Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Vienatūriai => Avensis Verso => Temą pradėjo: valdasw Įrašytas Rugsėjis 10, 2013, 11:07:07 AM

Pavadinimas: Padėkite išsirinkti
Parašė: valdasw Įrašytas Rugsėjis 10, 2013, 11:07:07 AM
Svieki kolegos.Galvoju savo ,ištikimai tarnaujantį, ,,Picnic''ą keistį į ,,jaunesnį brolį".Ir ,kaip visada perkant naują automobilį,iškyla galybė klausimų,kuriuos ,tikiuosi,padėsite išspresti.Kiek žiūrėjau sklebimuose dominuoja dyzeliukai (šiuo metu važinėju benzinu),tačiau nežinau ar man jo reikia? Teko girdėti apie bėdas su sankaba.Kada ji keičiama ir kaip sužinoti ar dar ne ,,prie galo?". Į ką dar reikėtų atidžiau pažiūrėti?Kaip naujieji benzininiai motorai?Ar turi kokių tipinių ligų?Ar ,,draugauja" su dujomis? Kaip naujesniuose modeliuose su triukšmingumu ( tai  bene didžiausia Picnico bėda) ?
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: nmeras Įrašytas Rugsėjis 10, 2013, 20:53:12 PM
 
Labas, na picnic neteko vaziuot tai nzn kaip ten triuksmas, bet variklio garsas girdisi daugumoje japonu.... Dyzeliniai dominuoja nes juos labiausiai cia gi perka :D siaip jei mieste daugumoje vazinejama tai laikas nuo laiko rekes valyti egr voztuva i periodiskai isimt valyti turbina :( jie skirti daugiau tolimesnem kelionem, ne miestui. Benzininiai turi bedu, kurios isprestos naujintame medelyje nuo 04m berods. Su dujom draugauja normaliai, tik reikia ideti sistema su voztuvu tepimu. Bedu su sankaba nebus, nes cia stovi kieta senovine sankaba, ne kaip avensyje. Avensis verso daugiau picnic, previa ir rav4 misinys.
   
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: MindaugasB Įrašytas Rugsėjis 10, 2013, 21:26:07 PM
O kokiu tikslu laikas nuo laiko EGR voztuva valyti? Kam taisyti, kas nesugedo?
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: Venza Įrašytas Rugsėjis 10, 2013, 22:10:03 PM
Citata iš: valdasw Įrašytas Rugsėjis 10, 2013, 11:07:07 AM
Svieki kolegos.Galvoju savo ,ištikimai tarnaujantį, ,,Picnic''ą keistį į ,,jaunesnį brolį".Ir ,kaip visada perkant naują automobilį,iškyla galybė klausimų,kuriuos ,tikiuosi,padėsite išspresti.Kiek žiūrėjau sklebimuose dominuoja dyzeliukai (šiuo metu važinėju benzinu),tačiau nežinau ar man jo reikia? Teko girdėti apie bėdas su sankaba.Kada ji keičiama ir kaip sužinoti ar dar ne ,,prie galo?". Į ką dar reikėtų atidžiau pažiūrėti?Kaip naujieji benzininiai motorai?Ar turi kokių tipinių ligų?Ar ,,draugauja" su dujomis? Kaip naujesniuose modeliuose su triukšmingumu ( tai  bene didžiausia Picnico bėda) ?

Paskaicius foruma tau dar kyla noras pirkt dyzeli?Pirk benzina,dek dujas ir busi cia retas svecias,nebent humoro skiltyje ar apie nieka galesi paplepet.
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: Praetor Įrašytas Rugsėjis 10, 2013, 22:41:35 PM
Aha, tik prieš tai, pirma, dar surask su benzininiu varikliu, ir antra - suspėk jį nusipirkti prieš kazacha :D Pusė LT važinėja su dyzeliu, žinoma, į jį reikia atitinkamai prižiūrėti ir investuoti,  bet dėl benzo ir dyzelio kainų skirtumo "tas ant to" išeina :) Visi varikliai turi savo bėdų. Juo labiau, kad, kaip suprantu, dairaisi ne naujo auto.

Žinoma patarimai gerai, bet jei bandysi įsiklausyti į visas nuomones, tikrai liksi be auto (iš asmeninės patirties).
Ai, ir dar: kokį variantą bepasirinksi, JAU PO TO, kai tu jį įsigysi, girdėsi vien tik nuomones, kad "kas jau kas, bet Toyotos Avensis Verso, ir dar su TOKIU varikliu, ir dar TOKIŲ metų, ir dar TIEK pravažiavusios yra LAAAABAI gendančios mašinos (z) O vat jei būtum pirkęs X, ir dar įsidėjęs Y, tai dabar važinėtum ir vargo nematytum..." :D
Sėkmės renkantis.
 
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: Awriuxx Įrašytas Rugsėjis 11, 2013, 07:28:49 AM
Citata iš: Praetor Įrašytas Rugsėjis 10, 2013, 22:41:35 PM
Aha, tik prieš tai, pirma, dar surask su benzininiu varikliu, ir antra - suspėk jį nusipirkti prieš kazacha :D Pusė LT važinėja su dyzeliu, žinoma, į jį reikia atitinkamai prižiūrėti ir investuoti,  bet dėl benzo ir dyzelio kainų skirtumo "tas ant to" išeina :) Visi varikliai turi savo bėdų. Juo labiau, kad, kaip suprantu, dairaisi ne naujo auto.

Žinoma patarimai gerai, bet jei bandysi įsiklausyti į visas nuomones, tikrai liksi be auto (iš asmeninės patirties).
Ai, ir dar: kokį variantą bepasirinksi, JAU PO TO, kai tu jį įsigysi, girdėsi vien tik nuomones, kad "kas jau kas, bet Toyotos Avensis Verso, ir dar su TOKIU varikliu, ir dar TOKIŲ metų, ir dar TIEK pravažiavusios yra LAAAABAI gendančios mašinos (z) O vat jei būtum pirkęs X, ir dar įsidėjęs Y, tai dabar važinėtum ir vargo nematytum..." :D
Sėkmės renkantis.
 
Citata iš: Venza Įrašytas Rugsėjis 10, 2013, 22:10:03 PM
Paskaicius foruma tau dar kyla noras pirkt dyzeli?Pirk benzina,dek dujas ir busi cia retas svecias,nebent humoro skiltyje ar apie nieka galesi paplepet.

O kas blogai su tuo dyzeliu? Jo, byra smagračiai, retkarčiais turbinos ir purkštuai kelia bėdų, bet tai lygiai tas pats su visais šiuolaikiniais dyzeliais. O šiaip patikimi varikliai. Nenori remontuot - perki kokią seną audi ar vw su 1,9 tdi
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 11, 2013, 08:56:04 AM
Tai nauji benzinai irgi nieko gero, tas pats dyzelis, tik kad benzas pilasi. Stovi turbinos, siurblys auksto slegio ir t.t. Dabar daug pazystamu iesko masinos is USA, nes ten motorai seni ir paprasti buna. Pazystamas neseniai paeme Mazda 6 2010m butent is USA, nes i europini motora dujos nesistato. Dar pvz Passat naujas: Usa eina 2.5L su paprastu ipurskimu (kaip masinose ~2000m) 130kw, o EU - TSI 1.4 su 120kw :D
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: horn Įrašytas Rugsėjis 11, 2013, 09:53:07 AM
Citata iš: Awriuxx Įrašytas Rugsėjis 11, 2013, 07:28:49 AM
O kas blogai su tuo dyzeliu? Jo, byra smagračiai, retkarčiais turbinos ir purkštuai kelia bėdų, bet tai lygiai tas pats su visais šiuolaikiniais dyzeliais. O šiaip patikimi varikliai. Nenori remontuot - perki kokią seną audi ar vw su 1,9 tdi
Apie vieną 97m. audi 1.9 tdi-LT važiavo 6 metus, iš jų 3 kaip ir viskas tvarkoje, smulkūs bet brangūs remontai dėl brangių dalių-stabdžių kaladėlės, diskai, traukės, šarnyrai, prasuko porą šimtų tūkstančių, po to užlinko turbina, po metų užlinko variklis, pakeitė variklį, po metų ir jam darė kapitalinį ir šiaip paskutinius du metus kas mėnesį po remontą neblogą. Tiek apie audi. Prieš kelis metus beveik 6000eurų už ją siūlė, dabar nežinau ar 1000e įmanoma gauti, o remonto kaina viršijo už auto mokėtą kainą. Dabar žmogus nusipirko japoną, važiuoja ir sako-kiek pinigų sukišta į audi, galima buvo gerą automobilį nusipirkti.
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: valdasw Įrašytas Rugsėjis 11, 2013, 11:21:59 AM
Dėkoju visiems už atsakymus.Nelabai supratau dėl sankabos.Ji seno tipo ir benzininiuose ,ir dyzeliniuose varikliuose?Kokios bėdos  senesniuose benzininiuose varikliuose?Uf,nemėgstu keitinėti automobilių,tuo labiau ,kad į Picnicą per keturis metus taip nieko ir neinvestavau,važiuoju ir vargo nematau,bet norisi jau naujesnio modeliuko,tik ar neįsigysiu kartu su juo problemų kalno?Jei jau Toyota su problemomis,apie kokį kitą modeli galima kalbėti?Ir dar.Važinėju daugiausia mieste,tai dyzelis ,kaip matau ,dar labiau netinka?
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 11, 2013, 11:30:32 AM
Dyzelis skirtas labiau uzmiesciui. Ziema ilgai syla, ir jei mieste vazinesi trumpais atstumais - nepasieks net savo darbines temperaturos, bei salone bus salta.
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: spyglys Įrašytas Rugsėjis 11, 2013, 12:07:42 PM
Klausimas toks - tai kiek tu prasuki i metus km? Jei apie 10-15k km, as dyzelio nepirkciau, nebent kalba eina jau apie stipriai apynauji auto, su kokia 50k km rida.

Jei zvalgomasi apie tarkim 7-10 metu senumo auto ir km prasukimas yra toks, koki paminejau, tai dyzelio neimciau. Tiesiog neapsimoka. Daug reikliu mazgu dabar, brangesnis aptarnavimas, ziema bedos, salta ir t.t. Puikus derinys gaunas 1.8 benzas + dujos, vaziuosi ir daina dainuosi.
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: valdasw Įrašytas Rugsėjis 12, 2013, 12:52:08 PM
Dar kartą visiems dėkoju už  aktyvius patarimus.Vakar kalbėjau su meistrais ir galutinai įsitikinau ,kad dyzelis ne man.Važiuoju gana nedaug ,ir daugiausia mieste,plius eksplotacijos brangumas baido.Nežinau kaip elgiasi dyzeliukų turėtojai ,tačiau  meistrai pasakė,kad pirminė investicija ,nusipirkus dyzelį, apie 3500Lt.Tai diržų keitimas ir profilaktinis įpurškimo ir filtravimo sistemos darbas.Tada jau galima ramiai važinėti.Taip ,kad vėl dairysiuosi į benziną ir ,gal būt ,dėsiu dujas.Šiuo metu važiuoju tik benzu
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: spyglys Įrašytas Rugsėjis 12, 2013, 13:00:17 PM
Tai jei vaziuoji tik benzu ir tas nekerta per kisene, net nesvarstyk dyzelio alternatyvos.

Vienintelis patarimas dar, jei imsi Toyota-benza, imi tik VVTi benza, neimk D4 (2.0), jis nesidujina.
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: Modka Įrašytas Rugsėjis 12, 2013, 16:58:54 PM
Citata iš: valdasw Įrašytas Rugsėjis 12, 2013, 12:52:08 PM
Dar kartą visiems dėkoju už  aktyvius patarimus.Vakar kalbėjau su meistrais ir galutinai įsitikinau ,kad dyzelis ne man.Važiuoju gana nedaug ,ir daugiausia mieste,plius eksplotacijos brangumas baido.Nežinau kaip elgiasi dyzeliukų turėtojai ,tačiau  meistrai pasakė,kad pirminė investicija ,nusipirkus dyzelį, apie 3500Lt.Tai diržų keitimas ir profilaktinis įpurškimo ir filtravimo sistemos darbas.Tada jau galima ramiai važinėti.Taip ,kad vėl dairysiuosi į benziną ir ,gal būt ,dėsiu dujas.Šiuo metu važiuoju tik benzu
kas yra profilaktinis ipurskimo ir filtravimo sistemu darbas? daugelis dyzeliu su grandine todel dirzas atpuola nesuprantu is kur cia 3500 lt. manau servisas uzdirbti neblogai nori.
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: spyglys Įrašytas Rugsėjis 12, 2013, 20:52:05 PM
Gal 3500 ir cia laaabai perlenkta suma, cia kaip ir minejau, ziurint kokio amziaus kibira zadama pirkt. Bet faktas - dyzelio prieziura kainuos kur kas daugiau.
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: Praetor Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 01:06:08 AM
Citata iš: Modka Įrašytas Rugsėjis 12, 2013, 16:58:54 PM
daugelis dyzeliu su grandine todel dirzas atpuola nesuprantu is kur cia 3500 lt. manau servisas uzdirbti neblogai nori.

Ką reiškia "daugelis"? Jei kalbame apie Avenisis Verso (panašu, kad apie ją kalbame  (+) ), tai jos modifikacijoje tėra vienas benzininis ir vienas dyzelis variklis. Jei dyzelinis - jis su diržu + pribumbasai (standartinis rinkinys - guoliai + hidraulinis įtempėjas + vandens pompa). Kaina, priklausomai nuo gamintojo 1000 - 1600 lietuviškų (čia ne pas atstovus). Plius greičiausiai bus keičiami tepalai, filtrai. Va ir susidaro sumelė, o jie dar žmogus daro servise, tai reikia ir darbo valandas priskaičiuot. Štai ir atsakymas iš kur 3500 (nors teisybės dėlei reiktų pasakyti, kad man suma vos ne dvigubai didesnė atrodo, nei vidutiniškai turėtų būti).
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 08:28:05 AM
3500 - cia jau kai purkstukus reikia keisti (y) . Dyzelyje jai sugedo tik 1 purkstukas- jau visus sutaupytus pinigus per metus reikes isleisti . Benzinas tiesiog neturi brangiai kainuojanciu detaliu.
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: Gmc Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 10:21:10 AM
Benzinas yra gerai del remontu, bet man po dyzelio joks benzinas nezavi...net Honda su 190Ag. Nors nesu lakstantis, bet mieste ir lenkimams dyzelio turbina ir sukimo momenta puikiai isnaudoju. O benza jau reikia sukti iki labai aukstu apsuku.
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: valdasw Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 12:09:38 PM
3500- tai diržo keitimas ir įpurškimo sistemos profilaktika.Tai purkštukų išėmimas,patikrinimas,varinių tarpinių keitimas,karterio nuėmimas ir tepalo siurblio filtro valymas. Daroma dėl to ,kad važiuotam automobilyje renkasi šiūkšlės kemšančios tepalo siurblį .Aišku galima šios procedūros ir nedaryti,bet jei perki auto sau,ir nori  ilgai be problemų važinėti,rekomenduotina.Tai ne mano mintys,taip kalbėjo meistrai.O šiaip ,supratau ,kad dyzelis man visiškai nereikalingas,o tik papildomas galvos skausmas
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 12:38:51 PM
Tai tipo dyzelio reikia karteri valyti, o benzino ne? Tai galia dar prirasyti, kad ziedus pakeisti, bloka pratekinti, voztuvus pritrinti, galvos tarpine pakeisti, jei nori ramiai vazineti :D
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: eceris Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 13:44:30 PM
Citata iš: valdasw Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 12:09:38 PM
3500- tai diržo keitimas ir įpurškimo sistemos profilaktika.Tai purkštukų išėmimas,patikrinimas,varinių tarpinių keitimas,karterio nuėmimas ir tepalo siurblio filtro valymas. Daroma dėl to ,kad važiuotam automobilyje renkasi šiūkšlės kemšančios tepalo siurblį .Aišku galima šios procedūros ir nedaryti,bet jei perki auto sau,ir nori  ilgai be problemų važinėti,rekomenduotina.Tai ne mano mintys,taip kalbėjo meistrai.O šiaip ,supratau ,kad dyzelis man visiškai nereikalingas,o tik papildomas galvos skausmas
jooo, meistru vietoje sutvarkyciau, bet po to pasiulyciau dar pakeist ir tarpine tarp vairo ir sedynes....
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: arunaskeras Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 18:50:17 PM
Manau jei rida bus panasi tai ir benzinine remontuosi ne ka maziau
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: Awriuxx Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 20:59:20 PM
Citata iš: Modka Įrašytas Rugsėjis 12, 2013, 16:58:54 PM
kas yra profilaktinis ipurskimo ir filtravimo sistemu darbas? daugelis dyzeliu su grandine todel dirzas atpuola nesuprantu is kur cia 3500 lt. manau servisas uzdirbti neblogai nori.

Čia iš kur ištraukėt tos dyzelius su grandinėmis? Vienas kitas variklis tėra ir čia vadinasi dauglėlis? O į avensį verso dyzelinis ėjo tik 2,0 D4d 85kw variklis ir jis tikrai su diržu
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: Modka Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 21:38:50 PM
Citata iš: Awriuxx Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 20:59:20 PM
Čia iš kur ištraukėt tos dyzelius su grandinėmis? Vienas kitas variklis tėra ir čia vadinasi dauglėlis? O į avensį verso dyzelinis ėjo tik 2,0 D4d 85kw variklis ir jis tikrai su diržu
cia biski nepamaciau kad avensis verso tema...
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: valdasw Įrašytas Rugsėjis 15, 2013, 11:57:18 AM
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 12:38:51 PM
Tai tipo dyzelio reikia karteri valyti, o benzino ne?
Tai tipo taip ;)
Citata iš: arunaskeras Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 18:50:17 PM
Manau jei rida bus panasi tai ir benzinine remontuosi ne ka maziau
Manau tikrai ne.Picnikas prabėgęs 220000 ir keturis metus nekišu nei lito.Be to dyzelį su maža rida surasti- misija neįmanoma 
Citata iš: eceris Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 13:44:30 PM
  jooo, meistru vietoje sutvarkyciau, bet po to pasiulyciau dar pakeist ir tarpine tarp vairo ir sedynes....
Visi mes protingiausi ir greiti juoktis iš kito,tik kai patys atsiduriame kvailoje situacijoje tylime užpakalius užraukę  :think: Nesu ,,dyzelistas" ir jau nusprendžiau juo netapti,todėl nežinau visų niuansų, o meistrai ,aišku,kad nori daugiau nulupti ,tai ir prigalvoja visokių ,,profilaktikų'  :V 
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: eceris Įrašytas Rugsėjis 15, 2013, 17:10:45 PM
Citata iš: valdasw Įrašytas Rugsėjis 15, 2013, 11:57:18 AM
Tai tipo taip ;) Manau tikrai ne.Picnikas prabėgęs 220000 ir keturis metus nekišu nei lito.Be to dyzelį su maža rida surasti- misija neįmanoma  Visi mes protingiausi ir greiti juoktis iš kito,tik kai patys atsiduriame kvailoje situacijoje tylime užpakalius užraukę  :think: Nesu ,,dyzelistas" ir jau nusprendžiau juo netapti,todėl nežinau visų niuansų, o meistrai ,aišku,kad nori daugiau nulupti ,tai ir prigalvoja visokių ,,profilaktikų'  :V 
na ne visi ir meistrai triochalai. pas mane paziurejo, kad prie purkstuku siek tiek dyzelis "rasoja", tai pasake, kad po kokiu 50 tukst gali tekt keist varines tarpines. o kvailoje sitiacijoje atsirandam tuomet, jei visiskai neraukiam nieko apie auto...tfu tfu tfu per kairi peti, bet dar neteko tokioj situacijoj but:)
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: valdasw Įrašytas Rugsėjis 19, 2013, 10:53:36 AM
Citata iš: eceris Įrašytas Rugsėjis 15, 2013, 17:10:45 PM
  .... kad prie purkstuku siek tiek dyzelis "rasoja", tai pasake, kad po kokiu 50 tukst gali tekt keist varines .
Būtent apie tai ir kalbėjo.Nuo to rasojimo renkasi ,,nagaras" karteryje ir vėliau kemša siurblį,todėl , jei nori ramiai važinėti,nusipirkęs auto,keiti diržus ,ir tuo pačiu susitvarkai purkštukus.Taip man aiškino meistrai.
Dabar klausimas ,kas liečia benzininius variklius.Girdėjau pletką ,kad iki 2008m. labai nevykę motoriukai,ir po 300000 tenka mesti lauk.Ar tai tiesa,ar irgi kvailių išmislas?
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: eceris Įrašytas Rugsėjis 19, 2013, 18:09:14 PM
Citata iš: valdasw Įrašytas Rugsėjis 19, 2013, 10:53:36 AM
Būtent apie tai ir kalbėjo.Nuo to rasojimo renkasi ,,nagaras" karteryje ir vėliau kemša siurblį,todėl , jei nori ramiai važinėti,nusipirkęs auto,keiti diržus ,ir tuo pačiu susitvarkai purkštukus.Taip man aiškino meistrai.
Dabar klausimas ,kas liečia benzininius variklius.Girdėjau pletką ,kad iki 2008m. labai nevykę motoriukai,ir po 300000 tenka mesti lauk.Ar tai tiesa,ar irgi kvailių išmislas?
bek kolega nuo tokiu meistru kuo toliau. jei nuo minimalaus prasisunkimo prie purkstuku, kuris matosi matosi nuemus virsutini apsaugini variklio dangti, "renkasi ,,nagaras" karteryje ir vėliau kemša siurblį", tai yra totalus miglos putimas. kuo susije prasisunkimas ir kuro siurblys ir karterio "nagaras"? viso labo nesandarumu galima pavadinti. as gal ne specas, auto remontu neuzsiimu eile metu, bet  tokiu nesamoniu nesu girdejes....oro vasarinio is padangu nesiule pakeist i ziemini-ziema juk arteja :-] . begciau neatsisukdamas nuo tokiu
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: Awriuxx Įrašytas Rugsėjis 20, 2013, 09:22:24 AM
Citata iš: valdasw Įrašytas Rugsėjis 19, 2013, 10:53:36 AM
Būtent apie tai ir kalbėjo.Nuo to rasojimo renkasi ,,nagaras" karteryje ir vėliau kemša siurblį,todėl , jei nori ramiai važinėti,nusipirkęs auto,keiti diržus ,ir tuo pačiu susitvarkai purkštukus.Taip man aiškino meistrai.
Dabar klausimas ,kas liečia benzininius variklius.Girdėjau pletką ,kad iki 2008m. labai nevykę motoriukai,ir po 300000 tenka mesti lauk.Ar tai tiesa,ar irgi kvailių išmislas?

Man irgi pasirodė įdomu, ką bendro turi išorinis salerkos prasisunkimas pro purkštukus ir nagaro rinkimasis karteryje? :-D O jeigu  apie tą benzininį variklį taip sakė tie meistrai, vadinasi taip, tikrai durnių išmyslas :-D ką aš žinau senai neturėjau benzininės mašinos, tai ir nebepamenu ant kiek ten mažiau tos priežiūros, nei dyzelyje. Bet kiek turėjau dyzelių, nusipirkės pasikeičiu diržus, tepalus, filtrus ir viskas,giliau nelendu, bėdų kolkas neiškilo. Kad ir su dabartine toyota, jau virš 20 tkm viskas gerai
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: valdasw Įrašytas Rugsėjis 23, 2013, 13:21:33 PM
Na nesu motoristas,tačiau ir ne visiškas diletantas technikoje,tačiau kiekvienas motoras turi niuansų,todėl ir kreipiausi į forumą pagalbos.Kažkiek šokiravo tas 3,5K pirminis indėlis :) .Aišku diržus ,vistiek reikia keisti, o tai virš 1000 Lt (benziniui užtektų kokių 300 ).Šiaip jau apsisprendžiau likti prie benzo,todėl temą galima rakinti,nebent dar yra norinčių pablevyzgoti :)
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: eceris Įrašytas Rugsėjis 23, 2013, 14:14:50 PM
toyota savo kai pirkau, autotojoi pakeitimas dirzo ir poros guoliu buvo 850 lt uz 4 val darbo. bet pas juos nekeiciau
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: Awriuxx Įrašytas Rugsėjis 23, 2013, 20:43:12 PM
Citata iš: eceris Įrašytas Rugsėjis 23, 2013, 14:14:50 PM
toyota savo kai pirkau, autotojoi pakeitimas dirzo ir poros guoliu buvo 850 lt uz 4 val darbo. bet pas juos nekeiciau

Čia vien už darbą??? Man garažėlį, kurį pažįstami rekomendavo keitė, už darbą paėmė 200 lt...
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: eceris Įrašytas Rugsėjis 23, 2013, 21:43:59 PM
cia kaina buvo su dirzu ir berods 2 guoliais
Pavadinimas: Ats: Padėkite išsirinkti
Parašė: Awriuxx Įrašytas Rugsėjis 24, 2013, 00:02:49 AM
Citata iš: eceris Įrašytas Rugsėjis 23, 2013, 21:43:59 PM
cia kaina buvo su dirzu ir berods 2 guoliais

Nu tada panašiau. Galvojau jau visai prabangus servizas. Panašiai ir man gaunas bendroj sumoj, tiek, kad aš ir vandens pompą keičiau.