Sveiki forumieciai, prasau pagelbekite ir paaiskinkite sios "detales" funkcija. :think: Dekui
Čia yra E-VRV (Electronic vacuum control valve) filtras. Pro ten orą įtraukia vožtovėlis. Nulaužėt?
O kas darosi auto, jeigu nebėra t.y. nulaužtas? Ir kas būtų jeigu nulaužus "užglušinti"?
Citata iš: Awriuxx Įrašytas Sausis 27, 2014, 22:58:38 PM
Čia yra E-VRV (Electronic vacuum control valve) filtras. Pro ten orą įtraukia vožtovėlis. Nulaužėt?
Patekus masinai i mano rankas jo jau nebuvo, jokiu klaidu nemeta
Praktiškai įsitiknti neteko. Galiu tik teoriškai pasvarstyti: Pradžioje be to filtro nebus nieko blogo. Veiks viskas kaip pridera. Bet su laiku vožtuvėlis prisitrauks dulkių ir pradės blogai funkcionuoti ar visai nustos veikti, o jis valdo turbinos geometriją. Va tada prasidės engine check ir nebetraukimas.
Turiu ir as tokia beda - nulauztas E-VRV (turbinos vakuumo reguliavimo voztuvas) filtriukas. Simptomai - trauka momentais pridusta. Mieste viskas ok. Bedos kai vaziuoji ~100km/h ir (i kalniuka arba spaudi tapke). Pasijunta traukos pridusimas, uzsidega check engine - variklis persijungia i avarini rezima - neber traukos. Klaidos kodas P1257. Bandziau voztuva isardyt ir isvalyt. pirma karta padejo ~4000km nuvaziavo be problemu, bet kadangi filtro nebuvau pritaikes tai beda vel sugrizo. Paskui pritaikiau filtra, dar kelis kartus valiau, bet kad nepriekaistingai vaziuotu nebepavyko pasiekt. Uzsiknisau - bandysiu det srotini.
Isardyt ir prasivalyt nesudetinga, bet filtriuka pritaikyt vistik reikia.
PAPILDYMAS:
Isbandziau srotini beda nedingo. O beda buvo vakuumo slanguciu pajungimuose. Matyt kazkur nesandaru buvo. Dabar masiniukas rieda puikiai :)