Automobilis su d4d 81 kw varikliu pastovėjęs ilgesnį laiką sunkiai vedasi. Pats vedimasis labiau priklauso nuo laiko intervalo, kada automobilis yra neeksplotuojamas. Jei automobilis prastovi iki 12 val. vedasi kuo puikiausiai, jei tik visą parą ir daugiau jau reikia ilgai sukti starteriu. Pernai taip per didžiuosius šalčius buvau nusodinęs akumą. Filtras pakeistas,akumuliatorius naujas,pakaitinimo žvakės tikrintos. Toks įtarimas, kad per naktį nusėda kuras ir vėliau reikia ilgai sukti starteriu kol jį užpumpuoji, gal kas negerai su kuro siurbliu ar sistema orinasi. Kitą savaitę žadu automobilį varyti į dyzelservisą ir tegul ieško kame sliekai. Ir tokiu atveju ar gali būti kalti purkštukai,nes visi tik išgirdę kaltina purkštukus. Rašykit savo pamąstymus.
Pas mane 2,0 TD, tai kai buvo panasi beda, pries vesdamas papompuodavau kura su pompele prie filtro. Jautesi, kad geriau vedasi. Priezastis buvo nesandari kuro padavimo sistema, tiksliau pats kuro filtro korpusas.
Purkstukai tai tikrai neprieko siuo atveju, servize tai nuners pinigu ir 99% nieko nepadarys, kai nera konkretaus gedimo, labai sunku kazka surasti. Pradziai padaryk, kaip, kad kolega dare, pries kurdamas papumpuok, o tada jau ziuresim pagereja situacija ar nelabai.
Pirmiausiai paziurek,ar gerai uzversti visi chamutai kuro padavimo sistemoj.Originalus jie buna nelabai kokie,dar gali but pakieteje slangutes ir traukt ora.Nusipirk skaidrios slangeles ir uzdek nuo filtro link siurblio.Matysi ar seda ar ne kuras.Jei yra hidronikas gali pro jo slangutes traukt ora.Servse islups purkstukus,siurbli,kartais ir turbina kaltina(neaisku kodel)Sumokesi pinigus ir nieko nepadarys
Kuro filtro korpuse (pompikėje) yra atbulinis vožtuvas, greičiausiai jis praleidžia.
Aš irgi maniau kad jame problema,juos du gal pakeičiau,bet problema vis tiek liko. Beje pamaigius tą pompą vedasi kažkiek geriau. Kitą savaitę varysiu į dyzelservisą, kad patikrintų kuro sistemos nesandarumą,dar prie to pačio reikės ir purkštukų kompensaciją pasitikrinti. Manau čia tris variantai arba sistema orą gaudo,arba siurblys grybauja, arba purkštukai.
Citatavaldasantonis parašė:
Kuro filtro korpuse (pompikėje) yra atbulinis vožtuvas, greičiausiai jis praleidžia.
Kazkada as itarinejau savo masinoje jog praleidzia kuro filtro atbulinis voztuvas. Patikrinau labai paprastai. Atjungiau slanga kuri eina link kuro siurblio ir jos gala uzkimsau. Tada pumpavau kuro filtro rankiniu siurbliuku ir ziurejau ar slegis laikosi ar krenta. Pas mane slegis laikesi kaip i kaltas.
Purkštukai patikrinti,kaip ir normos ribose, tik vienas šiek tiek prasčiau dirba, bet dar telpa į rėmus,be to ir tikrinta buvo ne ant visai sušilusios auto. Siurblys slėgį laiko irgi gerai. Taigi kaip ir maniau kažkur orinasi sistema. O gal kas žinote kokie požymiai buna kada pradega purkštukų tarpinės? Ir kaip jas patikrinti? Ar tai galėtų įtakoti automobilio vedimasį?
Kompresiją tikrink.
Nebutinai kompresija. Purkstukai gali praleidineti i kuro grizimo grandine. Tokiu atveju sunku pasiekti slegi common rail'e. Kol common rail'e nera tinkamo slegio kuras nera praleidziamas link purkstuku.
"dyzelio vedimasis priklausomas nuo laiko intervalo" as maniau , kad cia ne klausimas, o teiginys.
Nes taip ir yra, :) . Spaudziant dyzeli jis kaista, bet tuo pat metu veikiamas saltos aplinkos jis sala. Ir jai jo kaitinimas, atsalimo atzvilgiu per letas jis nepasiekia reikiamos temperaturos ir neuzsidega.
Liaudiskai tariant, jai akumas ar starteris nors kiek mala "s" su uzvedimu pasidaro beda.
Nu cia siaip, ne i tema :) .
Gal ir teisingas pamąstymas, tačiau mano atveju šiek tiek kitokia situacija. Pas mane grynai problema su kuro nusėdimu, nes po ilgesnio stovėjimo reikia gan ilgai maigyti pompą esančią ant kuro filtro kol jinai sukietėja ir užtenka tik poros minučių ir filtras vėl tuščias vėl turi maigyti, bet po užvedimo jau ilgiau laikosi kuras. Akumuliatorius pas mane naujas, starteris irgi gerai suka.
pradziai reiktu manau paziuret ar neseda kuras:) uzteks ir permatomos slangeles eksperimentam ;) paskui galima toliau ieskot slieku o ne is kart prie purkstuku bedos ziuret :)
Tai jug visada reikia pradeti nuo sunkiausio ir brangiausio ir tik poto paziuret ar bake yra kuro..... kalbu is asmenines praktikos. Kazkada savo escort diesel pakeiciau kuro siurbli ir tik poto dasilo, kad salerkos bake nera......:D
Kuro užpylimas nėra jau toks pigus reikalas :D
na jo, tada siurbli gavau uz 40lt..... tai realiai pradejau nuo pigesnio varianto.....
Šiandien galutinai įsitikinau, kad kažkur eina oras. Pamaigius pompą ir gerai įsiklausius aiškiai girdisi kaip eina burbuliukai filtre ir greičiausiai nesandarumas bus pačiame filtre, nors jau du kartus keičiau filtro galvą, beje ir tą įsukamą plastikinę apačią keičiau. Kažkas šioje temoje yra rašęs kad jam leido orą per filtro korpusą,gal atsimenat ties kuria vieta.
Citatablack avensis parašė:
Šiandien galutinai įsitikinau, kad kažkur eina oras. Pamaigius pompą ir gerai įsiklausius aiškiai girdisi kaip eina burbuliukai filtre ir greičiausiai nesandarumas bus pačiame filtre, nors jau du kartus keičiau filtro galvą, beje ir tą įsukamą plastikinę apačią keičiau. Kažkas šioje temoje yra rašęs kad jam leido orą per filtro korpusą,gal atsimenat ties kuria vieta.
Neardomas tas mehanizmas, neužsandarinsi. Pabandymui kad isitikinti galiu pasiulyti nebrangu diagnostikos, ar netgi problemos sprendimo buda. Nusiperkame VW ar AUDI dvieju vamzdeliu kuro filtra, ir statom vietoj originalaus. Šlangu diametrai tinka, nesumaišykit kuro judejimo krypties. Viena problema sunku nuorinti, bet imanoma. Asmeniškai esu rades 5 kiauras pompas, 2 mašinos metus važineja su vw filtru, nes pigiai nerado nusipirkt.
Citatasivra parašė:
Citatablack avensis parašė:
Šiandien galutinai įsitikinau, kad kažkur eina oras. Pamaigius pompą ir gerai įsiklausius aiškiai girdisi kaip eina burbuliukai filtre ir greičiausiai nesandarumas bus pačiame filtre, nors jau du kartus keičiau filtro galvą, beje ir tą įsukamą plastikinę apačią keičiau. Kažkas šioje temoje yra rašęs kad jam leido orą per filtro korpusą,gal atsimenat ties kuria vieta.
Neardomas tas mehanizmas, neužsandarinsi. Pabandymui kad isitikinti galiu pasiulyti nebrangu diagnostikos, ar netgi problemos sprendimo buda. Nusiperkame VW ar AUDI dvieju vamzdeliu kuro filtra, ir statom vietoj originalaus. Šlangu diametrai tinka, nesumaišykit kuro judejimo krypties. Viena problema sunku nuorinti, bet imanoma. Asmeniškai esu rades 5 kiauras pompas, 2 mašinos metus važineja su vw filtru, nes pigiai nerado nusipirkt.
Visiskai teisingai reikia mesti lauk ta filtra ir deti arba kita su viskuom arba nuo VW. As buvau rases apie tai kaip buvo mano turetai auto bet neradau pro kur trauke ora. Bandziau ir pusti su kompresorium ir vakuma sudaryti, bet nieko nesigavo, neradau skyles. Idejau nuo VW ir baigesi problema.Del uzsipumpavimo nebuvo prablemos d4d 2,0l uzsipumpuoja greitai su starteriu.
Na taip ir padaryčiau, bet nesinori išmesti naujo originalaus filtro, tai jeigu ką paieškosiu nuo mazdos filtrą, nes jis identiškas toyotos filtrui, bet pati galva gal bus kitokio principo, nes pats filtras pagal katalogą tinka ir mazdoms.
Na ir aš pasikeičiau visą filtrą į VW, tik man įdomus vienas klausymas, ar CR sistemoje filtro pralaidumas turi didelę reikšmę. Vis dėlto VW TDI ir Toyotos D4D visa kuro sistema tai skiriasi, nors iš kitos pusės tie patys toyotos filtrai eina ir seniesiems TD varikliams. Na pavažinėsiu dabar taip, o vėliau jeigu kas nepatiks reiks pirkti naują tą filtro pompą, nes ir naujas originalus filtras dar liko, beje domėjausi tai ta galva nauja kainuoja apie 200 litų.