Gal kam teko pasikeisti i vienmase BLUEPRINT sankaba? Pardavejai itikineja kad siu sankabu parduoda gan daug ir zmones lieka patenkinti p.s nejaucia jokios vibracijos jokiu pasaliniu garsu jokio kitimo po sankabos perdarymo butent BLUEPRINT gamybos... Kaina komplekto per Tekstara 1377LT, o siaip per dylerius 1300LT.
Laukiu komentaru nes sankaba ant ribos greiciu dezej negerai... ir siaip ziema arteja...
kiek domejausi, jeigu ji pareina, tai reikes keisti visa jos komplekta, atvirksciai negu ta, kuria numate gamintojas :) diskatorius, diskas, duolis ir smagratis :) nzn kiek tame tiesos :)
Tai as ta juk parasiau kad vienmases sankabos komplektas. Juk nepakeisi dvimaseje sankaboje tarkim vienmases sankabos disko ar diskatorio ir smagracio. Jei keiti tai keiti visa komplekta...
Citata iš: Tiutis Įrašytas Rugsėjis 16, 2013, 09:56:31 AM
Gal kam teko pasikeisti i vienmase BLUEPRINT sankaba? Pardavejai itikineja kad siu sankabu parduoda gan daug ir zmones lieka patenkinti p.s nejaucia jokios vibracijos jokiu pasaliniu garsu jokio kitimo po sankabos perdarymo butent BLUEPRINT gamybos... Kaina komplekto per Tekstara 1377LT, o siaip per dylerius 1300LT.
Jei pakeitus bus vibracija didesne ka tada darysi? Kazi jie savo itikinejimu ar prisiims ta sankabos komplekta atgal...
Citata iš: Tiutis Įrašytas Rugsėjis 16, 2013, 09:56:31 AM
Gal kam teko pasikeisti i vienmase BLUEPRINT sankaba? Pardavejai itikineja kad siu sankabu parduoda gan daug ir zmones lieka patenkinti p.s nejaucia jokios vibracijos jokiu pasaliniu garsu jokio kitimo po sankabos perdarymo butent BLUEPRINT gamybos... Kaina komplekto per Tekstara 1377LT, o siaip per dylerius 1300LT.
o kas gamintojas nes man tai negirdeta firma.
Šalis : Japonija, Apie gamintoją: Daugiau nei 20 metų Blue Print yra tarp pirmaujančių atsarginių dalių tiekėjų japoniškiems, korėjietiškiems ir amerikietiškiems automobiliams. Daugiau nei 20 000 prekių pavadinimu. Tai kaip suprantu tai japonai daro BLUEPRINT dalis
Citata iš: Tiutis Įrašytas Rugsėjis 16, 2013, 16:51:32 PM
Šalis : Japonija, Apie gamintoją: Daugiau nei 20 metų Blue Print yra tarp pirmaujančių atsarginių dalių tiekėjų japoniškiems, korėjietiškiems ir amerikietiškiems automobiliams. Daugiau nei 20 000 prekių pavadinimu. Tai kaip suprantu tai japonai daro BLUEPRINT dalis
abejoju kad pagaminta bus japonijoje manau turi omeny kad firma japoniska.
Modka, o gal zinai kitu firmu gamintoju vienmasiu sankabu? ir kainos kokios mazdaug... Nes sito BLUEPRINT gan didoka kaina kaip vienmase sankaba
Ziurint kokia ta vibracija jeigu siek tiek didesne man nei kiek ji nemaisytu svarbu gerai begiai junginetusi ir pamirst visas problemas su smagracio barskejimu ir greiciu dezes smugiu neslopinimu...
Beje, TOSHIS, turbut nezinai dvimases sankabos kainos... o ji dvigubai beveik atsieina negu vienmase...
Citata iš: Tiutis Įrašytas Rugsėjis 16, 2013, 17:45:16 PM
Beje, TOSHIS, turbut nezinai dvimases sankabos kainos... o ji dvigubai beveik atsieina negu vienmase...
Pradėkim nuo to, kad nebūna sankaba vienamasė ar dvimasė. Smagratis būna dvimasis.
Citata iš: Tiutis Įrašytas Rugsėjis 16, 2013, 17:15:11 PM
Modka, o gal zinai kitu firmu gamintoju vienmasiu sankabu? ir kainos kokios mazdaug... Nes sito BLUEPRINT gan didoka kaina kaip vienmase sankaba
pasieskok cia yra forume aprasyta kad smagrati vienmasi nuo avensis verso berots ima ir perka sankabos komplekta.
Katana7 , ziurau nelb supranti ka kalbi apie sankabas. Dalis info apie VIENTISA SMAGRATI IR JO KOMPONENTUS.
Plaukiojančio smagračio perdarymas į paprastą Vienas kone iš didžiausių ir turbūt vienintelių minusų plaukiojančio smagračio yra tas kad sankabos komplektas kainuoja nuo paprastai nuo 2000 iki 4000 litų ir būtina jį keisti nauju, jis nėra nei restauruojamas nei kitaip atgaivinamas antram kvėpavimui. Kadangi poreikis didelis ir daugeliui automobilių kurių amžius yra apie 10 metų tokių kaip Toyota Corolla ar Toyota Avensis, Peugeot ar Citroen automobilių reikia pasikeisti plaukiojančius smagračius, yra sukurti komplektai pakaitiniai kurie leidžia išėmus plaukiojantį smagratį, diskatorių ir sankabos diską su išmynimo guoliu keisti į vientisą smagratį kartu su sankaba ir diskatoriumi. Vientiso smagračio ir plaukiojančio smagračio diskatorius, sankabos diskas ir išminamasis guolis yra skirtingi todėl negali būti komplektuojami iš jų. Čia jau nepavyks sutaupyti ir panaudoti seno diskatoriaus įdedant vientisą smagratį kaip pavyzdys.
Citata iš: Tiutis Įrašytas Rugsėjis 16, 2013, 17:45:16 PM
Beje, TOSHIS, turbut nezinai dvimases sankabos kainos... o ji dvigubai beveik atsieina negu vienmase...
Nu patikek numanau :-], turejau BMW 324d "chuliganke" pas jas irgi buvo problematiska su smagraciais(dvimasiais), kai isejo smagratis keiciau i vienmasi nuo 524d, tai patikek vibracija padidejo ir ant laisvu apsukų atsirado papildomas garsas. Kurio nebūdavo pries tai. ;) Nors cia tavo pasirinkimas, manau neisisuksiu ir as nuo to :-] :-] :-], pranesk kai pasikeisi kaip viskas gavosi...
Nzn kaip su chuligankem, bet avensiam yra isbandytas dalykas... tie kurie skundziasi kad garsai vibracija blogai sumontuoja sankaba nera issbalamsavimo pilno todel taip ir gaunasi...
Citata iš: Tiutis Įrašytas Rugsėjis 17, 2013, 08:22:45 AM
Katana7 , ziurau nelb supranti ka kalbi apie sankabas. Dalis info apie VIENTISA SMAGRATI IR JO KOMPONENTUS.
Plaukiojančio smagračio perdarymas į paprastą Vienas kone iš didžiausių ir turbūt vienintelių minusų plaukiojančio smagračio yra tas kad sankabos komplektas kainuoja nuo paprastai nuo 2000 iki 4000 litų ir būtina jį keisti nauju, jis nėra nei restauruojamas nei kitaip atgaivinamas antram kvėpavimui. Kadangi poreikis didelis ir daugeliui automobilių kurių amžius yra apie 10 metų tokių kaip Toyota Corolla ar Toyota Avensis, Peugeot ar Citroen automobilių reikia pasikeisti plaukiojančius smagračius, yra sukurti komplektai pakaitiniai kurie leidžia išėmus plaukiojantį smagratį, diskatorių ir sankabos diską su išmynimo guoliu keisti į vientisą smagratį kartu su sankaba ir diskatoriumi. Vientiso smagračio ir plaukiojančio smagračio diskatorius, sankabos diskas ir išminamasis guolis yra skirtingi todėl negali būti komplektuojami iš jų. Čia jau nepavyks sutaupyti ir panaudoti seno diskatoriaus įdedant vientisą smagratį kaip pavyzdys.
Sankabos komplektas nekainuoja 2000-4000 Lt. Čia kaina smagračio ir sankabos komplekto, nes sankabos k-to kaina apie 1000 Lt. Smagratis neturi jokio diskatoriaus (Vientiso smagračio ir plaukiojančio smagračio diskatorius). Diskatorius yra sankabos dalis. Prieš rašydamas pagalvok ką rašai.
Pievas rasyk kitame forume ne sitame, Man atrodo daug kas supranta kad yra VIENMASIS smagratis kuris keiciasi vietoj dvimasio.
Citata iš: Tiutis Įrašytas Rugsėjis 17, 2013, 17:31:49 PM
Pievas rasyk kitame forume ne sitame, Man atrodo daug kas supranta kad yra VIENMASIS smagratis kuris keiciasi vietoj dvimasio.
[/quot
Čia ne aš, o tu pievas rašinėji. Toks vaizdas susidaro, kad susikalbėt nepavyks.
Kiek pamenu smagratis plus komplektukas apie 2650 lietuvisku, nu tai 50 proc daugiau nei vienmasis bet jei pasikeiti tai ir riedi be jokiu ten vibraciju ir t.t. jei masina ruosiama eksplotuoti ilgiau tai nemanau ar verta rizikuoti ir tureti ar vibro ar dar kokiu pasekmiu.
Sveiki,
As Šiaulių Sovli pasikeičiau visą sankabos komplekta i Blueprint vienmasę. Viskas labai švelniai veikia, nėra jokių vibracijų, pedalas pagaliau minkštas. Tik turiu bėdą kad išmynus sankabą iki pat pat dugno neįsijungia joks bėgis, o jungiant tarkim pirmą begį, pusiaukelėj mašina jau pagauna bėgį ir pradeda vos vos važiuoti. Manau kad taip neturėtų būti, nes tai pasidarė tik po sankabos keitimo.
Klausimai:
Sveiki,
As Šiaulių Sovli pasikeičiau visą sankabos komplekta i Blueprint vienmasę. Viskas labai švelniai veikia, nėra jokių vibracijų, pedalas pagaliau minkštas. Tik turiu bėdą kad išmynus sankabą iki pat pat dugno neįsijungia joks bėgis, o jungiant tarkim pirmą begį, pusiaukelėj mašina jau pagauna bėgį ir pradeda vos vos važiuoti. Manau kad taip neturėtų būti, nes tai pasidarė tik po sankabos keitimo.
Klausimai:
1. Čia Sovli toyotos meistras blogai kažką surinko? Kaška meistras suokė apie storesnį diekelį nei įprastai.
2 Gal reikia sankabai kažkiek padilti ir prasidirbti.
Ačiū už patarimus.
Kiek kainavo visa sankaba su smagraciu BLUEPRINT? o taip tikrai neturi but... sankaba neturi prasidirbti ji turi veikti iskart ...
tai kaip tu isvaziavai is serviso??? panasu,kad reikalu yra su begiu ryciago traukemis.reikia reguliuoti traukes.gal kaip nors ne taip pajunge tas traukes arba atvirksciai pajunge. as nezinau ar galima ne taip pajungti,bet esme ,kad deze buvo atjungta nuo riciago traukiu ir atgal netaip prijungta. diskelio storis tam itakos tikrai neturi. niekas ten neturi prisitrinti. vaziuok atgal. tegul pats pabando. ir tegul neseka pasaku
Tai butent kad man dar vietoj bande ir jam irgi nesijunge normaliai. Čia buvo šeštadienis pačioj darbo pabaigoj atsiėmiau, nes reikėjo grįžti į Vilnių. Meistras purtėsi galvą kad viska gerai surinko ir periinkimas nieko nepadės. Būtų gerai daugiau žinoti ką jam pasakyti, kur tiksliai ieškoti.
Pas Avensi jokiu traukių nėra, ten viskas jungiasi lynų pagalbą.
bet tie trosai turi reguliuotis
blemba geri ten meistrai lt nulupo jauciu nemazai o kad pridirbo tai nepripazysta. tai kiek tas visas malonumas kainavo?
jo buna storesni diskatoriu idejus neissimina pilnai sankaba,nes ta lapke kuri stumia isminamaji guoli atsiremia i korpusa,as rinkdamas prasinesiau siek tiek su turbinke del viso pikto,jo parduotuveje jie pagal kataloga ziuri man irgi berods hilux diskatoriu ikiso,isemus akuma imi lauztuva ir paziuri galima daugiau isminti ar ne,hidro cilindruko ta pimpala gali pailginti :-{
Citata iš: justelis Įrašytas Spalis 29, 2013, 14:04:04 PM
Sveiki,
As Šiaulių Sovli pasikeičiau visą sankabos komplekta i Blueprint vienmasę. Viskas labai švelniai veikia, nėra jokių vibracijų, pedalas pagaliau minkštas. Tik turiu bėdą kad išmynus sankabą iki pat pat dugno neįsijungia joks bėgis, o jungiant tarkim pirmą begį, pusiaukelėj mašina jau pagauna bėgį ir pradeda vos vos važiuoti. Manau kad taip neturėtų būti, nes tai pasidarė tik po sankabos keitimo.
Klausimai:
1. Čia Sovli toyotos meistras blogai kažką surinko? Kaška meistras suokė apie storesnį diekelį nei įprastai.
2 Gal reikia sankabai kažkiek padilti ir prasidirbti.
Ačiū už patarimus.
Zmogus juk rašo, kad sumontavo N E O R I G I N A L I A S dalis. Gal bėdu reiktu pradeti ieškoti ten?
Sveiki, kiek teko skaityti apie vienmasį smagratį, tai vieniem vibracija būdavo iš kart po keitimo, kiti visai nejaučia jokio pasikeitimo. Būtu įdomu sužinot iš tų kas važinėja jau kokius metus. Nes kiek klausdavau servisuose, tai meistrai kraipydavo galvas ir sakė kad visi vienmasio smagračio "malonumai" išlenda po kokio pusmečio. Tai sumalti pusašiai, lūžtantis alkūniniai, vibracijos ir t.t.
Citata iš: ginciavas Įrašytas Sausis 24, 2015, 20:06:10 PM
Sveiki, kiek teko skaityti apie vienmasį smagratį, tai vieniem vibracija būdavo iš kart po keitimo, kiti visai nejaučia jokio pasikeitimo. Būtu įdomu sužinot iš tų kas važinėja jau kokius metus. Nes kiek klausdavau servisuose, tai meistrai kraipydavo galvas ir sakė kad visi vienmasio smagračio "malonumai" išlenda po kokio pusmečio. Tai sumalti pusašiai, lūžtantis alkūniniai, vibracijos ir t.t.
Mano kolega pries tris metus keite savo T22 dvimasi i vienmasi kartu su sankabos disku. Auto 2002 m. 2.0 D4-D 85 kW. Tada buvo numynes 120000 myliu. Dabar jau 175000 ir nieko, jokiu vibraciju, jokiu luzusiu alkuniniu ar pusasiu. As net nezinau, gal cia nuo meistru priklauso, velnias zino...
Jei iš kart įdėjus atsiranda vibracija,reiškia blogai išbalansuotas smagratis. Ir tai ne meistro kaltė,o detalės brokas. Nelabai įsivaizduoju ,kaip galima kreivai ar blogai įstatyti smagratį. Teoriškai,lengviau nutraukti pusašį su vienmasiu smagračiu,bet reikia labai labai stengtis,draskyti mašiną. Naujesnių dyzelių didelis sukimo momentas,dėl to sušvelninti smūgiams į transmisiją ir veleną naudojami dvimasiai. Dvimasis "sugeria" staigius sankabos atleidimo smūgius. Dėl to teoriškai važiavimas turėtų būti komfortiškesnis. Važiuojant tvarkingai tikrai nejusi jokio skirtumo ir niekas nelūš. Dėk ir nesuk kiaušių.
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Sausis 24, 2015, 22:04:52 PM
Jei iš kart įdėjus atsiranda vibracija,reiškia blogai išbalansuotas smagratis. Ir tai ne meistro kaltė,o detalės brokas. Nelabai įsivaizduoju ,kaip galima kreivai ar blogai įstatyti smagratį. Teoriškai,lengviau nutraukti pusašį su vienmasiu smagračiu,bet reikia labai labai stengtis,draskyti mašiną. Naujesnių dyzelių didelis sukimo momentas,dėl to sušvelninti smūgiams į transmisiją ir veleną naudojami dvimasiai. Dvimasis "sugeria" staigius sankabos atleidimo smūgius. Dėl to teoriškai važiavimas turėtų būti komfortiškesnis. Važiuojant tvarkingai tikrai nejusi jokio skirtumo ir niekas nelūš. Dėk ir nesuk kiaušių.
Visiskai logiska ir tiketina.
Kas ruosia pigiai pardavimui, suvirina ta pati dvimasi ir gaunasi vienmasis ;)
Kiek tokia konstrukcija laiko neisivaizduoju. Ko gero nuo virinimo kokybes priklauso. Idomu butu pamatyti kaip balansuoja taskus virinimo :D
Jeigu gamintojas dėjo dvimasį, tai manau ir reikia keisti ant tokio pačio. Kai keičiau savo 2001 Avensiui mokėjau 2000 lt ( Alytus ). Jeigu vienmasis sako kainuoja apie 1400, tada turbūt per mažas skirtumas, kad rizikuoti. Paskui galvok gerai - negerai padariau.
įdomu ar dedasi vienmasis į avensį 93 kw, nes pasidomėjau, sankaba 750 dar litais, nes visi čia kalba dar litais :-) o smagratis dvimasis 3592 (-) , čia pažįstamas tokią kainą pasakė, ne pas dilerį, kiek domėjausi servisas 007 vienmasio šiam varikliui nepritaiko,
tai ar yra turinčių patikimos info apie 93 kw vienmasį smagratį?
Pasikeičiau šiandien savo sankaba. Atlikus skrodimą, galutinai paaiškėjo, kad smagratis sveikas, tik sudilęs sankabos diskas. Meistras nustebęs, nes matė labiau nudilusių ir nebuksojančių sankabų, net nebuvo pasiekę kniedžių. Keičiau į vienmasį BLUEPRINT komplektą, nes neaišku kiek tas smagratis butu laikęs. Po keitimo jokio skirtumo nepajaučiau (į blogąją pusę), gerokai paminkštėjo sankabos pedalas, į kalną smagiau lipa ir trasoj lenkt jau galima :-]. Viso kainavo 300 € komlektas ir 100 € darbas.
Citata iš: melrunas Įrašytas Sausis 27, 2015, 19:21:51 PM
įdomu ar dedasi vienmasis į avensį 93 kw, nes pasidomėjau, sankaba 750 dar litais, nes visi čia kalba dar litais :-) o smagratis dvimasis 3592 (-) , čia pažįstamas tokią kainą pasakė, ne pas dilerį, kiek domėjausi servisas 007 vienmasio šiam varikliui nepritaiko,
tai ar yra turinčių patikimos info apie 93 kw vienmasį smagratį?
Man Tekstaroj Aisin smagratis+sankaba+isminamas guolis kainavo 3200 lt ( ar tais 3600) .
Cia 93 kw, dvimasis
Citata iš: kalava Įrašytas Sausis 27, 2015, 20:45:13 PM
Man Tekstaroj Aisin smagratis+sankaba+isminamas guolis kainavo 3200 lt ( ar tais 3600) .
Cia 93 kw, dvimasis
siek tiek normaliau, nei man pasiulė...
Teko girdeti seminare kad jei i automobili kuriam priklauso dvimasis smagratis idesi vienmasi tai kentes greiciu deze. Ji nepaskaiciuota tokiom apkrovom. Po 20-30000 km. turetu islysti dezes gedimai.
Citata iš: azuolas Įrašytas Sausis 29, 2015, 21:52:42 PM
Teko girdeti seminare kad jei i automobili kuriam priklauso dvimasis smagratis idesi vienmasi tai kentes greiciu deze. Ji nepaskaiciuota tokiom apkrovom. Po 20-30000 km. turetu islysti dezes gedimai.
Logikos yra, bet idomu kas toki seminara vede ir kokiais skaiciavimais pagrinde dezes apkrovima pakeitus smagrati i vienmasi is dvimasio.
Apkrovimas cia visai ne prie ko.Paprasciausiai dyzelis sukuria gan stprius smugius uzdegimo metu (del didelio suspaudimo laipsnio )is cia ir sukimo momentas.Tie smugiai gadina dantracius,guolius ir trumpeja dezes amzius.Vien del dyzeliu buvo sukurti sankabiniai generatoriaus skyveliai,nes labai greitai sudiltu dirzas.Lygiai taip pat dempferine sankaba gesina smugius perduodamus i deze.
Labai geras įprotis kuriant išminti sankabą.
Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 29, 2015, 22:39:15 PM
Apkrovimas cia visai ne prie ko.Paprasciausiai dyzelis sukuria gan stprius smugius uzdegimo metu (del didelio suspaudimo laipsnio )is cia ir sukimo momentas.Tie smugiai gadina dantracius,guolius ir trumpeja dezes amzius.Vien del dyzeliu buvo sukurti sankabiniai generatoriaus skyveliai,nes labai greitai sudiltu dirzas.Lygiai taip pat dempferine sankaba gesina smugius perduodamus i deze.
Del to ir klausimas buvo apie deziu esminius konstrukcinius principus, del ko (ir kas konkreciai) sulužta.
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Sausis 29, 2015, 23:05:37 PM
Labai geras įprotis kuriant išminti sankabą.
Kaikuriu masinu kitaip ir neuzvesi :)
Įdomu, kodėl tada gamintojas į avensį verso dėjo vienmasį smagratį? Varikliai tai identiški.
Man irgi toks klausimas pasistojo
Tai kaip ten yra is tikruju su tom sankabom? Ar yra realiai pasikeitusiu komplektus su dvimasiais smagraciais i vienmasius ir vazinejanciu ilgiau nei metus, kad patvirtintu ar paneigtu visus speliojimus? Atejo laikas mano Corollai 2005 D4D 2.0 l keisti sankaba ir negaliu apsispresti ka daryt :think: Is pirmines info is meistru, tai vienas isvis sako kad 2005 m. Corollai vienmase nesideda, dvimases komplekto kaina - 680 EUR (z) Kitas gi sako, kad dedasi, tik kad kazkodel uz BLUEPRINT komplekta sako, kad bus 420 EUR, kai pas Eolta ko gero ta pati matau uz 270 EUR:
http://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=details&anid=ADT330212&searchauto=20843 (http://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=details&anid=ADT330212&searchauto=20843)
O jei dar sako pas Eolta nuo siolei buna akcijos po -30% viskam kaip pas Senukus...
Kokiu gamintoju butu galima pasidairyt alternatyvu? Neieskau pigiausios, reiktu kokybes, nes zadu dar ilgai eksploatuot sia auto.
Help! Veiksmas Kaune. Jei visos vibracijos ir nemalonumai atsiranda negerai idejus ta vienmase, kur gaut gera meistra?
Sankabos komplektai parduodami be smagraciu. Pats smagratis kainuoja laaabai daug.
Zinau, kad atskirai, zinau, kad daug kainuoja, bet maciau cia komplekta su plaukiojanciu smagraciu gavusiu uz 2050 Lt :) Jei skirtumas tarp to ir ano susidarys 500 Lt, tai turbut deciau dvimasio komplekta kaip priklauso :)
O tai pas tave smagratis sugedo? Jei smagratis normalus, kam ji keisti? Pakeiti komplekta sankabos ir vazioji.
Tai va butu gerai zinot, ar jis sugedo ar ne :) Neisardzius nepamatysi, o negerumai daugmaz tokie:
1. sankabos like nebelabai daug (jau gan aukstai ji)
2. mindant girgzda (kaip kokia sena spyruokle)
3. rida 156 k km (nemanau, kad buvo keista kada)
4. emiau pastebet siek tiek padidejancia vibracija (visos auto, ne pedalo, ne pavaru svirties) ant laisvu
5. atbulini begi ijungiu dazniausiai jau tik is antro karto is naujo ismynus sankaba
6. perjungus is 1 i 2-a pavara masina labai staigiai ima "kabint" ir raut i prieki, nezinau ar tai susije su sankabos atgyvenimu, bet jei slidu, sia savybe nesizaviu :)
Kita vertus, kol kas "akmenuku skarbonkej" barskejimo garso dar nera, tad velnias zino, ar jau vert kisene remontui brangiajam ar dar bandyt kazko laukt :)
Kad girgzda tai cia tikriausiai pas visus sutepti reikia
Begiu jungimai, sankabos pedalo traskesys nieko bendro neturi su smagracio gedimu.
Tai vat ir galvoju, kad gal dar su juo viskas ir gerai, varysiu kad paziuretu, gal tik naujo komplekto uzteks, kazkodel visi labai uzskubejo mane prigasdint, kad jau sankaba tai iskart oi oi oi kiek pinigu ir bedu. Gal dar nieko baisaus. Koki komplekta detis? SACHS vis dar vokiski ir geri? :V
Na tai tau pasiulys pardavejus 3varijantus: AISIN SACHS LUK. Visos jos yra geros: LUK pigiausia, bet tikrai geras dalis gamina. As keiciau LUK sankabos komplekta 2,2 D4D 800Lt sumokejau... Beje, jei smagratis sugedes gali ji nuvezt Alytu "Smagresta" atrestauruos uz 650Lt ir duos puse metu garantija be ridos apribojimu... Ten geriausiai daro is visos Lietuvos.
Su Smagresta jau bendrauta, apie restauruoto smagracio galimybe pasidometa, tik gal dar visgi nereiks jo keisti si karta, tad turesiu omenyje ateiciai. Tik kad savojo vezt turbut nesigautu, reiktu imti jau restauruota, o savaji priduoti jiems isemus iskart per atstovus. Kitaip negaut jo uz tokia kaina. Tad ieskotis turbut tik komplekto, o smagrati paskui jei ka bus galima keist kai jau reiks, bet vel ardymo darbai brangus antra karta... Na bet smagratis brangesnis :) Pas ka geriausios kainos Kaune daliu? :)
Eolte vis buna -30% viskam
Smagresta TOYOTA smagračių neremontuoja.
Originalus TOYOTA smagratis yra LUK gamybos (bent 85kw).
Turiu šiuo metu išėmęs savo smagratį, nes buvo vibracija užvedadant variklį, purtėsi variklis. Tačiau pagal LUK parametrus lyg viskas ok (iki 18 laipsnių eiga, 5 dantukai, friction plate sukimba).
Skambinau į Tokvilą, ar jie gali patikrinti smagratį- atsakė kad ne, mol duok visą mašiną tada žiūrės :/
Velnias... dabar dilema, ką daryti- palikti, yra geras ar keisti į vienmasį. Nesinori 300Eur išmesti.
Orginalios vandens pompos gamintojas visai kitas. Tai kaip cia gaunasi kiekvienas skirtingai gamina tik su lipuske viena.
patikslinimas- Smagresta Alytuje jau restauruoja ir Toyotos smagračius. Kaina apie 190EUR
Citata iš: zycha Įrašytas Vasaris 10, 2015, 12:50:34 PM
patikslinimas- Smagresta Alytuje jau restauruoja ir Toyotos smagračius. Kaina apie 190EUR
pompos atrodo AISIN gamybos?
Ten kur putesi variklis uzvedant greiciausiai su purkstukais buvo reikalai,ne smagraciu
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Vasaris 10, 2015, 20:11:40 PM
Ten kur putesi variklis uzvedant greiciausiai su purkstukais buvo reikalai,ne smagraciu
placiau? seip uzvedus variklis dirba kaip laikrodis, jokiu problemu nera. Ir jis purtosi mechaniskai, kazkas baladojasi, bet kuriasi be problemu, net prie -30C.
Baladojasi gal del pagalviu?Jei kuriasi gerai purkstukai kaip ir nekalti.Smagracio pabaigos pozymiai buvo aprasyti,prie tam tikru apsuku vibracijos ir panasiai
Citata iš: zycha Įrašytas Vasaris 10, 2015, 15:45:54 PM
pompos atrodo AISIN gamybos?
Taip vandes pompos AISIN. Planavau tokia uz 30 euru pasiule tai ir minciu nebuvo neimti , kaina labai gera. Bet per anskti apsidziaugiau pasirodo nebuvo sandeliuose, tai pasiemiau kita, kas po jos eina, taip pat kiek pavyko suzinoti kaip ir prie Aisino lygiuojas, tai ta ir isidejau kas netoli orginalo. Plius garantija.
Nupirktas visas komplektas Blueprint: vienmasis smagratis, sankaba, diskatorius, guolis. Sumokėta 285EUR
Per ateinančias dienas viską sumontuosiu ir žiūrėsim kas bus.
Nuimtas smagratis atrodė ir veikė visai ok iš pirmo žvilgsnio, net galvojau kad geras, tik kad eiga masių per 6 dantukus. Nutariau keisti.
P.S. Toyota smagračiai Wagon/Salon nuo HB ir Sedan skiriasi pagal Toyota part number, bet pakaitinis vienmasis Blueprint visiems visų kartų (2001-2007) 1CD-FTV varikliams yra vienodas. Šiek tiek tai neramina.
Kiek pavyko rasti tendenciją skirtumo (90proc)- tai skirtingi smagračių kodai ėjo D4D 2.0 varikliams su interkūleriu ir be jo.
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Vasaris 13, 2015, 17:16:19 PM
Taip vandes pompos AISIN. Planavau tokia uz 30 euru pasiule tai ir minciu nebuvo neimti , kaina labai gera. Bet per anskti apsidziaugiau pasirodo nebuvo sandeliuose, tai pasiemiau kita, kas po jos eina, taip pat kiek pavyko suzinoti kaip ir prie Aisino lygiuojas, tai ta ir isidejau kas netoli orginalo. Plius garantija.
AISIN daug dalių kaip originalą tiekia Toyotai. Vandens pompa originalas (bet realiai AISIN) iš kokios Tokvilos skirsis nuo AISIN iš kokios Tekstaros tik dėžute :) .
Automobilių gamintojai juk tokių dalių patys negamina.
Bet grandines komplektas koks kitas gamintojas.
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Vasaris 18, 2015, 13:19:07 PM
Bet grandines komplektas koks kitas gamintojas.
Nežinau. Komplekto gali būti keli gamintojai, nes "komplektuojama"- grandinė, kreipiančios, įtempėjas, krumpliai.
Pvz diržų atveju įtempėjai gali būti INA gamybos (originalas atrodo ir gi INA), guoliai būna NSK. Perki komplektą SKF'o ar Gates- guoliai SKF dėžutėje, o ant pačio guolio parašyta NSK... žvakių dėžutė Toyota, o viduje Denso žvakės ir t.t. :)
Nes dabar ziurejau grandines komplekta, tai orginalus toyota grandines sliauziklis, nelabai pamenu bet ten is tos puses 80 euru tik viena dalis. Visas grandines komplektas grandine, sliauzikliai ir t,t viskas viename 112 Nors ta firma komplekto, buvo pamastymai kad tieke ir toyotai tik pigiau siulo
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Vasaris 18, 2015, 13:59:09 PM
Nes dabar ziurejau grandines komplekta, tai orginalus toyota grandines sliauziklis, nelabai pamenu bet ten is tos puses 80 euru tik viena dalis. Visas grandines komplektas grandine, sliauzikliai ir t,t viskas viename 112 Nors ta firma komplekto, buvo pamastymai kad tieke ir toyotai tik pigiau siulo
Norint sužinoti kas tikrasis galimas tiekėjas, jei nepažymėta, teks nemažai interneto perversti. Ar verta? Imk normalaus brando rinkinį ir būsi ramus. Sumokėsi kažkiek už vardą, bet geriau nei kiniški komplektai iš ebay.
Kad Toyotai skirta grandinė truktų, reikia žiauriai kankinti variklį, taip sugeba tik rusai :)
Grandines tai taip, bet jei ten luze kiti jos komponentai ar kazkas i gala, tai vistiek pigiau gaunasi komplekta imti, nei pirkineti viska atskirai.
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Vasaris 18, 2015, 14:30:59 PM
Grandines tai taip, bet jei ten luze kiti jos komponentai, tai vistiek pigiau gaunasi komplekta imti, nei pirkineti viska atskirai.
Jei lūžę ar matosi kiti defektai tai žinoma keisti.
O šiaip, kiekvieno grandinės komponento būklę ir išdilimo lygį galima įvertinti, išmatuoti ir nuspręsti ar verta keisti ar ne.
Pvz neverta keisti kreipiančiųjų jei išdilimo lygis 50proc. Jų dar pakaks gal 100tūkst km. Ir t.t.
Ne visada komplektas pigiau jei bandyti komplektuoti tų pačių gamintojų atskiromis dalimis. Būna visokių akcijų atrakcijų :)
Cia turi omeni kreipianciosios tai tuos sliuzikus, kuris itempe grandine stumdamas ja i viduri. Del to komplektu tai ausim viena isgirdau kad nieko gero, tik va ar pagal gamintoja ar isvis visi bendrai sudejus.
Kreipianciosios taip ir vadinasi,kad tik prilaiko grandine,o itempejas vadinasi taip todel,kad jis pastoviai laiko itempta grandine ir kuris stumia grandine i vidu.
Na trumpai aiskiai. Dekui
prieš savaitę pakeičiau plaukiojančią sankabą į vienmasę savo automobiliukui RAV 4. Kolkas nesiskundžiu
Pasikeičiau pats į pilną komplektą Blueprint- smagratis, sankaba, diskatorius, guolis.
Pokyčių, iš esmės nėra, eilinis žmogus nepastebėtų kokių nors skirtumų. Vienmasis smagratis yra ženkliai sunkesnis nei dvimasis, todėl užvedimo metu, jaučiasi, kad didesnės "masė" sukama, taip pat, atitinkamai, neženkliai lėtesnis apsukų rinkimąs ant laisvų. Bet kaip sakiau, eilinis nepastebėtų.
Blueprint komplekto kokybei duočiau 8 balus. Esminis "nekokybiškumas"- kad diskatoriaus skylės ir smagračio špilkos šiek tiek nesutapo, teko plaktuku pastuksenti gana stipriai, kad užmauti.
As ir pasikeiciau I blueprint avensis 2003 dyzelis vaziuoja be problemu
Citata iš: zycha Įrašytas Vasaris 10, 2015, 12:50:34 PM
patikslinimas- Smagresta Alytuje jau restauruoja ir Toyotos smagračius. Kaina apie 190EUR
Ne visus restauruoja. Mano buvo negalima d4d 2001 2.0
Citata iš: zycha Įrašytas Kovas 02, 2015, 08:40:56 AM
Pasikeičiau pats į pilną komplektą Blueprint- Esminis "nekokybiškumas"- kad diskatoriaus skylės ir smagračio špilkos šiek tiek nesutapo, teko plaktuku pastuksenti gana stipriai, kad užmauti.
Vat nuo to neatitikimo kai kam ir galimos vibracijos.
Taigi nuo stuksenimo plaktuku gali ir isibalansuoti, tada ir vibracijos
Ne nuo stuksenimo. Tiesiog diskatorius ant smagračio turi užsidėti tiksliai į centrą. Jei biškelį pasislenka į šoną jau nuo to gali susidaryti vibracija. Neišbalansuok padangos ir pajusi- kuo greočiau suksis ,tuo labiau vibruos. Tam ir yra centruojamos tokios dalys
Buciau vezes atgal ta komplekta.Turi tiksliai sueit smagratis su diskatorium
netikslumą vertinau kaip leistinose ribose. OEM diskatorius ir gi nusiiminėjo ir užsidėjinėjo per jėgą, bet mažesnę.
Nesamone kazkokia,ne karto neteko kazko kalt keiciant sankaba
Pasikeiciau ir aš neseniai rav4 i blueprint; jo pliusai : pigumas; minusai: kaip ir visu matyt tokio tipo neplaukiojanciu sankabu, t y pradedant vaziuoti pirmu ar arbuliniu bėgiu ir atleidziant sankaba truputi kazkas prasisuka; prabuksuoja sankaba ir sudreba; be to kai pilnai įspaudi sankaba iki galo pries perjungiant begi ,,musimas" vibracijos jaučiamas i koja; daugiau kaip ir viskas, vaziuoti galima :)
pravaziavau apie 40.t. su vienmasiu,dejau is benzininio verso ,yra truputi laisvumas kai uzdedi smagrati ant alkuninio,kartais jauciasi vibracija ant laisvu apsuku,kame yra pliusai,ir verta deti vienmasi,jei ruosies vaziuoti eile metu,turi kabli ir temsi priekaba ar nameli,
Citata iš: ginciavas Įrašytas Sausis 24, 2015, 20:06:10 PM
Sveiki, kiek teko skaityti apie vienmasį smagratį, tai vieniem vibracija būdavo iš kart po keitimo, kiti visai nejaučia jokio pasikeitimo. Būtu įdomu sužinot iš tų kas važinėja jau kokius metus. Nes kiek klausdavau servisuose, tai meistrai kraipydavo galvas ir sakė kad visi vienmasio smagračio "malonumai" išlenda po kokio pusmečio. Tai sumalti pusašiai, lūžtantis alkūniniai, vibracijos ir t.t.
Pries metus pasikeiciau tayota rav4 sankaba i Blueprint vienmase <Darbus atliko olmio autoservise.Isvaziavus jautesi drebejimai i pedala,kurie pradingo po 7 men,vaziavimo kokybe tragiska.Automobilis nors ir su naujais purkstukais bei akumu kuriasi ziema sunkiai,ta griozda sunku pasukti,visada lydi vibracijos ,penkta pavara ijungti reikia ne maziau 90 km greicio kitaip vibruoja,su plaukiojancia gali vaziuoti ir 70kmgreiciu.nezinau ar cia galejo meistrai ka sugadinti,juk jie uzmove ka daviau ir tiek.
Citata iš: Darius22 Įrašytas Sausis 24, 2017, 19:12:19 PM
Pries metus pasikeiciau tayota rav4 sankaba i Blueprint vienmase <Darbus atliko olmio autoservise.Isvaziavus jautesi drebejimai i pedala,kurie pradingo po 7 men,vaziavimo kokybe tragiska.Automobilis nors ir su naujais purkstukais bei akumu kuriasi ziema sunkiai,ta griozda sunku pasukti,visada lydi vibracijos ,penkta pavara ijungti reikia ne maziau 90 km greicio kitaip vibruoja,su plaukiojancia gali vaziuoti ir 70kmgreiciu.nezinau ar cia galejo meistrai ka sugadinti,juk jie uzmove ka daviau ir tiek.
Vat as kai smagrati keiciau sau tai irgi konsultavausi su servisu vienu. Ta pati sake, kad bus 50/50. Vienam avensiui sake buvo ideje vienmasi, nes klientas pageidavo. Isvaziavo ir parvaziavo su klausimais is kur tokia vibracija masinoj.
Rekomenduoju kam reikia dvimasio smagracio ebay pradzioj paieskot, palaukti akciju. As nupirkau per pus pigiau negu musu LT pardese (turint omeny, kad neturiu jokiu nuolaidu niekur).
Citata iš: Darius22 Įrašytas Sausis 24, 2017, 19:12:19 PM
Pries metus pasikeiciau tayota rav4 sankaba i Blueprint vienmase <Darbus atliko olmio autoservise.Isvaziavus jautesi drebejimai i pedala,kurie pradingo po 7 men,vaziavimo kokybe tragiska.Automobilis nors ir su naujais purkstukais bei akumu kuriasi ziema sunkiai,ta griozda sunku pasukti,visada lydi vibracijos ,penkta pavara ijungti reikia ne maziau 90 km greicio kitaip vibruoja,su plaukiojancia gali vaziuoti ir 70kmgreiciu.nezinau ar cia galejo meistrai ka sugadinti,juk jie uzmove ka daviau ir tiek.
Mesk lauk tą vienmasį, jie nebent čipintam auto ar kokiam bombintam kur dzin komfortas ir tik galia ir dinamika aktualu... dvimasiai tam ir sukurti, kad gesinti vibracijas.
Citata iš: Darius22 Įrašytas Sausis 24, 2017, 19:12:19 PM
Pries metus pasikeiciau tayota rav4 sankaba i Blueprint vienmase <Darbus atliko olmio autoservise.Isvaziavus jautesi drebejimai i pedala,kurie pradingo po 7 men,vaziavimo kokybe tragiska.Automobilis nors ir su naujais purkstukais bei akumu kuriasi ziema sunkiai,ta griozda sunku pasukti,visada lydi vibracijos ,penkta pavara ijungti reikia ne maziau 90 km greicio kitaip vibruoja,su plaukiojancia gali vaziuoti ir 70kmgreiciu.nezinau ar cia galejo meistrai ka sugadinti,juk jie uzmove ka daviau ir tiek.
Turiu avensį verso 2,0 D4d kaip žinia, šitoms mašinoms buvo gamykliškai dedami vienamsiai smagračiai nors kitiems modeliams su tuo pačiu varikliu dėjo dvimasius smagračius. Kažkaip Jokių vibracijų, jokio diskomforto nejaučiu. Taip kad sakyčiau arba sankabos komplektas blogas pakliuvo, arba meistrai kažką ne to pridirbo, ar nedadarė.
Citata iš: Awriuxx Įrašytas Sausis 24, 2017, 21:56:27 PM
Turiu avensį verso 2,0 D4d kaip žinia, šitoms mašinoms buvo gamykliškai dedami vienamsiai smagračiai nors kitiems modeliams su tuo pačiu varikliu dėjo dvimasius smagračius. Kažkaip Jokių vibracijų, jokio diskomforto nejaučiu. Taip kad sakyčiau arba sankabos komplektas blogas pakliuvo, arba meistrai kažką ne to pridirbo, ar nedadarė.
O kaip pagrindinis diržas ir generatoriaus? Skyriasi nuo kitų modelių? Ten būna pilna įtempėjų, demferių, kad gesinti vibracijas. Kažkas juk turi tą darbą daryti. Plius kiek kw? Gal tavo silpniausias variklis?
Citata iš: slashas Įrašytas Sausis 24, 2017, 22:21:12 PM
O kaip pagrindinis diržas ir generatoriaus? Skyriasi nuo kitų modelių? Ten būna pilna įtempėjų, demferių, kad gesinti vibracijas. Kažkas juk turi tą darbą daryti. Plius kiek kw? Gal tavo silpniausias variklis?
Nieko papildomai nei kitiems modeliams nėra. Eina tie patys diržai ir įtempėjai kaip kitiems modeliams. Kažin ar be sankabos komplekto yra daugiau skirtumų. Nežinau koks pas tą žmogų variklis, mano 85 kw. Pasiskaitinėjau, kaip čia žmonės su kuvaldos pagalba smagračius deda, nes skylės netinka, tai nieko nuostabaus, kad po to vibruoja.
Citata iš: Awriuxx Įrašytas Sausis 25, 2017, 07:00:52 AM
Nieko papildomai nei kitiems modeliams nėra. Eina tie patys diržai ir įtempėjai kaip kitiems modeliams. Kažin ar be sankabos komplekto yra daugiau skirtumų. Nežinau koks pas tą žmogų variklis, mano 85 kw. Pasiskaitinėjau, kaip čia žmonės su kuvaldos pagalba smagračius deda, nes skylės netinka, tai nieko nuostabaus, kad po to vibruoja.
Na tai tau tavo kw atsakė klausimą, kodėl pas tave vienmasė. Įdėk į kokį dcat ar savo pasičipuok ir pradėsi jausti vibracijas, kažkas juk turi jas gesinti, tavo atveju variklio pagalvės ir transmisija, o su vienamasė galingesni dyzeliai ir išmala pagalves, greičių dėžę ir t.t. Yra lietuviška patarlė, skūpas moka du kartus...
Aš keičiau Corolla 2.0L 85kW, ji eina su dvimasiu smagračiu. Jokių problemų.
Citata iš: slashas Įrašytas Sausis 25, 2017, 07:28:29 AM
Na tai tau tavo kw atsakė klausimą, kodėl pas tave vienmasė. Įdėk į kokį dcat ar savo pasičipuok ir pradėsi jausti vibracijas, kažkas juk turi jas gesinti, tavo atveju variklio pagalvės ir transmisija, o su vienamasė galingesni dyzeliai ir išmala pagalves, greičių dėžę ir t.t. Yra lietuviška patarlė, skūpas moka du kartus...
O kodėl tos pačios galios, tiems patiems varikliams, tik kitiems modeliams buvo dedami dvimasiai ?
Tarp kitko, D4D 2.0L dvimasiai smagračia jau yra restauruojami, o sugedę superkami remontininkų. Dar galima šiek tiek euriuku gauti.
Citata iš: Awriuxx Įrašytas Sausis 25, 2017, 09:31:49 AM
O kodėl tos pačios galios, tiems patiems varikliams, tik kitiems modeliams buvo dedami dvimasiai ?
Čia ne manęs klausti reiktų, o gamintojų ir inžinierių.
Citata iš: zycha Įrašytas Sausis 25, 2017, 10:47:39 AM
Tarp kitko, D4D 2.0L dvimasiai smagračia jau yra restauruojami, o sugedę superkami remontininkų. Dar galima šiek tiek euriuku gauti.
O kiek daugmaz galima gauti tu euriuku, savo kaip tik komplekta pakeiciau. tai atliko senasis.
Citata iš: slashas Įrašytas Sausis 24, 2017, 22:21:12 PM
O kaip pagrindinis diržas ir generatoriaus? Skyriasi nuo kitų modelių? Ten būna pilna įtempėjų, demferių, kad gesinti vibracijas. Kažkas juk turi tą darbą daryti. Plius kiek kw? Gal tavo silpniausias variklis?
As savo rav4 pakeiciau vienmase is ebay pigia,visi sako kad nekokybiska,pakeiciau i Blueprint 1300lt,jokio skirtumo tar pigios ir sitos,vel sako gal blogai sucentruota,zmones nedekit tu nesamoniu kurios nepriklauso tam auto,mokesite paskui dvigubai.
Nezinau, 2 m. su blueprint vazineju, kolkas jokiu prolemu.
parasykit kas i rav4 isidejot vienmase ir viskas gerai,rav4 varoma dviem tiltais,apkrova didesne tam paciam varikliui negu avensis,gal cia vibraciju problema.
Citata iš: Darius22 Įrašytas Sausis 25, 2017, 15:47:34 PM
parasykit kas i rav4 isidejot vienmase ir viskas gerai,rav4 varoma dviem tiltais,apkrova didesne tam paciam varikliui negu avensis,gal cia vibraciju problema.
Čia gal labiau apkrova transmisijai, bet esmė ta pati, kažkas turi vibraciją sugerti, jei ne, paskutinis taškas kėbulas ;)
Citata iš: Tiutis Įrašytas Rugsėjis 16, 2013, 09:56:31 AM
Gal kam teko pasikeisti i vienmase BLUEPRINT sankaba? Pardavejai itikineja kad siu sankabu parduoda gan daug ir zmones lieka patenkinti p.s nejaucia jokios vibracijos jokiu pasaliniu garsu jokio kitimo po sankabos perdarymo butent BLUEPRINT gamybos... Kaina komplekto per Tekstara 1377LT, o siaip per dylerius 1300LT.
gal nori is manes ja isigyti,dar garantija nesibaige jau ruosiu lupti lauk.
Prie atsakant reiktų pasižiūrėti kada parašytas pranešimas. Praėjo nei daug, nei mažai - 3,5 metų :-D
Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt
atsiprasau ,as naujokas s forume,dabar zinosiu ,kad reikia paziureti i data.