Sveiki,
Yra Toyota Corolla Verso 2003m. Vaziuojant trecia ar aukstesne pavara ir sukiais, aukstesniais, negu 2000, jungiant kita pavara ir staigiai numetus sankaba, masina nei biskio nesusipurto, o apsukos iki siek tiek daugiau negu 1000 krenta sekunde, dar daugiau...
Tai sakykit, cia normalu, pas jumis irgi taip, ar gali but kazkoks gedimas? Nes as prates su senais kibirais vazinet, kur bent kiek siurksciau metant sankaba, visa masina purtosi, tai tokie dalykai kiek keistai atrodo :D
Nelabai supratau tavo gedimo. Tai tavo nuomone tai yra blogai, kad nesipurto, ar yra gerai?
Aš niekada nebandžiau taip kapoti sankabos, bet mano nuomone sankabą reikėtu atleidinėti be jokių staigių numetimų.
Tai as klausiu, ar cia normalu. Stengiuos nemetyt, bet atrodo keista, kad jinai taip veikia...
Bandziau su plaktuku per priekini stikla dauzyti, tai zinokit keista is pirmo karto nepavyko, turbut reikes stipriau musti kad visas islektu.
Zmones gal geriau nereikia kankinti masinas specialiai, nereikes stebetis, kad ji dar ir turi apsaugu visokiu "nuo vairuotoju durniavimo"...
Sankaba Corollos gal negenda taip kaip Avensiui D4D, bet manau neapsidziaugsi jei keisti reikes :) Gal geriau nebeeksepimentuok su ja, o tai "stengiuosi nemetyti" - keistai skamba :D
CitataSmac parašė:
Bandziau su plaktuku per priekini stikla dauzyti, tai zinokit keista is pirmo karto nepavyko, turbut reikes stipriau musti kad visas islektu.
Zmones gal geriau nereikia kankinti masinas specialiai, nereikes stebetis, kad ji dar ir turi apsaugu visokiu "nuo vairuotoju durniavimo"...
Sankaba Corollos gal negenda taip kaip Avensiui D4D, bet manau neapsidziaugsi jei keisti reikes :) Gal geriau nebeeksepimentuok su ja, o tai "stengiuosi nemetyti" - keistai skamba :D
Tu, matau, nelabai supratai, ka as norejau pasakyt :)
Tai gal paaiškink normaliai ir nekils durnų klausimų. A tai ir aš nieko nesupratau.
Noramlus cia klausimas, jeigu nesupratai, ka noriu pasakyt, nerasyk nieko.
Citataketvirtasis parašė:
Tai gal paaiškink normaliai ir nekils durnų klausimų. A tai ir aš nieko nesupratau.
Matai ne as vienas nesupratau, kodel tu bandai kankinti savo masina. Ir nesupratau kodel tau nepatinka, kad dabartine masina geriau reaguoja i bandymus ja supurtyti nei tavo senesnes. Gal suprojektuota geriau?
Citatatuma parašė:
Noramlus cia klausimas, jeigu nesupratai, ka noriu pasakyt, nerasyk nieko.
Jei mes visi klystam, gal galetum klausyma suformuluoti kitaip? O ne izeidineti tuos kurie bando padeti?
Tai gal aplamai iš kibiro į normalią mašiną persėdus ir važinėt reikia normaliai pradėt, tai nekils nesąmoningų klausimų, ar kaip čia pavadint...
;)
Citatakaktusas parašė:
Tai gal aplamai iš kibiro į normalią mašiną persėdus ir važinėt reikia normaliai pradėt, tai nekils nesąmoningų klausimų, ar kaip čia pavadint...
;)
Tai ar ash sakiau, kad taip vazineju, proto bokste tu? Man idomu, kodel taip veikia sankaba ir tiek. Tad jeigu neturi, ka pasakyt, buk malonus, uztilk.
CitataMatai ne as vienas nesupratau, kodel tu bandai kankinti savo masina. Ir nesupratau kodel tau nepatinka, kad dabartine masina geriau reaguoja i bandymus ja supurtyti nei tavo senesnes. Gal suprojektuota geriau?
O kur sakiau, kad tai nepatinka? Tiesiog paprastas klausimas, ar tai normalu, ar ieskoti gedimo. Vyrai, nesupratot - tai nesupratot, nesuprantu, kam dar ishsikalinejat.
CitataJei mes visi klystam, gal galetum klausyma suformuluoti kitaip? O ne izeidineti tuos kurie bando padeti?
Tai nuo to gal ir reiketu pradet? O ne nuo p*zavojimu ;)
Citatatuma parašė:
Tai ar ash sakiau, kad taip vazineju, proto bokste tu? Man idomu, kodel taip veikia sankaba ir tiek. Tad jeigu neturi, ka pasakyt, buk malonus, uztilk.
Oho kokį turim narį, protingą,iškalbingą. Reguliuoja kam kalbėt, kam tylėt. Nusileisk ant žemės.
Citatatuma parašė:
Vaziuojant trecia ar aukstesne pavara ir sukiais, aukstesniais, negu 2000, jungiant kita pavara ir staigiai numetus sankaba, masina nei biskio nesusipurto, o apsukos iki siek tiek daugiau negu 1000 krenta sekunde, dar daugiau...
:|
Baigiat ir išsitrinat savo beprasmius "postus".:@
Tuma, man atrodo pas tave viskas gerai, tik jei gali aprašyk savo bėgą ar pastebėjimą nuosekliau, nes dabar nelabai aišku, kokioje pavaroje, prie kokių variklio sūkių į kokią pavarą perjungus kažkas darosi ar nesidaro. Rašyk konkrečiai o ne apstrakčiai.
Citatatuma parašė:
Citatasmac parašė:Jei mes visi klystam, gal galetum klausyma suformuluoti kitaip? O ne izeidineti tuos kurie bando padeti?
Tai nuo to gal ir reiketu pradet? O ne nuo p*zavojimu ;)
Tai gal ir pradek??? Juk jau ne vienas to paprase, noredamas tau padeti. O tu tik kalbi apie tai bet ne pradedi...
Bet pries tai:
1. Ismok postus Redaguoti, o ne rasyti is eiles po 2.
2. Nereikia tildyti kitu, jei pats nemoki paaiskinti taip, kad suprastu nors vienas is musu. Nesakau, kad visi turetu suprasti, bet dar nebuvo temos kur nors vienas negalejo atsakyti ir padeti.
3. Tai buvo tavo paskutinis issireiskimas necen*uriniais zodziais. Gerbk kitus ir save.
Citatapauliusdd parašė:
Tuma, man atrodo pas tave viskas gerai, tik jei gali aprašyk savo bėgą ar pastebėjimą nuosekliau, nes dabar nelabai aišku, kokioje pavaroje, prie kokių variklio sūkių į kokią pavarą perjungus kažkas darosi ar nesidaro. Rašyk konkrečiai o ne apstrakčiai.
Vaziuoji 3 pavara ir jungi 4, kai apsukos, tarkim, 2000rpm. Atleidi sankaba ir apsukos iki kokiu 1200rpm krenta sekunde - dvi, jau atleidus sankaba. Tas pats is 4 i 5.
Tai klausimas - taip suprojaktuotas sis automobilis, ar tai yra beda? Man tai netrukdo isvis, tiesiog idomu, ar reiketu vezt tikrint rimciau, ar nekreipt demesio ir vazinet ramiai.
P.S. Ciut riedant, ijungus 5 pavara ir atleidus sankaba - gesta. Taigi - nebuksuoja.
Ok, uz keiksmus atsirasau, jeigu ka izeidziau(nors, manau, kad pradejau ne as :D) atsiprasau. Manau dabar paaiskinau kiek suprantamiau.
Na kiek suprantu is parasymo tai viskas gerai...
Susirupink kai buksuos arba pradedant vaziuot kratysis.
Citatatuma parašė:
Vaziuoji 3 pavara ir jungi 4, kai apsukos, tarkim, 2000rpm. Atleidi sankaba ir apsukos iki kokiu 1200rpm krenta sekunde - dvi, jau atleidus sankaba. Tas pats is 4 i 5.
Na ir pas mane tas pat ir žinau kodėl tik nemoku suprantamai protingai paaiškinti, todėl patylėsiu :p. Jei būtų blogai, tai bile kaip paaiškinčiau.
Na jei nekristų apsukos perjungus aukštesnę pavarą, tai kam ji tada iš vis reikalinga, galėtum drožt 2 pavara iki redline.:D
as kaip supratau, tai jam keista, kad apsukos nukrenta ne iskart atleidus sankaba, o veluoja 1-2 sec.
Užmink 5 pavara gazą ir tuo metu rankinį prilaikyk, kad negalėtų įsibėgėti, tada ir pamatysi ar buksuoja sankaba ar greitis krenta. Jei krenta greitis, sankaba gera.
Nu buksuot nebuksuoja, pradedant vaziuot nesikrato, tai gal viskas gerai tada.. :)
viska cia gerai d4d kuri laika palaiko apsukas... pabadyk besileisdamas nuo kalno su ijungta pavara be gazo ir perjunk i aukstesne ir sukiai greiciau reaguos...:D