Sveiki,
perskaičiau visus pasisakymus apie dpf ir egr problemas, bet nieko konkretaus nieks neparašo. Aišku kiekvienas atvejis yra panašus, bet ir skirtingas. Čia papasakosiu savo atvejį.
Auto 2008 2.2 D-Cat parsivariau iš Frankfurto savo eiga. Jokių problemų. Pakeičiau filtrus, tepalus. Užpyliau dyzelino iš Lt degalinės. Po neilgo laiko tarpo pamačiau pilkšvai melsvą dūmelį, bet nieko nesureikšmindamas važinėjau toliau. Dūmo pasirodymas vis dažnėdavo ypač važiuojant į kalną ar pan. Vienu žodžiu kai reikdavo daugiau kW dūmas pasirodydavo nesvabu kokia pavara važiuoji, bet kas įdomiausiai ne kiekvieną kartą, maždaug 65%. Po to užsidegė chek lemputė. Nulėkiau į diagnostiką. Išvada dpf filtras užsikimšęs. Pasiūlė brangią paslaugą tai pasakiau, kad pagalvosiu Paskaičiau forume apie dpf filtro problemą. Užpyliau Wynns dpf cleaner (už 50 lt.). Išvažiavau į magistralę. Dūmai vertėsi kaip išprotėję. Maždaug kas 10 km. Po maždaug 70 km. check lemputė užgeso. Pagalvojau, kad problema išsisprendė. Su šia mašina buvau nuvažiavęs apie 5000 km. Po to, kai užgeso check lemputė nuvažiavau apie 700 km. Per tą laikotarpį pasirodydavo dūmelis epizodiškai, bet labai greitai dingdavo. Maniau taip turi būti. Staiga check lemputė vėl užsidegė. Jau dabar žinojau ką daryti. Įpyliau to paties priedo. Važiavau į magistralę. Dūmų buvo l. daug, bet check'as degė toliau. Nuėmiau +klemą nuo akumuliatoriaus. Check'as dingo. Dabar buvo periodas apie 2000 km, kai greitkeliais (80%) važinėjau daugiau nei mieste(20%). Nežiūrint į tai, kad greitkeliais važinėjau daug. Mieste laikas nuo laiko pasirodydavo melsvas dūmas. Ypač po stovėjimo kamščiuose. Greitkelyje dūmo būdavo, bet labai trumpai. Paskutinė kelionė į vln. nustebino labiausiai. Kaunas-Vilnius dūmo nėra. Įvažiavau į vln. po 5 min. apsipylė dūmais. Perėjus į sportinį režimą dūmai baigėsi, bet vėl kartais pasirodydavo. Grįžtant į Kauną - dūmo nėra. Kaune vėl pasirodė dūmas. Dar pastebėjau, kad kartais laikant akseleratoriaus pedalą lygiai, sudirba variklio common rail garsai (tarsi sukalena pirštai) ir tada išmeta mėlyną dūmą. Šiaip variklis dirba lygiai. Jokių trukčiojimų, jokių permušimų. Vakar vėl užsidegė check lemputė...(nuo Frankfurto iki šiandien 11 000 km)
Gal kas žino kas tai galėtų būti. O gal žinot kur kreiptis, kad taip nebūtų.
Tema ganetinai aktuali tarpe toyotistu-dyzelistu, kad net apniko pesimistines mintys, kadangi sekancia auto planuoju avensi dyzeli. Dabar su benzu vazineju jau 5 metus ir jokiu problemu, kas manes laukia isitaisius dyzeli galiu spresti is postu. Turiu dar laiko pagalvoti, negi toyotu dyzeliniai varikliai tokie problematiski, o gal tiesiog jau uzdroztos atvaziuoja i LT.:(
Operuok, arba keisk DPF, ner prasmes bandyti kitus variantus, sukisi po truputi kokius 400-500lt, o galutiniam rezultate vistiek reiks ispjauti, tai manau geriau iskarto viska pasidaryt ir vazinet.
Na 150 000 km tai nėra uždrožta. Pirkau iš private seller'io. Visos serviso knygutės. Vienas savininkas. TUV iki 2014.
CitataGALLANT parašė:
Operuok, arba keisk DPF, ner prasmes bandyti kitus variantus, sukisi po truputi kokius 400-500lt, o galutiniam rezultate vistiek reiks ispjauti, tai manau geriau iskarto viska pasidaryt ir vazinet.
O kaip regitroj. Ką reiks pasakyti...:)
regitroj dpf niekas netikrina, jie tik katalyzus ziuri, taip, kad del to gali nepergyvent.
Citatadixxremis parašė:
CitataGALLANT parašė:
Operuok, arba keisk DPF, ner prasmes bandyti kitus variantus, sukisi po truputi kokius 400-500lt, o galutiniam rezultate vistiek reiks ispjauti, tai manau geriau iskarto viska pasidaryt ir vazinet.
O kaip regitroj. Ką reiks pasakyti...:)
Regitroj neziuri nei DPF nei katalizatoriaus, jiems kebulo numeris svarbu, na ir aisku visi kiti dokumentai.
nuo kovo 1 d. pasikeitė tech apžiūros. Sako, kad kabinasi prie ekologijos.
Regitroj nei i PDF nei i katalizatorius niekas neziuri, bet technikine kaip eisi tai i katalyza tikrai paziures ar jis yra;)
Jei mašina LT registruota prieš 2013 kovo 1, tai jokių parkių dėl katalizatorių.
Citataguners parašė:
Tema ganetinai aktuali tarpe toyotistu-dyzelistu, kad net apniko pesimistines mintys, kadangi sekancia auto planuoju avensi dyzeli. Dabar su benzu vazineju jau 5 metus ir jokiu problemu, kas manes laukia isitaisius dyzeli galiu spresti is postu. Turiu dar laiko pagalvoti, negi toyotu dyzeliniai varikliai tokie problematiski, o gal tiesiog jau uzdroztos atvaziuoja i LT.:(
As tai gal but pirksiu viena Toyota dyzeli seimoj,siaip sau,del idomumo,kad galeciau cia pasibedavot... ,o tai liudna kazko,bendravimo truksta...:D :D :D
Na cia tikrai liudnoka,kelios problemos,ir tos panasios.Ne taip kaip pezo ar citrinos klube:DPraktiskai chatas vyksta:D
Citataegariukas1 parašė:
Na cia tikrai liudnoka,kelios problemos,ir tos panasios.Ne taip kaip pezo ar citrinos klube:DPraktiskai chatas vyksta:D
Man irgi įdomu pasodarė. Negi niekas nepasiūlys sprendimo ar atsakymo. Pvz. kodėl užsikiša tas filtras. Kada užsikiša tas filtras. Toyota rašo, kad šis filtras tarnauja visą auto eksplotavimo laiką.
Nezinau kas vyksta kituose klubuose, nes man jie neaktualus, taciau cia gan daznai eskaluojamos dyzeliu bedos, kaip antai: PDF, EGR, purkstukai, dvigubos sankabos smagratis. Tai pakankamai brangus remontai ir visiskai nesinoretu merkti pinigus i juos.
O kas liecia PDF, tai kiek zinau meta juos lauk ir stato emuliatoriu, kuris kompiuteri Toyotos apgauna;)
Citatadixxremis parašė:
Citataegariukas1 parašė:
Na cia tikrai liudnoka,kelios problemos,ir tos panasios.Ne taip kaip pezo ar citrinos klube:DPraktiskai chatas vyksta:D
Man irgi įdomu pasodarė. Negi niekas nepasiūlys sprendimo ar atsakymo. Pvz. kodėl užsikiša tas filtras. Kada užsikiša tas filtras. Toyota rašo, kad šis filtras tarnauja visą auto eksplotavimo laiką.
Geriausia ką tau pasiūlys čia esantys, tai sumokėti vieną kartą už įšpjovimą. Berods Kaune Startline turi pasisekimą tarp klubiečių.
Kodėl užsikiša filtras? Manau todėl, kad važinėjama mašina yra, degalai dega, išmetamosios dujos keliauja lauk... Pastatyk kieme ir nesikimš.
O užsikiša tada, kai užsikiša. Vieniem greičiau, kitiems kiek vėliau. Ir Toyota nemeluoja. Garantija juk iki 100 000 km, tad tiek nuvažiavus DPF neužsikiš. Kolkas negirdėjau, kad kam užsikišo iki 100k ridos.
Temos autoriau, ar tikrai perskaitei visas temas apie DPF problemas?:) Atsakymas vienas: tavo sistema vykdo regeneracija, todel matai melyna/pilka duma. Statyk emuliatoriu ir operuok filtra lauk, nes taip pavazinejus gali uzkimsti ir katalizatoriu
Citatadixxremis parašė:
Citataegariukas1 parašė:
Na cia tikrai liudnoka,kelios problemos,ir tos panasios.Ne taip kaip pezo ar citrinos klube:DPraktiskai chatas vyksta:D
Man irgi įdomu pasodarė. Negi niekas nepasiūlys sprendimo ar atsakymo. Pvz. kodėl užsikiša tas filtras. Kada užsikiša tas filtras. Toyota rašo, kad šis filtras tarnauja visą auto eksplotavimo laiką.
DPF resursas yra apie 180-200 tūkst. km, priklausomai nuo eksploatacijos sąlygų (važinėjant užmiestyje tarnaus ilgiau, mieste mažiau), o ne visam auto eksploatavimo laikui. Todėl užsienyje ir parduoda auto, kad nereikėtų DPF keisti.
Mano nuomone reikėjo ne priedus pilti, o atlikti priverstinę regeneraciją, o DPF užsikišimas, tai tik pasekmė, gal EGR užsikišęs, MAF daviklis užsinešęs, purkštuvai blogai veikia, turbina ir t.t.(čekas gali ir nedegti).
Ačiū. Problemos kaip nebūta.:)
Regeneraciją padarei?
Pas mane dabar ta pati problema, atsibodo tie dumai. Mano servise sake, kad cia del salto oro riebina misini, del to DPF uzsikimsineja. dixxremi - ka padarei kad problemos nebera? Jei ismetei DPF - kur, uz kiek? Pakonsultuok prasau.
CitataMindaugasB parašė:
Regeneraciją padarei?
Ne. Operacija. Padaryta sėkmingai:)
Citatazhygis parašė:
Pas mane dabar ta pati problema, atsibodo tie dumai. Mano servise sake, kad cia del salto oro riebina misini, del to DPF uzsikimsineja. dixxremi - ka padarei kad problemos nebera? Jei ismetei DPF - kur, uz kiek? Pakonsultuok prasau.
Kokiam mieste esi?
Vilnius
Citatazhygis parašė:
Pas mane dabar ta pati problema, atsibodo tie dumai. Mano servise sake, kad cia del salto oro riebina misini, del to DPF uzsikimsineja. dixxremi - ka padarei kad problemos nebera? Jei ismetei DPF - kur, uz kiek? Pakonsultuok prasau.
riebina misini ne del salto oro o del to kad valo dpf. dcat turi dvi valymo sistemas penktu purkstuku ir riebinant misini.
Citatamodka parašė:
Citatazhygis parašė:
Pas mane dabar ta pati problema, atsibodo tie dumai. Mano servise sake, kad cia del salto oro riebina misini, del to DPF uzsikimsineja. dixxremi - ka padarei kad problemos nebera? Jei ismetei DPF - kur, uz kiek? Pakonsultuok prasau.
riebina misini ne del salto oro o del to kad valo dpf. dcat turi dvi valymo sistemas penktu purkstuku ir riebinant misini.
Gal gali detaliau - apie tą 'mišinio riebinimą". Spėju, kad tai tiesiogiai susiję su šaltu oru ir būdinga visiems dyzeliams. Kodėl tas kvapas (ne dyzelino, bet lyg acetono, svylančių pelenų) D-CAT'uose labiau pasijaučia šaltuoju sezonu (ne vasarą) varikliui nespėjus pasiekti darbinės temperatūros? Ar čia gamintojų tokia būtinybė specialiai numatyta išmetimo sistemai greičiau įkaitinti ir DPF regeneracijai paspartinti? Ir aplamai, koks esminis skirtumas tarp šių abiejų valymo sistemų, juk abiem atvejais kuras į išmetimo sistemą (DFP filtrą) patenka tik per 5-ą purkštuką.
CitataVaidas81 parašė:
Citatamodka parašė:
Citatazhygis parašė:
Pas mane dabar ta pati problema, atsibodo tie dumai. Mano servise sake, kad cia del salto oro riebina misini, del to DPF uzsikimsineja. dixxremi - ka padarei kad problemos nebera? Jei ismetei DPF - kur, uz kiek? Pakonsultuok prasau.
riebina misini ne del salto oro o del to kad valo dpf. dcat turi dvi valymo sistemas penktu purkstuku ir riebinant misini.
Gal gali detaliau - apie tą 'mišinio riebinimą". Spėju, kad tai tiesiogiai susiję su šaltu oru ir būdinga visiems dyzeliams. Kodėl tas kvapas (ne dyzelino, bet lyg acetono, svylančių pelenų) D-CAT'uose labiau pasijaučia šaltuoju sezonu (ne vasarą) varikliui nespėjus pasiekti darbinės temperatūros? Ar čia gamintojų tokia būtinybė specialiai numatyta išmetimo sistemai greičiau įkaitinti ir DPF regeneracijai paspartinti? Ir aplamai, koks esminis skirtumas tarp šių abiejų valymo sistemų, juk abiem atvejais kuras į išmetimo sistemą (DFP filtrą) patenka tik per 5-ą purkštuką.
nes nepasiekus darbines temperaturos nepasileidzia regeneracija penkto purkstuko galima tikpriverstinai paleisti nepasiekus darbines temp. misinys riebinamas ne per 5 purkstuka. vasara greiciau syla auto ir pasileidzia regeneracija per 5 purkstuka. sorry daug klausimu jei ko nesupratai klausk arba ankstesnius postus paskaityk turetum suprasti.
Citatamodka parašė:
CitataVaidas81 parašė:
Citatamodka parašė:
Citatazhygis parašė:
Pas mane dabar ta pati problema, atsibodo tie dumai. Mano servise sake, kad cia del salto oro riebina misini, del to DPF uzsikimsineja. dixxremi - ka padarei kad problemos nebera? Jei ismetei DPF - kur, uz kiek? Pakonsultuok prasau.
riebina misini ne del salto oro o del to kad valo dpf. dcat turi dvi valymo sistemas penktu purkstuku ir riebinant misini.
Gal gali detaliau - apie tą 'mišinio riebinimą". Spėju, kad tai tiesiogiai susiję su šaltu oru ir būdinga visiems dyzeliams. Kodėl tas kvapas (ne dyzelino, bet lyg acetono, svylančių pelenų) D-CAT'uose labiau pasijaučia šaltuoju sezonu (ne vasarą) varikliui nespėjus pasiekti darbinės temperatūros? Ar čia gamintojų tokia būtinybė specialiai numatyta išmetimo sistemai greičiau įkaitinti ir DPF regeneracijai paspartinti? Ir aplamai, koks esminis skirtumas tarp šių abiejų valymo sistemų, juk abiem atvejais kuras į išmetimo sistemą (DFP filtrą) patenka tik per 5-ą purkštuką.
nes nepasiekus darbines temperaturos nepasileidzia regeneracija penkto purkstuko galima tikpriverstinai paleisti nepasiekus darbines temp. misinys riebinamas ne per 5 purkstuka. vasara greiciau syla auto ir pasileidzia regeneracija per 5 purkstuka. sorry daug klausimu jei ko nesupratai klausk arba ankstesnius postus paskaityk turetum suprasti.
Tiesa sakant, nevisiškai pagaunu...Tai šiuo atveju (šaltuoju metu) mišinys riebinamas siekiant greičiau įkaitinti išmetimo sistemą, ar kaip? Bet koks tikslas nuolat kiekvieną kartą šylant sistemai iš naujo "priverstinai" valytis DPF'ui (jei vos prieš dieną regeneracija buvo pilnai atlikta)? Kaip tik maniau, kad be 5-to purkštuko jokia regeneracija nevyks- juk tik per ji kuras patenka į išmetimo sistemą, kuriai kaistant jis pradeda deginti visus suodžius. Þodžiu, aš kalbu apie štai apie šią nepabaigtą išdiskutuoti temą - http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=136&thread_id=2895&rowstart=20
CitataVaidas81 parašė:
Citatamodka parašė:
CitataVaidas81 parašė:
Citatamodka parašė:
Citatazhygis parašė:
Pas mane dabar ta pati problema, atsibodo tie dumai. Mano servise sake, kad cia del salto oro riebina misini, del to DPF uzsikimsineja. dixxremi - ka padarei kad problemos nebera? Jei ismetei DPF - kur, uz kiek? Pakonsultuok prasau.
riebina misini ne del salto oro o del to kad valo dpf. dcat turi dvi valymo sistemas penktu purkstuku ir riebinant misini.
Gal gali detaliau - apie tą 'mišinio riebinimą". Spėju, kad tai tiesiogiai susiję su šaltu oru ir būdinga visiems dyzeliams. Kodėl tas kvapas (ne dyzelino, bet lyg acetono, svylančių pelenų) D-CAT'uose labiau pasijaučia šaltuoju sezonu (ne vasarą) varikliui nespėjus pasiekti darbinės temperatūros? Ar čia gamintojų tokia būtinybė specialiai numatyta išmetimo sistemai greičiau įkaitinti ir DPF regeneracijai paspartinti? Ir aplamai, koks esminis skirtumas tarp šių abiejų valymo sistemų, juk abiem atvejais kuras į išmetimo sistemą (DFP filtrą) patenka tik per 5-ą purkštuką.
nes nepasiekus darbines temperaturos nepasileidzia regeneracija penkto purkstuko galima tikpriverstinai paleisti nepasiekus darbines temp. misinys riebinamas ne per 5 purkstuka. vasara greiciau syla auto ir pasileidzia regeneracija per 5 purkstuka. sorry daug klausimu jei ko nesupratai klausk arba ankstesnius postus paskaityk turetum suprasti.
Tiesa sakant, nevisiškai pagaunu...Tai šiuo atveju (šaltuoju metu) mišinys riebinamas siekiant greičiau įkaitinti išmetimo sistemą, ar kaip? Bet koks tikslas nuolat kiekvieną kartą šylant sistemai iš naujo "priverstinai" valytis DPF'ui (jei vos prieš dieną regeneracija buvo pilnai atlikta)? Kaip tik maniau, kad be 5-to purkštuko jokia regeneracija nevyks- juk tik per ji kuras patenka į išmetimo sistemą, kuriai kaistant jis pradeda deginti visus suodžius. Þodžiu, aš kalbu apie štai apie šią nepabaigtą išdiskutuoti temą - http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=136&thread_id=2895&rowstart=20
Gal paranoiskai nuskambes bet as manau kad gamyklsikai ivestoje programoje del to DPF regeneracijos po jo resurso 150000-200000 isnaudojimo sistemoje ivesti parametrai dazniau jungti 5 purkstuko pagalba.Kitaip nesugalvoju nieko :) nes ir pas manes panasi situacija :)
Citatavitiok parašė:
Gal paranoiskai nuskambes bet as manau kad gamyklsikai ivestoje programoje del to DPF regeneracijos po jo resurso 150000-200000 isnaudojimo sistemoje ivesti parametrai dazniau jungti 5 purkstuko pagalba.Kitaip nesugalvoju nieko :) nes ir pas manes panasi situacija :)
Tiesiog filtras bus uzkimstas ir sistema bando ji isvalyti nesekmingai. Stovi gi davikliai, kurie mato filtro bukle ir paleidziama regeneracija.
Citatabemsas parašė:
Citatavitiok parašė:
Gal paranoiskai nuskambes bet as manau kad gamyklsikai ivestoje programoje del to DPF regeneracijos po jo resurso 150000-200000 isnaudojimo sistemoje ivesti parametrai dazniau jungti 5 purkstuko pagalba.Kitaip nesugalvoju nieko :) nes ir pas manes panasi situacija :)
Tiesiog filtras bus uzkimstas ir sistema bando ji isvalyti nesekmingai. Stovi gi davikliai, kurie mato filtro bukle ir paleidziama regeneracija.
Gal ir yra kažkiek, tačiau jokių check'ų nėra, dūmų praktiškai, irgi nelabai matosi (na, nebent kelias sekundes pasirodo po to, kai kurį laiką pavažinėjama miesto ribose), realios kuro sanaudos mieste - 8,6 l, tikra rida - 170k. Tai leidžia manyti, kad pati sistema normos ribose. Domėjausi šiuo kl. rusiškuose saituose - ten taip pat D-CAT'ų savininkai diskutuoja šiuo klausimu (kalba, kad žemesnėje nei 14 laipsnių temperatūroje atsiranda šis "reikalas"). Visi akcentuoja mišinio riebinimą prie žemų temperatūrų su pasireiškiančiu aitriu kvapu aplink automobilį nepasiekus pilnos darbinės temperatūros (kuris iš kart pradingsta sistemai įkaitus). Þodžiu, ko gero viskas susiveda į gamyklinius parametrus ir pilant normalų kurą, tinkamą alyvą normalios eksploatacijos sąlygomis filtras turėtų ramiai atlaikyti 200 k. Gal atstovai kažką galėtų pakomentuoti?
CitataVaidas81 parašė:
Citatabemsas parašė:
Citatavitiok parašė:
Gal paranoiskai nuskambes bet as manau kad gamyklsikai ivestoje programoje del to DPF regeneracijos po jo resurso 150000-200000 isnaudojimo sistemoje ivesti parametrai dazniau jungti 5 purkstuko pagalba.Kitaip nesugalvoju nieko :) nes ir pas manes panasi situacija :)
Tiesiog filtras bus uzkimstas ir sistema bando ji isvalyti nesekmingai. Stovi gi davikliai, kurie mato filtro bukle ir paleidziama regeneracija.
Gal ir yra kažkiek, tačiau jokių check'ų nėra, dūmų praktiškai, irgi nelabai matosi (na, nebent kelias sekundes pasirodo po to, kai kurį laiką pavažinėjama miesto ribose), realios kuro sanaudos mieste - 8,6 l, tikra rida - 170k. Tai leidžia manyti, kad pati sistema normos ribose. Domėjausi šiuo kl. rusiškuose saituose - ten taip pat D-CAT'ų savininkai diskutuoja šiuo klausimu (kalba, kad žemesnėje nei 14 laipsnių temperatūroje atsiranda šis "reikalas"). Visi akcentuoja mišinio riebinimą prie žemų temperatūrų su pasireiškiančiu aitriu kvapu aplink automobilį nepasiekus pilnos darbinės temperatūros (kuris iš kart pradingsta sistemai įkaitus). Þodžiu, ko gero viskas susiveda į gamyklinius parametrus ir pilant normalų kurą, tinkamą alyvą normalios eksploatacijos sąlygomis filtras turėtų ramiai atlaikyti 200 k. Gal atstovai kažką galėtų pakomentuoti?
Pas manes panasi situacija,bet kol viskas normos ribos nesuku sau galvos,kada uzknis tas duminimas statysiu emuliatoriu o gal stumsiu masina,realiai musu salygom Dcat uzknisa su savo ekologija :) tik kad arkliu turi daug 1 pliusas :)
P.S jei dumina galvoju kad taip turi but ir ramei sau spaudziu :)rida mano 215000 :) kai atsils zadu da EGR issivalyt ir MAF davikli,gal siek tiek tas duoda duminimui
Na D-CAT labai gera sistema, galingesnis motoras, bet tik NAUJAI GARANTINIAI masinai. Garantija pasibaige - reikia begti nuo D-CAT.
Citatabemsas parašė:
Na D-CAT labai gera sistema, galingesnis motoras, bet tik NAUJAI GARANTINIAI masinai. Garantija pasibaige - reikia begti nuo D-CAT.
Nu visa problema issprendzia DPF keitimas emuliatoriumi,lieka tik D CAT zenkliukas ant sonu :) ir arkliai nedingsta :)
realiai gera masina o ta ekologija jei reik naikinsim ir turesim gera motora be navarotu apie ekologija
Labai svarbu tinkami tepalai (ypatingai mazo peleningumo) ir laiku juos keisti. Jau patikrintas reikalas. Naudoju Total mc3 tepalus, laiku keiciu ir nei vienai is kiekme stovinciu toyoty nera problemu su DPF filtrais
Citatavitiok parašė:
Citatabemsas parašė:
Na D-CAT labai gera sistema, galingesnis motoras, bet tik NAUJAI GARANTINIAI masinai. Garantija pasibaige - reikia begti nuo D-CAT.
Nu visa problema issprendzia DPF keitimas emuliatoriumi,lieka tik D CAT zenkliukas ant sonu :) ir arkliai nedingsta :)
realiai gera masina o ta ekologija jei reik naikinsim ir turesim gera motora be navarotu apie ekologija
na kol tuvlita neziuri i tai tai gerai bet kiek zinau lyg jau nuo liepos zada atidziau ziureti del dpf.
Pries 1.5 metu ipjove DPF, praeita savaite kaip tik ejau TA Tuvlitoje po ispjovimo.
Tai pirmu bandymu dumingumo rodiklis buvo 0,93, daugiau ir nebebande. Leistinas riba 3, jei pagaminta iki 2008-07-01 ir 1,5, jei pagaminta nuo 2008-07-01.
Manoji 2007 gamybos, taip kad ir be DPF praejo sklandziai ir su rezervu:)
Citatanarushnikas parašė:
Pries 1.5 metu ipjove DPF, praeita savaite kaip tik ejau TA Tuvlitoje po ispjovimo.
Tai pirmu bandymu dumingumo rodiklis buvo 0,93, daugiau ir nebebande. Leistinas riba 3, jei pagaminta iki 2008-07-01 ir 1,5, jei pagaminta nuo 2008-07-01.
Manoji 2007 gamybos, taip kad ir be DPF praejo sklandziai ir su rezervu:)
na taip bet pas tave is gamyklos isejo su dpf reiskia ir turi buti su dpf ir dumingumas apie nuli. cia taip sake tuvlitos valdzia. kolkas jie ziuri tik i metus auto bet sake kad jau valdzia galvoja kaip to neleisti. o siaip tai blogiausia bus jauciu kokiek d-cat kur privalo buti dpf o jo nera. bet cia lietuva :)
Citatamodka parašė:
Citatanarushnikas parašė:
Pries 1.5 metu ipjove DPF, praeita savaite kaip tik ejau TA Tuvlitoje po ispjovimo.
Tai pirmu bandymu dumingumo rodiklis buvo 0,93, daugiau ir nebebande. Leistinas riba 3, jei pagaminta iki 2008-07-01 ir 1,5, jei pagaminta nuo 2008-07-01.
Manoji 2007 gamybos, taip kad ir be DPF praejo sklandziai ir su rezervu:)
na taip bet pas tave is gamyklos isejo su dpf reiskia ir turi buti su dpf ir dumingumas apie nuli. cia taip sake tuvlitos valdzia. kolkas jie ziuri tik i metus auto bet sake kad jau valdzia galvoja kaip to neleisti. o siaip tai blogiausia bus jauciu kokiek d-cat kur privalo buti dpf o jo nera. bet cia lietuva :)
,
Skaitant komentarus nenorom peršasi išvada, kad kažkam norėtųsi, jog tech. apžiūroje būtų tikrinami būtent D-CAT'ai (ar pas juos išpjauti DPF, ar ne)...:) O kitiems modeliams, išsipjovusiems užsikimšusius DPF'us nejaugi tai negaliotų (...bus "blogiausia" D-CAT'ams)...?:) Nereikia skleisti čia erezijų - kad Tuvlita ala "kažką galvoja", tai čia dar nereiškia, kad taip ir bus. Remdamasis patikimais šios srities šaltiniais taip pat turiu pagrindą sakyti, kad kaip yra dabar, taip bent artimiausioje ateityje išliks tam tikros bendros dūmingumo normos, galiojančios absoliučiai visiems dyzeliniams automobiliams. Nejaugi kažkam atrodo, kad 10-15 m. senumo dyzelinei Audi 100, BMW ar Toyota (kurie gamykliškai neturi DFP), bus taikomi "laisvesni" standartai dūmingumui, nei apynaujam (5 m. senumo) su gamykliniu DPF'u automobiliui. Jokios logikos tame nematau. Þmonės kaip sprendė lig šiol šį klausimą, taip ir spręs toliau, na gal dar kažkas pradžiai bandys priverstines regeneracijas, plovimo "procedūras". Va, dėl katalizatorių - tai visai kitas reikalas, dėl to tikrai galios griežti reikalavimai, kaip ir priklauso ir kurie juos išsipjovę, tikėtina, kad netruks pajusti savo kišenės sąskaita. Vien ką reiškia pastaruoju metu ypač padidėjusi katalizatorių paklausa :D
Atliekant manevra reikia rodyti ispejamuosius zenklus - posukius, vaziuojant nevirsyti greicio, nekalbeti telefonu ir t.t. tad del katalizatoriu kaip vazinejo taip ir vazines ir nereikia cia sakyti apie kiseniu draskyma, nes manau tik kokiam vienam kitam procentui tai drasko ;)
Bet kitose valstybese specialiai montuoja DPF,jei jo nera gamykliskai, kad tik sumazinti mokescius, kad galima butu ivaziuoti i miesto centra, Cia tik pas mus Lietuvoje ispjauna :D
Čia toks nesenas reportažiukas, kuriame (nuo 11 min.) kalbama būtent tik apie katalizatorius (bet ne DPF) ir kaip atliekama jų patikra tech. apžiūroje nuo š. m. kovo mėn. http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/32797/keliai._masinos._zmones?popup
Kad ne kurt naujos temos norejau paklausti ar nera sudetinga paciam pasikeist tepalus ir ar nereikia kokiu spec proceduru atlikinet,senoi keiciau tai is karterio nubeginau ,pakeiciau filtra ir ipiliau naujus.o dcat kazi kaip?
Keiciasi paprastai, tik reikia rakto atsukti tepalo filtrui, kad pakeisti vidurius. Servise man keite, tai net raktas luzo, tai reikejo variklio apsauga nuimineti ir tik tada atsuko filtra.
Tai is duobes kokioje puseje stovi filtras? O kur karterio probke?
Citata iš: vitiok Įrašytas Birželis 16, 2013, 19:36:35 PM
Tai is duobes kokioje puseje stovi filtras? O kur karterio probke?
Variklio apaugoje yra paliktas dangtelis filtrui isimti.
Citata iš: bemsas Įrašytas Birželis 16, 2013, 23:03:49 PM
Citata iš: vitiok Įrašytas Birželis 16, 2013, 19:36:35 PM
Tai is duobes kokioje puseje stovi filtras? O kur karterio probke?
Variklio apaugoje yra paliktas dangtelis filtrui isimti.
Kiek litru reik imt tepalo kad uztektu gal zinai?
6L reikia pirkti, nes pilasi 5,9L.
Citata iš: GALLANT Įrašytas Birželis 17, 2013, 09:03:57 AM
6L reikia pirkti, nes pilasi 5,9L.
Nu pagal dokumentacija tai taip,o man pagal serviso saskaitas 5 ltr paskaiciavo praitais metais kada keiciau :)
Tai uztai ir klausiu tiksliai kiek paciam pirkt daba
Servizas yra servizas, prasuko staigiai, kiek spejo isbegti tiek isleido, ipyle iki normos, ir nepaziurejo kiek beliko kai prisipilde filtras. Uztai bijau as tu servizu. Man antifryza keite, tai po isleidimo sugebejo supilti 4L, nors pilasi virs 8L.......
2 l varikliui 5 litrai gaunasi lygiai per puse tarp min ir max. Kai ispyle palaukem gal 10 min .Tai kur jau daugiau kas beisbegs...O pagal lentele raso 5,9 l.
Na nezinau, as savajai drasiai supilu 5,9L, nusiperku 6L ir beveik viskas subega.
Citata iš: GALLANT Įrašytas Birželis 17, 2013, 14:33:34 PM
Na nezinau, as savajai drasiai supilu 5,9L, nusiperku 6L ir beveik viskas subega.
Aisku,imsiu 6 ir pats keisiu,o kazi ar sunku paciam antifriza pasikeist?
atsileidi apatine radiatoriaus slanga ir uzkaitines varikli iki 90 ja numauni (svarbu nenusideginti), tada garantuotai isbegs visas antifrizas.
Cia jau reiketu buti savizudziui-kamikadzei, kad taip isleidineti antifriza :D Gal uztektu su kompresorium prapusti ir izbegtu ir saltas. Ben jau nebutu sveikatai pavojaus.
Nieko baisaus nera, tik aisku nereikia is duobes atlikineti tokiu veiksmu, as tai per virsu numaunu su gumine pirstine iki alkunes. Isvarau masina i lauka ir kaitinu, poto uzgesinu ir trukt slanga lauk, isbega visas iki paskutinio laso, isbandytas reikalas. Kitas variantas tai nuimineti termostata, daugiau variantu nera, kaip pilnai pakeisti antifryza.
Citata iš: GALLANT Įrašytas Birželis 17, 2013, 23:30:57 PM
atsileidi apatine radiatoriaus slanga ir uzkaitines varikli iki 90 ja numauni (svarbu nenusideginti), tada garantuotai isbegs visas antifrizas.
Atleist apatinia zarna kur prie radiatoriaus ateina taip supratau?paskui patraukt kad isbegtu bet turi but ikaites motoras pries tai? :)
Citata iš: arunaskeras Įrašytas Birželis 18, 2013, 07:36:35 AM
Cia jau reiketu buti savizudziui-kamikadzei, kad taip isleidineti antifriza :D Gal uztektu su kompresorium prapusti ir izbegtu ir saltas. Ben jau nebutu sveikatai pavojaus.
tai reik kompresoriu turet.o kaip prapust ?
Citata iš: vitiok Įrašytas Birželis 18, 2013, 10:09:57 AM
Atleist apatinia zarna kur prie radiatoriaus ateina taip supratau?paskui patraukt kad isbegtu bet turi but ikaites motoras pries tai? :)
Kiek zinau radiatoriuje buna kranelis. Atsuki ir sibega viskas.
Citata iš: bemsas Įrašytas Birželis 18, 2013, 10:39:10 AM
Kiek zinau radiatoriuje buna kranelis. Atsuki ir sibega viskas.
Visas neišbėga, nes reikia, kad termostatas atsidarytų. Variklis tūri būti užkaitęs pilnai, kad antifrizas cirkuliuotų didžiuoju ratu. Tik pilti antifrizą į taip įkaitintą variklį nepatartina, nes gali galva ar blokas trūkti nuo temperatūrų skirtumų. Geriausia palaukti kol variklis atauš, tada supilti antifrizo kiek telpa, vėl kaitinti variklį, kad atsidarytų termostatas ir pilti antifrizą kol bus pilna sistema.
Na as kalbejau apie ta varianta, kai kranelio nera, su kompresorium nieko neprapusi, jei termostatas uzsidares, tai gali pusti kiek nori.
Citata iš: Hausas Įrašytas Birželis 18, 2013, 10:47:22 AM
Visas neišbėga, nes reikia, kad termostatas atsidarytų. Variklis tūri būti užkaitęs pilnai, kad antifrizas cirkuliuotų didžiuoju ratu. Tik pilti antifrizą į taip įkaitintą variklį nepatartina, nes gali galva ar blokas trūkti nuo temperatūrų skirtumų. Geriausia palaukti kol variklis atauš, tada supilti antifrizo kiek telpa, vėl kaitinti variklį, kad atsidarytų termostatas ir pilti antifrizą kol bus pilna sistema.
Krc kraniukas turi but kaip suprantu,jei jo nera tai kaip pasiule auksciau -atlaisvint zarna ir pakaitint varikli-tada numaut ir visas turetu nubegt?
Tik nesugalvok tai daryt is duobes ir butinai kokia didele gumine pirstine uzsidek, as tai turiu kazkokia elektriko ar kazkieno tokia iki alkunes :)
Sveiki, turiu ir aš šokių tokių bėdų... Po oro filtro keitimo pateko svetimkūnis į turbiną (na nesakysiu kuriam servise apsižioplino, bet tas išlindo tik po dviejų savaičių - rezultatas sulankstyta turbinos sparnuotė - pasiūlė kapitalinį turbinos remontą, kad būtų 100 % "gut". Pasirašiau. Tuo pačiu pašalinom ir DPF, pastatytas emuliatorius. Po remonto kaip ir visaks gerai, traukia kaip žvėris, kuro sąnaudos sumažėjo, tik kol nepasiekia 2000 apsukų, jei staigiau nori akseleruoti, netraukia. Tik pasieka apsukas 2000 ir daugiau, eina kaip bitė. Turbiną remontavo turbo servise Vilniuje. Ar gal kam buvo tokia problema ir kaip tai išspresti ?
Saulius1966, tą "gerajį servisą" prašom į dienos šviesą. Gal kitam žmogus nepasiseks dar labiau.
Citata iš: saulius1966 Įrašytas Rugpjūtis 21, 2013, 23:02:02 PM
Sveiki, turiu ir aš šokių tokių bėdų... Po oro filtro keitimo pateko svetimkūnis į turbiną (na nesakysiu kuriam servise apsižioplino, bet tas išlindo tik po dviejų savaičių - rezultatas sulankstyta turbinos sparnuotė - pasiūlė kapitalinį turbinos remontą, kad būtų 100 % "gut". Pasirašiau. Tuo pačiu pašalinom ir DPF, pastatytas emuliatorius. Po remonto kaip ir visaks gerai, traukia kaip žvėris, kuro sąnaudos sumažėjo, tik kol nepasiekia 2000 apsukų, jei staigiau nori akseleruoti, netraukia. Tik pasieka apsukas 2000 ir daugiau, eina kaip bitė. Turbiną remontavo turbo servise Vilniuje. Ar gal kam buvo tokia problema ir kaip tai išspresti ?
tai kad d-cat tik nuo 2000aps ir traukia
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Rugpjūtis 21, 2013, 23:48:50 PM
Saulius1966, tą "gerajį servisą" prašom į dienos šviesą. Gal kitam žmogus nepasiseks dar labiau.
Į dienos šviesą "nekelsiu", chebra gera, dirba šauniai, tiesiog pasitaikė "tokia diena" :)
Citata iš: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Rugpjūtis 22, 2013, 08:34:32 AM
tai kad d-cat tik nuo 2000aps ir traukia
Gal ir taip, bet prieš turbinos remontą nereikėjo bėgius perjungiant ant "apsukų" laikyti, kad nuspaudus pedalą važiuotu, o dabar , jei perjungi kokįą 3 šaibą iki 2000 aps nesieka, tai gali mint iki dugno, bet neima visai apsukų, kol iki 2000 nepakyla, na nebent pajudi labai švelniai, bet jei reikia staigiau šiek tiek "šoktelt", turi gan aukštas apsukas laikyti.. ar gali būti dėl turbos perrinkimo ? Gal ten su geometrija kas nor ne taip ar pan. Gal kam buvo tokie bajeriukai
traukia mano d-catas nuo 1700 - 1800 apsuku, kazkas pas Tave ne taip, nes ir pats rasei, kad pries remontus buvo geriau..
gal pries remonta po 2000 netrauke todel dabar jauciasi toks didelis lagas
Citata iš: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Rugpjūtis 28, 2013, 11:58:51 AM
gal pries remonta po 2000 netrauke todel dabar jauciasi toks didelis lagas
Prieš remontą irgi traukė gerai :) reiks matomai Vilniuj į turbo servisą kada atvažiavus užsukt, o gal kas Klaipėdoj žinote gerą dyzelistą su diagnostine aparatūra ? Neturiu laiko gilintis į turbinos veikimo principus, bet maono manymu arba ne visai sparneliai remontinaime komplekte tokie kokie originalo, ar dar kas, bet kai matavo turbinos slėgį, tai normalaime darbo režime yra tikrai super, jaučiasi ir pagal trauką. Vienu žodžiu patarimų nesulaukiu :D Jei kas konkrečiai žinot nuo ko pradėt žiūrėt , mestelkit mintį
klubietis Vitiok klaipedoj gyvena. berods irgi d-cat turi.susisiek su juo.gal jis ka zino.
Citata iš: saulius1966 Įrašytas Rugpjūtis 28, 2013, 21:27:39 PM
Prieš remontą irgi traukė gerai :) reiks matomai Vilniuj į turbo servisą kada atvažiavus užsukt, o gal kas Klaipėdoj žinote gerą dyzelistą su diagnostine aparatūra ? Neturiu laiko gilintis į turbinos veikimo principus, bet maono manymu arba ne visai sparneliai remontinaime komplekte tokie kokie originalo, ar dar kas, bet kai matavo turbinos slėgį, tai normalaime darbo režime yra tikrai super, jaučiasi ir pagal trauką. Vienu žodžiu patarimų nesulaukiu :D Jei kas konkrečiai žinot nuo ko pradėt žiūrėt , mestelkit mintį
Šilutės pl. 26 pirmais remontavais?
Citata iš: vitiok Įrašytas Rugpjūtis 29, 2013, 11:55:02 AM
Šilutės pl. 26 pirmais remontavais?
Kaip ir...
Prasti atsiliepimai ?
Citata iš: saulius1966 Įrašytas Rugpjūtis 29, 2013, 19:03:29 PM
Kaip ir...
Prasti atsiliepimai ?
nei blogu nei geru bet kiek pazystamu turiu visi kas turbas remontavos tai Kaune kazkodel o ne KLP :)
Klp isvis nera kiek zinau kas gerai turbas remontuoja su garantija,neskaitant aisku kiekviena garaza uz kampo kurie 1 uz kita geresni dedas :D atstovai teko girdet kad irgi siuncia i ta pati Kauna.
Turėjau ir aš tada mintį varyti į Kauną, bet taip susiklostė aplinkybės, kad pasirinkau kur arčiau, nemanau, kad blogai kažką padarė, nes kiek žinau, kad turbą remontavo tikrai ne Klaipėdoje, siuntė sakė į Vilnių. Tik manau, kad geometrija bus ne iki galo "davesta", bet tam ko gero reikia turba vėl nuiminėti ? Galiu su tuo "gyventi", bet susigyventi turbūt nepavyks :D
Citata iš: saulius1966 Įrašytas Rugpjūtis 30, 2013, 08:59:25 AM
Turėjau ir aš tada mintį varyti į Kauną, bet taip susiklostė aplinkybės, kad pasirinkau kur arčiau, nemanau, kad blogai kažką padarė, nes kiek žinau, kad turbą remontavo tikrai ne Klaipėdoje, siuntė sakė į Vilnių. Tik manau, kad geometrija bus ne iki galo "davesta", bet tam ko gero reikia turba vėl nuiminėti ? Galiu su tuo "gyventi", bet susigyventi turbūt nepavyks :D
kompetencijos truko KLP iki galo padaryt matyt :) nu ka galiu patarti,jei tau kol kas netrukdo vazinekis o kada sugalvosi tai tik i Kauna patarciau siust turba o geriau paciam vaziuot :) ten viska patys nuims atgal uzdes suregulios ir t.t :)