Sveiki, susidariau su problema 2004m 85kw d4d variklis ryjo tepalus ir nebuvo normalios traukos. Atlikus auto diagnostika pastebėjo, kad turbokompresorius pučia man 1,3 bar, daugiau jokių problemų neaptiko.
Turbokompresorius buvo nuimtas ir restauruotas(Išvalytas karteris, pakeistos purkšukų tarpinės, išpjautas katalizatorius supilti geri tepalai). Įdėjus restauruotą turbokompresorių trauką neženkliai pagerėjo, tačiau pravažiavus 1,5k km jis visiškai subyrejo dėl ''nepakankamo tepimo'', nors tikrinant tepalo slėgi jokių neatitikimų nepastebėta-jis atitinka turbo centro pateiktas tepalo slėgio reikšmes http://www.turbocentras.lt/patarimai-LT.html (http://www.turbocentras.lt/patarimai-LT.html) . Kompresorius dar katą buvo pilnai restauruotas, vėl idėjus ji ta pati situacija, trauka neatsirado tikrinant jo slėgis prie 4,5k apsukų būna max 1,4-1.5 bar. Turiu įtarima, kad jis vėl subyrės.
p.s isiurbimo kolektrorius išvalytas, o egr pašalintas.
Gal kas esat susidūrę su panašia problema ? Įtarių, kad jis yra nekokybiškai restauruotas
Koks turėtu būti normalus turbo slėgis prie max apsukų ?
Dėkui už jūsų nuomone bei naudingus patarimus
Vienas mano pazistamas buvo susidures su panasia problema(del turbinos subyrejimo).Jis isidejo kita turbina ir si netrukus subyrejo.Problema buvo uzkepes turbinos tepimo vamzdelis.
Dar vienas pastebejimas,kolega :pas tave masinoj stovi turbina,o ne turbokompresorius.Turbokompresoriai Toyotose nededami,juos naudoja kai kurie kiti gamintojai ;)
Dėkui už pastaba :)
Su tavo variantu sutikčiau, bet su originaliu( su kuriuo buvo pirktas automobilis pries 1,5m) buvo nuvažiuota ~30k ir jis nesubyrėjo, o tiesiog susidevėjo, sparnuotė judėjo į šonus. Todėl restauruoto kompresoriaus nelaikymas yra labai itartinas.
Priedo prieš uždedant turbina buvo pravalyta sistema su benzino srove, kaip reikalauja garantinės sąlygos. Dar buvo supilti tepalai, padirbo pusvalanduką variklis ir tepalai buvo pakeisti siekiant išvalyti sistemą.
Gal kas žinot koks turėtu būti turbinos slėgis prie max apsukų ?
Tai pas tave lenteleje aiskiai parasyta koks tepalo spaudimas turi buti siltam varikliui. Ka tavo spaudimas rodo ant 4.5tukst aps.turi buti tiek ant laisvu. Tai aisku,kad turbinai neuztenka tepimo ko pasekoje ji ir uzlinksta. Ziurek tepalo spaudima,kodel jis per zemas. Gal kalta tepalo pompa. Ar as cia ka ne taip supratau???
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Sausis 06, 2014, 10:54:11 AM
Tai pas tave lenteleje aiskiai parasyta koks tepalo spaudimas turi buti siltam varikliui. Ka tavo spaudimas rodo ant 4.5tukst aps.turi buti tiek ant laisvu. Tai aisku,kad turbinai neuztenka tepimo ko pasekoje ji ir uzlinksta. Ziurek tepalo spaudima,kodel jis per zemas. Gal kalta tepalo pompa. Ar as cia ka ne taip supratau???
zmogus raso, kad tepalo spaudimas tvarkoj "atitinka turbo centro pateiktas tepalo slėgio reikšmes http://www.turbocentras.lt/patarimai-LT.html (http://www.turbocentras.lt/patarimai-LT.html) "
Tepalo spaudimas normalus, tiek ant šalto tiek ant karšto, prie visų apsukų. Keista tai, kad nauja turbina prie max apsukų nesukelia mano manymu reikiamo spaudimo, max 1,5 bar teko matyti
Manau gali būti prastai restauruota arba ji negauna pakankamai tepimo, kas yra nelabai logiška, nes tepalo slėgis variklyje yra normalus.
Citata iš: Algiss Įrašytas Sausis 06, 2014, 11:06:05 AM
Tepalo spaudimas normalus, tiek ant šalto tiek ant karšto, prie visų apsukų. Keista tai, kad nauja turbina prie max apsukų nesukelia mano manymu reikiamo spaudimo, max 1,5 bar teko matyti
Manau gali būti prastai restauruota arba ji negauna pakankamai tepimo, kas yra nelabai logiška, nes tepalo slėgis variklyje yra normalus.
pabandyk patikrinti ka Venza sake del tu tepimo vamzdeliu
Gal ka ne taip daskaiciau. Bet pagrindine restauruotos turbinos uzlinkimo priezastis tai tepimo trukumas? Ir tas tepimo vamzdelis gerai pompuoja tepala? Jus matavot koks spaudimas eina per ta vamzdeli?
Servisas kuris montavo turbina turėjo matuoti ir teigė, kad matavo ir viskas buvo tvarkoje.
p.s pamiršau paminėti, kad tiek po 1 tiek po 2 turbinos keitimo atsirado turboduobė, nuo ~2,8k iki 4k apsukų smarkiai susilpnėja trauka, ko prieš tai nebuvo :/
Kazin ar jie matavo spaudima tepalo kuris ateina i turbina?Greiciausiai jie pamatavo variklio tepalo spaudima ir aplamai spaudimas ne prie ko jeigu vamzdelis pasikimses ir jo pralaidumas sumazejes,tad turbina gauna per maza tepalo slegi ir kieki.
Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 06, 2014, 13:11:46 PM
Kazin ar jie matavo spaudima tepalo kuris ateina i turbina?Greiciausiai jie pamatavo variklio tepalo spaudima ir aplamai spaudimas ne prie ko jeigu vamzdelis pasikimses ir jo pralaidumas sumazejes,tad turbina gauna per maza tepalo slegi ir kieki.
Gali būti, manau tokiu atveju servizas montavęs turbiną turėtu padengti patirtas išlaidas...
Šiandien važiuosiu, į servisą patikrinsim
Teoriskai jeigu prastas turbinos tepimas ji turetu strigti. Mano galva kol nedideles apsukos ji sukasi,sukelus pastringa(turboduobe),dar daugiau duodant apsuku prasuka per jega ir tokiu budu turbinos asele sudyla. Gal kazkas panasaus i tai....
Ir as taip manau.
Darbuotojas teigia, kad vamzdeliai prapūsti suspaustu oru, jokių krešulių ar šiukšlių juose neaptiko. Tepalai juda be jokių "kamščių". Nors jūsų variantas labai tikėtinas, bet galbūt problema slypi kur nors kitur :think:
Vakare važiuosiu pasikonsultuot į turbo centrą, pranešiu naujienas.
pagrindinis klausimas:koks tepalo spaudimas ateina is tepalo pompos i turbina?
kai bus sitas aisku tada galvosim toliau :think:
Turbo-centras maloniai pakonsultavo ir pasakė galimus variantus, greičiausiai turbina sugedo dėl to,kad po pirmojo remonto buvo prastai išvalyta sistema.
Pravažiavom su kompu, turbina pučia tik ~0,5bar, o turėtu pūsti gerokai daugiau. Taip pat automobilis tamposi, traukia netolygiai.
Variantai:
1. Užsikišęs duslintuvas
2. Blogai veikia turbinos valdymas
3. Blogai suremontuota turbina
Vėliau parašysiu kaip sekėsi rasti tikslia priežastį, dėkui už jūsų nuomones
Man irgi atroso, kad kazkas bus su tepalo padavimu i turbina. Turbina negali pati sugesti, jei yra tepalo slegis.
Cia yra turbinos tikrinimo procedura:
http://www.cgtotal.de/forum/INTAKE.pdf (http://www.cgtotal.de/forum/INTAKE.pdf)
Vakar buvau Turbo-centre, gavau išsamia konsultaciją:
Apžiūrėjo dalis, jų nuomone turbina užlinko dėl patekusių šiukšlių, o ne dėl nepakankamo tepimo. (prastai išvalyta sistema)
Pravažiavom su kompu, turbina pučia puse normos 0,5 bar ir automobilis labai prastai traukia, trauka trukčioja nuo ~2,7 iki ~4k.
Keli galimi variantai:
1. Prastai suremontuota turbina
2. Prastai veikia turbinos valdymas
3. Užsikišęs duslintuvas
Parašysiu kai išspręsiu šį galvos skausmą :) Bemsai- dėkui už info
Tu nori pasakyt,kad turbina uzlinko nuo siuksliu ismetimo sistemoj? :O Ar nuo siuksliu tepimo sistemoj?Jeigu tepimo sistemoj,tai reiskia ta pati,kad nuo nepakankamo tepimo,reiskia uzkistas tepimo kanalas.Uzsikisusi duslintuva nustatyt tikrai nera sunku,ta meistari galejo iskart padaryt,bet matyt vaidins sudetinga procedura ir stengsis is kliento uz "darba " nulupt :-)
Kitus du punktus,be abejo,reikia tikrint.
Ismetimo sistema turbinos atzvilgiu yra tik ismetimo kolektorius,nes kas UZ turbinos,tas jau jokios itakos turbinai nebeturi. Rasai pasikises duzlintuvas,bet juk net katalizatoriu ispjovet.
Tu gi rasei,kad isvale kolektorius. Tai is kur ten siuksles (suodziai?)?
Idomu darosi. Dar idomiau,kiek tas spektaklis kainuos...
Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 07, 2014, 08:23:44 AM
Tu nori pasakyt,kad turbina uzlinko nuo siuksliu ismetimo sistemoj? :O Ar nuo siuksliu tepimo sistemoj?Jeigu tepimo sistemoj,tai reiskia ta pati,kad nuo nepakankamo tepimo,reiskia uzkistas tepimo kanalas.Uzsikisusi duslintuva nustatyt tikrai nera sunku,ta meistari galejo iskart padaryt,bet matyt vaidins sudetinga procedura ir stengsis is kliento uz "darba " nulupt :-)
Kitus du punktus,be abejo,reikia tikrint.
Nuo šiukšlių tepimo sistemoj, kadangi purkštukų tarinės pakeistos, nežinau kaip ten gali patekti šiukšlių. Prieš tai pusantrų metu važinėta, o dabar staigiai pasireiškia dekompresijos požymiai- nelogiška.
Duslintuvas ir turbinos valdymas patikrinti- bėda ne juose.
Reiks nuiminėt turbina tikrinti ir pačia turbina ant stendo
Algi ,ar tu keitei ar nekeitei tarpines po purkstukais tas neturi jokios itakos tavo atveju. Per ta vieta siuksles nepraeina. Cia ne tas atvejis.
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Sausis 07, 2014, 11:26:22 AM
Algi ,ar tu keitei ar nekeitei tarpines po purkstukais tas neturi jokios itakos tavo atveju. Per ta vieta siuksles nepraeina. Cia ne tas atvejis.
Paskutinės nuotraukos http://www.turbocentras.lt/patarimai-LT.html (http://www.turbocentras.lt/patarimai-LT.html) kiek aš suprantu nesandarios tarpinės yra šių nuosėdų pasekmės. Ar klystu?
p.s katik atliktas pakartotinis tepalo slegio matavimas variklyje, jokių neatitikimų nerasta. Taip pat patikrintas cilindrų darbinis slėgis 22-24 bar.
Slėgis tikrintas įtarus, kad gali būti blogi žiedai. Atsukus tepalo dangtelį pro jį eina dūmai
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Sausis 07, 2014, 11:26:22 AM
Algi ,ar tu keitei ar nekeitei tarpines po purkstukais tas neturi jokios itakos tavo atveju. Per ta vieta siuksles nepraeina. Cia ne tas atvejis.
kaip tik pro sitas vietas ir praeina siuksles. kas 90k km keiciamos purkstuku tarpines pagal toyota.
Kas galit paaiskinti as kazko nesuprantu: esant netinkamoms tarpinems po purkstukais gaunasi dekompresija. pradeda pusti kompresija lauk. pradeda kauptis suodziai ant purkstuku sieneliu.leidziantis stumuokliui zemyn galima itraukti suodziu ir i turbina. cia viskas kaip ir aisku (cia taip suprantu???).bet nesuprantu,kaip tie suodziai (siukskes) gali atsirasti ant tepalo pompos paemejo sietelio??? nes paziurejus sita http://www.turbocentras.lt/patarimai-LT.html (http://www.turbocentras.lt/patarimai-LT.html) nuoroda apacioje prie d4d rasoma: ''TOYOTA D4D Rekomenduojam, nuimti karterį ir patikrinti tepalo paėmėjo tinklelį (nuotraukoje matyti aiškiai), jeigu užkimštas tai reiškia, kad reikia keisti po kuro purkštukais tarpiklius (šaibas). Nuotraukoje puikiai matyti 1-mo;3-čio ir 4-to cilindrų purkštuvų dekompresija.''
Suodzius ir visa sh is degimo kameros praleidzia pro purkstukus, kadangi purkstukai stovi po variklio galvute, visi purvai patenka i tepala, o su juo i karteri, turbina ir tt... Bent as taip suprantu.
Citata iš: Algiss Įrašytas Sausis 07, 2014, 21:56:36 PM
Suodzius ir visa sh is degimo kameros praleidzia pro purkstukus, kadangi purkstukai stovi po variklio galvute, visi purvai patenka i tepala, o su juo i karteri, turbina ir tt... Bent as taip suprantu.
Visiškai teisingai mastai.
Citata iš: Algiss Įrašytas Sausis 07, 2014, 21:56:36 PM
Suodzius ir visa sh is degimo kameros praleidzia pro purkstukus, kadangi purkstukai stovi po variklio galvute, visi purvai patenka i tepala, o su juo i karteri, turbina ir tt... Bent as taip suprantu.
o kodel purkstukai po galvute o ne galvuteje? ar ne purkstuko galas degimo kameroje? ar visi purvai patenka ne i ismetimo kolektoriu? kaip is ismetimo kolektoriaus patenka i tepala ?
tiesiog neteko susidurti su toyotu purkstukais. kas per ipatumai nei kitu auto? kad tarpines yra tai aisku, kad dekompresija imanoma-irgi aisku-visiems dyzeliams ir netgi benzams tai imanoma. bet prie ko "purvai patenka i tepala"?
Dabar pradedu galvot, kad galbūt servisas blogai idėjo tarpines. Keli požymiai dėl ko taip mastau.
1. Į tepalą pateko šiukšlių ko pasekoje užlinko turbina
2. Atidarius tepalo kamštelį pasipila būmai ir suodžių kvapas + teliuškuojas ten viskas, lyginau su analogiška toyota, pas ją viskas buvo gražiau.
Tačiau tai nelabai susiriša su netraukimų
Tai dekompresija jau automatiskai silpnina galia(kompresija vaiksto tuda siuda). Bet,kad rasei per kelis km uzlinko pirmoji turba. Jei variklis butu svarus ,tai per tiek laiko tikrai nesusidarytu tiek siuksliu,kad uzkist kazka. Kazkaip idomu cia.
O kad dumai ruksta tai cia ziedai susideveje.
O jus buvot nueme karteri? Kas ten dedasi ant variklio sieneliu. Gal ten priauge mauro?
Štai kaip atrodė karteris po pirmo tvarkymo.
Dėl rukimo ir dumijimo- nesutinku, prastos purkštukų tarpinės taip pat gali būti dūminimo priežastis, netaip greit tie žiedai susidėvi. Negaliu garantuoti rida tikra. bet speedikas rodo mašina nuvažiavus 260k, žiedų resursas manau yra kur kas didesnis :)
Bet per 1'5km tikrai negalejo tiek siuksliu susidaryti. cia dar atsokineja nuo variklio sieneliu priauge suodziai. seniau budavo variklio praplovimo skystis. 20 min pabirbini varikli ir pili lauk.
Čia foto daryta pirma kart nuėmus karterį. Antrą kartą karteris buvo švarus.
Pakolkas vienintelė priežastis- purštukų tarpinės, dėl kurių taip greit užlinko turbina.
Ankščiau nebuvo traukos(mažesnis slegis degimo kameroj) sutvarkius turbo padidėjo slėgis ko pasekoje išmetė daugiau š į tepalą.
Klausimas neduodantis ramybės: kodėl pakeistus turbina iškarto buvo jaučiama turbo duobė ? juk šiukšlės pateko per kelis šimtus km, o ne per pirmas 5min
Tik dabar pamaciau ,kad ne1,5km ,o 1500km. As vis galvojau,kad per 1,5 km tau uzlinko
Trauka atsirado išpjovus užsikimšusi katalizatorių, užlinkimo problema liko neaiški, reikės bandyt daryti variklio pratupimą ir ieškot dekompresijos šaltinio
Citata iš: Algiss Įrašytas Sausis 13, 2014, 10:44:59 AM
Trauka atsirado išpjovus užsikimšusi katalizatorių, užlinkimo problema liko neaiški, reikės bandyt daryti variklio pratupimą ir ieškot dekompresijos šaltinio
pala, otai tu nebuvai pradzioj rases ,kad ispjovet katalizatoriu???
2 katalizatoriai šitoj mašinoj stovi, dabar nėra abiejų :)
P.s gal galit rekomenduot koki rimtą variklių meistrą ?
Sveiki, kaip gerai, kad radau šią temą.
maniškė Toyota Avensis Verso 2003metų, 1995 cm³, Variklio galia 85 KW.
Švilpia turbina važiuojant.
Nuvažiavau į Turbo centrą Savanorių pr. - nieko konkretaus nepasakė, tik kainą nerealią.
Patarkite, ką daryti, nuo ko pradėti? Diagnostika, patikimi meistrai, Vilniuje.
Gal patartumėte Vilniuje patikimą meistrą.
Ačiū
Citata iš: Max Įrašytas Spalis 13, 2015, 12:15:16 PM
Sveiki, kaip gerai, kad radau šią temą.
maniškė Toyota Avensis Verso 2003metų, 1995 cm³, Variklio galia 85 KW.
Švilpia turbina važiuojant.
Nuvažiavau į Turbo centrą Savanorių pr. - nieko konkretaus nepasakė, tik kainą nerealią.
Patarkite, ką daryti, nuo ko pradėti? Diagnostika, patikimi meistrai, Vilniuje.
Gal patartumėte Vilniuje patikimą meistrą.
Ačiū
Matos eurai piniginėn netelpa. Nu ir kas kad ji švilpia? Kai pradės kažkas blogo darytis, kai nebevažiuos mašina sklandžiai, va tada bus laikas galvoti apie remontą. Matyt todėl ir užsišaukė nerealią kainą kad apsvarstytum ar verta dėl švilpimo didelius pinigus sukiši
Citata iš: Max Įrašytas Spalis 13, 2015, 12:15:16 PM
Sveiki, kaip gerai, kad radau šią temą.
maniškė Toyota Avensis Verso 2003metų, 1995 cm³, Variklio galia 85 KW.
Švilpia turbina važiuojant.
Nuvažiavau į Turbo centrą Savanorių pr. - nieko konkretaus nepasakė, tik kainą nerealią.
Patarkite, ką daryti, nuo ko pradėti? Diagnostika, patikimi meistrai, Vilniuje.
Gal patartumėte Vilniuje patikimą meistrą.
Ačiū
Del ispjauto katalizatoriaus gali buti tas svilpimas arba nesandaruma ismetimo sistemoj,pradek nuo to.
Citata iš: Egis_ Įrašytas Spalis 13, 2015, 19:14:23 PM
Del ispjauto katalizatoriaus gali buti tas svilpimas arba nesandaruma ismetimo sistemoj,pradek nuo to.
avensis NE verso išpjauti katalizatoriai ir niekas nešvilpia jau 2 metai.
Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 06, 2014, 08:51:36 AM
Vienas mano pazistamas buvo susidures su panasia problema(del turbinos subyrejimo).Jis isidejo kita turbina ir si netrukus subyrejo.Problema buvo uzkepes turbinos tepimo vamzdelis.
Dar vienas pastebejimas,kolega :pas tave masinoj stovi turbina,o ne turbokompresorius.Turbokompresoriai Toyotose nededami,juos naudoja kai kurie kiti gamintojai ;)
Cia tik seip,pastebejimas.Ne turbina,o turbokompresorius.Karsta dalis turbina,salta kompresorius