Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Vienatūriai => Avensis Verso => Temą pradėjo: Bambalis Įrašytas Rugsėjis 23, 2014, 20:57:25 PM

Pavadinimas: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Bambalis Įrašytas Rugsėjis 23, 2014, 20:57:25 PM
Sveiki, yra problemų su mašinos trauka. Vedasi gerai, tačiau visiškai nerenka apsukų virš 2000 rpm. Pvz važiuojant 5 bėgiu 120 km/h pasiekti labai sunku/neįmanoma. Bet kurio bėgiu bėgėjasi labai lėtai ir smaugiant neina pakelti apsukų virš 2000.
Buvo nesenai keisti visi filtrai, tepalai, diržai su visu komplektu.
Diagnostika parodė, kad krenta kuro slėgis sistemoje, ant stendo buvo tikrinti purkšukai ir parodė kad normos ribose.
Buvo nuvežta pas meistrą, buvo pakeista turbina, nes vaikščiojo ašis.
Išplauta kuro sistema.
Pakeistas kuro siurblys.
Pakeistas EGR.
Katalizatoriai patikrinti - neužsikišę.

Jeigu kas turit kokių minčių ką dar galima būtų patikrinti, pasidalinkite.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: kalava Įrašytas Rugsėjis 23, 2014, 21:47:33 PM
O tai slegio voztuvas(voztuvai), scv kitaip tariant?

Nuo ju reiktu ir pradet, kai slegis plaukioja. Ir paprasciausia, ir pigiausiai kainuoja.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Naitras Įrašytas Spalis 09, 2014, 21:22:48 PM
gali buti turbinoj problemu
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: megejas Įrašytas Gruodis 08, 2014, 10:27:12 AM
Citata iš: Bambalis Įrašytas Rugsėjis 23, 2014, 20:57:25 PM
Sveiki, yra problemų su mašinos trauka. Vedasi gerai, tačiau visiškai nerenka apsukų virš 2000 rpm. Pvz važiuojant 5 bėgiu 120 km/h pasiekti labai sunku/neįmanoma. Bet kurio bėgiu bėgėjasi labai lėtai ir smaugiant neina pakelti apsukų virš 2000.
Buvo nesenai keisti visi filtrai, tepalai, diržai su visu komplektu.
Diagnostika parodė, kad krenta kuro slėgis sistemoje, ant stendo buvo tikrinti purkšukai ir parodė kad normos ribose.
Buvo nuvežta pas meistrą, buvo pakeista turbina, nes vaikščiojo ašis.
Išplauta kuro sistema.
Pakeistas kuro siurblys.
Pakeistas EGR.
Katalizatoriai patikrinti - neužsikišę.

Jeigu kas turit kokių minčių ką dar galima būtų patikrinti, pasidalinkite.

Tai ar radai problemos sprendima?????
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Venza Įrašytas Gruodis 08, 2014, 12:22:44 PM
 Tai,kad paskutini kart lapkricio menesi buvo prie forumo prisijunges,ka jis tau atsakys?
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: megejas Įrašytas Gruodis 08, 2014, 12:45:13 PM
Citata iš: Venza Įrašytas Gruodis 08, 2014, 12:22:44 PM
Tai,kad paskutini kart lapkricio menesi buvo prie forumo prisijunges,ka jis tau atsakys?

Gal esi ir teisus, o automobilis su defektu jau skelbimuose.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Donis7 Įrašytas Gruodis 08, 2014, 12:47:16 PM
Arba susitvarkė bėda ir dzin svetimos problemos :)
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: megejas Įrašytas Gruodis 08, 2014, 12:58:30 PM
Citata iš: Donis7 Įrašytas Gruodis 08, 2014, 12:47:16 PM
Arba susitvarkė bėda ir dzin svetimos problemos :)

Suprantu,susitvarke viena beda, bet juk automobilis genda,bus ir kita beda. Na gal tik persedo i visuomenini transporta arba gavo darbini auto,tada sutinku,jie negenda.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Donis7 Įrašytas Gruodis 08, 2014, 13:03:02 PM
Kai bus kita bėda, tai vėl prisijungs ir klausinės patarimų. Nors tikrai norėtusi, kad skirtų porą minučių savo brangaus laiko senos bėdos spręndimo aprašymui.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: megejas Įrašytas Gruodis 08, 2014, 13:11:33 PM
Citata iš: Donis7 Įrašytas Gruodis 08, 2014, 13:03:02 PM
Kai bus kita bėda, tai vėl prisijungs ir klausinės patarimų. Nors tikrai norėtusi, kad skirtų porą minučių savo brangaus laiko senos bėdos spręndimo aprašymui.

Arba prisijugti gales nauju vardu
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: mindaugasj Įrašytas Vasaris 08, 2015, 16:58:00 PM
Pas mane dabar tokia pat beda. Pakeite siurbli kuro , isvale ten reika purkstukus isplove perrinko vienu zodziu patikrino ten viska ant stendu tiek purkstukus tiek siurbli, visi rezultatai geri. Isleidus 1160 euru masina vistiek nevaziuoja ryt atgal i servisa. O kaip sakoma viska perinko istestavo ir grazino o dar tiek daug ima uz tuos "testavimus"
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Vasaris 08, 2015, 17:46:16 PM
Klausimas: o ko jūs puolat pirmam pasitaikiusiam "dūšią rodyti" ? Argi ne matot, kad pirmas postas ir reik pagalbos, čia kaip du kart du aišku jog tik tiek jam čia ir reikia. Ignoruoti tokius vienadienius prašinėtojus rekomendočiau ateity ir nereikės dėl to parintis.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: arunaskeras Įrašytas Vasaris 08, 2015, 18:29:54 PM
O tai ka siulot daryti nekreipti demesio jei zmogus praso pagalbos.Tai kam tada tas klubas. Jei cia sedi tik pikti dedes kuriem niekas "negenda" arba patys viska '' zino'', o kitam jau ranka sunku istiesti
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Vasaris 08, 2015, 19:25:42 PM
Citata iš: arunaskeras Įrašytas Vasaris 08, 2015, 18:29:54 PM
O tai ka siulot daryti nekreipti demesio jei zmogus praso pagalbos.Tai kam tada tas klubas. Jei cia sedi tik pikti dedes kuriem niekas "negenda" arba patys viska '' zino'', o kitam jau ranka sunku istiesti
Pagalbos ranką ištiesti būtina, apie tai nediskutuojame, bet jei poto nepasako elementaraus ačių....sory. Pasidaro ne klubas, o realus "bėdų turgus".
Prabėgom paskaityk nuo ko prasideda beveik visų temų pirmi postai.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: megejas Įrašytas Vasaris 08, 2015, 19:41:57 PM
Citata iš: ketvirtasis Įrašytas Vasaris 08, 2015, 19:25:42 PM
Pagalbos ranką ištiesti būtina, apie tai nediskutuojame, bet jei poto nepasako elementaraus ačių....sory. Pasidaro ne klubas, o realus "bėdų turgus".
Prabėgom paskaityk nuo ko prasideda beveik visų temų pirmi postai.

LT ir populiarios tokios laidos kaip "bedu turgus" , cia su savo nelaime ir draugu surasi  ;)
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: jegeris002 Įrašytas Liepa 10, 2015, 11:05:19 AM
nu gal kas pades. nebera traukos toyota avensis verso. kompas nieko nero, oro srauto matuokle praploviau, erg isploviau, pasidare gyvesne bet virs 3t apsuku mirus .  ka siulot daryti?
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: jegeris002 Įrašytas Liepa 10, 2015, 17:50:18 PM
beja purkstukai  rode -1, -1, -2, 3. Kiek supratau ketvirtas purkstukas jau myza. bet ar labai logai , ar kenteti dar galima. turbina issiardziau tai juda kokia 4mm. cia jau turbinai galas ?
gal kas patars?
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: robertas1993 Įrašytas Liepa 11, 2015, 08:00:11 AM
Skersai ar issilgai juda asele?
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: jegeris002 Įrašytas Liepa 11, 2015, 10:07:25 AM
isilgai
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: jegeris002 Įrašytas Liepa 11, 2015, 13:48:37 PM
DAR interkulerio slangos nepucia visai.....
(z)
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: robertas1993 Įrašytas Liepa 11, 2015, 15:43:44 PM
isilgai tai dar nieko tokio bet jei butu skersai tada jau butu sakes turbinai :)
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: jegeris002 Įrašytas Liepa 11, 2015, 16:02:25 PM
nesuprantu. vieni saako kad isilgai juda tai bogai, kiti sako kai jau kitaip juda blogai. kaip is tikro yra nesusigaudau. zinau tik kad ne nauja jau ji ;-)
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: jegeris002 Įrašytas Liepa 11, 2015, 19:20:04 PM
ORO SRAUTA KOMPAS RODO APIE 9MG.  UZSPAUDUS GAZA 70MG. KAZIN TEISINGAI KAD JI TURI RODYTI NUO 250MG.?
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: robertas1993 Įrašytas Liepa 11, 2015, 19:38:34 PM
Del sito as nezinau, praplauk atsargiai oro matuokle su karburatoriaus valikliu, pades tai tikrai nes maniskis irgi buvo stipriai apsineses kad net pavaziuot is vietos neejo
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: jegeris002 Įrašytas Liepa 11, 2015, 21:24:38 PM
ORO SRAUTO MATUOKLE PRAPLOVIAU, SAKIUA BLOGA NUVAZIAVAU DAR KELIAS KITAS DEJAU IR EFEKTO JOKIO
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: robertas1993 Įrašytas Liepa 11, 2015, 21:25:48 PM
tada atsiprasau nepastebejau... :) nepastebejau kad cia dyzeliui o ne benzui :) maniskis buvo benzas todel ir atsigavo trauka pas mane, o dyzeliui ta oro srauto matuokle praplovius praktiskai jokio efekto nebus, isbandyta su yariais :)
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 04, 2015, 16:39:12 PM
Ar esat kas susidūręs: dingsta trauka ir tuo pat metu mirksi ir pypsi "prabuksavimo" indikatorius panelėje? 5 bėgiu ant sauso asfalto prie 80+ km/h tikrai neprabuksuoja ratai :)
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 04, 2015, 21:47:17 PM
Citata iš: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 04, 2015, 16:39:12 PM
Ar esat kas susidūręs: dingsta trauka ir tuo pat metu mirksi ir pypsi "prabuksavimo" indikatorius panelėje? 5 bėgiu ant sauso asfalto prie 80+ km/h tikrai neprabuksuoja ratai :)

Suveikia VSC sistema. Gal vairo padeties daviklis grybauja?
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 04, 2015, 23:01:55 PM
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 04, 2015, 21:47:17 PM
Suveikia VSC sistema. Gal vairo padeties daviklis grybauja?

Ar gali būti susiję su kolonėlės laisvumu?
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: RDeEsser Įrašytas Rugsėjis 04, 2015, 23:13:59 PM
Citata iš: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 04, 2015, 23:01:55 PM
Ar gali būti susiję su kolonėlės laisvumu?
O tas laisvumas kaip pasireiškia?Šiaip tai jei pati kolonkė išklerus,tai turi skystį varyt per visus galus ir nėra reikalo tada su tokia kolonke aplamai kur važinėtis.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 04, 2015, 23:21:26 PM
Citata iš: RDeEsser Įrašytas Rugsėjis 04, 2015, 23:13:59 PM
O tas laisvumas kaip pasireiškia?Šiaip tai jei pati kolonkė išklerus,tai turi skystį varyt per visus galus ir nėra reikalo tada su tokia kolonke aplamai kur važinėtis.

Nevaro. Tiesiog gaudyti reikia masina siek tiek po kelia, ypac jeigu provezos.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 04, 2015, 23:51:11 PM
Pradziai reikia suvedima patikrinti.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 05, 2015, 08:38:37 AM
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 04, 2015, 23:51:11 PM
Pradziai reikia suvedima patikrinti.

Patikrintas tokviloj. Geras.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: RDeEsser Įrašytas Rugsėjis 05, 2015, 09:12:10 AM
Citata iš: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 04, 2015, 23:21:26 PM
Nevaro. Tiesiog gaudyti reikia masina siek tiek po kelia, ypac jeigu provezos.
Man praktiškai taip buvo kai vadinamas traukės "obuolys" išsimalęs buvo.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: iparado Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 13:37:38 PM
Kad nekurt naujos temos, uzklausiu cia - seip vazinejant viskas ok (Avensis Verso 2005, D4D, DPF nera ir nebuvo) bet karts nuo karto, ypac kai imini 4 na arba 5 begi, buna kad nera kuri laika traukos, po to pramusa ir vel viskas ok...nebuna daznai taip, bet vistiek erzina...jeigu gerai atkreipiau demesi, tuo metu kai nera traukos, nesigirdi ir to tokio turbinos garso, tai kaip suprantu nevisada isijungia turbina, ar kazkas tokio? Kur reiketu ziureti ir nuo ko pradeti? Klaidu jokiu nemeta ir nera...
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 14:26:00 PM
Citata iš: iparado Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 13:37:38 PM
Kad nekurt naujos temos, uzklausiu cia - seip vazinejant viskas ok (Avensis Verso 2005, D4D, DPF nera ir nebuvo) bet karts nuo karto, ypac kai imini 4 na arba 5 begi, buna kad nera kuri laika traukos, po to pramusa ir vel viskas ok...nebuna daznai taip, bet vistiek erzina...jeigu gerai atkreipiau demesi, tuo metu kai nera traukos, nesigirdi ir to tokio turbinos garso, tai kaip suprantu nevisada isijungia turbina, ar kazkas tokio? Kur reiketu ziureti ir nuo ko pradeti? Klaidu jokiu nemeta ir nera...

Geometrija stringa turbinos
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 17:24:29 PM
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 14:26:00 PM
Geometrija stringa turbinos

Man panašūs simptomai, tik dar kartais (ne kiekvieną kartą) mirksi ir pypsi ta praslydimo lemputė.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 21:46:55 PM
o statistiškai, kaip ir kiek tai procedūriškai ir materialiai "atsistoja"?
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 08, 2015, 00:54:46 AM
Citata iš: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 17:24:29 PM
Man panašūs simptomai, tik dar kartais (ne kiekvieną kartą) mirksi ir pypsi ta praslydimo lemputė.

Jei mirgsi praslydimas - cia jau ESP elektronika stabdo motora. O seip geometrijos valymas kazkur apie 100eur kainuoja. Aisku galima ir paciam ta procedura atlikti.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 08, 2015, 07:49:38 AM
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 08, 2015, 00:54:46 AM
Jei mirgsi praslydimas - cia jau ESP elektronika stabdo motora. O seip geometrijos valymas kazkur apie 100eur kainuoja. Aisku galima ir paciam ta procedura atlikti.

O kaip tai daroma?
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: toyotad4d Įrašytas Rugsėjis 08, 2015, 09:09:18 AM
Tik pacia turbina sunku nuimti.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 08, 2015, 09:09:45 AM
Citata iš: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 08, 2015, 07:49:38 AM
O kaip tai daroma?

Reikia nuimti turbina, isardyti per puse ir isvalyti geometrijos lapelius. Nes nuo suodziu jie strigineja. Patikrini su ranka, kad viskas puikai ir laisvai dirba surenki atgal.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: iparado Įrašytas Rugsėjis 08, 2015, 13:27:05 PM
Citata iš: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 17:24:29 PM
Man panašūs simptomai, tik dar kartais (ne kiekvieną kartą) mirksi ir pypsi ta praslydimo lemputė.
Db kad jau uzsiminei, buna ir man kad uzsidega ta lempute kur masina su vezemis, ten kaip suprantu rodo, kad nelygi kelio danga ir neleidzia masinai slysti, TRC ar kaip ten ji vadinasi...tiesa pas mane padangos plikos beveik, tai buna kad kai ivaziuoji I provezas, paslysta kazkiek masina, arba jei pakrauta daugiau, gal ten jaucia kad panesa kazkiek I sona ja, tai maniau kad del to ir suveikia...tik ne visada tuo pat metu dingineja ta trauka, buna kad ir seip pradingsta...db va kokios 5 dienos jau nebuvo taip, viskas normaliai, tiek siltai, tiek saltai...
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: iparado Įrašytas Rugsėjis 08, 2015, 13:29:15 PM
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 08, 2015, 09:09:45 AM
Reikia nuimti turbina, isardyti per puse ir isvalyti geometrijos lapelius. Nes nuo suodziu jie strigineja. Patikrini su ranka, kad viskas puikai ir laisvai dirba surenki atgal.
Tai kaip suprantu - pasiskerdi turbina, viska isvalai, ir sudedi atgal, taip?na ok, reikes savo meistreliams duoti darbo kuri savaitgali :) dar tokis klausimas - o turbina turi isvis kazkoki garsa leisti kai dirba, ar turi be garso dirbti, jei tvarkinga? nes esu girdejes, kad svilpimas jau yra negerai, esu girdejes gyvai ta svilpima...pas mane jei patylini muzika, buna kad nuo 2k apsuku iki kokiu 2.5k buna kad taip svelniai svilpteli, toks vos ne "aksominis" garsas (net nzn kaip issireiksti :D ) tai cia reikia kreipti demesi, ar ne? seip gal kazka paziures zmones, kai valys tuos geometrijos lapelius, gal matysis ten laisva ar viskas tvarkoje, ar cia jau niekaip nepamatysi, kol neuzsilenks?
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 09, 2015, 12:45:52 PM
Dar vienas pastebėjimas (čia iki savaitgalio kai bus ardoma turbina) - požymiai pasireiškia važiuojant didesnį atstumą (pvz. geležinio vilko gatvė), o trumpose distancijose nuo šviesoforo iki šviesoforo - viskas tvarkoj.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: toyotad4d Įrašytas Rugsėjis 10, 2015, 10:00:02 AM
Svilpimas buna, jei pasilankste sparneliai.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: robertas1993 Įrašytas Rugsėjis 10, 2015, 18:34:46 PM
Citata iš: toyotad4d Įrašytas Rugsėjis 10, 2015, 10:00:02 AM
Svilpimas buna, jei pasilankste sparneliai.
O ne garsus kaukimas, jei butu pasilankste sparneliai? Pas rav4 buvo taip kad sparneliai kabino korpusa ir buna garsus kaukimas spaudziant gaza ir tada visi vairuotojai is isgascio pasitraukia nuo kelio :-D
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: iparado Įrašytas Rugsėjis 11, 2015, 11:22:40 AM
O
Citata iš: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 09, 2015, 12:45:52 PM
Dar vienas pastebėjimas (čia iki savaitgalio kai bus ardoma turbina) - požymiai pasireiškia važiuojant didesnį atstumą (pvz. geležinio vilko gatvė), o trumpose distancijose nuo šviesoforo iki šviesoforo - viskas tvarkoj.
O buna tarkime, kad vaziuojant 5 begiu biski numeti gaza, ir kai vel reikia pagazuoti, dingusi trauka buna trumpam, permetus i 4 begi isivaziuoja...
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: iparado Įrašytas Rugsėjis 11, 2015, 11:24:04 AM
Citata iš: toyotad4d Įrašytas Rugsėjis 10, 2015, 10:00:02 AM
Svilpimas buna, jei pasilankste sparneliai.
Tai vat ir mastau kas yra svilpimas :D pas mane jis vos girdimas, ir tik nuo tam tikru iki tam tikru apsuku, o buna kad pravaziuoja masina kita tai is tolo girdisi kaip svilpia...na zodziu nesuksiu galvos, kai paduosiu pravalyti turbina kada prie progos, td ir paziures ar pasilankste ten kazkas...
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Naitras Įrašytas Rugsėjis 11, 2015, 22:52:57 PM
Citata iš: Bambalis Įrašytas Rugsėjis 23, 2014, 20:57:25 PM
Sveiki, yra problemų su mašinos trauka. Vedasi gerai, tačiau visiškai nerenka apsukų virš 2000 rpm. Pvz važiuojant 5 bėgiu 120 km/h pasiekti labai sunku/neįmanoma. Bet kurio bėgiu bėgėjasi labai lėtai ir smaugiant neina pakelti apsukų virš 2000.
Buvo nesenai keisti visi filtrai, tepalai, diržai su visu komplektu.
Diagnostika parodė, kad krenta kuro slėgis sistemoje, ant stendo buvo tikrinti purkšukai ir parodė kad normos ribose.
Buvo nuvežta pas meistrą, buvo pakeista turbina, nes vaikščiojo ašis.
Išplauta kuro sistema.
Pakeistas kuro siurblys.
Pakeistas EGR.
Katalizatoriai patikrinti - neužsikišę.

Jeigu kas turit kokių minčių ką dar galima būtų patikrinti, pasidalinkite.
pas mane buvo problema su trauka irgi. Tai turbina tvarke irgi iki 120 max isibegedavo masina ir pradzioj buka budavo. Sutvarke turbina pora dienu viskas ok  ir vel trauka dingo, pasirodo kai sutvarke spustelejau gaziuko ir katalizatorius vienas subyrejo ( yra du ideti ) ir uzkiso kita juodai. ispjovem didesniji ir trauka atsirado ir masiniukas traukia iki siol puikiai :) ziurint kada pas tave katalizatorius ziurejo ar uzsikise pries turbinos tvarkyma ar po?
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 12, 2015, 08:27:56 AM
Katalizatoriai uzsikemsa PRIES turbinos remonta. Nuo uzkimstu katalizatoriu sugenda turbina.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Awriuxx Įrašytas Rugsėjis 12, 2015, 08:48:07 AM
Citata iš: Naitras Įrašytas Rugsėjis 11, 2015, 22:52:57 PM
pas mane buvo problema su trauka irgi. Tai turbina tvarke irgi iki 120 max isibegedavo masina ir pradzioj buka budavo. Sutvarke turbina pora dienu viskas ok  ir vel trauka dingo, pasirodo kai sutvarke spustelejau gaziuko ir katalizatorius vienas subyrejo ( yra du ideti ) ir uzkiso kita juodai. ispjovem didesniji ir trauka atsirado ir masiniukas traukia iki siol puikiai :) ziurint kada pas tave katalizatorius ziurejo ar uzsikise pries turbinos tvarkyma ar po?

O kas būtent buvo su turbina negerai? Pas mane irgi būna kai duodi daugiau anglių, ties 2500 apsukom pasijaučia traukos dingimas sekundei kitai, po to vėl atsigauna, o kartais ne ir užsidega check engine. Tada visai nebelieka galios. Užgesinus ir palaukus keletą sekundžių viskas vėl susitvarko iki sekančio karto. Suprasčiau jeigu tai kartotųsi nuolatos, tada tikrai įtarinėčiau turbiną, bent kad nevisada traukos dingimas jaučiasi, o dar rečiau check engine užsidega, todėl įtarinėju elektroniką. Didžioji dalis turbinos valdymo elektronikos iškeičiota (E-vrs, slėgio daviklis), bet niekas nepadeda. Kas dar būti atsakingas už turbinos darbą? Ar verčiau ieškoti bėdų pačioje turbinoje?
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Venza Įrašytas Rugsėjis 12, 2015, 10:10:29 AM
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 12, 2015, 08:27:56 AM
Katalizatoriai uzsikemsa PRIES turbinos remonta. Nuo uzkimstu katalizatoriu sugenda turbina.
Manau,kolega esi teisus is dalies  :)  .Katalizatoriu uzkepina tepalas patenkantis i ismetimo sistema ir dazniausiai jis ten patenka pro turbinos isdilusia asele,ko pasekoje pareina ir turbina.Netvarkinga turbina uzkepina katalizatoriu ir uzsilenkia galutinai pati  :D
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Naitras Įrašytas Rugsėjis 13, 2015, 23:41:38 PM
Citata iš: Awriuxx Įrašytas Rugsėjis 12, 2015, 08:48:07 AM
O kas būtent buvo su turbina negerai? Pas mane irgi būna kai duodi daugiau anglių, ties 2500 apsukom pasijaučia traukos dingimas sekundei kitai, po to vėl atsigauna, o kartais ne ir užsidega check engine. Tada visai nebelieka galios. Užgesinus ir palaukus keletą sekundžių viskas vėl susitvarko iki sekančio karto. Suprasčiau jeigu tai kartotųsi nuolatos, tada tikrai įtarinėčiau turbiną, bent kad nevisada traukos dingimas jaučiasi, o dar rečiau check engine užsidega, todėl įtarinėju elektroniką. Didžioji dalis turbinos valdymo elektronikos iškeičiota (E-vrs, slėgio daviklis), bet niekas nepadeda. Kas dar būti atsakingas už turbinos darbą? Ar verčiau ieškoti bėdų pačioje turbinoje?
Turbinoj  sparneliai viduj susilankste buvo
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 14, 2015, 09:21:24 AM
Ar yra galimybė Avensis Verso atjungti VSC? Noriu pažiūrėti ar dinginės trauka ir toliau.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 14, 2015, 10:21:19 AM
Citata iš: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 14, 2015, 09:21:24 AM
Ar yra galimybė Avensis Verso atjungti VSC? Noriu pažiūrėti ar dinginės trauka ir toliau.

Bandyk ABS saugikli isimti
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 14, 2015, 11:50:29 AM
Radau tokių keletą variantų https://www.youtube.com/watch?v=ldIh5SVM2Zg, (https://www.youtube.com/watch?v=ldIh5SVM2Zg,) tačiau ant Avensio Verso nelabai.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 14, 2015, 15:17:03 PM
Radau du ABS saugiklius - 30 ir 50 amperų. Abu išėmiau. Užsidegė "šventoji trejybė". Bet VSC ir praslydimo lemputės - dvi skirtingos. VSC - taip ir dega, o praslydimo kai pypsi - mašinėlė nupiešta su kreivom vėžėm. Ar teisingai suprantu, kad ji užsidega (t.y. turėtų užsidegti) tik kai mašina slysta, o atjungimo indikacija - VSC?
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: MindaugasB Įrašytas Rugsėjis 14, 2015, 22:50:41 PM
VSC yra stabilumo kontrole. Isijungia kai masina ima metyti. TRC - sukimo kontrole. Kai ratai prasisuka, gesina varikli ir jungia ABS kad stabdytu ratu slydima. Cia dvi skirtingos sistemos, bet kartais suveikia vienu metu (atsizvelgiant i salygas). Dabar jau neatsimenu kuri is ju pypsi ir kuri masinele uzdega su vezemis. Pasnigs, tai isbandysiu ir prisiminsiu :)
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 15, 2015, 08:12:23 AM
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Rugsėjis 14, 2015, 22:50:41 PM
VSC yra stabilumo kontrole. Isijungia kai masina ima metyti. TRC - sukimo kontrole. Kai ratai prasisuka, gesina varikli ir jungia ABS kad stabdytu ratu slydima. Cia dvi skirtingos sistemos, bet kartais suveikia vienu metu (atsizvelgiant i salygas). Dabar jau neatsimenu kuri is ju pypsi ir kuri masinele uzdega su vezemis. Pasnigs, tai isbandysiu ir prisiminsiu :)

Muset VSC uždega.

Taigi įspūdžiai po test drive'o degant "šventajai trejybei" (o dar plius kažkodėl ir rankinio raudonai žiba "prie chebros"): du kartus (vakar vakare ir šiandien ryte) važiavau pro tą pačią vietą Geležinio vilko g., kur dažniausiai pradėdavo pypsėti, mirksėti ir gesindavo trauką. Taigi abu kartus pasigirsdavo pypsėjimas, bet ta lemputė su mašiniuku ir vingiuotom vėžiom nemirksėdavo ir traukos negesindavo. Reziume - muset kažkas elektronikoj/davikliuose. Įtariu, kad suveikia esant tam tikrai vairo padėčiai, važiuojant tam tikru greičiu ir akseleruojant šiek tiek į įkalnę.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: kalava Įrašytas Rugsėjis 15, 2015, 14:56:11 PM
Citata iš: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 15, 2015, 08:12:23 AM
Muset VSC uždega.

Taigi įspūdžiai po test drive'o degant "šventajai trejybei" (o dar plius kažkodėl ir rankinio raudonai žiba "prie chebros"): du kartus (vakar vakare ir šiandien ryte) važiavau pro tą pačią vietą Geležinio vilko g., kur dažniausiai pradėdavo pypsėti, mirksėti ir gesindavo trauką. Taigi abu kartus pasigirsdavo pypsėjimas, bet ta lemputė su mašiniuku ir vingiuotom vėžiom nemirksėdavo ir traukos negesindavo. Reziume - muset kažkas elektronikoj/davikliuose. Įtariu, kad suveikia esant tam tikrai vairo padėčiai, važiuojant tam tikru greičiu ir akseleruojant šiek tiek į įkalnę.

tai gal cia tu "soniniu slydimu" ta vieta pravaziuoji? :D tada isijungia VSC, pradeda pypset ir bandyt tiesint masina :)
jei gerai pamenu, "masiniukas su vingiuotom vezem" isiziebia prasisukant priekiniams ratams pas mane, tai cia antipraslydimas turetu but.
o tai VSC ir TFC OFF ne pagal ABS daviklius orientuojasi? dar davikliu yra ant ratu? (sorius, jei klausimas kvailas, nesidomejau)
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 15, 2015, 16:07:20 PM
Citata iš: kalava Įrašytas Rugsėjis 15, 2015, 14:56:11 PM
tai gal cia tu "soniniu slydimu" ta vieta pravaziuoji? :D tada isijungia VSC, pradeda pypset ir bandyt tiesint masina :)
jei gerai pamenu, "masiniukas su vingiuotom vezem" isiziebia prasisukant priekiniams ratams pas mane, tai cia antipraslydimas turetu but.
o tai VSC ir TFC OFF ne pagal ABS daviklius orientuojasi? dar davikliu yra ant ratu? (sorius, jei klausimas kvailas, nesidomejau)

Taigi, kad nedriftinu su tokiu autobusu... Dėl orientacijos pagal ABS daviklius nežinau. Dar paeksperimentuosiu ar grybaus sukišus atgal saugiklius ir su VRC OFF mygtuku išjungus VRC.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 15, 2015, 16:36:32 PM
VSC mato kiekvieno rato greiti, vairo padeti ir turi giroskopa. Kai reikia islyginti masina - ABS tiesiog pristabdo reikiamus ratus.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 15, 2015, 18:26:44 PM
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 15, 2015, 16:36:32 PM
VSC mato kiekvieno rato greiti, vairo padeti ir turi giroskopa. Kai reikia islyginti masina - ABS tiesiog pristabdo reikiamus ratus.

tuomet įtariu per daug laisvą vairą
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Awriuxx Įrašytas Rugsėjis 16, 2015, 21:14:55 PM
Citata iš: Naitras Įrašytas Rugsėjis 13, 2015, 23:41:38 PM
Turbinoj  sparneliai viduj susilankste buvo

Tai ar keitėt turbiną į gerą dėvėtą ar restoravo senąją. Kiek atsiėjo? kas tvarkė?
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Naitras Įrašytas Rugsėjis 17, 2015, 20:25:45 PM
Citata iš: Awriuxx Įrašytas Rugsėjis 16, 2015, 21:14:55 PM
Tai ar keitėt turbiną į gerą dėvėtą ar restoravo senąją. Kiek atsiėjo? kas tvarkė?

tavrke senaja kaune 1100 litais berods
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: iparado Įrašytas Rugsėjis 23, 2015, 15:03:48 PM
O kame saknys, jei tarkime spusteli gaza 4 begiu ir jei apsukos nepasieke 2k, tai masina pasidaro buka, silpnai traukia, po to perkopus 2k riba pradeda jau normaliau dirbti, pasigirsta turbinos darbas...treciu begiu panasiai buna, bet reciau, penktu begiu irgi buna...tai cia standartas kad begejasi tik nuo 2k kazkur normaliai dyzelis, ar kazkodel veluoja turbina? Katalizatorius gali itakoti tai, jei yra uzsikises? elektronika? ar visgi reiks pasiskersti turbina ir visa ja issivalyti?Seip netrukdo per daug sita smulkmena, bet vistiek idomu butu nuomones...dazniausiai buna kai masina jau buna isilus, galvojau susieti ta su TRC ar kaip jis ten, nes buna kad isijungia tuo metu bet ne visada...beje cia tas TSC (masinele su kreivom vezem) gal dar nuo padangu priklauso, pas mane jos beveik plikos, tai ypac jei masina daugiau pakrauta ir tarkime vaziuoji didesniu greiciu kokiu savanoriu viaduku, ar geliazaku, tai isijungia tas pypsejimas?
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 23, 2015, 16:17:54 PM
Citata iš: iparado Įrašytas Rugsėjis 23, 2015, 15:03:48 PM
O kame saknys, jei tarkime spusteli gaza 4 begiu ir jei apsukos nepasieke 2k, tai masina pasidaro buka, silpnai traukia, po to perkopus 2k riba pradeda jau normaliau dirbti, pasigirsta turbinos darbas...treciu begiu panasiai buna, bet reciau, penktu begiu irgi buna...tai cia standartas kad begejasi tik nuo 2k kazkur normaliai dyzelis, ar kazkodel veluoja turbina? Katalizatorius gali itakoti tai, jei yra uzsikises? elektronika? ar visgi reiks pasiskersti turbina ir visa ja issivalyti?Seip netrukdo per daug sita smulkmena, bet vistiek idomu butu nuomones...dazniausiai buna kai masina jau buna isilus, galvojau susieti ta su TRC ar kaip jis ten, nes buna kad isijungia tuo metu bet ne visada...beje cia tas TSC (masinele su kreivom vezem) gal dar nuo padangu priklauso, pas mane jos beveik plikos, tai ypac jei masina daugiau pakrauta ir tarkime vaziuoji didesniu greiciu kokiu savanoriu viaduku, ar geliazaku, tai isijungia tas pypsejimas?

Pas mane pjovė katalizatorių. Iki pjovimo pūtė 0,7Bar, po  - 1,2Bar. Bet karvė pakankama, taigi normalus greitėjimas irgi jaučiasi po 2k apsukų. Lemputės mirksėjimas liovėsi išėmus ABS Saugiklius. Bet pas mane dar problema - vairo kolonėlė (neblogai laisva eiga vairas juda, gaudyti tenka) - įtariu, kad tai turi įtakos, susitvarkius pažiūrėsim ar iš tiesų. Nes nevažiuoju tokiu greičiu, kad mašina slystelėtų, taigi čiuožimą atmetu.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Donis7 Įrašytas Rugsėjis 23, 2015, 16:20:32 PM
Turbina pradeda veikti nuo 1800-2000 rpm, tai iki tokių apsukų ir atrodo buka. Kai nuo 1800-2000 rpm ji suveikia, tai ir rauna.  ;) Mano avensiui tas pats...matyt tokia toyotos variklių specifika.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Awriuxx Įrašytas Rugsėjis 23, 2015, 18:01:35 PM
Citata iš: Donis7 Įrašytas Rugsėjis 23, 2015, 16:20:32 PM
Turbina pradeda veikti nuo 1800-2000 rpm, tai iki tokių apsukų ir atrodo buka. Kai nuo 1800-2000 rpm ji suveikia, tai ir rauna.  ;) Mano avensiui tas pats...matyt tokia toyotos variklių specifika.

Kaip tik, senesnių metų turbo dyzeliam labai jaučiasi bukumas iki 2000 apsukų. Turbo lagas tai vadinasi. Būtent 2,0 D4d variklio turbina jau yra kintamos geometrijos, t.y važiuojant iki 2000 rpm turbinoje esantys tam tikri kreiptuvai nukreipia išmetamų dujų srautą į turbinos sparnuotę, kad ji kuo greičiau suktųsi ir pasiektų efektyvų slėgį, apsukoms viršijus 2000 rpm sklendės pridaromos, kad per smarkiai nesisuktų ir nebūtų perpūtimų. Žodžiu turbina sukonstruota taip, kad ar mažais ar dideliais sūkiais  dirbtu normaliu dirbiniu režimu. Taip kad bukumas turėtų būti labai nežymus, arba jo visai neturi būti
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 24, 2015, 07:49:25 AM
Citata iš: Awriuxx Įrašytas Rugsėjis 23, 2015, 18:01:35 PM
Kaip tik, senesnių metų turbo dyzeliam labai jaučiasi bukumas iki 2000 apsukų. Turbo lagas tai vadinasi. Būtent 2,0 D4d variklio turbina jau yra kintamos geometrijos, t.y važiuojant iki 2000 rpm turbinoje esantys tam tikri kreiptuvai nukreipia išmetamų dujų srautą į turbinos sparnuotę, kad ji kuo greičiau suktųsi ir pasiektų efektyvų slėgį, apsukoms viršijus 2000 rpm sklendės pridaromos, kad per smarkiai nesisuktų ir nebūtų perpūtimų. Žodžiu turbina sukonstruota taip, kad ar mažais ar dideliais sūkiais  dirbtu normaliu dirbiniu režimu. Taip kad bukumas turėtų būti labai nežymus, arba jo visai neturi būti

Bet yra. Ir avensy buvo, ir corolloj buvo, ir avensy verso yra.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 24, 2015, 09:10:59 AM
Ir turi buti "duobute" :D. Jei su kintama geometrija butu issprestos "duobes" problemos - BMW nemontuotu 2-3 turbinu, kur 1 turbina veikia nuo 1000rpm, antra "prisijungia" nuo 1500rpm, o trecia nuo 2500. Beje visos 3 turbinos su kintama geometrija :D
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: iparado Įrašytas Rugsėjis 24, 2015, 11:05:01 AM
Na bala zino, as matyt neprates dar prie dyzelio, visgi pirmas :) bet vistiek jauciu reikes prie progos ir kataliza ziureti ir gal turbina pacia, nes nemanau kad turetu tokia "duobe" jauciama kaip pas mane buti, kuri tiesa ne visada ir yra, kai kada, ypac salta masina normaliai traukia...o yra kazkas, kas reguliuoja kada turbina turi isijungti? gal tas kazkas parejes, elektronika ten ar koks mechaninis daiktas stovi? nes suprasciau jei pati turbina butu parejusi, tai ji vienodai tolygiai nedirbtu, o cia tarpais, kaip uzeina, vadinasi dirbti ji dirba, tik ne visada isijungia ar kazkas tokio...o pvz yra kur galima pamatuoti kaip ji dirba, pagaudyti tuos dingimus, ar cia reikia su kompu sedeti masinoj vaziuojant ir ziureti?
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 24, 2015, 14:40:20 PM
Citata iš: iparado Įrašytas Rugsėjis 24, 2015, 11:05:01 AM
Na bala zino, as matyt neprates dar prie dyzelio, visgi pirmas :) bet vistiek jauciu reikes prie progos ir kataliza ziureti ir gal turbina pacia, nes nemanau kad turetu tokia "duobe" jauciama kaip pas mane buti, kuri tiesa ne visada ir yra, kai kada, ypac salta masina normaliai traukia...o yra kazkas, kas reguliuoja kada turbina turi isijungti? gal tas kazkas parejes, elektronika ten ar koks mechaninis daiktas stovi? nes suprasciau jei pati turbina butu parejusi, tai ji vienodai tolygiai nedirbtu, o cia tarpais, kaip uzeina, vadinasi dirbti ji dirba, tik ne visada isijungia ar kazkas tokio...o pvz yra kur galima pamatuoti kaip ji dirba, pagaudyti tuos dingimus, ar cia reikia su kompu sedeti masinoj vaziuojant ir ziureti?

Manau, šalta geriau traukia dėl mišinio, kol nesušyla variklis. Beje, daugiau ir srebia :) . O kaip suprasti "ne visada įsijungia turbina", jei sakai, kad nuo 2000 normaliai traukia? Turbinos darbas matuojamas su kompu važiuojant gyvai.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: Donis7 Įrašytas Rugsėjis 24, 2015, 17:22:28 PM
Citata iš: iparado Įrašytas Rugsėjis 24, 2015, 11:05:01 AM
Na bala zino, as matyt neprates dar prie dyzelio, visgi pirmas :) bet vistiek jauciu reikes prie progos ir kataliza ziureti ir gal turbina pacia, nes nemanau kad turetu tokia "duobe" jauciama kaip pas mane buti, kuri tiesa ne visada ir yra, kai kada, ypac salta masina normaliai traukia...o yra kazkas, kas reguliuoja kada turbina turi isijungti? gal tas kazkas parejes, elektronika ten ar koks mechaninis daiktas stovi? nes suprasciau jei pati turbina butu parejusi, tai ji vienodai tolygiai nedirbtu, o cia tarpais, kaip uzeina, vadinasi dirbti ji dirba, tik ne visada isijungia ar kazkas tokio...o pvz yra kur galima pamatuoti kaip ji dirba, pagaudyti tuos dingimus, ar cia reikia su kompu sedeti masinoj vaziuojant ir ziureti?
Prieš ardydamas savo auto, pabandyk su kitu AV pavažiuoti. Gal su kokiu kolega iš šio forumo susitarsi. Bus puikus palyginimas ir ramesnis jausies. ;)
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: iparado Įrašytas Rugsėjis 28, 2015, 11:17:35 AM
Citata iš: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 24, 2015, 14:40:20 PM
Manau, šalta geriau traukia dėl mišinio, kol nesušyla variklis. Beje, daugiau ir srebia :) . O kaip suprasti "ne visada įsijungia turbina", jei sakai, kad nuo 2000 normaliai traukia? Turbinos darbas matuojamas su kompu važiuojant gyvai.
Na toks vaizdas, kad kai kada netgi perkopus ta 2k riba masina buka buka buna, kelias sekundes, o po to sauna I prieki, kai paprastai nuo 2k jau jauciasi kad ji gerai greitejasi....bet kuo toliau tuo labiau susieju ta su tuo VSC (masinele su vezemis), ar kaip jis ten, beje, kuris pradeda nervinti gan stipriai ypac vaziuojant gelezinio vilko gatve ir jei dar sedi keli keleiviai, isijungia daznai, ir prasideda ABS ratu blokavimas, sian ryte net I sona mestelejo jam isijungus, kai suveike ABS...cia skaitosi normalus jos darbas? Tiesa pas mane padangos plikos, gal rimtai masina slidineja kazkiek, ypac jei danga dregna...tai vot labai daznai, kai nera tos traukos uz 2k ribos, jau zinau kad tuoj tuoj isijungs tas VSC, ir 9 is 10 atveju taip ir buna, jam nustojus pypseti, viskas vel ok...tai ten gaunasi ne tik ratu blokavimas, bet ir variklio prigesinimas taip iseina? o kazi kas cia Vilniuje uzsiimtu vazinetis su ta masina kompa pajunge, kad paziureti?
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: iparado Įrašytas Rugsėjis 28, 2015, 11:19:59 AM
Citata iš: Donis7 Įrašytas Rugsėjis 24, 2015, 17:22:28 PM
Prieš ardydamas savo auto, pabandyk su kitu AV pavažiuoti. Gal su kokiu kolega iš šio forumo susitarsi. Bus puikus palyginimas ir ramesnis jausies. ;)
Na tai ardymas dar tolokai, seip jauciu pats, kada ji normaliai vaziuoja, o kada dusta, tai net ir lyginti nebutina, akivaizdziai jauciasi spaudziant gaza, kai masina begejasi, ir kai nesibegeja :)
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: MindaugasB Įrašytas Rugsėjis 28, 2015, 11:41:38 AM
Citata iš: iparado Įrašytas Rugsėjis 28, 2015, 11:17:35 AM
Tiesa pas mane padangos plikos

Atsakymas į tavo problemą. Su zieminem (jeigu jos irgi ne plikos) slidineti nebeturetu.
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: iparado Įrašytas Rugsėjis 29, 2015, 15:10:26 PM
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Rugsėjis 28, 2015, 11:41:38 AM
Atsakymas į tavo problemą. Su zieminem (jeigu jos irgi ne plikos) slidineti nebeturetu.
Ziemines pas mane naujos beveik yra, tai turetu buti ok... :)
Pavadinimas: Ats: Avensis Verso D4D 85kw visiškai nėra traukos.
Parašė: iparado Įrašytas Spalis 27, 2015, 14:15:04 PM
Citata iš: iparado Įrašytas Rugsėjis 29, 2015, 15:10:26 PM
Ziemines pas mane naujos beveik yra, tai turetu buti ok... :)
Pasikeiciau ziemines padangas, slydimai baigesi, tuo paciu ir trauka atrodo nebedingineja :)