Sveiki, noreciau gauti info is zmoniu, kurie vazineja su mmt deze. Vakar buvo isimetus klaida dezes, meistras sake, kad neteisingai eksploatuoju mmt deze. Tad kaip su ja vazinet? Kokiu begiu stovet prie sankryzos ( E ar ant N)? Koki begi imust pries uzgesinant? Kokiu begiu palikt stovet masina ?
Auto: 2005 1.4 66kw MMT
Geras klausimas.
Tavo meistras nepaaiskino kaip reikia naudotis? :)
Nes as turiu ir galvos per daug neskauda :) Vazineju visada and M, nebent kokia statoilo desra su bulka kramtau, tai E isijungiu. E man nepatinka, nes as apsukom didesnem vazineju po miesta ir kompas man begi jungia kai man ka nors lenkti tarp juostu reikia.
Uzgesinant nera skirtumo ar N ir rankinis ar E/M/R (su ar be rankiniu) paliksi. Bile kad stovetu ir neriedetu. MMT yra standartine mechanine sankaba, tik vietoje sankabos pedalo kompiuteris valdo sukabinima.
Na jis man pratryne klaida ir sake, kad jis tiksliai pasakyt negali, kaip eksploatuoti, tik pasake, kad uzgesinant ir paliekant masina stovejimui reikia ijungti N ir palikti ant rankinio, man sitas kazkaip nelabai patiko...
Bet, jeigu isjungi auto ant begio, tai po to ant to pacio begio neleidzia kurt, kai nori, turi pastatyt ant N ir tada tik leidzia kurt, ar cia tik pas mane taip ar jau beda toje sankaboje >?
Kažkoks įtartinas meistras..."tiksliai pasakyt negali, kaip eksploatuoti", bet "neteisingai eksploatuoji mmt dėzę" :think:
O tai su mechanine deze ijunges begi ir sankabos neismynes varikli uzvesi?
Ar blyn visai jau pas tave galva neveikia?
Na tai jis turbut tik su kompu ir moka dirbt.
Ne mano galvoje esmė, bet meistro komentare.
Beje, kokia rida masinos ir ar seniai ja turi? nes gal reikia sankabos komplekta pasikeisti jau
Na savaitgali paimiau nuo tralo, paskutinis servisas buvo darytas 2011 metais, buvo 77000km, dabar 116000km...
Jeigu masina ijungus E arba M lygioje vietoje be gazo pajuda pati is vietos ir vaziuoja, tai viskas gerai kolkas. Jeigu i nedidele ikalne pati lipa dar geriau :)
Gal reikejo is pradziu parasyti tai, bet buvo tai, kad buvau pastates masina, atejau, uzsikuriau, isimeciau R, po to E, siek tiek pavaziavau, sustojau, vel gazo ir nevaziavo ji man, uzgesinau, uzkuriau vel viskas normaliai, pasikvieciau meistra su kompu, sako neteisingai eksploatuoju... isimete klaida... o imetus E arba R tempia auto be gazo tikrai su jega, tai ka zn... :) ant M nebandziau
M tas pats kas E. Tik ranka reikia jungti begi + arba -.
Jeigu ijungus begi masina nejuda is vietos arba and E vaziuojant begius jungia su dideliais pergazavimais, tai sankabai galas. Siaip sitos sankabos apie 100 tukst. km atlaiko. Tau anksciau ar veliau vistiek reikes pasikeisti. 1000 lt Vilniuje originaliom dalim su darbais garaze. Pas dileri beveik tris kart tiek.
Kaip suprast jungia su dideliais pergazavimais >?
Citata iš: Acteksas Įrašytas Gegužė 11, 2014, 22:37:39 PM
Kaip suprast jungia su dideliais pergazavimais >?
Net nesugalvoju kaip paaiskinti :D
Pergazavimas tarp begiu. Apsukos pakyla apie 3-3,5 tukst. tada begi jungia ir jungia su trukciojimu arba neijungia visai.
Trumpai tariant, kai negalesi vaziuoji normaliai, sankaba parejo.
Na pakolkas begius jungia tikrai graziai, imetus E tempia be gazo, begius jungia gal kazkur virs 2 tukst apsuku, na ziurint kaip gaza spaudi, jei ramiai, tai lyg apie pora tukst meta, jei staigiai spaudi, gali dakelt ir iki 3 tukst, atleidi biski gaza imeta kita begi... Bet va buvo uzbludijus deze...
Buvau nuvares i Toyota ir viska paaiskino. O cia forume zmones kalba, kad sutvarkyt ta sankaba, tai 1000 lt gaunas, man toyotos servise paaiskino, kad uz tokia suma tik pakaitala kazkoki isidesi, siaip su originaliom dalim, sankaba visas komplektas, plius varikliukai kazkokie, tai gaunas sake apie 2500lt. Cia tiesa ? gal yra kas keite ir zino kainas...
Toyota vien uz patarimus gali nulupt nemazai.........
Citata iš: Acteksas Įrašytas Gegužė 12, 2014, 20:01:38 PM
Buvau nuvares i Toyota ir viska paaiskino. O cia forume zmones kalba, kad sutvarkyt ta sankaba, tai 1000 lt gaunas, man toyotos servise paaiskino, kad uz tokia suma tik pakaitala kazkoki isidesi, siaip su originaliom dalim, sankaba visas komplektas, plius varikliukai kazkokie, tai gaunas sake apie 2500lt. Cia tiesa ? gal yra kas keite ir zino kainas...
Spėju jie tau dar ir antkainius pasakė kokius jie užsideda detalėms? ir už darba sąžiningai paskaičiavo? :D :D :D
Žmonės tau forume pasakys realias kainas už dalis, o toyota servisas kaip buvo taip ir bus vienas brangiausių dylerinių servisų :D :D :D
Buvo akimirka kaip skambinau paklausti kokia kaina visu filtru, tepalu, su dalim kaina pakeitimo. Tai apie 700 litu kazkur paskaiciavo. Ausis nulinko truputi prisedau.
UK pas dileri avensiui £159. Pakeicia tepala,pratikrina mašiną,suraso kas kaip ir dar nuplauna.
Uk kiti pinigai:) as ten ir negalvociau.
Galetu kas parasyt, kas tikrai yra pasikeites, bet ne Toyotos servise daryta :)
Citata iš: Acteksas Įrašytas Gegužė 12, 2014, 20:01:38 PM
Buvau nuvares i Toyota ir viska paaiskino. O cia forume zmones kalba, kad sutvarkyt ta sankaba, tai 1000 lt gaunas, man toyotos servise paaiskino, kad uz tokia suma tik pakaitala kazkoki isidesi, siaip su originaliom dalim, sankaba visas komplektas, plius varikliukai kazkokie, tai gaunas sake apie 2500lt. Cia tiesa ? gal yra kas keite ir zino kainas...
Varikliukai tai dar vadinami aktuatoriai. Jeigu jis nesugedes, tai kam ji keisti?.. Jau pries tai rasiau, kad originaliomis dalimis su darbu pakeicia uz 1000Lt. Smagrati nutekina, stato nauja sankaba. As tau pasakiau kaina, o ne "zmones is forumo". :) Melavau, kad bus beveik tris kartus brangiau? Ne. O veikia MMT deze lyg is salono masina isvaziavus butu. Bet tai nera pagal Toyotos instrukcijas.
Aptarnavimus (tepalai) ir as darau Tokviloje, vaziuokle ten prasau paziureti, jeigu neprisikabina dileris, tai viskas tikrai gerai. Bet kartais uz absurdiskus dalykus nematau reikalo moketi tris kartus daugiau. Bet tai yra UAB, kuris dar ir turi statusa tam tikra, todel negali daryti ne taip kaip priklauso.
Jeigu nori, keisk sankaba pas dileri. As problemu nematau. Viso geriausio :)
P. S. Jeigu pasiskaitytum foruma, rasi kas keite ir ne vienas :) Tik numeri gausi zmogaus uz forumo parama.
pasiskaiciau viska ka rasote teisingu minciu yra bet ne iki galo. Visu pirma MMT reikia palikinet kad stovetu ant E raides. arba M . Visu antra 1000 lt kainuoja sankabos komplektas originalus. Trecia galima keisti ir garazuose ta sankaba , bet ar isitikine kad jie tures su kuom isvest varikliuka sankabos ar jie ji isvalys turiu omeny kontaktus ar jie tures su kuom ta sankaba poto sukalibruoti? Ketvirta jau ne vienas pazistamas kreipesi is kitu servisu del tokios bedos kaip sankabos nebuvimo po keitimo.ir buvo tokia beda jok pats komplektas idetas nuo paprastos mechanines dezes ir sankabos varikliukas negali ismint diskatoriaus , nes MMT diskatorius isminamas su mazesne jega. tai vat garazas sakys jok idejo sankaba pagal kataloga bet ji bus ne ta kuriuos jum reikejo. Taigi jum sprest kur ta masina tvarkyt uz kokius pinigus ir kokybe. Cia mano nuomone ir gyvenimo patirtys.
Kas keite sankaba pas Vova nesiskunde nei vienas. O vienas pas ji vaziavo tvarkyti, nes kazkas neveike su deze.
O kodel reikia MMT palikti ant begio, o ne laisvo ir uztraukus rankini?
nesakau kad visi ne moka keis.taip Lietuvai ras visada iseiti kaip bizni padaryt.kazkada mokymose buvau tai taip sake jau nebeatsimenu reiketu uzrasus pakelt pasiziuret
Tada paklausiu kitaip, cia jau tuomet bet kas gali pasakyti jeigu zino: mechanine deze turincia masina ant begio palikti ar su laisvu ant rankinio?
Jeigu gerai atsimenu kai vairuoti mokiausi, tai instruktorius po vazinejimo pasakydavo imesti laisva ir rankini uztraukti. MMT ta pati mechanine
O kam ant laisvo palikti? Savo DSG visada palieku ant P, o jei kalniukas - uztraukiu rankini. Kam laikyti ant N nesuprantu. Taip pat kaip ir jo jungimas pries sviesoforu.
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Gegužė 13, 2014, 16:52:20 PM
Kas keite sankaba pas Vova nesiskunde nei vienas. O vienas pas ji vaziavo tvarkyti, nes kazkas neveike su deze.
O kodel reikia MMT palikti ant begio, o ne laisvo ir uztraukus rankini?
Klausimas: MMT turi sankabos pedalą ?
Tada MMT dėžė panaši į sunkvežimių. Tik čia bėgiai mėtomi spausto oro pagalba,o ne tais varikliukais aktuatoriais ar kaip jie tenUžgesinus ant bėgio,po to vėl įjungus degimą,kompiuteris rodo laisvą pavarą. Reiškia,užgesinus variklį bėgis automatiškai išjungiamas.
Dar klausimas: kada užkuriate mašiną ar būna įjungta pavara,kaip,kad "rekomenduojama" palikti ant pavaros, ar vis dėlto jungiate į kažkokią neutralią "N" pavarą ir tada kuriate? Užduodu tokius klausimus,nes aš tiesiog nesu susidūręs su MMT.
taip palikus MMT ant E ir kai ateisi vel ja kurt turesi ijunkt N ir tik tada uzkursi.jau mingaugas sake jok tai paprasta mechanine pav dedze.viskas tas pats tik pavaras ir sankaba jungineja varikliukai.jei ijungei begi tai begis ir liks kai usgesinsi ar vel ijunksi. Ir dar sauliau sss furoj isjungia pavara tam kad jei oras is sistemos iseina galetum uzkurt masina atejus ryte.
http://www.largus.fr/images/images/ORPHEA_55261.jpg (http://www.largus.fr/images/images/ORPHEA_55261.jpg)
Taip atrodo MMT dezes svirtis salone. Jokiu P ar pazemintu begiu nera. Atbulinis R ir dvi padetys i prieki: E - pseudo-automatas, pats jungia kita begi prie apsuku atitinkamu ir M (+ -) begi jungia vairuotojas savo nuoziura aukstesni arba zemesni. Pati masina neperjungs. E padetyje vairuotojas gali ijungti begi aukstyn arba zemyn, pvz. Auryje prie vairo turiu svirteles kaip sitame skelbime 7 nuotrauka: http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-auris-1-4-l-hecbekas-2007-dyzelinas-3576890.html (http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-auris-1-4-l-hecbekas-2007-dyzelinas-3576890.html) Jas galima naudoti su E ir M padetimis bet kada. Siaip smagus dalykas, nes jeigu vaira laikai dviem rankom ant 9 ir 3 valandu, tai begius metai greitai ir patogiai.
Uzvesti masina gali tik ant N (neutral) padeties. R ir E/M uzvesti neduos, nes kaip ir su mechanine masina, su ijungtu begiu neuzvesi, sankaba reikia isminti arba begi isjungti. MMT vedant reikia nuspausti stabdi vistiek :)
Zmona masina palieka ant N + rankinis. As ant begio arba laisvos su rankiniu kaip papuola pagal nuotaika (skirtumo ar blogybiu nesugalvoju jokiu). Jeigu neijungtas degimas ir palikai masina ant begio, begio isjungti i laisva negali. Butinai reikia degima jungti pirma.
Is esmes, tai mechanine deze, be sankabos pedalo.
Tiesa, nezinau kaip del vilkimo lankscia jungtimi. Teoriskai turetu buti galima.
Viskas aišku. Ekonominis arba Manual. Viskas tas pats kaip ir sunkvežimiui. Tik cia elektra ,ten oras. Tai dabar realiai ,koks skirtumas kaip palikti uzgesinta masina... Nebent aktuatoriuje yra kokia nors spyruoklè,kuri gali nusilpti budama pastoviai suspausta. Daugiau jokiu priezasciu nematau,del ko reiktu laikyti ant begio. Sankaba paliubomu nei ant laisvo,nei ant begio nenuspausta... Net pagal taisykles turi buti isjungta pavara ir uztrauktas rankinis...
Aktuatoriuje elektros varikliukas stumdo stumokliuka pirmyn ir atgal, man taip aiskino dileris. As jo neardziau, ir nezinau kas ten viduje stovi. Gal kokia spyruokle, velnias zino.
Bet palikinesiu masina kaip noriu, nemanau kad apciuopiama itaka tures tarnavimo laikui. Vistiek dar apie 70-80 tukst. km reikes nuvaziuoti, kol sankaba keisiu. Tai dar maziausiai trys metai eksplotavimo nusimato.
Na ka man beda pasikartojo siandiena vel, ilgiau pasivazinejus, po to, jei reik kur parkuotis ir imest R po to vel E arba M, spaudziu gaza ir masina nevaziuoja arba gazas kyla, o greitis tik po truputi, arba isvis nereaguoja, pastatai ant N ir jau kompas nereaguoja, kuri pavara yra imesta, uzsidega raudonas apskritimas trumpam skydelyje, uzgesinu, palaukiu siek tiek, kuriu, vel viskas gerai, galiu pramynt kokius 100km ir buna gerai viskas, po to vel uzeina karts nuo karto. Tai sankabai galas ar kame gali but beda ?? Man Toyotos servise nieko rimto nepasake, klaidas pratryne ir sukalibravo, bet nepadejo...
Citata iš: Acteksas Įrašytas Gegužė 14, 2014, 11:28:07 AM
Na ka man beda pasikartojo siandiena vel, ilgiau pasivazinejus, po to, jei reik kur parkuotis ir imest R po to vel E arba M, spaudziu gaza ir masina nevaziuoja arba gazas kyla, o greitis tik po truputi, arba isvis nereaguoja, pastatai ant N ir jau kompas nereaguoja, kuri pavara yra imesta, uzsidega raudonas apskritimas trumpam skydelyje, uzgesinu, palaukiu siek tiek, kuriu, vel viskas gerai, galiu pramynt kokius 100km ir buna gerai viskas, po to vel uzeina karts nuo karto. Tai sankabai galas ar kame gali but beda ?? Man Toyotos servise nieko rimto nepasake, klaidas pratryne ir tiek...
Ten ne apskritimas. Ten dantratis. Kadangi, itariu, reiksmes nezinai, jis rodo sankabos gedima.
Pagaliau supratai, kas yra pergazavimas, kai sakiau pries tai?
Kai nusibos toks vazinejimas, keisk sankaba Toyotos servise.
Na viskas aisq...
Arba rašyk MindauguiB asmeninę žinutę. Prirodys kur pigiau ir kokybiškai atliks tą patį darbą ☺
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Gegužė 14, 2014, 13:56:46 PM
Arba rašyk MindauguiB asmeninę žinutę. Prirodys kur pigiau ir kokybiškai atliks tą patį darbą ☺
Nezinau ar noriu Vovai hemoroju įduoti :D
I'ts up to you ☺
Nuvaziuos pas Sonixa ir pasikeis Mototojoje :) ir tai manau kad vaziuos dar negreitai
Kas cia per komentarai: hemorojaus nenoriu iduot vovai, greit nevaziuos tvarkyt, nesupratau ?
Citata iš: Acteksas Įrašytas Gegužė 12, 2014, 20:01:38 PM
Buvau nuvares i Toyota ir viska paaiskino. O cia forume zmones kalba, kad sutvarkyt ta sankaba, tai 1000 lt gaunas, man toyotos servise paaiskino, kad uz tokia suma tik pakaitala kazkoki isidesi, siaip su originaliom dalim, sankaba visas komplektas, plius varikliukai kazkokie, tai gaunas sake apie 2500lt. Cia tiesa ? gal yra kas keite ir zino kainas...
Citata iš: Acteksas Įrašytas Gegužė 14, 2014, 15:21:45 PM
Kas cia per komentarai: hemorojaus nenoriu iduot vovai, greit nevaziuos tvarkyt, nesupratau ?
Zmogau, atejai cia patarimo. As tris kartus sakiau, kad dalys originalios, nes pats turiu tokia deze ir apie ja stengiausi is kuo daugiau saltiniu suzinoti kiek imanoma. Tu kazkoks nesusiprates. Tuo labiau kaune padeti niekuo negaliu.
gal labiau panasu ne i sankabos gedima.sankaba negali tai isijungia tai ne jei buksoja tai ir buksoja.manau kazkas bus su sankabos varikliuku jok ismint negali.reik pabandyt pravalyt varikliuko kontaktus zinoma ir geriausiai butu nuim deze ir isminamo guolio sakute sutepti.sankaba manau gera.
Gali buti,kad suveikia apsauga nuo perkaitimo ir atjungia, deze, o kaista gal but del to kad buksuoja kazkiek, t.y. Į pabaigą sankaba, kai atvesta, vel vaziuoja... :think:
jei buksuotu tai zmogus pajaustu.ir is vietos nejudetu atleidus stabdziu pedala
Citata iš: Acteksas Įrašytas Gegužė 14, 2014, 11:28:07 AM
Na ka man beda pasikartojo siandiena vel, ilgiau pasivazinejus, po to, jei reik kur parkuotis ir imest R po to vel E arba M, spaudziu gaza ir masina nevaziuoja arba gazas kyla, o greitis tik po truputi, arba isvis nereaguoja, pastatai ant N ir jau kompas nereaguoja, kuri pavara yra imesta, uzsidega raudonas apskritimas trumpam skydelyje, uzgesinu, palaukiu siek tiek, kuriu, vel viskas gerai, galiu pramynt kokius 100km ir buna gerai viskas, po to vel uzeina karts nuo karto. Tai sankabai galas ar kame gali but beda ?? Man Toyotos servise nieko rimto nepasake, klaidas pratryne ir sukalibravo, bet nepadejo...
Kad acteksas pats retoriskai masto apie sankabos pabaiga...beje gali būti ir aktyvatoriai užsinešę, man autotojoi aiškino, kad juos reikia pravalyt, tik ar imanoma tai pasidaryt pačiam? Ar yra kas tai daręs? Gal galima apie tai plačiau.
Acteksai, sakai klaidas pratryne, jei tryne reiskia jos buvo, jei buvo ,tai kazka jos turjo rodyt ( gedima ta prasme)
Lavonui klizma nepades. Aktyvatorių valymas, kalibravimas dezes ar dar kas nors, sudilusios sankabos jau neatgaivins. Acteksui kompas klaidas meto, nes kai nusipirko masina nuo tralo, akivaizdu, kad sankaba keista nebuvo.
Variantai yra du: 1) vazineti toliau kol visai nebevaziuos 2) keisti sankabos komplekta. Kam tie pilstymai is tuscio i kiaura? Problema identifikuota ir pateikti jos sprendimo budai :) Bet jeigu kazkas labai norit lazankes trinti, prasom. Man nuo to galvos neskauda :)
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Gegužė 15, 2014, 10:49:04 AM
Lavonui klizma nepades. Aktyvatorių valymas, kalibravimas dezes ar dar kas nors, sudilusios sankabos jau neatgaivins. Acteksui kompas klaidas meto, nes kai nusipirko masina nuo tralo, akivaizdu, kad sankaba keista nebuvo.
Variantai yra du: 1) vazineti toliau kol visai nebevaziuos 2) keisti sankabos komplekta. Kam tie pilstymai is tuscio i kiaura? Problema identifikuota ir pateikti jos sprendimo budai :) Bet jeigu kazkas labai norit lazankes trinti, prasom. Man nuo to galvos neskauda :)
Tu matei kaip elgesi masina?tu 100% isitikines kad sankaba?tau butu malonu atvaziuotum i servisa pasakytum pakeiskit sankaba po jos keitimo neks nepsikeite ir tau meistras sako dar reikia varikliuka pakeist kuris kainuoja dvigubai nei pati sankaba?cia ne per foruma reikia tokia beda sprest o akivaizdziai ziuret kas su ta masina.zinoma butu geriau jei atsiustu gedimu kodus.patikek MMT dezese ne tik sankaba pagrindine beda.
Citata iš: Sonixas Įrašytas Gegužė 15, 2014, 13:55:19 PM
patikek MMT dezese ne tik sankaba pagrindine beda.
Kas dar?
daug kas sankabos varikliukas net tas oboliukas ant kurio stovi isminamo guolio sakute dezej jei nesutepsi sankabos neismins.arba jau tas tepalas isdziuvo ant to oboliuko kai pvz tas gali but pas Acteksa. Nes dar karta sakau sankaba negali tai buksot tai ne
Siandien pramyniau mieste gal kokius 100 km, jokiu bedu, deze sustreikavus nebuvo, kita savaite meistras is toyotos pasiims paziuret, sankabos pacios kaip ir nenori itart, sake reik paziuret tuos varikliukus, kontaktus ir pan pirmiausia, tikiuos kazka ras...
O klaidas sake ismete 4, susijusias su deze.
100 km mieste. Daug vaziuoji...
Palaukim ka toyotistas pasakys :)
Na taip, kartais tenka...
Na itaria meistras, kad greiciu dezes kompe problema yra, tai va reik susirast kita kompa ir bandyt tada...
Citata iš: Acteksas Įrašytas Gegužė 29, 2014, 18:52:32 PM
Na itaria meistras, kad greiciu dezes kompe problema yra, tai va reik susirast kita kompa ir bandyt tada...
Jis akivaizdu nezino kur problema :)
Na pasibandysim ta kita kompa idet ir bus aisq...
Adaptacija dezes padare tas tavo meistras nors?
Dare
Vaziuosiu greitu laiku pas Vova biski remonto daryti, tai pasiklausiu apie ta kompa. Idomu ka pasakys
pakeistas kompas dezes ir pravalytas shifto varikliukas, pakolkas vaziuoja be problemu.
Kiek isleidai dalims ir remontui?
Kompas is sroto 350, varikliuka sutvarke uz 250. Nezinau kaip cia tos kainos, bet pakolkas nieks nestringa.