Renkuosi tarp šių Avensiu D4D 2.0l 85kw, ar 93kw ar 2.2 110kw, kažkaip visi tik giria 2.0l motorus, o apie2.2 be nuomonės... turginiai sako 2.2 lb geras, nebus bėdų su purkštukais, bet kažkaip nesitiki. Ką patartumėt, su kuo susidurę esat? :)
Mano nuomone optimaliausias variantas 2,2 110 kW.
kodėl? ant 93kw stovi grandinės jau kiek skaičiau, tai privalumas jau.
Citata iš: vincas Įrašytas Kovas 10, 2014, 14:40:24 PM
kodėl? ant 93kw stovi grandinės jau kiek skaičiau, tai privalumas jau.
2,2 irgi su grandine.
tai tipo tik dėl galios?
Imk 93 ar 110 kw abu su grandinemis. Svarbu ,kad nebutu DPF. Varikliai ir tie ir tie geri. Purkstuku uzlinkimo laiko nepasirinksi
Ateis galas betkuriem kada nors. 93 galios uztenka pilnai. Nori dar smagiau ziuri 110. Nieko mes tau nepritarsim daugiau. Svarbiausia pirkti MASINĄ, o ne KAINĄ. Ką nusipirksi ,ta ir turėsi.
kainą šiuo atveju nlb svarbu, kažkaip norisi auto su normaliu motoru, kad nebūtų brangus remontas
o kas tas DPF? Ir kur jo ieškoti? kaip sužinoti ar jis yra?
2,2 130 kW DPF filtras yra įdėtas. DPF (Diesel Particulate Filter) – tai dyzelino suodžių filtras.
kitaip sakant, D-CAT? :D Šio auto tikrai negalvoju imti :)
pvz mastau imti šį auto:
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-avensis-2-0-l-sedanas-2007-dyzelinas-3383888.html (http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-avensis-2-0-l-sedanas-2007-dyzelinas-3383888.html)
taip D-CAT :)
DPF turi ir 93 kW variklis, yra atskira tema apie DPF ten nurodyta, kur žiūrėti yra ar nėra DPF. Kiek žinau 110 kW buvo be DPF.
Citata iš: vincas Įrašytas Kovas 10, 2014, 14:52:46 PM
o kas tas DPF? Ir kur jo ieškoti? kaip sužinoti ar jis yra?
DPF jeigu nesifruojant ,tai hemorojus,kuris anksciau ar veliau islys. Pasinaudok paieska ir rasi daug daug info apie ji. Gerai jis ar blogai. Yra ir nuotrauka ikelta kaip atskirti masina ,su ar be dpf, vos tik pradarius kapota. Jau taip daug pirmines info gavai. (H-) (H-)
Citata iš: vincas Įrašytas Kovas 10, 2014, 14:51:52 PM
kainą šiuo atveju nlb svarbu, kažkaip norisi auto su normaliu motoru, kad nebūtų brangus remontas
TOYOTA remontas brangus. Visi šie varikliai su grandine turėjo variklio galvutės tarpinės defektus. Yra nemažai apie tai forume parašyta, pasiskaityk. Jei pramuš tarpinę ruošk apie 4000 Lt (jei normaliai suremontuoti).
o pats dabar su 2,0 93kw važiuoji ir ka gero? ka blogo pasakosi?
Manau čia galioja patarlė "Bijai vilko- neik į mišką". Jei gazdina dyzelis, jamk benzą ir bus mažiau rūpeščių. Bet mašina mašinai nelygu, čia tai kiekvienas pasakys.
man tik dyzelis reikalingas :)
Turėjau a6 2,5 motoru, tai nesinori vėl kapitalų daryt :D
Cia gal is tu turginiu ,kur turi draugu Toyota centre... Tokiu atveju reikalauciau rastisko patikros popieriaus tas ir tas gerai ,tas blogai.
Citata iš: vincas Įrašytas Kovas 10, 2014, 15:19:39 PM
man tik dyzelis reikalingas :)
Turėjau a6 2,5 motoru, tai nesinori vėl kapitalų daryt :D
Tada kaip Saulius sako, imk be DPF ir bus ramiau ;)
Aš iš principo Kaune mašinos nepirkčiau.
o jei be principų... aš klausiu nuomonės kuris motoras geresnis? Kiek suprantu 93kw taupesnis nei 2,2 110kw.
Vieni rašė, kad 85 ir 93 beveik tas pats, tik patobulintas..
Važinės ramus žmogus, saugantis ir mylintas savo auto, tai reikia nuomonės,kad eksplotacija būtu ne kosminė..
Na nevisai tas pats 85 ir 93 kw,viena suka dirzas,kita grandine.Abejoju,ar daug detaliu vienodu yra siuose varikliuose
tiek žinau ,kad 93 grandinė...
dabar įdomu katras geresnis 85,93 ar 110 :) taupesnis,patvaresnis ir tt
110 kw geriausias, bet ju ir maziausiai pardavime.
vat būtent,kad turguje ypač pilna 110kw, bet mane baido,kad 2.2 motoras, apie juos gerų atsiliepimų negirdėjau :) o vat 85 ar 93 mažai auto yra, ir atsiliepimų jau gerų apie juos daugiau :)
Sutinku, aš irgi ieškau ir nežinau kokį tikrai geriau imti.
kad sakyciau apie 110kw tikrai kur kas daugiau geru atsiliepimu galima rasti negu apie 93kw :)
o jeigu lyginti 85 ir 96/110?
kuom geriau 110 nei 93 arba 93 geriau už 110
110 kW maloniau važiuoja (traukia), o kuro sąnaudos nedaug didesnės, ypač jei 93 kW su DPF. Be to 85 kW variklis buvo montuojamas tik iki 2006 m.
tuom, kad 110kw tai ne D-cat, trauka gera, kazkokiu esminiu bedu jis kaip ir neturi, grandine, o ne dirzas, nera dpf. 85kw kaip ir silpnokas, kuro ekonomijos nebus ir dezes tik 5 begiu, bet jis neturi galvos praputimo problemos.
Ziurek kad gyvas butu. 2.2 ar 2.0 ir viskas. Geresnis blogesnis i vidu neilysi. Panasus tie varikliai. (Cia ne apie 85kw). Jeigu sakai vaziuosi ramiai tada jokio skirtumo. Abu varikliai tikrai geri. As turiu 2.0 ,kaimynas 2.2 . Jo truputi smagesnis. Mano truputi taupesnis. Abu patenkinti.
Aišku aš čia galbūt ne į temą, bet man tai tik keista ir aišku gaila, kad Toyota į šį automobilį nemontavo tokių "važiuojančių" variklių. Na, nes iš asmeninės patirties, tai man toks įspūdis susidarė - 85kw ir 93kw totalūs lavonai (norint tą suprast, užtenka tik truputį į užmiestį pasukt) ; 110kw važiuot galima, bet ir nekažką ; D-CATas kažkiek traukia, nu bet ne tas ko tikėjausi tech. pase išvydęs 130kw ir sąlyginai nedidelį auto svorį. Beje, jei reikėtų rinktis iš pirmų trijų nurodytų variklių, tai tik 110kw (su juo bent jau fūras užtikrintai galima apsilenkt). Iš techninės pusės, tai viskas priklauso nuo automobilio stovio (manau šito teiginio net neverta plėtoti, ir taip viskas aišku), tik va D-CATo DPFas ramybės neduoda, tačiau juk jį galima iškastruot, jei labai prispiria. Pradžioje gal kiek pasikarščiavau su tuo galios trūkumu, mat nežinau, kokiame kelyje kolegos mašina praleis daugiausia laiko. Jei pagrinde miestas, tai ir tų 110kw per akis, na 85kw ir 93kw taipogi pusė velnio (iki 80km/h vis vien įsibėgėja :-])
jeigu tvarkingas 85kw nelavonas pilnai uztenka tiek mieste tiek ant lenkimo.
Povilai07 apie furos lenkima tu cia visai. Su 66kw visi sekmingai lenkdavo. 82 buvo dar galingesni. Dabar 93 ir 110 jau nebepaima furos... Turbut kazka ne taip darai. Is patirties galiu pasakyti,kad 4 zmones su pilna bagazine labai sekmingai lenke furas lenkijoj ir LT. O dar anglisku vairu...
Paskaiciau, kad Povilas07 130kw motora pavadino kazkiek traukianciu, juokas sueme :) turbut, kolega, vaziavote uzmustu variantu, prasukusiu daug tkm. Turiu dabar 70.000km pravaziavusi, tai yra ka veikti uzmynus, norint suvaldyti.
As pradzioj norejau auto su 110kw, buvo pasirinkime dvi auto viena 110kw ir 93kw. Paklausiau uzvesta viena ir kita, ir apsistojau ties 93kw.
Ans su 110kw man kaip plaktukas kale palyginus su 93kw. Nesakau gal tas 110 kw buvo "nuvarytas" bet sirdis linko i 93kw.
As ieskojau kad auto butu su 6 pavarom. 85kw Avensis eina tik su 5.
Aisku papuoliau ant prapustos tarpines, bet po Solorinos meistru ir 3k su biskiu auto skraido su metu garantija remontui ir detalems kurios sudetos buvo. Traukos pakankamai labai patenkintas.
Tfu tfu tfu kad neprisisnekeciau :-] :-] :-]
Reali galia, didejant kilometrazui mazeja. Teko ne vienos auto testus lyginti kiek nauja turi ir kiek uzmusta. Buvo atveju, kad reali galia "uzmustos auto" nesieke ne puses, ka deklaruoja gamintojas. Isvada, rinktis neuzmustas masinas :)
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Kovas 10, 2014, 17:40:32 PM
Ziurek kad gyvas butu. 2.2 ar 2.0 ir viskas. Geresnis blogesnis i vidu neilysi. Panasus tie varikliai. (Cia ne apie 85kw). Jeigu sakai vaziuosi ramiai tada jokio skirtumo. Abu varikliai tikrai geri. As turiu 2.0 ,kaimynas 2.2 . Jo truputi smagesnis. Mano truputi taupesnis. Abu patenkinti.
as kai lyginau savo 93kw su kaimyno 110kw tai gaunasi, kad mano 93 ekonomiskesnis trasoj, o jo 110 ekonomiskesnis mieste vazinejant.... na savaji varianta patobulinau "power box" , ir trauka geresne ir sanaudos sumazejo 0.5-1 litru :)
Citata iš: tevas Įrašytas Kovas 10, 2014, 21:58:39 PM
Paskaiciau, kad Povilas07 130kw motora pavadino kazkiek traukianciu, juokas sueme :) turbut, kolega, vaziavote uzmustu variantu, prasukusiu daug tkm. Turiu dabar 70.000km pravaziavusi, tai yra ka veikti uzmynus, norint suvaldyti.
Pats važinėju su Corolla Verso 2.2 D-CAT. Varikliui prapūtė tarpinę, todėl Toyota pagal garantiją pakeitė visą agregatą, jam dabar 35000km, todėl užmuštos auto variantas atkrenta. Juk aš nesakau, kad šie Toyotiniai varikliai visiškas netraukiantis šlamštas, bet 2.5 ar 2.8 dyzeliuko tikrai norėtųsi. Beje dėl suvaldymo, tai paprieštaraučiau. Siūlyčiau BMW 530d e60 ar Audi A6 3.0TDI pavaikyt, šios auto ramiai ir užtikrintai bėgėjasi, tai apie didesnes pastangas norint suvaldyt Toyotą net kalbos negali būt.
Citata iš: Tiutis Įrašytas Kovas 10, 2014, 18:38:43 PM
jeigu tvarkingas 85kw nelavonas pilnai uztenka tiek mieste tiek ant lenkimo.
Aha, tik paskui nuo šviesoforo antras guolis su 1.8 benzu pro šoną deda :-]. Nesistengiu kaip nors išsityčiot, tik prisiminiau realią situaciją :)
Citata iš: Povilas07 Įrašytas Kovas 10, 2014, 23:49:19 PM
Pats važinėju su Corolla Verso 2.2 D-CAT. Varikliui prapūtė tarpinę, todėl Toyota pagal garantiją pakeitė visą agregatą, jam dabar 35000km, todėl užmuštos auto variantas atkrenta. Juk aš nesakau, kad šie Toyotiniai varikliai visiškas netraukiantis šlamštas, bet 2.5 ar 2.8 dyzeliuko tikrai norėtųsi. Beje dėl suvaldymo, tai paprieštaraučiau. Siūlyčiau BMW 530d e60 ar Audi A6 3.0TDI pavaikyt, šios auto ramiai ir užtikrintai bėgėjasi, tai apie didesnes pastangas norint suvaldyt Toyotą net kalbos negali būt.
jeigu lygini septynviecius minivenus, tai siulau ir lyginti, kad butu objektyvu. Kadangi turiu ir galingesniu auto is tos pacios klases, tai nei vienas tokiai dinamikai, kaip 130kw neprilygsta, be to nuolat laikant pakankamai dideli greiti, gana ekonomiskai vaziuoja, turiu omeny 180 - 200 gaunasi apie 10 litru.
Citata iš: Povilas07 Įrašytas Kovas 10, 2014, 23:49:19 PM
Pats važinėju su Corolla Verso 2.2 D-CAT. Varikliui prapūtė tarpinę, todėl Toyota pagal garantiją pakeitė visą agregatą, jam dabar 35000km, todėl užmuštos auto variantas atkrenta. Juk aš nesakau, kad šie Toyotiniai varikliai visiškas netraukiantis šlamštas, bet 2.5 ar 2.8 dyzeliuko tikrai norėtųsi. Beje dėl suvaldymo, tai paprieštaraučiau. Siūlyčiau BMW 530d e60 ar Audi A6 3.0TDI pavaikyt, šios auto ramiai ir užtikrintai bėgėjasi, tai apie didesnes pastangas norint suvaldyt Toyotą net kalbos negali būt.
Kai AUDI A6 3,0 TDI ar BMW kaina bus kaip Avensio tada ir lygink, dar palygink su PORSCHE.
Beviltiska diskusija,jei zmogui 130kw netraukia,kaip jis seniau vazinejo?Tiek kw net bendzinines turbo neturejo.Atvazinejau su 1,6 d 40kw ir uztekdavo tos traukos
Povilai07 pas tave labai geri palyginimai...BMW 3.0 144kw (jeigu apie ta.naujesni dar galingesni) ir 2.2 130kw... O tu nebandei palyginti dar su kokiu traktorium del galios? Tiesiog palyginimui pasirinkai ne tai,kas butu vienodo galingumo,o tai su kuo esi vaziaves. Beprasmiska diskusija
Jo, truputį nusišnekėjau vakar. Ir palyginimą neadekvatų nurodžiau. Tiesiog nervuotas namo grįžau, kai autostradoj Espace'as mano Toyočiukę be vargo padarė, tai ir nutariau išsiliet. Atsiprašau visų kam teko skaityt tuos beprasmius postus.
Citata iš: Povilas07 Įrašytas Kovas 11, 2014, 09:46:35 AM
Jo, truputį nusišnekėjau vakar. Ir palyginimą neadekvatų nurodžiau. Tiesiog nervuotas namo grįžau, kai autostradoj Espace'as mano Toyočiukę be vargo padarė, tai ir nutariau išsiliet. Atsiprašau visų kam teko skaityt tuos beprasmius postus.
Kiek tau metu, kad nervas paima, kai tave kazkas aplenkia?
Pas mane 110kw ir tikrai espaces nedaro :-]
Ten buvo ne lenkimas, o kokių 15km gaudynės. Tiesiog pacaniokai su tėvų mašina sugalvojo padurniuot, aplenkė ir kirto per stabdžius, o kai bandai juos aplenkt mina tapkę. Kad ir kaip gerai D-CATas trauktų, vis vien prieš 3.5 v6 nepasišakosi. Žodžiu viskas tvarkoj, grįžtam prie temos.
jus cia sportininkai su toyotom ar kaip yra??? Toks jausmas kad kai kurie istisai vazineja sportiniu rezimu, kazka istisai lenkia ir aplenkt negali.
tai gal Espace 800hp turi ;)
Renault Espace F1 (http://www.youtube.com/watch?v=eaW_35KPDBY#)
Esu F1 mylėtojas, tai bolido variklio garsas labai, labai keistai skamba Espace formoje. Bet vaizdelis liuks, užskaitau šitą :D
Jeigu kazkoks asilas per stabdzius kirto ir vaziavai ne vienas o su zmona ar draugu, tai 112 paskambini ir pasakai apie toki debila. Jeigu autostradoje ar regioniame kelyje kuris ilgesnis tarp miestu, tai prisistato balta masina su mirksinciu stogu.
Citata iš: Ralfas Įrašytas Kovas 10, 2014, 17:19:47 PM
tuom, kad 110kw tai ne D-cat, trauka gera, kazkokiu esminiu bedu jis kaip ir neturi, grandine, o ne dirzas, nera dpf. 85kw kaip ir silpnokas, kuro ekonomijos nebus ir dezes tik 5 begiu, bet jis neturi galvos praputimo problemos.
o yra būdas prieš perkant automobilį patikrinti ar yra ta problema su galvos prapūtimu?
Issipletimo dakelyje matuoji duminguma ar CO2 kaip cia aiskiau pasakius.
O 2.2 110kw yra/būna DPF filtras? kaip žinoti ar jis yra ar ne?
O tu daugiau (H-)
Nuoroda numestum, paskaityčiau, bet suprantu, kad sunku, tai dėkui ir už tiek.
Citata iš: TA Įrašytas Kovas 11, 2014, 12:38:11 PM
O 2.2 110kw yra/būna DPF filtras? kaip žinoti ar jis yra ar ne?
Corolla verso turi toki motora. Naudokis paeiska, krypti nurodziau.
Nereik nuorodu,foruma paskaitinek aktualiom temom ir tiek
Radau žmogaus parašyta, cituoju:
"Panašu kad ne viską perskaitei:) Jei kalbam apie Avensis iki 2008 dyzelius D4D, tai truputį domėjausi:
1. 2.0L 85KW, dirzas ir 5 pavarų greičių dėžė. Ëjo nuo pat pradžių. DPF neturi.
2. 2.0L 93KW, grandinė ir 6 pavarų greičių dėžė. Ëjo nuo 2006.06. DPF neturi.
3. 2.0L 93KW, grandinė ir 6 pavarų greičių dėžė. Kai kur rašo kad nuo 2007 pabaigos turi DPF.
4. 2.2L 110KW, grandinė ir 6 pavarų greičių dėžė. DPF neturi.
5. 2.2L 130KW (D-CAT), grandinė ir 6 pavarų greičių dėžė. DPF turi."
Informacija apie 4-tą modelį teisinga?
T27modelis 2.2 110kw dpf turi. Bent jau mano.
Citata iš: Povilas07 Įrašytas Kovas 11, 2014, 10:06:05 AM
Ten buvo ne lenkimas, o kokių 15km gaudynės. Tiesiog pacaniokai su tėvų mašina sugalvojo padurniuot, aplenkė ir kirto per stabdžius, o kai bandai juos aplenkt mina tapkę. Kad ir kaip gerai D-CATas trauktų, vis vien prieš 3.5 v6 nepasišakosi. Žodžiu viskas tvarkoj, grįžtam prie temos.
Idomu kaip pavyko espaco kubatura vaziuojant nustatyti? Gal dokumentus parode?
Citata iš: guners Įrašytas Kovas 11, 2014, 21:03:06 PM
T27modelis 2.2 110kw dpf turi. Bent jau mano.
Citatoje parašyta, kad kalbama apie avensis iki 2008. O T27 nuo 2009 atrodo.
Citata iš: Raidas Įrašytas Kovas 12, 2014, 00:07:56 AM
Idomu kaip pavyko espaco kubatura vaziuojant nustatyti? Gal dokumentus parode?
O gal ant galinio dangčio parašyta buvo :)
Citata iš: Donis7 Įrašytas Kovas 12, 2014, 07:42:55 AM
O gal ant galinio dangčio parašyta buvo :)
kazkaip neteko matyti ant galinio dangcio pas espeicus variklio kubaturos, ant sono dar buna uzrasyta kiek voztuvu ar dci, nebent turguij raidziu prisipirkes ir prisikliaves
Citata iš: Donis7 Įrašytas Kovas 12, 2014, 07:42:55 AM
O gal ant galinio dangčio parašyta buvo :)
Citata iš: TA Įrašytas Kovas 12, 2014, 00:51:34 AM
Citatoje parašyta, kad kalbama apie avensis iki 2008. O T27 nuo 2009 atrodo.
Nieko bendro neturi 2008/2009m. Kalba eina apie variklio modeli.
Citata iš: guners Įrašytas Kovas 13, 2014, 13:04:06 PM
Nieko bendro neturi 2008/2009m. Kalba eina apie variklio modeli.
Deja esi neteisus, T27 visi dyzeliniai varikliai turi DPF, o T25 DPF turi 130 kW, o 93 kW gali turėti , o gali ir nebūti, o 110 kW kiek žinau būna tik be DPF.
110kw yra ir su dpf... dar priklauso kurioje salyje automobilis yra. Tarkim, belgu rinkoj nelb deda dpf o jau vokietijoj dauguma su dpf.
Gali buti ir negamykliniu sumontuota, esu mates ir sena dyzeli su DPF.
Citata iš: Tiutis Įrašytas Kovas 13, 2014, 17:23:29 PM
110kw yra ir su dpf... dar priklauso kurioje salyje automobilis yra. Tarkim, belgu rinkoj nelb deda dpf o jau vokietijoj dauguma su dpf.
Va, butent...todel metai ne prie ko.
Seip nelabai svarbu, koki motora paimti ar 93kw ar 110kw. Svarbiausia, imti ta, kurios stovis geresnis ir neturi DPF. Kuo didesnis pasirinkimas, tuo daugiau yra is ko issirinkti. Nes jei uzkliusi tik uz 93kw, gali praleisti tikrai vertingu 110kw variantu.
DPF nereikia bijoti, juk dabar juos nebutina keisti naujais, galima isoperuoti ir pigiau.
Jei rasi gera auto, bet bus su DPF, negi nepirksi?
Na taip imti kuris gyvesnis,,, Bet jeigu randi ir ta ir ta gyvus tai tik 110kw. Sankabos zymiai stipresnes.
2.2 110kW 2005m. "italas" DPF turi - faktas (+)
Pas mane italas 2.2 110kw 2005 m. DPF ne su ziburiu nerasi ir niekada jo ten nebuvo :)
na turiu jau gera pusmeti 110kw varianta,na trauka tikrai nesiskundziu. Neteko vaziuoti su 93 ir 130kw bet manau pirkti reikia ta kuris prie sirdies ir stovis geresnis. P.s. kauno turguj labai "gyde" pirkti 130kw ,sake galim tikrinti,viskas gerai,nu bet kazkaip isedus nelinko sirdis iskarta pulti ir pirkti. Ieskojau avensio 3menesius, Vienas buvo is kauno pirikupas (as pats is siauliu) susitarem kad atvaziuosiu kita diena tai atvaziavus jis pasake kad pardave pries 10min.bent jau vasara tuos avensis graibte graibe,išvada padariau viena,pirkti reikia ta kuri labiausiai traukia prie sirdies ir matosi kad gyva.
Kokios 93 kw ir 110 kw kuro sanaudos. Skirtinguose puslapiuose skirtingai rašo, o kaip realybėje yra?
Citata iš: gintauts Įrašytas Liepa 21, 2015, 00:42:55 AM
Kokios 93 kw ir 110 kw kuro sanaudos. Skirtinguose puslapiuose skirtingai rašo, o kaip realybėje yra?
Ant kiek uzdroztas automobilis
Na, gerai. Paklausiu paprasciau: kuris mažiau ryja 93 ar 110 kw? Nes kai kur rašo, kad mažiau 110 kw