Sveiki, gal kas numanot kas čia pasidarė, kad kažko kartais sunku įmest į pirmą pavarą tiesiog bejungiant užstringa vos ne ir nebeleidžia įmesti pirmo bėgio, tik per kelintą kart išmynus eina gražiai įmest pirmą bėgį. Kas įdomu, kad kartais lyg niekur nieko įsimeta tvarkingai nu bet kartais užstringa ir nenori įsimesti, tas pats kartais ir su atbuliniu... ff :think:
Gal kam kada buvo kas panašaus?
Ko gero rida nemaza arba kilimas uzsilenkes, neleidziantis isminti sankabos.
Citata iš: Animal Įrašytas Lapkritis 03, 2014, 23:09:44 PM
Sveiki, gal kas numanot kas čia pasidarė, kad kažko kartais sunku įmest į pirmą pavarą tiesiog bejungiant užstringa vos ne ir nebeleidžia įmesti pirmo bėgio, tik per kelintą kart išmynus eina gražiai įmest pirmą bėgį. Kas įdomu, kad kartais lyg niekur nieko įsimeta tvarkingai nu bet kartais užstringa ir nenori įsimesti, tas pats kartais ir su atbuliniu... ff :think:
Gal kam kada buvo kas panašaus?
Problema pavarų dėžėje, jau ne iš vieno esu girdėjąs apie šią problemą.
buvo kazkurioje temoje jau kalbėta, kad sinchronizatorius kaltas. Stovint vietoje jungiasi lengvai, jei auto nors kiek greiciau rieda 1begis sunkiai jungiasi. Pas mane kol auto neisilusi, dar ir antras begis sunkiai jungiasi. liktais daugumai 6begiu dezems taip nutinka
Dar gali pasitikrinti bėgių rankenos mechanizmą nuėmęs pavarų svirties užvalkalą. Jei dėžė 6 pavarų,R ir 1 yra atskirti tokia baltos plastmasės pertvara. Ten turi būti pritepta baltu tepalu. Gal būt ten sausa. Šitas apžiūrėjimas tau nieko nekainuos. O padėti gali. Jei ten viskas gražu,tada jau liūdniau,kaip rašė kolegos.
Dėkui reikės apžiūrėti artimiausiu metu, o kaip rašė narys MnDs tai bėgis kaip tik man sunkiai stovint vietoje nejudant jungiasi..
Jei nejudant-gal tik mechanizmas perjungimo padilo.Nors mazai tiketina.Man isvis nesiseka su pavaru dezem,kiek turejau masinu gal tik moskviciaus jungesi normaliai :D su peregazovkem zeminant reikedavo jungt (aa)
Kol dar nenuvariau i servisa tai dar pasiguosiu kad idomus dalykas ir keistas kad kai masina uzgesinta begiai metosi be problemu... :-D
Nieko keisto. Problema dėžėje
Citata iš: Animal Įrašytas Lapkritis 23, 2014, 22:26:59 PM
Kol dar nenuvariau i servisa tai dar pasiguosiu kad idomus dalykas ir keistas kad kai masina uzgesinta begiai metosi be problemu... :-D
Kai sutvarkysi parašyk, kas buvo ir kiek kainavo.
Žodžiu nelabai laiko tam buvo o užkniso juodai tai staigiai į toyotos centrą rado bėdą - reikia keisti pavarų dėžės riebokšlį taškė tepalus trūko litro tepalo tai laiku nuvažiavus kaina 300lt :)
Citata iš: Animal Įrašytas Gruodis 15, 2014, 13:25:11 PM
Žodžiu nelabai laiko tam buvo o užkniso juodai tai staigiai į toyotos centrą rado bėdą - reikia keisti pavarų dėžės riebokšlį taškė tepalus trūko litro tepalo tai laiku nuvažiavus kaina 300lt :)
Tai tau papildė tepalų ir pavaros pradėjo normaliai jungtis?
Cia 300lt su viskuo ir +tepalas? Jeigu taip, tai labai gera kaina kaip toyotos centre... Vien tik riebokslis kainuoja apie 80-100lt nes parsiduoda tik originalus.
Beje, jeigu litro tepalo dezej truko, tai tikrai turejo sunkiau begiai jungtis. Laiku pastebejai, butum paturejes bedele :)
O ou. reik ir man susimastyt. Sunkiai jungiasi bet labai nesiparinu :)
Citata iš: katana7 Įrašytas Gruodis 15, 2014, 18:06:04 PM
Tai tau papildė tepalų ir pavaros pradėjo normaliai jungtis?
Taip dapylė tepalo litrą ir jungiasi vėl tvarkingai. O dėl kainos tai sakė kainuos ~300lt tik nežinau ar čia tepalas įpliusuotas ar ne, nes ketvirtadieniui užregistravo sutvarkymui o iki to laiko dapylė litrą tepalo tai nereikėjo mokėt :)
JemasLt- begiai gali sunkiai jungtis ir nuo smagracio problemos... pvz jeigu ant saltos begiai metosi gerai o apsilus auto sunkiau tai didele tikimybe kad del smagracio... o jeigu visada sunkiai jungiasi tai greiciu dezes sinchronizatoriai susideveje...
O as galvojau cia pas mane viena 1 ir R sunkiai jungiasi retkarciais :think: Db aisku kas cia yra ir zinosiu
Pas mane ir su R sunkiai metasi , net imesti buna nepavyksta iki galo, reik is antro karto bandyti. Bet cia daugiau kaip piktas buna.
Su Toyota reikia svelniai elgtis ir grabaliot svelniai kaip moteri ji tai jaucia ir atsiduoda tada su malonumu :D.As kai nusipirkau savo autom.sunkokai jungesi 1 ir 2 begiai,kartais pastrigdavo,kai stipriau jega paspausdavau.Stengiausi jungt svelniau tada viskas gerai jungesi.Pavazinejau gal menesi,pripratau prie jos,jinai prie manes :D,viskas susitvarke.Dabar junginejasi labai gerai,patrauki atgap laisvai jungiasi,paspaudi su delnu uz svirties i prieki laisvai jungiasi,matyt pripratom vienas prie kito :-]Linkiu sekmes,truputi jumoro paivairint gyvenima sia lietinga niuria diena. ;)
Pradzioje tai grabaliojau svelniai, bet pask kartus vis grubiau. Reiks bandyti kazkaip susibendrauti is naujo. Stengtis vengti pykcio :)
Ir as pradzioi buvau pradejes pykt,po to pagalvojau tai nieko gero neduos,svelniau pradejau junginet,matyt kiekvienas begis turi prisidirbt i savo vieta ir issipylde mano lukesciai tik reikia kantrybes,jau pusantru metu vazineju,jokiu problemu.Kuo grubiau junginesi tuo blogyn eis. :)
Del R tai gali buti, bet buna kad ir su 1 sunku imesti vaziuojant. Nu gal as per grubiai kaip kada, bet kazkaip man sviecia kad bus i gala kaip sako viskas ten. Nors paziurejus pavaru deze matosi ruzavas hermetikas teptas per sujungimus. Tai nebent pakeista sankaba. Gamykliskai niekas hermetiko netepa manau. Bet jei ir pakeista, tai dar ziurint kas tvarke, nes man su galva ir nuime ten kakzokios gumytes pacios nukrito, buvo lysta sako po galva matomai, gal net netycia tarpine keite ( as cia taip pamastau kartais) bet kas is to vistiek, teko keisti, arba dare bet kaip, ir kuo pigiau bande ant sito sutaupyti.
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Gruodis 19, 2014, 11:57:02 AM
Del R tai gali buti, bet buna kad ir su 1 sunku imesti vaziuojant. Nu gal as per grubiai kaip kada, bet kazkaip man sviecia kad bus i gala kaip sako viskas ten. Nors paziurejus pavaru deze matosi ruzavas hermetikas teptas per sujungimus. Tai nebent pakeista sankaba. Gamykliskai niekas hermetiko netepa manau. Bet jei ir pakeista, tai dar ziurint kas tvarke, nes man su galva ir nuime ten kakzokios gumytes pacios nukrito, buvo lysta sako po galva matomai, gal net netycia tarpine keite ( as cia taip pamastau kartais) bet kas is to vistiek, teko keisti, arba dare bet kaip, ir kuo pigiau bande ant sito sutaupyti.
Butent gamykloje ir tepa rausvu hermetiku ir greičiausiai niekas į dėžę nelindo.
Gyveni ir mokaisi. Tad viskas aisku galima pamirsti del pakeistos sankabos
As savo avensiui jau ketvirti metai taip vargstu, jei svelniai, viskas gerai, bet jei reikia greitai startuoti, antra pavara negraziai isisjungia, pirma sunkiai, kai vaziuoji jau, lysti i vidu nesinori, kas blogiausia neprogresuoja, jau keturi metai tuoj bus taip, kazkas sake, kad smagracio keitimas nepades, tipo greiciau bus kaltas diskatorius, bet as bijau, kad cia kalti Sinchronizatoriai, tai ir nesinori eksperimentuoti, jau su yario motoru prisieksperimentavau, nebent sakiau tepalus reikes pakeisti.
P.s. Darbo vw caddy smagratis taip barska, kad net susipurto masina jei stovi vietoje, paspaudus kala per pedala, bet pavaros jungiasi gerai, kas su tom toyotom?
Prie ko cia smagratis? Ka turi bendro smagratis ir 1 begis?
O as manau kad cia toyotos greiciu deziu oziai. Kiek turejau toyotu visose pastebejau, ko zemesne pavara to sunkiau jungiasi. O atbuline labai daznai reik jugti perminus sankaba.
Tai kokia rida turi buti REALI, kad toks barskejimas butu???
Citata iš: tevas Įrašytas Gruodis 20, 2014, 03:01:29 AM
Tai kokia rida turi buti REALI, kad toks barskejimas butu???
Darbe turim ir caddy. Reali rida 130k km, o smagratis barska kaip nezinau kas.
Citata iš: arytis Įrašytas Gruodis 20, 2014, 08:16:27 AM
Darbe turim ir caddy. Reali rida 130k km, o smagratis barska kaip nezinau kas.
vat vat, pas mus caddy rida irgi tokia buvo kaip pradejo...Ir tikrai nesukta, nes vaziuoja nuo naujo
Mano avensyje labai gerai jungiasi visos pavaros, tai gal tikrai kaip buvo rasyta pas jus tepalo truksta, jei sunkiau jungiasi. Pazistamas turi pasata naujas pirktas is salono ir vazinejasi tik jis vienas, ramiai nedrasko ir dazniausiai tik uzmiestyje, o smagrati keite ties 90k nes buvo pradejes barsketi, bet pavaros visada jungesi gerai, tai kaip ir rase bemsas smagratis ir pirma pavara nera susije.
Tepalo lygi pasitikrinau tik pirkes auto,
Kiek teko susidurti, darbines masinas visi drozia kiek gali, nes taiso imone uz savo pinigus. Lietuviskas bruozas :)
Is dalies, Mindaugai, esi teisus, bet kai VW smagrati reikia keisti po gero 100k km, tai lietuviams kaip ir normalu. O kai Toyotos smagratis pareina po tarkim 150-200k km, tai jau Toyotos "liga".