Sveiki.
Gal kas gali paaiškinti keistą generatoriaus darbą. Užkūrus mašiną, jokių problemų su krovimu nėra, rodo 14,3V. Bet po 10 minučių krovimas dingsta, krovimo lemputė neužsidega, bet įtampa nukrenta iki 12,8V ir po truputį mažėja. Keisčiausiai, kad tuo metu įjungus šviesas, arba bet kokią kitą apkrovą, krovimas atsistato, vėl rodo 14,3V. Kas čia nutiko? Klemų ir generatoriaus kontaktai nuvalyti. Nerandu gedimo.
Galbut pats generatorius jau pavarges, diodu tilte matyt problema.
Man buvo parėjusi generatoriaus rėlė,tai visa generatoriu sveika turiu tik be reles,jei nuspresi keist parasyk :)
Citata iš: toyotad4d Įrašytas Gruodis 03, 2014, 22:31:11 PM
Galbut pats generatorius jau pavarges, diodu tilte matyt problema.
Diodu tiltas arba VEIKIA arba NE. Ismusa diodus - neveikia.
Gal skyvo snkabele prasisuka?
Manau, jei sankabele prasisuktu, tai butu atvirkscia problema, gaves apkrova, generatorius pradetu stoti.
Citata iš: Armani Įrašytas Gruodis 04, 2014, 10:13:31 AM
Man buvo parėjusi generatoriaus rėlė,tai visa generatoriu sveika turiu tik be reles,jei nuspresi keist parasyk :)
Gerai. Jei nerasiu gedimo, keisiu generatoriu.
Reikia keisti ne generatoriu, o sokoladuka.
Ok. Pabandysiu.
Pakeičiau šokoladuką. Problema išliko. :think:
Daugiau kaip nera kam sugesti generatoriuje.
Kaip tai nėra kam gest?Apvijos statoriaus,rotoriaus,vadinami angliukai.Bedu bile kiek gali but
O ten angliukai ne su sokoladu kartu stovi?
angliukai ieina i,,sokolada" kaip bendra sistema.
Nu geras gedimas, niekaip nesugalvoju priezasties. Jai esant dideliam apktovimui įtampa gera, vadinasi apvijos tiek statoriuje, tiek roturiuje turi būti geros, tiltelis manau irgi geras, stabilizatorių su šepetėliais jau pakeitė. Nu greičiausiai "kontaktų liga". Toks gedimas turėtų būti jai stabilizatorius matytų išėjime didesnę įtampą nei realiai yra.
Jai rasi gedima būtinai pasidalink info, tikrai smalsu, kas per gedimas.
Sėkmės
Būtinai pasidalinsiu. Ne vieno generatoriaus meistro klausiau, sakė gedimas girdėtas, bet kas ir kaip nežino.
Dek kita generatoriu ir nesuk galvos!
Bet gali but kad dar ir ne jis kaltas
As lieku prie sankabos gedimo :think: Gal but esant didesnei apkrovai jinai dar sukimba normaliai,o be apkrovos praslysta.Bandyk ziuret vizualiai i skyveli ir keist apkrovima generatoriaus.
Dar reikia apziureti laidus, gal kur kontakto gero nera tarp akumo ir generatoriaus. Paziurek to stora laida, atsuk nuo generatoriaus ir patikrink, ar nera oksidacijos.
Kontaktus kiek įmanoma praėjau. Nors jie nebuvo pažaliavę, vistiek supurškiau oksidų plovikliu ir specialiu tepalu. Vienas specas patarė susirasti srovės matavimo tiltelį kuris randasi kažkur prie akumo ir jį pakeisti. Pabandysiu.
Sveiki gal kas zinot kiek kainuoja generatorius arba krovimo rele?
Citata iš: Metras Įrašytas Gruodis 09, 2014, 19:40:54 PM
Būtinai pasidalinsiu. Ne vieno generatoriaus meistro klausiau, sakė gedimas girdėtas, bet kas ir kaip nežino.
O pasidalint problemos sprendimu taip ir pamirso :-/ Nors ir buvo siemet prisijunges
Galiu pasakyti kiek kainuoja tokio kaip yario d4d naudotas. Domejausi senai, del kazkokio guolio ten esancio tai jo kaina, kiek naudotas generatorius, be darbo. Naudotas 130 norejo nuo 120 tuks ridos. Dar kiek aiskino kazkokia sankabele ten stovi jame ipatinga. Tai paskaiciavus jei butu reikeja ,butu gaves paimti is sroto daug pigiau, nuvesti ant stendo nemokamai patikrinti, nei imti restauruoti keisti guoli ar ka ten, kurio kaina man daugoka pasirode.
O krovimo rele apie 50 - 70 euru.
Man buvo parėjusi rėlė. Keitė generatorių,mokėjau su darbu ar 400 ar 450lt,pats generatorius 350 skubiai 300 neskubiai,aišku dėvėtas :) D4D 110kw
Laba,siandien neuzsikure silta masina(salta be problemu)-issikroves akumuliatorius.Masinoje turejau voltmetra,pamatavau,rode 11,6.Uzikuriau laidais,pravaziavus ~7km patikrinau itampa neuzgesinus varikli - 10,3v,pravaziavus dar 5km itampa krito iki 9,5v(bevaziuojant uzsidegdavo ir vel uzgesdavo abs,vrs,trc lemputes).Uzgesinus varikli-akumas negyvas.GENERATORIUS mirsta?Ar teisingai mastau?
P.S. Akumas siuo metu ant krovimo,kaip jusu manymu ar rytoj davaziuociau 10km(20 min.) iki darbo ir ten palikti ant remonto,jei nusprogtu generatorius galutinai.
P.S. Cia gal sutapimas,bet pries savaite idetas pilnai ikrautas dyzelinis akumas(77ah 780a) i benza
Tiketina, kad generatorius. Jeigu siandien pakrausi, tai rytoj sviesu, radijos kondiskes nejunk ir turetum nuvaziuoti.
Dar atkreipk demesi i tai, kad i masina reikia deti tokios talpos akumuliatoriu, koki rekomenduoja gamintojas. Jeigu idesi per dideles talpos jis nebus pakraunamas pilnai. Persistengti nereikia, geriau nebus kad akumas didesnis.
Kazi kiek amperu generatorius pas bendza,man atrodo nebus labai silpnas,bent 70 a,turi ikraut pilnai ta akuma
Citata iš: kudikis Įrašytas Balandis 16, 2015, 21:08:11 PM
Laba,siandien neuzsikure silta masina(salta be problemu)-issikroves akumuliatorius.Masinoje turejau voltmetra,pamatavau,rode 11,6.Uzikuriau laidais,pravaziavus ~7km patikrinau itampa neuzgesinus varikli - 10,3v,pravaziavus dar 5km itampa krito iki 9,5v(bevaziuojant uzsidegdavo ir vel uzgesdavo abs,vrs,trc lemputes).Uzgesinus varikli-akumas negyvas.GENERATORIUS mirsta?Ar teisingai mastau?
P.S. Akumas siuo metu ant krovimo,kaip jusu manymu ar rytoj davaziuociau 10km(20 min.) iki darbo ir ten palikti ant remonto,jei nusprogtu generatorius galutinai.
P.S. Cia gal sutapimas,bet pries savaite idetas pilnai ikrautas dyzelinis akumas(77ah 780a) i benza
Ryte uzkurus su pakrautu akumu krovimas buvo 13.5v,nuvaziavus 10km krovimas nukrito iki 11.5v. Masina buvo palikta remontui,pakeista generatoriaus krovimo rele,sis malonumas kainavo 70eu.Siuo metu pastovus krovimas su sviesom,radija 13.9v.Klausimas-ar ne per mazas krovimas ?
Viskas OK. Krovimas geras.
Citata iš: Venza Įrašytas Balandis 01, 2015, 20:00:58 PM
O pasidalint problemos sprendimu taip ir pamirso :-/ Nors ir buvo siemet prisijunges
Neužmiršau. Taip ir važinėju. Stebiu krovimą, kai pradeda nekrauti, didinu apkrovą (įjungiu langų pašildymą ir pan.).
Niekas neranda problemos, man rankos nusviro.
Na tikrai panasu i reguliatoriaus problma.
Sveiki,turiu tokią problemėlę su generatoriumi,taiva buvo nusprogęs visiškai generatorius ir diodų tiltelis ir tas vadinamas šokoladas,išsiėmiau nuvežiau generatorių meistrui sudėjo naują tiltelį,šokoladą pakeitė guolį,ant stendo generatorius krauna viskas good,mašinoje ant laisvų apsukų nėra krovimo testeris rodo ~12v,tik truputį sukeliu apsukas iškart krovimas pasitaiso ir būna ~ 14,3v. Meistras duoda ranką kirst kad generatorius geras. Dar radome kad sužadinimo nėra bet tai tam neįtakoja kiek sakė meistras,plius įdėjo jis man tą šokoladuką kažkokį kitokį į kuri nesijungia originali fyškė, tik vienas laidukas ale tas sužadinimas.
Gal kam yra taip buvę? Ar gal man visdėlto reikėtų tą šokoladuką pasikeisti kad originali fiškė užsidėtų? Auto Avensis 2005 2.0 benzinas.
Kur cia taip taiso generatorius? Sokoladuka ideda kazkoki, kuris buvo po ranka, poto fiskes netinka. Su sugedusiu diodu tilteliu - generatorius nekrauna visiskai, dega lempute skidelyje raudona.
Alytuje čia taip taiso,dabar nežinau ką daryt ar bandyti pasikeisti visą generatorių iš šroto ar tik tą šokoladuką? Galvoju iš šroto pasiimti ir jei viskas gerai,tai tada nešiu tą generatorių tam meistrui ir liepsiu išsiimti savo dalis ir 60€ grąžinti.
Lemputė skydelyje nežiba. Net laisvom apsukom kai krovimo galima sakyti nėra ji neužsidega,bet kad ji veikia tai tikrai nes kai nusprogo diodų tiltas ir šokoladas visa lempučių eglutė užsižiebė,įdėjus naują akumuliatorių lemputė rodė kad nekrauna...
Gal uztekti tik sokoladuka. Tas sokoladukas yra itampos reguliatorius.
Galima išversti į lietuvių kalbą kas tn per šokolodai
Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt
Citata iš: Zaroliz Įrašytas Vasaris 22, 2017, 09:57:43 AM
Galima išversti į lietuvių kalbą kas tn per šokolodai
Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt
Generatoriaus itampos reguliatorius
Citata iš: Zaroliz Įrašytas Vasaris 22, 2017, 09:57:43 AM
Galima išversti į lietuvių kalbą kas tn per šokolodai
Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt
Tarybinių MTZ, DT traktorių, kombainų generatoriaus įtampos reguliatorius primena šokoladą. Nors dabartiniai reguliatoriai atrodo kitaip, juos žmonės ir toliau vadina šokoladais.
Arba lietuviškai kalbant diodų tiltelis.
Tai tikrai nera diodu tiltelis.Diodu tiltelis ir yra diodu tiltelis.
Citata iš: Venza Įrašytas Vasaris 23, 2017, 16:50:19 PM
Tai tikrai nera diodu tiltelis.Diodu tiltelis ir yra diodu tiltelis.
Nuotraukoje kolegos tikrai ne "šokoladas" o įtampos stabilizatorius su diodais viduje.
Vat tavo nuotraukoje šokoladas...
Nelabai supratau ka norejai pasakyt arba as neaiskiai issireiskiau.Pirmoj nuotraukoj yra generatoriaus diodu tiltas ir jis visuose generatoriuose daug maz panasiai atrodo.Antroj nuotraukoj yra taip vadinamas "sokoladukas" ,kuris gali atrodyt kitaip.Vienuose generatoriuose jis buna kartu su angliukais,kituose be,kitose kaip tablete,bet tai yra itampos reguliatorius.
Nu va grįžo man įtampos reguliatorius (šokoladas) bandysiu vakare įsidėti :)
Citata iš: Titasju Įrašytas Vasaris 24, 2017, 13:44:34 PM
Nu va grįžo man įtampos reguliatorius (šokoladas) bandysiu vakare įsidėti :)
Tai cia naujas sokoladas?Kur pirkai?
Taip naujas 30,30eur kainavo :) Alytui,parduotuvė 'viskas automobiliui' vakar užsakiau šiandien gavau :)
Pasikeičiau tą šokoladą,ir nieko gero dar tik blogiau truputį,bėda kažkur giliau turbūt slypi... ieškosim toliau gedimo,o jei turit kokių protingų minčių pasidalinkite :)
Gal kas kokią elektrinę schemą turite visos instaliacijos avensio 2.0l benzino? Galbūt yra dar kažkas prieš generatorių,pvz ta fyškė kuria ateina sužadinimas,iš kur ji ateina gal reikia ieškoti kitam gale... aklavietė kolkas :think:
Citata iš: Titasju Įrašytas Vasaris 25, 2017, 09:20:54 AM
Gal kas kokią elektrinę schemą turite visos instaliacijos avensio 2.0l benzino? Galbūt yra dar kažkas prieš generatorių,pvz ta fyškė kuria ateina sužadinimas,iš kur ji ateina gal reikia ieškoti kitam gale... aklavietė kolkas :think:
generatorius dar turi ir inkara ir apvijas ir dijodus,generatorius tikrinamas ant stendo ir jeigu jis krauna,tada ieskai problema laiduose
Viską puikiai suprantu,esu pats elektrikas tik ne auto tai šiek tiek gaudausi :)
Visas generatorius perinktas,ant stendo prasuktas-krauna,jis man ant laisvų tik nekrauna ~12v,o truputį sukėlus apsukas viskas gerai 14,3v. Mistika kažkokia...
tai gal bandyk keist I kita genera srote :) matyt blogai perrinko tau
Citata iš: Titasju Įrašytas Vasaris 25, 2017, 20:50:52 PM
Viską puikiai suprantu,esu pats elektrikas tik ne auto tai šiek tiek gaudausi :)
Visas generatorius perinktas,ant stendo prasuktas-krauna,jis man ant laisvų tik nekrauna ~12v,o truputį sukėlus apsukas viskas gerai 14,3v. Mistika kažkokia...
Krovimo rėlė gyva?
Sveiki,
Ar temos autoriui ir kitiems susidurusiems su keista krovimo problema pavyko surasti gedimo priežastis?
Turiu tokią problemą kaip ir temos autorius: atsitiktinai (per DRL kontrolerį pasijungęs DRL) pastebėjau, kad užvedus automobilį keletą minučių krovimas vyksta normaliai (14+/-0,1 V), po to krovimas dingsta ~12,5 (jokios įspėjimo lemputės neužsidega) dirbant varikliui laisva eiga. Krovimas atsistato įjungus energijos vartotojus (pvz. žibintus ar klimato kontrolę) ir vyksta normaliai kol jų neišjungiu. Nepastebėjau kaip seniai problema egzistuoja, tačiau pastebėjus ją pasidarė "neramu", noriu surasti priežastį ir ją pašalinti.
Jeigu kam pavyko problemą išspręsti, pasidalinkite žiniomis. Būsiu labai dėkingas.
ka tu nori pasalint? normalu generatoriaus darba?
kai uzvedi jis dakrauna akuma, ir ramu, paskui ijungi kazka susizadina ir vel dakrauna. ar tu nori kad tau pilnu hodu krautu prikrauta akuma reikia nereikia? stiklines su kaupu nepripilsi
Kokiu būdu sužinojei,testerio pagalba?
Abejoju, kad čia normalus generatoriaus darbas (nebent tai Toyotos specifika). Turiu kitą automobilį, kurio generatorius pastoviai krauna, neatsijungia po keleto minučių be papildomos apkrovos.
Testeriu pamatavau krovimo įtampą, kai pastebėjau, kad užkūrus automobilį po keleto minučių dienos šviesos užgesdavo (DRL kontroleris atjungdavo, kai įtampa nukrisdavo žemiau 13 V). Įtampa būdavo ~12,5 V kol neįjungdavau kokios didesnės apkrovos (radio nepadėdavo) .
jei kyla abejoniu, issiemi generatoriu ir vezi kas su jais uzsiima. pade ant stendo ir paziures. gal diodu tiltelis tada puliuoja ar ka, jei ant genero nieko neras, galesi ziuret toliau, ten rele kokia ar dar kas, nes cia is kavos tirsciu burti tai irgi zinai kaip buna :)
Pakeičiau generatorių, išvaliau kontaktus, pakeičiau srovės matavimo kontrolerį (tą prie akumo), niekas nepadėjo. Krovimas kvailioja tik kai karšta, rudenį, žiemą veikia normaliai. Gavau patarimą pasikeisti visą auto kompą, nes jis valdo generatoriaus darbą. Ir tikrai, schemoje radau iš kompo einančius laidus į generatorių, bet šio darbo nedariau.
Jau žinau keturis Avensius su šia problema ir nieko....
Citata iš: redkon Įrašytas Liepa 08, 2019, 22:35:35 PM
Sveiki,
Ar temos autoriui ir kitiems susidurusiems su keista krovimo problema pavyko surasti gedimo priežastis?
Turiu tokią problemą kaip ir temos autorius: atsitiktinai (per DRL kontrolerį pasijungęs DRL) pastebėjau, kad užvedus automobilį keletą minučių krovimas vyksta normaliai (14+/-0,1 V), po to krovimas dingsta ~12,5 (jokios įspėjimo lemputės neužsidega) dirbant varikliui laisva eiga. Krovimas atsistato įjungus energijos vartotojus (pvz. žibintus ar klimato kontrolę) ir vyksta normaliai kol jų neišjungiu. Nepastebėjau kaip seniai problema egzistuoja, tačiau pastebėjus ją pasidarė "neramu", noriu surasti priežastį ir ją pašalinti.
Jeigu kam pavyko problemą išspręsti, pasidalinkite žiniomis. Būsiu labai dėkingas.
Jokios problemos cia ir nera. Tai yra normalu. Savo ismatavau ka tik - lygiai tas pats. Masina-Toyota Avensis D4D, 2017 metu.
Nesuk pautu ir ramiai sau vazinekis....
Na nežinau,mano 2004 Avensiukas kai užkuri rodo 14,2-14,1v irgi DLR sudėta ir daugiau jokiű svyravimų,žinau,nes papildomai panelėje voltometrą įsidėjas,testeris irgi tiek pat rodo
Masinos su Start/Stop sistema visos veikia panasiu principu ir palaiko 12.4V o krauna tik kai tam yra poreikis, nes kai vyksta krovimas, start/stop sistema atsijungia ir skydeyje matysite Charging battery. Kitoms naujasnems manau tas pats-akumas nera kraunamas, kai tam nera didesnio reikalo.