Sveiki,
Draugui nutiko beda, prašo pagalbos. Apie beda raso taip:
Po žiemos šalcių atsirado variklio kalenimas. Kalenimas girdisi virsutineje variklio dalyje. Kylant apsukoms, kalenimo daznis dideja. Itarimas, kad gali buti prasukti indeklai. Ar jie keiciami? Anot meistro, geriau ieskoti sena varikli, negu keisti. Kokia orentacine remonto su dalimis kaina? Kas gali dar kalenti be indeklu? Purkstukus atmetu. Atsiliepkite, kas susidure su ta problema. Gal kas galėtu rekomenduoti patikiimus meistrus. Variklis D4D 66KW, Corolla, 2002 m.
Seip indeklai apacioj buna:oDirzas sokes gal?
Citataegariukas1 parašė:
Seip indeklai apacioj buna:oDirzas sokes gal?
Dirzas (mano ziniomis) nesokes. Dar buvo tokia situacija kad per salcius auto uzgeso ir teko buksyruoti, buvo bandoma uzkurti (II begiu), manau tas galejo pagelbeti... po to tempimo atsirado kalenimas variklyje. Vienas meistras sako gali buti indeklai ir pasak jo D4D varikliams nebuna remontiniu komplektu ir variklis neremontuojamas... Mano manymu cia klysta meistras. Gal kas esate keite indeklus ?
gali buti sokes dirzas jai buvo buksiruojama ir dabar kalena siurblys. bet cia to kalenimo neisgirdus galime ilgai diskutuoti ir aisku kazkas atspes. :)
Citatapinokis parašė:
gali buti sokes dirzas jai buvo buksiruojama ir dabar kalena siurblys. bet cia to kalenimo neisgirdus galime ilgai diskutuoti ir aisku kazkas atspes. :)
pasak jo, kalenimas variklio virsutineje dalyje. O tas siurblys kurioje puseje stovi ?
nu bet meistriuku debilizmas tai sorry. nuo buksyravimo indeklai prasisuks-ryskiai tik motoristas, kad sau darbo turetu, taip galejo pasakyt:D
jei kalenimas atsirado po tempimo-ir dar dyzeliui antra pavara, kas protu nelabai suvokiama man, sorry- ieskokit priezasciu dirze. uztraukiant salta auto buksyru, dirzas gauna velniska apkrova. aplamai, uztraukinejant salta, reikia jungti kuo didesne pavara, kad butu pradinis smugis kuo silpnesnis. tepalai visi sustinge, pradzioj gali ijungt ir 5 ar 6 jei tokia yra,nejungiant degimo-tegul prasisuka vriklio ir greiciu dezes tepalai. tada gali jungt 4 pavara. bet cia jei turi laiko tam. o jei nori is karto, jungi minimum trecia pavara, o rekomenduociau netgi ketvirta. dirzelis gaves didele apkrova kuriant salta auto, gauna didziule apkrova. pasekmes-trukimas,itrukimas, persokimas, ko pasekoje pasikeicia degimo kampas,ima garsiai kal siurblys-cia geriausiu atveju. blogiausia kai nutruksta, ir tuomet kol susigaudai, buna aleleiuja motoriukui. dar karta sakau-ieskokit problemos dirzelio zonoje.
P.S. nelabai as apie siuolaikines kuro sistemas ismanau, bet manau busiu teisus. indeklai ne prie ko. nebent auto stovejes buvo pora metu nekurtas, tada imanoma indeklu prasisukimas. indeklu,vadinamas variklio kalimas nebuna labai garsus,o cia kiek supratau gerokai girdisi. variklio kalima gali pajaust vaziuodamas ir duodamas staigiai apkrova-panasus garsas buna i detonacijos jei teke girdet kaip benzininiu pirstai kala del prasto benzino
Siurblys nekala,cia d4d,common rail,didziausia tikimybe,kad prasoko dirzas ir netinka degimas,gali net voztuvus liest stumokliai,neraso autorius kaip dirba,kaip kuriasi,ar dumija.Ideklu be abejo yra pirkt,galas zino kiek gamintoju,keliu remontu ir panasiai.Ziurekit dirzo mietkes pirmiausia,aisku ziuret turetu bent kiek suprantantis zmogus
betkokiu atveju bandyti žiūrėti diržą.Jei ne-ardyti variklį ir ieškoti sliekų. Tada jei ką rasi spresti kas geriau -remontuoti savo zinomą ar keisti į kitą su abejone apie jo kokybę.jei kaina vos vos didesnė remontuoti savo-aš likčiau prie savo(aišku jei tas variklis buvo geras iki tol).jei ne-ieškoti kito variklio su kažlpkiom garantijom.
ps indėklus padarydavo betkokiam modeliui iš gaziko indeklų.jei yra detalė bus ir jos pakaitalas.
kolegos, kodel jus vis tuos indeklus kisat?:) jie cia prie ko? ir dar variklio virsuje. gal greiciau kokia voztuvo spyruokle luzo ar pakeliklis.. voztuvai gi ne kompensatoriais reguliuojasi, o saibom... indekla kad prasukti, tam reikia salygas sudaryt-o cia eksploatuojamai masinai po salciu pasidare taip. nebent smelio pripyle kas i varikli-tada tikimybe matyciau indeklu prasukimui...indeklai gi rakta turi, nera paprasta ji prasukt jei tepimas veikia normaliai...toks vaizdas, kad nesat surinkineje variklio, o kazkur kakza girdejot skambinant. nesupykit, bet man nesirisa indeklai visiskai:@
aš net nemanau apie indėklus,aš tik sakau,kad anais laikais padarydavo.(jo meistras pasakė,kad toyotom indėklų nėra pirkti.pasakymo prasmė buvo tokia).aš dar skiriu indėklų buvimo vietą.teko ardyti ir surinkti ne vieną variklį. Pasakiau aiškiai-ardyti ir ieškoti priežasties. Ir dar ,nė vienam forume variklio nesuremontuos. Vistiek jį kažkas turi fiziškai "paimti į rankas".
CitataSaulius SSS parašė:
aš net nemanau apie indėklus,aš tik sakau,kad anais laikais padarydavo.(jo meistras pasakė,kad toyotom indėklų nėra pirkti.pasakymo prasmė buvo tokia).aš dar skiriu indėklų buvimo vietą.teko ardyti ir surinkti ne vieną variklį. Pasakiau aiškiai-ardyti ir ieškoti priežasties. Ir dar ,nė vienam forume variklio nesuremontuos. Vistiek jį kažkas turi fiziškai "paimti į rankas".
nieko asmenisko kolega;) eilinis bajeriukas, kai meistriukai makaronus ant ausu nori kabint, kad nuplest kuo didesne suma. lietuviskas biznis tik taip daromas:D
Man kaleno variklis, kai stumoklis buvo "užveltas" taip sakant. Negavo tepimo ir susibraižė. Pradėjo stumoklis cilindre į šonus kraipytis. Man taip atsitiko, kai užkūrus ir pradėjus važiuoti užsidegė raudona tepalų lemputė. Negalvojau, kad bus tokios baisios pasekmės. Pasikeičiau stumoklį ir toliau važiuoju sau laimingas. ;) Iki ligos atradimo buvo išbandyti visokie variantai, bet priežastis išaiškėjo tik pradėjus ardyti nuosekliai variklį.
mano irgi d4d tai po dirzu keitimo irgi pradejo kalenti y pac kaip atsala oras gal degimo nepagavo nezinau o vasara tai beveik nesigirdi :( kazin ar darant diagnostika jie mato ar geras degimas
Na draugui nepasiseke...
Kalti indeklai buvo. Variklis neremontuojamas, iesko naujo variklio 66 kw D4d...
Perkant isdure gerai pardaveja moteris...Pradejus ardyti varili karteris buvo uzdetas ant hermetiko, sankaba irgi isterliota hermetiku. Zodziu neapsiziureta perkant ir nagalai prastumta masina.
Bukite atsargus pirkdami automobili ;)
tai prieš kiek laiko pirkai mašiną?
Citatavycka343 parašė:
Na draugui nepasiseke...
Kalti indeklai buvo. Variklis neremontuojamas, iesko naujo variklio 66 kw D4d...
Perkant isdure gerai pardaveja moteris...Pradejus ardyti varili karteris buvo uzdetas ant hermetiko, sankaba irgi isterliota hermetiku. Zodziu neapsiziureta perkant ir nagalai prastumta masina.
Bukite atsargus pirkdami automobili ;)
Karteris ir turi stovet ant hermetiko,pavaru deze irgi sandarinama su hermetiku.Greiciausiai buvo problemu su spaudimu tepalo,jei jau uzkale
bet kai spaudimo nera, turi lempute degt. ar nebus tas variantas, kad i chrenova varikli pries parduodant buvo pripilta "medaus" arba tirsto tepalo, kad nesigirdetu kalimo. pakeitus tepalus normaliais islindo pasleptos bedos. siaip nei is sio nei is to variklis neuzkala.... turi but gerokai pravaziuota su juo km, kad isidevejimas butu didziulis. o gal be tepalo pavazineta...sunku dabar sprest. kad siurblys spaudimo nesukeltu, kazkaip nelabai tiketina. aisku, imanoma, bet retenybe geram varikliui kad taip butu...
Bent jau pas mane kai supyliau pigesni tepala ir filtra pigu tai padegdavo spaudimo lempurte uzvedus,aisku tai sveikatos jam nedadejo.Cia gal visai nekeisdavo tepalo.Lempute nedege,jei atjungtas dacikas,nors jei meducio pripyle ji savaime uzgeso.Veliau nuo to medaus uzsikisa visi tepimo kanalai,teko ardyt toki varikli,ir spaudimas buna geras,nors tepalo nepatenka kur reikia