sveiki turiu tokia beda, pries puse metu nusipirkau toyota corola verso 2006m. d4d 2.2dyzelis 100 kilovatu, sugedo purkstukas pats meginau pakejst ir pamirsau dasukt salerkos atbratke, tada pilnas variklis pribego salerkos ir nuejo rasnosasn, bet uzgesinau tada nutempiau mejstruj, rejkejo vel taisyt purkstukus... pakejte tepala ir dabar po visu situ taisymu toks dalykas kai gaza spaudziu variklis dirba tylei, bet kai laikau tolygei vaziuodamas toks jausmas kad kompensatorej kaltu , bet kai masina uzvesta stovi variklis gerai dirba, gal kaskokiu minciu turi kas per garsas? diagnostika dariau nieko nerado, ir toks jausmas kad kuro nemazai pasiima kompas rodo vidurki apie 5, bet releij yra 7-8
sanaudos yra geros, maziau 7 net negalvok, kad ims mieste, trasoj taip, bet mieste 8-8,5L yra normalu :)
Kai purktuka pakeitei, su kompu ji uzprogramavai?
as jo nekejciau manjuos firmoj pataise ir atgal sudejo
jeigu tvarkei senus tai tu nesistebek, kad kalena, taip ir bus.
Kokia situacija dabar - nezinau. Bet anksciau DENSO purkstukai buvo nerestauruojami, nes DENSO neteikia atsarginiu daliu.
Citata iš: kempeisas Įrašytas Gruodis 05, 2013, 00:22:02 AM
as jo nekejciau manjuos firmoj pataise ir atgal sudejo
o kaip juos taise? restauravo? jei restauravo tai susitaikyk su kalenimu nes nebepririsi ju.
man juos jai neklystu verkus firmoj taise. o jai nebus blogiau jai jie kalena kazkaip? bet kaip paspaudi gaza tada variklis tyliai veikia
ne verkus, o vikrus tikriausiai firma turetu vadintis :)
taip teisingai :) pries visus taisimus tai ligtais nebuvo man to garso o dabar atsirades yra
na jie buria ten , taikydami kazkokias kitas dalis denso purkstukam , daro kazka panasaus i gera purkstuka :) bet kaina gaunas brangiau arba panasiai nei nusipirkus normalu orginalu tik deveta ...... nevertas demesio reiklas.
Na as irgi supratau, kad net uzdejus naujas dalis, purkstuka vistiek reikia kalibruoti ir priskirti jam nauja adaptacijos koda.
dar toks keistas pastebejimas vakar vaziavau i vilniu man apytikslej 110 kilometru vaziuot. kompas rodekadgaliu nuvaziuot 346 km o kai buvau vilniuj liko tik 125km greijtis buvo visa kelia apie 90
Kompas Toyotose blogai skaicioja likuti. Likutis skaiciojamas tik 1 karta, uzpylus kura. Kitose masinose likutis pastoviai perkaiciojamas kas 300m kelio
ir apskritai sanaudas rodo mažiau nei realios..ir gan nemazai.. (!?)
Taip jau yra nieko nepadarysi :)
Skaitiklį, kiek km nuvažiuosi su likusiu kuru (Range) tikslinga patikslinti t.y numesti į 0 (nulį, su displėjaus mygtuku). Automobilis turi stovėti horizontaliai ,režimas IG-ON arba dirbantis variklis. Perskaičiavimas užtrunka ~13 sekundžių.
Citata iš: Juonis Įrašytas Gruodis 09, 2013, 21:10:14 PM
Skaitiklį, kiek km nuvažiuosi su likusiu kuru (Range) tikslinga patikslinti t.y numesti į 0 (nulį, su displėjaus mygtuku). Automobilis turi stovėti horizontaliai ,režimas IG-ON arba dirbantis variklis. Perskaičiavimas užtrunka ~13 sekundžių.
Kaip supratau paspaudi mygtuka ir palaikai ~13s?
Galima ir vaziuodamam numesti. Nustatai Range ir keleta sekundziu palaikai mygtuka display. Likutis nusimes ir persiskaicios. Seip jis ta turetu daryti pats pastoviai :)
Citata iš: Bemsas Įrašytas Gruodis 09, 2013, 22:49:16 PM
Galima ir vaziuodamam numesti. Nustatai Range ir keleta sekundziu palaikai mygtuka display. Likutis nusimes ir persiskaicios. Seip jis ta turetu daryti pats pastoviai :)
Reikes pabandyti. Turetu pati tai daryti, cia taip pat kaip as galvojau pries pirkdamas toyota, kad jos lb geros ir retai gendancios masinos, bet uzsiregistravus forume nuomone pasikeite toyota neikuom negeresne, nei opelis, ar vw tik detaliu kainos didesnes ir kuro sanaudos didesnes. :D
Kaip pastebejai - pagrinde visos bedos su dyzeliais. Paemus benzinini varinta ilgam pamirsi si foruma :)
Citata iš: naujas32 Įrašytas Gruodis 10, 2013, 08:10:59 AM
Reikes pabandyti. Turetu pati tai daryti, cia taip pat kaip as galvojau pries pirkdamas toyota, kad jos lb geros ir retai gendancios masinos, bet uzsiregistravus forume nuomone pasikeite toyota neikuom negeresne, nei opelis, ar vw tik detaliu kainos didesnes ir kuro sanaudos didesnes. :D
Va cia ir islenda "Lietuviska kaina". Niekas nenori moketi daugiau,negu yra nusistovejusi turgaus kaina. Realiai yra perkama masinos komplektacija ir isvaizda. O ,kad ji prabegusi dvigubai daugiau,tai niekas nesusimasto. Cia pries pora savaiciu TEVAS (ne mano.toks nickas) idejo nuoroda,kad parduoda toyota. Kazkas teisingai pasake-niekas tiek nemokes. Taip ir yra. Dar teks ja vokietijoj padrozti,kad "pasiektu LT kaina ir parvezti reanimacijai. Tada kazkas nupirks uz "gera kaina". Ir registruosis i foruma su savo problemom.
PS. Norint tureti gera daikta kartais verta permoketi didesne nei rinkos kaina.
Saulius SSS teisingai sneki, geriau permoketi uz tikrai gera auto negu sutaupyti ir po to remontuotis, as su savaja dabartine auto butent taip ir padariau, sumokejau uz rida, tikra istorija ir bukle, bet sumokejau apciuopiamai didesne kaina negu rinkos kaina tokiu paciu metu auto :)
Kaip ir Ralfas, mano vairuojamas automobilis rinkos vidurki virsijo apie 2000-2500 euru. Uztat galvos neskauda. Nesigiriu, bet patvirtinu, kad pigiu ir geru masinu kaip ir idealiu moteru - nebuna :) pries tai turetas Yaris, pirktas pagal rinkos kaina buvo problema.
o kokia ta rinkos kaina? kainos lb skiresi tu paciu metu 2-5k tu paciu metu. Geriau sakyti pati pigiausia varianta perka svarbu modelis ir komplektacija.
Pasakykit kolegos pirkote savo masiniukus dedesne nei rinkos kaina, ar per ta laika kaip turite tvarkete kanors rimtesnio?
Ir kiek permokejot rinkos kaina?
p.s. as pats taip pat daugiau mokejau uz 04m negu galejo nupirkti + dirzai, tepalai, ir t.t. gavosi facelift'o kaina. Nors zinaujau, kad masina buvo dauzyta.
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Gruodis 10, 2013, 10:30:49 AM
Kaip ir Ralfas, mano vairuojamas automobilis rinkos vidurki virsijo apie 2000-2500 euru. Uztat galvos neskauda. Nesigiriu, bet patvirtinu, kad pigiu ir geru masinu kaip ir idealiu moteru - nebuna :) pries tai turetas Yaris, pirktas pagal rinkos kaina buvo problema.
gal pats vareisi is uzsienio?
As parsivariau is belgijos toyota centro su smulkiu dauzimu ( isdauzta buvo vairuotojo puses lempa, skiles bamperis, uzlenktas kapoto kampas ir sparnas palankstytas), rida kai atsivariau buvo 47234km, uz netvarkyta sumokejau 25000lt, su tvarkymu gavosi 28000lt, bet nieko nelyginau viska keiciau naujom originaliom dalim. Per daugiau negu metus du kartus pasikeiciau tepalus ir kol kas cia visi darbai, neuzilgo reiks priekines kaladeles keistis, tfu tfu tfu, kad neprisineket :) Siaip tokiu metu verso kaina svyruoja apie 21000-23000lt :)
Pirkau Avensį brangiau apie 4000 Lt, per du metus nieko nedariau, išskyrus techninį aptarnavimą.
Citata iš: naujas32 Įrašytas Gruodis 10, 2013, 10:50:38 AM
gal pats vareisi is uzsienio?
Pazistamas verciasi. Konkretus skelbimas is mobile.de jo darbuotojui paduotas ir tralas parveze per savaite.
Stabdziu diskai buvo rudimis apsinese, tai nutekino ir kaladeles priekines pakeite. Taip pat stabilizatoriu ivores pakeistos, kas irgi yra susidevinti detale. Keistos praejus 8 menesiams po vazinejimo po apsnigta Vilniu. Dar ratu suvedimas padarytas, kai tik atvaziavo i Lietuva. Nezinau ar tai laikoma remontu, greiciau jau prieziura. Lemputes perdegusias pakeiciau. Siandien ryte zmonai pries isvaziuojant masina uzvedziau, nuvaliau ir pamaciau, kad galinis gabaritas perdege. Ech, tos islaidos :-] Maniske nedauzta. Permoka jau paminejau pries tai :)
lb normalios kainos, na o as pasikeiciau akuma, ir 2 zvakes plius dar tie isvardinti bet maniskiai tik 1,5 men :D
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Gruodis 10, 2013, 10:08:07 AM
Va cia ir islenda "Lietuviska kaina". Niekas nenori moketi daugiau,negu yra nusistovejusi turgaus kaina. Realiai yra perkama masinos komplektacija ir isvaizda. O ,kad ji prabegusi dvigubai daugiau,tai niekas nesusimasto. Cia pries pora savaiciu TEVAS (ne mano.toks nickas) idejo nuoroda,kad parduoda toyota. Kazkas teisingai pasake-niekas tiek nemokes. Taip ir yra. Dar teks ja vokietijoj padrozti,kad "pasiektu LT kaina ir parvezti reanimacijai. Tada kazkas nupirks uz "gera kaina". Ir registruosis i foruma su savo problemom.
PS. Norint tureti gera daikta kartais verta permoketi didesne nei rinkos kaina.
Sitas automibilis, kuri pardavineju yra skirtas daugiau rinkos tyrimams Lietuvoje: moka uz gera masina jos verta kaina ar ne. Kas liecia amerikietiskas auto, (tyrimelis atliktas pernai) vienareksmiskai laimejo vakaru europa. Net is Lietuvos buvo skambuciu, nors Lt kaina tos pacios auto buvo 30% mazesne.
Naujas32, akumo keitimas cia ne remontas :)
Paverksiu ir aš. Pereitą vasarį paėmiau septintų corola verso su d4d. Rida tipo buvo 165. Nebuvau turėjęs dyzelio, tai kažkaip su baime. Šiandienai pramyniau 18 tūkst. Pakeistos priekinės kaladėlės, tepalai ir pilta saliara. Sąnaudos lyg tai normalios - tikrinau ir pagal kompą ir pagal pylimą ir ridą. Prieš porą savaičių atverčiau kapotą ir pamačiau tepalo ant generatoriaus. SOVLI diagnozavo, kad praleidžia per priekinį dangtelį. Ištraukė matarą, dar pakeitė įtartiną vandens pompą (kad kitą kartą nejamti matoro). Aišku kainavo neplonai. (h)
Suprantama,cia gi dyzelio eksplotacines islaidos,negi cia remontas :D Ir kokia pravaziuoto 1km savikaina dabar gavosi tiems 18 000km? Ar galetum grubiai primest?
Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 09, 2014, 21:43:09 PM
Suprantama,cia gi dyzelio eksplotacines islaidos,negi cia remontas :D Ir kokia pravaziuoto 1km savikaina dabar gavosi tiems 18 000km? Ar galetum grubiai primest?
nereikia cia vaziuoti. lygiai tas pats galioja ir didesniems benzininiams varikliams. kartais del kazkokios menkos detales irgi reikia iskelt varikli. taip,kad ir benzinas ar dujos staiga gali stipriai subrangti 1 km atzvilgiu.
Tikrai reciau varikli kelt reikia benzininiams.Ten aplink varikli dar yra kur rankas ikist,o dyzeliui jau vargiai.
Prieš tai važinėjau su Šaranu (benzas-dujos) . Ko gero dyzelis truputį brangiau. Matysis kaip bus toliau. Aišku važiavimo komfortas dabar geresnis(turiu raumeny 100 kw) :think:
Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 09, 2014, 22:17:51 PM
Tikrai reciau varikli kelt reikia benzininiams.Ten aplink varikli dar yra kur rankas ikist,o dyzeliui jau vargiai.
cia apie yariukus (ECHO) :-] ??? pas amerikonus tie varikliai senesni( bent seniau budavo) be TWIN ,be DOHC.uztai ir vietos daugiau lieka. o europiniai prifarshiruoti visko,kad net 93 masinai jau reikdavo nuardyti prieki ,kad iskelt varikli. cia tiesiog nuo modelio priklauso...as kazkada turejau rekorda 2.0 benza tai atsidares kapota atsisedau ant priek paneles ir pasilenkes sukau starteri. vacia tai masinos buvo...
Yariu jau DOHC varikliai,bet priejimas visur normalus,nereikia del menkniekio varikliu kelt .As kai Opel Manta turejau irgi taip pat remontuodavau :-)
Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 09, 2014, 22:46:31 PM
Yariu jau DOHC varikliai,bet priejimas visur normalus,nereikia del menkniekio varikliu kelt .As kai Opel Manta turejau irgi taip pat remontuodavau :-)
Dar prisimink Audi 100 silke 1.8 motoras :D Ten po kapotu galima antra bagazine padaryti :D