sveiki yra problemele,po dvieju menesiu uzkures avensi sokineja nezymiai apsukos,lyg kaip ir butu per zemos apsukos,nes jauciasi sioke tokia vibacija viduje,kas galetu buti?
mano auto ir nesenai pradejo netolygiai variklis dirbti. pastebejau kad kartais atsiranda garsas prie dirzo. turiu itarima (nesu profas) kad koks dirzo itempimo guolis byra.
na generatoriaus dirzas ir apsukos neturi nieko bendro (gali buti itempejo guolis pasidevejas bet cia tik del garso). 2,2 pagr .grandine . Nusipirkit purkstuku plovikli ir vadovaujantis gamintojo intrukcija pabandykit panaudot jei nepades reikia ieskot mechaniniu gedimu.
Prie tusciu sukiu visos toyotos diesel vibruoja (cia ne gedimas cia gyvenimo budas turint toyota)
Sveiki. Siandien Mototoja perrase nauja softa patikrino purkstukus ir tp. Viskas puikiai veikia. Kai variklis saltas uzsiveda ir iskart uzgesta. Normaliai uzsiveda tik is kokio 2-3 karto. Beja kai variklis saltas dirba labai graziai. Kai siltas dirba netolygiai. Truputi sokineja apsukos. Zvakes tikrino laido pagalba neisukinejant. Variklis 2.2 110kw.DPF nera. Pagelbekit.
O csv voztuvo netikrino?
As norejau kad patikrintu bet sake jeigu csv butu blogas tai variklis visada dirbtu netolygiai. As jau nezinau ka daryt. Rytoj pakeisiu kuro filtra ir patikrinsiu zvakes prijungiant prie akumo. Draugai kokie gali but dar gedimai?
Mano nuomone bus csv voztuvas.
Kuro filtra gali pakeist, o zvakes cia nieko detos, lauke dar geras pliusas.
Atrodo kad stovi du voztuvai. O kokios mazdaug kainos detaliu?
Kazkur apie 200 eur. Pradziai pabandyk ji praplaut. Forume yra nemazai apie juos kalbeta.
Dekui uz atsakymus.
Citata iš: aleks Įrašytas Lapkritis 18, 2015, 06:57:09 AM
Atrodo kad stovi du voztuvai. O kokios mazdaug kainos detaliu?
Pas tavo automobilį stove tik vienas vožtuvas..
Bandysiu praplaut. Jeigu nepades teks pirkt nauja. Kai dare diagnostika tai parode kad su kuru padavimu viskas gerai.
Turėjau ir aš 2,2 d4d 110 kw. Šaltas dirbdavo idealiai, karštas pakalendavo ir darbas buvo netolygus. Kalti buvo purkštukai. Visų kompensacijos buvo arti 3,0. Pakeitus juos, bėdos dingo.
Purkstukus tikrino sake kad visi geri. O kaip patikrinti csv voztuva?
Citata iš: aleks Įrašytas Lapkritis 18, 2015, 09:57:47 AM
Purkstukus tikrino sake kad visi geri. O kaip patikrinti csv voztuva?
Jungia kompą ir važiuojant žiūri, kaip kinta slėgis.
Salta uzsiveda ir iskarto uzgesta arba uzsiveda is 2-3 karto. Saltas variklis dirba graziai. Siltas dirba netolygiai ir apsukos sokineja. Ka tik grizau is serviso. Su csv voztuvu viskas gerai. Sako kad purkstukams ateina galas.
Tai sake kad purkstukai geri nieko nesuprantu...
Kad purkstukai geri sake mototoja. Netoli namu yra servisas. Palikau daryt suvedima. Serviso priemejas pasiklause variklio darbo ir pasake kad purkstukai kalti.
Citata iš: aleks Įrašytas Lapkritis 18, 2015, 13:01:43 PM
Kad purkstukai geri sake mototoja. Netoli namu yra servisas. Palikau daryt suvedima. Serviso priemejas pasiklause variklio darbo ir pasake kad purkstukai kalti.
Tik is pasiklausymo taip pasake?
Jo. Nezinau jau ka ir daryt. Nesinori lupt purkstuku.
Susirask, kas NORMALIAI padarytu diagnostika, o tada jau spresi problemas.
O kokie turetu buti purkstuku parodymai, kad galima butu sakyt kad reikia keist.
Citata iš: aleks Įrašytas Lapkritis 18, 2015, 13:11:32 PM
Jo. Nezinau jau ka ir daryt. Nesinori lupt purkstuku.
Bėk toliau nuo tokio serviso, kuris sugeba iš klausos nustatyti, kad purkštuvai blogi.
Citata iš: aleks Įrašytas Lapkritis 18, 2015, 13:17:16 PM
O kokie turetu buti purkstuku parodymai, kad galima butu sakyt kad reikia keist.
Jeigu su kompu, tai kompensacija turetu buti nuo +3 iki -3.
Citata iš: katana7 Įrašytas Lapkritis 18, 2015, 13:18:08 PM
Bėk toliau nuo tokio serviso, kuris sugeba iš klausos nustatyti, kad purkštuvai blogi.
Na nesakyk. Gal ten Kostia dirba is "Moterys meluoja geriau" :D
Aciu labai visiems uz atsakymus. Pranesiu kaip viskas baigesi.
nenoriu cia painiot jusu, bet papasakosiu savo istorija: pries variklio galvos remonta pas mane irgi jauciamas apsuku sokinejimas esant siltam varikliui, ir kompresija prasta buvo galia zymiai sumazejusi. Zodziu reikejo variklio galvai pakeist voztuvus nes buvo blogi, paskui galvojau purkstukus tegu patikrina ir praplauna ir ties sitoj vietoj atsirado problema kad negali iki galo praplaut ar patikrint purkstuku nes sako kad toliau tiesiog nebedaro aparatas ir nustate kad purkstukai blogi ir reikia remontuoti (Bosh) tai tam meistreliui sakiau kad variklis nesokineja vaziuoja nesitampo tik jauciamas pulsavimas, tai sake ka nori ta ir daryk. as nenorejau daug pinigu isleist purkstukams tai ir sudejau atgal "blogus" purkstukus. Na ir galiausiai sutvarkes varikli, aisku Egr voztuva uzaklinau ir akurat pulsavimas pradingo... :-) gal kazka atsitiktinai kitka valiau ir padejo :D ir auto galia sugrizo :)
O tai koks cia auto su bohs purkstukais ir egr, paprastai uzaklintu?
Citata iš: ginciavas Įrašytas Lapkritis 18, 2015, 15:04:07 PM
O tai koks cia auto su bohs purkstukais ir egr, paprastai uzaklintu?
1,4 d4d.
Aisku, nes tema Avensis 2.2 D-4D.
cia apie yari pasakojau :) gal avensio problema bus egr voztuvas ir gal pagal egr reguliuojasi laisvu apsuku voztuvas durniuoja :) cia tik spejimas
Trauka tikrai gera pas mane. Nemeta jokiu dumo isvis. O Egr neziurejau.
Uzsikisusiam egr voztuvui, budingas juodas dumas. Jei sugestu elektine dalis uzsidegtu chekas.
tikiuosi, apsukos šokinėja neįjungus kodyškės. Viskas čia būrimas iš tirščių, reikia kompą jungti, kad būtų bent keli spėjimai atmesti. Bet.
Aš tai statau už EGR, jį reikia išvalyti ir tik tada žiūrėti kitas problemas. tada dar apžiūrėčiau kartu, ar oro kur negaudo, pvz ar nesulaužyta žarna nuo filto į variklį (sako, keičiant užlaužia vamzdį ir jis gali įtrūkti). kad dūmą juodą mestų, egr turi būti labai užsikišęs.
ir tik tada daryčiau kitus žingnsnius-servisą aplankyčiau ir prašyčiau kompą prijungti. ir jei ten nieko, tada jau viską iš eilės daryčiau. nes gali būt temperatūros davilkils, tas minėtas csv, atbulinis kuro vožtuvas, kampo daviklis, ir taip toliau. užtat su kompu dirbantis turi nusimanyti, kad mažiau klausimų būtų.
kaip žmogus, keitęs purkštukus, galiu pasakyti, kad iš garso nepasakytum, ar jie sugedę. ir iš kvapo išmetamųjų nepasakytum. ir netgi nepasakytum, kad labai kažkas blogai arba kitaip, jei ne degančios lemputės prieš akis. taip kad plauk egr, jei seniai keitei-keisk kuro, oro filtrą, tepalus pažiūrėk, aušinimo skysčio lygį (turbūt pamatavo, ar neina išmetamos dujos į jį, kai purkštukus žiūrėjot?), o tada žiūrim toliau.
Ginciavas prijunge kompa ir parode kad csv voztuvas mires. Dar vaziuojant mire generatorius.
Dar speju kad visa tai pas tave atsirado kai atveso orai.
Automobili turiu tik 8 dienas.
Po generatoriaus remonto filtro keitimo ir voztuvo valimo siltas variklis dirba taip pat. Reikes pirkt nauja voztuva.
Citata iš: aleks Įrašytas Lapkritis 19, 2015, 16:07:15 PM
Po generatoriaus remonto filtro keitimo ir voztuvo valimo siltas variklis dirba taip pat. Reikes pirkt nauja voztuva.
Autura praeitais metais siule uz 460 lt. voztuva
Nusipirkau uz 120e(Denso). Jeigu nepades tai grazinsiu atgal, jeigu aisku priims.
Citata iš: aleks Įrašytas Lapkritis 20, 2015, 10:45:28 AM
Nusipirkau uz 120e(Denso). Jeigu nepades tai grazinsiu atgal, jeigu aisku priims.
Nepriims.
Citata iš: aleks Įrašytas Lapkritis 20, 2015, 10:45:28 AM
Nusipirkau uz 120e(Denso). Jeigu nepades tai grazinsiu atgal, jeigu aisku priims.
Pades. Sekmes :)
pas mane panasi beda su 2,2 d-cat motoru, ant laisvos eigos, pradeda sokineti apsukos, daznai ir uzgesta. sokinejant apsukoms nepriima gazo.
kur ir kaip ieskoti slegio reguliavimo voztuvo butent tokiam motorui? vieni uzsiprase ~170e, ne per daug?
pasijungiau dabar kompa, dirbant laisvom apsukom kuro slegis sokineja 20-42kPa ribose, kartais krenta iki 16kPa, uzgesta. pagal manuala laisvos eigoj turetu buti 20-40kPa ribose, dirbant 2500rpm - 40-80kPa.
panasu su SCV beda. reikia ieskoti ir keisti manau. nors dyzeliu servize siulo purkstukus tikrinti, neva su jais gali buti beda. arba tas voztuvas. komp diagnostika pries kelis men daryta, kompensacijos nedideles buvo, diagnostikas is klubo sake viskas normaliai, net per gerai.
Pas tave vienas voztuvas kaip ir pas mane. (pilkas). Jis stovi siurblio virsuje.
Siandien pasikeiciau voztuva tai siltas tikrai graziau dirba ir apsukos nesokineja(kolkas). Kaip kuriasi nezinau, bandysiu uzkurt kai variklis atsals.
https://m.youtube.com/watch?v=bGQs3GSwyx8
Va kai siandien uzsikuriau 05.00 ryto.
Citata iš: aleks Įrašytas Lapkritis 22, 2015, 06:43:35 AM
https://m.youtube.com/watch?v=bGQs3GSwyx8
Va kai siandien uzsikuriau 05.00 ryto.
Su uzvedimu viskas tvarkoj, o apsukos ant karsto daugiau neplaukioja?
Apsukos neplaukioja. Dirba graziai.
idomiai ir pas mane pradejo dirbti siandien, uzkuri tai viskas tvarkoj apie 900 rpm, po kokiu 10 sek. pakyla iki panasiai 1000 rpm, veiksma bandziau tiek siltam tiek saltam varikliui, tas pats, siaip daugiau ir nesokineja, taip ir laikosi, kiekviena karta uzkurus vel tas pats, gal kokiu patarimu butu?
Citata iš: lomonosovas Įrašytas Gruodis 13, 2015, 21:11:38 PM
kuriasi s pol oborota
na kazin ar comonrail kuriasi is pol aabarotov kaip senieji mechaniniai dyzeliai, cia gi prasuka kol davikliai sugaudo kad sukasi :)
Va dabar suprantu...ir manau kad pecius gal uzsuktas iki galo silumai? bent pas mane tai i sita reaguoja kai atvese orai :)