Sveiki, nesenai isigijau pirma savo gyvenime dyzeliuka (Toyota Avensis, D4D 2,0 l, 85 kW) ir pavazinejes pora savaiciu susiduriau su problema. Pirmiausia pakilo apsukos, pradejo rodyti 1200, bet ne visada, o pvz ant salto uzkurus jos buna normalios, bet vos tik variklis apsyla, apsukos iskart sukyla, kita karta jau ir salta uzkurus buna sukile. Kartais vaziuojant ir riedant laisva pavara apsukos velgi rodo normaliai, bet vos tik pilnai sustoji, kad ir prie sviesoforo, rodykle vel rodo 1200. Sitaip pavazinejus apie pora dienu, vaziuojant uzmiestyje uzsidege "check engine+vsc+trc off" lemputes ir pradejo nerealiai kilti kuro sunaudojimo vidurkis - grizus i miesta jau rode, kad automobilis valgo 17,4 l/100 km (wow). Nuvaziavau pas meistriuka, tas prijunges kompa lemputes uzgesino, o paklausus del apsuku ir kuro sanaudu, kazka neaiskiai sumurmejo "tipo pas tave kazkokia beda su zvakem". Kadangi ir taip planavau pries ziema pasikeist zvakes, ta ir padariau. Rezultatas - apsukos kaip buvo taip ir liko, vel uzsidege "check engine+vsc+trc off" lemputes. Tiesa, kuro sanaudu rodmenys nuo 17,4 l/100km nukrito ir dabar svyruoja tarp 10 ir 13l/ 100km. Gal kas esat susidure su tokia probemele? :)
Dėl apsukų - taip turi būti.
Dėl kuro sąnaudų - ar tikrai dabar rodo l/100km, o ne mpg?
Geras meistriukas... Jei jam klaidą parodė susijusią su pakaitinimo žvakėm, gali būti saugiklis nukepęs.
Tai gal apsukos sukilusios nuo kodiskes ijungtos?
Kodel del apsuku taip turi but? iki sios bedos atsiradimo vazinejau pusantros savaites ir apsukos buvo normaliai.. o del kuro sanaudu tas ir yra, kad rodo l/km :)
Kondiskes nenaudoju, tik vejeli, bet pabandysiu ir ta isjungt - paziuresiu ar kas pasikeis :)
Čia taip veikia automatinis padsosas. Buvo ši "bėda" ir tas pusantros savaitės ir nuo mašinos pagaminimo.
O prietaisų skydelyje neužsidegė geltonas termometras dešinėje pusėje? :)
arytis, tai cia reiktu suprast, kad dabar pastoviai tokios apsukos ir bus? cia gal del atvesusiu oru? :)
o uzidegiusiu lempuciu daugiau jokiu, tik tos kur minejau "check engine+vsc+trc off". beje, o koks saugiklis gali buti perdeges, gal gali tiksliau apibudint? :)
kai sušyla mašina gi būna normalios apsukos, ar ne taip? Viskas dėl vėsesnių orų. Jei nepatinka, gali išjungti vėjelį, tada nukris ir apsukos.
Pirma reikia išsiaiškinti kokią klaidą išmetė, tada bus aiškiau kur galų ieškoti.
ne, apsukos buna sukile net ir kai variklis pilnai isiles.. tame ir yra beda :) tik, sakau, kazkaip idomiai jos sokineja - buna ant salto variklio tik uzvedus iskart pakyla ir pastoviai rodo 1200, o buna ant salto uzvedus jos rodo normaliai, apie 900, bet pradejus vaziuoti ir varikliui isilus jos pakyla iki 1200 ir net pasiekus normalia darbine temperatura jo buna pakile iki 1200.
Kad tas oras nesaltas. Cia pagal mano supratima tas pasodsas turetu suveikti kaip minusas normalesnis. Kiek cia dabar buvo -1? del tu apsuku sukilimo. Bent kiek pas mane kad ir automobilis pasieke darbine temp ijungi silta kad ora pustu ir nustatai ant max kad karsciau. Tada apsukos ir sukyla, bet pradedi mazinti karstuma jos vel nukrenta kaip ir buvo pries tai.
Nereikia normalaus minuso.Taip vadinamas padsosas veikia ir vasara.Jis tik pakoreguoja degima,kad variklis stabiliai dirbtu.
Jis isijungia esant saltam varikliui ir esant nuo +5 +7temperaturos...
Zmogus juk raso kad ir pasiekus darbine temperatura apsukos stovi ant 1200 taip neturi but. Sakau gal koks temperaturos daviklis pas tave grybauja, kompas nuskaito kad variklis vis saltas todel ir laiko apsukas.