Sveiki,atsitiko problemele.Vakar buvau pajunges toki adapteri kuris daro 220v is prikuritelio (cigareciu degiklis) ir uzgeso magas,klimato kontrole ir panasiai,suradau saugikli kuris perdege ir ji pakeiciau,problema isspresta,taciau siandien uzsidege variklio klaidos simbolis,jokios bedos vaziuojant nepastebejau,tai ir nesuparantu ar cia susije su mano vakariksciu saugikliu,ar tiesiog sutapimas.Ir kaip namu salygomis issiaiskinti ka reiskia ta variklio klaida,kokia beda ji rodo? aciu uz patarimus
Namu salygom nerasi. Juk prie diagnostikos.
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Balandis 20, 2015, 23:13:52 PM
Namu salygom nerasi. Juk prie diagnostikos.
Nugi galima ten uztrumpinus obd2 kontaktus kazkuriuos ismirkset koda :)
Buvo temu su paaiskinimais, reikia forume paieskot
Citata iš: kalava Įrašytas Balandis 21, 2015, 06:04:41 AM
Nugi galima ten uztrumpinus obd2 kontaktus kazkuriuos ismirkset koda :)
Buvo temu su paaiskinimais, reikia forume paieskot
Kaip tu tikiesi, kad zmogus masinoje bandantis pajungti 220 V supras ka ismirkses trumpinti kontaktai?
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Balandis 21, 2015, 08:42:32 AM
Kaip tu tikiesi, kad zmogus masinoje bandantis pajungti 220 V supras ka ismirkses trumpinti kontaktai?
na, as irgi toki adapteri (12V->220V) turiu, ir jis veike sekmingai (notebukui pajungt). naudotas keliose skirtingose auto, nieko nesudegino, isskyrus,kad pats adapdetis sugedo po kokiu 3 metu :)
Citata iš: kalava Įrašytas Balandis 21, 2015, 10:40:25 AM
na, as irgi toki adapteri (12V->220V) turiu, ir jis veike sekmingai (notebukui pajungt). naudotas keliose skirtingose auto, nieko nesudegino, isskyrus,kad pats adapdetis sugedo po kokiu 3 metu :)
Notebooko batareikos nuo 11-22V eina daugiausiai.
Mindaugai,yra tokis aparatas,kuris iš 12V daro 220V. Ir aš tokį turiu. Jis patikimesnis už tuos.kurie daro 12V-18,...22v. Į 220 jungi originalų laptopo pakrovėją ir viskas ok. O jei laptopą jungi prie to,kuris iš12 daro 18....,22v ,tai Pasitaiko atvejų,kad jie kartais užgrybauja. Duoda didesnę ar mažesnę srovę,ko pasekoje gali pareiti kompo smegenys. Yra taip buvę mano bendradarbiui su nauju kompu net 2 kart. Pamatavo srovę,pasirodo per maža. Gerai,kad garantinis tvarkė ir tik rankomis skėsčiojo nesuprasdami dėl ko.
Man kazkaip ir skauda ir gaila jungti prie masinos 220V reikalaujancius prietaisus (-)
12-220v reikia jungti tik brangius konverterius, jie maziau apkrauna elektra masinos. Su pigiais konverteriais daznai generatoriaus diodus ismusa.
Dar prisiminiau,kai pirkau masina(1,5metu),dariau diagnostika klaipedoje,tai meistras paminejo,kad toyota pati istrina klaidas jei gedimas trumpalaikis.Ar yra cia tiesos,teko kam pastebeti?Nes man kaip ir minejau klaida rodo,taciau jokiu pasikeitimu vaziuojant per savaite nepastebejau,o diagnostikos atlikti negaliu. Ar verta pameginti atjungti akumuliatoriu ir palaikyti,gal kompas atsinaujina kazkaip?
Neverta nes kazkiek km pavažiuosi ir vel uzsidegs lempute... cia yra tiesa kai koki gedima sutvarkai ir kompas automatiskai istrina bet cia kai nesvarbus gedimai, o jei svarbus- tada paciam reik trinti :-)
Supratau,bet atjungus akumuliatoriu klaida dingsta bent kuriam laikui ar dega vistiek? :)
Tuo metu užges, bet po kurio laiko vėl užsidegs. Klaidos kodai lieka kompo archyve. Reikia sutvarkyti bėdą, o ne akumą atjuginėti. ;)
Jei yra problema - lempute dega. Problema dingo - lempute uzgeso, o klaida persimete i archyva. Pajungus kompa galima paziureti. Jei nuimti klema, klaida issitrins pilnai, per kompa nieko nematysi. Bet jei yra problema - lempute vel uzsidegs.
Beje pas mane buvo taip kad check engine nesviecia o mirksi tolygiai :-D cia turbut antro lygio avarinis rezimas trauka buvo pradingus :-D