Sveiki,
Neseniai įsigijau 2006 corolla 1.6 vvti, viskas su auto lyg ir puiku, išskyrus tai, kad kuomet auto užvedu šaltą sūkiai palaikomi ties 1,5 tūkst. ir auto dirba be priekaištų, o kuomet variklis įšyla sūkiai nukrenta iki 0,5 tūkst. ir ties stabdžio pedalu ir vairu jaučiama nedidelė vibracija, vadinamas "rough idle" efektas. Kiek pats asmeniškai žinau varikliui apšylus sūkiai turi šiek tiek nukristi, bet nesu tikrai ar iki tokios ribos, taip pat kiek teko skaityti ši problema gali atsirasti dėl to, kad apsineša sklendė (air flow colector) arba oro srauto matuoklis. Kolkas dar nemėginau jų išvalyti (nors tai visai nesudėtinga), bet tuo pačiu norėjau išgirsti patyrusių toyota ekspertų išvadas ir kitas galimas problemos priežastis ir/ar sprendimo būdus :D
Manyčiau iki 500 tikrai neturėtų kristi. Pas mane ne toks modelis, bet vibracija irgi jaučiasi nukritus apsukoms, rodo apie 725, pagal manualą viskas gerai (750+-50).
Na pas mane nukrenta iki 500 rpm ir vibracija mano manymu šiek tiek per didelė, kaip ir minėjau išvaliau oro padavimo sklende, auto dirba kiek sklandžiau bet vis tiek įšilus varikliui apsukos nukrenta iki 500 rpm ir juntama vibracija.
Apsukos korolai turėtų būti apie 900, duomenis radau internete. Pagrindinė žemų apsukų priežastis-užsiteršia sklendė.
Keista, reiškiasi tikrai kažkodėl apsukos nukrenta per daug :think:. Oro padavimo sklendę 100%, kad tinkamai išvaliau (brolis patyręs automechanikas, pagal visas instrukcijas išvalė), klausimas lieka kodėl apsukos vis tiek per žemos. Žvakės ir uždegimo ritės irgi tvarkoje, kiek žiūrejau. Oro srauto matuoklis? kiti variantai?
Apsukos turi buti 700-800 rpm.Kai pas mane prasideda apsuku kritinejimas isvalau MAFą ir droselio sklende.Viskas pasidaro OK.
Vat būtent dėl MAF'o aš ir dvejojau ar kišti prie jo nagus, prisiklausiau visokių gandų, kad reikia atsargiai su normaliais valikliais valyti, nes kitaip galima netyčia sudrožti daviklį (tipo carb cleaneris suardo metalo struktūra, todėl reikia naudoti tik izopropilo pagrindo valiklį) ir neliečiau jo. Manau visgi prisireiks surizikuoti ir su Wurth firmos oro sklendžių valikliu išvalyti. Dėkui už patarimą (y)
Citata iš: Corolla06 Įrašytas Lapkritis 21, 2013, 13:23:43 PM
Vat būtent dėl MAF'o aš ir dvejojau ar kišti prie jo nagus, prisiklausiau visokių gandų, kad reikia atsargiai su normaliais valikliais valyti, nes kitaip galima netyčia sudrožti daviklį (tipo carb cleaneris suardo metalo struktūra, todėl reikia naudoti tik izopropilo pagrindo valiklį) ir neliečiau jo. Manau visgi prisireiks surizikuoti ir su Wurth firmos oro sklendžių valikliu išvalyti. Dėkui už patarimą (y)
Yra specialus MAF skirtas valyti valiklis.
Sveiki,
Nekuriant naujos temos paklausiu čia. Savaitgalį keičiau vairuotojo pusės žibinto lemputę. Kad prieičiau prie lemputės, buvau išėmęs akumuliatorių. Po lemputės keitimo pašilus varikliui apsukos krenta iki 400-500 (prieš tai buvo apie 700) ir vibruoja variklis.
Jokių laidų neatjunginėjau, nieko neturėjau užkliūdyti. Gal patarsit kur problemos pradėt ieškoti? Bandžiau su laidu pasijungti, tai jokių klaidų nerodo.
Buvai atjunges akuma. Ziurek mases laida prie kebulo, kur prisuktas. Isimk akuma ir gerai perziurek. 99,9% mases laidas.
Ko gero itruko,nuluzo ar nusimove kokia nors vakumo slangute apie isiurbimo kolektoriu.Turetu girdetis snypstimas dirbant varikliui arba papurksk eterio uzkurimui is balionelio ant kolektoriaus.Jeigu kazkur papurskus uzsigazuos,pro ten siurbia ora.
Po keturių dienų važinėjimo apsukos pačios susitvarkė :)
Mazdai 2.0 benzinas 107kw po akumo atjungimo pulsuoja laisvom apsukom pirmas 10-15 minutes protarpiais. Po to "susitvarko" pati masina, techniskai nezinau kaip paaiskinti, girdejau ir kitiems modeliams tas pats buna. Akumo neatjungiant, problema nesikartoja.
Elektronika nemegsta ytampos sviravimu.Kartais ir pas mane darbe nuo perdidelio ytampos sviravimo nusimusa programos irengimai pradeda durniuot nesamones rodo,isjungi is tinklo po kokiu 10 sekundziu ijungi ir viskas susitvarko.Todel ir Toyotoi raso kad negalima nuo akumuliatoriaus prikurt nes gali elektronika saibom nueit.Reikia stengtis kuo reciau atjunginet akumuliatoriu jeigu nera butinybes.Mano sunus buvo Vokietijoi komandiruotei pries 7 metus atveze laidus su blokeliu prideginet nuo salono prikurkes i kita auto prikurke.As be reikalo del smulkmenu neatjungineju akumo.Pajungus akumuliatoriu reikia kad automobilis padirbtu 5minutes,kad susiderintu kompiuteris.