Sveiki, yra pas mane tokia bėda. Norėčiau kad padėtumėte, galbūt taip kam nors buvo
Automobilis: Toyota Rav4 2.0 DYZELIS, 2003 metų.
Variklis D4D
Bėda: Automobilis šaltas kuriasi gerai, bet sušilęs nebesikuria. Kaip kuri, atrodo kad būtų akumuliatorius "miręs". Atvėsinus variklį (po 10-15min) užsikuria vėl. Jeigu pilnai neišilęs variklis, dar kuriasi. Esmė, kad jei jis kurtusi bet neužsivestu būtų kitaip, bet dabar net nesuka normaliai. Kame gali būti problema? Pas meistrus buvome ne vieną ir ne du kartus. Problemų neranda..
Akumuliatorius geras, generatorius geras, pakaitinimo žvakės geros, viskas gerai.
Laukiu jūsų nuomonių, gal kam taip buvę ?
AČIŪ!
Klausimas Nr. 1: ar diagnostika (pajungtas prie kompo) buvo daryta? Klaidos kokios nors buvo/nebuvo? :)
klaidu nerado, po turbinos keitimo viskas prasidejo
ir pasilus masina visai netraukia, katalizatorius isplautas
Tai tau starteris nesuka normaliai esant siltam varikliui ar suka gerai,bet negriebia?Is tavo aprasymo nelabai aisku.
suka, bet sunkiai ir nesiveda..cia starteris ne prie ko, nes silta ne tik nesikuria bet ir netraukia, toks jausmas kad truksta oro ar kuro
klaidu nerado... mes tikrai tau padesim :think: . sakyciau kazkas sugedo...
o jei rimtai ,ar negali problema buti kaip nors susijusi su kazkokiu temperaturos datciku?
starteris silta varikli suka,bet sunkiai... vaikas budamas turejau motorke tai vaziuodavo tik kol salta. uzkaisdavo ir dingdavo trauka , ziauriai nebetraukdavo...atausdavo ir vel traukdavo. mano vaikystes atveju buvo perkaitintas variklis...
na, variklis tikrai nebuvo uzkaites, tik privare tepalu visur kai turbina sena nusprogo..galvoju gal koks egr atsidares ir uzstriges nuo tu tepalu, o gal turbina nauja kokia brokuota, gal uzkaitus stringa... todel ir klausiu gal kaskam taip buvo, nes jau nezinau ka daryt..
Sakei katalyzas isplautas? Ten su chemijom plovei? Nebus beda su DPF kartais.
taip, su chemijom, bet isplovus tik dumint nustojo, trauka nepagerejo.. gal kas zinot tas egr dabar jei isimciau turi buti atsidares ar uzsidares?jis ne vakumu, o varikliuku reguliuojasi...
siaip tai du tie katalizatoriai yra, as isploviau ta kur iskart uz turbinos stovi, kur po masina stovi to neploviau... kazin gali taip uzsikises but kad visiskai masina netrauktu? juolab kad pirma katalizatoriu isplovus nepagerejo
MindaugasB - Ant 2.0 D4D 85kw nera DPF.
isploviau ir antra katalizatoriu, suodziu tikrai daug buvo, bet vistiek netraukia neikiek silta...
kaista ismetimo kolektorius ir turbina...kas turit minciu?
Ankstyvas degimas. gal dirzas persokes ?
na nelabai suprantu kaip jis persokt galejo...kaip tai patikrint?
nuvaziuok pas meistrus ir pasnekek su jais
kad as anglijoj, tie meistrai tik pinigus ima ir nieko nepadaro
tai as irgi anglijoje. negi as turiu atvaziuoti ir ardyti varikli kad ziureti ''mietkas''. ieskok lenku ,lietuviu servisiuku. beje kokiam anglijos gale esi? gal ka patarsiu. rasai po turbinos keitimo viskas prasidejo... tai kazkas keite turbina???
norwiciui
kingslyne toks kestas turi servisiuka. gal girdejai ka nors? as nei adreso ,nei tel neturiu. jei reiktu rasti tai tik per lietuva
na dekui ziuresiu kaska
atjungiau turbinos slegio davikli ir dingo problema, vedasi karsta gerai, traukia gerai, net girdet kaip turbina dirba, tik dega klaida..kazin jy atjungus galiu vazinet, ar gali kenkt varikliui?