sveik forumieciai,noriu paklausti ar yra kokiu niuansu keiciant europini salona i angliska
skiriasi sedynes, priekiniai dureliu apmusalai.
Forumietis keite:
http://toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=132&thread_id=1571
Citatabemsas parašė:
skiriasi sedynes, priekiniai dureliu apmusalai.
Europinėje pas vairuotoją yra "atstumo daviklis" ir nėra svorio daviklio, pas anglą viskas kitoje pusėje. Su atstumo davikliu sunkoka jei nėra techninės bazės. Plius sėdynių SRS netiks
Pagarba tam zmogui, kur perdarinejo, bet pamacius foto, tai manes nei uz ka nepriverstu uzsiimti tokiu reikalu....
geriausiai butu ieskoti europini varianta,tik europini gera sunku rasti
visa problema del priekiniu sedyniu ir yra.Gal kas bande tas sedynes pervilkti,tai yra pakeisti medziaga is kito salono nepakeitus korpuso ir davikliai vietoje liktu
Citatabimas parašė:
visa problema del priekiniu sedyniu ir yra.Gal kas bande tas sedynes pervilkti,tai yra pakeisti medziaga is kito salono nepakeitus korpuso ir davikliai vietoje liktu
Realu pervilkti. Reikia tik laiko truputi, ir repliu. Iskart kai nuimsi medziaga gali i skalbenke imesti isskalbti iki 40C temperaturoje, turesi svaru salona :)
Citatabimas parašė:
geriausiai butu ieskoti europini varianta,tik europini gera sunku rasti
Beveik dykai siūliau visą saloną, jau užknyso dabar gryžęs "mesiu laukan".
as keiciausi sedynes, isidejau angliskas elektrines, oda vietoj paprastu. Nieko ten sunkaus nebuvo.
Tik dabar isgirdau apie atstumo davikli, gal kas galite pakomentuoti, ka jis daro ir t.t. ?
CitataNaujokas parašė:
Tik dabar isgirdau apie atstumo davikli, gal kas galite pakomentuoti, ka jis daro ir t.t. ?
Pas II avensį vairuotojo sėdynėje yra nekontaktinis jutiklis ir pro jį praeina tokia "geležtė". Priklausomai nuo to ar arti sėdi ar toli - atitinkamai ir "geležtė" sulenda visa arba tik biskutis. Kokia jos paskirtis, a biesas žino. Bet tiek angliškame salone buvo, tiek ir pas many. Beje kai gavau (EU odinę) vairuotojo sėdynę ir ten tas atstumo daviklis buvo. Teliko tik pastatyti ir pasijungti, dabar priekyje abi vairuotojo sėdynės.
as irgi noreciau deti oda ,o kaip su sediniu valdymu,pas manes tik sildomos,nes kiek teko matyti kur oda tai visur elektrines
Ketvirtasis, o ta geležtė negalėtų airbag'o išsipūtimą raguliuoti. Jeigu toli sėdi, tai daug pučia, jeigu prie pat šalia, tai atitinkamai mažiau, nes priešingu atveju sėdint šalia kaip kaltų į veidą, tai ir užmušt gali, o kitu atveju, kai per toli sėdi, naudos nebus. Čia mano hipotetinis pasvarstymas, gal klystu? :)
labai abejojiu ar galima reguliuot pagalves priputima, jug uztaisas yra fiksuotas, o ji padega piro sovinys. Siaip kitose buna du soviniai, bet tai manau del suveikimo greicio o ne del priputimo kiekio.
CitataMindaugasB parašė:
Ketvirtasis, o ta geležtė negalėtų airbag'o išsipūtimą raguliuoti. Jeigu toli sėdi, tai daug pučia, jeigu prie pat šalia, tai atitinkamai mažiau, nes priešingu atveju sėdint šalia kaip kaltų į veidą, tai ir užmušt gali, o kitu atveju, kai per toli sėdi, naudos nebus. Čia mano hipotetinis pasvarstymas, gal klystu? :)
Atidžiai skaitant Avensio instrukciją galima tiesiogiai suprasti, kad pagalvė išsipučia visą laiką vienodu lygiu. Kadangi instrukcijoje patariama sėdėti kuo toliau nuo vairo, nes rašoma, jog kitu atveju galima patirti sužalojimų nuo išsiskleidusios pagalvės.
1.kazin kiek procentu vairuotoju perskaito instrukcija pries sesdami uz vairo?
2. tiesioginio smugio metu visi asmenys esantys automobilyje visi kaip vienas juda link SRS pagalviu.
Taip, kad bet kuriuo atveju saugaus atstumo niekas nesilaiko.....
Radau keletą sakinių apie airbagus:
Improvements in sensing and gas generator technology have allowed the development of third generation airbag systems that can adjust their deployment parameters to size, weight, position and restraint status of the occupant.
And there's also third-generation airbags, known as "smart" airbags, which compute numerous factors such as weight, height, belt use and so on to determine the type of deployment.
Ieškojau toliau:
Furthermore, the XK's (čia apie 2001m. jagurą berods rašo) driver's seat has a sensor in the seat track to measure the driver's distance from the steering wheel.
Automakers also are experimenting with reflective capacitive sensors, which could determine the mass of an object in a seat and differentiate between a human and a sack of groceries
Ir jau gan tiksliai rašo apie sėdynės poziciją/atstumą:
Advanced airbags were created primarily to reduce the risk of airbag-related injury or death to children and small adults by either deploying with less force or not at all, depending on the situation. Sensors, usually located in the seat and seatbelts, sent signals to the vehicle's computer providing information such as the weight and seating position of the occupant and if he or she was wearing a seatbelt. In the event of a collision, the computer then made a split-second decision on whether to deploy the airbag at full force, reduced force or not at all.
With all the changes in airbag technology, <...> each system must include sensors to detect the size of the occupant, the seat position, seatbelt use and the severity of the crash.
Galantai, nežinau ar čia apie tą patį sensorių kalbame ar ne. Kažkaip šovė į galvą, nes skaičiau ar sakė, užsiminė kažkas apie tas saugos sistemas ir atstumo matuoklius, galvojau, gal čia bus susiję apie sėdynės metaliuką kur minėjo. Paėmiau ir parašiau, poto pradėjau ieškoti tiesa ar melas. Visgi tiesos yra. Bet neįtemą nukrypau, tad admino prašau nepykti, gal pravers kam ši info. Jeigu reikia, gali perkelti į kitą temą :)
Kol rašiau, progys pridėjo postą. Nesu tikras ar ten tas metaliukas susijęs su airbagu ar ne, net nenumanau kaip jis atrodo ir kurioje vietoje. Čia daugiau radau ir pakopinau apie pačius airbagus ir daviklių įtakų jų išsiskleidimo laipsniui/dydžiui/prisipūtimui.
Kaip ir sakiau, tai buvo hipotetinis pasvarstymas (gal ir ne visai į temą) :) :) :)
P. S. Jeigu kam bėdų su anglų kalba, tai arba paversti plius minus galima čia vietoje arba google vertėjas pagelbės (pvz: Anglų - rusų). Kopijavau tiesiai iš šaltinio, neversdamas.
CitataGALLANT parašė:
labai abejojiu ar galima reguliuot pagalves priputima, jug uztaisas yra fiksuotas, o ji padega piro sovinys. Siaip kitose buna du soviniai, bet tai manau del suveikimo greicio o ne del priputimo kiekio.
Gallant visiskai teisus. tas metaliukas matuoja atstuma iki pagalves ir reguliuoja kada issauti pagalvei kad nebutu taip kad is pradziu trenkiesi i vaira o poto sauna pagalve.
Citatamodka parašė:
tas metaliukas matuoja atstuma iki pagalves ir reguliuoja kada issauti pagalvei kad nebutu taip kad is pradziu trenkiesi i vaira o poto sauna pagalve.
Tai manau vienintelis logiškas to "atstumo daviklio" paaiškinimas.
CitataGALLANT parašė:
labai abejojiu ar galima reguliuot pagalves priputima, jug uztaisas yra fiksuotas, o ji padega piro sovinys. Siaip kitose buna du soviniai, bet tai manau del suveikimo greicio o ne del priputimo kiekio.
Galiu tik pasakyt del amerikietisku Toyotu.Ten atstumo matuoklio nera,bet oro pagalves su dviem kontaktais ir pagalves issovimo greiti ir jega matuoja SRS kompiuteris nuo smugio jegos i kliuti.Pagal tai uzdega viena arba abu uztaisu.Keleivio sedyne turi svarstykles ir keleivio oro pagalve aplamai atjungia jeigu ant jos sedi mazas vaikas.
Europietiskose Toyotose sistema visai kitokia.Ten vairuotojo oro pagalve su vienu soviniu ir atrodo keleivio svarstykliu nera.Todel labai idomu paliko ka tas atstumo daviklis veikia?Reiks pasidomet :)
CitataVenza parašė:
CitataGALLANT parašė:
labai abejojiu ar galima reguliuot pagalves priputima, jug uztaisas yra fiksuotas, o ji padega piro sovinys. Siaip kitose buna du soviniai, bet tai manau del suveikimo greicio o ne del priputimo kiekio.
Galiu tik pasakyt del amerikietisku Toyotu.Ten atstumo matuoklio nera,bet oro pagalves su dviem kontaktais ir pagalves issovimo greiti ir jega matuoja SRS kompiuteris nuo smugio jegos i kliuti.Pagal tai uzdega viena arba abu uztaisu.Keleivio sedyne turi svarstykles ir keleivio oro pagalve aplamai atjungia jeigu ant jos sedi mazas vaikas.
Europietiskose Toyotose sistema visai kitokia.Ten vairuotojo oro pagalve su vienu soviniu ir atrodo keleivio svarstykliu nera.Todel labai idomu paliko ka tas atstumo daviklis veikia?Reiks pasidomet :)
Europine vairuotojo pagalve eina irgi su 2 soviniais, nes vykdomas 2 pakopu priputimas. Per kazkokia laida sake, kad USA rinkos pagalves didesnes buna, nes zmones stambesni.
Kai Prius pagalve keiciau,tai buvo su dvieju pakopu USA tipo ir vienos europietiska.
Tiesiog gal nuo modelio priklauso.
kokie niuansai keiciant europietiska veliura i europietiska odini salona, jei nera sildymo? Bus kur sedynes elektrini reguliavimo pajungti?
Citata iš: d-s Įrašytas Balandis 08, 2014, 14:15:25 PM
kokie niuansai keiciant europietiska veliura i europietiska odini salona, jei nera sildymo? Bus kur sedynes elektrini reguliavimo pajungti?
greiciausiai,kad nebus. nera sunku 2 laidus datempti.
Tai dar reguliatoriu sedyniu, apsildymo pasiimk kur salona pasiiminesi
Sildymui pasijungti dar reikes toyotines reliukes, kuri isistato i saugikliu bloka virs vairuotojo koju ir pacio saugiklio 20A, dedasi ten pat.
ok, dekui uz info siaip sildymas nereikalingas :), bet vat sedynes reguliavimas tai reikalingas, aisku galiu islupti ir is centrines konsoles sildymo ratukus...
as pasijungiau sedyniu elektra nuo galinio 12v isejimo ("antros priurkes")
Odinis salonas be sildymo? :think: Ka ziema darysi? Kepure po uzpakaliu desi?
Grielka gumine :bedantis:
Sveiki,
Kaip nuimti/atlenkti Avensis T25 galiniu sedyniu sedimaja dali? (!?) Gal rankos kreivos, ar akys zvairos, bet neradau kaip jos ten graziai "atsilenkia"...Dekui
sedynes skiriasi. karavanui ir checbekui ant atlosu virsuje prie langu yra mygtukai. gal pas tave sedanas? neparasei...
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Balandis 27, 2014, 12:44:56 PM
sedynes skiriasi. karavanui ir checbekui ant atlosu virsuje prie langu yra mygtukai. gal pas tave sedanas? neparasei...
Teisingai - mano klaida. Avensis 2003 m sedanas. Nugaros atlosas atsilenkia paspaudus 2 sonuose esancius mygtukus. Bet kaip atlenkti sedimaja dali? O gal ji nejudinama?
Ją reikia atversti neatlenkus atlošo. Paimi priekinę sėdynės dalį iš apačios ir pakeli, tada pastumi į priekį ir tada sėdynė atsiverčia.
Citata iš: arytis Įrašytas Balandis 27, 2014, 16:52:45 PM
Ją reikia atversti neatlenkus atlošo. Paimi priekinę sėdynės dalį iš apačios ir pakeli, tada pastumi į priekį ir tada sėdynė atsiverčia.
"arytis", kaip nurodei - tikrai neatsilenkia... meginau visaip ir is visur :)
kaip sedano nezinau. mano : galines sedynes priekio apatine dali kilsteli i virsu kokius 5cm ,tada kisi pirstus i tarpa tarp atloso ir sedines ir keli sedyne i virsu. taip kaip rase arytis. atlosa lenki po to.
Liftback-o (hečbeko) lygiai taip pat.
Citata iš: Myjack Įrašytas Balandis 27, 2014, 16:14:35 PM
Teisingai - mano klaida. Avensis 2003 m sedanas. Nugaros atlosas atsilenkia paspaudus 2 sonuose esancius mygtukus. Bet kaip atlenkti sedimaja dali? O gal ji nejudinama?
Nejudinamu dalyku nera. Viskas yra ardoma. Tik stipriau timptelti reikia.
Citata iš: denka90 Įrašytas Balandis 27, 2014, 20:08:15 PM
Nejudinamu dalyku nera. Viskas yra ardoma. Tik stipriau timptelti reikia.
Aciu, pavyko. Skirtingai, nei paveiksle, apacioje yra du fiksatoriai, kurie ir laiko visa galine sedimaja dali.
Dekui dar karta
Kad tik tokios bedos butu, blemba kaip smagu skaityti tokius postus. Nuotaika praskadrina :-] :-] :-] :-]
Sveiki, prikelsiu tema. Turiu du automobilius identiskus T25 karavanus. Vienas su mechaniniu veliuro salonu su el. pasildymu. Kitas elektrinis odonis sildomas. Noriu sukeisti vietomis, truputi skiriasi jungtys. Kaip suprantu airbag ir dirzo davikliu jungtys tos pacios. veliuro salone trecia jungtis kaip suprantu sildomoms sedynem, o elektrinese kedese pries tokia pat pasildymo jungti stovi elektrinio valdymo jungtis. Ar kazkaip panasiai suprantu? Ar sudetinga yra dabar sukeisti vietomis, vienoje masinoje pravesti maitinima o kitoje ta maitinima "uzglusinti"? Ar dar kazka imantresnio reikia daryti ?
Aciu uz atsakymus :) Galbut kazka ne taip supratau...
Mano atveju: kaip ir rasiau ten kur dejau mechanini salona uzglusino viena laida. Tiesiog sukeite vietomis fiskiu galiukus. Ten kur dejau odini truko pliusinio laido. Kadangi dejo stora pliusa el. Valdymui prie tonpacio pakeite ir minisa i storesni. Istate saugikli ant naujo pliusinio laido ir vuolia. Uzgesino airbagus kadangi sujungus abejose mete klaidas.
Sveiki, turiu kalsimą. Noriu pasikeisti savo Avensio saloną iš mechaninio medžiaginio į odinį elektrinį, gal kas žinote ar yra atvesti laidai dėl elektra valdomų sėdynių ?
Citata iš: Olve Įrašytas Birželis 06, 2016, 18:15:18 PM
Sveiki, turiu kalsimą. Noriu pasikeisti savo Avensio saloną iš mechaninio medžiaginio į odinį elektrinį, gal kas žinote ar yra atvesti laidai dėl elektra valdomų sėdynių ?
Maitinimą atsivedžiau, mano atveju (T25) nebuvo, o sėdynių šildymo valdymo laidukai paslėpti po apdaila už bėgių svirties.
Nuo kur, pro kur vedei ?
Citata iš: Olve Įrašytas Birželis 06, 2016, 19:41:09 PM
Nuo kur, pro kur vedei ?
Virš vadilos kojų yra paskirstymo skydelis - saugiklinė. Nuo storo balto laido (berots), ale labai akuratnai, prisižiūrint visų saugumo tech. reikalavimų. Pradžioje pastačiau saugiklį (30A) ir tik nuo jo vedžiau pliusinį laidą. Visi kontaktai buvo rimtai prilituojami, laidas du kart apvyniojamas su izoliacija. Blogai padarysi gali užsidegti.
Išgazdinai tu mane su tuo uzsidegimu :V
Jei tvarkingai padarai, tai nėra ko bijoti
Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt
Citata iš: Olve Įrašytas Birželis 06, 2016, 23:26:53 PM
Išgazdinai tu mane su tuo uzsidegimu :V
Citata iš: Zaroliz Įrašytas Birželis 06, 2016, 23:28:26 PM
Jei tvarkingai padarai, tai nėra ko bijoti
Patikėk mačiau ne vienam servise kai "meistrai" atžagariai ir neatsakingai vedžioja laidus. Pagrinde apsaugoti laidą nuo izoliacijos prasitrinymo, pastovi vibracija. Ir tas laidas pajutęs laisvumą gali užsitrumpinti, gerai jei tai signalinis, o jei maitinimo.
Gal kas esate bandę nuimti odines dalis nuo elektra valdomų sėdynių ir uždėti ant mechaninių ? Ar toks dalykas įmanomas ?
up
Man atrodo "Ketvirtasis" keitė
imanoma,tik reikia kartu ir paralona keisti nuo odinio,ir jeigu anglas tai priekiniu sediniu oda sukeisti kaire su desine.Elektriniu sediniu remai skiresi nuo ne elektriniu,del to ir konfiguracija kita