiciuoti gaunasi apie 200 tukst km. Tai nupirkes nauja masina seimininkas tikrai bus nuvaziaves kokius 400 tuks, nes kitaip butu pirkes benzinine. As manau kad gera masina galima rasti tik dauzyta. Ir ko bijot pirkti ta dauzyta. As kalbu apie nedaug dauzyta. Per 25 savo vairavimo metus esu turejas apie 10 auto.Visos kurios buvo sveikos buvo jau gerokai nudroztos. Aisku bedos islindo kai jau pavazinejau pusmeti. Paskutines dvi masinas pirkau dauztas. Pasiteisino 100 proc. Nesuprantu ko bijoti, pasikeiti sugadintas dalis ir vazinejai sau i sveikata.Netgi reno kuri visiem nesvaikai genda jau vazineju be problemu 7 metus.
Is situ masinu: 1 reiketu apziureti gyvai is nuotrauku nelabai matosi, 2 nepirkciau nes juoda (turejau atsibodo kiekviena diena plauti) 3 gali buti atsuktas spidometras nes is pradziu daug vazineta o nuo 10 metu jau kaip ir stovejus beveik.
2.2 100kw variklis as manau, kaip tik geriausias.
Tai nepatingek paieskoti ir manau kad rasi tai ko noretum. Nes gera masina nupirkti reikia daug laiko. Ta toyota kur dabar vazineju radau per puse metu ir mazdaug nuvaziavau 2500 km del jos iskojimo. Tai dar gerai kad gyvenu apie viduri lietuvos:) Sekmes
net neziurek situ lavonu kas yra skelbimuose, reikia ieskot zmogaus aisku geriausia per pazystamus kuris veza tiesiai is uzsienio, tada bent jau rida matysi tokia kokia yra, aisku jeigu ves tiesiog surastas zmogus, perekupas tai jis irgi ta rida gales atsukti todel geriausia tai daryti per savus zmones.
va cia bent kiek rimtesnes auto aisku ir kainos atitinkamos:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/toyota-corolla-verso-2-2-d-cat-dpf-executive-l%C3%BCnen-brambauer/165252946.html?lang=en&pageNumber=5&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=40&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2006-01-01&maxFirstRegistrationDate=2006-12-31&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=100000
siaip www.Mobile.de gerai pasiziureti, kad oreantuotis kokia yra konkretaus naudoto tvarkingo automobilio kaina(vidutine). todel tikras stebuklas, kai lietuvoje tie patys auto is vokietijos kainuoja ne tiek pat, ne brangiau, o pigiau :D manau jei ieskai tvarkingo auto, neturi zvalgytis i pigiausius. o jei ziuri i pigiausius, atsidek suma kad ji padaryti dar ir tvarkingu.
Citataarunaskeras parašė:
Jus pabandykit paskaiciuoti kiek km reikia pravaziuoti, kad atsipirktu naujas dyzelis. Bandem skaiciuoti gaunasi apie 200 tukst km.
Niekada neskaičiavau, kiek reikia nuvažiuoti, bet iš pasakymo, drįstu teigti, jog loginė klaida akis bado. Yra įvairių modelių, įvairių kainų automobilių, kurių kainų atotrūkis tarp benzo ir dyzelio nėra didelis. Toliau pacituosiu 2012m. 05 mėn. straipsnį, kurį radau paieškoje:
Atsižvelgiant į dabartines kuro kainas ir darant prielaidą, kad dyzelinis automobilis 100 kilometrų vidutiniškai sunaudoja 7 litrus, o benzininis – 9 litrus kuro, apskaičiuota, kad vienerių-penkerių metų dyzelinio automobilio permoka atsipirktų nuvažiavus beveik 54 tūkstančius kilometrų.
,,Taip pat apskaičiavome, kad 11–15 metų dyzeliniai automobiliai atsiperka maždaug per metus, kai įveikiama 19,2 tūkstančio kilometrų", – sako V. Daukšas. Viktoras Daukšas yra portalo autoplius.lt plėtros vadovas, kaip skelbiama straipsnyje.
Taip pat šiame forume esu skaitęs kitų forumiečių pasakymus, jog dyzelis atsiperka vidutiniškai per metus nuvažiuojant nemažiau 15 tūkst. km. kas yra visai realu. Todėl teigi, kad dyzelis atsiperka po 200 000 Km, mano galva, yra mažų mažiausiai absurdas.
CitataTai nupirkes nauja masina seimininkas tikrai bus nuvaziaves kokius 400 tuks, nes kitaip butu pirkes benzinine.
Noriu paklausti, kiek esate tamsta matęs ar girdėjęs automobilių, kurių savininkai pirkę
naują automobilį, jį drožtų iki 400 tūkst. km? Aš nesu girdėjęs. Rašydamas vaizduotėje sugalvojau situaciją. Pasidalinsiu: žmogelis uždirbantis kokį 1200 Lt ant popieriaus, lizingu pasiima šviežią BMW semiorka ar mersą S500 ir mokėdamas bankui 15 metų paskolą, drožia tą mašiną iki 400 tūkst. km. Nerealu, tiesa?.. Nelabai realu ką ir pasakėte pats.
CitataAs manau kad gera masina galima rasti tik dauzyta. Ir ko bijot pirkti ta dauzyta. As kalbu apie nedaug dauzyta. Paskutines dvi masinas pirkau dauztas. Pasiteisino 100 proc. Nesuprantu ko bijoti, pasikeiti sugadintas dalis ir vazinejai sau i sveikata.
Gera mašiną yra tik nedaužta, jeigu kliausimės sveiku protu, o ne išvedžiojimais. Sakykime už tą pačią kainą Jums duotų rinktis tarp daužtos ir nedaužtos. Abi mašinos identiškos, su identiška X kaina. Imtumėt daužtą? Nu kad ir nedaug. Aš niekada. Pvz: prieš tai smūgis buvo į vairuotojo duris.
Xer s nim, sutaisė, aplipdė, palygino, važiuoja. O jeigu vėl į tas pačias duris?.. O jeigu ne Jūs pats vairuosit, o, sakykim, Jūsų dukra ar sūnus? Nežinau nežinau, pone Arūnai.
CitataGera mašiną yra tik nedaužta, jeigu kliausimės sveiku protu, o ne išvedžiojimais. Sakykime už tą pačią kainą Jums duotų rinktis tarp daužtos ir nedaužtos. Abi mašinos identiškos, su identiška X kaina. Imtumėt daužtą? Nu kad ir nedaug. Aš niekada. Pvz: prieš tai smūgis buvo į vairuotojo duris. Xer s nim, sutaisė, aplipdė, palygino, važiuoja. O jeigu vėl į tas pačias duris?.. O jeigu ne Jūs pats vairuosit, o, sakykim, Jūsų dukra ar sūnus? Nežinau nežinau, pone Arūnai.
Labai idomu kokia Jusu specialybe?Ar manymas,kad pakeitus dauzytas automobilio duris kitomis yra pagristas kokiais nors skaiciavimais,ar tik bobuciu pasakomis?
Del dyzelio ir benzino atsipirkimo,tur but buvo lyginamas tik kuro sanaudu ir kainos skirtumas.Reikia nepamirst brangesnes dyzelio eksplotacijos!
MindaugasB, gal gali paskaicioti kada atsipirks man dyzelis, jei perku nauja masina ir dyzeline yra visada brangesne 8-10t lt ? Pagal mano skaiciavimus atsiperkamumas gaunasi po 100t km, neskaitant brangesnes eksploatacijos. Nuperku masina ir vazioju po 10t km i metus. Kada man atsipirks ? Po 10metu ? Tai nx man tada pirkti ta dyzeli?
Pvz Auris naujas 1.6 benzas - 54t lt, 1.4D4d - 65t lt analogiskos komplektacijos :D
Pazystu tikrai ne viena zmogu, kuris su nauja masina pravazioja 300-400t. km (per 4 metus).
1200lt ant popieriaus ir paimti sviezia BMW 7 ar MB S - NEREALU, masinos lizingojamos tik 5 metus.
Dabar dar klausymas: Ka pasirinkti: ar sveika, bet uzvaikyta ar tvarkinga, bet truputi dauzta, kuri yra kiek pigesne nei ta sveika?
Labai malonu, kad atsirado norinciu padiskutuoti:) ponas Mindaugai pabandykim paskaiciuoti. pirmiausia nepamirskim kad kalba eina apie toyota corolla verso.Kadangi tokios naujos jau nebegamina tai imam sekanti modeli toyota verso.Aisku tokios pat komplektacijos. Jo naujo kaina benzininio 81600 , dyzelio 95820 skirtumas 14220 Kuro sanaudos benzino -6,9 dyzelio- 5,3 Cia nurodyta gamintojo realios procentaliai bus didesnes abieju.Skirtumas 1,6 As jau neimu tokio Varijanto : 1,8 l benzininis ,,VVT-i" (147 AG) 7,0 l/100 km - 2,2 l dyzelinis ,,D-4D" (150 AG) 6,8l/100 km Kuris neatsipirktu NIEKADA. Bandom skaiciuoti Benzino kaina koloneleje 4,8 lt. dyzelio 4,5 lt skirtumas 0,3 lt Vaziuojam Su benzinine nuvaziuoti 100 km kainuotu 4,8 * 6,9 =33.12 dyzelis 4.5*5.3=23.85 Su dyzeliu sutaupom 9.27 lt 100 km arba 0.0927 lt vienam km Tai kad sutaupyti 14220 reikia nuvaziuoti 153398 km (14220/ 0.0927=153398). Bet cia tik kuro skirtumas. Dar pridekim tepalu filtru ir darbu kainu skirtuma, tai tikrai masina turi nuvaziuoti apie 200 tuks.Na nezinau gal as neteisingai skaiciuoju:) Gal yra ir tokiu masinu kurios naujos dyzelines pigesnes uz benzinines as tikrai visu modeliu nesu lygines, bet manau kad naujos toyotos dyzelines yra visos brangesnes uz benzinines. Tai kuris taupo pinigus ir nors truputi skaiciuoja tai dyzeline nauja masina perka su ja galvodamas nuvaziuoti bent 300 tuks. ir tik tada parduoti. O jei zmogui atsitiko tokia beda, kad sudauze ir nebenori jos toliau vazineti tai tada ir parduoda. Tai dabar vel prieinu prie tos situacijos kodel manau kad gerai dauzyta pirkti. As tikrai negaliu sau leisti nusipirkti naujos is salono masinos, ko tikrai labiausiai noreciau. Tai man lieka rinktis naudota. Tai be dideliu isvedziojimu einu prie savo varijanto pirkau puses metu senumo masina su 13 tuks rida buvo dauztas priekis Pakeiciau visas sugadintas dalis (iskaitant ir pagalves )i kitas nuo tokios pat masinos, tai paaiskinkit man, ko ji dabar skiriasi nuo tos masinos kuri buvo pries sudauzima.
Mano variantas tas pats, kad pirkau dauztu vairuotojo kampu, viskas vietoje nukentejo tik skardos, kapotas ir sparnas, auto rida 47000km, viska pakeiciau naujom originaliom detalem ir nelabai suvokiu kuom dabar si auto prastesne avarijos atveju negu kad buvo pries remonta?? Ir dauzta perkant zinai kodel ji parduota, o ne taip kaip perkant sveika tu visu pirma nezinai kas jai buvo daryta su kebulu aisku jeigu buvo kazkas daryta, o antra nezinai kokia beda gali islysti per neilga eksploatavimo laika is po kapoto...
CitataVenza parašė:
Labai idomu kokia Jusu specialybe?Ar manymas,kad pakeitus dauzytas automobilio duris kitomis yra pagristas kokiais nors skaiciavimais,ar tik bobuciu pasakomis?
Del dyzelio ir benzino atsipirkimo,tur but buvo lyginamas tik kuro sanaudu ir kainos skirtumas.Reikia nepamirst brangesnes dyzelio eksplotacijos!
Specialybė - teisė. Skaičiavimų neatlikau ar durų pakeitimas keičia esmę. Be durų yra pats automobilio korpusas, konkrečiai viduriniai vertikalūs balkiai (tarp priekinių ir galinių durų). Jų atsparumas smūgiams, po avarijos į tą vietą sumažėja. Jeigu aš klystu, pataisykite, pripažinsiu klydęs. :)
Citatabemsas parašė:
MindaugasB, gal gali paskaicioti kada atsipirks man dyzelis, jei perku nauja masina ir dyzeline yra visada brangesne 8-10t lt ? Pagal mano skaiciavimus atsiperkamumas gaunasi po 100t km, neskaitant brangesnes eksploatacijos. Nuperku masina ir vazioju po 10t km i metus. Kada man atsipirks ? Po 10metu ? Tai nx man tada pirkti ta dyzeli?
Pvz Auris naujas 1.6 benzas - 54t lt, 1.4D4d - 65t lt analogiskos komplektacijos
Pazystu tikrai ne viena zmogu, kuris su nauja masina pravazioja 300-400t. km (per 4 metus).
1200lt ant popieriaus ir paimti sviezia BMW 7 ar MB S - NEREALU, masinos lizingojamos tik 5 metus.
Dabar dar klausymas: Ka pasirinkti: ar sveika, bet uzvaikyta ar tvarkinga, bet truputi dauzta, kuri yra kiek pigesne nei ta sveika?
Sutinku, važiuojant su Auris 10k Km į metus atsipirks per 10 metų ir tikėtina dar ilgiau. Aš nuvažiuoju per metus 35 tūkst. km ir daugiau, tad man šis automobilis atsipirks vidutiniškai per 4 metus.
Iš kitos pusės, jeigu per metus nuvažiuoji su mašina 10 000 Km, tai geriau su troleibusu važinėti, o ne naujas mašinas pirkti ir skaičiuoti kada atsipirks.
Mašinos lizinguojamos 5 metams, tiesa. Niekas nedraudžia tiesiog pasiimti paskolą ir išleisti pinigus tam kam nori: mašinai, namui, jachtai ar kramtoškei. Tai, kad Lietuvoje tokią paskolą gauti yra žymiai sunkiau neeliminuoja teisės ją apskritai pasiimti. Europos bankai tokią paskolą suteikia. Ir tą paskolą gali mokėti ir 7 ir 17 metų. Bankas tėra juridinis asmuo, kuris savo valdymą įgyvendina per fizinius asmenis. Didžioji Britanija, Austrija, Šveicarija šalys, kuriose paskolą pasikalbėjęs su valdytoju gautum todėl, kad tau tiesiog reikia pinigų. Lietuvoje nėra ir tikėtina ilgai nebus kultūros tiesiog skolinti pinigus eiliniams žmogeliams, vien todėl, kad "jam tiesiog reikia 150K eurų".
Atsakant į klausima: imčiau sveiką ir neužvaikytą. Vien todėl, kad tokių mašinų irgi galima rasti.
Noriu pabrėžti, kad neturiu jokių asmeniškumų prieš nieką. Teturiu nuomonę ir požiūrį, kuris neprivalo sutapti su kitų forumiečiu požiūriu :) O diskusijos/gičai/debatai man patinka. Sako, kad juose gimsta tiesa
P. S. Ar man vienam naršyklės langas toks didelis ir ištęstas į ekrano šonus?
Citataarunaskeras parašė:
Labai malonu, kad atsirado norinciu padiskutuoti:) ponas Mindaugai pabandykim paskaiciuoti. pirmiausia nepamirskim kad kalba eina apie toyota corolla verso.Kadangi tokios naujos jau nebegamina tai imam sekanti modeli toyota verso.Aisku tokios pat komplektacijos. Jo naujo kaina benzininio 81600 , dyzelio 95820 skirtumas 14220 Kuro sanaudos benzino -6,9 dyzelio- 5,3 Cia nurodyta gamintojo realios procentaliai bus didesnes abieju.Skirtumas 1,6 As jau neimu tokio Varijanto : 1,8 l benzininis ,,VVT-i" (147 AG) 7,0 l/100 km - 2,2 l dyzelinis ,,D-4D" (150 AG) 6,8l/100 km Kuris neatsipirktu NIEKADA. Bandom skaiciuoti Benzino kaina koloneleje 4,8 lt. dyzelio 4,5 lt skirtumas 0,3 lt Vaziuojam Su benzinine nuvaziuoti 100 km kainuotu 4,8 * 6,9 =33.12 dyzelis 4.5*5.3=23.85 Su dyzeliu sutaupom 9.27 lt 100 km arba 0.0927 lt vienam km Tai kad sutaupyti 14220 reikia nuvaziuoti 153398 km (14220/ 0.0927=153398). Bet cia tik kuro skirtumas. Dar pridekim tepalu filtru ir darbu kainu skirtuma, tai tikrai masina turi nuvaziuoti apie 200 tuks.Na nezinau gal as neteisingai skaiciuoju:) Gal yra ir tokiu masinu kurios naujos dyzelines pigesnes uz benzinines as tikrai visu modeliu nesu lygines, bet manau kad naujos toyotos dyzelines yra visos brangesnes uz benzinines. Tai kuris taupo pinigus ir nors truputi skaiciuoja tai dyzeline nauja masina perka su ja galvodamas nuvaziuoti bent 300 tuks. ir tik tada parduoti. O jei zmogui atsitiko tokia beda, kad sudauze ir nebenori jos toliau vazineti tai tada ir parduoda. Tai dabar vel prieinu prie tos situacijos kodel manau kad gerai dauzyta pirkti. As tikrai negaliu sau leisti nusipirkti naujos is salono masinos, ko tikrai labiausiai noreciau. Tai man lieka rinktis naudota. Tai be dideliu isvedziojimu einu prie savo varijanto pirkau puses metu senumo masina su 13 tuks rida buvo dauztas priekis Pakeiciau visas sugadintas dalis (iskaitant ir pagalves )i kitas nuo tokios pat masinos, tai paaiskinkit man, ko ji dabar skiriasi nuo tos masinos kuri buvo pries sudauzima.
Sąžiningai pats viską perskaičiavau ir taip, sutinku, viskas teisinga. Pasikartosiu, ką jau ir taip visi žino: su dyzeliu reikia važiuoti ir važiuoti daug. Kuo daugiau važiuoji, tuo jis greičiau atsiperka. Keliais įrašais aukščiau paminėjau, jog per metus nuvažiuoju vidutiniškai 35 000 km. Šis automobilis, kurį skaičiavote, Arūnai, man taip pat atsipirktų per 4,5 metų. Nežinau ar tai daug ar mažai. Neturiu vaikų, tik žmoną. Jeigu su vaikais dar tektų važinėtis po darželius ar mokyklas, tikiu "atsipirkimas" įvyktų dar greičiau.
Arūnai, negaliu vertinti nei Jūsų, nei kito asmens poreikių tiek finansinių galimybių. Natūralu, kad dauguma perka naudotą automobilį. Aš irgi nesu išimtis. Tačiau negaliu sutikti, kad daužtas automobilis yra teisingas kelias (aišku kaip dieną, kad teisingo kelio nėra, na gal tik iš salono :)), bet manau ir tikiu, kad ir toliau liksiu prie nuomonės, jog daužtas automobilis nėra patvarus tiek, kiek jis buvo prieš avariją. Airbagai pakeisti — super, dalys originalios irgi puiku, bet faktas lieka faktu, kad tai automobilis turėjęs eismo įvykį. Vakarų europa, kaip žinia, tokių kratosi ir parduoda į rytus, lenkam, lietuviam, kazachams ir t.t.
Jeigu trūks-plyš neturėčiau kur dėtis ir tektų pirkti daužtą mašiną, imčiau su daužtu užpakaliu. Psichologiškai saugiau jausčiausi :)
Narsykle istempta, nes Ralfas idejo laaaabai ilga nuoroda.
manau reiktų frazę daužtas automobilis išskaidyti:
-įlenktas
-silpnai daužtas( be lempų, bamperio ar lenktu sparnu)
-vidutiniškai daužtas ( su išovusiais airbagais, bet nedeformuotos pagrindinės konstrukcijos)
-sudaužytas ( be stogo, priekis nesiskiria nuo galo, viršus nesiskiria nuo apačios ir t.t.)
:D
mano nuomone, įlenktas, ar silpnai daužtas niekuom nesiskiria nuo nedaužto, apart savininko psichologiniu diskomfortu :)
CitataVenza parašė:
Kitaip ir but negali,nes ieskot nedauztos,su maza rida,pigios ir geros :D .O gera kokiu 70% gali but tik po avarijos!( cia pagrindine priezastis kodel automobilis buvo parduotas)Virs 20 metu tame versle,bet pagrinde vien tik naivuoliai su klausimu "ar nebuvo dauztas?" :(
Ne visi taip masto. Aš geriau važinėsiu su senesne, bet sveika, nei su naujesne, bet daužta. Turėjau 3 variantus daužtus, galvojau susitvarkysiu, bet iš jų 2 nesusitvarkiau ir bėdų buvo daugiau negu būtų automobilis nedaužtas. Tai manau, geriau brangiau ir su rida didesne, negu daužtą ir suki galvą ką toliau daryt. Pakeisti bet kurią detalę lengviau nei atstatyt kėbulo ar važiuoklės geometriją ir padaryt jį atsparų korozijai.
Kodėl visi tokie garantuoti, kad jei mašina daužta, tai ji neturi kito rimto gedimo? Juk ir taip daroma - atsiradus rimtam gedimui, jis aptvarkomas (paslepiamas), tada šiek tiek bakstelį kokį galinį sparną, ir stumia pardavimui, ir kabina makaronus - ajajai, kokia gera auto buvo - ledas, gaila, kad apdaužiau, neturiu pinigų remontui ir t.t., čia tik menkas įlenkimas, susitvarkysi ir važinėsi šimtą metų
Nusipirkes naudota automobili kad ir geros bukles negali 100 procentu buti tikras kad ji nebuvo dauzta ir sutvarkyta aksciau :) Kiek teke girdeti net ir nauja masina gali buti kazkiek dauzta, ilenkta ir tik sutvarkyta. Cia mano nuomone.
Labai saunu, kad mes cia taip diskutuojam. Gal surasim ir gera sprendima. Aisku, kad kiekvienas turi savo nuomone ir laikosi jos. Bet galima padaryti ir keleta isvadu. Jei perkam nauja dyzeli vadinasi reiks daug vazineti, kad apsimoketu, Jei iskome dauztos taip pat reikia apziureti visa masina o ne tik ta vieta, kur sudauzyta, nes gali buti jau ir nudeveta, o dar blogiau jau ne pirma karta dauzta. Perkam sveika pavazineta, taip pat laimes reikalas. Jei apziuresi viska ir teisingai ivertinsi jos stovi tada viskas gerai, bet jei kazka praziopsosi, tada teks leisti nenumatytus pinigelius remontui. Man vistiek persasi ta nuomone, kad geru naudotu masinu beveik niekas neparduoda. Tai jau geriau butu issiaiskinti del ko ji parduodama ir tada nuspresti ka su ja daryti. As nenoriu nieko izeisti, bet kai masina jau yra perparduodama tai mazeja sansu ja nupirkti gera, nes daznai buna ji "paruosta" pardavimui. O gali buti, kad parduodantis zmogus net nezino tikros jos bukles. Sekmes visiems perkantiems masina.
Kaip tik prisiminiau istorija, kai pardavinejau masina, kurios priekis buvo sumaltas ir sutvarkytas. Ateina pirkejai su meistrais ir klausia, kur buvo dauzta, nes meistrai pamate, kad masina visa dazyta. Sakau va galinis kampas :) Na jie aisku ir pripuole prie galinio kampo. Ir ciupinejo, ir kilimus kele. Po apziuros pasake, kad idealiai sutvarkyta, nera prie ko prikibti :D O apie prieki ir pamirso ....
Prieš tai man teko važinėti su įtariamu skenduoliu iš amerikos. Kaina buvo kiek mažesnė už brangiausią tuo metu buvusį kitą automobilį, bet vidurkį laikė. Iš pradžių tradiciškai viskas tvarkoje, TA praėjo savo eiga, be jokio remonto (tiesa, reikėjo galinio gabarito lemputę pakeisti už kelis litus). Po kelių mėnesių pradėjo smirdėti, vėliau galinis bamperis pasirodė, kad buvo priklijuotas ir tas pasimatė tik jį atsukus vienoje pusėje (varžtas vienoje pusėje buvo, o kitoje jis buvo įkištas ir priklijuotas su guma ar silikonu kokiu tai ten. Teko kažkaip suktis, nes važiuojant 80 km ir daugiau jis daužydavosi bei plakdavosi. Dar po kiek laiko, kai dėjo parktroniką galinį, pasimatė virintas dadarytas galinis balkis ar kaip ten jį pavadinti, už bamperio.
Galvoju, kad daužta buvo ir dar nuskendusi. Vargom du metus. Smirdėdavo ir nei naujas salono filtras, nei ortakių valykas ten su chemijom, garais karštais ir panašiais dalykais nepadėjo. Ką darėm, niekas neėmė. Lyg barsukas būtų ten tuose ortakiuose nudvėsęs. Nu ir kibenimat pardavėm.
Dabar vokiškas Auris 3 metų, atvažiavo su 30 tūkst. rida. Brangiau sumokėjau, bet kolkas viskas tvarkoje. Su pilna serviso knyga, jokių avarijų ar panašių dalykų. Į Tokvilą nuvariau, kad ščyrai apžiūrėtų (tiesa jau po pirkimo). Nieko nerado. Akumas ir tas kaip naujas.
Širdyje džiaugiuosi permokėjęs. Nesuku galvos dėl taisymų ar pašalinių kvapų :)
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-corolla-verso-2-2-l-vienaturis-2006-dyzelinas-2576438.html
Prisidirbo kazkas :D
http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-s550-5-5-l-limuzinas-2007-benzinas-1967422.html
Va sitas tai saziningas pardavejas, masina tikrai nedauzta, kaip ir parasyta komentaruose. Kiek matau jinai jau puse metu tikrai kabo ir 22.000 lt numete
Va jos foto, kokia ji atkeliavo i LT
http://images.copart.com/website/data/pix/20081028/16589259_5X.JPG
http://www.autobidmaster.com/carfinder-online-auto-auctions/lot/16589259/COPART_2007_MERCEDES_BENZ_S550_CA_MARTINEZ_CA/
na panasu kad pardavejas nemeluoja, masina atrodo tikrai nedauzta, gal tik mazumele aprukus buvo :D
Citatabemsas parašė:
http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-s550-5-5-l-limuzinas-2007-benzinas-1967422.html
Va sitas tai saziningas pardavejas, masina tikrai nedauzta, kaip ir parasyta komentaruose. Kiek matau jinai jau puse metu tikrai kabo ir 22.000 lt numete
Va jos foto, kokia ji atkeliavo i LT
http://images.copart.com/website/data/pix/20081028/16589259_5X.JPG
http://www.autobidmaster.com/carfinder-online-auto-auctions/lot/16589259/COPART_2007_MERCEDES_BENZ_S550_CA_MARTINEZ_CA/
O pagal ka sprendziat kad cia ta pati masina? Noreciau suzinoti del bendro isprusimo.
Citataarunaskeras parašė:
O pagal ka sprendziat kad cia ta pati masina? Noreciau suzinoti del bendro isprusimo.
Ten kur yra LOT aprasymas yra duotas VIN numeris. Ta VIN suvedi i Regitros puslapi ir turi ta numeri, kuris Autoplius foto :)
Citatabemsas parašė:
Citataarunaskeras parašė:
O pagal ka sprendziat kad cia ta pati masina? Noreciau suzinoti del bendro isprusimo.
Ten kur yra LOT aprasymas yra duotas VIN numeris. Ta VIN suvedi i Regitros puslapi ir turi ta numeri, kuris Autoplius foto :)
,
Tikrai ta pati,:o Tik lietnykai kiti uzdeti.:) Saunus detektyvai toyotos klube,B)
Citataarunaskeras parašė:
Tikrai ta pati,:o Tik lietnykai kiti uzdeti.:) Saunus detektyvai toyotos klube,B)
Tiesiog draugeliui ieskojom tokios masinos, tai ir "pramusinejau" visas apziuretas masinas :D ten man iskart uzkliuvo kruva kvepalu prikabintu visur :)
Rizikinga tokia ir pardavinet, nupirks kokie negeri dedes, tai suzinoja kas ir kaip tiksliai stubura isners atvazeve....
http://auto.plius.lt/skelbimai/volkswagen-passat-1-9-l-universalas-2001-dyzelinas-2522025.html
https://www.kvd.se/sv/auktion/personbil/vw-passat-19-tdi-variant-highline-skinnmocka130hk-2001_557965/images.html?in_window=yes&start=img2377318
va dar vienas pavyzdys, tik jau ne toks baisus.... rida skiriasi.
.
Radau vieną variantą 2006.11 bet prabėgęs 217tūks.km. Daugokai ar nelabai? verta bandyt žiūrėt?
stenkis ziuret kad butu su kuo mazesne rida ir aisku,kad ji butu tikroji rida, o virs 200k jau yra nemazai mano manymu...
Aplamai kai vaziuosi apziurinet kokios nors auto iskarto paprasyk,kad parodytu technini lapa tos salies is kur ji atvezta, bet to lapo masinos isvezti neimanoma, o jame yra rida irasyta ir jeigu sakys, kad nedave, nebuvo ar pameciau tai buk tikras rida atsukta ir todel to lapo tau nerodo... Tarkim kai pirkau savo auto radau daiktadezeje belgiskos technikines lapa kuriame aiskiai parasyta, kad TA praeidineta 2012.03.11 ir tuomet rida buvo 37000km.
kaip pirkau savo ex avensi 2,2 d4d 110 kw, rida ant odometro buvo 140 tukst. km. (tada masinai buvo 3 metai). Pravazinejau su ja 1,5 metu ir pardaviau su rida 180 tuks. km. Po to ieskojaus kitos toyotos. Ieskodamas prasydavau kebulo nr, skambindavau i tokvila ir jie man supasakodavo daug maz kokia rida, kada kas remontuota. Tai visos tikrintos masinos buvo 100 proc atsuktos. Tada pasakiau as jiems savo ex avensio kebulo numeri ir suzinojau, kad jis per pirmus du metus nuvaziavo 280 tukst. km :o o is sekanciu jau niekas nebefiksuota. Taigi, tada atsiverciau mobile.de, nuvaziavau su draugu ir parsivariau i savo kiema esama verso ir jau pusantru metu negaliu atsidziaugt. Rida, kai pirkau buvo 90 tukst.km, stovis puikus, komplektacija puiki. Pirkau masina is sio salono http://www.toyota-gevelsberg.de/tcb-gevelsberg/27135/27135/27135/home.html kaip bebutu keista, gavosi kaina zemesne nei buciau pirkes tuo metu is Solorinos. Masinai buvo atliktas pilnas technnis aptarnavimas, uzmautos visiskai naujos padangos, r 18 grazus ratai, sudeti nauji originalus kilimeliai ir t.t. Taigi, jei vel ziureciaus sau masinos, ko gero vel daryciau taip pat.
Na bet psirodu vazinejau su avensiu, kuris jau buvo prabeges apie 400 000 km. Ir tikrai dar masina vaziavo puikiai. Tik, kad reikejo keisti visus purkstukus, ratu guolius jau keciau, generatoriaus dirzo ten kazkokius guoliukus, kondicionieriaus kompresorius jau garsus skleide ir daugiau buvo tokiu jau senatves pozymiu.
matai nevisada atstovas lt tau gali dauk pasakyt apie perkama auto, jeigu garantiniu laiku buvo keisti tik tepalai tai jie tos info nefiksuoja, uzfiksuojama yra tik tada kai daromas kazkoks garantinis remontas, o tepaliu keitimas i tai neieina, apie mano dabartine corolla info neturi jokios tik ta kad kai jai buvo pravaziuotas 1km buvo tipo paruosta atidavimui, o po to eksploatuojant keisti tik tepalai todel yra tik stampai knyguteje ir viskas.
CitataRalfas parašė:
stenkis ziuret kad butu su kuo mazesne rida ir aisku,kad ji butu tikroji rida, o virs 200k jau yra nemazai mano manymu...
Vokietijoj kai yra 250 k prabegus tai cia tas pats kaip pas mus iki 100k. Mano manymu didele yra kai virs 400k. Aisku geriau mupirkti su kuo mazesne:)
CitataRalfas parašė:
Aplamai kai vaziuosi apziurinet kokios nors auto iskarto paprasyk,kad parodytu technini lapa tos salies is kur ji atvezta, bet to lapo masinos isvezti neimanoma, o jame yra rida irasyta ir jeigu sakys, kad nedave, nebuvo ar pameciau tai buk tikras rida atsukta ir todel to lapo tau nerodo... Tarkim kai pirkau savo auto radau daiktadezeje belgiskos technikines lapa kuriame aiskiai parasyta, kad TA praeidineta 2012.03.11 ir tuomet rida buvo 37000km.
Tik neklaidink zmoniu su savo lapais,niekas ten nieko neduoda ir pirkimu buna visokiu.Cia taves paklausius,tai masinos nepirktum nuvaziaves tenai?Tai metus ieskotum su popieriu,kad butu:D
CitataRalfas parašė:
Aplamai kai vaziuosi apziurinet kokios nors auto iskarto paprasyk,kad parodytu technini lapa tos salies is kur ji atvezta, bet to lapo masinos isvezti neimanoma, o jame yra rida irasyta ir jeigu sakys, kad nedave, nebuvo ar pameciau tai buk tikras rida atsukta ir todel to lapo tau nerodo... Tarkim kai pirkau savo auto radau daiktadezeje belgiskos technikines lapa kuriame aiskiai parasyta, kad TA praeidineta 2012.03.11 ir tuomet rida buvo 37000km.
Masina is ES saliu gali isvezti net be dokumentu, nekalbant jau apie technikines lapa. Tuvlita duoda apziuros lapa, tai nori pasakyti,kad be to lapo as negaliu niekur masinos is Lietuvos isvezti?
faktas, kad jis visada yra tik vienu atveju ji tau parodys, o kitu sakys kad jo nera, o jeigu jo nerodo tai cia faktas,kad viena is priezasciu yra atsukta rida ir del lapo ne pats sugalvojau, o tokia info dave tas zmogus kuris veza auto is belgijos.
Norėjau prie to pačio, bet ne visai į temą pasiteirauti: ar įmanoma automobilį, kuris vogtas kad ir kokioj Prancūzijoje, užregistruoti Lietuvoje ir juo važinėti su lietuviškais numeriais, TA ir draudimu? Teoriškai tas neturėtų būti įmanoma, tačiau aš tik darau prielaidą, kad neįmanoma.
topo oficialiai vogta nori registruot ar apie tai kad vogta zinotum tik tu?
CitataRalfas parašė:
topo oficialiai vogta nori registruot ar apie tai kad vogta zinotum tik tu?
Nelabai supratau žodžio "topo". Čia kaip "tipo"?
O ar esmę keičia ar aš žinau ar nežinau, kad ji vogta? Faktas - mašina vogta.
Kad lengviau butų: aš nusiperku iš asmens padrožtą mašiną į kaimą bulvėms vežti. Ji vogta (aš to nežinau), be numerių ir ne iš Lietuvos. Pardavėjas man duoda ten kažkokias sutartis (tarkim, suklastotas), kad jis ten pirko iš savininko užsienyje ir pan. Dokumentų nėra, nes mašinai jau 12 ar 15 metų, rida didelė ir pan. Aš nusiperku iš "vagies" ir važiuoju registruoti.
Ką man pasakys regitra?
Dabar paskaityk ka pats parasei:"dokumentu nera ir as vaziuoju registruot" :D
Pirkimo - pardavimo sutartys yra.
Galiausiai, pavogė su dokumentais, kurie buvo mašinoje.
Tada vaziuoji i autolauzyna ir priduodi :D .Pirkimo pardavimo sutartis yra tik dokumentas irodantis nuosavybes teise.Ir kam ieskai problemu ten kur ju nera?Jeigu perki masina,vaziuok i regitra kartu su pardaveju ir tegu jis dalyvauja kartu kol masina uzregistruosit ;)
Be dokumentu masinos neuzregistruosi. O vogta masina gali uzregistruoti be problemu. Nusiperki masina, ja uzregistruoji, ir kai pavazinejai kelis metus ir nori parduoti - suzinai, kad masina visgi vogta :D
Tokiu masinu yra daug, kai jinai yra parduoma i LT, o po 2 savaiciu pranesa kad vogta ir dar pasiima pinigus is draudimo :)
cia kaip pvz : http://verslas.delfi.lt/automoto/vilniecio-patirtis-regitra-dukart-registravo-vogta-automobili.d?id=20683920
Dėkuj :)
Gera diena! Gal kas patars. Renkam tevams (senjorams) automobili. Abu su nugaros problemom, tai svarbu aukstesne sedesena ir kad butu dyzelis :) Kaina kazkur iki 6 tukst euru. Kazka is nedideliu vienaturiu, suv'u. Marke, metai nera labai svarbu, svarbu kad butu ekonomiskas ir gan patikimas automobilis. Patikimumo reikia tiek, kad nuvaziuot max 10 tukst km per metus. Dabar jie vazineja senu ford focusu hecbeku ir juo yra patenkinti, tad galima suprasti- reikalavimai sekanciam automobiliui tikrai nera dideli :)
Busiu dekingas jei pasidalinsit mintimis apie konkrecia marke, modeli, varikli ir metus automobilio, kuris vertas demesio.
Ar tikrai senjorams reikia dyzelio,jei tik tiek nuvaziuoja? Ar verta save apiplesineti vien del to,kad dabar tokia mada?Nebent gaunat dyzelio uz super maza kaina.O daugiau patarimu but negali,nes masinos pasirinkimas tai labai individualus dalykas ir didele loterija.
Tai vat, kad gauna daug pigiau. O loterijos neisvengsi visgi ziurim naudoto daikto.
Tai ir imkit Corolla Verso :) Sedesena aukstesne, masina pirmoj vietoj pagal patikimuma savo klaseje. Imat paprasta 2l dyzeli ir ramu.
Arba RAV4.
As savaja CV noreciau iskeist i benza arba valiuta, kuria paskiau i benza vistiek iskeisciau :D kaip tik 04-01 autotojoj dydyji aptarnavima atliko :D
kas trukdo, dedi skelbima kad parduodi arba keiti :)) ar taip pripratai prie dyzelio, kad ir noredamas mesti negali to padaryt? :D
Va rimciau man irgi susidare ispudis kad toyotos dyzeliai nera tie automobiliai kurie butu labai patikimi ir ekonomiski, nors pokolkas CV yra viena is pagrindiniu kandidaciu :)
Kodėl dyzelį, jei tiek mažai važiuoja?
Citata iš: Zaroliz Įrašytas Balandis 06, 2016, 13:01:06 PM
Kodėl dyzelį, jei tiek mažai važiuoja?
Pora postu auksciau paskaityk.
Tai paskaičiau, tiesiog seniau buvau atidaręs ir man nerodė naujesnių postu
Citata iš: tadusia Įrašytas Balandis 06, 2016, 10:43:24 AM
Tai vat, kad gauna daug pigiau. O loterijos neisvengsi visgi ziurim naudoto daikto.
Cia apie dyzeli kalba.
Ne, tadusia, nepripratau. Su ekonomija nesiskundziu tikrai, tik nepatiko man saliarka. Iki siol buvo vien benzai ir benzai dujos, nuaprendziau isbandyt dyzeli tik is durnumo. Keist nelabai ka radau tinkamo. Gerai baigiu offtopic, tik pridursiu, kad CV nesiskundziu apart kuro rusies.
Jus gal ta salerka ant batono tepat, kad patinka-nepatinka :D Man benzinas ar dyzelis nera skirtumo, bet va dujos man atrodo ziaurus nepatogumas. Balionas mazas, toli nenuvaziuosi, dideli isidesi- vietos daug uzima, o kur dar visa dujine iranga, jos prieziura.. nors turbot reiketu pavazinet ir per ta ekonomija minusu nebutu matyt :)
Gal kas numes kokia nuoroda I tema kur aptarinejami dyzeliniai varikliai, kazkaip nieko as per ta paieska negaliu rast :) Man idomu kas per do dyzeliniai varikliai 66kw
Citata iš: tadusia Įrašytas Balandis 06, 2016, 13:34:22 PM
Jus gal ta salerka ant batono tepat, kad patinka-nepatinka :D Man benzinas ar dyzelis nera skirtumo, bet va dujos man atrodo ziaurus nepatogumas. Balionas mazas toil, nenuvaziuosi, dideli isidesi- vietos daug uzima, o kur dar visa dujine iranga, jos prieziura.. nors turbot reiketu pavazinet ir per ta ekonomija minusu nebutu matyt :)
Gal kas numes kokia nuoroda I tema kur aptarinejami dyzeliniai varikliai, kazkaip nieko as per ta paieska negaliu rast :) Man idomu kas per do dyzeliniai varikliai 66kw
Kodel taip mastai? :)
Pas mane bakas lauke - salone vietos neuzima. Vasara nuvaziuoju >500k m su baku, jokiu nepatogumo nejauciu (ok, kazkiek ilgiau piliesi nei baka benzo).
Bet vat ziema nereikia sildyti ilgai kol susyla variklis ir pradeda vaziuot normaliai. Salonas irgi syla greitai. Ir t.t.
Zodziu ir toliau zaviuosi hibridais :)
Pritariu Augiui,aš su savo CV nuo 2010 m. Trūkumas tik vienas -dyzelinis variklis. Nors ir variklis rimtu gedimų neturėjo. Tik ekonomijos nėra.
Na cia ne 1,9tdi, bet kaip 2.2 100kw tai 7-7,5 pakenciama vidurkis. Aisku oru taip pat nevaziuosi. Kondiske kai pildziau tai su meistru plepejau-jo dcat mieste 10 - nu kaip koks bmw 7 3ltr. (!?)
Degalai yra viena,bet dar ir eksplotacines islaidas reikia prideti,o jei dar kokie gedimai....Kam tas papildomas vargas?Ypac senoliams iki turgaus ir sodo?Dazniausiai tas dyzelis net darbines temperaturos nepasiekia.Tas pats ir su miesto rezimu. Cia isvis kaip anekdotas!
Citata iš: Gmc Įrašytas Balandis 06, 2016, 13:41:02 PM
Kodel taip mastai? :)
Pas mane bakas lauke - salone vietos neuzima. Vasara nuvaziuoju >500k m su baku, jokiu nepatogumo nejauciu (ok, kazkiek ilgiau piliesi nei baka benzo).
Bet vat ziema nereikia sildyti ilgai kol susyla variklis ir pradeda vaziuot normaliai. Salonas irgi syla greitai. Ir t.t.
Zodziu ir toliau zaviuosi hibridais :)
Kada duju bakas tvirtinamas isorej tai kaip ir nieko, bet dazniausiai buna, stato didesni baliona viduj, o tai bent man atrodo labai didelis minusas.
Citata iš: xaudrius Įrašytas Balandis 07, 2016, 11:16:49 AM
Degalai yra viena,bet dar ir eksplotacines islaidas reikia prideti,o jei dar kokie gedimai....Kam tas papildomas vargas?Ypac senoliams iki turgaus ir sodo?Dazniausiai tas dyzelis net darbines temperaturos nepasiekia.Tas pats ir su miesto rezimu. Cia isvis kaip anekdotas!
Pilnai sutinku, bet tu pamegink isaiskint ta tiems senoliams, kurie visa gyvenima taupe ir kuriems vazinejimas benzinu yra prabangos dalykas :D
Citata iš: xaudrius Įrašytas Balandis 07, 2016, 11:16:49 AM
Degalai yra viena,bet dar ir eksplotacines islaidas reikia prideti,o jei dar kokie gedimai....Kam tas papildomas vargas?Ypac senoliams iki turgaus ir sodo?Dazniausiai tas dyzelis net darbines temperaturos nepasiekia.Tas pats ir su miesto rezimu. Cia isvis kaip anekdotas!
Jei gera nupirksi,eksplotacines islaidos tikrai bus mazos-Verso viena is patikimiausiu dyzeliu.. As is savo praktikos galiu pasakyt,kad nieko papildomai neremontavau per visus 3 su puse metu ir 300k+ savo 2012m Verso 2.0 D4D
Tik einamieji servisai. Aisku pirkta nauja is salono buvo. Per visus tuos km sanaudu vidurkis buvo 5.62l/100km kas manau yra puiku tokios klases automobiliui.
Nesuprantu ko cia taip dauguma parinasi ant dyzelio, per 30 metu vairavimo turejau nemazai benzininiu masinu,tai tikrai nepasakysiu kad maziau remontavau negu dyzelius ar kad pigiau tas remontas kainuodavo.
Kai pirksiu kita masina,bus vel dyzelis. Ir tikrai ne todel, kad tai- kas trecio lietuvio masina...
Jei tu prasuki 100k km per metus, tai suprantu kam perki dyzeli. Klausimas, kam ji pirkti kai suki 10k ar 15k?
Ypac kai daug mieste, trumpais atstumais, kai ziema niekas ten nesyla.
Balticam, skirkim naujus ir pusnaujus automobilius nuo senu. PeRkant nauja masina dyzelis zinoma yra privalumas, nes vaziuosi 200-300 tukst km be problemu ir vaziuosi pigiai, o kai perki sena naudota, ir kada pasirinkime tik tie patys jau 200-300 tukst nuvaziave dyzeliai tada ir pradedi parintis.
Gmc, nes Lietuva ukininku ir kontrabandistu krastas :) kol dyzelis bus 2kart pigiau benzino, tol lietuviai vaziuos dyzeliniais automobiliais :)
Norom nenorom pastebiu tokia tendenciją visi ekspluatuojantys benziną ar "batareikos" varo ant dyzelinių motorų. Šie motorai taip pat genda kaip ir dyzeliai, tik tų benzų ant viienos rankos suskaičiuosi. Todėl ir pilni forumai apie visokias dyzelio problemas. Jei skaitot, kad benzas prabanga tai kokio by...io dedatės dujas.
Pvz.: nekenčių dujinės įrangos ir tų kurie tą brudą ekspluatuoja, bet neklykiu ir nesiparinu, kad jų daug kur neileidžia, kad jie kelia pavojų aplinkiniams (asmeniškai nukentėjau).
Čia šiaip pamąstymui, sau.
Niekas cia nevaro ant dyzelio, tiesiog siulom vietoj bandos jausmo pamastyti, ar tikrai to reikia. Netiesa, kad benzai tiek pat genda, nes statistiskai ju ridos mazesnes, nera visokiu dpf filtru, turbinu ir t.t. :)
Del neapykantos dujoms - tavo reikalas, viskas ok. Bet nekesti zmoniu, cia tikrai reiketu susimastyti.
Taip, su dujom neleidzia i pozemines, bet yra miestu, i kuriu centra ivaziuosi tik elektra ir dujom...
O dujos paprastai dedamos del ekonomijos.Beje del to patied paprastai perkamas dyzelis :)