Taigi nusipirkau avensi verso, tik pavazinejus pradejo siurprizus rodyt. Zodziu pradejau keisti visus filtrus, tepala ir ziuriu, kad slangose tepalo yra, turbo nekliba viskas ok, na galvoju issivalysiu, daeinu iki srauto matuokles. Ogi ziuriu vienas siulas nutrukes, ten ju 3 berots. Siaip tik sujungiau viska sudejau atgal. Dumingumas dingo tik atsirado trukciojimas traukia netraukia tokios duobes jokio check. Nuvarau pas meistreli duoda jis pabandyt kita srauto matuokle ir ka jus manot. Traukia ok, dumo nera tiktai pyst i zemesne pavara apsilenkt masina stoja apsukos 1100 + check ir vos vaziuoja. Taip nutiko gal 3 kartus. Uzgesini uzkuri ok viskas. Kuriasi kaip ir normaliai. Kame saknys oro sraute? Dabar neturiu galimybes paziureti diagnostika.
O tai tu nori visą auto perrinkti vietoj diagnostikos? Brangiau atsieis :) Nes priežasčių gali būti daug. Kokių - rasi paieškoje temose apie netraukimą ir check lemputę :)
pradziai kompiuterine diangostika, jei bandysi be jos remontuot - keisk viska is eiles, brangiau manau tikrai kainuos...
Bandziau pagal autodata, bet nesuprantu kokia lempute det? 6w?
Citata iš: segtukas Įrašytas Balandis 19, 2014, 19:56:07 PM
Bandziau pagal autodata, bet nesuprantu kokia lempute det? 6w?
:think: :think: pats supranti ka cia parasei? oro srauto matuoklis, autodata, 6w ... nepagaunu minties. jeigu taip ir toliau uzdavinesi klausimus tai liksi nesuprastas...
Atsiprasau, vienas galvoj kitas uodegoj...
Zodziu yra budas paciam pasidaryti diagnostika, autodata programoj aprasyta, bet nesuprantu kaip ten ka daryti..
Ta prasme uztrumpini OBD jungtis ,kad ismirksetu klaidos koda?
taip, ir ismirksi ant skydelio ar kaip?
Seip dar del traukos prie siurblio stodi du dacikai vienas zalias kitas raudonas berods vadinasi elektro magnetiniai voztuvai ar kazkas panasaus,jei jie linksta tai ir trauka bludija,kiek domejausi tai vieno daviklio kaina 500lt
Citata iš: sablinskis Įrašytas Balandis 19, 2014, 20:41:18 PM
Seip dar del traukos prie siurblio stodi du dacikai vienas zalias kitas raudonas berods vadinasi elektro magnetiniai voztuvai ar kazkas panasaus,jei jie linksta tai ir trauka bludija,kiek domejausi tai vieno daviklio kaina 500lt
Buvo daug temų apie tai. Vadinasi kuro siurblio elektromagnetiniai aukšto ir žemo slėgio vožtuvai. Kitaip dar SCV vožtuvai.
Citata iš: segtukas Įrašytas Balandis 19, 2014, 20:34:41 PM
taip, ir ismirksi ant skydelio ar kaip?
Normalią diagnostiką rekomenduoju pasidaryti.
Citata iš: TYRAN Įrašytas Balandis 19, 2014, 21:16:49 PM
Normalią diagnostiką rekomenduoju pasidaryti.
Pritariu. Ner ko sikna plestyt ir detales keisti.
Citata iš: sablinskis Įrašytas Balandis 19, 2014, 20:41:18 PM
Seip dar del traukos prie siurblio stodi du dacikai vienas zalias kitas raudonas berods vadinasi elektro magnetiniai voztuvai ar kazkas panasaus,jei jie linksta tai ir trauka bludija,kiek domejausi tai vieno daviklio kaina 500lt
o jei dabar pasikeiciau uz 1000lt abu voztuvus zmogus ir jam vis tiek nera traukos, tuomet ka toliau rekomenduoji daryt neatlikus kompiuterines diagnostikos?
Na galima būtų kuro baką išsiplauti, visus žarnokus pasitikrinti, katalizatorių išsioperuoti, pačipuoti tuo pačiu prisėdimu. Dar galima kapitalinį pasidaryti variklio. Arba pasikeisti variklį. Dėl viso pikto - o gal išsispręs bėda :) Jei ne - pasidaryti diagnostiką.
Kiek paskaitau gedimų temas, tai vis nesuprantu. Negi taip sunku yra pasidaryti normalią diagnostiką ir tik tada ieškoti sliekų? Galbūt ji ne visada būtina, jei TIKRAI žinai kurioje vietoje bėda. Bet toks būrimas iš kavos tirščių daugiau nei keistas. Labai teisingai TYRAN parašė: pasikeisti viską (įskaitant tarpinę tarp vairo ir sėdynes) ir tik tada GALBŪT pasidaryti diagnostiką. Iš kitos pusės, sveikintinas žmonių noras patiems susitvarkyti iškilusią bėdą ir sutaupyti kelias dešimtis litų. Nors būkim biedni, bet teisingi.....ne visi iš mūsų turi tam patirties ir žinių.
Pabambėjau kaip senas krienas, atsiprašau, matyt kvietinis alus suveikė ;)
Taigi atvaziuoju i kiema ant begio ir vel tas pats gaza spaudziu apsukos 1100 nekyla daugiau, ir po geros minutes uzgeso. Uztrumpinau obd ismirksi 8 tarpas 7 ilgas tarpas. P.s su trauka viskad gerai kol nepagauna check.
Del diagnostikos - kas man ja padarys grazu velyku svaitgali? Pastatysiu alaus
Citata iš: Donis7 Įrašytas Balandis 19, 2014, 22:26:20 PM
Pabambėjau kaip senas krienas, atsiprašau, matyt kvietinis alus suveikė ;)
I sveikata. Siandien 2xKalnapilis Grand + 2xVarniukai :)
Del diangostikos, tai gal kaip nors velykas pratempk, nes niekas nedirbs
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Balandis 19, 2014, 22:33:23 PM
I sveikata. Siandien 2xKalnapilis Grand + 2xVarniukai :)
dziekuje bardzo......pas mane x3 kalnapilis white select.
Citata iš: segtukas Įrašytas Balandis 19, 2014, 22:31:38 PM
Taigi atvaziuoju i kiema ant begio ir vel tas pats gaza spaudziu apsukos 1100 nekyla daugiau, ir po geros minutes uzgeso. Uztrumpinau obd ismirksi 8 tarpas 7 ilgas tarpas. P.s su trauka viskad gerai kol nepagauna check.
Del diagnostikos - kas man ja padarys grazu velyku svaitgali? Pastatysiu alaus
Sutinku, per šventes niekas neužsiims. Manau pats sunkiai susitvarkysi ir be reikalo galvą suksi. Bet šiandien eik ir
šventę švesk. Dabar oras gražus- pasivaikščiosi dvi dienas ;)
Na pagal autodata 78 kodas reiskia: Fuel circuit - malfunction [ Wiring, injector control module, injector, FRP sensor, suction control valve, high pressure fuel pump, high pressure fuel pump control solenoids, fuel lines, ECM] = geru svenciu :)
Citata iš: segtukas Įrašytas Balandis 19, 2014, 23:38:44 PM
Na pagal autodata 78 kodas reiskia: Fuel circuit - malfunction [ Wiring, injector control module, injector, FRP sensor, suction control valve, high pressure fuel pump, high pressure fuel pump control solenoids, fuel lines, ECM] = geru svenciu :)
pradek nuo scv voztuvu.Linksmu svenciu.
Istraukiau tuos abu voztuvos "scv" vienas zaliu galu kitas raudonu. Is paziuros kaip nauji grazus, bet visvien prapuciau suspaustu oru.
Ir kad is to maziau skubek viska keisti dar suspesi. Taigi visi sako reikia daryti normalia DIAGNOsTIKA
visupirma reikia pradet nuo kuro bako,issivalyt purva kuris kemsa sieteli,paskui prapust vamzdelius, dar karta paziurim i filtra ar neprisikaupe brudo, paskui visa kita kas sudetinga. Cia is patirties
O daba ir karsta kurtis sunkiai pradejo :-{ vos uzsikuriau, bet praputus tuos voztuvos checko nebuvo.
kuro bako valymas cia lengviausias darbas?nu nu .reikia nuo diagnostikos pradet kaip vyrai ir sako.o ne savo diagostikas daryt.
sunkiai kurtis pradejo nes gali but voztuvo gumele uzvelei kokia ir ora leidzia ne s ten labai atsargiai reik idedinet tuos voztuvus.arba ten visai kita beda.nes kada sitas motoras karstas kurtis nenori gali but jok purkstukam arba nors vienam yra kabzdec.juos tai patikrint gali ir pats atsuki vamzdelius nuo purkstuku ir palauki koki 30 min ir paziuri ar purkstuku galuose kur vamzdelis prisisuka yra dyzelio kuriame purkstuke nera tas ir blogas
Lygiai ta pati bėda ištiko šiandien. Buvo pravažiuota 70 km užmiesčiu, nieko neiprasto nebuvo. Toliau prie sankryžos sustojus, vėl norint pradėti važiuoti mašina pradėjo nebetraukti ir labai trūkčioti, pamaniau, kad gal kartais bėgis ne tas. Mašina labai stipriai trūkčiojo ir netraukė, užsidegė check engine. Apsukų užsidegus lemputei nebeleidžia kelti daugiau 2000 kelti neleidžia. Mašina praktiškai nevažiuoja. Dabar visada dega check engine, o tik užkurus mašina, kol nepabandau važiuoti, stovint gali gazuoti kiek nori, apsukos keliasi gerai, o tik pabandai pavažiuoti ir iškart nebegali kelti virš 2000. Mašina nebevažiuoja, o grįžti iš kaimo kažkaip reikia. Gal turite patarimų? Beje mašina avensis verso benzinas
Citata iš: Titan Įrašytas Balandis 21, 2014, 15:01:51 PM
Lygiai ta pati bėda ištiko šiandien. Buvo pravažiuota 70 km užmiesčiu, nieko neiprasto nebuvo. Toliau prie sankryžos sustojus, vėl norint pradėti važiuoti mašina pradėjo nebetraukti ir labai trūkčioti, pamaniau, kad gal kartais bėgis ne tas. Mašina labai stipriai trūkčiojo ir netraukė, užsidegė check engine. Apsukų užsidegus lemputei nebeleidžia kelti daugiau 2000 kelti neleidžia. Mašina praktiškai nevažiuoja. Dabar visada dega check engine, o tik užkurus mašina, kol nepabandau važiuoti, stovint gali gazuoti kiek nori, apsukos keliasi gerai, o tik pabandai pavažiuoti ir iškart nebegali kelti virš 2000. Mašina nebevažiuoja, o grįžti iš kaimo kažkaip reikia. Gal turite patarimų? Beje mašina avensis verso benzinas
Bandykit akumuliatorių atjungt ir palaikyt keletą minučių, kompas mašinos nusiresetins. Gal padės tam kartui, jei kas nerimto yra
Pabandziau jau sita. Pradzioje dinge buvo check engine, bet vel uzsidege ir viskas tas pats.
Citata iš: Titan Įrašytas Balandis 21, 2014, 15:31:01 PM
Pabandziau jau sita. Pradzioje dinge buvo check engine, bet vel uzsidege ir viskas tas pats.
Pabandyk urtrumpint diagnostikos jungti, 4 ir 13 kontakuts ir ijunges degima suskaiciuok kiek ismirksi check engine.
http://www.airdash.sk/obr/produkty/zasuvka_obd2.bmp (http://www.airdash.sk/obr/produkty/zasuvka_obd2.bmp)
pazesiu per autodata koks kodas
Citata iš: Sonixas Įrašytas Balandis 21, 2014, 14:56:34 PM
sunkiai kurtis pradejo nes gali but voztuvo gumele uzvelei kokia ir ora leidzia ne s ten labai atsargiai reik idedinet tuos voztuvus.arba ten visai kita beda.nes kada sitas motoras karstas kurtis nenori gali but jok purkstukam arba nors vienam yra kabzdec.juos tai patikrint gali ir pats atsuki vamzdelius nuo purkstuku ir palauki koki 30 min ir paziuri ar purkstuku galuose kur vamzdelis prisisuka yra dyzelio kuriame purkstuke nera tas ir blogas
Patikrinau purkstukus ant triju stovi taspats nuo atsukimo dyzelis vienam du kart pyliau sueina per maziau nei 30min. Kai uzmeti lasa dyzelio ant jo matosi mazas oro burbuliukas.
Citata iš: segtukas Įrašytas Balandis 20, 2014, 19:37:29 PM
Istraukiau tuos abu voztuvos "scv" vienas zaliu galu kitas raudonu. Is paziuros kaip nauji grazus, bet visvien prapuciau suspaustu oru.
toki plovimai tavo ir valymai scv voztuvu tik laiko svaistymas. Jie uztersiami mikroskopinem siukslem kuriu tu nematai plika akimi. Jei nenori ju keisti kitais, gali bandyti juos isplauti ultragarsineje voneleje.
Citata iš: Titan Įrašytas Balandis 21, 2014, 15:01:51 PM
Lygiai ta pati bėda ištiko šiandien. Buvo pravažiuota 70 km užmiesčiu, nieko neiprasto nebuvo. Toliau prie sankryžos sustojus, vėl norint pradėti važiuoti mašina pradėjo nebetraukti ir labai trūkčioti, pamaniau, kad gal kartais bėgis ne tas. Mašina labai stipriai trūkčiojo ir netraukė, užsidegė check engine. Apsukų užsidegus lemputei nebeleidžia kelti daugiau 2000 kelti neleidžia. Mašina praktiškai nevažiuoja. Dabar visada dega check engine, o tik užkurus mašina, kol nepabandau važiuoti, stovint gali gazuoti kiek nori, apsukos keliasi gerai, o tik pabandai pavažiuoti ir iškart nebegali kelti virš 2000. Mašina nebevažiuoja, o grįžti iš kaimo kažkaip reikia. Gal turite patarimų? Beje mašina avensis verso benzinas
Jei veiksmas Klaipedoje, galiu padaryt diagnostika(toyotine iranga). Be jos nelabai cia isbursim.
Citata iš: segtukas Įrašytas Balandis 21, 2014, 19:13:06 PM
Patikrinau purkstukus ant triju stovi taspats nuo atsukimo dyzelis vienam du kart pyliau sueina per maziau nei 30min. Kai uzmeti lasa dyzelio ant jo matosi mazas oro burbuliukas.
tai vat ten kur nueina tas purkstukas blogas del to ant karsto nesikuria.bet vis del to padaryk diagnostika normalia.jei is vln galetume ka nors isburt ir patikrint ta tavo avensi
Citata iš: Sonixas Įrašytas Balandis 21, 2014, 22:30:28 PM
tai vat ten kur nueina tas purkstukas blogas del to ant karsto nesikuria.bet vis del to padaryk diagnostika normalia.jei is vln galetume ka nors isburt ir patikrint ta tavo avensi
Dėja is Kauno :( bet kaip idomiai, kad del vieno purskeklio nenori kurtis... Na kiek radau info internete, tai manieji purkstukai 4-kontaktu netaisomi, teks ieskoti kitu.... O darbelio pakeisti viena purkstuka (wow) ne su renuskes dci.
Citata iš: segtukas Įrašytas Balandis 21, 2014, 23:17:39 PM
Dėja is Kauno :( bet kaip idomiai, kad del vieno purskeklio nenori kurtis... Na kiek radau info internete, tai manieji purkstukai 4-kontaktu netaisomi, teks ieskoti kitu.... O darbelio pakeisti viena purkstuka (wow) ne su renuskes dci.
internetas tave apgavo kaip tik tie purksukai su 4 laidais remontojami.ju elektronine dalis nepareina o mexanine dalis keiciasi.vilniuj tokio purkstuko remontas 300lt mazdauk bent jau opelinio purkstuko remontas tiek kainavo pats draugelio purkstuka vieziau remontuot.bet tikrai zinau naudoto tavo purkstuko kaina 700 lt paskutiniu metu labai pabrango jie
pakeist ir nesunku nuimsi valytuvu lopsi ir bus tau prieimai geri.tik nepamirsk pries tai kai raut dangteli lauk nepamirsk nuimt riebokslius kur prisisuka vamzdeliai prie purkstuku pamatisiidubimus tokius kad atsuktuva ikist.
Jei keisi purkstukus reikia ir tarpines keisti po jais nes jos vienkartines. Ir nepamirsk griztamaji vamzdeli uzdeti kuris yra viduje variklio, kaip man buvo teko viska ardyti is naujo
Citata iš: Sonixas Įrašytas Balandis 22, 2014, 23:39:29 PM
internetas tave apgavo kaip tik tie purksukai su 4 laidais remontojami.ju elektronine dalis nepareina o mexanine dalis keiciasi.vilniuj tokio purkstuko remontas 300lt mazdauk bent jau opelinio purkstuko remontas tiek kainavo pats draugelio purkstuka vieziau remontuot.bet tikrai zinau naudoto tavo purkstuko kaina 700 lt paskutiniu metu labai pabrango jie
Bet va dar radau lbm.lt : Pilnai galime patikrinti DENSO 4-ių kontaktų purkštukus. Dažnas gedimas purkštukas nelaiko vidinio technologinio slėgio. Šiems purkštukams gamintojas netiekia dalių.
O opeliuose irgi eina denso 4 laidu purkstukai? ar cia gamintojas neprieko?
gamintojas dauk ko neteikia ir sailenbloko sakej neteikia kad eina su visa sake.o tanagra gi keicia tuos sailentblokus :D
Na buvau uzsukes i vienas dirbtuves prisijunge rado klaida P1226 kaip ir like parametrai geri, klaida nusitrina. Siandien be lakstant kamsciuose pora kart stovint vietoje uzsidege check ir pastebejau, kad pradeda piltis juodais dumais... + meistras siulo be purkstuko pasiziureti baka, ar ten varliu neprivise..
Citata iš: segtukas Įrašytas Balandis 30, 2014, 14:15:17 PM
Na buvau uzsukes i vienas dirbtuves prisijunge rado klaida P1226 kaip ir like parametrai geri, klaida nusitrina. Siandien be lakstant kamsciuose pora kart stovint vietoje uzsidege check ir pastebejau, kad pradeda piltis juodais dumais... + meistras siulo be purkstuko pasiziureti baka, ar ten varliu neprivise..
Dėl klaidos P1226 dabar nieko nepasakysiu, bet dėl "varlių" bake, tai cheka's tikrai neužsidegs, čia pas tave ne bakas kaltas (+)
Citata iš: segtukas Įrašytas Balandis 30, 2014, 14:15:17 PM
Na buvau uzsukes i vienas dirbtuves prisijunge rado klaida P1226 kaip ir like parametrai geri, klaida nusitrina. Siandien be lakstant kamsciuose pora kart stovint vietoje uzsidege check ir pastebejau, kad pradeda piltis juodais dumais... + meistras siulo be purkstuko pasiziureti baka, ar ten varliu neprivise..
klaida bendro pobudzio, taciau ja gali isaukti ir forsunkes, scv voztuvai ir varles bake...realiai reikia tikrint ir ziuret. Realiai pradeciau nuo pigiausio: bako tikrinimas, kuro filtro keitimas, scv voztuvu praplovimas ultragarse, forsunkiu patikra. Su sa klaida esu susidures kelis kartus. Viena karta forsunke buvo bloga, kita karta padejo scv voztuvu praplovimas ultragarse.
Citata iš: Egis_ Įrašytas Gegužė 01, 2014, 04:29:48 AM
klaida bendro pobudzio, taciau ja gali isaukti ir forsunkes, scv voztuvai ir varles bake...realiai reikia tikrint ir ziuret. Realiai pradeciau nuo pigiausio: bako tikrinimas, kuro filtro keitimas, scv voztuvu praplovimas ultragarse, forsunkiu patikra. Su sa klaida esu susidures kelis kartus. Viena karta forsunke buvo bloga, kita karta padejo scv voztuvu praplovimas ultragarse.
Dar syki pasikartosiu: varlės bake ir kuro filtro užsikišimas
niekada neiššauks chek lemputės užsidegimą. Jeigu pašnekovas sakytu, kad nėra traukos ir pan., bet chek nedega, tada taip,- gali būti kaltos varlės bake ir kuro filtras. P.s. jeigu Avensis Verso užsikiša kuro filtras užsidega atskiros filtro lemputės, nes ant filtro stovi du davikliai,- vienas (filtro apačioje) rodo kada filtre yra vandens, kitas (filtro viršuje) rodo kada filtras užsikemša, čia tiems kas dar nežinojo ;)
Citata iš: Avensis Verso 2005.07 Įrašytas Gegužė 01, 2014, 12:15:25 PM
Dar syki pasikartosiu: varlės bake ir kuro filtro užsikišimas niekada neiššauks chek lemputės užsidegimą. Jeigu pašnekovas sakytu, kad nėra traukos ir pan., bet chek nedega, tada taip,- gali būti kaltos varlės bake ir kuro filtras. P.s. jeigu Avensis Verso užsikiša kuro filtras užsidega atskiros filtro lemputės, nes ant filtro stovi du davikliai,- vienas (filtro apačioje) rodo kada filtre yra vandens, kitas (filtro viršuje) rodo kada filtras užsikemša, čia tiems kas dar nežinojo ;)
Matyt nesusidures esi niekad su siais varikliais. Sakau is patirties, ne is oro, susidures esu su toyota marke, bet kai viskas buvo istikrinta, patikrinus baka oje jei kas ten daresi... Del bake esanciu siuksliu kemsasi SCV voztuvai pas toyota's, kurios praeina per kuro filtro filtravimo elementa(mikronines siuskles). Teko susidurti su corolla kompas mete P1228 klaida,dinginejo trauka. Isemus SCV voztuvus ant ju buvo metalo drozliu(siurbliui jau paskutinioji artejo) del to, kad degalai buvo pilami is velniai zino kur, bake buvo tikras varlynas, ko paskoje sitas visas ''geris'' ir sugadino siurbli, uzkimso SCV voztuvus, realiai viskas sedo ir ant purkstuku. Griztant dar konkreciai prie bako ir kuro filtro uzsitersimo, tai uzsikisus siems elementams, siurblys del kuro trukumo neisvysto reikiamo nasumo bei slegio, ko pasekoje kompas ''erzinamas'' ir meta i avarini rezima(turejau taip pat konkretu atveji).
tikra tiesa del varliu bake, tik kiek rasai nieks netiki,tipo negali but ir kaltina visokius purkstukus, siurblius. Man nerode kompas,kad visiskai filtras uzsikises,nors keiciau pries 5 men, o uzsikiso nuo varliu bake
Citata iš: kurmis Įrašytas Gegužė 01, 2014, 17:14:15 PM
tikra tiesa del varliu bake, tik kiek rasai nieks netiki,tipo negali but ir kaltina visokius purkstukus, siurblius. Man nerode kompas,kad visiskai filtras uzsikises,nors keiciau pries 5 men, o uzsikiso nuo varliu bake
esu susidures su tokiu variantu toyota corolla verso: netrauke automobilis zmogus, filtrai neseniai buvo pakeisti. pasijungus kompa viskas kaip ir ok, visi gyvi parametrai idealus.Finale prasitare, kad kelioneje ilgai labai vaziavo ant rezervo, nes arti nebuvo degalinesar jau nebedirbo nakti, vienu zodziu iki beveik pabaigos isvaziavo su baku. Isemus ''sena'' neseniai keista filtra is paziuros viskas atrode kaip nauja, bet vis tiek nutarem pakeisti nauju: pakeitus automobilis pradejo vaziuoti neatpazistamai. Del sportinio intereso perpjoveme kuro filtra ir patikekit ko ten tik neradom...
Citata iš: Egis_ Įrašytas Gegužė 01, 2014, 17:28:48 PM
esu susidures su tokiu variantu toyota corolla verso: netrauke automobilis visiskai. zmogus sake jog filtrai neseniai buvo pakeisti. pasijungus kompa viskas kaip ir ok, visi gyvi parametrai idealus.Finale prasitare, kad kelioneje ilgai labai vaziavo ant rezervo, nes arti nebuvo degalinesar jau nebedirbo nakti, vienu zodziu iki beveik pabaigos isvaziavo su baku. Isemus ''sena'' neseniai keista filtra is paziuros viskas atrode kaip nauja, bet vis tiek nutarem pakeisti nauju: pakeitus automobilis pradejo vaziuoti neatpazistamai. Del sportinio intereso perpjoveme kuro filtra ir patikekit ko ten tik neradom...
Citata iš: kurmis Įrašytas Gegužė 01, 2014, 17:14:15 PM
tikra tiesa del varliu bake, tik kiek rasai nieks netiki,tipo negali but ir kaltina visokius purkstukus, siurblius. Man nerode kompas,kad visiskai filtras uzsikises,nors keiciau pries 5 men, o uzsikiso nuo varliu bake
esu susidures su tokiu variantu toyota corolla verso: netrauke automobilis zmogus, filtrai neseniai buvo pakeisti. pasijungus kompa viskas kaip ir ok, visi gyvi parametrai idealus.Finale prasitare, kad kelioneje ilgai labai vaziavo ant rezervo, nes arti nebuvo degalinesar jau nebedirbo nakti, vienu zodziu iki beveik pabaigos isvaziavo su baku. Isemus ''sena'' neseniai keista filtra is paziuros viskas atrode kaip nauja, bet vis tiek nutarem pakeisti nauju: pakeitus automobilis pradejo vaziuoti neatpazistamai. Del sportinio intereso perpjoveme kuro filtra ir patikekit ko ten tik neradom...
Citata iš: Egis_ Įrašytas Gegužė 01, 2014, 14:29:20 PM
Matyt nesusidures esi niekad su siais varikliais. Sakau is patirties, ne is oro, susidures esu su toyota marke, bet kai viskas buvo istikrinta, patikrinus baka oje jei kas ten daresi... Del bake esanciu siuksliu kemsasi SCV voztuvai pas toyota's, kurios praeina per kuro filtro filtravimo elementa(mikronines siuskles). Teko susidurti su corolla kompas mete P1228 klaida,dinginejo trauka. Isemus SCV voztuvus ant ju buvo metalo drozliu(siurbliui jau paskutinioji artejo) del to, kad degalai buvo pilami is velniai zino kur, bake buvo tikras varlynas, ko paskoje sitas visas ''geris'' ir sugadino siurbli, uzkimso SCV voztuvus, realiai viskas sedo ir ant purkstuku. Griztant dar konkreciai prie bako ir kuro filtro uzsitersimo, tai uzsikisus siems elementams, siurblys del kuro trukumo neisvysto reikiamo nasumo bei slegio, ko pasekoje kompas ''erzinamas'' ir meta i avarini rezima(turejau taip pat konkretu atveji).
Tas ir yra, kad esu susidūręs su tokiom problemom :goodboy: Nu tu pats sau prieštarauji,- aš gi rašau, kad jeigu varlės bake ir užsikišęs filtras tai joks chek'as nedegs (+) Tiesa? TAIP tai tiesa (+) Dabar žiūrėkim ką tu rašai: šiukšlės užkemša SCV vožtuvą. Ir kas būna kai užkemša vožtuvą,- užsidega chek'as. Tai ir žiūri diagnostikoje,- jeigu rodo, kad negerai su SCV vožtuvu, tai nuo jo ir pradedi ;) Nes pagal tave būtu, kad jeigu nėra traukos, bet chek'as rodo turbinos gedimą, tai reikia nuo bako valymo pradėti, arba filtrus pasikeisti, nes nėra traukos :) Rašai: " bako ir kuro filtro uzsitersimo, tai uzsikisus siems elementams, siurblys del kuro trukumo neisvysto reikiamo nasumo bei slegio, ko pasekoje kompas ''erzinamas'' ir meta i avarini rezima(turejau taip pat konkretu atveji)." , bet tavo atveju irgi chek'as nedegė ;) O pas jį dega chek, tai ir reikia žiūrėti kuris daviklis ką rodo, o paskui jau "imtis" bako, ar pan. ;)
Citata iš: kurmis Įrašytas Gegužė 01, 2014, 17:14:15 PM
tikra tiesa del varliu bake, tik kiek rasai nieks netiki,tipo negali but ir kaltina visokius purkstukus, siurblius. Man nerode kompas,kad visiskai filtras uzsikises,nors keiciau pries 5 men, o uzsikiso nuo varliu bake
Dar vienas pats sau prieštaraujantis :-] Pats rašai, kad kompas nerodė, t.y. nedegė chek'as dėl filtro užsikimšimo :) O čia kalbama, kad žmogui
DEGA chek ff
Citata iš: Avensis Verso 2005.07 Įrašytas Gegužė 01, 2014, 21:39:22 PM
Tas ir yra, kad esu susidūręs su tokiom problemom :goodboy: Nu tu pats sau prieštarauji,- aš gi rašau, kad jeigu varlės bake ir užsikišęs filtras tai joks chek'as nedegs (+) Tiesa? TAIP tai tiesa (+) Dabar žiūrėkim ką tu rašai: šiukšlės užkemša SCV vožtuvą. Ir kas būna kai užkemša vožtuvą,- užsidega chek'as. Tai ir žiūri diagnostikoje,- jeigu rodo, kad negerai su SCV vožtuvu, tai nuo jo ir pradedi ;) Nes pagal tave būtu, kad jeigu nėra traukos, bet chek'as rodo turbinos gedimą, tai reikia nuo bako valymo pradėti, arba filtrus pasikeisti, nes nėra traukos :) Rašai: " bako ir kuro filtro uzsitersimo, tai uzsikisus siems elementams, siurblys del kuro trukumo neisvysto reikiamo nasumo bei slegio, ko pasekoje kompas ''erzinamas'' ir meta i avarini rezima(turejau taip pat konkretu atveji)." , bet tavo atveju irgi chek'as nedegė ;) O pas jį dega chek, tai ir reikia žiūrėti kuris daviklis ką rodo, o paskui jau "imtis" bako, ar pan. ;)
Ne taip mane supratai, kolega ;) jeigu bus trukumas kuro, tai patikek manim - chek'as tikrai GALI uzsidegti. Aisku kompas nerodys ir nemes klaidos kad truksta kuro, bet prades pyktis ant siurblio, valdymo ar pan. Kalba eina ne vien apie Toyota marke. ;) Jeigu imeta i avarini rezima, tai atstinkta nebereikalo ir DTC tikrai atsiranda kompo atmintyje + skydely turi geltona lempute, tokia kaip mano avataras ;) Del SCV voztuvu rasiau nebe reikalo, kad reikia nuo bako pradet ir fitru keitimo,nes pakeitus SCV voztuvus ir neisvalius bako ir nepakeitus kuro filtro - toks remontas tikrai atliekamas nekokybiskai. Pats pagalvok kodel gi kemsasi SCV voztuvai?;) Pvz. Hdi motorams jei keiti slegio reguliatoriu, automatiskai keiti ir bake esanti lift pump'a, nes del jo isdilimo i kuro sistema praeina mikronines siuksles, kurios ir kemsa viska...
Citata iš: Egis_ Įrašytas Gegužė 01, 2014, 22:28:10 PM
Ne taip mane supratai, kolega ;) jeigu bus trukumas kuro, tai patikek manim - chek'as tikrai GALI uzsidegti. Aisku kompas nerodys ir nemes klaidos kad truksta kuro, bet prades pyktis ant siurblio, valdymo ar pan. Kalba eina ne vien apie Toyota marke. ;) Jeigu imeta i avarini rezima, tai atstinkta nebereikalo ir DTC tikrai atsiranda kompo atmintyje + skydely turi geltona lempute, tokia kaip mano avataras ;) Del SCV voztuvu rasiau nebe reikalo, kad reikia nuo bako pradet ir fitru keitimo,nes pakeitus SCV voztuvus ir neisvalius bako ir nepakeitus kuro filtro - toks remontas tikrai atliekamas nekokybiskai. Pats pagalvok kodel gi kemsasi SCV voztuvai?;) Pvz. Hdi motorams jei keiti slegio reguliatoriu, automatiskai keiti ir bake esanti lift pump'a, nes del jo isdilimo i kuro sistema praeina mikronines siuksles, kurios ir kemsa viska...
Viskas ok, nesiginčijų dėl po to einančios "tvarkymo eigos", kad pvz. reikia išvalyti baką ir pakeisti filtrus, jeigu išsiardęs SVC vožtuvą randi "dumblo" (y) Bet pirmiausiai vis tiek, užsidegus chek'ui ir parodžius diagnostikai, kad kaltas SCV vožtuvas, pradedi žiūrėti nuo SCV vožtuvo ;) O jeigu bus trūkumas kuro, tai cheka'as, ta lemputė kaip tavo avataras, tikrai NEUŽSIDEGS (+) Čia kalbama jeigu kuras iš bako nebepraeis pro visus filtrus. Paprasčiausiai variklis negalės pasiekti reikiamų apsūkų spaudžiant akseleratorių (ir važiuojant, ir stovint), o jeigu jau visiškai kuro filtras ir bako filtras užsinešęs, tai auto nedirbs ir "tuščia eiga", ir užges variklis ;) Bet chek'as NEDEGS (+) Tu nemaišyk avarinio režimo, kai kompas NELEIDŽIA varikliui pasiekti tam tikrų apsūkų, tada užsidega chek'as. Ir kai variklis NEGALI pasiekti aukštesnių apsūkų, dėl kuro nepraeinamumo per visus filtrus :goodboy:
Citata iš: Avensis Verso 2005.07 Įrašytas Gegužė 01, 2014, 23:02:01 PM
Viskas ok, nesiginčijų dėl po to einančios "tvarkymo eigos", kad pvz. reikia išvalyti baką ir pakeisti filtrus, jeigu išsiardęs SVC vožtuvą randi "dumblo" (y) Bet pirmiausiai vis tiek, užsidegus chek'ui ir parodžius diagnostikai, kad kaltas SCV vožtuvas, pradedi žiūrėti nuo SCV vožtuvo ;) O jeigu bus trūkumas kuro, tai cheka'as, ta lemputė kaip tavo avataras, tikrai NEUŽSIDEGS (+) Čia kalbama jeigu kuras iš bako nebepraeis pro visus filtrus. Paprasčiausiai variklis negalės pasiekti reikiamų apsūkų spaudžiant akseleratorių (ir važiuojant, ir stovint), o jeigu jau visiškai kuro filtras ir bako filtras užsinešęs, tai auto nedirbs ir "tuščia eiga", ir užges variklis ;) Bet chek'as NEDEGS (+) Tu nemaišyk avarinio režimo, kai kompas NELEIDŽIA varikliui pasiekti tam tikrų apsūkų, tada užsidega chek'as. Ir kai variklis NEGALI pasiekti aukštesnių apsūkų, dėl kuro nepraeinamumo per visus filtrus :goodboy:
Puikiai skiriu visas savokas gali buti ramus ;) Nebe reikalo pas mane avatare chek'o zenklas ;) Atveju visokiu yra buve. Skirk savokas KAI NERA KURO IS VIS SISTEMOJ ir kai yra KURO TRUKUMAS del uzsitersusios degalu tiekimo sistemos. Commonrailine sistema cia tau ne senas traktorius, kur galejai myzt i baka ir vaziuot. Toyota nera tokia jautri, kad iskart chek'a degtu del degalu nepakankamumo, bet tarkim koks ford'as...
Citata iš: Egis_ Įrašytas Gegužė 01, 2014, 23:26:21 PM
Puikiai skiriu visas savokas gali buti ramus ;) Nebe reikalo pas mane avatare chek'o zenklas ;) Atveju visokiu yra buve. Skirk savokas KAI NERA KURO IS VIS SISTEMOJ ir kai yra KURO TRUKUMAS del uzsitersusios degalu tiekimo sistemos. Commonrailine sistema cia tau ne senas traktorius, kur galejai myzt i baka ir vaziuot. Toyota nera tokia jautri, kad iskart chek'a degtu del degalu nepakankamumo, bet tarkim koks ford'as...
Dar syki pasikartosiu, kad jeigu bus kuro nepraeinamumas dėl kuro bako ir kuro filtrų kaltės chek'as neužsidegs, galvą guldau ;) Apie kitus kuro "nepadavimus" nekalbu ;)
Laiko kai turėsi pasidaryk eksperimentą jeigu abejoji manim: nuimi kuro paėmimo žarnelę nuo filtro, uždedi pvz. VW Golf kuro filtra (kad nepaimtų š), nuo jo dedi žarnelę ir "pajungi" į kanistrą su dyzeliu. Ant žarnelės galo, kur kiši į kanistrą, kuro paėmimo "pabloginimui" uždedi pvz. keturgubą moterišką pėdkelnę ir užkuri variklį. Spaudi akseleratorių ir žiūri ar nereikia dar "pabloginti" kuro paėmimo, kad "kamštis" beleistų sukilti apsūkoms iki kokių max 2000-2500. Tai va, su tokiu kuro "nepraeinamumu", nuspaudus akseleratoriaus pedalą iki galo, jei apsūkos sukils iki 1500 ar 2000, gali išdeginti nors ir 10 kanistrų,- chek'as
NEUŽSIDEGS ;) Jeigu degalai iki kuro siurblio "neateina" dėl mechaninių priežasčių, tokių kaip užkištas filtras,- chek'as
NEUŽSIDEGS O ši diskusija kilo todėl, kad dalyviui "segtukas" užsidegė chek'as, štai citata iš jo: "
uzsidege check ir pastebejau, kad pradeda piltis juodais dumais"... Galit mane nužudyti, bet čia tikrai ne kuro bako ir kuro filtrų problema :-{
Filtrui uzsikimsus, juodais dumais neturetu apsipilti is karto. O su Egiu sutinku, yra buve ir man, kad check dege, bet pakeitus kuro filtra, oro filtra, tepalus, viskas dingo. Keiciant paaiskejo, kad 5 metu masinai tebestovejo gamykliniai oro ir kuro filtrai. Gaila neuzsirasiau kokia klaida buvo. O pardavejas masina pardavinejo kaip su variklio defektu, nes buvo priburta servise, kad reikia keisti varikli (!!!) ir siulesi serviso meistras is to vargselio automobili nupirkti, bet pasiule atminusaves ale variklio keitimo kaina.
Citata iš: Avensis Verso 2005.07 Įrašytas Gegužė 02, 2014, 00:32:44 AM
Dar syki pasikartosiu, kad jeigu bus kuro nepraeinamumas dėl kuro bako ir kuro filtrų kaltės chek'as neužsidegs, galvą guldau ;) Apie kitus kuro "nepadavimus" nekalbu ;)
Laiko kai turėsi pasidaryk eksperimentą jeigu abejoji manim: nuimi kuro paėmimo žarnelę nuo filtro, uždedi pvz. VW Golf kuro filtra (kad nepaimtų š), nuo jo dedi žarnelę ir "pajungi" į kanistrą su dyzeliu. Ant žarnelės galo, kur kiši į kanistrą, kuro paėmimo "pabloginimui" uždedi pvz. keturgubą moterišką pėdkelnę ir užkuri variklį. Spaudi akseleratorių ir žiūri ar nereikia dar "pabloginti" kuro paėmimo, kad "kamštis" beleistų sukilti apsūkoms iki kokių max 2000-2500. Tai va, su tokiu kuro "nepraeinamumu", nuspaudus akseleratoriaus pedalą iki galo, jei apsūkos sukils iki 1500 ar 2000, gali išdeginti nors ir 10 kanistrų,- chek'as NEUŽSIDEGS ;) Jeigu degalai iki kuro siurblio "neateina" dėl mechaninių priežasčių, tokių kaip užkištas filtras,- chek'as NEUŽSIDEGS O ši diskusija kilo todėl, kad dalyviui "segtukas" užsidegė chek'as, štai citata iš jo: "uzsidege check ir pastebejau, kad pradeda piltis juodais dumais"... Galit mane nužudyti, bet čia tikrai ne kuro bako ir kuro filtrų problema :-{
zmogau, as dar karta tau kartoju, kad common railine sistema cia tau ne antras golfas!nemaisyk! diskusija pakrypo bendra jau tema, apie temos autoriaus varianta jau netgi nerasau. Tu nemaisyk - tokios klaidos kaip UZSIKISES FILTRAS kompas tikrai nemes, bet jis jungs chek'a ir klaidas pykdamas ant auksto slegio siurblio, jo valdymo ir pan! Kompu 100 proc. tikrai negali pasikliauti.
Citata iš: Egis_ Įrašytas Gegužė 02, 2014, 10:55:53 AM
zmogau, as dar karta tau kartoju, kad common railine sistema cia tau ne antras golfas!nemaisyk! diskusija pakrypo bendra jau tema, apie temos autoriaus varianta jau netgi nerasau. Tu nemaisyk - tokios klaidos kaip UZSIKISES FILTRAS kompas tikrai nemes, bet jis jungs chek'a ir klaidas pykdamas ant auksto slegio siurblio, jo valdymo ir pan! Kompu 100 proc. tikrai negali pasikliauti.
Jokio skirtumo ar common rail, ar pompadūzas, ar paprastas,- užsikišus kuro bako filtrui ir kuro filtrui chek,as NEDEGS ir taškas. Jei dar yra noro ginčytis pasidaryk ekspermentą kur rašiau ir pamatysi ;) Tu rašai, kad jeigu bus filtras užsikišęs: "
jungs chek'a ir klaidas pykdamas ant auksto slegio siurblio",- nė velnio !! Kompui nėra ko pykti ant aukšto slėgio siurblio, kadangi pats siurblys slėgį sukelia, t.y. veikia, tik jam trūksta kuro iš bako :-{ Pagal tave gautusi, kad jeigu pasibaigė kuras užsidegs chek'as :-]
Citata iš: tevas Įrašytas Gegužė 02, 2014, 10:35:04 AM
Filtrui uzsikimsus, juodais dumais neturetu apsipilti is karto. O su Egiu sutinku, yra buve ir man, kad check dege, bet pakeitus kuro filtra, oro filtra, tepalus, viskas dingo. Keiciant paaiskejo, kad 5 metu masinai tebestovejo gamykliniai oro ir kuro filtrai. Gaila neuzsirasiau kokia klaida buvo. O pardavejas masina pardavinejo kaip su variklio defektu, nes buvo priburta servise, kad reikia keisti varikli (!!!) ir siulesi serviso meistras is to vargselio automobili nupirkti, bet pasiule atminusaves ale variklio keitimo kaina.
100 procentų duodu, kad chek'as, jeigu jis tai mašinai degė, tikrai užgeso ne nuo tepalo ir filtrų pakeitimo :-{ Tavo atveju chek'as galėjo užgesti todėl, kad keisdamas filtrus buvai atjungęs akumuliatorių (H-)
Citata iš: Avensis Verso 2005.07 Įrašytas Gegužė 02, 2014, 13:15:32 PM
100 procentų duodu, kad chek'as, jeigu jis tai mašinai degė, tikrai užgeso ne nuo tepalo ir filtrų pakeitimo :-{ Tavo atveju chek'as galėjo užgesti todėl, kad keisdamas filtrus buvai atjungęs akumuliatorių (H-)
check'as uzgeso istrynus klaidas, bet vel nebeuzsidege tik tada, kai buvo pakeistos minetos detales. Dar nepakeitus detaliu, bet istrynus klaidas, labai greitai vel check uzsiziebdavo, nes trukciojo tik vaziuojant, o tuscia eiga ir akseleruojant be apkrovos, nieko blogo nepastebejom. Negi niekam taip nera nutike ?!
Citata iš: tevas Įrašytas Gegužė 02, 2014, 13:21:05 PM
check'as uzgeso istrynus klaidas, bet vel nebeuzsidege tik tada, kai buvo pakeistos minetos detales. Pries keiciant automobilis istrynus klaidas, labai greitai vel check uzziebdavo, nes trukciojo tik vaziuojant, o tuscia eiga ir akseleruojant be apkrovos, nieko blogo nepastebejom. Negi niekam taip nera nutike ?!
Tai čia tikrai ne tame bėdos buvo, nes užsikišus kuro bako, ar kuro filtrams, ir stovinčiam auto akseleruojant bus tas pats, kaip ir važiuojant, t.y. apsūkos sukils pvz. iki 2000, ar 3000, priklausomai nuo užsikišimo ff Bet chek'as nedegs (z) Nežinau kas tavo auto ten buvo, nes nežinom klaidos kodo, BET: draugelis išvažiavo į Švediją ir bevažiuojant iš kelto jam užsidegė chek'as ir tegalėjo pavažiuoti max 60 km/h. Nuėmė akumuliatoriaus klemas,- vėl uždėjo ir viskas ok. Dabar jau pravažiavo apie
1000 km ir nieko. Grįš kažkur po 2 savaičių, tai bandysim pažiūrėti kas ten buvo ;) Bet tikrai žinau, kad pradėsim ne nuo kuro bako ir kuro filtro keitimo :-]
Citata iš: Avensis Verso 2005.07 Įrašytas Gegužė 02, 2014, 13:34:49 PM
Tai čia tikrai ne tame bėdos buvo, nes užsikišus kuro bako, ar kuro filtrams, ir stovinčiam auto akseleruojant bus tas pats, kaip ir važiuojant, t.y. apsūkos sukils pvz. iki 2000, ar 3000, priklausomai nuo užsikišimo ff Bet chek'as nedegs (z) Nežinau kas tavo auto ten buvo, nes nežinom klaidos kodo, BET: draugelis išvažiavo į Švediją ir bevažiuojant iš kelto jam užsidegė chek'as ir tegalėjo pavažiuoti max 60 km/h. Nuėmė akumuliatoriaus klemas,- vėl uždėjo ir viskas ok. Dabar jau pravažiavo apie 1000 km ir nieko. Grįš kažkur po 2 savaičių, tai bandysim pažiūrėti kas ten buvo ;) Bet tikrai žinau, kad pradėsim ne nuo kuro bako ir kuro filtro keitimo :-]
mano atveju buvo galima, kad ir iki 150km/h isibegeti, bet pradedavo trukcioti, nedumino ir neuzgeso. Automobilis parduotas vokieciui su garantija pries puse metu. Jau jei butu buvus kita beda, buciau suzinojes is karto, butu atlekes su pretenzijom ta pacia diena.
Citata iš: tevas Įrašytas Gegužė 02, 2014, 13:45:43 PM
mano atveju buvo galima, kad ir iki 150km/h isibegeti, bet pradedavo trukcioti, nedumino ir neuzgeso. Automobilis parduotas vokieciui su garantija pries puse metu. Jau jei butu buvus kita beda, buciau suzinojes is karto, butu atlekes su pretenzijom ta pacia diena.
Aš ir sakau, kad tavo auto ne ta bėda buvo ;) Užsikišus kuro bako ir kuro filtrams simtomai tokie: aišku chek nedega, bet nuspaudus akseleratorių ir laikant "iki dugno", apsūkos nekyla iki galo, pvz. iki 2000 ar 3000, priklausomai nuo užsikišimo ;) Buna, kad "pulsuoja" apsūkos, lyg ir norėtų pakilti, bet paskui vėl pakrenta ;) Ypač tai pasireiškia atėjus šalčiams, kai dyzelis pradeda tirštėti (h)
Citata iš: Avensis Verso 2005.07 Įrašytas Gegužė 02, 2014, 13:56:31 PM
Aš ir sakau, kad tavo auto ne ta bėda buvo ;) Užsikišus kuro bako ir kuro filtrams simtomai tokie: aišku chek nedega, bet nuspaudus akseleratorių ir laikant "iki dugno", apsūkos nekyla iki galo, pvz. iki 2000 ar 3000, priklausomai nuo užsikišimo ;) Buna, kad "pulsuoja" apsūkos, lyg ir norėtų pakilti, bet paskui vėl pakrenta ;) Ypač tai pasireiškia atėjus šalčiams, kai dyzelis pradeda tirštėti (h)
nejaugi dėl seno oro filtro check'as galėjo užsidegti? Gaila, neatsimenu kokios klaidos buvo tuo metu.
Citata iš: tevas Įrašytas Gegužė 02, 2014, 14:07:25 PM
nejaugi dėl seno oro filtro check'as galėjo užsidegti? Gaila, neatsimenu kokios klaidos buvo tuo metu.
Gal. Gal dėl seno oro filtro, OSM "sudurniavo". Ko nežinau to nerašau ;)
nematau prasmes toliau su tavimi gincytis. Atlik paprasta eksperimenta: pamirkyt benzine pora dienu kuro filtra ir idek i masina(gausi kaip uzsikisusi, bet dar praleidzianti kura filtra), tada pamatysi ka gausi, kalbu is praktikos o ne is ''kas butu jeigu butu''. Kai neveikia OSM gausi klaida tik tada kai bus labai didelis skirtumas tarp reiksmes kuri yra duodama is osm ir kompo prasomos. Nepilnai veikiancia OSM pamatysi tik ant gyvu parametru vaziuojanciai masinai darant log'a. Daznai turbinos darbas ir OSM darbas buna susije dydziai del turbinos uzputimo laiko ir pereinancio oro srauto per OSM.
uzsidega tas checkas del uzsikisusio filtro,pradeda trukciot ir uzsidega ir neleidzia kelt apsuku. Pradzioi reciau atsitikdavo,o opaskui daznejo ikito kol visai vaziuot neimanoma buvo. Diagnostika berods klaida rode ip1226. o kad filtras uzsikises nieks nerode,jikios lemputes. O paziuret paciam i baka gi nieko nekainuoja tik kelis irankius turer reikia
Citata iš: kurmis Įrašytas Gegužė 02, 2014, 18:15:53 PM
uzsidega tas checkas del uzsikisusio filtro,pradeda trukciot ir uzsidega ir neleidzia kelt apsuku. Pradzioi reciau atsitikdavo,o opaskui daznejo ikito kol visai vaziuot neimanoma buvo. Diagnostika berods klaida rode ip1226. o kad filtras uzsikises nieks nerode,jikios lemputes. O paziuret paciam i baka gi nieko nekainuoja tik kelis irankius turer reikia
Kai išsipurvina salono kojų kilimėliai pas tave tikriausiai irgi chek užsidega lol Pirmiausiai pasižiūrėk klaidos P1226 reikšmę...
klaidos kodas P1226 . Kokia problema buvo ir kaip ja sprende. viskas aprasyta aiskiai ,kas supranta angliskai: http://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/128591-fault-code-p1226/ (http://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/128591-fault-code-p1226/)
(bake varliu nebuvo, kuro filtra pakeite-niekas nepasikeite.siule praplauti SCV-nepadejo. galu gale pasirodo ,kad kaltas vienas purkstukas).
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Gegužė 02, 2014, 19:02:09 PM
klaidos kodas P1226 . Kokia problema buvo ir kaip ja sprende. viskas aprasyta aiskiai ,kas supranta angliskai: http://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/128591-fault-code-p1226/ (http://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/128591-fault-code-p1226/)
(bake varliu nebuvo, kuro filtra pakeite-niekas nepasikeite.siule praplauti SCV-nepadejo. galu gale pasirodo ,kad kaltas vienas purkstukas).
(y) Dėkui už pagalbą Saulius SSS, nes jau nebegaliu su jais ff Apie tai ir rašau jau kelintą dieną, kad jeigu užsikišęs kuro bako, ar kuro filtras chek'as
NEDEGS :-{ Jeigu aš kažko tiksliai nežinau, tai apie tai ir nekalbu, bet šiuo atveju :G P1226 klaidos reikšmių ne viena,- nuo forsunkių iki daviklių ir t.t., bet ne todėl, kad UŽSIKIŠĘS KURO BAKO IR KURO FILTRAS !! Man tik dėl vieno pikta, kad klaidina kitus forumo lankytojus... :F
Nekreipk demesio. Tegul kalba kas ka nori. Cia beveik : vienas apie ratus, kitas apie batus... Derzi kardan,bratka (h)
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Gegužė 02, 2014, 19:34:30 PM
Nekreipk demesio. Tegul kalba kas ka nori. Cia beveik : vienas apie ratus, kitas apie batus... Derzi kardan,bratka (h)
(y) Dėkui ff Gerai būtu jeigu prisitaikytų tavo postą: Ne visada sakyk ką žinai, bet visada žinok ką sakai :-]
Galima gincytis, kad ir neribota laika :) as isdesciau savo situacija, kuri ivyko ir tiek. O buti uzsispyrus tiek, kad tuom netiketi, kiekvieno reikalas. Kadangi nemazai kuriozisku situaciju su automobiliais buvo, paprasciausiai dalinuosi informacija, gal kam bus naudinga. Ne tas amzius, kad uzsispyrus rodyti i dangu ir irodineti, kad jis ne zydras, o baltas :D
Citata iš: tevas Įrašytas Gegužė 02, 2014, 20:02:27 PM
Galima gincytis, kad ir neribota laika :) as isdesciau savo situacija, kuri ivyko ir tiek. O buti uzsispyrus tiek, kad tuom netiketi, kiekvieno reikalas. Kadangi nemazai kuriozisku situaciju su automobiliais buvo, paprasciausiai dalinuosi informacija, gal kam bus naudinga. Ne tas amzius, kad uzsispyrus rodyti i dangu ir irodineti, kad jis ne zydras, o baltas :D
Tu tai tik pasidalinai informacija ir viskas ok (y) Man tik paprasčiausiai pikta ant "meistrų remontininkų", kurie atvarius mašiną tiek "priburia" auto savininkams, kad žiauru ff Na aišku, vertinant iš kitos pusės,- tai jų "duona" :) Vienintelis ko norėjau, kad jeigu tautiečio auto užsidegs chek'as ir dings trauka, ar apsipils dūmais,- nepultų keisti kokio tepalo ir visų filtrų ;) Tautietis pasikeičia viską, pavažinėja kokį mėnesį, ar du, užsidega chek ir puls keisti tepalą ir visus filtrus, kurie neturi tam įtakos (+) Čia žinoma kalbėjau apie kuro bako, kuro filtrus ir chek lemputės ryšį ;) Gerų kelionių visiems (h)
Po tokiu istoriju as labai drasiai vaziuoju ziureti "motorschaden" variantu, nes butent, jei dar variklis nenuardytas, o pasikliaujama check, po to, savaime suprantama, meistru "apzaveti" savininkai buna panikoj. Tuo metu svarbu, apziurint auto jo nesuremontuoti ;)
Citata iš: tevas Įrašytas Gegužė 02, 2014, 20:32:42 PM
Po tokiu istoriju as labai drasiai vaziuoju ziureti "motorschaden" variantu, nes butent, jei dar variklis nenuardytas, o pasikliaujama check, po to, savaime suprantama, meistru "apzaveti" savininkai buna panikoj. Tuo metu svarbu, apziurint auto jo nesuremontuoti ;)
(y) :D
Citata iš: Avensis Verso 2005.07 Įrašytas Gegužė 02, 2014, 20:21:54 PM
Tu tai tik pasidalinai informacija ir viskas ok (y) Man tik paprasčiausiai pikta ant "meistrų remontininkų", kurie atvarius mašiną tiek "priburia" auto savininkams, kad žiauru ff Na aišku, vertinant iš kitos pusės,- tai jų "duona" :) Vienintelis ko norėjau, kad jeigu tautiečio auto užsidegs chek'as ir dings trauka, ar apsipils dūmais,- nepultų keisti kokio tepalo ir visų filtrų ;) Tautietis pasikeičia viską, pavažinėja kokį mėnesį, ar du, užsidega chek ir puls keisti tepalą ir visus filtrus, kurie neturi tam įtakos (+) Čia žinoma kalbėjau apie kuro bako, kuro filtrus ir chek lemputės ryšį ;) Gerų kelionių visiems (h)
kolega, su kompiuterine diagnostika dirbau 10 metu, 3m is ju Dileriniam servise. Uz savo zodzius atsakau. Man visiskai pofig ka tu galvoji. Pateikiau konkreciu pavyzdziu is praktikos. Daugiau skaityk internete ir pasakok cia ka ''viena boba'' sake ;) Kad ir isleisk visa kura is bako, gerai prasuk starteriu ar patempk ant buksyro ir paziurek ka kompas rodys ;) Seniem plaktukams tas negalioja, taciau cia kalba eina apie common rail'a...
Citata iš: tevas Įrašytas Gegužė 02, 2014, 20:32:42 PM
Po tokiu istoriju as labai drasiai vaziuoju ziureti "motorschaden" variantu, nes butent, jei dar variklis nenuardytas, o pasikliaujama check, po to, savaime suprantama, meistru "apzaveti" savininkai buna panikoj. Tuo metu svarbu, apziurint auto jo nesuremontuoti ;)
perkamas buvo taip vokieciuose mercedes ML dzipas :D Motorschaden :D Pasirodo pasidarbavo kirstukai ir nugrauze alkuninio veleno daviklio laidus :D
Citata iš: Egis_ Įrašytas Gegužė 02, 2014, 21:09:52 PM
kolega, su kompiuterine diagnostika dirbau 10 metu, 3m is ju Dileriniam servise. Uz savo zodzius atsakau. Man visiskai pofig ka tu galvoji. Pateikiau konkreciu pavyzdziu is praktikos. Daugiau skaityk internete ir pasakok cia ka ''viena boba'' sake ;) Kad ir isleisk visa kura is bako, gerai prasuk starteriu ar patempk ant buksyro ir paziurek ka kompas rodys ;) Seniem plaktukams tas negalioja, taciau cia kalba eina apie common rail'a...
Ir vėl tu su savo nesamonėm ff
"Man visiskai pofig ka tu galvoji", "Daugiau skaityk internete ir pasakok cia ka ''viena boba'' sake" ,- aš čia nei galvoju, nei kur nors pasiskaitęs pasakoju, o rašau kaip yra: užsikišus kuro bako ir kuro filtrams chek'as
NEDEGS !!
Citata iš: Avensis Verso 2005.07 Įrašytas Gegužė 02, 2014, 22:27:40 PM
Ir vėl tu su savo nesamonėm ff "Man visiskai pofig ka tu galvoji", "Daugiau skaityk internete ir pasakok cia ka ''viena boba'' sake" ,- aš čia nei galvoju, nei kur nors pasiskaitęs pasakoju, o rašau kaip yra: užsikišus kuro bako ir kuro filtrams chek'as NEDEGS !!
Palinkesiu tik sekmes galvojant taip ir toliau :)
Tema pagavo pika :)
Citata iš: tevas Įrašytas Gegužė 02, 2014, 22:37:12 PM
Tema pagavo pika :)
.......nusispjovė vyrai ir nuėjo alaus gerti...... :)
I sveikata :goodboy:
Taigi kol laukiu eilej pas meistrus nusprendžiau pats pažiūrėti ar bake varlių nėra, pats bakas švarus o ištraukus plūdę toks kleckas pūpso.
O dabar "traukos dingimas" padažnėjo, kas keisčiausia, man meta avarinį rėžimą stovint arba riedant ant bėgio pvz iš gatvės pasukus į keliuką, trauka yra tikrai prie aukštų sūkių viskas tvarkoj nu tik numesk gazą arba švelniai spustelk ir te tau :D
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.part.lt%2Fimg%2F6735eee3297db8f9535e6501bc017fdd825.jpg&hash=87b3b719389f37481482caad4a111ef2ff8b3e1b)
Citata iš: segtukas Įrašytas Gegužė 04, 2014, 13:46:07 PM
Taigi kol laukiu eilej pas meistrus nusprendžiau pats pažiūrėti ar bake varlių nėra, pats bakas švarus o ištraukus plūdę toks kleckas pūpso.
O dabar "traukos dingimas" padažnėjo, kas keisčiausia, man meta avarinį rėžimą stovint arba riedant ant bėgio pvz iš gatvės pasukus į keliuką, trauka yra tikrai prie aukštų sūkių viskas tvarkoj nu tik numesk gazą arba švelniai spustelk ir te tau :D
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.part.lt%2Fimg%2F6735eee3297db8f9535e6501bc017fdd825.jpg&hash=87b3b719389f37481482caad4a111ef2ff8b3e1b)
kaip i ta baka ilindai?
http://www.japan-parts.eu/toyota/eu/2002/picnic-avensis-verso/clm20l-anmdyw/2_511220_012_/body/7701_fuel-tank-tube/1 (http://www.japan-parts.eu/toyota/eu/2002/picnic-avensis-verso/clm20l-anmdyw/2_511220_012_/body/7701_fuel-tank-tube/1)
Čia detali bako chema, tai paprasčiausiai išėmiau visas galines sėdynes ir atlenkiau kilima - maždaug iki galinių durelių arkos gal daugiau biški, tada ten matosi baltas dangtelis su laidu, ji atsisuki o ten visa pludė su kuro paėmimu ir grįžimu.
Citata iš: segtukas Įrašytas Balandis 19, 2014, 14:46:15 PM
Taigi nusipirkau avensi verso, tik pavazinejus pradejo siurprizus rodyt. Zodziu pradejau keisti visus filtrus, tepala ir ziuriu, kad slangose tepalo yra, turbo nekliba viskas ok, na galvoju issivalysiu, daeinu iki srauto matuokles. Ogi ziuriu vienas siulas nutrukes, ten ju 3 berots. Siaip tik sujungiau viska sudejau atgal. Dumingumas dingo tik atsirado trukciojimas traukia netraukia tokios duobes jokio check. Nuvarau pas meistreli duoda jis pabandyt kita srauto matuokle ir ka jus manot. Traukia ok, dumo nera tiktai pyst i zemesne pavara apsilenkt masina stoja apsukos 1100 + check ir vos vaziuoja. Taip nutiko gal 3 kartus. Uzgesini uzkuri ok viskas. Kuriasi kaip ir normaliai. Kame saknys oro sraute? Dabar neturiu galimybes paziureti diagnostika.
siuolaikiniam automobiliui be diagnostikos apsieiti sunku, bet aisku imanoma po N+K aklu bandymu. Pagal paties aprasyma labai panasu i tai, kad turbina pucia per dideli slegi. Labai dazna avensis verso problema. Jei reikes diagnostikos ar remonto skambink 867942205, Vilnius
Citata iš: diagnostikas Įrašytas Birželis 03, 2014, 08:20:02 AM
Pagal paties aprasyma labai panasu i tai, kad turbina pucia per dideli slegi. Labai dazna avensis verso problema.
Pas mane buvo panasiai: klaidos kodai P1251, P0234(retai) -"turbina pucia per dideli slegi". Valiau VRV, EGR. Lyg ir padedavo bet sugrizdavo liga. Galu gale pagal kazkur rastas instrukcijas perejau visas vakuumo slangutes - gerai uzmoviau ir beda dingo. :D
Taigi siulau pirmu reikalu patikrint vakuumo slangutes - greitas darbas, nekainuoja, o rezultatas gali nudziugint.
Sveiki, avensis verso d4d zmonai uzsidege check engine,dingo trauka,man budavo kad nuo 120km gazuojant jauciasi svelnus bangavimas...servise nustate kad kalti kuro slegio reguliatoriai,pravale ir sake laikinai bus ok...pakeisciau juos ir butu ok,bet klausimas ar jie galejo itakoti toki gedima ir ar nepribure zmonai servise...?paprastai tvarkau pas pazystama masina bet db neina su juo susisiekti kuri laika,tai nesinori mesti 250 euru gal net ne uz ta?
Citata iš: iparado Įrašytas Liepa 18, 2016, 08:34:21 AM
Sveiki, avensis verso d4d zmonai uzsidege check engine,dingo trauka,man budavo kad nuo 120km gazuojant jauciasi svelnus bangavimas...servise nustate kad kalti kuro slegio reguliatoriai,pravale ir sake laikinai bus ok...pakeisciau juos ir butu ok,bet klausimas ar jie galejo itakoti toki gedima ir ar nepribure zmonai servise...?paprastai tvarkau pas pazystama masina bet db neina su juo susisiekti kuri laika,tai nesinori mesti 250 euru gal net ne uz ta?
neskubeciau ju keisti, del slegio reguliatoriu masina turi is vis netraukti ir degti check. Bangavimas gali buti ir del kitu priezasciu.
Citata iš: Egis_ Įrašytas Liepa 18, 2016, 08:38:07 AM
neskubeciau ju keisti, del slegio reguliatoriu masina turi is vis netraukti ir degti check. Bangavimas gali buti ir del kitu priezasciu.
Bangavima as pastebejau vos vos, kai spaudi gaza toks vaizdas, kad nepakanka galios masinai, ir begejasi gan letai tokiu greiciu jau...anksciau lyg ir nebuvo to...bet dabar zmonai kai uzsidege check engine, tai sake isvis netrauke, antru begiu vos ejo pavaziuoti, tai panasu kad buvo taip kaip parasei, kad "del slegio reguliatoriu masina turi is vis netraukti ir degti check"...man viena karta mieste panasiai buvo labai, bet neuzsidege check engine, tai pragazavau gerai prie namu, ismete dumu juodu ir viskas buvo po to ok, zmonai tas nepadejo jau...
Klaidu sake daugiau kompas nerode jokiu, tai nelabai isivaizduoju kas cia dar galetu buti, DPF filtro pas mane nera, gal kuro filtra reiktu pabandyti paziureti/pakeisti, nes itariu kad nebuvo keistas visai...turbina nesvilpia, kuro sanaudos normalios, variklis nesikalatoja, dirba kaip laikrodis tiek siltas, tiek saltas, kuriasi gerai...
Citata iš: iparado Įrašytas Liepa 18, 2016, 22:19:13 PM
Bangavima as pastebejau vos vos, kai spaudi gaza toks vaizdas, kad nepakanka galios masinai, ir begejasi gan letai tokiu greiciu jau...anksciau lyg ir nebuvo to...bet dabar zmonai kai uzsidege check engine, tai sake isvis netrauke, antru begiu vos ejo pavaziuoti, tai panasu kad buvo taip kaip parasei, kad "del slegio reguliatoriu masina turi is vis netraukti ir degti check"...man viena karta mieste panasiai buvo labai, bet neuzsidege check engine, tai pragazavau gerai prie namu, ismete dumu juodu ir viskas buvo po to ok, zmonai tas nepadejo jau...
Klaidu sake daugiau kompas nerode jokiu, tai nelabai isivaizduoju kas cia dar galetu buti, DPF filtro pas mane nera, gal kuro filtra reiktu pabandyti paziureti/pakeisti, nes itariu kad nebuvo keistas visai...turbina nesvilpia, kuro sanaudos normalios, variklis nesikalatoja, dirba kaip laikrodis tiek siltas, tiek saltas, kuriasi gerai...
na jei buvo uzsideges check reikia jungti kompa ir ziureti kokia klaida uzfiksuota. Taip pat nepatingeciau pakeisti kuro filtra bei atsidaryto degalu baka ir paziureti kas jame gyvena, ypac ant paemimo sietelio ;)
Citata iš: Egis_ Įrašytas Liepa 18, 2016, 22:31:28 PM
na jei buvo uzsideges check reikia jungti kompa ir ziureti kokia klaida uzfiksuota. Taip pat nepatingeciau pakeisti kuro filtra bei atsidaryto degalu baka ir paziureti kas jame gyvena, ypac ant paemimo sietelio ;)
Sake zmonai kokia ten klaida,reikes pazet koda,kazkas su slegiu sistemoje berods...na jo,reikes pirma pasikeisti kuro fitra ir baka paze,po to jeigu kartosis,keisti reguliatorius tuos