Esme tokia, kad ryta paspaudi start mygtuka, auto uzsiveda ir variklis dirba tarsi tik keliais cilindrais kol nepaspaudi gazo. Visi kiti uzvedimai ta diena normaliai vyksta, nepriklausomai nuo intervalu. Variklis 2.2 d4d.
Ka planuoju siuo klausimu padaryt, tai pakeist kuro filtra, bet kelia abejoniu ar tai bus susije.
Pas mane buvo kad ryte užsikuria ir užgesta kol nepaspaudi gazo, o diena kurdavosi normaliai.Kaltas SCV vožtuvas ant siurblio, pasikeitus jokių problemų.
Ar galit patarti kas Vilniuje daro diagnostika protingai ir atsakingai. Gal yra kas specializuojasi toyota automobiliais, turiu omeny ne autorizuota servisa?
www.latransa.lt (http://www.latransa.lt)
Pas mane D-CAT labai panašiai rytais būna. Iš pradžių buvo tik žiemą, dabar jau kiekvieną rytą. Bet pas mane - jeigu pašildai žvakes prieš kurdamas, o ne leidi mašinai pačiai užsikurti, tai tada nesipurto ir iš karto dirba labai normaliai.
Sakiau pabandysiu žvakes kažkada patikrinti ar pakeisti, kaip ten darosi tokiais atvejais? :)
Citata iš: lukk Įrašytas Rugpjūtis 03, 2015, 10:47:46 AM
Pas mane D-CAT labai panašiai rytais būna. Iš pradžių buvo tik žiemą, dabar jau kiekvieną rytą. Bet pas mane - jeigu pašildai žvakes prieš kurdamas, o ne leidi mašinai pačiai užsikurti, tai tada nesipurto ir iš karto dirba labai normaliai.
Sakiau pabandysiu žvakes kažkada patikrinti ar pakeisti, kaip ten darosi tokiais atvejais? :)
Tai jei pašildžius su žvakėmis tvarkingai kuriasi - kam jas keisti? Kad nebesikurtų tvarkingai? :) O kaip leisti mašinai pačiai užsikurti? Aš irgi noriu išmokti.
Citata iš: TYRAN Įrašytas Rugpjūtis 03, 2015, 14:19:15 PM
Tai jei pašildžius su žvakėmis tvarkingai kuriasi - kam jas keisti? Kad nebesikurtų tvarkingai? :) O kaip leisti mašinai pačiai užsikurti? Aš irgi noriu išmokti.
Na, "pati kuriasi" čia taip, kaip visada - kai pati "nusprendžia" kiek pašidlyti ir tada vedasi :) Mano atveju purtymo nebūna jeigu pirma pašildyti kokias 5 sekundes, o tik tada užvesti.
jusu abeju atveju reiketu paziureti ecu programa.jinai keiciasi daug kartu ir yra atnaujinimas musu klimatuj kad zvakes ilgiau sildytu.tai ja pakeitus manau nereiketu laukt kazko o iskart normalei kurt
CitataProblematiškiausi varikliai
Toyota 2.2 D4-D / D-CAT (iki 2009)
Variklio kodas: 2AD-FHV, 2AD-FTV
Variklio gamybos metai: nuo 2005 iki dabar
Buvo montuojamas į šiuos modelius : Toyota Avensis 2.2 D4-D / D-CAT, Toyota Corolla Verso 2.2 D4-D, Toyota Auris 2.2 D-CAT, Toyota RAV4 2.2 D4-D / D-CAT, Lexus IS 220d
Kodėl jis čia? : 2,2 litro dyzelinio motoro techninės charakteristikos įspūdingos, tačiau net ir Toyota inžinieriai nesugeba šiais laikais sukurti neužmušamo variklio. Variklis buvo toks prastas, kad net Lexus kompanijos atstovai nerekomenduoja jo pirkti.
EGR vožtuvas, smagratis ir purkštukai - pagrindinės šio variklio bėdos.
Citata paimta iš čia (http://automanas.tv3.lt/17-problematiskiausiu-varikliu)
Gal ir problematiškas jei pradėsi dyzeliną pilti iš kur papuolė, tada gal ir gali užsikimšti purkštukai. reikia rinktis žinomas degalines ir problemų nebus. Kas liečia egr vožtuvą, tai jis yra beveik visuose naujesniuose automobiliuose, ir laikas nuo laiko juos pakanka tik išvalyti. Kas liečia smagratį, tai jis nesunkiai perdaromas iš plaukiojančio į paprastą ir darbų kainos autoservisuose nėra kosminės, todėl, kad autoservisai išgyvena milžinišką konkurenciją ir kiekvienas suinteresuotas pasiūlyti kuo priimtinensnes kainas. Jei ką tai ta nuoroda vos ne bulvarinio skaitalo lygio, kadangi nėra kruopščiai išnagrinėtos problemos, neatsižvelgiama į dažnai nesudėtingus jų sprendimo būdus, neaptarti tų neva "problematiškiausių" variklių pliusai, kurių dažnai yra daugiau negu minusų.