Sveiki, nesenai nusipirkau is Italijos atvaryta 2006 metu D-CAT'uka. Viskas pasaka, geresnes masinos nesu turejes, taciau...Vienas erzinantis dalykas:
- Pavaru dezej labai sunkiai jungiasi begiai. Pirmas isijungia toks kaip per du kartus - jungiasi kazkiek eigos ir poto lyg dasimusa iki galo. Pajudi is vietos jungi antra jis toks lyg atsiremia i besisukancius krumplius ir isikisa ganetinai sunkai su traskejimo garsu. 3-4-5-6 begiai - grazus svarus be problemu.
Problema dingsta ilgai pavazinejus. Pavaru dezeje tepala keiciau pries pora dienu, nepadejo.
Kolegos sako kad taip turi buti. Susyla tepalas ir viskas jungiasi graziai. Kaip yra pas jus? nes mane net ne truputi erzina tokia deze :-{.
Citata iš: Apuokas80 Įrašytas Sausis 28, 2014, 14:43:04 PM
Sveiki, nesenai nusipirkau is Italijos atvaryta 2006 metu D-CAT'uka. Viskas pasaka, geresnes masinos nesu turejes, taciau...Vienas erzinantis dalykas:
- Pavaru dezej labai sunkiai jungiasi begiai. Pirmas isijungia toks kaip per du kartus - jungiasi kazkiek eigos ir poto lyg dasimusa iki galo. Pajudi is vietos jungi antra jis toks lyg atsiremia i besisukancius krumplius ir isikisa ganetinai sunkai su traskejimo garsu. 3-4-5-6 begiai - grazus svarus be problemu.
Problema dingsta ilgai pavazinejus. Pavaru dezeje tepala keiciau pries pora dienu, nepadejo.
Kolegos sako kad taip turi buti. Susyla tepalas ir viskas jungiasi graziai. Kaip yra pas jus? nes mane net ne truputi erzina tokia deze :-{ .
ka zinau,pas manes ir gal siek tiek sunkiau,ner su kuo palygint,nesuk galvos sau del tokiu smulkmenu
Pirma mintis, kad gal sankabą ne iki galo išspaudi (pvz. dėl po pedalu palindusio kilimėlio)? Nors, tokiu atveju problema nedingtų ir pavažinėjus... Kažkaip sunkiai tikėtina, kad vien tik neįšilęs tepalas trukdytų jungtis bėgiams.
Problema yra pavarų dėžėje, pirma ir antra taip pat dažnai atbulinė pavara, daug pas ką jungiasi sunkiai esant šaltai, o sušilus lengviau. Jei nori, kad normaliai jungtųsi reikia keisti sinchronizatorius 1 ir 2 pavaros. Pakeitus pavarų dėžėje alyvą dažniausiai niekas nepasikeičia (pigiausias variantas). Šios 6 pavarų dėžės Toyotai nenusisekė. Viskas gerai veikia, tik kol automobilis naujas.
Kokia rida? Jei is italu tai bus nedaugiau nei 140.000km :D
Pas mane tikra rida apie 160 000 ir jau apie 40 000 su ta pacia problema vazineju, kiek preliminariai tas sinchronizatoriu keitimas gali kainuoti?, nes pilnai tikiu, kad juose ir bus problema :-/ .
Citata iš: Apuokas80 Įrašytas Sausis 28, 2014, 14:43:04 PM
Sveiki, nesenai nusipirkau is Italijos atvaryta 2006 metu D-CAT'uka. Viskas pasaka, geresnes masinos nesu turejes, taciau...Vienas erzinantis dalykas:
- Pavaru dezej labai sunkiai jungiasi begiai. Pirmas isijungia toks kaip per du kartus - jungiasi kazkiek eigos ir poto lyg dasimusa iki galo. Pajudi is vietos jungi antra jis toks lyg atsiremia i besisukancius krumplius ir isikisa ganetinai sunkai su traskejimo garsu. 3-4-5-6 begiai - grazus svarus be problemu.
Problema dingsta ilgai pavazinejus. Pavaru dezeje tepala keiciau pries pora dienu, nepadejo.
Kolegos sako kad taip turi buti. Susyla tepalas ir viskas jungiasi graziai. Kaip yra pas jus? nes mane net ne truputi erzina tokia deze :-{.
Wecome on board ;-)
Sveikas prisijunges prie nusivylusiu toyota'u antra pavara klubo :)
Mano atveju tepalu keitimas situacija pagerino ( nebereikia per jega grust antros pavaros saltam varikliui esant), taciau neisprende.
Jeigu butu garantija, kad pakeitus sincheonizatorius tikrai problema issisprestu - gal ir ryzciausi.
O jei nepades? Vien dezes nuemimas - 400 lt, + detales + darbas.
Kiek tai galetu atseiti? Gal kas konkretesnius skaicius zino?
Pavarų dėžės nuėmimas nuo 400-600 Lt (priklausomai nuo serviso), dėžės išrinkimus-surinkimas, sinchronizatorių pakeitimas darbas apie 300 Lt , plius sinchronizatorius vienos pavaros, naujas, originalas apie 1000 Lt. Viso apie 3000 Lt. Kad padėtų tai 100 proc. Tik mažai, kas ryžtasi mokėti tokius pinigus už remontą, taip pat dažnai remontas galutinis būna dar brangesnis, nes išrinkus reikia keisti kai kurias tarpines ar dar koki riebokšlį ir t. t.
Citata iš: katana7 Įrašytas Sausis 29, 2014, 06:44:05 AM
Pavarų dėžės nuėmimas nuo 400-600 Lt (priklausomai nuo serviso), dėžės išrinkimus-surinkimas, sinchronizatorių pakeitimas darbas apie 300 Lt , plius sinchronizatorius vienos pavaros, naujas, originalas apie 1000 Lt. Viso apie 3000 Lt. Kad padėtų tai 100 proc. Tik mažai, kas ryžtasi mokėti tokius pinigus už remontą, taip pat dažnai remontas galutinis būna dar brangesnis, nes išrinkus reikia keisti kai kurias tarpines ar dar koki riebokšlį ir t. t.
tu cia rimtai ? :think:
kartais pagalvoji geriau ji nesugestu nes teks atsisveikint :D ir issibraukt is forumo nariu
Rida mano 220000 (+) tikrinau Toyotoje visi servisai daryti tik pas juos. Nuliudinot su tais sinchronizatoriais kazkaip nesinori dar imerkti ~3k litu.
Visa kita ok, reiks kazkaip priprasti kol isyla ir vazineti, tiesiog abidna kad zmonos toyota corolla verso 2003 senute o pavaros junginejasi kaip pas nauja auto. Ir nesvarbu salta ar silta.
Tiesa pries tai turejau Toyota Carina 97, buvau prisirises iki praeitu metu galo niekaip nekeiciau, ten irgi 2 pavara nesijunginejo, taciau sutvarke man pazystamas isejo su visais nuemimais ir detalem 700. O cia kazkoks kosmosas
tai normalu-naujesne masina, brangesnis remontas (+)
Sinhronizatoriu kainos kazkur apie 400lt/vnt.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 29, 2014, 23:40:23 PM
Sinhronizatoriu kainos kazkur apie 400lt/vnt.
Naujo, originalaus?
Citata iš: katana7 Įrašytas Sausis 30, 2014, 09:45:56 AM
Naujo, originalaus?
Taip. Pagal originalu kataloga rodo 90eur/vnt
Citata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 30, 2014, 10:34:03 AM
Taip. Pagal originalu kataloga rodo 90eur/vnt
na, tada kaina biski "krikscioniskesne" gaunasi, apie 1300LT su vieno sinchronizatoriaus keitimu, ir apie 1700 lt su dvieju sinchronizatoriu keitimu.
vieno naujo purktuko is dileriu kaina :)
gal ir galima surizikuot butu isleist tokia suma (del ramybes) :)
Skambinau į Tokvila vieno sinchronizatoriaus pardavimo kaina 471,00 Lt. Vadinasi atpigo. Nes prieš 3 metus sakė apie 1000 Lt.
Vadinasi ateis pavasaris pasikeisiu, nes nu tiesiog su tokia masina norisi vaziuoti komfortiskai kad viskas veiktu kaip laikrodis. Pasikeisiu butinai parasysiu kaip sekesi ir kaip junginejasi begiai. Aciu chebryte uz info ir uz patirties pasidalinimus.
Citata iš: katana7 Įrašytas Sausis 30, 2014, 13:50:25 PM
Skambinau į Tokvila vieno sinchronizatoriaus pardavimo kaina 471,00 Lt. Vadinasi atpigo. Nes prieš 3 metus sakė apie 1000 Lt.
Na dar nuolaida visada pritaiko 5-10% :)
ta pati beda ir pas mane 2007 2,2 110kw avensis. Pries tris metus pirkau Tokviloje, buvo pazymeta, kad rekomenduojama keisti sankabos komplekta. Pribrendau pagaliau, praejusia savaite pasikeiciau, tikejausi, kad pageres...DEJA. Reikes matyt vel bresti ir sinchronizatorius keisti arba atsikratyt sitos pervertintos lupenos...Kaip vienas nezinomas autorius sake: TOYOTA - MECTA IDIOTA :goodboy:
Dar klausimukas, ar kiekvienai pavarai po sinchronizatoriu keiciasi? 6 pavaros, 6 sinchronizatoriai? (z)
arba kitaip sakant, ne toyota, bet nujota :D
Citata iš: niuniauskas Įrašytas Gegužė 28, 2014, 07:59:56 AM
ta pati beda ir pas mane 2007 2,2 110kw avensis. Pries tris metus pirkau Tokviloje, buvo pazymeta, kad rekomenduojama keisti sankabos komplekta. Pribrendau pagaliau, praejusia savaite pasikeiciau, tikejausi, kad pageres...DEJA. Reikes matyt vel bresti ir sinchronizatorius keisti arba atsikratyt sitos pervertintos lupenos...Kaip vienas nezinomas autorius sake: TOYOTA - MECTA IDIOTA :goodboy:
Dar klausimukas, ar kiekvienai pavarai po sinchronizatoriu keiciasi? 6 pavaros, 6 sinchronizatoriai? (z)
Taip, kiekviena pavara turi savo sinchronizatorių.
Bet dar neteko girdeti, kad kazkam teko keisti visus.
Sveiki, nezinau i kuria tema rasyt.bet turiu tokia beda, pavaru deze praleidzia tepala.is virsaus kur stovi pavaru perjungimo svirtis.gal kam teko ta salnikeli keist.avesis 2,2 d-cat.
man keite mototojoj, tas salnikelis kapeikas kainuoja ~20lt + darbas irgi nesudetingas
Sveiki,
ilgai dziaugiausi savo verso patikimumu, kol lygioje vietoje nesuluzo greiciu deze. 6 begiu mechanine. Pavaros jungesi puikiai ir jokiu artejanciu nelaimes pozymiu nebuvo. Atsitiko tai vaziuojant sesta pavara ir isibegejant nuo 120 km/h. Laimei, pavyko grizti is dideles keliones 5 pavara. Dezes isgelbeti nepavyko, teko keisti. Meistras sake, kad tai jau ne pirma tokia deze, tad nenustebkit.. Masina vaziavusi 170000.
Citata iš: raidenas Įrašytas Rugsėjis 06, 2014, 01:10:28 AM
Sveiki,
ilgai dziaugiausi savo verso patikimumu, kol lygioje vietoje nesuluzo greiciu deze. 6 begiu mechanine. Pavaros jungesi puikiai ir jokiu artejanciu nelaimes pozymiu nebuvo. Atsitiko tai vaziuojant sesta pavara ir isibegejant nuo 120 km/h. Laimei, pavyko grizti is dideles keliones 5 pavara. Dezes isgelbeti nepavyko, teko keisti. Meistras sake, kad tai jau ne pirma tokia deze, tad nenustebkit.. Masina vaziavusi 170000.
Kiek teko bendrauti su meistrais tai 6 pavarų dėžės nėra tokios patvarios, kaip senosios 5 pavarų. Turi nevieną problemą.
Citata iš: raidenas Įrašytas Rugsėjis 06, 2014, 01:10:28 AM<br>Sveiki,<br>ilgai dziaugiausi savo verso patikimumu, kol lygioje vietoje nesuluzo greiciu deze. 6 begiu mechanine. Pavaros jungesi puikiai ir jokiu artejanciu nelaimes pozymiu nebuvo. Atsitiko tai vaziuojant sesta pavara ir isibegejant nuo 120 km/h. Laimei, pavyko grizti is dideles keliones 5 pavara. Dezes isgelbeti nepavyko, teko keisti. Meistras sake, kad tai jau ne pirma tokia deze, tad nenustebkit.. Masina vaziavusi 170000.<br>
<br><br>Pala pala, o kas ten konkreciau suluzo?<br>Ir kas ten galejo taip suluzt, kad neremontuotina taptu?<br><br>Gal daugiau detaliu galima?
nuleke sestos pavaros dantys, subyrejo guoliai, deze i pabaiga gargaliavo kaip zveris su perpjauta gerkle :) Del remonto, zinoma, kad galima remontuoti viska, taciau meistras is karto pasake, kad bus gerokai brangiau negu deti padeveta, kuri man kainavo 900. Kartu ir nauja sankabos komplekta idejom, originalas kainavo 1076. Del priezasciu, galima itarti riebokslio nesandaruma, kazkiek rasojo dezes apacia, taciau meistras sake, kad vienam zmogui subyrejo deze, kur riebosklis buvo visiskai tvarkoje..Vazineju tvarkingai, neforsuoju, daugiausia miestas, tad kodel isleke butent 6 pavara, nezinau. Itariu, kad tos dezes tikrai nera geros, teko girdeti, kad 5 pavaru dezese kyla problemu su penkta pavara, tad galima iziureti kazkoki desninguma su toyotos mechaniniu deziu auksciausiomis pavaromis. Siaip del dezes darbo, jis man labai patinka, pavaru pozicijos aiskios, jungiasi tiksliai fiksuotai. Teko vaziuoti su citroen xsara, tai po to supratau, kaip smagu dirbti su toyotos mechanine deze.
Kiek metų skaitau forumą,bet kažkaip nepamenu,kad kam būtų parėjusi 5 ar 6 pavara. Čia tikrai ne iš tų dažnųjų atvejų. O meistras sakė dėl to,nes pas jį kreipiasi TIK su problemom. Jei galvoji kitaip, nueik į ligoninę,pamatysi kiek daug ligonių. Ko nepagalvotum būdamas mieste.
Gal būt pas tave D CAT? Turėtų traukti neblogai. Ar esi tikras ,kad iki tamstos nebuvo mėgstama paforsuoti? Kiek metų mašinai?
gal statistiskai tai ir retas gedimas, to nezinau, bet kad tokiu atveju yra, faktas. Kazkas ir siame forume rase, kad d-cat 6 pavaru mechanikos toli grazu nera tobulos. Kaip vazinejo mano masina 93000, nezinau, pirkau ne nauja. Dabar idejo deze nuo 70000 begusio d-cat, ziuresim, kaip bus, bet kuriuo atveju informuosiu :) d-cat pas mane 180 arkliu, labai smagi masinyte, ypac uzmiestyje. Beje, skaiciau, kad 180 arkliu d-cat atsisake del blogu pardavimu, labai gaila..Beje, gal ne i tema, turiu klausima, gal kas bandet nauja verso su 1.6 bmw dyzeliu, labai idomu butu isgirsti ispudzius.
sveiki toks klausimas dirbant varikliui ir pagazau iki 1300 apsuku ir krentant apsukom ant laisvu pasigirsta trrrrr švelnus išmynus sankaba be garsu nukrenta gali buti disatoriaus arba iš pavaru dežes idomu gal ir kitiem taip buvo o gal yra ir tai normalu tas garsas nera didelis salone net nesigirdi tiesiog pastebejau kai buvo atidarytos durys :think:
Sveiki,
Turiu problema su savo D-Cat'o greiciu deze. T.y. vaziuojant kokiu 120 km/h greiciu ant 5begio ir ijungus 6begi pasijaucia tokia pulsuojanti vibracija ( ypac kaip vaziuojama i ikalne), be to kuo toliau ir ant 5 begio kazkas nestipriai pradeda jaustis. Gal zinot kame beda gali buti? Sinchronizatoriai?
Citata iš: Ramas123 Įrašytas Vasaris 15, 2017, 19:27:11 PM
Sveiki,
Turiu problema su savo D-Cat'o greiciu deze. T.y. vaziuojant kokiu 120 km/h greiciu ant 5begio ir ijungus 6begi pasijaucia tokia pulsuojanti vibracija ( ypac kaip vaziuojama i ikalne), be to kuo toliau ir ant 5 begio kazkas nestipriai pradeda jaustis. Gal zinot kame beda gali buti? Sinchronizatoriai?
Smagratis, važiuok šeštu bėgių apie 2000rpm ir staigiai duok gazo iki dugno, jei pajusi vibraciją tai smagratis. Čia toks paprasčiausias testas. Caksėjimo garsų esant laisvoms apsukoms nesigirdi?
Dar gali vidines granatos vibruot.
Duodant gazo ant 6 begio vibruoja, bet tas idomu kad ant laisvu jokio pasalinio garso ir pvz jei vaziuoju kokia 80km/ h ant 5 begio ir niekas nevibruoja, bet pasiekus koki 100 ir duodant gazo vibruoja.
Citata iš: Ramas123 Įrašytas Vasaris 15, 2017, 23:04:34 PM
Duodant gazo ant 6 begio vibruoja, bet tas idomu kad ant laisvu jokio pasalinio garso ir pvz jei vaziuoju kokia 80km/ h ant 5 begio ir niekas nevibruoja, bet pasiekus koki 100 ir duodant gazo vibruoja.
Padangos arba vidines granatas dar pasitikrinti, kaip pusašis vaiksto. Prie 100 betkokiu bėgių vibruoja 4/5/6? Prie 130 nedingsta?
Pries tai net nepastebejau to dalyko, nes nelabai to 6 begio reikdavo, bet isvaziavus kur i trasa is pradziu jausdavosi nedidele vibracija ant kokiu 160km/h, veliau ta vibracija vis didejo ir db jauciu net ant 120km/h, begiai jungiasi sklandziai, jokiu pasaliniu garsu, reikia pasiziuret tada tas granatas pradziai. Ir pvz vaziuojant nuokalne niekas nevibruoja, bet pradeda judet i ikalne is kart jauciu vibracija
Citata iš: Ramas123 Įrašytas Vasaris 16, 2017, 07:54:42 AM
Pries tai net nepastebejau to dalyko, nes nelabai to 6 begio reikdavo, bet isvaziavus kur i trasa is pradziu jausdavosi nedidele vibracija ant kokiu 160km/h, veliau ta vibracija vis didejo ir db jauciu net ant 120km/h, begiai jungiasi sklandziai, jokiu pasaliniu garsu, reikia pasiziuret tada tas granatas pradziai. Ir pvz vaziuojant nuokalne niekas nevibruoja, bet pradeda judet i ikalne is kart jauciu vibracija
Na tai gauna apkrovos ir kažkokia susidėvėjusi dalis vibruoja transmisijoje.
Man tokiu atveju panasiausia i vidiniu granatu susidevejima.